Жаңа білім беру бағдарламасы

7M04107 Менеджмент: Адам ресурстарын басқару в Шерхан Мұртаза атындағы Халықаралық Тараз инновациялық институты

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты Білім алушыларда жеке қасиеттерін дамыту негізінде нәтижелі басқару қызметін және ұйымның бәсекеге қабілеттілігін қамтамасыз ететін, сонымен қатар кәсіби міндеттерді шешу үшін еңбек нарығына сәйкес жалпы мәдени, жалпы кәсіби және кәсіби құзыреттілікті қалыптастыру үшін адам ресурстарын басқару саласында адам ресурстарын басқарудың өзекті білім жүйесін және технологияларын меңгерген жоғары білікті мамандарды даярлау
  • Академиялық дәреже Магистратура
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша
  • Оқу мерзімі 2 года
  • Кредиттер көлемі 120
  • Білім беру бағдарламаларының тобы M072 Менеджмент
  • Дайындық бағыты 7M041 Бизнес және басқару

Пәндер

  • Жоғары мектеп педагогикасы

    Жоғары мектеп педагогикасы- бұл жоғары бiлiм беру жүйесiнде педагогиканың әдiснамалық және теориялық-тұжырымдамалық негiздерiн зерделеуге бағытталған пән. Ол оқыту әдістемесі мен әдістерін, сондай-ақ оқыту технологияларын қамтиды. Оқу процесінде негізгі назар жоғары мектептің білім беру процесінде дидактикалық дағдыларды дамытуға, жобалау технологияларын, оқу қызметін ұйымдастырудың әдістері мен нысандарын жетілдіруге, сондай-ақ жоғары білім беруде қолданылатын инновациялық тәсілдер мен ақпараттық-коммуникациялық технологияларды (АКТ) игеруге аударылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Адам ресурстарын басқару (ағылышын тілде)

    Пәнді оқытудың мақсаты магистранттарда ұйымның адам ресурстарын басқарудың жалпы теориялық негіздері туралы түсінік қалыптастыру, адам ресурстарын басқарудың қазіргі заманғы технологияларын таныстыру және игеру, кадрлық менеджмент саласындағы басқару жүйелеріне заманауи көзқарасты қалыптастыру, адам ресурстарын басқарудың тиімділігін түсіну, адам ресурстарын басқару саласындағы қазіргі заманғы технологияларды меңгеру болып табылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Ғылым тарихы мен философиясы

    Пән арнайы философиялық талдаудың пәні ретінде ғылымның тарихы мен теориясы, ғылымның даму заңдылықтары және ғылыми білімнің құрылымы, мамандық және әлеуметтік институт ретінде ғылым феноменінің мәселелерін қарастырады. Ғылыми зерттеулер жүргізу әдістері, ғылымның қоғам дамуындағы рөлі туралы білімді қалыптастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Ғылыми зерттеулердің заманауи әдістері

    Пән теориялық білімді одан әрі тереңдетуге және оларды жүйелеуге, ұжым құрамындағы дербес ғылыми жұмыстың да, ғылыми-зерттеу қызметінің де қолданбалы дағдылары мен практикалық дағдыларын дамытуға, нақты мәселелерді шешу кезінде зерттеу әдістемелерін игеруге, сондай-ақ магистрант түлегінің жалпы және кәсіби эрудициясын дамытуға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Басқару психологиясы

    Педагогикалық практика кезінде магистранттар магистратураның пәндерін оқу процесінде алған білімдерін, біліктері мен дағдыларын бекітеді. Бұл сабақ өткізудің әртүрлі формаларын дайындау және өткізу, оқу сабақтарын талдау әдістемесін игеру, өзін-өзі тәрбиелеу және өзін-өзі жетілдіру дағдыларын игеру әдістемесін игеру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Шет тілі (кәсіби)

    Пәннің мақсаты-магистранттардың лингвистикалық, дискурсивті және әлеуметтік-мәдени құзыреттілігін қалыптастыруға, оқытылатын тіл елдерінің мәдениетіне тартуға бағытталған. Нәтижесінде шет тілінде кәсіби сөйлеу және кәсіби қызметке арналған мәтіндерді аудару дағдылары алынады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • HR-менеджмент негіздері

