6B01303 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі в Абай Мырзахметов атындағы Көкшетау университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Қоғам және еңбек нарығы қажеттіліктерді ескере отырып, жаңартылған білім беру мазмұнына сәйкес инновациялық педагогикалық технологияларды пайдалана отырып, тұлғалық-бағдарлы және белсенділікке негізделген кәсіби қызметті жүзеге асыра алатын, жалпы мәдени және кәсіби құзыреттілігі жоғары, бәсекеге қабілетті жоғары білікті мамандарды даярлау .
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 242
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B003 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі
-
ҰБТ-дағы пәндер Биология және География
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B013 Пәндік мамандандырылмаған мұғалімдерді даярлау
Пәндер
-
Кәсіптік оқыту педагогикасы
"Кәсіптік оқыту педагогикасы" пәнінің оқу пәні ретіндегі мақсаты бейіндік білім беру моделін, бейіндік білім беру мазмұнын, 12 жылдық білім берудің оқу жоспарының базалық мазмұнын, базистік оқу жоспарының вариативтік бөлігін, педагогикалық технологияның мәні мен белгілерін, мектеп психологының портфолиосын, кәсіптік бағдарлау жұмысын, бейіндік білім беру мекемелерін басқаруды зерделеу болып табылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Педагогикалық мамандыққа кіріспе
"Педагогикалық мамандыққа кіріспе" пәнінің мақсаты педагогикалық қызметке қатысты болашақ мамандарды кәсіби мамандықтың ғылыми негіздерімен таныстыру болып табылады. ""Педагогикалық мамандыққа кіріспе"" -алғашқы кіріспе кәсіптік-бағдарлаушы педагогикалық пән. Ол жүйелі сипатқа ие және психологиялық-педагогикалық пәндер циклін ашады және педагогика мен психологияның негізгі теориялық курстарымен логикалық байланысты. Ұсынылған бағдарламада педагогикалық фактілер, құбылыстар, ұғымдар білім алушының педагогикалық білімге және жалпы педагогикалық қызметке құндылық қатынасын қалыптастыру үшін білім берудің, педагогикалық қызметтің жалпы көрінісіне шолу жасау мақсатында ашылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Пәнаралық білім модулі (экология және тіршілік қауіпсіздігі негіздері; экономика, кәсіпкерлік, көшбасшылық және инновация негіздері; құқық негіздері және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет, зерттеу әдістері)
Пәннің мақсаты пәнаралық ғылым ретінде экология және тіршілік қауіпсіздігі туралы, табиғат пен қоғамның байланысы туралы, экономика ғылымының даму кезеңдерін қарастыру, меншіктің нысандары мен құқықтық аспектілері, баға белгілеу механизмдері, шағын кәсіпкерліктің рөлі және экономиканың дамуы туралы қазіргі заманғы түсініктерді қалыптастыру. ; ғылыми зерттеу әдістері саласында білім жүйесін қалыптастыру; сыбайлас жемқорлықпен күресу және сыбайлас жемқорлыққа тұрақты төзбеушілікті дамыту; Қазақстан Республикасының Конституциясын және басқа да нормативтік актілерді қолдану; мемлекеттік органдардың қызметінде заңдылықты қамтамасыз ету.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Критериалды бағалау технологиялары
Бұл пәннің мақсаты критериалды бағалаудың технологиялық негіздері туралы білімді қалыптастыру және оқушыларды оқыту мен тәрбиелеудің психологиялық-педагогикалық практикасында алған білімдерін жүзеге асыру.Критериалды бағалау технологиясын студенттердің ғылыми-танымдық белсенділігін, олардың шығармашылық және зерттеу саласын, білім алушыларды жүйелі рефлексияға, осы іс-әрекеттің мәнін іздеуге тарту арқылы ғылыми ақпарат ағынында оқу тәуелсіздігі мен бағдарлануын қалыптастыру және дамыту үшін жағдайлар мен мүмкіндіктер жасау ретінде анықтауға болады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Кәсіби бағытталған шет тілі
"Кәсіптік-бағдарланған шет тілі" пәнін оқу мақсаты-кәсіби және ғылыми-педагогикалық қызметте әлеуметтік-коммуникативтік міндеттерді шешу үшін шет тілін қолдануға мүмкіндік беретін теориялық білім мен практикалық дағдыларды игеру. Пәнді оқытудың негізгі міндеті-тіл мен сөйлеудің грамматикалық жүйесі туралы, нормативтік және функционалдық грамматика туралы тұтас түсінік қалыптастыру, коммуникативтік құзыреттілікті меңгеру; студенттердің мәдениетаралық деңгейде шет тілдік қарым-қатынас жасау қабілетін одан әрі қалыптастыру, өнімді және рецептивті тілдік материалды тереңдету және кеңейту бойынша жұмыс істеу үшін қажетті білім алу.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Дефектология
"Дефектология" пәнінің мақсаты білім алушыларды ерекше білім беру қажеттіліктері бар балалардың психикалық дамуының жалпы және арнайы заңдылықтарымен таныстырады; жалпы, түзеу және инклюзивті білім беру жағдайында мүгедектерді оқытудың теориялық және практикалық негіздерін зерттейді; әртүрлі институционалдық жағдайларда ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсетуді жүзеге асыруға мүмкіндік беретін білім алушылар арасында кәсіби құзыреттіліктерді қалыптастырады және дамытады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Кәсіби қазақ (орыс) тілі
Пәннің мақсаты қазақ/орыс тілдерінде коммуникативтік қарым-қатынас дағдыларын қалыптастыру, осы мамандықтың қазақ/орыс тіліндегі базалық категориялық-тұжырымдамалық аппаратын дамыту және осы мамандық бойынша білім алушылардың кәсіптік-бағдарланған тілдік даярлығын қамтамасыз ету болып табылады; пән қазақ / орыс тілін объект ретінде емес, оны меңгеру құралы ретінде пайдалана отырып, неғұрлым тереңірек зерделеуді көздейді негізгі білім.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Жобалық әрекет
"Жобалық қызмет" пәнін зерделеудің мақсаты білім алушыларда теориялық білімді қалыптастыру және олардың қызметтің әртүрлі салаларында жобаларды орындаудың процедуралық және ұйымдастырушылық аспектілері бойынша практикалық дағдыларды игеруі, олардың жобалауды аспаптық-талдамалық қамтамасыз етуді игеруі, сондай-ақ құзыреттілік тәсіл шеңберінде орындалған жобаларды дайындауға және қорғауға қойылатын формальды талаптарды зерделеу болып табылады.Пән педагогика тарихындағы жобалар әдісін, жобаның типтік құрылымын, жобалардың типологиясын зерттейді, сабақтан тыс және сыныптан тыс жұмыстардағы қызметті жобалайды.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ағылшын тілінің лексикасы
