Жаңа білім беру бағдарламасы

6B01514 Информатика және робототехника в QYZPU

Пәндер

  • Жоғары математика

    Курсты оқу барысында студенттер дифференциалдық және интегралдық есептеу, тізбек пен қатар, векторлық талдау, матрица және дифференциалдық теңдеу туралы білімді меңгереді. Курс компьютерлік математика жүйелерінің практикалық есептерін шешу үшін математикалық әдістерді қолдану, сондай-ақ өлшеулер мен сынақтардың дәлдігін бағалауға ықтималдық және статистикалық әдістерді қолдану дағдыларын қалыптастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Информатиканың теориялық негіздері

    Бұл курс ақпарат, оны алу, өлшеу, сақтау, өңдеу және беру әдістері, оларды әзірлеу алгоритмдері мен әдістері туралы іргелі ұғымдарды түсінуді қалыптастыруға бағытталған. Курс студенттердің ақпарат теориясының әдістері, алгоритмдер теориясы, комбинаторика, математикалық логика және алгоритмді графикалық бейнелеу әдістері туралы білімдерін қалыптастыру мәселелерін қарастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Көшбасшылық негіздері және инновацияларға бейімделу

    Пәнді игеру арқылы әрбір студент жеке тұлға ретінде көшбасшылық қасиеттерін ашу және дамыту, инновациялық үдерістерден туындаған жаңалықтарға бейімделу дағдыларын дамыту, сонымен бірге ғылыми-техникалық үдерістер нәтижелерін кәсіби қызметінде қолдана алу мүмкіндіктеріне үйренеді. Басқарудағы көшбасшылық қасиеттер мен адами фактордың қазіргі жағдайы мен даму перспективаларын оқып біледі

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Экономика және кәсіпкерлік негіздері

    Пән білім алушыларда экономикалық теория және кәсіпкерлік қызмет саласында базалық білім мен негізгі құзыреттіліктерді қалыптастыруға бағытталған кіріспе курсы болып табылады. Ол іргелі экономикалық заңдарды, нарықтық экономиканың жұмыс істеу принциптерін түсінуге, сондай-ақ өз бизнесін құру және жүргізу үшін қажетті кәсіпкерлік ойлау мен практикалық дағдыларды дамытуға бағытталған. "Экономика және кәсіпкерлік негіздері" пәні экономикалық пәндерді одан әрі оқу үшін қажетті іргетасты қалайды және білім алушылардың кәсіпкерлік мансабын дамыту үшін бастапқы нүкте бола алады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Қаржылық сауаттылық

    Қаржылық сауаттылық деңгейін арттыру білім алушыларға ұтымды қаржылық шешімдер қабылдауға, туындайтын қаржылық мәселелерді шешуге және қаржылық алаяқтықтарды уақтылы тануға мүмкіндік береді. "Қаржылық сауаттылық" курсы жеке қаржыны басқару саласында білім мен дағдыларды алуға бағытталған. Курс шеңберінде білім алушылар қаржы саласындағы барлық құралдарды практикада қолдануды, жинақтарды сақтауды және көбейтуді, бюджетті сауатты жоспарлауды үйренеді, салықтарды есептеу және төлеу және салық есептілігін дұрыс толтыру бойынша практикалық дағдыларға ие болады, қаржылық ақпаратты талдауды және барабар инвестициялық стратегияны таңдау үшін қаржы өнімдерінде бағдарлауды үйренеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Экология және тіршілік қауіпсіздігі негіздері

    Пән студенттердің заманауи экологиялық білімі мен мәдениетін қалыптастырады, өмір қауіпсіздігі үшін техникалық құралдар мен технологиялық процестердің қауіпсіздігін арттыру әдістерін қолдану дағдыларын дамытады. Пән әртүрлі деңгейдегі ұйымның экожүйелері қызметінің, тұтастай биосфераның негізгі заңдылықтарын, адам мен табиғаттың өзара қарым-қатынасында туындайтын қайшылықтарды, сондай-ақ табиғат пен экологияға ұқыпты қарау қажеттігін айқындайды

