Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B01510 Информатика в Академик Қ.Сәтбаев атындағы Екібастұз инженерлік-техникалық институты

  • Алгебра және геометрия
    Несиелер: 5

    Сызықтық алгебра элементтері. Матрицалар және анықтауыштар. Сызықты алгебралық теңдеулер жүйесі. Векторлар. Түзу теңдеулері. Екінші ретті теңдеулер. Функцияның шегі. Функцияның үздіксіздігі. Функцияның туындысы. Дифференциалдау ережелері. Бірнеше айнымалы функциялар. Бірнеше айнымалы функциялардың туындысы және дифференциалдары. Белгісіз интеграл. Интегралдаудың негізгі әдістері. Кешенді сандар. Белгілі бір, меншікті емес интегралдар. Анықталған интеграл қосымшалары.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Экология
    Несиелер: 4

    Қазақстанның экологиялық проблемаларына кіріспе. Шөлейттену проблемасына байланысты Қазақстанның су ресурстарының, Қазақстанның жер ресурстарының қазіргі жай-күйі. ҚР ормандарын қалпына келтіру жөніндегі бағдарламаларды қарастыру. Өнеркәсіптік және тұрмыстық қалдықтардың, төгінділер мен шығарындылардың Қазақстандағы экологиялық жағдайға және оның азаматтарының денсаулығына әсері. Ядролық және әскери-ғарыштық полигондар және мекендеу ортасы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Физика
    Несиелер: 5

    Механиканың, молекулалық физиканың, электр және магнетизмнің, термодинамиканың және статистикалық физиканың негізгі ұғымдары, заңдары мен модельдері. Негізгі физикалық құбылыстар мен классикалық және қазіргі заманғы физиканың заңдары; физикалық зерттеу әдістері; физиканың ғылым ретінде техниканың дамуына әсері; физиканың басқа ғылымдармен байланысы және оның мамандықтың ғылыми-техникалық мәселелерін шешудегі рөлі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Тұрақты даму және экологиясы
    Несиелер: 4

    Экологиялық дарақ, популяциялар және қауымдастықтар экологиясы. Биосфера және оның тұрақтылығы. Табиғи ресурстар және оларды ұтымды пайдалану. Биосферада туындаған тұрақсыз антропогендік факторлар. Қазіргі заманның әлеуметтік-экологиялық мәселелері. Табиғатты қорғау және тұрақты даму. Қазақстан Республикасының тұрақты дамуының өзекті экологиялық мәселелері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Информатиканың теориялық негіздері
    Несиелер: 4

    Информатиканы дамыту және жетілдіру бағыттары туралы; информатиканың заманауи аспаптық әдістері туралы; информатиканың негізгі ұғымдары; информатиканың негізгі ұғымдары: оның көп түрлілігі және ұсынудың негізгі тәсілдері, формализация және сандық сипаттаудың алғышарттары; ақпараттың дискретті көзінің энтропиясын анықтау әдістерінің математикалық негіздемесі; ақпарат теориясының негізгі ұғымдары, цифрлық автоматтар теориясы, алгоритмдер теориясы; алгоритмдерді талдау әдістері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Математикалық логика
    Несиелер: 5

    Жиындар теориясының түсінігі. Жиындар операциялары. Қарым-қатынастар. Функциялары. Эквиваленттілік. Тәртібі. Пікір. Логикалық байланыстырғыштар. Пікір логикасының формулалары. Дұрыс пікір. Формулалардың қалыпты формалары. Пікір логикасы үшін рұқсат ету. Булевой алгебрасының абстрактілі анықтамасы. Бульдік функциялар. Ауыстырып қосу элементтері. Формулалардың бірмәнділігі, жалпы мағыналылығы. Орындалатындығы және общезначимость логикалық предикаттар. Аксиоматикалық теориялар. Пікірлерді есептеу. Предикаттарды есептеу. Математиканың толық болмауы.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Математикалық талдау
    Несиелер: 5

    Қос және үштік интегралдар. Жазық графтар. Еселі интегралдарды қолдану. Криволинейные. Қисық сызықты интегралдардың геометриялық және механикалық қосымшалары. Беттік интеграл. Бірінші ретті дифференциалдық теңдеулер. Жоғары ретті дифференциалдық теңдеулер. Сызықты дифференциалдық теңдеулер. Дифференциалдық теңдеулер жүйесі. Сандық қатарлар. Жинақтылық белгілері. Тейлор Қатары. Функционалдық және дала қатарлары. Фурье қатарлары, Фурье түрлендіру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Ықтималдықтар теориясы және математикалық статистика
    Несиелер: 5