Пәннің мақсаты "ағылшын тілінің лексикасы" білім алушыларды лексикология ғылымының іргелі ұғымдарымен, тіл туралы жаңа деректерді тарту негізінде лексикологиялық талдаудың заманауи әдістері мен әдістерімен, сондай-ақ теориялық зерттеулердің ағылшын тілін Практикалық оқыту қажеттіліктерімен тығыз байланысы негізінде таныстыру болып табылады. Осы пәннің курсы білім алушыларда шет (ағылшын) тілінің лексикалық жүйесінің іргелі негіздерін және оларды кәсіби-педагогикалық қызметте қолдану қабілетін қалыптастырады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Өзін-өзі тану
"Өзін – өзі тану" пәнінің мақсаты болашақ мұғалімнің өзін-өзі тану пәнін оқытуға теориялық және практикалық дайындығы өзін-өзі тану курсының бағдарламасы келесі міндеттерді шешуге бағытталған: Өзін-өзі тану адамгершілік-рухани білім беру бағдарламасының ғылыми-теориялық негіздерінің мазмұнын ашу, студенттердің бағдарламаның негізгі идеяларына сәйкес тұтас педагогикалық процесті ұйымдастыруға практикалық дайындығын дамыту.- "өзін-өзі тану" рухани білім беру, жалпыадамзаттық құндылықтарды түсінуге ықпал ету, өзін-өзі тану мен өзін-өзі жетілдіруге деген ұмтылысты дамыту, болашақ мұғалімнің кәсіби маңызды жеке қасиеттерін тәрбиелеу.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Мектеп оқушыларының даму физиологиясы
"Оқушылардың даму физиологиясы" пәнінің мақсаты-болашақ мұғалімге балалар денесінің анатомиялық-физиологиялық ерекшеліктері , оның қоршаған ортамен қарым-қатынасы туралы заманауи мәліметтер беру, оқушылардың денсаулығын сақтау мен нығайтудың, олардың жоғары жұмыс қабілеттілігін сақтаудың негізінде жатқан заңдылықтар туралы біліммен қаруландыру.әр түрлі іс-шаралар. Бұл курс оқушылардың даму физиологиясының жаратылыстану негіздерін, қоршаған ортамен бірлікте ағзаның даму негіздерін зерттейді. Денсаулықты қорғауға және нығайтуға, балалар мен жасөспірімдер денесінің функционалдық мүмкіндіктерін үйлесімді дамытуға және жетілдіруге бағытталған гигиеналық нормативтер мен талаптарды қарайды.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Педагогика
"Педагогика" пәнінің мақсаты қазіргі білім беру процесінде оқыту мен тәрбиелеудің теориялық негіздерін (заңдылықтар, принциптер, мақсаттар мен міндеттер, функциялар, әдістер, әдістер, формалар, технологиялар, мазмұн, мақсат қою, диагностика және бағалау), сондай-ақ білім беруді игеру; базалық педагогикалық ойлауды қалыптастыру; тәрбие процестерін ұйымдастыру үшін базалық құзыреттерді меңгеру болып табылады және оқыту, сондай-ақ мәдени-ағарту қызметі.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Салыстырмалы педагогика
"Салыстырмалы педагогика" пәнінің мақсаты ғылым ретінде салыстырмалы педагогика, оның пәні, міндеті, мақсаты; ғылыми педагогикалық ойдың пайда болуы мен дамуы; педагогиканың ғылым ретінде қалыптасуы және оның дамуының негізгі кезеңдері туралы ақпарат беру. Салыстырмалы педагогиканың ғылыми мәртебесі мәселесіне заманауи тәсілдер, салыстырмалы педагогиканың дамуының негізгі кезеңдері, салыстырмалы педагогиканың әдіснамасы мен әдістері қарастырылған.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Психология
"Психология" пәнінің мақсаты болашақ педагогтарда жалпы, жас,педагогикалық, әлеуметтік және инженерлік психологияның білім жүйесін, сондай-ақ оқушыларды оқыту мен тәрбиелеуді ғылыми негізделген ұйымдастырудың дағдылары мен дағдыларын қалыптастыру болып табылады. Пәнді зерделеу барысында білім алушылардың психологиялық құзыреттілік деңгейін арттыру, олардың оқу және кәсіптік қызметін игеру мен жүзеге асырудың табыстылық факторы ретінде адамның жеке ерекшеліктері туралы тұтас түсінігін қалыптастыру, оқу іскерлігін, ақыл-ой еңбегі мәдениетін, өзін-өзі тәрбиелеуді дамыту; адам мен қоғамның психологиялық табиғатын білуге негізделген шешімдерді тиімдірек қабылдау іскерлігі мәселелері қаралды.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Этнопедагогика
"Этнопедагогика" пәнінің мақсаты білім алушылардың педагогикалық теория мен практиканың саласы ретінде этнопедагогиканың мәні мен ерекшелігі туралы теориялық білім алуы, содан кейін жоғары білімнің білім беру бағдарламалары бойынша ғылыми-зерттеу және оқытушылық қызметте қолданылуы.Бұл пән Қазақстан Республикасы этностарының да, әлем халықтарының да этнопедагогикалық проблемалары мен құбылыстарын зерделеу және ұғымы үшін негіз құруға бағытталған. Оқу пәні мазмұнының құрылымында мынадай бөлімдер бөлінді: халықтық педагогика этнопедагогиканың қайнар көзі ретінде, қазақстандық этнопедагогика.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Ағылшын тілін оқыту әдістемесі
"Ағылшын тілін оқыту әдістемесі" пәнінің мақсаты-студенттерде ағылшын тілін оқыту теориясы мен әдістемесі бойынша белгілі бір білім жүйесін қалыптастыру, әдістемелік Дағдылар мен дағдылардың белгілі бір жиынтығын қалыптастыруға ықпал ету.Пән білім алушыларды бастауыш мектепте ағылшын тілін оқыту әдістемесінің негізгі категорияларымен және ерекшеліктерімен таныстырады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Білім берудегі менеджмент
"Білім берудегі менеджмент" пәнінің мақсаты білім алушылардың білім беру жүйесінің құрылымындағы менеджменттің теориялық негіздерін зерделеуі болып табылады. Пән менеджменттің ғылыми теория ретінде қалыптасуын зерттейді, менеджмент қызметінің мәні мен мазмұнын және білім беру мекемелерін басқаруды таныстырады, білім беру процесін басқару технологиясын құрудың негіздерін, менеджментті енгізудің тиімділігін және олардың мектептердің практикалық қызметіне критерийін зерттейді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Қазақ халқының рухани мәдениетінің тарихы