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Экология және тұрақты даму

    Экология және тұрақты даму курсы студенттердің экологиялық дағдыларын дамытуға, заманауи экологиялық мәселелерді шешуге, қоғам мен табиғат арасындағы қарым-қатынасты дамыту жолдарын қалыптастыруға, студенттердің экологиялық санасын және қоршаған ортаны қорғауға жауапкершілігін арттыруға бағытталған.Нәтижесінде студенттер экологиялық тенденцияларды талдау және басым бағыттарды қалыптастыру, табиғатты қорғау бойынша нақты міндеттерді қою арқылы өмірлік маңызды тұрақтылықты сақтауды үйренеді. Сондай-ақ студенттер қазіргі заманғы экологиялық саясаттың негізгі бағыттарын, жаһандық, аймақтық және жергілікті деңгейде экологиялық проблемаларды шешудің практикалық тәсілдерін анықтай алады, сонымен қатар тұрақты даму мақсаттарына жету үшін табиғи ортаның сапасын басқарудың әртүрлі құралдарын қолдана алады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Математикалық статистика негіздері

    Пәннің мақсаты - студенттерді жүйелі ойлаудың формалары мен заңдылықтарымен таныстыру, студенттерді жүйелі ойлауға үйрету, оларда негізделген дәлелдеу дағдыларын дамытуға көмектесу болып табылады. Студенттер деректерді жинау, өңдеу және идеялар ұсыну процесін түсінеді, қарастырылатын объектінің немесе құбылыстың жағдайын бағалауда деректерді сандық және сапалық талдауды қолдану дағдылары қалыптасады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Құқықтық сауаттылық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері

    Пән білім алушыларда құқық саласында базалық білім мен сыбайлас жемқорлыққа қарсы тұрақты мінез-құлық дағдыларын қалыптастыруға бағытталған кешенді курс болып табылады. Ол қазіргі қоғамдағы құқықтың рөлін, заңдылық қағидаттарын, азаматтардың негізгі құқықтары мен міндеттерін түсінуге негіз қалауға, сондай-ақ оның барлық көріністеріндегі жемқорлыққа төзбеушілік қатынасын қалыптастыруға арналған. "Құқықтық сауаттылық пен сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениеттің негіздері" пәні құқықтық сана мен жеке тұлғаның сыбайлас жемқорлыққа қарсы тұрақтылығын қалыптастыруда маңызды рөл атқарады, бұл құқықтық мемлекет пен сауатты азаматтық қоғам құрудың қажетті шарты болып табылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Эмоционалды интеллект

    Пән педагогтарға Қазақстанның мемлекеттік білім беру саясатының стратегиялық бағыттары мен басым бағыттары контекстінде тьютордың рөлін меңгертуге бағытталған. Студенттер эмоционалды интеллект пен икемді құзыреттіліктердің заманауи мектептің оқу-тәрбие процесіндегі орнын анықтайды. Олар икемді дағдыларды, оның ішінде цифрлық ортада дамытуды ескере отырып, оқу қызметін ұйымдастырудың заманауи әдістері мен технологияларын қолданады. Әртүрлі жасерекшелік топтарындағы білім алушылардың эмоционалды интеллектін бағалау және дамыту технологияларын меңгерген.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Программалау

    Бұл курс студенттердің программалау дағдыларын, алгоритмдік сауаттылығы мен жүйелік ойлауын қалыптастыруға бағытталған. Курсты оқу барысында студенттер Python тілінің стандартты кітапханасын пайдаланып сандарды, мәтіндерді және олардың жиынтығын өңдеуді және сақтауды үйренеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Академиялық мақсаттағы ағылшын тілі

    Пән студенттерде ғылыми стильдің жанрлық түрлері туралы білімін қалыптастырады, кәсіби қызмет саласында ақпарат пен деректерді жинаудың, сақтаудың және өңдеудің заманауи әдістерін меңгертеді, сонымен қатар сөйлеу әрекетінің оқу, сөйлеу, жазу, тыңдау сияқты төрт түрі бойынша академиялық байланыс дағдыларын дамытады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Компьютерлік техниканың аппараттық қамтамасы

    Пәнді оқу барысында студенттер компьютерлік жүйелердің архитектурасы, заманауи компьютерлердің ұйымдастырылуы мен негізгі принциптері туралы жүйелі білім алуы керек, сонымен қатар олардың аппараттық және бағдарламалық құралдарының өзара әрекеттесуі туралы түсінік алуы керек. Пәнді оқу барысында студенттердің дербес компьютерде жұмыс істеу, компьютерге дербес қызмет көрсету дағдылары қалыптасады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Академиялық жазылым

