Біздің инстаграмға жазылыңыз, гранттық байқаудың нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
6B01303 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі в Абай Мырзахметов атындағы Көкшетау университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Қоғам және еңбек нарығы қажеттіліктерді ескере отырып, жаңартылған білім беру мазмұнына сәйкес инновациялық педагогикалық технологияларды пайдалана отырып, тұлғалық-бағдарлы және белсенділікке негізделген кәсіби қызметті жүзеге асыра алатын, жалпы мәдени және кәсіби құзыреттілігі жоғары, бәсекеге қабілетті жоғары білікті мамандарды даярлау .
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 242
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B003 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі
-
ҰБТ-дағы пәндер Биология және География
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B013 Пәндік мамандандырылмаған мұғалімдерді даярлау
Пәндер
-
1 Оқу жылы
Кәсіптік оқыту педагогикасы
Педагогикалық мамандыққа кіріспе
Пәнаралық білім модулі (экология және тіршілік қауіпсіздігі негіздері; экономика, кәсіпкерлік, көшбасшылық және инновация негіздері; құқық негіздері және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет, зерттеу әдістері)
Критериалды бағалау технологиялары
-
2 Оқу жылы
Кәсіби бағытталған шет тілі
Дефектология
Кәсіби қазақ (орыс) тілі
Жобалық әрекет
Ағылшын тілінің лексикасы
Өзін-өзі тану
Мектеп оқушыларының даму физиологиясы
Педагогика
Салыстырмалы педагогика
Психология
Этнопедагогика
Ағылшын тілін оқыту әдістемесі
Білім берудегі менеджмент
Қазақ халқының рухани мәдениетінің тарихы
Әлем халықтарының салт-дәстүрлері мен әдет-ғұрыптары
Ағылшын тілін оқытудағы заманауи мәселелер
Діни және этникалық толеранттылық негіздері
-
3 Оқу жылы
Бастауыш мектепте дидактикалық материалды дайындау әдістемесі
Бастауыш сынып оқушыларын табиғатпен таныстырудың теориясы мен әдістемесі
«Дүниентану» пәнін оқыту әдістемесіндегі заманауи тәсілдер
Көшбасшылық психологиясы
Шағын жинақталған мектептің оқу-тәрбие жұмысын ұйымдастыру
Математика пәні бойынша дидактикалық материалды дайындау әдістемесі
Шағын жинақталған бастауыш мектептегі оқу-тәрбие процесі
Жаратылыстану пәні негіздерінің әдіснамасы
Дүниетану бойынша дидактикалық материалды дайындау әдістемесі және тәжірибесі
Сауат ашу бойынша оқыту әдістемесі
Педагогикалық шеберлік
Бастауыш сынып мұғалімінің кәсіби этикасы
Солтүстік өңірдегі шағын жинақталған бастауыш мектептегі педагогикалық процестің теориясы мен технологиясы
Табыс психологиясы
Жасы кіші мектеп оқушыларының шығармашылық дамуының әдістері
Емлеге оқытудың психологиялық-педагогикалық зерттеу негіздері
ТРИЗ – жасы кіші мектеп оқушыларын оқыту технологиялары
Бастауыш мектеп жасындағы балалардың каллиграфиялық дағдыларын дамыту
Қазақ (орыс) тілін оқыту әдістемесі
Қолжазбамен жұмыс істеу әдістемесі
Сөйлеу мәдениеті
Қазіргі қазақ (орыс) тілінің негіздері
Инклюзивті білім беру
Бастауыш мектептегі тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі
Жасы кіші мектеп оқушыларына ана тілін оқытудың теориясы мен технологиясы
Ғылыми-педагогикалық зерттеу әдістемесі
Ғылыми зерттеулерді жоспарлау
-
4 Оқу жылы
Музыкалық шығармашылық психологиясы
Дене мәдениетін оқытудың теориясы мен әдістемесі
Әдебиеттік оқуға үйрету әдістемесі
Арт-терапия
Дене дамуы мен денсаулық жағдайының психологиялық-педагогикалық негіздері
Математиканы оқыту әдістемесі
Музыкалық өнерді оқытудың теориясы мен әдістемесі
Қашықтықтан оқытудың теориясы мен әдістемесі
Қимыл -қозғалыс ойындары
Заманауи балалардың әдеби процесі
Көркем еңбек пен бейнелеу өнерін оқыту теориясы мен әдістемесі
Мүмкіндігі шектеулі балаларды оқыту және тәрбиелеу
Балалар әдебиетін оқыту әдістемесі
Арнайы педагогика негіздері
Профессии
Оқыту нәтижелері
- бастауыш білім берудің педагогикасы мен әдістемесі бағытында нормативтік құқықтық актілерді, Қазақстан Республикасының білім беру және адам құқықтарын қорғау саласындағы заңнамасын қолдану негізінде балалардың құқықтары мен мүдделерін қорғау бойынша білімі болуы
- бастауыш білім берудің педагогикасы мен әдістемесі саласындағы жоғары кәсіби мұғалімдердің тәжірибесін зерттеу, жалпылау, тарату және қолдану дағдылары мен дағдыларын меңгеруі, педагогикалық қызметке деген ынтасының жоғары болуы, осы салада өзін-өзі тәрбиелеуге және өзін-өзі тануға ұмтылуы; қазіргі педагогикалық антропология