    Ықтималдықтар теориясының және математикалық статистиканың негізгі ұғымдары, заңдары және олардың әр түрлі саладағы қосымшалары; Ықтималдықтар теориясының және математикалық статистиканың негізгі ұғымдарымен еркін әрекет ету; математикалық есептер қою; ықтималдық модельдерді құру; есептерді шешудің қолайлы ықтималдық әдістері мен алгоритмдерін таңдау; сапалы статистикалық зерттеулер жүргізу; жүргізілген талдау негізінде практикалық ұсыныстар әзірлеу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Критериалды бағалау технологиялары
    Несиелер: 5

    Оқыту нәтижелерін бағалаудың заманауи құралдары. Білім беру үдерісіндегі бағалаудың орны мен рөлі. Бағалау қызметінің мәселесі. Критериалды бағалау технологиясының моделі. Бағалау принциптері. Критериалды кестелер-айдаршалар. Формативті бағалау және жиынтық бағалау. Ұғыну және взаимооценивание құрдастарымен. Портфолионың педагогикалық міндеттері. Портфолионың функциялары мен құрамы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Педагогика
    Несиелер: 5

    Педагогикалық мамандыққа кіріспе. Педагогикалық процесс мұғалім қызметінің объектісі ретінде. Мұғалімнің шығармашылық қызметінің жалпы сипаттамасы. Педагогика тарихының теориялық-әдіснамалық негіздері. Я. А. Коменскийдің педагогикалық концепциясы. Шет елдердегі білім беру және педагогика жүйесі. Қазақстандағы тәрбие, мектеп және педагогикалық ой. Педагогикалық идеялары мен ағартушылық қызметі Ы. Алтынсарин, Ш. Уәлиханов, А. Құнанбаев. Қазақстан Республикасында білім беруді дамытудың қазіргі тенденциялары.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Алгоритмдеу және бағдарламалау негіздері
    Несиелер: 4

    Бағдарламалау тілдерін пайдаланбай деректерді өңдеу. Электрондық тасығыштардағы д��ректерді, ақпаратты сақтау бірліктерін сақтау. Python тілінде бағдарламалау негіздері. Бағдарламаны әзірлеу процесі, жөндеу. Негізгі ұғымдар, синтаксистік құрылымдар. Функциялар, аргументтер, қайтарылатын мәндер. Деректер құрылымы. Алгоритмдер және оларды Python тілінде жүзеге асыру. Тұрақты өрнектер және оларды ақпаратты іздеу және өңдеу үшін пайдалану.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Оқу жетістіктерін бағалаудың заманауи құралдары
    Несиелер: 5

    Оқыту нәтижелерін бағалаудың түрлері, нысандары және ұйымдастырылуы. Оқыт�� сапасын бақылаудың мәні, функциялары және талаптары. Бағалаудың бес балдық шкаласының даму кезеңдері. Рейтинг-бақылау жүйесі оқу үдерісінің құрамдас бөлігі ретінде. Бағалаудың рейтингтік жүйесін ұйымдастыру шарттары, оның артықшылықтары. Тестілеу оқу нәтижелерін бағалау құралы ретінде. Портфолио-оқыту нәтижелерін жинақтап бағалау құралдарының бірі. Жоба.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Бағдарламалау
    Несиелер: 4

    Есептерді алгоритмдеу негіздері, операторлар, кіші бағдарламалар, кіріктірілген функциялар, динамикалық құрылымдар, бағдарламалау технологиясының негіздері, бағдарламалау стилі, бағдарламаларды жөндеу және сынау әдістері, деректер түрлері, операциялар, операторлар, стандартты, жадты ұйымдастыру және адрестеу әдістері, көрсеткіштерді пайдалана отырып деректерді өңдеу есептерін бағдарламалау, есептерді бағдарламалау ерекшеліктері.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Мультимедиа және графика
    Несиелер: 5

    Аппараттық және бағдарламалық құралдардың жалпы құрылымы. ЭЕМ бейне жүйелерінің аппараттық құралдары. Видеопамять. SVGA стандартты графикалық картасының және электронды-сәулелі түтік контроллерінің архитектурасы. Компьютерлік графика түрлері. Компьютерде түс. Графикалық файлдардың форматтары. Adobe Photoshop Бағдарламасы. Мультимедиа ұғымы. Дыбыспен жұмыс. Дыбыс сигналдары. Macromedia Flash Технологиясы. Мультимедиа-интернет желісінің ресурстары. Қашықтықтан оқыту.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Білім берудегі мультимедиа технологиясы
    Несиелер: 5