    Академиялық жазылым пәні білім алушыларды функционалды стиль түрлері мен ғылыми мақала жазу, салалық пәндік терминология, іс-қағаздарын жүргізу, академиялық сауаттылық дағдысын қалыптастырады. Сондай-ақ ғылыми баяндамалар жасауға, мәтіндерді кәсіби тұрғыдан талдай білуге, сыни ойлауға, плагиаттан сақтану жолдарын меңгертеді және ғылыми деректер қорынан ақпаратты табуға, жазба жұмысын жүйеліндіруге машықтанады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Компьютер архитектурасы және операциялық жүйелер

    Курста компьютер архитектурасы, операциялық жүйелердің түрлері қарастырылады. Курс барысында студенттер компьютер мен аналық платаны құрастыру, кабельдерді қосу, операциялық жүйені орнату, жадты бөлу, ОЖ-ны жою дағдыларын меңгереді, процестерді, жадты және файлдық жүйелерді басқару сияқты операциялық жүйелердің тұжырымдамалары мен функцияларын меңгереді, операциялық жүйелердің аппаратура мен бағдарламалық қосымшалар арасындағы өзара әрекеттесуді қалай қамтамасыз ететінін түсінеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Физика

    Бұл курста механиканың физикалық негіздері, термодинамика, электродинамика, тербелістер мен толқындар физикасы, кванттық физика негіздері қарастырылады. Курсты оқу барысында студенттер роботтарды дамытуға қажетті білімді қалыптастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Электроника негіздері

    Курс студенттердің жұмыс қабілеттілігін диагностикалау және электрондық құрылғыларды пайдалану дағдыларын қалыптастыруға; желілік және сызықтық емес электр тізбектеріндегі өтпелі және тұрақты процестерді есептеу әдістерін қолдануға; роботтардағы электр тізбектерін құрастыруға және талдауға бағытталған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Педагогикалық психология

    Пәннің мақсаты әр түрлі жас кезеңдерінде оқыту және тәрбиелеу психологиясы саласындағы білімді қалыптастыру болып табылады. Оқушыларды мектепте жетістікке жетуге ынталандырудың психологиялық жолдары туралы нақты түсінік қалыптасады және танымдық процестердің сапасын бағалайды. Студенттер мұғалім-оқушы-ата-ана жүйесінде сындарлы қарым-қатынас үлгілерін ассимиляциялау арқылы коммуникативтік құзыреттіліктерін дамытады. Курстың соңында олар білім берудегі психологиялық-педагогикалық тәсілдерді сыни тұрғыдан бағалау дағдыларын меңгереді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Интегралды және микропроцессорлық сызбалар

    Пән студенттерді цифрлық интегралды схеманың негіздерімен және олардың робототехникада практикалық қолданылуымен таныстыруға, интегралды цифрлық схемаларды әзірлеу, типтік микропроцессорлық жүйелердің архитектурасы мен программалаумен, электрондық схемаларды автоматтандырылған модельдеу және жобалау әдістерімен таныстыруға бағытталған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Схемотехника

    Бұл курста цифрлық интегралды схема және оның робототехникада практикалық қолданылуы оқытылады. Курсты оқу нәтижесінде студенттерде интегралды цифрлық схемотехниканың дамуы, типтік микропроцессорлық жүйелердің сәулеті мен программалануы, электрондық схемаларды автоматты модельдеу және жобалау әдістері туралы білім қалыптасады

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Жасанды интеллект негіздері

    Бұл пәнді оқудың мақсаты – жасанды интеллект (ЖИ) саласындағы теориялық білім мен дағдыларды және жасанды интеллекттің заманауи құралдары мен әдістерін қолданудың практикалық дағдыларын қалыптастыру. Студенттер AI туралы негізгі түсініктермен танысады; негізгі AI тұжырымдамалары мен әдістерін үйренеді; негізгі интеллектуалды бағдарламалық жүйелерде ЖИ ұсынылған теорияларын, әдістері мен принциптерін қолдану қабілетін алады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Робототехника негіздері