"Қазақ халқының рухани мәдениетінің тарихы " пәнінің мақсаты білім алушыларды қазақ халқының дәстүрлі рухани мәдениетінің қалыптасу ерекшеліктерімен таныстыру."Қазақ халқының рухани мәдениетінің тарихы" пәні қазақ халқының рухани мәдениетінің тарихы туралы білім алуға, рухани саладағы қазақтардың мұрасымен танысуға бағытталған. Пәнді оқу білім алушылардың аналитикалық ойлауын дамытуға, өз бойында және әлеуетті кәсіби қызметте моральдық және адамгершілік қасиеттерді тәрбиелеуге ықпал етуі тиіс.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Әлем халықтарының салт-дәстүрлері мен әдет-ғұрыптары
"Әлем халықтарының салт – дәстүрлері" пәнінің мақсаты білім алушыларға қазіргі этностардың этникалық тарихының, әлеуметтік-экономикалық, саяси және мәдени дамуының ерекшеліктерін ескере отырып, әлем халықтарының салт-дәстүрлерінің алуан түрлілігі туралы түсінік беру. Пән курсы адамзат қоғамы мәдениетінің маңызды аспектісіне арналған, университеттегі гуманитарлық дайындықтың ажырамас бөлігі болып табылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Ағылшын тілін оқытудағы заманауи мәселелер
Пәннің мақсаты "Ағылшын тілін оқытудағы заманауи мәселелер" жалпы коммуникативтік құзыреттілік пен кәсіби-коммуникативтік құзыреттілікті дамыту және қалыптастыру болып табылады.Курста шет тілдері мен мәдениеттерін оқытудың теориясы мен әдістемесі, шет тілдері мен мәдениеттерін оқытудағы бақылау мәселелері, шет тілдері мен мәдениеттерін оқытудың лингводидактикалық аспектілері, шет тілдері оқытушыларының кәсіби құзыреттері сияқты салалар бойынша сұрақтар көрсетілген.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Діни және этникалық толеранттылық негіздері
"Діни және этникалық толеранттылық негіздері "пәнінің мақсаты діни және этникалық толеранттылық саласындағы білім жүйесін қалыптастыру, діни және этникалық тарихты игеру бойынша білім алушылардың мақсатты танымдық қызметін ұйымдастыру болып табылады, мұнда мәдени аренада бар құндылықтарға, идеяларға шолу жүзеге асырылады, діндердің әлемдік канондарына қатысты компаративистік көзқарас жүргізіледі.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Бастауыш мектепте дидактикалық материалды дайындау әдістемесі
Осы "Бастауыш мектепте дидактикалық материалды дайындау әдістемесі " пәнінің мақсаты «Бастауыш сыныптарда оқытудың педагогикасы мен әдістемесі» білім беру бағдарламасы курсының оқытылатын пәндері бойынша дидактикалық материалдарды өндіруде теориялық білім мен практикалық дағдыларды қалыптастыру.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Бастауыш сынып оқушыларын табиғатпен таныстырудың теориясы мен әдістемесі
"Бастауыш сынып оқушыларын табиғатпен таныстыру теориясы мен әдістемесі " пәнінің мақсаты Бастауыш сыныптарда қоршаған әлем пәнін оқыту әдістемесі пәнін оқытуға қажетті теориялық және практикалық білім мен дағдыларды қалыптастыру, білім алушыларда қоршаған әлем сабақтарын өткізу бойынша кәсіби қызметті жүзеге асыру үшін қажетті және жеткілікті жалпы мәдени және кәсіби құзыреттіліктерді қалыптастыру болып табылады. бастауыш мектеп.Бұл курс білім алушыларды сабақтарды өткізу әдістерімен, әдістерімен таныстырады және бастауыш сынып балаларымен жұмыс істеу үшін ұйымдастырушылық қабілеттерін қалыптастырады; болашақ бастауыш сынып мұғалімдерін "бастауыш сынып оқушыларын табиғатпен таныстыру теориясы мен әдістемесі"пәнін оқытуға қажетті білімдермен, іскерліктермен, дағдылармен қаруландырады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
«Дүниентану» пәнін оқыту әдістемесіндегі заманауи тәсілдер
«Дүниентану» пәнін оқыту әдістемесіндегі заманауи тәсілдер пәнінің мақсаты оқушыларға табиғат туралы, ғылымда алынған фактілер мен табиғаттағы заңдылықтар туралы ақпарат беру, зерттеу жұмысының дағдыларын дамыту. Бұл курс болашақ бастауыш сынып мұғалімдеріне Бастауыш сынып оқушыларын шындықпен таныстырудың интеграцияланған тәсілінің мәнін ашуға көмектеседі; бастауыш сынып оқушыларында әлемге біртұтас көзқарасты, ондағы адамның орнын және жеке ұстанымы бар анықтаманы қалыптастыру қажеттілігін ескере отырып, қазіргі заманғы мектеп білім беру жүйесіндегі "әлем танымы" пәнінің орнын көрсету.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Көшбасшылық психологиясы
"Көшбасшылық психологиясы" пәнінің мақсаты білім алушылардың қызметтік жағдайларда көшбасшылықты жүзеге асыруға дайындығымен және әсер ету тәсілдері мен нәтижелері үшін кәсіби және этикалық жауапкершілікпен байланысты кәсіби құзыреттіліктерін қалыптастыру ; көшбасшылықты іске асырудың табиғаты, функциялары, тәсілдері туралы, сондай-ақ қазіргі басқару ғылымындағы көшбасшылықтың негізгі теориялары туралы теориялық білім жүйесін қалыптастыру болып табылады.Бұл пәнде ұйымдастырушылық басқару жүйелерінің де, оларды зерттеу мен дамытудың теориялық және әдіснамалық тәсілдерінің де өзгеруі көрсетілген, ал инновациялық тәсілдерге басымдық беріледі. Сипаттамадан типологиялыққа дейінгі дәстүрлі тәсілдердің көпшілігі де сипатталады. Теориялық материалдармен қатар басқару жүйесінің тиімділігін арттыру бойынша ұйымдастырушы педагог жұмысының практикалық әдістері ұсынылған.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Шағын жинақталған мектептің оқу-тәрбие жұмысын ұйымдастыру
"Шағын жинақты мектепте оқу-тәрбие жұмысын ұйымдастыру " пәнінің мақсаты білім алушыларға шағын жинақты мектептерде оқыту және тәрбиелеу процестерін ұйымдастырудың психологиялық және педагогикалық ерекшеліктерін ұсыну және шағын жинақты мектептерде жұмыс істеудің заманауи технологиялары мен әдістемелерін саналы түрде игеру үшін олардың психологиялық-педагогикалық құзыреттілігін қалыптастыруды қамтамасыз ету болып табылады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Математика пәні бойынша дидактикалық материалды дайындау әдістемесі
