Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

7M01705 Шет тілі: екі шет тілі (1.5 ж.) в Батыс Қазақстан инновациялық-технологиялық университеті

  • Басқару психологиясы
    Несиелер: 2

    Жоғары мектеп психологиясы. Нарықтық қоғамдағы жоғары білімнің мақсаттары мен міндеттері. Оқу үрдісінде студенттердің танымдық іс-әрекетінің психологиясы. Заманауи жағдайда оқытудың тиімділігі мен сапасын арттырудың психологиялық әдістері мен құралдары. Тәрбие процесінің психологиялық негіздері. Кәсіби бағытталған тұлғаның психодиагностикасы мәселелері. Маманның болашақ кәсіби қызметінің бейінін ескере отырып, студенттер мен оқытушыларға психологиялық кеңес беру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Шетел тілдерін оқытудың заманауи технологиялары
    Несиелер: 5

    Педагогикалық технологиялар түсінігі. ШТ оқытудағы инновациялық ақпараттық технологиялар түсінігі. ШТ оқытудағы Компьютер және компьютерлік бағдарламалар. Интернет-технологиялар. ШТ оқытуда электронды оқулықтарды пайдалану. ШТ қашықтықтан оқыту. ШТ оқытудағы интегративті тәсіл. Сөйлеу жағдайы қарым-қатынас бірлігі және оның қызмет ету формасы ретінде. Ойын технологиясы, шт оқытудағы олардың түрлері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • 2Шетел тілін оқытудың ғылыми негіздері
    Несиелер: 4

    Шет тілін ғылым ретінде оқыту әдістемесі. "Әдістеме" түсінігі. Зерттеу әдістері. Шет тілін оқыту әдістемесінің басқа ғылымдармен байланысы. Қазіргі кезеңдегі шет тілін оқытудың мақсаты, мазмұны, принциптері және құралдары. Шет тілін оқытудың лексикалық аспектісі. Шет тілін оқытудың грамматикалық аспектісі. Шет тілін оқытудың фонетикалық аспектісі. Шет тілін оқыту контекстіндегі әлеуметтік-мәдени тәсіл.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру және жоспарлау
    Несиелер: 4

    Ғылыми зерттеу туралы жалпы түсініктер, жалпы мәліметтер. Зерттеудің әдіснамасы мен принциптері. Өзектілігі және қажеттілігі. "Ғылым", "Ғылыми білім", "ғалым"ұғымы. Диссертациялық зерттеу ғылыми зерттеудің аналогы немесе прототипі ретінде. Зерттеудің теориялық және практикалық аспектілері. Зерттеудің мақсаты, міндеттері, бағыттары мен шеңберін анықтау. Зерттеудің басталу және аяқталу мерзімі. Орындалған зерттеулердің өзектілігі. Орындау барысында алынған негізгі нәтижелер. Нәтижелердің ғылыми жаңалығы және олардың маңыздылығы. Практикалық қолдану мүмкіндігі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Әдістемелік зерттеулердің әдіснамасы
    Несиелер: 5

    Әдіс және әдіснама туралы түсінік. Әдіс ғылымдағы зерттеу және таным жолы ретінде, зерттеу объектісін зерттеудің негізгі принциптері ретінде. Методология ғылыми танымның құрылымы, логикалық ұйымы, формалары мен тәсілдері туралы ілім ретінде. Ғылыми таным методологиясының ерекшелігі. Зерттеу идеясының объектісі, пәні, гипотезасы туралы түсінік. Зерттеудің ғылыми-теориялық деңгейі мен әдістері: модельдеу, экстраполяция, формализация.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Салыстырмалы зерттеулердің әдістемесі мен тарихы
    Несиелер: 5

    Методология және әдістеме: негізгі ұғымдар. Салыстырмалы зерттеудің жалпы сипаттамасы. Салыстырмалы зерттеу бағдарламасы: түсінігі, құрылымы. Проблематизация және мақсат қою блоктары. Салыстырмалы мәселе, зерттеу объектісі және пәні. Зерттеудің мақсаты. Салыстырмалы зерттеудің сапасы. Салыстырмалы ақпаратты жинау әдістерінің жалпы сипаттамасы: ерекшеліктері мен танымдық мүмкіндіктері. Салыстырмалы зерттеу әдісі ретінде сұрау. Сұрақ салыстырмалы зерттеудің құралы ретінде. Сұхбат алу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Шет тілі (Кәсіби)
    Несиелер: 2

