7M01705 Шетел тілі: екі шетел тілі в QYZPU
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Шетел филологиясы саласында жоғары білімі бар, оқыту әдістемесі мен оқыту технологияларын жетік меңгерген, педагогикалық және ғылыми-зерттеу қызметін жүзеге асыра алатын және бірнеше тілді жетік меңгерген педагогика ғылымдарының магистрлерін дайындау.
-
Академиялық дәреже Магистратура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
-
Оқу мерзімі 2 года
-
Кредиттер көлемі 120
-
Білім беру бағдарламаларының тобы M019 Шет тілдері педагогтерін даярлау
-
Білім беру саласы 7M01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 7M017 Тілдер және әдебиет бойынша педагогтарды даярлау
Пәндер
-
Жобалау және зерттеу әдістері
Жобалау және зерттеу әдістері пәні магистранттарды тиімді және этикалық зерттеулерді жобалауға дайындайды. Сіз педагогика ғылымында сапалы және сандық талдаудың тиісті құрылымдары мен құралдарын үйренесіз. Пән студентті зерттеу жобасын әзірлеуге және жобалауға бағыттайды. Эволюцияның білім беру принциптеріне негізделген білім беру жүйелерін жобалау, әзірлеу және қолдану білім беру философиясы мен әдіснамасы берік және терең тамырланған эволюциялық білім беру жүйесімен үндестіреді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Аралас әдістемелер және пәнаралық зерттеу тәсілдері
Бұл курс аралас әдістемелерді және пәнаралық зерттеу тәсілдерін зерттейді, түрлі зерттеу сұрақтарына жан-жақты жауап беруге және күрделі мәселелерді шешуге бағытталған. Білім алушылар әртүрлі пәндер мен әдістерді біріктіріп, зерттеу жобаларын құру және іске асыру үшін инновациялық тәсілдерді үйренеді, бұл оларға заманауи ғылыми және кәсіби контексттерде тиімді жұмыс істеуге мүмкіндік береді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Оқытудың заманауи перспективалары
Пән оқытудың заманауи трансформациясы мен тұжырымдамалары қарастырылады. Сондай-ақ оқытудың нақты модельдерін, оқу бағдарламаларын әзірлеуді, бағалау әдістері мен білім беруді басқару тәсілдерін талдауға болатын бірқатар тұжырымдамалық тәсілдер оқытылады. Пән әр түрлі идеяларға негізделген тәжірибелерді сыни көзқараспен талдап, зерттемелердің нәтижесіне сүйене білуді көздейді. Негізгі мақсаты оқыту теориясын жеке және институционалдық деңгейде оқыту қалай құрылатынын, ұсынылатындығын, бағаланатындығын және басқарылатындығын зерттеумен байланыстыру болып табылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Стратегиялық көшбасшылық және мектеп білімін жетілдіру
Бұл курс білім беру саласындағы стратегиялық көшбасшылық принциптері мен практикасына бағытталған және мектеп білімін жетілдіруге назар аударады. Курс көшбасшылық теорияларын, өзгерістерді басқару стратегияларын және білім беру нәтижелерін жақсартудың практикалық тәсілдерін қамтиды. Студенттер тиімді көшбасшылықтың мектептің жалпы жақсаруына, мұғалімдерді дамытуға және оң оқу ортасын құруға қалай ықпал ететінін зерттейді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Әдебиеттерді талдау, білім беру саласындағы теориялық және тұжырымдамалық негіздері
Курс барысында магистранттар ғылыми зерттеулерге сыни талдау жасайды, өзіндік зерттеу тәсілдерін әзірлейді және білім беру саласындағы негізгі тұжырымдамалар мен тенденцияларды түсіну үшін салыстырмалы талдау дағдыларын қолданады. Әрбір тапсырма сыни тұрғыдан ойлау және ғылыми материалдармен аналитикалық жұмыс істеу дағдыларын дамытуға бағытталған, бұл магистранттарға пән саласын тереңірек түсінуге ғана емес, сонымен қатар өздерінің ғылыми жобаларын жасауға дайындалуға көмектеседі .
