Жаңалықтарды бақылап, талқылауға қатысыңыз!
Инстаграмымызға,
Telegram-арнаға жазылып,
қауымдастық чатына қосылыңыз — грант байқауының нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
7M01705 Шетел тілі: екі шетел тілі в QYZPU
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Шетел филологиясы саласында жоғары білімі бар, оқыту әдістемесі мен оқыту технологияларын жетік меңгерген, педагогикалық және ғылыми-зерттеу қызметін жүзеге асыра алатын және бірнеше тілді жетік меңгерген педагогика ғылымдарының магистрлерін дайындау.
-
Академиялық дәреже Магистратура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
-
Оқу мерзімі 2 года
-
Кредиттер көлемі 120
-
Білім беру бағдарламаларының тобы M019 Шет тілдері педагогтерін даярлау
-
Білім беру саласы 7M01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 7M017 Тілдер және әдебиет бойынша педагогтарды даярлау
Пәндер
-
1 Оқу жылы
Жобалау және зерттеу әдістері
Аралас әдістемелер және пәнаралық зерттеу тәсілдері
Оқытудың заманауи перспективалары
Стратегиялық көшбасшылық және мектеп білімін жетілдіру
Әдебиеттерді талдау, білім беру саласындағы теориялық және тұжырымдамалық негіздері
Академиялық жазылым
Ғылым тарихы мен философиясы
Зерттеу дизайны және білім берудегі этика
Екінші шетел тілінің практикумы
Екінші шетел тілі (түрік, қытай, парсы, француз)
Шетел тілі (кәсіби)
Жоғары мектеп педагогикасы
Сапалық зерттеулер мен талдау
Сандық зерттеулер мен талдау
-
2 Оқу жылы
Академиялық мақсаттағы шетел тілі (ағылшын, түрік)
Оқу бағдарламаларын инновациялау және әзірлеу
Басқару психологиясы
Шетел тілін тестілеу және әдістері
Білім берудегі мәдени әртүрлілік
Сыни ойлау және академиялық сауаттылық
Ағылшын тілін оқытудағы CLIL әдістемесі
Жазу мен оқу дағдыларын оқытудың тереңдетілген теориясы мен практикасы
Оқыту барысындағы бағалау
Ағылшын тілді сыныпты оқыту және басқару дағдылары
Танымдық лингводидактика
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Басқарушылық шешімдерді қабылдау және өзге тілді білім беруді ұйымдастыруға, басшылық жасау кезінде кәсіби дағдылардың қалыптасуының жоғары деңгейін көрсетеді.
- Білім беру ортасында инклюзивтілік пен теңдікке ықпал ететін, мәдени тұрғыдан жауап беретін және әртүрлі студенттік топтардың қажеттіліктеріне жауап беретін оқыту стратегияларын әзірлейді.
- Заманауи білім берудің инновациялық технологияларын, жоспарлау, қызметті ұйымдастыру және бақылау, кадрларды тиімді басқару әдістері мен даму стратегияларын көрсетеді.
- Зерттеу дизайнын әзірлеу, білім беру зерттеулерінде этикалық принциптерді талдау және қолдану, қатысушыларды қорғауды, деректердің құпиялығын және институттық және құқықтық стандарттарға сәйкес зерттеу процестерінің тұтастығын қамтамасыз ету.
- Шеттілдік білім беруде оқу жоспарын жобалау мен әзірлеу, оқыту нәтижелеріне мен жетістіктеріне бағытталған оқыту стратегиялары мен алғышарттарын жоспарлай алады;
- Академиялық, кәсіби және әлем контекстінде эмпирикалық зерттеулерді жобалауға, жүргізуге және сыни тұрғыдан бағалауға мүмкіндік беретін сандық зерттеу әдістемелері мен деректерді талдау бойынша озық дағдыларды дамыта алады.
- Психологиялық принциптердің мінез-құлық мәселелеріне қалай қолданылатынын талқылау үшін негізгі ұғымдар, теориялық көзқарастар, тарихи үрдістер және эмпирикалық дәлелдер туралы іргелі білім мен түсінік қалыптастырады.
- Алынған білімді ғылыми (публицистикалық және шығармашылық), сауаттылық және түрлі форматтағы шығармашылық хат бойынша ғылыми-техникалық ақпаратпен салыстырады.
- Сапалы зерттеу әдістерін терең түсінуді және қолдануды, соның ішінде сапалы зерттеулерді жобалау, жүргізу және талдау, теориялық негіздер, этикалық пікірлер және сұхбат, фокус-топтар және бақылаулар, деректерді жинау әдістерін үйренеді.
- Инновациялық технологияларды пайдаланудың әртүрлі тәсілдерін ажыратады, ақпараттық-коммуникациялық технологияларға (акт) негізделген коммуникативтік жағдайларды жобалайды және талдайды.
- CLIL тіл мен мазмұнды үйренудің тәсілдерін және артықшылықтарын сипаттай алады.