    Пәнді оқытудың мақсаты магистрантта ұйымның адам ресурстарын басқарудың жалпы теориялық негіздері туралы түсінік қалыптастыру, адам ресурстарын басқарудың заманауи технологияларын игеру, кадрлық менеджмент саласындағы басқару жүйелеріне көзқарасты қалыптастыру, адам ресурстарын басқарудың тиімділігін түсіну, адам ресурстарын басқару саласындағы заманауи технологияларды игеру болып табылады

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Іскерлік коммуникацияларды басқару

    Пәнді оқытудың мақсаты: әлеуметтік-еңбек коммуникациялық себептерінің қазіргі заманғы проблемалары, олардың пайда болуы және шешу жолдары туралы түсінік қалыптастыру; Жұмыспен қамту мәселелері бойынша ақпаратты объективті бағалауға мүмкіндік беретін бизнесте басқарушылық дағдыларды орындаудың заманауи құралдарын игеру; жұмыспен қамтуды басқару саласындағы проблемаларды анықтау және диагностикалау, осы проблемаларды шешудің әдістері мен әдістерін анықтау қабілетін қалыптастыру болып табылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Ұйымдастыру мәдениетін жобалау

    Пән ұйымдық мәдениеттің негізгі компоненттері, оның мәні мен сипаттамалары, ұйым персоналының әртүрлі санаттарымен жұмыс істеу ерекшеліктері туралы білімді қалыптастыруға; ұйымдық мінез-құлықты басқару, ұйымдық мәдениетті жобалау, ұйымдық мәдениетті бақылау және жоспарлау, ұйымдық мәдениеттің ұйымдық тиімділікке әсерін бағалау дағдыларын қалыптастыруға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Педагогикалық шеберлік технологиясы

    Пәнді оқу біртұтас педагогикалық процесс технологиясының негіздерін меңгеруге, қазіргі педагогикалық технологиялар туралы түсініктерді қалыптастыруға, магистранттарды болашақ мамандардың кәсіби шеберлігінің қалыптасуына ықпал ететін педагогиканың теориялық және практикалық негіздерімен таныстыруға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Ұйымның персоналды стратегиялық басқарудағы ұйымдастырушылық мінез-құлық

    Пәннің мақсаты - еңбек мінез-құлқын ынталандырудың негізгі тұжырымдамаларын және олардың ұйымды басқаруда қолданылуын зерттеу; ұйымдық өзгерістерге қарсылық көрсету себептерін және инновацияларды басқару тәсілдері мен ұйымдық мәдениетті басқару принциптерін білу. Пән белгілі бір ұйымдағы ұйымдастырушылық мінез-құлықты дамытудың негізгі тенденцияларын анықтауды қарастырады; қазіргі жағдайда ұйымдастырушылық мінез-құлықты бейімдеу және жетілдіру бойынша жұмыс дағдыларын қалыптастыру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Жасанды интеллектті қолданатын ғылыми зерттеулердің әдістемесі және әдістері

    Пәннің мақсаты магистранттарды ғылыми міндеттерді шешу үшін заманауи ЖИ технологияларын қолдануға дайындау, зерттеу әдістерін таңдауда сыни ойлау және талдау дағдыларын қалыптастыру, ЖИ қолдану контекстінде ғылыми қызметке этикалық көзқарасты қалыптастыруға ықпал ету. Пәнді оқу нәтижесінде магистранттар ғылыми зерттеу жүргізу үшін жүйелі логикалық ойлауды меңгереді және ғылыми зерттеуді ұйымдастыру әдістерін зерделейді, ғылыми әдебиеттермен жұмыс істеу, зерттеу жоспарын құру, гипотезалар құру, экспериментті әзірлеуге және жүргізуге байланысты мәселелерді, соның ішінде зерттеуді жобалаудың эксперименттік әдістерін, сауалнамаларды, ашық сұхбаттар мен бақылауларды талдау дағдыларын меңгереді және ғылыми зерттеулердің негізгі түрлерін анықтауды үйренеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Контроллинг

    Пән персоналдың дамуын басқару технологиясының теориялық-әдіснамалық негіздерін, жалпы басқару еңбегінің ерекшеліктерін, оның әр түрлі қызмет саласындағы ерекшеліктерін, басқарудың негізгі технологиялық мәселелерін және оларды шешу жолдарын, қызметкерлерді оқыту және дамыту негіздерін, "басшы - бағынышты" буынындағы басқарушылық өзара қарым-қатынасты оңтайландыруды, жанжалды жағдайлар жағдайындағы іс-әрекеттің практикалық дағдыларын меңгереді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Сыбайлас жемқорлыққа қарсы заңнаманы комплаенс қызметтердің қолдануы

