Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B01303 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі в А.Қ.Құсайынов атындағы Еуразия гуманитарлық институты

Пәндер

  • Құқық негіздері және жемқорлыққа қарсы мәдениет

    Белгіленген оқу курсы студенттердің сыбайлас жемқорлыққа қарсы заңнаманың жекелеген ережелерін қоса алғанда, қазақстандық құқықтық жүйенің базалық және неғұрлым жалпы салалық институттарын зерделеу қажеттілігін болжайды, студенттердің тұрақты сыбайлас жемқорлыққа қарсы дүниетанымын, сыбайлас жемқорлық құқық бұзушылықтар жасау фактілеріне төзбеушілікті, сыбайлас жемқорлыққа қарсы ойлауды және тиісті құқықтық мінез-құлықты қалыптастыруға бағытталған. Оқу курсы білім алушылардың кең ауқымын игеру және кейіннен практикада қолдану үшін қажетті динамикалық мәліметтер кешені болып табылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Экономика, кәсіпкерлік және қаржылық сауаттылық негіздері

    Пән студенттердің экономикалық процестер, кәсіпкерлік қызмет принциптері және қаржылық сауаттылық негіздері туралы базалық білімдерін қалыптастыруға бағытталған. Курс негізгі экономикалық категориялар мен тетіктерді түсінуді қамтамасыз етеді, қаржылық ақпаратты талдау дағдыларын дамытады, сондай-ақ кәсіпкерлік ойлауды және жеке және корпоративтік қаржыға жауапкершілікпен қарауды қалыптастыруға ықпал етеді

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Педагогика

    Пән Қазақстан Республикасының өзгермелі қоғамдық-экономикалық жағдайында оқушының жеке басын қалыптастыру жүзеге асырылатын тұтас педагогикалық үдеріс туралы теориялық білімді игеруге бағытталған. Пән тұтас педагогикалық процестің негізгі принциптері мен заңдылықтарын, оқу-тәрбие процесін басқарудың формалары мен әдістерін, педагогиканың басқа ғылымдармен байланысын зерттейді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Кіші мектеп оқушыларының даму физиологиясы

    Бұл курс оқушылардың жас физиологиясының негіздері, ағзаның жас ерекшеліктері, физикалық даму заңдылықтары, денсаулықты нығайту және оқу іс-әрекетінің әртүрлі түрлерінде жоғары өнімділікті сақтау; оқу іс-әрекетінің гигиеналық нормативтері туралы заманауи мәліметтерді зерттеуді қамтиды.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Қазіргі қазақ/орыс тілінің негіздері

    Бұл курсты оқу тілдің орфоэпиялық нормаларын меңгеру, орыс тілінің орфографиялық ережелерін меңгеру және түсіну үшін қажетті база болып табылады, сондай-ақ оның лексикалық жүйесін терең меңгеруге ықпал етеді, морфемика, сөзжасам, морфология, синтаксис және т. б.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Экология негіздері, тіршілік қауіпсіздігі және тұрақты даму

    Пән экология негіздері, тіршілік қауіпсіздігі қағидаттары және тұрақты даму тұжырымдамалары бойынша базалық білім қалыптастыруға бағытталған. Қоршаған ортаны қорғау, төтенше жағдайлардың алдын алу, ресурстарды ұтымды пайдалану және қоғамның тұрақты дамуын қамтамасыз ету мәселелері қарастырылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Педагогика тарихы

    Оқытудың бұл курсы педагогикалық ойдың негізгі кезеңдерімен және даму жолдарымен таныстырады, әлемдік тарихи-педагогикалық үдерістің мәнін, басты беталыстары мен қарама-қайшылықтарын, негізгі педагогикалық категориялардың пайда болу жағдайларын ашады, әлемде кеңінен таралған Білім беру жүйелері қарастырылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Дидактика

    Оқытудың бұл курсы тұтас теориялық және нормативтік-қолданбалы ғылым ретінде интегративтік курс болып табылады. Антикалықтан бүгінгі күнге дейінгі дидактикалық білімнің іргелі негіздері (физиологиялық, әлеуметтік-мәдени, ақпараттық, нормативтік) және қалыптасу генезисі баяндалады. Қазіргі дидактиканың психологиялық, педагогикалық, технологиялық және жас ерекшеліктері мәселелерінің кең ауқымы ашылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Бастауыш мектеп жасындағы балалардың психологиясы