- гносеология, әдістеме, педагогика және психология салаларында білімдерін, ақпаратты басқару дағдылары мен дағдыларын, психологиялық-педагогикалық диагностика, талдау және синтез негізінде кешенді мониторингті жүзеге асыру, педагогикалық рефлексияға қабілетті болуы, ғылыми-зерттеу мәдениетін үздіксіз жетілдіруге ұмтылу, педагогика саласы және бастауыш оқыту әдістемесі
- қазақ, орыс, шет тілдерін білуі, коммуникациялық технология, педагогикалық риторика және конфликтология, педагогика ортасындағы қарым-қатынас стратегиялары және бастауыш білім беру әдістемесі, конструктивті диалог, көпмәдениетті, көпұлтты және көп ұлтты жағдайда қарым-қатынас жасау дағдылары. конфессиялық қоғам, толерантты және педагогикалық ынтымақтастыққа қабілетті болуы
- нақты әлеуметтік-педагогикалық жағдайларды ескере отырып, кәсіби қызметте теориялық білімдерін қолдану дағдылары мен дағдыларын меңгеруі; мұғалімнің этикасын, педагогикалық қызмет нәтижелеріне жауапкершілігін сақтауға; бастауыш білім беру педагогикасы мен әдістемесі бойынша пәндік, психологиялық-педагогикалық және әдістемелік білімдер жүйесіне ие болу
- бастауыш білім берудің педагогикасы мен әдістемесі жүйесінде педагогикалық мониторингті жүзеге асыру, педагогикалық өлшеуіштер мен көрсеткіштер жүйесін әзірлеу, бақылау және бағалау материалын әзірлеу, алынған нәтижелерді түсіндіру, адекватты өзін-өзі бағалауға және өзін-өзі бағалауға ұмтылу дағдылары мен дағдыларын меңгеру. бақылау, әділдік пен объективтілік үшін педагогикалық менеджмент саласында білімі бар
- педагогикалық инновация, педагогиканың педагогикалық технологиялары мен бастауыш оқыту әдістемесі саласындағы білімдерін, педагогикалық технологияларды іздестіру, бағалау, таңдау және қолдану дағдылары мен дағдыларын меңгеруі, жаңашылдыққа қабілетті болуы, педагогикалық шеберлікте үздік болуға ұмтылуы, бастамашылдық пен еңбекқорлық танытуы
- ағымдағы оқу-ұйымдастыру құжаттамасын (дидактикалық, бақылау-өлшеу материалдары және т.б.) әзірлеу дағдылары мен дағдыларына ие болуы, педагогика және бастауыш оқыту әдістемесі саласында ұйымдастырушылық қабілеті болуы, нормативтік-құқықтық білімдерге сәйкес жоғары нәтижелі тәртіпті көрсетуі білім саласындағы құжаттар , оқу-әдістемелік құжаттама
- бастауыш білім берудің педагогикасы мен әдістемесінің педагогикалық мақсатын белгілеу саласындағы білімі, тұтас педагогикалық процесті құрастыру және жүзеге асыру дағдылары, позитивті ойлауға қабілетті, ұлттық құндылықтар жүйесіне берік, этикалық құндылықтарға берілген, адамгершілікке және табандылыққа деген бейімділік
- кәсіптік қызметте жаңашылдық, авторлық инновациялық идеяларды білім беруде, бастауыш білім беру педагогикасы мен әдістемесінде жүзеге асыру, стандартты емес және балама шешімдерді табу, жаңа педагогикалық идеяларды тудыру, сыни тұрғыдан ойлау дағдылары мен дағдыларын меңгеруі; шығармашылық психологиясы, шығармашылық іс-әрекеттің теориялық негіздері бойынша білімі болуы керек
- синергетикалық, әлеуметтік, педагогикалық жүйелер (жүйелі тәсіл, педагогикадағы жүйелілік принципі) саласындағы білімдері, психологиялық-педагогикалық білімді іздестіру, ресімдеу, құрылымдау және жүйелеу дағдылары мен дағдыларын меңгеруі, жүйелі ойлау және біртұтас қабылдау қабілеті болуы; бастауыш білім беру педагогикасы мен әдістемесі саласындағы педагогикалық шындық
- әлеуметтік серіктестік пен педагогикалық ынтымақтастыққа қабілетті болуы; педагогиканың педагогикалық міндеттерін және бастауыш білім беру әдістемесін шешуде білімді интеграциялау дағдылары мен дағдыларын, педагогикалық интеграция теориясы саласындағы білімдерді меңгеру
- әлеуметтанудан алған білімдерін өмірде қолдану, Қазақстанның және шет елдердің саяси өміріндегі құбылыстар мен тенденцияларды талдау дағдыларын, мәдени дереккөздерді талдау дағдыларын, тұлғаның даму ерекшеліктерін: оқуда есте сақтау қабілеттерін дамыту, танымдық белсенділігін дамыту. Оқуда, сөйлеу-ойлау әрекетін және оқудағы коммуникативті белсенділікті дамыту, табиғи және техногендік сипаттағы төтенше жағдайлардың қауіпті факторларынан, зиянды және қауіпті өндірістік факторлардан қорғану дағдыларын қалыптастыру