    Білу: ҚР және шет елдердің сыбайлас жемқорлыққа қарсы саясаты саласындағы отандық және шетелдік заңнаманы дамытудың негізгі теориялары мен үрдістері; сыбайлас жемқорлыққа қарсы менеджментті дамытудың теориялық және әдіснамалық негіздері. Қызметте қызметтік мүдделер қақтығысын болдырмаудың негіздері мен базалық дағдыларын меңгеру; лауазымдық міндеттерін орындау кезінде сыбайлас жемқорлыққа қарсы заңнаманың нормаларын қолдана білу; өзінің зияткерлік деңгейін дамыту, қолданыстағы сыбайлас жемқорлыққа қарсы заңнаманы және саяси процестерді дамытудың қазіргі заманғы үрдістеріне бағдарлану.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Стратегиялық өзгеріс пен инновациямен басқару

    Пән магистранттарда ұйымдағы өзгерістерді басқарумен байланысты үрдістерді жүйелі түсінуді қалыптастыруға, өзгерістерді басқару тұжырымдамаларымен, тәсілдерімен және модельдерімен танысуға, өзгерістерге қарсылықтың жеке және ұйымдық негіздерін түсінуді қалыптастыруға, кедергіні еңсеру әдістерін білуге, ұйымдағы өзгерістерді жүзеге асырудың қазіргі заманғы әдістері туралы түсініктерді қалыптастыруға бағытталған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Адам ресурстарын басқарудың заманауи мәселелері

    Пәнді оқу барысында персоналды басқарудың ұйымдастырушылық тетігі, оның мақсаттары, функциялары, ұйымдастырушылық құрылымы, басқарудың негізгі рәсімдері: кадрларды іскерлік бағалауды жүргізуді ұйымдастыру; кадрлық резервпен жұмыс, іскерлік мансапты жоспарлау; кадрларды даярлау және қайта даярлау жүйесін ұйымдастыру; персонал саласындағы маркетингтік қызмет; Жанжалдарды басқару мәселелері қозғалады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қақтығыстар мен күйзелістерді басқару технологиялары

    Бұл курс магистранттарды жанжалдар мен стресстерді басқару саласындағы теориялық түсініктермен және практикалық тәжірибелермен таныстыруға және қоғамдық мінез-құлықпен өзара әрекеттесу дағдыларын қалыптастыруға, жанжал туралы Әлеуметтік-психологиялық құбылыс және жеке тұлғаның ерекше емес реакциясы ретіндегі стресс, олардың пайда болу факторлары, сындарлы шешу және басқару технологиялары туралы ғылыми және практикалық білімді қалыптастыруға мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Адам ресурстарын басқару стратегиясын әзірлеу

    Пән магистранттарды адами ресурстарға негізделген ұйымның қабілеттерімен таныстыруға арналған. Курста ұйымның ұзақ мерзімді табысы мен өркендеуі, стратегиялық шешімдер қабылдау және адами ресурстар мен оларды басқару қабілеттерінен жоғары табыс ала отырып, мақсатты басқару әрекеттерін жүзеге асыру туралы стратегиялық аспектілер қарастырылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Адам ресурстарын басқарудың экономикалық және әлеуметтік тиімділігін бағалау

    Пәннің мақсаты – ұйымның еңбек әлеуетін пайдалануды экономикалық талдаудың негізгі және арнайы әдістерін меңгеруге бағытталған құзыреттілікті қалыптастыру; персоналды басқарудың экономикалық және әлеуметтік тиімділігін есептеу дағдысы; персоналды басқару жүйесі мен технологиясының әлеуметтік-экономикалық тиімділігін анықтау әдістемесі және персоналды басқару жүйесінің жұмыс істеуін оңтайландыру саласында шешімдер дайындау үшін есептеу нәтижелерін қолдана білу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ұйымды басқарудағы персоналды іскерлік бағалау жүйесі