    Бұл пән 1-4 сынып оқушыларының когнитивтік, нормативтік және әлеуметтік-коммуникативтік салаларының негізгі параметрлері бойынша дамуының динамикасы ұсынылған; жасөспірім студенттің ішкі ұстанымын қалыптастыруды қарастырды. Векторларға және бастауыш мектеп жасындағы даму тәуекелдеріне ерекше көңіл бөлінеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Математика негіздері

    Пәнді оқу барысында математиканың логикалық және теориялық-көпше негіздері, мәселелік оқыту және оқыту идеяларын есептер арқылы жүзеге асыру қарастырылады. Курстың мазмұны: сандар ұғымын енгізу, сандармен арифметикалық әрекеттер, мәтіндік есептер және оларды шешу, кіші мектеп оқушыларының шамалары және оларды өлшеу туралы түсініктерді қалыптастыру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Бастауыш мектептегі тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі

    Бұл курс тәрбие теориясының жалпы мәселелері және әдістеменің жеке аспектілері бойынша материалдарды; эстетикалық, экологиялық, экономикалық, адамгершілік, патриоттық, отбасылық тәрбиені қамтиды. Отандық тәрбие жүйелеріне тарихи шолу жасалды, олардың тиімділігін сандық және сапалы бағалау өлшемдері қарастырылды.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Кәсіби қазақ тілі

    Пәндер қазақ тілін еркін меңгеруге бағытталған; сөйлеу, жазу дағдыларын қалыптастыру; жалпы мәдени деңгейін көтеру; қазақ халқының мәдени ерекшеліктерін білу; тарихи мұрасын құрметтеу; мәтіндерде жиі кездесетін лексиканы; күрделі синтаксистік құрылымдарды қолдану.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Кәсіби бағытталған шетел тілі

    Сөйлеу және коммуникативтік қызметтің барлық аспектілерінде шет тілін кәсіби меңгеру; кәсіби-маңызды мәселелердің кең шеңбері бойынша еркін кәсіби қарым-қатынасты жүзеге асыру қабілеті мен біліктілігі.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Жаратылыстану негіздері

    Курста қазіргі жаратылыстану ұғымының негізгі концепциялары, ұғымдары, анықтамалары, заңдары талдау, синтез, салыстыру, бағалау, дедукция, индукция және кәсіби қызмет міндеттерін орындау кезінде ғылыми әдісті қолдану тәжірибесін меңгеру үшін алғышарттар жасау қарастырылған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Дінтану

    Курстың мақсаты діннің мәндік анықтамаларын, шығу алғышарттарын, қоғамда алатын орны мен ролін, оның құрылымы мен әлеуметтік қызметтерін зерделеу. Студенттердің діннің шығу және таралау тарихымен таныстыру, діннің қоғамда алтын орны мен атқаратын қызметтерін анықтау, діннің тарихи формаларын, әлемдік діндерді және олардың даму эволюциясын зерттеу болып келеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Білім берудегі менеджмент

    Оқытудың бұл курсы қазіргі заманғы білім беру менеджментінің теориялық-әдіснамалық негіздерімен танысуды, ҚР және шетелдердегі қазіргі кезеңдегі білім беру жүйесінің даму тенденциялары және стратегияларымен, білім беру ұйымын басқарудың нормативтік-құқықтық негіздерін, білім беру ұйымдарындағы өзгерістерді басқарудың жалпы принциптерін, маркетингтік қызметті ұйымдастыру, педагогикалық ұжымды басқару мәселелерін болжайды.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Тұлғаның рухани адамгершілік тәрбиесі

    Бұл курс мектеп жасына дейінгі балалардың рухани-адамгершілік тәрбиесін ұйымдастырудың дәстүрлі және инновациялық парадигмаларымен, мектепке дейінгі балалардың рухани-адамгершілік тәрбиесінің мазмұны, әдістері мен формаларын жобалаудың заманауи тәсілдерімен, мектепке дейінгі балаларға арналған арнайы тәрбие бағдарламаларымен танысуды көздейді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Өлкетану