"Математика пәні бойынша дидактикалық материалды дайындау әдістемесі" пәнінің мақсаты студенттерде математикадан дидактикалық материал ұғымын қалыптастыру , сондай-ақ математика сабақтарында бастауыш сынып оқушыларын оқыту процесінде қолданылатын көрнекі құралдардың жіктелуімен танысу болып табылады.Бұл пән білім алушыларда математикадан дидактикалық материал дайындау әдістемесін оқыту процесінде туындайтын оқу-тәрбие міндеттерін кәсіби шешу үшін қажетті білім мен практикалық дағдыларды қалыптастырады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Шағын жинақталған бастауыш мектептегі оқу-тәрбие процесі
Пәннің мақсаты "Шағын жинақты бастауыш мектептегі оқу-тәрбие процесі " болашақ мұғалімдердің тәрбиенің теориялық және әдістемелік негіздерін меңгеруі; өзін-өзі тәрбиелеу қажеттілігін дамыту; білім алушылардың шығармашылық әлеуетін дамыту. Бұл пән жас мамандардың қалыптасуындағы кәсіби-педагогикалық мәдениет пен адамгершілік көзқарастарды қалыптастыруға бағытталған.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Жаратылыстану пәні негіздерінің әдіснамасы
"Жаратылыстану" негіздерінің әдістемесі пәнінің мақсаты білім алушылардың жалпы орта білім берудегі жаратылыстану пәні бойынша оқу-тәрбие процесінің мазмұны мен ұйымдастырылуы туралы білімдерін қалыптастыру. "Жаратылыстану негіздері" пәні білім алушыларды танымның ғылыми әдістерімен, жаратылыстану құрылымымен, жаратылыстану тарихы мен даму тенденцияларымен таныстырады. Әлемнің жаратылыстану-ғылыми бейнесінің қалыптасуы мен дамуы, жабайы табиғаттың эволюциясы, материяны ұйымдастырудың биологиялық деңгейінің ерекшеліктері, табиғаттағы өзін-өзі ұйымдастыру процестерін түсіндіруге ерекше назар аударылады.жаратылыстану ғылымдарының дамуы мен қалыптасуы.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Дүниетану бойынша дидактикалық материалды дайындау әдістемесі және тәжірибесі
"Дүниетану бойынша дидактикалық материалды дайындау әдістемесі және тәжірибесі" пәнінің мақсаты білім алушыларда әлемді тану бойынша дидактикалық материал ұғымын қалыптастыру, бастауыш сыныптарда әлемді тану бойынша сабақтарға дидактикалық материал дайындау, "әлемді тану" сабақтарын өткізу үшін кабинеттің материалдық жабдықталуымен танысу болып табылады .Оқу пәнінің ерекшелігі оның практикалық бағыты болып табылады. Зерттеу барысында МЖМБС және жаңа буын оқулықтарының талаптарына сәйкес дидактикалық материалды іріктеу қағидаттарына ерекше назар аударылады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Сауат ашу бойынша оқыту әдістемесі
"Сауат ашу бойынша оқыту әдістемесі" пәнінің мақсаты білім алушылардың сауаттылықты оқыту бойынша теориялық білімдері мен практикалық дағдыларын игеруіне жағдай жасау сауаттылықты оқыту әдістемесі бойынша осы пән бағдарламасының ерекшелігі оның балаларды даярлау процесінде сауаттылықты дамыту бағдарламаларының мазмұнын өзектендіруге бағытталуы болып табылады, сауаттылықты дамыту бойынша сабақтардың мазмұнды жағын түзету тұлғаға бағытталған білім беру идеяларын іске асырудың алғышарты ретінде қарастырылады. Сауаттылықты оқыту курсының маңызды міндеті-қарастырылып отырған ұғымдардың лингвистикалық мәнін және олармен жұмыс мазмұнын түсіндіру.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Педагогикалық шеберлік
"Педагогикалық шеберлік" пәнінің мақсаты білім алушыларда педагогикалық мәдениеттің құрамдас бөлігі ретінде педагогикалық шеберлік, оның мәні мен мазмұны туралы; педагогикалық шеберлікті қалыптастырудың негізі ретінде кәсіби-педагогикалық қызмет туралы; педагогикалық инновация педагогикалық қызметке инновация ретінде, оқыту мен тәрбиелеу мазмұны мен технологиясындағы өзгерістер, педагогикада ақпараттық технологияларды белсенді қолдану туралы түсінік қалыптастыру және білім беру сапасын арттыруға бағытталған психологиялар, педагогикалық қарым-қатынас нысаны ретінде коммуникативті әсер туралы.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Бастауыш сынып мұғалімінің кәсіби этикасы
"Бастауыш сынып мұғалімінің кәсіби этикасы" пәнінің мақсаты әріптестерімен де, кіші оқушылармен де қарым-қатынаста нақты моральдық талаптарды, мінез-құлық нормаларын олардың қызметінде жүзеге асыру. Кәсіби этика мұғалімнің педагогикалық мораль мен адамгершілік құндылықтарының негізгі категорияларының мәнін қарастырады, мұғалімнің моральдық-педагогикалық дайындығының деңгейін көтеру және оны біліммен қаруландыру, олардың көмегімен оқу-тәрбие процесіндегі қайшылықтарды тиімдірек шешуге болады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Солтүстік өңірдегі шағын жинақталған бастауыш мектептегі педагогикалық процестің теориясы мен технологиясы
Пәнді оқытудың мақсаты-болашақ мұғалімдердің кәсіби құзыреттілігін, солтүстік өңірдің МКМ нақты жағдайларында тиісті білімдерін, іскерліктері мен практикалық дағдыларын қалыптастыру.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Табыс психологиясы
"Табыс психологиясы" пәнін меңгерудің мақсаты табыс психологиясының пәнін, объектісін, әдістерін және негізгі бағыттарын оқу; студенттерде табысты адамдардың табысты мінез-құлқы мен қызметінің заңдылықтарын зерттейтін психологиялық ғылымның қолданбалы саласы ретінде табыс психологиясы туралы білім жүйесін қалыптастыру, жетістікке жетудің әдістері мен құралдары туралы түсінік беру. өмірде, кәсіби қызметте. Табыс психологиясының қалыптасу тарихын, табыстың әлеуметтік-психологиялық ресурсы түсінігін, табысқа жетудің психофизиологиялық, әлеуметтік-мәдени, экономикалық, практикалық мүмкіндіктерін, педагогикалық табыс пен оның ерекшеліктерін, табысқа жетудің негізгі әдістерін зерттейді. қарым-қатынас, табысты өзін-өзі таныстыру әдістемесін пысықтау.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Жасы кіші мектеп оқушыларының шығармашылық дамуының әдістері