    Пән теориялық білімді кеңейтуге, жүйелеуге және шоғырландыруға, сондай-ақ персоналды басқарудың стратегиялық міндеттерін, персоналдың іскерлік құзыреттілік әдістемесін, бағалау әдістерін қолдану салаларын, сипатталған әдістерді жүзеге асыру практикасын шешуде персоналдың жұмыс істеуі саласында практикалық дағдыларды игеруге бағытталған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Адам ресурстарын басқару жүйесі мен технологиясын функционалдық-құндық талдау

    Пән функционалдық-құндық талдаудың негізгі ұғымдарын, мақсаттары мен міндеттерін; басқарушылық кадрлық шешімді талдау, болжау, оңтайландыру және экономикалық негіздеу әдістерін; сапалы басқарушылық шешімді әзірлеудің, қабылдаудың, іске асырудың және уәждеудің инновациялық технологияларын; функционалдық-құндық талдаудың әрбір кезеңінде нақты ұйымдарға тікелей қолданылатын әдістерді зерделейді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ұйымдастырушылық мәдениет және көшбасшылық

    Пән адами ресурстарды басқару саласындағы болашақ мамандарда менеджменттің көшбасшылық қасиеттерін қолдана отырып, ұйымды әлеуметтік басқару жүйелері мен процестерін оңтайландыру бойынша заманауи білім, дағдылар кешенін қалыптастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Кадрлық консалтинг және аудит

    Пән Кадрлық консалтинг пен аудиттің ұғымдық аппаратын меңгеруге; аудит және кадрлық консалтинг саласындағы заңнамалық және нормативтік-әдістемелік базаны зерделеуге; адам ресурстарын басқарудың негізгі бағыттары бойынша аудит және кадрлық консалтинг жүргізудің әдіснамалық және әдістемелік негіздерін; адам ресурстарын басқару жүйесін диагностикалау және бағалау үшін теориялық білімді пайдаланудың практикалық дағдыларын меңгеруге бағытталған

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Корпоративтік басқару жүйесіндегі бақылау

    Пән бақылаудың мәнін, бақылаудың түрлері мен формаларын жіктеуді, корпоративтік басқару жүйесіндегі бақылау элементтері мен процедураларының мазмұнын, бақылаудың негізгі элементтерін, персоналды басқарудағы бақылау рәсімдерінің сипаттамасын, ұйымның персоналын басқарудағы бақылау механизмін, оның түрлері мен құрылу принциптерін, ұйым персоналын қалыптастыруды бақылау әдістемесін оқытады