    Пән туған өлкенің табиғатын, халқын, шаруашылығын, тарихын, мәдениеті мен тұрмыс-салтын зерттейді. Өлкетану пәнінің мақсаты – өскелең ұрпақтың құндылықтық және тәжірибелік бағдарына ықпал жасайтын, өмірге деген сүйіспеншілікке, қоршаған ортаға деген ізгілікті қарым-қатынасқа тәрбиелейтін өмірлік кеңістіктің белгілі бір бөлігін жан-жақты зерттеу болып табылады. Ақпараттар мен әдістерді таңдау білім алушылардың жас және танымдық ерекшеліктеріне тәуелді болады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Бастауыш сынып оқушысының эмоционалды интеллектісін дамыту

    Пән студенттерде теориялық-әдіснамалық негіздер мен практикалық білімдерді, эмоционалды интеллект технологияларын қолдану дағдыларын, соның ішінде тұлғааралық өзара әрекеттесуге тиімді ықпал ететін коммуникативті және әлеуметтік құзыреттіліктерді қалыптастырады. Эмоционалды интеллекттің құрылымдық компоненттерін, оны бастауыш сынып оқушыларында дамыту шарттары мен әдістерін қарастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Қазақ/орыс тілін оқыту әдістемесі

    Бұл курс бастауыш сынып оқушыларының грамматиканы, оқуды, әдебиетті, орфографияны және тіл дамыту әдістемелерін қамтиды. Онда соңғы жылдардағы білім берудегі шындық көрініс тапты: дамытушы оқытудың заманауи әдістеріне, әртүрлі деңгейлі білім берудің ұйымдастырушылық формаларын оқытуға бағытталған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Сауат ашу негіздері

    Пән ауызша және жазбаша сөйлеуді логикалық дұрыс құру қабілетін қалыптастыруға; алғашқы оқу мен жазуды меңгеру барысында тәрбие міндеттерін шешу қабілеті; алғашқы оқу мен жазуды меңгеру барысында заманауи әдістер мен технологияларды қолдануға дайын болуға бағытталған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Математиканы оқыту әдістемесі

    Пән сыни ойлауды және математиканы оқыту теориясы мен әдістемесінің мәселелеріне деген берік қызығушылықты дамытуға; оның міндеттерінің диалективтілігін түсіну; математиканы оқытудың теориялық негіздерін меңгеру; оқытудың жаңа технологияларымен танысуға бағытталған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Әдеби оқуды үйрету әдістемесі

    Әдеби оқуды бастау әдістемесі курсы әдістемелік ғылымның негіздерін жүйелі түрде пысықтауға, сондай-ақ бастауыш мектептегі әдеби білімнің мазмұны мен ұйымдастырылуының жекелеген өзекті мәселелерін анықтауға арналған. Әдеби оқуға оқытудың мазмұны мен технологияларыпрактикум, сұрақтар мен тапсырмаларды алады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • «Еңбекке баулу» және «Бейнелеу өнері» пәндерін оқытудың теориясы мен технологиясы

    Осы курс аясында «Еңбекке баулу» және «Бейнелеу өнері» сабақтарының бастауыш сынып оқушыларының дамуы мен тәрбиесінде, олардың эстетикалық қабылдауы мен еңбек дағдыларын қалыптастыруда рөлі ашылады.Оқу процесін ұйымдастырудың заманауи технологиялары мен әдістері зерттеледі, олар бастауыш сынып жасындағы оқушылардың шығармашылық, практикалық және танымдық дағдыларын дамытуға бағытталған

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Салыстырмалы педагогика

    Пәнді оқу Қазақстандағы және әлемдегі педагогика мен білім беруді салыстырмалы тұрғыда игеруге және талдауға бағытталған. Педагогикалық идеялар, тұжырымдамалар мен теориялар, жалпы және жоғары білімді реформалау бағыттары қарастырылған. Жаһандану жағдайында туындайтын сұрақтарға теориялық және практикалық жауаптар берілген.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Түзету психологиясы

    Бұл курс түзету психологиясының тарихын, пәнін, міндеттері мен құрылымын зерттеуді қамтиды. Түзету психологиясының негізгі әдістері, психикалық даму процесіндегі бастапқы және қайталама бұзылулар, мектеп жасына дейінгі балалардағы жазу мен оқудың бұзылуын түзету, дамуында проблемалары бар балаларды интеграцияланған оқыту мен тәрбиелеудің психологиялық негіздері қарастырылады