    Қазіргі шет тілді білім берудің когнитивті-лингвомәдениеттану әдіснамасы. Көптілділік және басқа тілдерді оқытудағы бірінші тілдің рөлі. Қазіргі шет тілді білім берудің әдіснамалық принциптері. Пәндік мазмұнды модельдеу. Мәтінмәндік-негізделген оқыту, тілді оқыту технологиясы. Коммуникативтік кешендер мазмұнының пәндік-іс жүргізу аспектілерін модельдеу. Шет тілін бастауыш оқыту. Кәсіби бағытталған шет тілін оқыту. Пәндік-тілдік кіріктірілген оқыту. Шет тілін оқытуды жоспарлау стандарттары.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Проза, драма, поэзия. Жанрдың ерекшеліктері
    Несиелер: 5

    Әдебиеттегі түр мен түр ұғымы. Әдебиеттегі түр мен түр ұғымы. "Жанр" терминінің пайда болуы. Эпостағы, лирикадағы әдебиет түрлері. Жанрлық түр ұғымы. Эпос және проза. Романның жанрлық түрлері: философиялық, фабульдік, психологиялық. Тарихи романның ерекшеліктері. Лириканың түрлері: Жолдау, элегия, дума, гимн. Драманың түрлері және драмадағы жанжалдың рөлі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Жоғары мектепте шеттілдік білім берудің заманауи әдіснамасы
    Несиелер: 5

    Шет тілді білім берудің әдіснамасы. Шет тілді білім беру әдістемесіндегі ғылыми зерттеу әдістері. Когнитивті-лингвомәдени әдістеме заманауи мәдениетаралық-коммуникативтік теорияның тұжырымдамалық платформасы ретінде. Мәдениетаралық коммуникация, қағидаттар, базалық Санаттар. Мәдениетаралық-коммуникативтік шет тілді білім беру жүйесі ретінде қазіргі заманғы құзыреттілік-әдіснамалық шет тілді білім беру парадигмасының мәні. Шет тілді білім беру бойынша маманның базалық функцияларының интерактивті презентациясындағы шет тілі оқытушысының құзыреттілік моделі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Менеджмент
    Несиелер: 2

    Менеджменттің теориялық және методологиялық негіздері. Менеджменттің мәні мен қағидалары. Басқарудағы жүйелік тәсілдің негіздері. Менеджмент эволюциясы. Қазақстандағы менеджментің методологиялық негіздері. Басқаруды ұйымдастыру. Ұйым мақсаттары және олардың классификациясы. Ұйымның ішкі және сыртқы ортасы. Басқарудың ұйымдастыру құрылымы мен басқару нормасы . Басқарудың ұйымдастыру-құқықтық формалары. Менеджменттегі коммуникация. Экономикалық басқару әдістері. Менеджменттегі жоспарлау.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Жалпы тіл білімі және лингвистикалық ілімдердің тарихы
    Несиелер: 5

    "Жалпы тіл білімі" пәніне кіріспе. Ежелгі әлемнің филологиялық ғылымы. Орта ғасырлар мен қайта өрлеу дәуірінің тіл білімі. Тіл білімі ғылым ретінде. Тіл білімінің пәні мен әдістері. Тіл қоғамдық құбылыс ретінде. Тіл таңбалы жүйе ретінде. Тілдердегі Синхрония және диахрония. Тілдің синтагматикасы және парадигматикасы. Тілдердің жіктелуі. Қазіргі тіл білімінің негізгі бағыттары. Тіл білімінің ежелгі тарихы. Ортағасырлық тіл білімі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ағылшын және неміс тілдеріндегі ғылыми тілдің стилі
    Несиелер: 5