Пәннің мақсаты ғылыми зерттеулерді жоспарлау болып табылады Машина жасаудағы ғылыми зерттеулер мен инновациялық қызметті жоспарлау, ұйымдастыру және басқару саласындағы негізгі ұғымдар мен анықтамаларды зерттеу. Қазіргі кезеңде ғылыми зерттеулерді, өнеркәсіптік кәсіпорындардағы, ғылыми-зерттеу институттары мен жобалау-конструкторлық ұйымдардағы инновациялық қызметті ұйымдастырудың, жоспарлаудың және басқарудың рөлі мен маңызы. Бұл пән білім алушыларды ғылыми қызметтің негізгі түрлерімен және ғылыми зерттеу жұмыстарын жүзеге асыру ерекшеліктерімен таныстыруға арналған білім беру саласындағы жобалар.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Емлеге оқытудың психологиялық-педагогикалық зерттеу негіздері
"Емлені психологиялық-педагогикалық зерттеудің негіздері" пәнінің мақсаты студенттерде емле саласындағы білім жүйесі туралы ғылыми түсінік қалыптастыру және сабақтан тыс және сабақтан тыс жұмыстарды ұйымдастыруға қажетті кәсіби дағдыларды игеру. Бұл курс бастауыш мектепте емлені оқыту әдістемесінің ғылыми негіздерінің жалпы сипаттамасын ұсынады. Емлені оқыту әдістемесінің негізгі түсініктері.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
ТРИЗ – жасы кіші мектеп оқушыларын оқыту технологиялары
Мақсаты білім алушылардың оқу-тәрбие процесінің сапасын қамтамасыз ету үшін заманауи әдістемелер мен технологияларға, оның ішінде ақпараттық технологияларға сәйкес әртүрлі деңгейдегі білім беру бағдарламаларын іске асыру қабілетін қалыптастыру; оқытуды, дамытуды, тәрбиелеуді,оның ішінде ерекше білім беру қажеттіліктері бар білім алушыларды дараландыру үшін қажетті кәсіби қызметте психологиялық-педагогикалық технологияларды пайдалану Пән TРИЗ технологиясының әдістері мен әдістерін анықтауға арналған шығармашылық дамуға тиімді әсер ететін оқыту білім алушылардың қабілеттері.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Бастауыш мектеп жасындағы балалардың каллиграфиялық дағдыларын дамыту
"Бастауыш мектеп жасындағы жасы кіші балаларда каллиграфиялық дағдыларды дамыту" пәнінің мақсаты бакалаврлардың сауаттылықты оқыту кезеңінде бастауыш сынып оқушыларында жазу дағдыларын қалыптастыру бойынша жұмысты жүзеге асыру қабілетін қалыптастыру болып табылады.Бұл курс "Бастауыш оқытудың педагогикасы мен әдістемесі" мамандығы бойынша білім алушылардың каллиграфиялық қолжазбасын қалыптастыруға, сызықтарды, әріптерді, олардың элементтері мен қосылыстарын түсіндіру және жазу дағдыларын игеруге бағытталған.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Қазақ (орыс) тілін оқыту әдістемесі
"Қазақ (орыс) тілін оқыту әдістемесі" пәнінің мақсаты болашақ мұғалімдерге қазақ ( орыс) тілін оқыту үдерісі туралы іргелі ғылыми-әдістемелік білім беру , балаларды өз пәні арқылы тәрбиелеу; қазіргі мектепте оқу үдерісін тиімді ұйымдастыруды үйрету; орта білім беру жүйесінің өзгермелі жағдайларында практикалық жұмысқа дайындау; студенттердің кәсіби білімінің негізін қалау болып табылады.Қазақ ( орыс) тілін оқыту әдістемесі – бейіндеуші пәндердің бірі , білім алушылардың тілдік, лингвистикалық, коммуникативтік және лингвомәдени құзыреттіліктерін қалыптастыруға бағытталған
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Қолжазбамен жұмыс істеу әдістемесі
"Қолжазбамен жұмыс істеу әдістемесі" пәнінің мақсаты ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру мен басқарудың заңдары, принциптері, түсініктері,терминологиясы, мазмұны, өзіндік ерекшеліктері туралы білімді меңгеру, ғылыми зерттеулер жүргізу әдістері мен әдістерін практикалық қолдану,зерттеу тақырыбын таңдау, ғылыми іздеу, талдау, эксперимент, деректерді өңдеу, негізделген тиімді шешімдер алу дағдылары мен дағдыларын алу ақпараттық технологияларды қолдану. Курсты зерттеу келесі білім береді: психологиялық-педагогикалық зерттеудің әдіснамасы мен әдістерінің жалпы сипаттамасы, психологиялық-педагогикалық зерттеулердің әдіснамасының негіздері, әдістердің жіктелуі, зерттеу және диагностика, ғылыми және практикалық зерттеулер. Әртүрлі әдістердің зерттеу мүмкіндіктері; қолданылатын әдістердің сенімділігіне, жарамдылығы мен сезімталдығына қойылатын талаптар, деректерді ұсыну тәсілдері; деректерді статистикалық өңдеу әдістері; эксперимент және оның түрлері; эксперименттің сипаттамасы ашылды
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Сөйлеу мәдениеті
"Сөйлеу мәдениеті" пәнінің мақсаты тілдің құрылымы мен оның жұмыс істеу ерекшеліктері туралы теориялық білімі бар, сөйлеу мәдениетінің коммуникативті, нормативтік және этикалық аспектілеріне сәйкес сөйлеуді қалыптастырудың тұрақты дағдыларына ие, яғни сөйлеу іс-әрекетінде өзінің жеке әлеуетін жүзеге асыруға қабілетті заманауи тілдік тұлғаны қалыптастыру.Бұл пән ауызша және жазбаша тілдің тілдік нормасын меңгеруді біріктіретін лингвистикалық ұғымдарды, сондай-ақ ""қарым-қатынастың әртүрлі жағдайларында экспрессивті тілдік құралдарды қолдана білуді""қарастырады. Сөйлеу мәдениеті курсы болашақ маманның - кәсіби қарым-қатынасқа қатысушының әлеуметтік-мәдени , кәсіби (оқу, ғылыми, өндірістік және т. б.) ҚФБ-да тұлғааралық байланыс орнату үшін қажетті білімдер, дағдылар, қабілеттер, жеке бастамалар жиынтығы болып табылатын кешенді коммуникативті құзыреттілігін қалыптастыруға және дамытуға бағытталған.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Қазіргі қазақ (орыс) тілінің негіздері
"Қазіргі қазақ (орыс) тілінің негіздері" пәнінің мақсаты білім алушыларда қазіргі(қазақ) орыс тілі жүйесінің негізгі заңдылықтары мен фактілері туралы оның тілдік қатынастары мен құбылыстарының алуан түрлілігінде тұтас түсінік қалыптастыру."Қазіргі қазақ (орыс) тілінің негіздері" курсы бастауыш сынып мұғалімін даярлауда орталық орындардың бірін алады. Оның мазмұны қазіргі қазақ (орыс) әдеби тіл жүйесінің жалпыланған сипаттамасын құрайды. Курс Қазіргі қазақ (орыс) тілінің барлық деңгейлеріне неғұрлым қалыптасқан ғылыми түсіндірмеде жүйелі сипаттама береді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Инклюзивті білім беру