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Сын тұрғысынан ойлау

    Бұл курсты оқу сыни ойлауды дамытудың заманауи педагогикалық технологиясына мүмкіндік береді. Рационалды таным формаларымен және тәсілдерімен таныстырады. Кәсіби қызмет саласында қолданылатын логикалық әдістер мен тәсілдер туралы жалпы түсінік жасауға, ұтымды және тиімді ойлаудың практикалық дағдыларын қалыптастыруға ықпал етеді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • "Жаратылыстану" оқытудың әдістемесі

    Бұл курс жаратылыстануды оқыту әдістемесін меңгеруді көздейді. Жаратылыстану ұғымдарының мазмұны, әдістемелік ерекшеліктері, көрнекі құралдар, оқыту әдістері және жаратылыстану жеке бөлімдерін оқытудың арнайы әдістемелік тәсілдері қарастырылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Бағалаудың өлшемдік технологиялары

    Бұл курсты оқып-үйрену білім алушылардың оқу жетістіктерін критериалды бағалау технологиясын меңгеруге, білім алушылардың оқу жетістіктерін бағалаудың қазіргі заманғы үлгілерін қолдана білуге, білім алушылардың критериалды бағалау жүйесін ұйымдастыруға, оны жүзеге асырудың әдіс-тәсілдерін, формалары мен құралдарын, психологиялық-педагогикалық қызметтің мақсаттары мен мазмұнына сәйкес бағалау құралдарын меңгеруге мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Бастауыш мектептің қарым-қатынас мәдениеті және педагогикалық этикасы

    Ғылыми психологиялық-педагогикалық тұжырымдамаларды жүйелеу мен құрылымдауға негізделген курс педагогикалық қарым-қатынас мәдениетін ашады. Теориялық материал осы пән бойынша негізгі психологиялық-педагогикалық теориялар түрінде ұсынылған. Қарым-қатынастың негізгі сипаттамалары берілген, педагогикалық қарым-қатынастың ерекшеліктері көрсетілген, өзара байланыста педагогикалық көшбасшылық стильдері, педагогикалық қарым-қатынас стильдері және педагогикалық қарым-қатынас процесінде мұғалімнің мінез-құлық үлгілері ұсынылған.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • "Дүниетану" оқытудың әдістемесі

    Бұл курс бастауыш мектепте курсты оқытудың қалыптасқан тәжірибесін ескере отырып, «Дүниетану» пәнін оқытудың заманауи тәсілдері негізінде әзірленген. Оқыту технологиялары, әдістері, формалары мен құралдары, ерекшеліктері ақпараттық-білім беру ортасы жағдайында курсты оқытуға арналған.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Бастауыш сыныпта қашықтан оқыту және оқу үдерісін цифрландыру

    Курс аясында қашықтан оқытудың даму кезеңдері, оның қоғамдағы рөлі мен маңызы, сонымен қатар бастауыш білім беруде цифрлық технологияларды енгізудің ерекшеліктері қарастырылады. Негзгі назар бастауыш сынып оқушыларына арналған қашықтан оқытуды ұйымдастырудың психологиялық- педагогикалық, ұйымдастырушылық және технологиялық аспектілеріне аударылады. Білім беру процесін цифрландырудың қазіргі заманғы әдістері мен құралдары зерттеледі, қашықтан оқыту және цифрландыру жағдайында мұғалімнің рөлі мен міндеттері айқындалады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Бастауыш сыныптарда АКТ оқытудың әдістемесі

    Пән бастауыш мектепте АКТ-ны қолдану дағдылары мен іскерлігін дамытуды болжайды, АКТ-ның мазмұнымен және білім беру тәжірибесінде ақпараттық-коммуникативтік технологияларды пайдалану ерекшеліктерімен таныстырады; қолданылатын технологияға сәйкес педагогикалық әсерді жобалау, болжау және бағалау мақсаттарына байланысты АКТ-ны таңдау іскерлігін қалыптастырады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Жасанды интеллект және мультимедиялық оқыту технологиялары