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Академиялық жазылым
Пән академиялық контексте жазбаша жазу дағдыларын дамытады. Курс ғылыми мәтіннің құрылымын, зерттеу және дәлелдеу әдістерін, дәйексөздер мен сілтемелер ережелерін зерттеуді қамтиды.Магистранттар ғылыми эсселерді, рецензиялар мен зерттеу мақалаларын жоспарлау, жазу және редакциялау әдістерін, академиялық этика мәселелерін және жұмысты пішімдеу ережелерін меңгереді.Тәжірибелік тапсырмалар мен кері байланыс арқылы магистранттар академиялық пікірталас аясында өз ойларын анық, логикалық және дәлелді жеткізу қабілетін дамытады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Ғылым тарихы мен философиясы
Пәннің мақсаты - ғылым философиясын оның тарихи дамуы мен әлеуметтік-мәдени маңызын ескере отырып, тереңдетіп оқытуға бағытталған. Курс қазіргі заманғы техногендік өркениет дағдарыстарына, әлемнің ғылыми бейнесіндегі жаһандық өзгерістерге, ғылыми ұтымдылықтың түрлері мен ғалымдардың құндылықтар жүйесіне бағытталған.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Зерттеу дизайны және білім берудегі этика
Магистратура студенттері зерттеу сұрақтарын құрастыруды, әдістемені таңдауды, деректерді жинау құралдарын әзірлеуді және деректерді талдау процедураларын жоспарлауды қоса алғанда, зерттеу дизайнының әртүрлі аспектілерін зерттейді. Сонымен қатар, курс деректердің құпиялылығы, зерттеуге қатысушылардың құқықтары мен әл-ауқаты сияқты білім беру зерттеулерін реттейтін этикалық нормалар мен стандарттарға баса назар аударады. Оқыту білім беру саласында жоғары сапалы және этикалық зерттеулер жүргізу үшін магистранттарға қажетті дағдыларды бере отырып, ғылыми жобаларды жобалау және жүзеге асыру үшін алынған білімді практикалық қолдануды қамтиды.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Екінші шетел тілінің практикумы
Шет тілінде түрлі жанрдағы сөйлеу жұмыстарын жасау; сөйлеудің тілдік формалары: әңгіме, сипаттама, монолог, диалог - және олардың фонологиялық ерекшеліктері; сөйлеу және оның фонетикалық сипаттамалары: қысқа синтагмалар, кең мелодиялық диапазон, сөйлеу жылдамдығын өзгерту, үзілістердің және дыбыстың кең спектрі.Сөйлеу стилі: бейтарап, толық, аяқталмаған.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Екінші шетел тілі (түрік, қытай, парсы, француз)
Курстың мазмұны қарым-қатынас мәдениетін дамытуға бағытталған: шет тілін қарым-қатынас құралы, білім беру және өзін-өзі тану құралы ретінде пайдалану, қазіргі заманғы әлемдегі ынтымақтастық пен өзара әрекеттесу құралы;коммуникацияның негізгі функциялары: ақпараттық коммуникативтік, тұрақты коммуникативті, аффективті-коммуникативтік; әртүрлі әлеуметтік тұрғыдан анықталған жағдайларда ауызша тілдік қарым-қатынас жасау.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Шетел тілі (кәсіби)
Пәннің мақсаты - кәсіби ағылшын тілін тереңдету. Магистранттар грамматика мен сөздік қорын жетілдіреді, олардың кәсіби және академиялық ортада қолданылуына баса назар аударады. Курс тілдік құзыреттілік пен ағылшын тілінде сөйлесуге деген сенімділікті арттыруға көмектесетін кеңейтілген тыңдау, оқу, жазу және сөйлеу жаттығуларын қамтиды.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Жоғары мектеп педагогикасы