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5

Оқыту нәтижелері

  • Академиялық және кәсіби өзара іс-қимылды қамтамасыз ету үшін коммуникативтік технологияларды, оның ішінде шет тілінде қолдануға қабілетті, ғылыми және ресми-іскерлік сөйлеу мәнерлерінің жазбаша мәтіндерін жасайды. Философияның қазіргі ғылыми жетістіктері мен даму тенденцияларын талдау және бағалау әдістерінде құзыретті.
  • Педагогика ғылымының мәселелерін, педагогикалық қызметтің мәнін, оқу –тәрбие процесін құруды талдай алады. Өз қызметінің басымдықтарын анықтау мен іске асыруда және өзін-өзі бағалау негізінде оны жетілдіру тәсілдерінде құзыретті, педагогикалық қызмет пен басқарудың психологиялық негіздері мен заңдылықтарын меңгерген.
  • Ғылыми қызметті жүзеге асыруға; ғылыми-педагогикалық міндеттерді анықтауға және шешуге қабілетті. HR-менеджмент дағдыларын, басқару пәндері бойынша оқу-әдістемелік материалдарды меңгерген.
  • Педагогикалық қызметті жүзеге асыруға; ғылыми-педагогикалық міндеттерді айқындауға және шешуге, жоғары оқу орындарында басқару пәндерін оқытуға, оқу-әдістемелік материалдарды әзірлеуге қабілетті.
  • Кәсіби мамандар тобы үшін жағдай жасауға және командаларда тиімді жұмыс істеуге, өз ұстанымын қорғауға, ымыралы және балама шешімдер табуға қабілетті; қызмет барысында заманауи мәселелерді шешу үшін ұйымда адам ресурстарын басқару жүйесі мен технологиясын дамыту бойынша міндеттерді тұжырымдай алады.
  • Ұйымдарды, бөлімшелерді, қызметкерлер топтарын (топтарын), жобалар мен желілерді басқаруға қабілетті. Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет мәселелерінде құзыретті, мүдделер қақтығысын болдырмауға және шешуге, Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес заң сараптамасын жүргізу кезінде сыбайлас жемқорлық нормаларын анықтауға қабілетті. Кәсіби салада қолданады және сыбайлас жемқорлыққа қарсы стандарттарды сақтайды.
  • Персоналды пайдалану мен дамытудың тиімділігін арттыру міндеттерін жан-жақты қарастыруға және бағалауға қабілетті; бақылаудың негізгі элементтері болып табылатын есепке алу және жоспарлау жүйесінің диагностикасын әзірлеуді және зерттеуді біледі; кәсіпорындарда бақылауды ұйымдастыру әдістемесін зерттейді; персоналды басқару технологияларын меңгереді, қойылған міндеттерді шешу үшін командалар құрады.
  • Ұйымның стратегиялық жоспарларына сәйкес персоналды ағымдағы іскерлік бағалаудың мақсаттарын, міндеттері мен түрлерін анықтай алады, персоналды басқару саласында шешімдер қабылдау кезінде талдаудың сандық және сапалық әдістерін, оның ішінде функционалдық-құндық әдістерін қолдана алады және тиісті ұйымдастырушылық-экономикалық модельдер құра алады; персоналмен жұмыс тиімділігін бағалау дағдыларын, персоналды басқарудың заманауи технологияларын меңгереді.
  • Адам ресурстарын стратегиялық басқарудың негіздерін, ұйымның, жеке қызметкердің еңбек әлеуетін қалыптастыру және пайдалану негіздерін біледі; персоналды пайдалану мен дамытудың тиімділігін арттыру міндеттерін жан-жақты қарастырып, бағалай алады; ӨЖЖ жүйесі мен технологиясының әлеуметтік-экономикалық тиімділігін айқындау әдістемесін меңгереді және жұмыс істеуді оңтайландыру саласында шешімдер дайындау үшін есептеу нәтижелерін пайдалана алады.
  • Ұйымдық құрылымдарды жобалауға, ұйымдардың стратегияларын әзірлеуге қатысуға, іс-шараларды жоспарлауға және жүзеге асыруға, жүзеге асырылатын іс-шаралар үшін жеке жауапкершілікті ескере отырып, өкілеттіктерді бөлуге және беруге қабілетті; стратегиялық және жедел басқару міндеттерін шешу үшін мотивацияның, көшбасшылықтың, биліктің негізгі теорияларын пайдалану дағдыларын меңгерген; адами ресурстарға аудит жүргізе алады және ұйымдық мәдениетті диагностикалауды жүзеге асыра алады.
  • Адам ресурстарын басқарудың заманауи технологиялары негізінде тұлғааралық, топтық және ұйымдастырушылық коммуникацияларды жобалау кезінде жанжалды жағдайларды шешудің әртүрлі тәсілдерін меңгерген; қалыптасқан жағдайға сәйкес келетін жанжалдарды шешудің тиімді стратегияларын қолдану дағдыларын меңгерген; тиімді коммуникация құра алады және проблемалық жағдайларды (жанжалдар, дағдарыстар, стресстер) сындарлы түрде шеше алады.
  • Персоналдың және тұтастай ұйымның кадрлық әлеуетін, зияткерлік капиталын бағалай алады, ұйымдағы жүйе мен технологияны дамыту бойынша бағыттарды анықтап, міндеттерді тұжырымдай алады, ұйымның мақсаттарына қол жеткізуге персоналды басқару қызметінің үлесін бағалау үшін бенчмаркинг және басқа да рәсімдерді жүргізе алады; бизнес-процестерді басқару және олардың тиімділігін бағалау үшін талдамалық материалдар дайындай алады
  • Ұйым қызметінің экономикалық көрсеткіштерін және еңбек жөніндегі көрсеткіштерді (оның ішінде еңбек өнімділігін) талдау, оларды жақсарту жөніндегі іс-шараларды әзірлеу және экономикалық негіздеу дағдыларын меңгереді; персоналға арналған шығындар бюджетін қалыптастыруды және оның орындалуын бақылауды біледі; ұйымның сыртқы және ішкі ортасының факторларын ескере отырып, персоналды бағалау саясатын әзірлейді және енгізеді.
Top