    Бұл курсты игеру жасанды интеллект пен оқытудың мультимедиалық технологияларын қолдану дағдыларын меңгеруге мүмкіндік береді. Осы оқыту құралдарын пайдалану оқу процесін жандандырып, көрнекілікті арттыруға және ақпаратты логикалық пен образды тәсілдермен меңгеруге ықпал етеді. Мультимедиалық технологиялардың интерактивтілігі жеке тұлғаға бағытталған оқыту моделдерін жүзеге асыру үшін кең мүмкіндіктер ашады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Инклюзивті білім беру

    Пәнді оқып-үйрену білім беру жүйесінде мүмкіндігі шектеулі және мүгедек тұлғаларды оқытуды ұйымдастыру мәселелерін зерделеуге бағытталған. Инклюзивті білім беруді жүзеге асырудың түрлі аспектілері: тарихи даму, философиялық және нормативтік-құқықтық негіздер, ұғымдық аппарат және білім беру инклюзиясының халықаралық модельдері.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Педагогикалық психология

    Бұл курс педагогикалық психологияның тарихын, пәнін, міндеттерін, құрылымы, әдістерін зерделеуді көздейді. Білім берудің, педагог пен оқушының субъект ретінде, оқу- педагогикалық қызметтің, оқу-педагогикалық ынтымақтастық пен қарым-қатынастың негізгі мәселелері қарастырылды.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Шағын комплектілі мектептегі педагогикалық процестің теориясы мен технологиясы

    Пән ШЖМ жағдайында оқыту ерекшеліктерін зерттеуге бағытталған. ШЖМ-де педагогикалық үдерісті дәстүрлі басқару ерекшеліктері қарастырылады; Сыныптарды бөлу және жинақтау; ШЖМ-да педагогикалық процесті ұйымдастырудың тұжырымдамалық негіздері( жеке тұлғаға бағытталған педагогикалық процесс); шағын жинақты мектеп жағдайында өзіндік жұмысты ұйымдастырады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Педагогикалық инновациялар

    Пән білім беру инновациясының қажеттілігі мен оларды мектепте қазіргі жағдайда енгізу себептерін ашатын материалды қамтиды; негізгі ұғымдардың, теориялар мен тұжырымдамалардың мазмұнын; педагогикалық инновациялардың мәні мен заңдылықтарын үйретеді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Психологиялық-педагогикалық тренинг

    Пән топаралық және тұлғааралық өзара әрекеттесуді талдау тәсілінде кәсіби ойлауды қалыптастыруға бағытталған. Психологиялық-педагогикалық тренингтің теориялық негіздері, психологиядағы оның даму заңдылықтары мен тұлғасын түсінудің негізгі тәсілдері, сонымен қатар тренингті ұйымдастыру және өткізу ерекшеліктері қарастырылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Педагогикалық шеберлік

    Бұл курс педагогикалық қызмет және педагогикалық шеберлік, педагогикалық шеберлікке қол жеткізу жолдары, педагогикалық техника, педагогикалық қарым-қатынас шеберлігі туралы жалпы түсінік береді, оқу-тәрбие процесін басқаруды ұйымдастыру мен жүзеге асырудың негізгі тәсілдерін ашады; болашақ маманның әдіснамалық мәдениетін қалыптастыруға, педагогикалық жұмыстың теориясы мен практикасы саласында студенттердің білімі мен іскерлігін кеңейтуге ықпал етеді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Медиа білім беру негіздері

    Оқу курсында медиабілім тарихы, теориясы және әдістемесі (яғни бұқаралық коммуникация құралдары материалдарында – теледидар, баспасөз, радио, кинематограф, бейне, интернет және т.б. білім беру) мәселелері қарастырылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Кіші мектеп оқушыны оқу барысында қиындықтар

    Курс бастауыш сынып оқушыларын оқытудағы қиындықтар туралы теориялық білімді меңгеруді, мектептегі жетілу түсінігі мен оқыту қиындықтарының пайда болу себептеріне талдау жасауды және оқыту қиындықтары бар балаларға көмек көрсетуді ұйымдастырудың әдістері мен тәсілдерін меңгертуді көздейді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Балалар әдебиеті