"Инклюзивті білім беру" пәнінің мақсаты ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларды инклюзивті оқыту мен тәрбиелеудің қажеттілігі мен мәнін , инклюзивті білім берудің психопедагогикалық негіздерін, үлгілері мен мазмұнын зерделеу болып табылады. Бұл пән теориялық-әдіснамалық негіздерді , Қазақстан Республикасында және шетелде инклюзивті білім беру жүйесінің қалыптасуы мен дамуын, мүмкіндігі шектеулі баланың құқықтары жөніндегі нормативтік қазақстандық және халықаралық құжаттарды зерделейді. Инклюзивті педагогика мазмұнының негіздерін, әртүрлі жас кезеңдеріндегі әртүрлі бұзушылықтары бар балаларды инклюзивті оқытудың мазмұндық және әдістемелік негіздерін қарастырады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Бастауыш мектептегі тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі
Пәннің мақсаты "Бастауыш мектептегі тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі " болашақ мұғалімнің оқушылармен тәрбие жұмысының теориясы, әдістемесі мен технологиясы саласындағы кәсіби-педагогикалық құзыреттілігін қалыптастыру. ""Бастауыш мектептегі тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі"" курсының бағдарламасы Болашақ педагог-мұғалімнің бастауыш сынып оқушыларымен сыныптан тыс тәрбие жұмысын ұйымдастыруға және өткізуге теориялық-әдістемелік дайындығын көздейді, бастауыш мектепте сыныптан тыс жұмысты ұйымдастырудың міндеттерін, мазмұнын, формалары мен әдістерін бірлікте шешуге бағыттайды. Оқу іс-әрекетінде ғана емес, әр түрлі іс-әрекетте адамгершілік тәрбиені қалыптастыру бастауыш сынып оқушысының жеке басына педагогикалық әсер ету мүмкіндіктерін кеңейтеді және мұғалімнің күрделі және қажетті кәсіби шеберлігі болып табылады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Жасы кіші мектеп оқушыларына ана тілін оқытудың теориясы мен технологиясы
Пәннің мақсаты " Жасы кіші мектеп оқушыларына ана тілін оқытудың теориясы мен технологиясы" білім алушылардың ана тілін меңгеру әдістері мен тәсілдері туралы білім жүйесін қалыптастыру ауызша және жазбаша түрде; бастауыш мектептің болашақ мұғалімдерін сабақтан тыс және сыныптан тыс жұмыстарды креализациялауға дайындау. Бұл пәнде бастауыш сыныптарда Ана тілін оқытудың жаңа тәсілдерінің теориялық негіздері баяндалады, оқытудағы жаңа технологиялар туралы түсінік беріледі, сабақты жүйелік-белсенділік әдісі технологиясы арқылы ұйымдастыру туралы материалдар ұсынылады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Ғылыми-педагогикалық зерттеу әдістемесі
"Ғылыми-педагогикалық зерттеу әдістемесі" пәнінің мақсаты білім алушыларда бакалаврдың курстық және дипломдық жұмысын өз бетінше орындауға дайындалатын ғылыми зерттеулер саласында қажетті білім көлемін қалыптастыру болып табылады. Бұл курста педагогикалық зерттеуді ұйымдастырудың және реттеудің реттелген әдістері, әдістері, оларды қолдану тәртібі және белгілі бір ғылыми мақсат пен зерттеу әдістеріне қол жеткізген кезде алынған нәтижелерді түсіндіру ұсынылған.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Ғылыми зерттеулерді жоспарлау
Пәннің мақсаты "ғылыми зерттеулерді жоспарлау" болып табылады Машина жасаудағы ғылыми зерттеулер мен инновациялық қызметті жоспарлау, ұйымдастыру және басқару саласындағы негізгі ұғымдар мен анықтамаларды зерттеу. Қазіргі кезеңде ғылыми зерттеулерді, өнеркәсіптік кәсіпорындардағы, ғылыми-зерттеу институттары мен жобалау-конструкторлық ұйымдардағы инновациялық қызметті ұйымдастырудың, жоспарлаудың және басқарудың рөлі мен маңызы. Бұл пән білім алушыларды ғылыми қызметтің негізгі түрлерімен және ғылыми зерттеу жұмыстарын жүзеге асыру ерекшеліктерімен таныстыруға арналған білім беру саласындағы жобалар.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Музыкалық шығармашылық психологиясы
"Музыкалық шығармашылық психологиясы" пәнінің мақсаты музыкалық мәдениеттің, өнер мен білімнің біртұтас құбылысын мәдени-антропологиялық көзқарас тұрғысынан адамның даму заңдылықтары мен ерекшеліктерінің, оның санасының көрінісі ретінде қарастыру. Пән музыкалық тілдің әртүрлі психологиялық аспектілерін және музыкалық шығармалардың құрылымын зерттейді, сонымен қатар музыканы психологиялық қабылдау заңдылықтарын және оның адам психикасының әртүрлі құрылымдық компоненттеріне әсерін зерттейді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Дене мәдениетін оқытудың теориясы мен әдістемесі
"Дене мәдениетін оқытудың теориясы мен әдістемесі" пәнін игерудің мақсаты жалпы білім беру мекемелерінде білім беру процесінде ""дене шынықтыру"" пәнін оқытуға,оқытуға дайындықты қамтамасыз ету болып табылады. Курстың мазмұны білім алушылардың ""Психология"", ""Педагогика"" пәндерін, сондай-ақ әртүрлі пәндерді оқыту әдістемелерін зерделеу кезінде алған білімдеріне негізделеді.Пән материалы бастауыш сынып оқушыларымен практикалық сабақтар өткізу үшін қажет. Қозғалыс белсенділігінің заңдылықтары, физикалық даму ережелері, жеке гигиена, физикалық және психикалық денсаулықты нығайту және салауатты өмір салты принциптерін оқыту туралы білім алу.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Әдебиеттік оқуға үйрету әдістемесі
"Әдебиеттік оқуға үйрету әдістемесі"пәнінің мақсаты бастауыш мектепте оқу мен әдебиетті оқытудың принциптері, әдістері мен әдістері туралы білім негізінде сабақтардың әртүрлі түрлерін жоспарлау, өткізу және талдау дағдыларын қалыптастыру.Бұл пән әдеби оқудың жалпы көркем мәдениетінің органикалық және өзіндік бөлігі ретінде балаларға арналған әдебиеттің дамуының ерекшеліктері мен негізгі заңдылықтарын зерттеуге бағытталған. Тілдің қарым-қатынас құралы ретіндегі ерекшелігін, оқу процесінің психологиялық-педагогикалық заңдылықтарын, қоғамның әлеуметтік қажеттіліктерін ескере отырып, әдеби оқуды оқытудың мақсаттарын, мазмұны мен тәсілдерін анықтайды.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Арт-терапия