Пәннің мақсаты -жоғары білім беру педагогикасының заманауи аспектілерін зерттеу. Курс кәсіби педагогикалық мәдениетті, педагогикалық қарым-қатынасты, дидактиканы, педагогикалық процестің теориясын, оқытудың әдістері мен формаларын, оқу процесін басқаруды қамтиды. Жоғары білім беру жағдайында білім беру теориясына, ғылыми қызметке және педагогикалық технологияларға ерекше көңіл бөлінеді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Сапалық зерттеулер мен талдау
Курс барысында магистранттар ғылыми зерттеулерге сыни талдау жасайды, өзіндік зерттеу тәсілдерін әзірлейді және білім беру саласындағы негізгі тұжырымдамалар мен тенденцияларды түсіну үшін салыстырмалы талдау дағдыларын қолданады. Әрбір тапсырма сыни тұрғыдан ойлау және ғылыми материалдармен аналитикалық жұмыс істеу дағдыларын дамытуға бағытталған, бұл магистранттарға пән саласын тереңірек түсінуге ғана емес, сонымен қатар өздерінің ғылыми жобаларын жасауға дайындалуға көмектеседі .
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Сандық зерттеулер мен талдау
Курс барысында магистранттар деректерді талдау үшін қолданылатын әртүрлі зерттеу әдістерін, соның ішінде жалпы, эмпирикалық және теориялық зерттеу әдістерін меңгереді. Магистранттар әрі қарайғы зерттеулер үшін зерттеу әдісін дұрыс таңдауды, сондай-ақ зерттеу сұрағын тұжырымдауды үйренеді. Олар сондай-ақ өлшеу құралдарының сенімділігі мен жарамдылығын іріктеу, деректерді жинау және бағалау принциптерімен танысады. Курс магистранттарға өз бетінше зерттеу жүргізуге мүмкіндік беретін теориялық негіздерді де, практикалық дағдыларды да қамтиды.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Академиялық мақсаттағы шетел тілі (ағылшын, түрік)
Мамандықтың кәсіби-бағдарланған сөздік құрылымдарын пайдалана отырып, түпнұсқалық ғылыми-техникалық әдеби мәтіндерімен жұмыс істеу; магистранттардың ағылшын (шетел)тіліндегі ғылыми жұмыстардың академиялық типтері туралы білімдерін тереңдету және кеңейту; әртүрлі тақырыптарда эссе жоспарлауды және жазуды үйрету; ғылыми мақалаларды жазуға және оларды шетелдік баспаларға беруге үйрету.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Оқу бағдарламаларын инновациялау және әзірлеу
Бұл курс оқу бағдарламаларын жаңарту және әзірлеу процесін зерттейді, білім беру мазмұнын жақсарту және оқу тәжірибесін жетілдіру үшін инновациялық әдістерді қолдануға назар аударады. Студенттер заманауи білім беру қажеттіліктерін қанағаттандыру және әртүрлі білім беру орталарында тиімді оқу бағдарламаларын әзірлеу үшін озық тәжірибелерді, дизайн принциптерін және бағалау әдістерін зерттейді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Басқару психологиясы
Осы пәннің мақсаты басқару психологиясы саласында білім мен дағдыларды қалыптастыру болып табылады. Магистранттар басқарудың әдіснамалық негіздері мен теорияларын, менеджердің жеке басының ерекшеліктерін, персоналдың уәждемесін және басқарушылық қарым-қатынастың психологиялық аспектілерін зерделейді. Курста адам ресурстарын басқару технологиялары, кадр саясатын психологиялық сүйемелдеу, сондай-ақ кәсіби деформацияның алдын алу және ұйымдағы жанжалдарды басқару әдістері қарастырылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Шетел тілін тестілеу және әдістері