    Бұл курс балалар әдебиеті туралы бекітілген көптеген мысалдармен және теориялық пікірлермен толық түсінік береді. Курс аясында Ежелгі аңыздар, мифтер мен ертегілер, балалар оқылымдарындағы халық ауыз әдебиеті, қазіргі балалар әдебиеті және балалар әдебиетінің даму тенденциялары талданады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Мұғалімнің зерттеушілік мәдениеті және ғылыми-зерттеу әдістері

    Бұл курс мұғалімнің зерттеушілік мәдениетінің теориялық-әдіснамалық негіздерін, білім беруді жаңа педагогикалық парадигма жағдайында түсінудің құралы ретінде зерттеуге бағытталған. Сонымен қатар, ғылыми-зерттеу әдістерін меңгеру және ғылыми жұмыстарды рәсімдеу дағдыларын дамыту арқылы кәсіби зерттеушілік құзыреттілікті қалыптастыруға арналған

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Төменгі сынып оқушысын психологиялық-педагогикалық диагностикалау және түзету

    Курс психологиялық-педагогикалық диагностика негіздерімен (ұғымдар, даму тарихы және т.б.), бастауыш сынып оқушыларының диагностикасының ерекшеліктерімен, қабылдау, назар аудару, ойлау, сөйлеу және басқа да салалардағы бағалау әдістерімен таныстырады. Сонымен қатар, курс барысында түзету жұмыстарын жүргізудің теориялық негіздері мен практикалық тәсілдері, бастауыш сынып оқушының тұлғасын түзетуге арналған психологиялық-педагогикалық бағдарламаларды әзірлеу ережелері қарастырылады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Отбасы тәрбиесі

    Курс отбасылық тәрбиенің заманауи теорияларымен таныстырады. Отбасы тәрбиесінің негіздері, принциптері, ерекшеліктері мен мазмұны, әдістемесі, тактикасы, модельдері; отбасы, неке, отбасылық тәрбие, отбасының тәрбие әлеуеті және т.б.; отбасымен психологиялық-педагогикалық қарым-қатынас бағыттары мен формалары қарастырылады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларды оқыту әдістемесі

    Бұл курс ерекше білім беру қажеттіліктері бар бастауыш сынып оқушыларын дамыту саласындағы кәсіби міндеттерді шешуге мүмкіндік беретін болашақ бастауыш сынып мұғалімдерінің психологиялық-педагогикалық құзыреттіліктерін қалыптастыруға бағытталған. Оқытуды дараландыруды және оқу іс-әрекетіндегі қиындықтарды еңсеруді, инклюзивті білім беруді іске асыруды жүзеге асыру. Оқу үдерісінде ерекше білім беру қажеттіліктері бар баламен өзара әрекеттесу әдістеріне, амалдарына және тәсілдеріне ерекше назар аударылады. Ерекше білім беру мүмкіндіктері бар балалармен бірге нормотиптік балаларды оқыту технологиялары қарастырылады

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Этнопсихология

    Бұл курс этникалық және кросс-мәдени психологиядағы эмпирикалық зерттеулердің негізгі теориялары мен нәтижелерін зерделеуді көздейді. Курс этнопсихологиялық практикадан (жаттығулар, кейстер, этномәдени құзыреттілік пен төзімділік тренингінің әдістемесі) тұрады, бұл студенттерге әр түрлі көзқараспен этносаралық қарым-қатынас мәселелерін қарауға мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Логопедия

    Пән аясында логопедияның теориялық және әдіснамалық негіздері қарастырылады, әртүрлі сөйлеу бұзылыстары және оларды жеңу жолдары туралы ілім, логопедиялық жұмысты ұйымдастыру мәселелері, әрбір қарастырылып отырған мәселеге сәйкес логопедия тарихы баяндалады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Этнопедагогика

    Пән этнопедагогиканың ғылым ретінде ұғымдарын меңгеруге бағытталған. Қазіргі өмір мен дәстүрлі мәдениеттегі тәрбие үрдісі салыстырылады, этнопедагогиканың оң жетістіктеріне ерекше көңіл бөлінеді. Курсты жақсы меңгеру үшін келесі материалдар келтірілген: шығармашылық тапсырмалар т.б. ұйымдастырылады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Бастауыш сынып мұғалімдеріне психологиялық кеңес беру негіздері

