Білім беру бағдарламасы өзекті емес

7M01401 Кәсіптік оқыту (2) в ҚМТУ

Пәндер

  • Тағам өнімдерінің арнайы және функционалды биотехнологиясы

    Пән инженерлік-техникалық қызметтің негізі болып табылады. Курс келесі бөлімдерден тұрады: жаңа, пайдалы тағам өнімдерін өндірудегі биотехнологиялар; консистенцияның өзгеруі, ас қорыту мен тағамның сіңірілуін жақсартуда пайдалы бактериялармен, микроорганизмдермен қанықтыру. Пәнді оқу биотехнологиялық процестердің параметрлерін өлшеудің техникалық құралдарын, шикізат пен өнімнің қасиеттерін, олардың экологиялық салдарларын ескеріп, техникалық құралдарды, технологияларды бағалауды қалыптастыруға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Тамақ өнеркәсібінің ғылымды қажетсінетін технологияларын әзірлеу

    Пән білім алушыларды инновациялық қызметке дайындаудың негізі болып табылады. Курс келесі бөлімдермен ұсынылған: ғылымды қажетсінетін технологиялардың сипаттамасы, биотехнологтарды дайындаудағы ғылыми зерттеулердің рөлі, ағынды технологиялардан анағұрлым маңызды және тиімді ретінде мобильді өндірістік процестерге көшу; бейімді технологиялық циклдарды әзірлеу. Курсты оқу өнімдерді өндіруде ғылыми ойлау дағдыларын қалыптастыруға бейімделген.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Еңбекті ғылыми ұйымдастыру

    Пәндер кәсіби қызметті түсінуге және рефлексиялық мінез-құлық, өзін-өзі реттеу және мұғалімнің өзін-өзі ұйымдастыру қабілетін дамытуға негізделген идеяларды зерттейді. Курс бөләмдерінде келесілер ұсынылған: жұмыс жасау ғылымының қалыптасуы мен даму тарихы, жұмыстарды ұйымдастыруды жетілдіру шаралары. Курсты зерттеу ұтымды басқару әдістерін және технологияларын игеруге және мұғалімнің педагогикалық қызметін ұйымдастыруға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Тағам өнеркәсібіндегі инновациялық техника және технологиялар

    Пән инженерлік-техникалық қызметтің негізі болып табылады. Курс келесідей бөлімдермен ұсынылған: ауыл шаруашылық шикізаттарын тағам өнімдеріне айналдыру әдісі; болашақ тағам технологиясының техникасын дамытудың инновациялық процесі; бастапқы шикізаттың технологиялық қасиеттерін технологиялық жабдықтың конструкциялары мен жұмыс режимдеріне бейімдеу. Курсты оқу ауыл шаруашылық шикізатының тұрақты қасиеттерін алуға, ақпаратты жинау, оны басқару дағдыларын қалыптастыруға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Психологиялық әдiстер кәсiби педагогикада

    Пән педагогикалық зерттеулерде психология әдістерін қолдану іскерліктерін қалыптастыруға, кәсіптік педагогикалық қызметте диагностикалық әдістерді таңдауды жүзеге асыруға бағытталған. Курс бөлімдерінде келесілер ұсынылған: психологиялық зерттеулер әдістері; психологиялық зерттеулер әдістерінің отандық және шетелдік классификациясы. Курсты оқу оқыту мен тәрбиелеу процесінде психологиялық әдістерді қолдануға бейімделген.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Еңбек нарығымен байланысты әрекетке бағытталған оқыту

    Пән қазіргі еңбек нарығының компоненттерін, өндіріс және қызмет көрсету құрылымын қарастырады. Курс келесі бөлімдерден тұрады: кәсіптік оқыту және еңбек нарығы, әрекет теориясы. Пәнді оқу өндіріс, қызмет көрсету және оқыту құрылымы туралы негізгі түсініктер туралы білімдерді жүйелеуге және ғылыми дүниетанымды қалыптастыруға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Басқару психологиясы

    Пән басқару қызметі жүйесінің қалыптасуына және психологиялық мәнін түсінуге; басқарудың негізгі әлеуметтік-психологиялық әдістерін игеруге; жеке өсу үшін ынталандыруды дамытуға бағытталған. Курста басқару психологиясының әдістемелік негіздері, басқарудың әлеуметтік-психологиялық мәселелері және олардың шешімдері, басқарушы психологиясының негіздері қарастырылады. Оқу курсы басқару қызметін жетілдіруге бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Ғылымның тарихы және философиясы