Пән ағылшын тілін оқыту мен оқытуда тестілеу мен бағалаудың әртүрлі әдістеріне негізделген негізгі ұғымдарды түсінуге үйретеді. Сондай-ақ тілдік тестілеудің негізгі теориялары, олардың тарихы, қазіргі кездегі дамуы, сондай-ақ технологияны қолдану арқылы өзара әрекеттесу туралы терең білімді ұсынуға бағытталған. Курстың мақсаттары: 1. Студенттерді тілдік тестілеудегі соңғы үрдістермен таныстыру; 2. Оқуды, жазуды, тыңдауды, ауызекі сөйлеуді және тілді қолдануды тестілеудің әртүрлі тәсілдері мен әдістерін қолдану дағдыларын дамыту; 3. Тілдік тестілеу үшін әртүрлі материалдар жасау және оларды тексеру қабілетін дамыту
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Білім берудегі мәдени әртүрлілік
Бұл курс білім берудегі мәдени әртүрліліктің маңыздылығы мен әсерін зерттейді, әртүрлі мәдени және лингвистикалық ортаның білім беру үдерісіне қалай ықпал ететінін түсінуге бағытталған. Білім алушыларинклюзивті және мәдени тұрғыдан сәйкес келетін оқу ортасын құру үшін теорияларды, әдістерді және тәжірибелерді зерттеп, түрлі мәдениеттен шыққан білім алушыларды оқытуды қолдайтын стратегияларды әзірлейді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Сыни ойлау және академиялық сауаттылық
Бұл пәнаралық оқыту түрі пәнге негізделген оқудағы шығармашылық пен сыни ойлауды жақсарта отырып, оқытудың инновациялық әдіснамасын енгізуге бағытталған. Магистранттар оқытудың негізгі құралдары мен стратегияларын, оқу ортасын үйренеді және студенттерге белсенді және біртұтас тәжірибе құру үшін әртүрлі әдістерді қолдану арқылы пәндік бағыттарға элементтерді енгізу мүмкіндіктерін кеңейтеді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ағылшын тілін оқытудағы CLIL әдістемесі
Курстың мақсаты CLIL әдістемесін оқуға немесе тыңдауға арналған мәтіндерді және сөйлеу немесе жазуды қолдауға арналған ресурстарды пайдалану арқылы тілді қолдауға үйрету. CLIL артықшылықтарын мәдени хабардарлық, интернационалдандыру, тілдік құзыреттілік, оқу және жұмыс өміріне дайындық және мотивацияны арттыру тұрғысынан көруге болады. CLIL Content Analysis and Language Learning әдістемесі (CLIL) бұл студенттер бір уақытта тақырып пен екінші тілді меңгеретін тәсіл.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Жазу мен оқу дағдыларын оқытудың тереңдетілген теориясы мен практикасы
Бұл курс жазу мен оқу дағдыларын оқытудың тереңдетілген теориялық және практикалық аспектілерін зерттеуге бағытталған. Білім алушыларжазу мен оқудың әртүрлі әдістері мен стратегияларын үйреніп, түрлі білім деңгейіндегі және әртүрлі қажеттіліктері бар оқушылар үшін тиімді оқу бағдарламаларын әзірлейтін болады. Курс барысында тіл дамыту, мәтінді талдау, оқырман мен жазушының өзара әрекеттесуін зерттеу мәселелері қарастырылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Оқыту барысындағы бағалау
Бұл пән магистранттарға білім беру саласындағы бағалау туралы терең түсінік береді. Бағалау мен оқытудың тығыз байланысын баса көрсетеді және оқудағы бағалауға қатысты әртүрлі көзқарастарды біріктіруге тырысады және мектеп пен сыныпты бағалауға қалай әсер ететінін көрсетеді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ағылшын тілді сыныпты оқыту және басқару дағдылары