    Бұл пән студенттерді программалау және робототехника дағдыларын дамытуға арналған курсы болып табылады. Курс барысында студенттер роботтардың жұмыс принциптерімен, құрылыс жүйелерінің негізгі элементтерімен танысады, сондай-ақ роботтарды басқару үшін бағдарламалаудың негіздерін меңгереді. Студенттер түрлі конструкциялар жасап, оларды берілген тапсырмаларды орындау үшін бағдарламалайды, әрі роботтардың жұмысын тестілеу мен оңтайландыруды жүзеге асырады. Бұл курс практикалық инженерлік білімдерді меңгеруге, алгоритмдік ойлауды дамытуды және практикалық мәселелерді шешуге көмектеседі.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Роботтарды программалау әдістері

    Курсты оқу барысында студенттерде роботтарды программмалаудың жалпы принциптері туралы білім қалыптастады. Курс барысында роботтардың қолданбалы программалық қамтамасын әзірлеу ортасы (LEGO Mindstorms EV3, ROBOTC, NXT және т. б.), роботтарды программалау тілдері ( Java, с++, Python және т. б.) және роботтарды басқару тәсілдері тәрізді тақырыптар қарастырылады

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Инклюзивті білім беру

    Пән студенттердің әрбір мүшесі өзінің құндылығы мен маңыздылығын сезінетін инклюзивті қоғам қағидалары туралы түсінігін қалыптастыруға және дамытуға бағытталған. Оқушылар жас ерекшеліктеріне байланысты физиологияны, анатомияны жақсы біледі, жасерекшелік физиологиясы туралы терең білімге сүйене отырып, танымдық дағдылардың қағидаларын түсінеді, ерекше білімді қажет ететін балалармен жұмыс жасай алады, инклюзивті білім беру ортасын құрудың стратегияларын біледі және оны жүзеге асыра алады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Педагогика және дидактика

    Пәннің мақсаты - ғылым ретінде педагогика туралы жалпы түсінік пен зерттеуге бағытталған оқыту концепцияларын қалыптастыру. Студенттер педагогика ғылымының дамуының тарихи алғы шарттарын меңгереді, дидактиканың негізгі заңдылықтары мен қағиаларын түсінеді. Студенттер цифрлық құралдарды пайдалана отырып, өзекті ғылыми ақпараттарды ты іздеуді және талдауды жүзеге асырады, педагогика мен дидактиканың іргелі негіздеріне сүйене отырып, өз көзқарасын білдіруге қабілетті.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Кәсіби этика және сәйкестік

    Пәннің мақсаты – студенттерді кәсіби педагогикалық ортада қабылданған көзқарастармен, құндылықтармен, білімдермен, сенімдермен және дағдылармен таныстыру. Студенттер педагогикалық немесе басқа да қызмет аясында көшбасшылық және белсенділік дағдыларын, Қазақстанның ұлттық және мәдени құндылықтарына деген сүйіспеншілігін дамытады, кәсіби этикамен танысады, оны құндылық ретінде қабылдай отырып, қатаң сақтауды үйренеді. Студенттер мансап жолын жоспарлай отырып, өзін-өзі талдау және өзін-өзі басқару дағдыларын дамытады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Информатиканы және робототехниканы оқыту әдістемесі

    Курс жаңартылған білім беру мазмұны аясында информатика және робототехника сабақтарында оқыту әдістерін, формалары мен құралдарын жүзеге асыру ерекшеліктерін оқытады. Сондай-ақ, студенттердің мектепке робототехниканы енгізуде ғылыми және әдістемелік сүйемелдеуді ұйымдастыруға дайындығын қалыптастыруды, оқушылардың инженерлік мәдениет саласында базалық түсініктерін қалыптастыру құралы ретінде робототехника мүмкіндіктерін пайдалануды қарастырады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 10
  • Білім берудегі робототехника

    Курс барысында студенттер заманауи жобалау әдістерін, роботты жүйелерді жобалаудың жүйелі тәсілін, роботтарды басқарудың күрделі бағдарламалық алгоритмдерін қолдануды меңгереді. Автоматтандырылған жүйелердің жұмыс істеу принциптерін талдауға, роботты кешендердің әртүрлі құрамдас бөліктерінің өзара әрекеттесу ерекшеліктерін зерттеуге, жобалау және пайдалану процестерін оңтайландыруға ерекше назар аударылады. Студенттер күрделі инженерлік шешімдерді енгізу дағдыларын дамытады, соның ішінде аппараттық және бағдарламалық қамтамасыз етуді біріктіру, олардың тиімділігі мен сенімділігін арттыру мақсатында тереңдетілген тестілеу және жүйелерді оңтайландыру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Объектіге бағытталған программалау