    «Ғылым тарихы мен философиясы» курсы магистранттарда ғылыми ойлау мәдениетін қалыптастырады, зерттеудің аналитикалық қабілеттерін дамытады, болашақ ғалым үшін қажетті теориялық және тәжірибелік білім береді. Бұл курс ғылым феноменінің проблемаларын арнайы философиялық талдау пәні ретінде таныстырады, ғылым тарихы мен теориясы туралы білімді қалыптастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Шетел тілі (кәсіби)

    Пәннің мазмұны коммуникативтік салалардан, сөйлеу тақырыбынан және кәсіби қарым-қатынастың типтік жағдайларынан тұратын когнитивті- лингвомәдени кешендер түрінде ұсынылады. Курсты оқыту шетел тілін кәсіби оқыту үдерісінде мәдениетаралық және коммуникативтік құзыреттілікті қалыптастыруға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Жоғары мектеп педагогикасы

    Пән Жоғары мектептегі оқу-тәрбие үдерісін ізгілендіру мен демократияландырудың қазіргі заманғы тенденци-яларын, білім беру мен тәрбиелеудің жаңа технологияларын зерттейді, педагогикалық қызметтің жеке-шығармашылық стиліне бағыттайды. Курс келесі бөлімдерден тұрады: жоғары білімнің қазіргі парадигмасы, педагогикалық ғылым әдіснамасы, БМ оқыту теориясы. Курсты оқу ЖМ оқытушысының кәсіби-педагогикалық мәдениетін қалыптастыруға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Кәсіптік педагогикадағы педагогикалық эксперимент нәтижелерін жоспарлау және өндеу

    Пәндер педагогикалық зерттеулерді жоспарлау кезеңдерін, ғылыми-зерттеу жұмыстарының ғылыми нәтижелерінің негізгі түрлерін зерттейді. Курс бөлімдерінде келесілер ұсынылған: педагогикалық зерттеулерді жоспарлау, ғылыми жұмыстың түрлері, зерттеу әдістерін қолдану талаптары. Оқу курсы кәсіби педагогиканың проблемалары бойынша педагогикалық зерттеулерді ұйымдастыру мен өткізудегі студенттердің дағдыларын қалыптастыруға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Тағамдық биоөнімді жобалау

    Пән тағам биотехнологиясы бойынша білім алушыларды даярлаудың негізі болып табылады. Курс келесі бөлімдермен ұсынылған: негізгі тағамдық заттар мен адамдардың энергиясына физиологиялық қажеттіліктерді ескеріп, өнімнің рецептурасын жобалау: биоөнімді өндірудің технологиялық схемасын әзірлеу принципі. Пәнді оқыту өнімдегі ингредиенттердің құрамы мен мөлшерін, процесс пен жабдықтарды таңдау дағдыларын қалыптастыруға бейімделген.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Профильдік пәндерді оқытудың әдістемесі

    Пән жоғары мектеп оқытушысын әдістемелік даярлаудың негізі болып табылады. Курс жоғары мектептің білім беру процесін ұйымдастырудың нормативтік-құқықтық базасы және нәтижеге бағытталған оқытудың диагностикалық мақсаттарының негізінде оқу-әдістемелік құжаттарды дайындауға; тиімді формалар мен дидактикалық әдістерді таңдауға бағытталған. Курсты оқу базалық және бейіндік пәндерді оқытудың заманауи технологияларын қолдану арқылы жүргізу дағдыларын қалыптастыруға бейімделген.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Креативті менеджмент

    Пән басқару процесін зерттеудің ұйымдастырушылық элементтерінен, коммуникациялардан және шешім қабылдаудан, жоспарлау , ұйымдастыру, үйлестіру және бақылау, команда жұмысы және көшбасшылық сияқты басқару функцияларынан, сондай-ақ өндіріс, маркетинг, қаржы, персоналды басқару сияқты ұйымда түрлі функционалдық бөлімдерді оқытудан тұрады. салалық бәсекелестік жағдайында заманауи әдістермен және жұмыс әдістерімен танысу. Пән арнайы пәндерді меңгеру үшін базалық білімді белгілейтін жалпы кәсіби болып табылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Оқу орнының қызметін ұйымдастыру және жоспарлау

    Пән білім алушыларда кәсіптік оқу орнының жұмысын жоспарлау және ұйымдастыру саласында білім, білік және дағды жүйесін қалыптастыру мақсатын қояды. Курс келесі бөлімдерден тұрады: жоспарлау және ұйымдастыру негіздері; стратегиялық, жедел, тактикалық және бизнес-жоспарлау. Курсты оқу барысында болашақ педагогтарда талдау, жоспарлау және мониторинг саласындағы құзыреттіліктер қалыптасады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Тағам өнеркәсібіндегі биотехнологиялар