    Мультимедиа технологиясының құрамы мен құрылымы. Электрондық білім беру ресурстарындағы ақпаратты графикалық ұсыну. Оқу үрдісінде мультимедиялық ресурстарды қолдану. Мультимедиялық білім беру ресурстарын құру құралдарының жіктелуі. Мультимедиялық оқулықтар. Жаппай ашық онлайн курстар. Ғаламторда мультимедиялық білім беру ресурстарын құру құралдары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Жас анатомиясы, физиологиясы және гигиена
    Несиелер: 5

    Жеке даму заңдылықтары. Балалар мен жасөспірімдер ағзасының Анатомо-физиологиялық ерекшеліктері. Жүйке жүйесі. Жоғары жүйке қызметі. Сенсорлық жүйелер. Тірек-қимыл жүйесі. Эндокриндік жүйе. Қан жүйесі. Тыныс алу жүйесі. Ас қорыту жүйесі. Зат және энергия алмасу. Терморегуляция. Мектептегі оқу-тәрбие үрдісінің гигиенасы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Оқушылардың даму физиологиясы
    Несиелер: 5

    Балалар мен жасөспірімдер ағзасының анатомиялық-физиологиялық ерекшеліктері, оның қоршаған ортамен өзара қарым-қатынасы туралы, оқушылардың денсаулығын сақтау және нығайту негізінде жатқан заңдылықтар туралы білімдермен қаруландыру, олардың оқу іс-әрекетінің әр түрлерінде жоғары жұмысқа қабілеттілігін қолдау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Дизайн және верстка
    Несиелер: 4

    Adobe Photoshop: суреттер: түрлері мен форматтары, растрлық бейнелер, олардың параметрлері; PhotoShop 8: алдыңғы нұсқалардан айырмашылықтар; суреттер: ашу және жабу, өлшемдер, интерполяция, жыраның өлшемдері, кесу. Сурет аймағын таңдау: құралдар, оларды басқару; тәсілдер: толықтыру, азайту, қиылысу, күрделі формадағы аймақтарды таңдау. Команда: Select-Transform selection, Select-Feather, Select-Modify; жарықты, контрасты өзгерту; сызғыш, тор, бағыттаушы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Графикалық жүйелер
    Несиелер: 4

    Үшөлшемді кестеге енгізу. Жұмыстың басталуы 3ds Мах. Объектілермен негізгі операциялар. Модификаторларды қолдану арқылы модельдеу. Сплайндық модельдеу. Полигоналды модельдеу. Булы операцияларды қолдану арқылы модельдеу. Үшөлшемді анимация жасау. 3ds Max динамикалық өзара әрекеттесу имитациясы. Бөлшектерді пайдаланып Анимация. Нысанды текстуралау. Көріністі жарықтандыру және әсерлер. Дайын сахнаны визуализациялау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Компьютерлік модельдеу
    Несиелер: 5

    Модельдеу таным әдісі ретінде. Компьютерлік модельдеу принциптері. Модельдеу кезеңдері. Компьютерлік ��одельдеудің танымның басқа әдістерімен байланысы. Модельдеу және жүйелік тәсіл. Сандық эксперимент. Математикалық модельдер. Динамикалық жүйелердің модельдері. Популяция моделі. Геометриялық модельдеу және компьютерлік графика. Стохастикалық жүйелерді модельдеу. Жаппай қызмет көрсету жүйелерін модельдеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Деректер қорын ұйымдастыру
    Несиелер: 5

    Деректер қоры, деректер банкі, ДБ әкімшісі және оның функциялары. Деректерді ұсыну деңгейлері. Деректер модельдері. Деректердің реляциялық моделі. Деректер базасындағы қатынастарды қалыпқа келтіру. Реляциялық алгебра және реляциялық есептеу. Реляциялық ДББЖ. Иерархиялық және желілік модельдер. Сұрау тілі. Деректер қорын жобалау. Тұжырымдамалық жобалау. Логикалық жобалау. Физикалық жобалау. Келесі буындағы деректер қорын басқару жүйелері.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Есептеу математикасы
    Несиелер: 5

    Математикалық модельдерді компьютерлерде жүзеге асыру ерекшеліктері. Математикалық модель. ЭЕМ-де есепті шешу кезеңдері. ЭЕМ-де сандарды ұсыну. Қателіктердің түрлері. Тұрақты және тұрақсыз Алгоритмдер. Сызықты теңдеулер жүйесі. Тікелей әдістер. Сызықтық теңдеулер жүйесін шешудің итерациялық әдістері. Матрицалық есептер. Сызықты емес теңдеулер жүйесі. Функциялардың аппроксимациясы және интерполяциясы. Сандық интегралдау және дифференциалдау. Қарапайым дифференциалдық теңдеулер.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Компьютерлік жүйелердің архитектурасы
    Несиелер: 5