    Бұл курста студенттер объектіге бағытталған программалау тұжырымдамасын үйренеді, объектіге бағытталған программалаудың негізгі дағдыларын алады. Студенттер Python тілінде объектіге бағытталған қосымшалар құруды үйренеді, Python тілінде деректерді бастапқы өңдеуді орындай алады, стандартты Python тіл кітапханасында жұмыс істей алады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Критериалды бағалау технологиясы

    Пән технологияны оқу үдерісінде практикалық қолдануды оқытады. Курс білім беру мақсатындағы таксономияның негізінде және білім алушының білім деңгейіне сәйкес оқыту нәтижелерін бағалаудың критерийлері мен формативтік және жиынтық тапсырмаларды әзірлеу дағдыларын қалыптастыра отырып, оқыту нәтижелері мен әдістерінің өзара талаптары мен мақсаттарын үйретеді және бақылаудың рейтингтік жүйесінің тұжырымдамасын ашады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • 3D модельдеу

    Бұл курс 3D модельдермен жұмыс істеу және көрнекі тартымды кескіндерді жасау негіздерін қамтиды. Курс аясында студенттер 3D модельдеу бағдарламаларымен жұмыс істеудің негізгі принциптерін үйренеді, күрделі пішіндер мен нысандарды жасауды үйренеді, сонымен қатар виртуалды көріністерді текстуралау және жарықтандыру негіздерін меңгереді. Курс барысында студенттер анимация жасау, архитектуралық жобаларды визуализациялау, кейіпкерлерді безендіру және т.б. салаларда дағдыларды дамытады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Компьютерлік ойындарды программалау

    Курс Python программалау тілінде Pygame көмегімен графикалық компьютерлік ойындарды құруды қарастырады. Пәнді оқу барысында студенттер Pygame кітапханасы және оның функциялары туралы білім алады. Курс барысында студенттер нақты компьютерлік ойындар жасау дағдыларын меңгереді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Деректер қоры және ақпараттық жүйелер

    Бұл курста мәліметтер базасын құру мен пайдаланудың негізгі тұжырымдамалары, әдістері мен құралдары қарастырылады. Студенттер осы саланың даму тарихымен және қазіргі жағдайымен, мәліметтер базасын басқару жүйелерінің типтік ұйымдастырылуымен, реляциялық мәліметтер базасының теориялық негіздерімен танысады, әртүрлі мәліметтер модельдерін құруды үйренеді, мәліметтер базасының технологияларына негізделген ақпараттық жүйелерді жобалау принциптерін қолданады, SQL сұрау тілін қолдана отырып бағдарламалайды.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • С++ тілінде программалау

    Бұл курста студенттер С++ тілінің негізгі ұғымдары мен принциптерін меңгереді, құрылымдық және тиімді код жазуды, әртүрлі деректер құрылымдарын пайдалануды, жадпен жұмыс істеуді, класстар мен объектілерді құруды, мұрагерлік пен полиморфизмді жүзеге асыруды, стандартты кітапханаларды және C++ тілін қолдануды үйренеді. Сонымен қатар, студенттер роботтық құрылғылар мен жүйелерді бағдарламалаудың ерекшеліктерімен танысады, C++ тілін пайдалана отырып, роботтарға арналған бағдарламалық қамтамасыз етуді әзірлеуді үйренеді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Python-да деректер қорымен жұмыс істеу

    Студенттер мәліметтер базасын құру, оқу, өңдеу және жою операцияларын қолдануды, SQL дерекқорларымен жұмыс істеу үшін Python кітапханалары арқылы әртүрлі ДҚБЖ-ға қосылуды, SQLite, MySQL дерекқорларын басқаруды, Python қосымшасының ішінде мәліметтер базасына сұраныстар, әр түрлі мәліметтер базасына қосымшалар жасауды үйренеді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Бұлттық технологиялар