    Сөйлеудің ғылыми стилі. Оның тілдік және құрылымдық ерекшеліктері. Ғылыми стильдің негізгі белгілері. Ғылым тілі. Ғылыми сөйлеуде әр түрлі тілдік деңгейдегі элементтерді қолдану ерекшеліктері. Ғылыми мәтін зерттеу объектісі ретінде: порождение, структура, тілдік ерекшеліктер. Абзацта сөйлемдердің байланыс түрлері. Ғылыми жанрлар. Мәтіндік санат түсінігі. Сөйлеу байланыстылығының санаты. Ғылыми рецензия. Неміс тілінің функционалдық стильдері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Шетел әдебиетінің функционалдық мәселелері
    Несиелер: 5

    Неміс романтизмі. "Неміс романтизмінің бастауы". "Иен романтизмі". "Гейдельберг романтизмі". Г. фон Клейст романтизмінің ерекшеліктері. Ағылшын романтизмінің бастауы. Ағылшын әдебиетіндегі Предромантизм. Француз романтизмі. Дат, поляк және американдық романтизм.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Қазіргі лингвистикалық зерттеулердің негізгі бағыттары
    Несиелер: 5

    Лингвистика ғылым ретінде. Лингвистика дамуындағы қазіргі кезеңнің ерекшеліктері. Лингвистикалық ілімдердің тарихы: негізгі бағыттар. Әлеуметтік лингвистика және психолингвистика. Когнитивті лингвистика. Лингвомәдениеттану. Лингвистикалық прагматика және неориторика. Лингвистикалық зерттеу объектісін зерттеудің жаңа тәсілдерін іздеу. Лингвистикалық ілімдер тарихының қазіргі кезеңіне жол ғылыми білім парадигмасының ауысуы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Батыс-Шығыс: Тіл және әдебиет ерекшеліктер
    Несиелер: 5

    Батыс және Шығыс. Осы өркениеттердегі әдебиеттің даму ерекшеліктері. Антикалық тарих және әдебиет. Классикалық кезең. Эллинизм және Рим империясы дәуіріндегі грек әдебиеті. Лирикалық поэзия. Орта ғасырдағы әдебиет пен мәдениеттің жалпы мәселелері. Ортағасырлық Эстетика және этика. Коммуникацияның негізгі түрлері және олардың сипаттамасы. Қайта өрлеу дәуірі және оның адамзат тарихындағы маңызы. Гуманизмнің пайда болуы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Қазіргі әдеби жанрлар
    Несиелер: 5

    ХХ ғасырдың бірінші жартысындағы ағылшын әдебиеті. Өмірі мен шығармашылығы Д. Джойстың, В. Вульф, Б. Шоу, Г. Уэллс, Д. Голсуорси, С. Моэма. 20 ғасырдың екінші жартысындағы ағылшын әдебиеті. Г. Грин, У. Голдинг, А. Мердок өмірі мен шығармашылығы. 20 ғасырдың екінші жартысындағы ағылшын әдебиеті. Д. Фаулзаның өмірі мен шығармашылығы. XXI ғасырдың басындағы ағылшын әдебиеті. Салт-дәстүрлер мен жаңашылдық.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Көркем әдебиетті шетел тіліне аудару теориясы мен практикасы
    Несиелер: 5

    Көркем аударманың түсінігі және ерекшелігі әдеби-көркем мәтінді аударма алдындағы талдау. Көркем аударманың тарихы. Көркем аударманың түрлері. Көркем прозаның аудармасы. Өлең аудармасы. Драма аударма объектісі ретінде. Фольклор аударма объектісі ретінде.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Социолингвистика
    Несиелер: 5

    Әлеуметтік лингвистиканың анықтамасы және оның негізгі ұғымдары. Тілдік вариативтілікті өлшеу. Макросоциолингвистика және микросоциолингвистика. Әлеуметтік лингвистиканың негізгі мәселелері және оның модельдері. Тілдің жүйелілігі әлеуметтік факт ретінде. Тілдік өзгерістің әлеуметтік шарттары. Социолингвистикалық жағдай пайда болу және даму инновациялар. Тілдің әлеуметтік құрылымы тілдік құрылымдардағы әлеуметтік процестердің динамикасының көрінісі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Әлемдегі әдеби процестердің тарихи кезеңдері
    Несиелер: 5