"Арт-терапия" пәнінің мақсаты білім алушыларда психологиялық түзету мен психопрофилактиканың негізгі арт-терапиялық әдістері мен технологияларын білу саласында, түзету-дамытушылық, дидактикалық және профилактикалық міндеттерді шешу үшін арт-терапевтік жұмыстың ұсынылған және бекітілген әдістерін, әдістемелері мен технологияларын қолдану дағдылары мен дағдылары саласында кәсіби құзыреттіліктерді қалыптастыру болып табылады. Пән студенттерді арт-терапияның теориялық және практикалық негіздерімен таныстырады. Адамның воспаққа, симметрияға, үйлесімділікке деген қажеттілігі, қабылдау мен мінез-құлық деңгейінде көрініс табуы; адамның өнер және көркемдік қызмет саласындағы шығармашылық әлеуеті; түзету жұмыстарында арттерапевтикалық әдістерді қолдану, тұлғааралық қарым-қатынас дағдыларын, коммуникативті функциялар мен қабілеттерді дамыту, психовегетативті процестерге реттеуші әсер ету мәселелері қамтылған.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Дене дамуы мен денсаулық жағдайының психологиялық-педагогикалық негіздері
Пәннің мақсаты "Дене дамуы мен денсаулық жағдайының психологиялық-педагогикалық негіздері" және денсаулық жағдайы болып табылады студенттерде адам туралы кешенді ғылым ретінде педагогика мен психология туралы жалпы түсінік қалыптастыру, дене шынықтыру мен спорттың дамуының педагогикалық және психологиялық заңдылықтарын, олардың ерекшеліктері мен психикалық жағдайды басқару ерекшеліктерін терең түсіну. Пән жоғары оқу орнының аудиториядан тыс спорттық-бұқаралық жұмысы процесінде студенттердің дене шынықтыруға тәрбиелеудің педагогикалық жүйесіндегі тұлғаның психологиялық-педагогикалық аспектілерін ашады. Аудиториядан тыс спорттық-бұқаралық жұмыс процесінде жоғары оқу орындары студенттерінің дене шынықтыру жүйесі туралы ұсынылатын идеяның негізгі компоненттері қарастырылды.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Математиканы оқыту әдістемесі
"Математиканы оқыту әдістемесі" пәнін игерудің мақсаты 6В01303 "Бастауыш оқытудың педагогикасы мен әдістемесі" ББ талаптарына сәйкес жалпы мәдени (әмбебап) және кәсіби құзыреттіліктерді қалыптастыру болып табылады." Пәнді оқу барысында бейнелі және логикалық ойлауды, қиялды дамыту, оқу және практикалық есептерді ойдағыдай шешу үшін қажетті пәндік іскерліктер мен дағдыларды қалыптастыру; математикалық білім негіздерін игеру, математика туралы бастапқы түсініктерді қалыптастыру; математикаға қызығушылықты тәрбиелеу; білім алушыларда арнайы (математикалық)есептерді біріктіруге тиіс әдістемелік дайындықты қалыптастыру мәселелері қаралды, бастауыш сынып оқушыларын математикаға оқыту процесінде туындайтын оқу-тәрбие міндеттерін кәсіби шешуге арналған психологиялық-педагогикалық және әдістемелік білім, Дағдылар.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Музыкалық өнерді оқытудың теориясы мен әдістемесі
"Музыкалық өнерді оқытудың теориясы мен әдістемесі" пәнінің мақсаты мектептерде музыкалық өнерді оқытудың технологияларын, әдістемелерін және жеке әдістерін заманауи деңгейде меңгерген маманды әдістемелік даярлау. Пәннің негізгі міндеттері: - отандық және шетелдік музыкалық тәрбие тарихы туралы түсінік беру.Пән музыкалық өнерді қабылдау процесінде білім алушылардың эстетикалық дамуына, олардың өнер туындыларын қабылдау кезінде де, өз шығармашылығы процесінде де жеке ұстанымын қалыптастыруға ықпал етеді; студенттерді кәсіби педагогикалық және мәдени-ағартушылық қызметтің алған білімдерін, дағдылары мен дағдыларын пайдалануға дайындау
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Қашықтықтан оқытудың теориясы мен әдістемесі
Пәннің мақсаты "қашықтықтан оқыту теориясы мен әдістемесі ": білім алушыларды қашықтықтан оқыту принциптерімен, оқу процесінде қолданылатын әдістермен және технологиялармен таныстыру. Сатып алу Қашықтықтан оқытудағы оқу процесінің бағдарламалық қамтамасыз етуімен жұмыс істеудің практикалық дағдылары. Бұл бағдарлама білім беруде қашықтықтан оқыту технологияларын әзірлеу және пайдалану саласындағы құзыреттерді дамытуға бағытталған.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Қимыл -қозғалыс ойындары
"Қимыл-қозғалыс ойындары" пәнінің мақсаты пәнді игеру нәтижесінде алынған ашық ойындар бойынша теориялық білімді, сондай-ақ дене шынықтыру және спорт бойынша жұмыстың әртүрлі нысандарында ашық ойындарды ғылыми негізделген қолдану үшін қажетті практикалық дағдыларды пайдалануға білім алушылардың дайындығын қалыптастыру. Пән болашақ мұғалімдерге, жаттықтырушыларға,оқытушыларға дене тәрбиесінің негізгі міндеттерін сәтті шешу үшін қажетті кәсіби дағдылар мен дағдыларды қалыптастыруға бағытталған .
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Заманауи балалардың әдеби процесі
Пәннің мақсаты ''Заманауи балалардың әдеби процесі'' білім алушыларды отандық және шетелдік балалар мен әдебиеттің ерекшеліктерімен және дамуының негізгі заңдылықтарымен таныстыру және орыс және әлем әдебиетінің жалпы көркем және педагогикалық құрамдас бөлігі ретінде балалар мен әдебиет туралы түсінік қалыптастыру; шығармалардың эстетикалық табиғатын, олардың танымдық мүмкіндіктері мен тәрбиелік мәнін игеру; болашақ мұғалімдерге бастауыш сынып оқушыларына арналған шығармаларды таңдау критерийлерін меңгеру . Курста міндетті мектепте заманауи балалар кітабын "мәдениеттің негізгі медиатексті" ретінде қолданудың өзектілігі негізделеді, қоғамдағы балалар әдебиетін дұрыс бағаламаудың себептері анықталады, балалар кітабын шығару саласында болып жатқан заманауи процестердің сипаттамасы келтірілген, мемлекеттік деңгейде ойластырылған ақпараттық саясатты әзірлеу қажеттілігі дәлелденеді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Көркем еңбек пен бейнелеу өнерін оқыту теориясы мен әдістемесі
Пәннің мақсаты "Көркем еңбек пен бейнелеу өнерін оқытудың теориясы мен әдістемесі" көркем білім мен бейнелеу өнері саласындағы бакалаврдың кәсіби құзыреттілігінің негізін құрайтын әдістемелік білім мен дағдылар жүйесін қалыптастыру . Пән білім беру саласындағы бакалаврдың бастауыш мектептің білім беру процесінде Көркем еңбек пен бейнелеу өнерін оқытудың заманауи білім беру технологиялары мен әдістемелерін қолдануға дайындығын қалыптастырады .