    Курстың мақсаты студенттерде бұлттық есептеу технологиясы туралы теориялық және практикалық білімнің қажетті көлемін, бұлттық технологияларды практикалық іске асыру білік пен дағдыларын қалыптастыру, бұлттық технологияның аспаптық құралдарын зерттеу болып табылады. Курсты өту барысында студенттер бұлттық сервисті құру технологияларын меңгереді, қолданыстағы бұлттық сервистермен жұмыс істейді, студенттер бұлттық есептеулерді қолдануды үйренеді және АТ-процестерді оңтайландыру мәселелерін шешуде бұлттық есептеу технологиясын қолдануға дайын болады. Курстың мақсаты студенттерде бұлттық есептеу технологиясы туралы теориялық және практикалық білімнің қажетті көлемін, бұлттық технологияларды практикалық іске асыру білік пен дағдыларын қалыптастыру, бұлттық технологияның аспаптық құралдарын зерттеу болып табылады. Курсты өту барысында студенттер бұлттық сервисті құру технологияларын меңгереді, қолданыстағы бұлттық сервистермен жұмыс істейді, студенттер бұлттық есептеулерді қолдануды үйренеді және АТ-процестерді оңтайландыру мәселелерін шешуде бұлттық есептеу технологиясын қолдануға дайын болады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Компьютерлік желілер

    Курстың мақсаты студенттерде компьютерлік желілердің жұмыс істеуі мен құрылу принциптері туралы теориялық және практикалық білімнің қажетті көлемін қалыптастыру болып табылады. Курстың мазмұнында байланыс жабдықтарының функционалдығы, хаттамалардың мақсаты мен желілердегі деректерді тасымалдау технологиясы, компьютерді конфигурациялау және компьютерлік желінің ақауларын жою қарастырылады. Курстың мақсаты студенттерде компьютерлік желілердің жұмыс істеуі мен құрылу принциптері туралы теориялық және практикалық білімнің қажетті көлемін қалыптастыру болып табылады. Курстың мазмұнында байланыс жабдықтарының функционалдығы, хаттамалардың мақсаты мен желілердегі деректерді тасымалдау технологиясы, компьютерді конфигурациялау және компьютерлік желінің ақауларын жою қарастырылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Программалау тілдері және технологиялары

    Курс Python программалау тілінің негізгі деректер құрылымдарын қарастырады. Процедуралық программалаудың негіздері, сондай-ақ күрделі деректерді талдауды орындау үшін тізімдер, сөздіктер және кортеждер сияқты кіріктірілген Python деректер құрылымдарын пайдалану жолдары қарастырылады. Оқу барысында студенттер файлдардан деректерді оқуға және жазуға, көп сатылы тапсырмаларды орындауға қабілетті программалар құруды үйренеді, мысалы, кортеждер арқылы циклдарды сұрыптау немесе ұйымдастыру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Компьютерлік графика

    Курс компьютерлік графиканың әдістері мен құралдарын, векторлық, растрлық және үшөлшемді графиканың ерекшеліктерін, компьютерлік графиканың алгоритмдік және математикалық негіздерін оқытады. Сондай-ақ, арнайы программалық қамтамаларды суреттерді жасау және өңдеу тәсілдерін, суретті 3D форматта басып шығарудың аддитивті, FDM, SLA, SLS технологияларын қарастырады. Курс компьютерлік графиканың әдістері мен құралдарын, графика түрлерін, компьютерлік графиканы құрудың алгоритмдік және математикалық негіздерін зерттеуге бағытталған. Курсты оқу барысында студенттерде растрлық, екі өлшемді және үш өлшемді векторлық графиканың бағдарламалық жасақтамасымен жұмыс істеудің практикалық дағдылары қалыптасады, студенттер заманауи графикалық жүйелердің негізгі функционалдығын пайдалануды үйренеді, студенттерде мамандандырылған бағдарламалық жасақтамада кескінді құру және редакциялау дағдылары қалыптасады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Микроконтроллерді программалау

    «Микроконтроллерлерді программалау» пәні студенттерді микроконтроллерлердегі енгізілген жүйелерді бағдарламалау негіздерімен таныстыратын курс болып табылады. Осы пәнді оқу барысында студенттер микроконтроллер архитектурасы туралы білімдерін тереңдете түседі. Сондай-ақ студенттер қарапайым және күрделі ендірілген жүйелерді жасау үшін Arduino сияқты танымал әзірлеу орталарын пайдалану дағдыларын алады. Олар сонымен қатар микроконтроллерлерде бағдарламалық жасақтаманы түзету және тестілеу әдістерін үйренеді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Front-end әзірлеу