    Бұл курс психологиялық кеңес берудің теориялық-әдіснамалық негіздерін зерделеуді болжайды, түрлері мен кезеңдері ашылды, практикалық тұрғыдан психолог-кеңесші пен клиенттің өзара әрекет ету технологиясы талданды, түзету-дамыту әсерінің механизмдері мен тәсілдері келтірілген.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Кіші мектеп оқушыларының таным үдерістері

    Курс түрлі диагностикалық процедураларды меңгеруге мүмкіндік береді: қабылдау, зейін, ойлау, сөйлеу, еркін реттеу, өзіндік сана, мотивациялық-қажеттілік және эмоциялық-ерік сферребен. Осындай жолмен алынған білім болашақ жетістіктерді түсінуге, болжауға мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Бастауыш сынып оқушыларының ата-аналарымен жұмыс

    Курс білім берудің жаңартылған мазмұны жағдайында бастауыш мектептің ата-аналарымен жұмыстың негізгі формалары мен әдістерімен таныстырады. Курс ата-аналар мен педагогтер арасындағы қарым-қатынасты қалыптастыруды қамтамасыз ететін бастауыш мектеп мұғалімдері мен ата-аналардың өзара әрекеттестігінің инновациялық формаларын меңгеруді көздейді

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Әлеуметтік педагогика және бастауыш мектепте әлеуметтік жетімдіктің алдын алу

    Осы курста әлеуметтік педагогика саласындағы қазіргі жетістіктер мен әлеуметтік-педагогикалық технологияларды нақты балалар категорияларымен және олардың ата-аналарымен жұмыс істеу ерекшеліктері қарастырылады. Курс әлеуметтік жетімдіқтің алдын алу үшін қауіп тобына кіретін отбасылармен жұмыс істеу дағдыларын меңгеруге бағытталған. Ол кәсіби біліктілікті дамытуға, әлеуметтік серіктестердің функция айырмашылықтарын анықтауға, отбасының ресурстарын бағалап, оларды балаларды қолдауда пайдалана білуге ықпал етеді

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Бастауыш мектептегі оқытудың дәстурлі және инновациялық технологиялары

    Пән оқу-тәрбие үдерісінде дәстүрлі және инновациялық педагогикалық технологияларды қолдануға дайындауға бағытталған. Курс кіші мектеп жасындағы балаларды оқытуға арналған заманауи технологиялардың алуан түрлілігіне еркін бағдарлауға мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Педагогикалық қарым-қатынас және жеке тұлға өсу тренингі

    Осы курста педагогикалық қарым-қатынас пен жеке тұлғалық өсу тренингінің теориялық негіздері баяндалған. Тренингті өткізуге арналған этикалық және ұйымдастырушылық ережелер қарастырылған. Практикалық құралдар ретінде тесттер, ойын жаттығулары, кейстер және имитациялық ойындар ұсынылған. Бұл курс тренингтерді жүргізу мен талдауға дағдыландырып, кәсіби қызметте табысты болу үшін жеке тұлғылық қасиеттерді дамытуға ықпал етеді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Балалардың мектептегі оқуға дайындығы

    Бұл курс жаңартылған білім беру мазмұны жағдайында баланың мектепте оқуға психологиялық дайындығының негізгі теориялық тұжырымдамалары мен мәселелерін зерттеуді қамтиды, бастауыш сынып оқушыларының психикалық денсаулығының әртүрлі аспектілері ұсынылған. Баланы мектепке қабылдау кезінде отбасын психологиялық қолдаудың рөлі көрсетілген. Жаңартылған білім беру мазмұны жағдайында балалардың мектепке психологиялық дайындығының компоненттерін қарастыруға ерекше назар аударылады. Балалардың мектепке дайындығын диагностикалау әдістері қарастырылады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Конфликтология

    Пән қазіргі қоғамдағы жанжалды түсінудің дүниетанымдық және идеологиялық негіздерін меңгеруге бағытталған. Қақтығыстың негізгі классикалық және заманауи теорияларын баяндайды. Жаһандық перспективада қазіргі заманғы әлеуметтік, тұлғааралық жанжалдың көрінісін ұсынады және жаһандық жанжалдың негізгі тұжырымдамаларын көрсетеді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Коррекциялық педагогика