Пәннің мақсаты сыныпты басқарудың тиімді стратегиялары мен дағдыларын үйрету, өйткені ағылшын тілді сыныпты оқытуда оқушылардың шығармашылығын, көшбасшылығын, сыни ойлауын және тиімді командалық жұмысын ынталандыратын сынып ортасын құруда дамиды. Сыныпты тиімді басқару бойынша осы пәнді оқи отырып, рефлексивті, сабақ мотивациясы мен мінез-құлқын бақылау және жақсарту үшін оқытушылық тәжірибеге қалай қосуға болатындығын білесіз.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Танымдық лингводидактика
Пән ЖОО-ның филология факультеттерінде тілді оқытудың қазіргі заманғы тәсілдерімен таныстыру және тілді оқыту үдерісінде қолданылатын қағидалар мен әдістер жүйесімен,магистранттардың танымдық қызығушылықтарын, қажеттіліктерін және жеке ерекшеліктерін ескере отырып, оқу үдерісін ұйымдастырудың ерекшеліктерімен таныстыру, магистратура студенттерін психологиялық-педагогикалық зерттеулердің мақсаттары мен, міндеттерін, олардың жалпы сипаттамасымен, логикалық (қисынды) құрылымымен, психологиялық-педагогикалық зерттеудің әдістері мен әдістемесі, алынған нәтижелерді түсіндірумен, сынақтар және жобалау нәтижелеріментаныстыру.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Басқарушылық шешімдерді қабылдау және өзге тілді білім беруді ұйымдастыруға, басшылық жасау кезінде кәсіби дағдылардың қалыптасуының жоғары деңгейін көрсетеді.
- Білім беру ортасында инклюзивтілік пен теңдікке ықпал ететін, мәдени тұрғыдан жауап беретін және әртүрлі студенттік топтардың қажеттіліктеріне жауап беретін оқыту стратегияларын әзірлейді.
- Заманауи білім берудің инновациялық технологияларын, жоспарлау, қызметті ұйымдастыру және бақылау, кадрларды тиімді басқару әдістері мен даму стратегияларын көрсетеді.
- Зерттеу дизайнын әзірлеу, білім беру зерттеулерінде этикалық принциптерді талдау және қолдану, қатысушыларды қорғауды, деректердің құпиялығын және институттық және құқықтық стандарттарға сәйкес зерттеу процестерінің тұтастығын қамтамасыз ету.
- Шеттілдік білім беруде оқу жоспарын жобалау мен әзірлеу, оқыту нәтижелеріне мен жетістіктеріне бағытталған оқыту стратегиялары мен алғышарттарын жоспарлай алады;
- Академиялық, кәсіби және әлем контекстінде эмпирикалық зерттеулерді жобалауға, жүргізуге және сыни тұрғыдан бағалауға мүмкіндік беретін сандық зерттеу әдістемелері мен деректерді талдау бойынша озық дағдыларды дамыта алады.
- Психологиялық принциптердің мінез-құлық мәселелеріне қалай қолданылатынын талқылау үшін негізгі ұғымдар, теориялық көзқарастар, тарихи үрдістер және эмпирикалық дәлелдер туралы іргелі білім мен түсінік қалыптастырады.
- Алынған білімді ғылыми (публицистикалық және шығармашылық), сауаттылық және түрлі форматтағы шығармашылық хат бойынша ғылыми-техникалық ақпаратпен салыстырады.
- Сапалы зерттеу әдістерін терең түсінуді және қолдануды, соның ішінде сапалы зерттеулерді жобалау, жүргізу және талдау, теориялық негіздер, этикалық пікірлер және сұхбат, фокус-топтар және бақылаулар, деректерді жинау әдістерін үйренеді.
- Инновациялық технологияларды пайдаланудың әртүрлі тәсілдерін ажыратады, ақпараттық-коммуникациялық технологияларға (акт) негізделген коммуникативтік жағдайларды жобалайды және талдайды.
- CLIL тіл мен мазмұнды үйренудің тәсілдерін және артықшылықтарын сипаттай алады.