    Бұл пәннің мақсаты – заманауи веб-интерфейстерді әзірлеудің теориялық және практикалық негіздерін меңгерту. Студенттер веб-қолданбалар мен сайттарды жасауға қажетті негізгі технологиялармен – HTML, CSS, JavaScript тілдерімен және React, Vue.js т.б. сынды заманауи фреймворктерімен танысады. Пән интерактивті, жауап беретін және кроссбраузерлік веб-интерфейстерді жобалауға бағытталған. Оқу барысында студенттер Front-End әзірлеудің тиімді тәсілдерін игеріп, кәсіби деңгейде веб-интерфейстерді жасауға қажетті терең білім мен практикалық дағдыларды қалыптастырады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Web технологиялар

    Курстың мақсаты-web-ресурстарды құру, қолдау және басқару үшін заманауи web-технологиялар мен құралдарды зерделеу, практикалық қызметте заманауи аспаптық құралдарды пайдалану білік пен дағдыларын игеру. Курста студенттер web-қосымшаларды әзірлеу негіздерімен танысады. Негізгі құрастыру тілі JavaScript, PHP, HTML және CSS болады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Аrduino-да программалау

    Курсты оқу барысында студенттер Arduino-мен жұмыс істеу принциптерін техникалық және программалық жағынан қарастырады. Сонымен қатар, Arduino-да аспаптар мен роботтарды құруды, олардың қимыл-қозғалысын программалауды үйренеді. Сондай-ақ болашақ оқушыларға Arduino технологиясын оқыту әдістемесін меңгереді

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Педагогикалық зерттеулер негіздері

    Пән педагогикалық зерттеу саласында зерттеушілік дағдыларды дамытуға бағытталған. Студенттер зерттеудің негізгі сапалық және сандық әдістерін біледі, ғылыми әдебиеттерді талдай алады, Action research, lesson study әдістемелерін, бақылау мен рефлексияны меңгерген. Студенттер деректерді өңдей алады және көпшілікке ұсыну үшін зерттеу нәтижелерін ауызша және жазбаша түрде құрастыра алады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 10
  • Олимпиада есептерін программалау

    Курстың мақсаты-студенттерді олимпиадалық программалауда қолданылатын іргелі және кең таралған алгоритмдермен таныстыру. Курс аясында студенттер әртүрлі алгоритмдерді, түзуді сканерлеу әдісін, динамикалық программалауды, графиктердегі әртүрлі алгоритмдерді, сегменттер ағашын және т.б. қарастырады. Нәтижесінде студенттер жоғарыда аталған алгоритмдердің бірін тікелей шешу үшін, сондай-ақ күрделі есептерді шешу үшін осы алгоритмдерді кешенде қолдануды қажет ететін есептерді шешуді үйренеді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Мектеп информатика курсының ғылыми негіздері

    Курс студенттерді ақпараттық технологиялар саласындағы ғылыми жұмыстардың мақсаты мен міндеттерімен, мектептегі ғылыми жұмыстарды ұйымдастыру тәсілдерімен, ғылыми-зерттеу жұмыстарын жобалау әдістерімен таныстырады. Курс жобалау жұмыстарын әзірлеудің негізгі және қосалқы құралдарын қолдану дағдыларын қалыптастыруға бағытталған.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Машиналық оқыту негіздері

    Пәнді игерудің мақсаты студенттерді машиналық оқытудың негізгі ұғымдарымен, машиналық оқытудың негізгі алгоритмдерімен және оларды қолдану ерекшеліктерімен танысады. Студенттер пәнді оқыту негіздері бойынша теориялық білім алып, кәсіби қызметтің әртүрлі салаларында қолданбалы мәселелерді шешу үшін машиналық оқыту әдістерін қолдана біледі.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Ақпараттық қауіпсіздік