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 10
-
Мүмкіндігі шектеулі балаларды оқыту және тәрбиелеу
"Мүмкіндігі шектеулі балаларды оқыту және тәрбиелеу" пәнінің мақсаты негізгі білім беру бағдарламасын игеруде және әлеуметтік бейімделуде мүмкіндігі шектеулі балаларға кешенді көмек көрсету жүйесін құру мәселелері бойынша болашақ бастауыш сынып мұғалімінің құзыреттілігін қалыптастыру болып табылады.Бұл пән ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларды оқыту мен тәрбиелеудің жалпы мәселелерін, мүмкіндігі шектеулі балалардың психологиялық-педагогикалық сипаттамаларын, адамның физикалық, психикалық және интеллектуалдық дамуындағы нормалар мен ауытқуларды зерделеуге бағытталған. В.В. лебединскийдің пікірінше, дамудың бұзылуының жалпы және нақты заңдылықтары мен нұсқалары, дисонтогенез ұғымы және психикалық дамудың бұзылу түрлері: дамымау, кешіктіру, зақымдалған, бұрмаланған, дисгармониялық даму.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 10
-
Балалар әдебиетін оқыту әдістемесі
"Балалар әдебиетін оқыту әдістемесі" пәнінің мақсаты білім алушыларда орыс және әлемдік мәдениеттің көркем және педагогикалық құрамдас бөлігі ретінде балалар әдебиетінің даму процесі мен ерекшеліктеріне байланысты білім, білік және дағдылар жүйесін қалыптастыру; болашақ бастауыш сынып мұғалімдеріне кәсіби даярлықты жетілдіру үшін қажетті құзыреттілікке ие болу үшін база құру болып табылады.Курс балаларға арналған әдебиеттің жалпы көркем мәдениеттің органикалық және өзіндік бөлігі ретінде дамуының ерекшеліктері мен негізгі заңдылықтарын зерттеуге бағытталған.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Арнайы педагогика негіздері
"Арнайы педагогика негіздері" пәнінің мақсаты дамуында кемістігі бар балалардың проблемаларын шешудің мәні мен жолдарын түсіну үшін бұқаралық мектеп мұғаліміне өзінің кәсіби қызметінде қажетті маңызды теориялық білім мен практикалық дағдылар жүйесін қалыптастыру.Бұл курста арнайы педагогика мен психологияның негізгі категориялары қарастырылған; ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларды тәрбиелеу, тәрбиелеу және дамыту тұлға мен қызметті қалыптастырудың, білімді, дағдыларды беру мен игерудің мақсатты процесі, оларды өмір мен жұмысқа дайындаудың негізгі құралы ретінде.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 10
Профессии
Оқыту нәтижелері
- бастауыш білім берудің педагогикасы мен әдістемесі бағытында нормативтік құқықтық актілерді, Қазақстан Республикасының білім беру және адам құқықтарын қорғау саласындағы заңнамасын қолдану негізінде балалардың құқықтары мен мүдделерін қорғау бойынша білімі болуы
- бастауыш білім берудің педагогикасы мен әдістемесі саласындағы жоғары кәсіби мұғалімдердің тәжірибесін зерттеу, жалпылау, тарату және қолдану дағдылары мен дағдыларын меңгеруі, педагогикалық қызметке деген ынтасының жоғары болуы, осы салада өзін-өзі тәрбиелеуге және өзін-өзі тануға ұмтылуы; қазіргі педагогикалық антропология
- гносеология, әдістеме, педагогика және психология салаларында білімдерін, ақпаратты басқару дағдылары мен дағдыларын, психологиялық-педагогикалық диагностика, талдау және синтез негізінде кешенді мониторингті жүзеге асыру, педагогикалық рефлексияға қабілетті болуы, ғылыми-зерттеу мәдениетін үздіксіз жетілдіруге ұмтылу, педагогика саласы және бастауыш оқыту әдістемесі
- қазақ, орыс, шет тілдерін білуі, коммуникациялық технология, педагогикалық риторика және конфликтология, педагогика ортасындағы қарым-қатынас стратегиялары және бастауыш білім беру әдістемесі, конструктивті диалог, көпмәдениетті, көпұлтты және көп ұлтты жағдайда қарым-қатынас жасау дағдылары. конфессиялық қоғам, толерантты және педагогикалық ынтымақтастыққа қабілетті болуы
- нақты әлеуметтік-педагогикалық жағдайларды ескере отырып, кәсіби қызметте теориялық білімдерін қолдану дағдылары мен дағдыларын меңгеруі; мұғалімнің этикасын, педагогикалық қызмет нәтижелеріне жауапкершілігін сақтауға; бастауыш білім беру педагогикасы мен әдістемесі бойынша пәндік, психологиялық-педагогикалық және әдістемелік білімдер жүйесіне ие болу
- бастауыш білім берудің педагогикасы мен әдістемесі жүйесінде педагогикалық мониторингті жүзеге асыру, педагогикалық өлшеуіштер мен көрсеткіштер жүйесін әзірлеу, бақылау және бағалау материалын әзірлеу, алынған нәтижелерді түсіндіру, адекватты өзін-өзі бағалауға және өзін-өзі бағалауға ұмтылу дағдылары мен дағдыларын меңгеру. бақылау, әділдік пен объективтілік үшін педагогикалық менеджмент саласында білімі бар
- педагогикалық инновация, педагогиканың педагогикалық технологиялары мен бастауыш оқыту әдістемесі саласындағы білімдерін, педагогикалық технологияларды іздестіру, бағалау, таңдау және қолдану дағдылары мен дағдыларын меңгеруі, жаңашылдыққа қабілетті болуы, педагогикалық шеберлікте үздік болуға ұмтылуы, бастамашылдық пен еңбекқорлық танытуы
- ағымдағы оқу-ұйымдастыру құжаттамасын (дидактикалық, бақылау-өлшеу материалдары және т.б.) әзірлеу дағдылары мен дағдыларына ие болуы, педагогика және бастауыш оқыту әдістемесі саласында ұйымдастырушылық қабілеті болуы, нормативтік-құқықтық білімдерге сәйкес жоғары нәтижелі тәртіпті көрсетуі білім саласындағы құжаттар , оқу-әдістемелік құжаттама
- бастауыш білім берудің педагогикасы мен әдістемесінің педагогикалық мақсатын белгілеу саласындағы білімі, тұтас педагогикалық процесті құрастыру және жүзеге асыру дағдылары, позитивті ойлауға қабілетті, ұлттық құндылықтар жүйесіне берік, этикалық құндылықтарға берілген, адамгершілікке және табандылыққа деген бейімділік
- кәсіптік қызметте жаңашылдық, авторлық инновациялық идеяларды білім беруде, бастауыш білім беру педагогикасы мен әдістемесінде жүзеге асыру, стандартты емес және балама шешімдерді табу, жаңа педагогикалық идеяларды тудыру, сыни тұрғыдан ойлау дағдылары мен дағдыларын меңгеруі; шығармашылық психологиясы, шығармашылық іс-әрекеттің теориялық негіздері бойынша білімі болуы керек
- синергетикалық, әлеуметтік, педагогикалық жүйелер (жүйелі тәсіл, педагогикадағы жүйелілік принципі) саласындағы білімдері, психологиялық-педагогикалық білімді іздестіру, ресімдеу, құрылымдау және жүйелеу дағдылары мен дағдыларын меңгеруі, жүйелі ойлау және біртұтас қабылдау қабілеті болуы; бастауыш білім беру педагогикасы мен әдістемесі саласындағы педагогикалық шындық
- әлеуметтік серіктестік пен педагогикалық ынтымақтастыққа қабілетті болуы; педагогиканың педагогикалық міндеттерін және бастауыш білім беру әдістемесін шешуде білімді интеграциялау дағдылары мен дағдыларын, педагогикалық интеграция теориясы саласындағы білімдерді меңгеру
- әлеуметтанудан алған білімдерін өмірде қолдану, Қазақстанның және шет елдердің саяси өміріндегі құбылыстар мен тенденцияларды талдау дағдыларын, мәдени дереккөздерді талдау дағдыларын, тұлғаның даму ерекшеліктерін: оқуда есте сақтау қабілеттерін дамыту, танымдық белсенділігін дамыту. Оқуда, сөйлеу-ойлау әрекетін және оқудағы коммуникативті белсенділікті дамыту, табиғи және техногендік сипаттағы төтенше жағдайлардың қауіпті факторларынан, зиянды және қауіпті өндірістік факторлардан қорғану дағдыларын қалыптастыру