    Бұл курс түзету психологиясының тарихы, пәні, міндеттері мен құрылымын зерделеуді көздейді. Түзету психологиясының негізгі әдістері, психикалық даму үдерісіндегі бастапқы және қайра бұзылулар, мектеп жасына дейінгі балалардың оқу мен жазу бұзылыстарын түзету, дамуында мәселе бар балаларды кіріктіріп оқыту мен тәрбиелеудің психологиялық негіздері қарастырылған.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5

Оқыту нәтижелері

  • ON 1 – жалпы адамзаттық құндылықтар жүйесінде бейімделу және қоғамда әртүрлі әлеуметтік, ұлттық, діни, кәсіби қауымдастықтар мен топтардың құнды-мағыналы бағыттарын ескеру
  • ОN 2 – бастауыш педагогикасы саласы туралы түсініктің болуы және оны қолдана білу, бастауыш білім берудегі цифрландыру мен бастауыш сынып оқушысы тұлғасының әлеуметтік қалыптастыруда білімді қолдана білу, оқу процесін жүзеге асыру, білім алушылардың жасерекшелігі мен анатомо-физиологиялық және психикалық ерекшеліктерін ескере отырып, олардың оқу жетістіктерін бағалау
  • ON 3 – ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларды оқыту, тәрбиелеу және дамыту саласындағы білімді меңгеру, инклюзивті білім беру жағдайында бірлескен оқыту технологияларын қолдану.
  • ОN4 - бастауыш педагогика саласындағы мәселелерді шешу, сыни және креативті түрде оқушылардың сыныпта және мектептен тыс іс-әрекеттегі когнитивтік қызметке ынталандыру негізінде ойлау
  • ОN 5 - бастауыш мектептің педагогикалық үдерісінде қазіргі заманғы технологияларды және жасанды интеллектті қолдану, оқу-әдістемелік қызметті жүзеге асыру
  • ОN 6 - қоғаммен, ұжыммен әлеуметтік қарым-қатынас жасау дағдыларын игеру, топта жұмыс істеу дағдыларын, ынтымақтастық, толеранттылықты қалыптастыру, мамандыққа деген қоғамдық сенімді қолдау және білім алушыларды құндылықтар жүйесіне тарту
  • ОN7 - мектептің, отбасылық және басқа да балалар қоғамдық ұйымдарының бірлескен қызметін ұйымдастырудың ең тиімді әдістерін және нысандарын айқындау
  • ОN8 - ғылыми және ғылыми-педагогикалық ақпаратты іздестіруде ақпараттық көздерді пайдалану
  • ON 9 - сөйлеу және коммуникативтік қызметтің барлық аспектілерінде қазақ және шет тілдерін меңгеру, құқықтық жүйе мен экономика негіздерін білу, қаржылық сауаттылықты көрсету, кәсіпкерлік қызмет дағдыларын меңгеру, сыбайлас жемқорлыққа қарсы құбылыстар саласында азаматтық ұстанымды көрсету, кәсіби-маңызды мәселелердің кең ауқымы бойынша еркін кәсіби қарым-қатынасты жүзеге асыру
  • ON 10 - инновациялық технологияларды (оның ішінде эмоционалды интеллект пен тұрақты даму концепцияларын) практикалық іс-әрекетте қолдану, бейімдеу, қажетті ақпаратты сыни тұрғыдан талдау, ғылыми зерттеу әдістерін қолдану, зерттеулерді жобалау және тәжірибені тарату
  • ON 11 – ең маңызды кәсіби-педагогикалық функцияларды табысты орындау үшін жалпы ғылыми және педагогикалық этика саласындағы терең білімді көрсету, білім алушылармен педагогикалық қарым-қатынасты этикалық сауатты ұйымдастыру, навыки экологиялық және денсаулық сақтау дағдыларын қолдану
  • ON 12 – жаңартылған білім беру мазмұны жағдайында оқу үдерісін ұйымдастырудың ерекшеліктерін көрсету, жаңартылған білім беру мазмұны жағдайында бастауыш сынып оқушыларымен, олардың ата-аналарымен және педагогикалық ұжыммен тиімді қарым-қатынас жасау дағдыларын меңгеру
Top