    Бұл курста АҚ-ның негізгі ұғымдары, АҚ саласындағы шаралардың құрылымы қарастырылады, заңнамалық, әкімшілік, процедуралық және бағдарламалық-техникалық деңгейлердің шаралары қысқаша сипатталады. Курс білім алушыларда ақпараттық қауіпсіздік саласы, оның құрамдас бөліктері, негізгі қауіптер, хаттамалар мен қорғау құралдары туралы түсінік қалыптастырады. Оқу барысында білім алушылар ақпараттық қауіпсіздікті қамтамасыз етудің базалық дағдыларын алады және кәсіби құралдармен және бағдарламалармен танысады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Программалар мен деректердің қауіпсіздігі

    Бұл курста шифрлаудың негізгі әдістері, криптожүйелерде қолданылатын негізгі алгоритмдер және бағдарламалар мен деректердің қауіпсіздігін арттыру үшін қабылданған шаралар қарастырылады. Студенттер практикалық есептерді шешуде криптографиялық хаттамаларды қолдануды, компьютерлік желілердегі осалдықтарды анықтауды, түзетуді және алдын алуды, бағдарламалардың өмірлік циклінің әртүрлі кезеңдеріндегі осалдықтарды анықтауды үйренеді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Мобильді программалау

    Курсты оқу барысында студенттер мобильді гаджеттерді, сервистерді, қызметтерді программалау бойынша білімді меңгереді. Курс бағдарламасында iOS, Android платформасының базалық құрылғысын және мобильді жүйелерді әзірлеу үшін платформалар мүмкіндіктерін оқып үйрену, пайдаланушы интерфейстерін, сервистерді құру бойынша, сондай-ақ ұсынылған платформа шеңберінде аппараттық сенсорлар мен стандартты, ақпарат сақтау қоймаларын пайдалану бойынша практикалық дағдыларды қалыптастыру қарастырылған.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 4

Оқыту нәтижелері

  • Әлеуметтік-мәдени әртүрлілікті ескере отырып, қарым-қатынастың әртүрлі форматтарын пайдаланады, әл-ауқатты және инклюзивті ортаны қалыптастыруда білім берудегі теңдік пен қолжетімділік қағидаларын құрметтейді, көшбасшылық қасиеттерге ие және оларды ұжымдық әлеуетті дамыту үшін қолдана алады.
  • Кәсіби тапсырмаларды орындау үшін өзін-өзі реттеу мен рефлексияға қабілетті, жоғары деңгейдегі сыни және шығармашылық ойлау дағдыларын меңгерген.
  • Сандық технологияларды зерттеулер мен қолдануда әдеп және құқықтық нормаларды сақтайды және біледі. Сандық ақпаратпен және деректерді қорғаумен жұмыс істеу кезінде қауіпсіздік шараларын қолданады, сандық ресурстарды белсенді, қауіпсіз және әдепті пайдалануға ықпал етеді. белсенді, қауіпсіз және әдепті пайдалануға ықпал етеді.
  • Бағалау түрлерін ажыратады, сыни ойлауды дамытуға ықпал ететін информатика мен робототехниканы оқытудың мазмұнды және әдістемелік аспектілерін қолданады.
  • Кәсіби қызмет процесінде физика-математикалық аппаратты, информатика теориясын, компьютерлік модельдеу әдістерін, зерттеудің есептік және эксперименттік әдістерін қолданады.
  • Қолданбалы есептерді шешудің программалық прототиптерін және компьютерлік қосымшалар жасау үшін жоғары деңгейлі программалау тілдерін қолданады.
  • Кәсіби қызметінде желілік ресурстарды, желілер мен веб-қосымшаларды әзірлеуге арналған бағдарламалық құралдарды пайдаланады, сонымен қатар инновациялық және тиімді шешімдерді жасау үшін IoT технологияларын қолдануды біледі.
  • Арнайы программалық қамтамалар көмегімен объектілер, процестер мен құбылыстардың модельдерін өңдеу және визуализациялау әдістерін қолданады.
  • Виртуалды орындаушылар мен жасанды интеллектіні басқару үшін алгоритмдер құрады, сондай-ақ әр түрлі әзірлеу орталарында роботтардың модельдерін құрастыру және программалау технологияларын меңгерген.
  • Компьютердің аппараттық және жүйелік бағдарламалық қамтамасыз етуіне қатысты мәселелерді анықтай және шеше алады, қойылған міндетке сәйкес ақпараттық жүйені жобалайды және компьютерлік жүйелер мен желілерде деректерді қорғауды қамтамасыз етеді.
Top