    Курстың жалпы сипаттамасы. Әлемдік әдеби үрдістің тарихи даму түсінігі. Батыс және Шығыс. Осы өркениеттегі әдебиеттің даму ерекшеліктері. Еуропа мен Америкадағы әдебиеттің дамуы. Грек әдебиеті. Архаикалық кезеңі. Классикалық кезең. Эллинизм және Рим империясы дәуіріндегі грек әдебиеті. Лирикалық поэзия. Антикалық тарих және әдебиет. Рим әдебиеті. Бастапқы кезең. Ерте Рим әдебиеті.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Көркем әдебиетті аударудың өзекті мәселелері
    Несиелер: 5

    Қазіргі әлемдегі көркем аударма. Көркем аудармашының жұмысын ұйымдастыру. Көркем прозаның аудармасы. Драмалық шығармаларды аудару. Поэзияны аудару. Аудармашының автормен қарым-қатынасы. Көркем аударманың мәдениеттану және ағартушылық аспектісі. Іс-әрекет сипаттамасын аудару. Көркем мәтіндегі аударма түрлері, нысандары және тәсілдері. Адам мен табиғат сипаттамаларының аудармасы. Диалогтарды аудару және сөйлеу сипаттамасы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Код ON1

    Оқылатын пән саласындағы ғылыми білімді дамытудағы қазіргі үрдістер туралы, ұйымды стратегиялық басқаруды ұйымдастыру, инновациялық менеджмент, көшбасшылық теориясы туралы түсінігі болу

  • Код ON2

    Тілдік және коммуникативтік қызметтің барлық аспектілерінде шет іліндегі арнайы кәсіби терминологияны меңгеру

  • Код ON3

    Әр түрлі пәндерден алынған білімін біріктіріп, оларды жаңабейтаныс жағдайларда аналитикалық және басқарушылық міндеттерді шешу үшін қолдану

  • Код ON4

    Ғылыми білім әдістерін кәсіби проблемаларды шешуде қолдануға, ғылыми зерттеулер контексінде идеяларды әзірлеу мен қолдануда алынған білімдерді қолдану қабілетін көрсету;

  • Код ON5

    Ақпаратты іздеу, өңдеу және талдау үшін қазіргі заманғы технологияларды қолданумен библиографиялық жұмысты жүргізу, сондай-ақ жинақталған ақпараттың дербес каталогын жасау

  • Код ON6

    Кәсіби сұрақтарды шешу үшін философияның, теориялық және қолданбалы лингвистиканың, оқытудың әртүрлі деңгейлерінде шет тілдерін оқыту әдістемесінің, лингводактиканың және мәдениетаралық коммуникация теориясының ұғымдық аппаратын қолдана білу

  • Код ON7

    Күнделікті кәсіби қызметі үшін қажетті білімін кеңейту және тереңдету үшін өз бетінше білім алуды жалғастыру қабілетін көрсету

  • Код ON8

    Мамандарға және басқа маман иелерінебілімдерін және олардың нәтижелерін нақты және айқын жеткізу мүмкіндігін көрсету, тезистер, ғылыми мақала, баяндама, аналитикалық жазба және т.б. түрінде зерттеу және аналитикалық жұмыстың нәтижелерін қорытындылау

  • Код ON9

    Кәсіби қарым-қатынас пен мәдениетаралық қарым-қатынас, шешендік сөйлеу, ойларын ауызша және жазбаша түрде айқын және логикалық дұрыс түйіндеу қабілетін көрсету

7M01705 Шетел тілі: екі шетел тілі
Магистратура

Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті

БББТ: M019 Шет тілдері педагогтерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01705 Шетел тілі: екі шетел тілі (1.5)
Магистратура

Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті

БББТ: M019 Шет тілдері педагогтерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01705 Шет тілі педагогтарын даярлау 1
Магистратура

Орталық-Азия Университеті

БББТ: M019 Шет тілдері педагогтерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
7M01705 Шетел тілі: екі шетел тілі педагогін даярлау (1 жыл)
Магистратура

Оңтүстік Қазақстан мемлекеттік педагогикалық университеті

БББТ: M019 Шет тілдері педагогтерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Ағылшын тілі
7M01705 Шетел тілі:екі шетел тілі(РХДУ)
Магистратура

Әл-Фараби атындағы Қазақ ұлттық университеті

БББТ: M019 Шет тілдері педагогтерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
Top