    Пән тағам өнеркәсібі үшін мамандарды даярлау шеңберінде негіз қалаушы болып табылады. Курс келесі бөлімдерден тұрады: өмір сүру процесінде микроорганизмдердің түрленуі; анаэробты, аэробтық тотығу, биосинтез, микроорганизмдердің биотрансформациясы; биотехнологиялық өндірістің негізгі кезеңдері, биотехнологиялық өндірістегі негізгі жабдықтар мен технологиялық схемалар. Курсты оқу тағам өндіру барысында микроағзаларды, биотехнологиялық процестерді қолдану дағдыларын қалыптастыруға бағытталған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Медиадидактика

    Пән педагогикалық қызметте қолданылатын медиадактикалық құралдарды әзірлеуге бағытталған. Курс келесі бөлімдерден тұрады: оқытуда мультимедиялық құралдарды қолданудың дидактикалық концепцияларын құру мәселелері; медиадактиканың технологиялық тәсілдері. Курсты оқу медиақұзыреттілікті қалыптастыруға бағытталған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Тағам өндірісіндегі физикалық-химиялық және биохимиялық процестер

    Пән шикізат пен дайын өнімнің сапасын анықтауды дайындаудың негізін құрайды. Курс келесі бөлімдерден тұрады: биохимиялық процестердің кинетикасы, осы процестерге ферменттердің қатысуы; азық-түлік шикізаты мен тағам өнімдеріндегі уақытша өзгерістер, тағам өнеркәсібінде микроорганизмдерден бөлінетін ферменттік препараттарды пайдалану. Курсты оқу дайын өнім мен шикізаттың сапасын анықтау дағдыларын қалыптастыруға бағытталған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Кәсіби бағдар берудің қазіргі заманғы аспектілері

    Пән білім алушыларды заманауи кәсіптердің теориялық негіздерін оқу, кәсіби өзін-өзі анықтау, оны психологиялық-педагогикалық сүйемелдеу мақсатын қояды. Курс келесі бөлімдерден тұрады: тұлғаның өзін-өзі анықтауы, түрлері; кәсіби бағдар ғылым ретінде; кәсіби бағдарды әдістемелік қамту. Пәнді оқуда кәсіптік бағдар беруді жоспарлау, ұйымдастыру, білім алушылардың кәсіби өзін-өзі айқындауын психологиялық-педагогикалық сүйемелдеуді қолдану саласындағы құзыреттіліктер қалыптасады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Кәсіптік оқыту мекемелерінде ересектерді оқытуды ұйымдастыру

    Пән ересектерге оқытуды тиімді ұйымдастыру үшін қажетті теория және практикамен білім қаруландыруға бағытталған. Курс келесі бөлімдермен ұсынылған: білім беру мен ересектерді оқытуды даму тенденциялары, тарихы және болашағы; ересектердің әлеуметтік-психологиялық ерекшеліктері, білім алушылардың осы категориясымен жұмыс істеу тәсілдері мен әдістері. Курсты оқу педагогикалық құзыреттілікті қалыптастыруға ықпал етеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5

Оқыту нәтижелері

  • Психологиялық-педагогикалық қағидалар негізінде жоғары кәсіби білім беру мекемелерінде білім беру қызметін жүзеге асыру
  • Кәсіби қызметтің шеңберінде ғылыми-зерттеу жұмыстарын жүргізу
  • Кәсіби қызметтегі шығармашылық идеяларды дамытуға және іске асыруға жетекшілік ету
  • Өндірістік және ғылыми-педагогикалық қызметте мәдениетаралық коммуникацияны жүзеге асыру
  • Дайындау бағыты бойынша басқарушылық-технологиялық қызметті жүзеге асыру
  • Еңбекті ғылыми ұйымдастыруды ескере отырып, Кәсіптік қызметті жүзеге асыру
  • ЖОО-да кәсіптік оқыту бағдарламаларын іске асыруды ғылыми, оқу-әдістемелік қамтамасыз етуді әзірлеу
  • ЖОО-да білім алушылардың қоғамдық, ғылыми, шығармашылық және кәсіпкерлік белсенділігін қолдауды қамтамасыз ету
  • Кәсіби бағдар қызметін жүзеге асыру
  • ЖОО-да тәрбие жұмысын жоспарлау және жүзеге асыру
  • Біліктілікті арттыру процесінде кәсіби құзыреттілікті дамыту
  • Басқару қызметінің психологиялық мәселелерін шешу
Top