Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B01303 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі в Абай Мырзахметов атындағы Көкшетау университеті

Пәндер

Профессии

Оқыту нәтижелері

  • бастауыш білім берудің педагогикасы мен әдістемесі бағытында нормативтік құқықтық актілерді, Қазақстан Республикасының білім беру және адам құқықтарын қорғау саласындағы заңнамасын қолдану негізінде балалардың құқықтары мен мүдделерін қорғау бойынша білімі болуы
  • бастауыш білім берудің педагогикасы мен әдістемесі саласындағы жоғары кәсіби мұғалімдердің тәжірибесін зерттеу, жалпылау, тарату және қолдану дағдылары мен дағдыларын меңгеруі, педагогикалық қызметке деген ынтасының жоғары болуы, осы салада өзін-өзі тәрбиелеуге және өзін-өзі тануға ұмтылуы; қазіргі педагогикалық антропология
  • гносеология, әдістеме, педагогика және психология салаларында білімдерін, ақпаратты басқару дағдылары мен дағдыларын, психологиялық-педагогикалық диагностика, талдау және синтез негізінде кешенді мониторингті жүзеге асыру, педагогикалық рефлексияға қабілетті болуы, ғылыми-зерттеу мәдениетін үздіксіз жетілдіруге ұмтылу, педагогика саласы және бастауыш оқыту әдістемесі
  • қазақ, орыс, шет тілдерін білуі, коммуникациялық технология, педагогикалық риторика және конфликтология, педагогика ортасындағы қарым-қатынас стратегиялары және бастауыш білім беру әдістемесі, конструктивті диалог, көпмәдениетті, көпұлтты және көп ұлтты жағдайда қарым-қатынас жасау дағдылары. конфессиялық қоғам, толерантты және педагогикалық ынтымақтастыққа қабілетті болуы
  • нақты әлеуметтік-педагогикалық жағдайларды ескере отырып, кәсіби қызметте теориялық білімдерін қолдану дағдылары мен дағдыларын меңгеруі; мұғалімнің этикасын, педагогикалық қызмет нәтижелеріне жауапкершілігін сақтауға; бастауыш білім беру педагогикасы мен әдістемесі бойынша пәндік, психологиялық-педагогикалық және әдістемелік білімдер жүйесіне ие болу
  • бастауыш білім берудің педагогикасы мен әдістемесі жүйесінде педагогикалық мониторингті жүзеге асыру, педагогикалық өлшеуіштер мен көрсеткіштер жүйесін әзірлеу, бақылау және бағалау материалын әзірлеу, алынған нәтижелерді түсіндіру, адекватты өзін-өзі бағалауға және өзін-өзі бағалауға ұмтылу дағдылары мен дағдыларын меңгеру. бақылау, әділдік пен объективтілік үшін педагогикалық менеджмент саласында білімі бар
  • педагогикалық инновация, педагогиканың педагогикалық технологиялары мен бастауыш оқыту әдістемесі саласындағы білімдерін, педагогикалық технологияларды іздестіру, бағалау, таңдау және қолдану дағдылары мен дағдыларын меңгеруі, жаңашылдыққа қабілетті болуы, педагогикалық шеберлікте үздік болуға ұмтылуы, бастамашылдық пен еңбекқорлық танытуы
  • ағымдағы оқу-ұйымдастыру құжаттамасын (дидактикалық, бақылау-өлшеу материалдары және т.б.) әзірлеу дағдылары мен дағдыларына ие болуы, педагогика және бастауыш оқыту әдістемесі саласында ұйымдастырушылық қабілеті болуы, нормативтік-құқықтық білімдерге сәйкес жоғары нәтижелі тәртіпті көрсетуі білім саласындағы құжаттар , оқу-әдістемелік құжаттама
  • бастауыш білім берудің педагогикасы мен әдістемесінің педагогикалық мақсатын белгілеу саласындағы білімі, тұтас педагогикалық процесті құрастыру және жүзеге асыру дағдылары, позитивті ойлауға қабілетті, ұлттық құндылықтар жүйесіне берік, этикалық құндылықтарға берілген, адамгершілікке және табандылыққа деген бейімділік
  • кәсіптік қызметте жаңашылдық, авторлық инновациялық идеяларды білім беруде, бастауыш білім беру педагогикасы мен әдістемесінде жүзеге асыру, стандартты емес және балама шешімдерді табу, жаңа педагогикалық идеяларды тудыру, сыни тұрғыдан ойлау дағдылары мен дағдыларын меңгеруі; шығармашылық психологиясы, шығармашылық іс-әрекеттің теориялық негіздері бойынша білімі болуы керек
  • синергетикалық, әлеуметтік, педагогикалық жүйелер (жүйелі тәсіл, педагогикадағы жүйелілік принципі) саласындағы білімдері, психологиялық-педагогикалық білімді іздестіру, ресімдеу, құрылымдау және жүйелеу дағдылары мен дағдыларын меңгеруі, жүйелі ойлау және біртұтас қабылдау қабілеті болуы; бастауыш білім беру педагогикасы мен әдістемесі саласындағы педагогикалық шындық
  • әлеуметтік серіктестік пен педагогикалық ынтымақтастыққа қабілетті болуы; педагогиканың педагогикалық міндеттерін және бастауыш білім беру әдістемесін шешуде білімді интеграциялау дағдылары мен дағдыларын, педагогикалық интеграция теориясы саласындағы білімдерді меңгеру
  • әлеуметтанудан алған білімдерін өмірде қолдану, Қазақстанның және шет елдердің саяси өміріндегі құбылыстар мен тенденцияларды талдау дағдыларын, мәдени дереккөздерді талдау дағдыларын, тұлғаның даму ерекшеліктерін: оқуда есте сақтау қабілеттерін дамыту, танымдық белсенділігін дамыту. Оқуда, сөйлеу-ойлау әрекетін және оқудағы коммуникативті белсенділікті дамыту, табиғи және техногендік сипаттағы төтенше жағдайлардың қауіпті факторларынан, зиянды және қауіпті өндірістік факторлардан қорғану дағдыларын қалыптастыру
Top