    Дербес компьютердің архитектурасы, есептеу жүйелерінің құрылымы. Микропроцессорлар архитектурасының дам�� тарихы. Қазіргі дербес электронды-есептеу машиналарының құрылымы мен құрамы. IBM PC шиналық және арналық архитектурасы: Жүйелік және жергілікті шиналар. Электронды-есептеуіш машиналар архитектурасының заманауи даму тенденциялары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Компьютерді аппараттық қамтамасыз ету
    Несиелер: 5

    Есептеу техникасының даму тарихы. ЭЕМ ұрпақтары. ЭЕМ классификациясы. Дербес компьютердің құрылымы. Жүйелік блок. Жүйелік төлем. Микропроцессор. Жүйелік магистраль. BIOS, кеңейту платалары. Ішкі жады құрылғысы. Сыртқы жадтың жинақтауыштары. Ақпаратты енгізу құрылғылары. Ақпаратты шығару құрылғылары. Компьютердің акустикалық жүйесі. Электрондық оқулықтар. Компьютерді қорғау құрылғылары. ЭЕМ аппараттық қамтамасыз етуді жаңарту.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Информатиканы оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Орта оқу орындарының информатика пәні мұғалімінің әдістемелік дайындығы туралы; кә��іптік білім беру бағдарламаларын саналы таңдау және кейіннен игеру; әртүрлі тәсілдерді қолдану; негізгі мектепте пропедевтикалық және базалық информатика курсын және жоғары сатыдағы бейінді курсты оқытудың қазіргі әдістемесі саласында; мектептерді дифференциациялау жағдайында информатиканы оқыту үшін қажетті шығармашылық әлеуетті дамыту.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • С++ тілінде бағдарламалау
    Несиелер: 5

    Тіл негіздері. С++Операциялары. Салыстыру операциялары, арифметикалық, логикалық және т. б. операторлар с++. Шартты операторлар. Тармақтау және циклдар. Қосқыштар. Құрамдық типтері. Функциялары. Объектілі-бағытталған бағдарламалау әдіснамасы. Динамикалық деректер құрылымы. Бағдарламалық өнімдердің сапасын бағалау. Программалар мен деректерді қорғау әдістері; пайдаланушымен интерфейсті жобалау. Диалог құрылымы; пайдаланушыны қолдау; көп терезе интерфейстері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Математикалық модельдеу
    Несиелер: 5

    MatLab пакетінің құрылымы. MatLab-та деректердің қарапайым айнымалылары және негізгі түрлері. MatLab Негізгі м��тематикалық функциялары. MatLab-та шартты операторлар және циклдар. MatLab кестелерімен жұмыс. MatLab функцияларын бағдарламалау. Функцияны анықтау және шақыру тәртібі. Айнымалы көріну аймағы. MatLab файлдарымен жұмыс.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Бағдарламалау парадигмасы
    Несиелер: 5

    Заманауи бағдарламалау парадигмалары. Императивті парадигма. Декларациялық парадигма. Объектілі-бағытталған парадигма. Шектеулерде бағдарламалау. Сценарийлік парадигма. Императивті бағдарламалау. Императивтік тілдердің сипаттамасы. Процедуралық бағдарламалау тілдері. Модульдік бағдарламалау тілдері. Декларативті бағдарламалау. Декларативті бағдарламалау ұғымы. Функционалдық тілдері. Логикалық тілдер. ""Мультипарадигматикалық" тілдер. Логикалық бағдарламалау. Пролог тіліне кіріспе. Логикалық бағдарламалау түсінігі. Тіл Пролог.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Компьютердегі математика
    Несиелер: 5

    MathCAD математикалық процессорындағы жұмыс негіздері. Негізгі ережелер. Формулаларды теру және өңдеу. Тұрақты және айнымалы жазулар. Біліктіліг. Жүйелік айнымалылар. Мәтінмен жұмыс. Функциялары. MathCAD математикалық процессордағы графиктер. Декарт координаттары: жалпы ақпарат; нүктелер бойынша кестені құру; жылдам график; кестені теңшеу. Теңдеулер мен жүйелерді шешу. Дифференциалдық теңдеулерді шешу. Интегралдау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • WEB-серверлерді құру принциптері
    Несиелер: 5

    Бағдарламалау және өңдеу технологиялары. HTML құжат құрылымы және негізгі тегтер. CSS көмегімен безендіру. JavaScript-син��аксис негіздері. JavaScript-деректер түрлері. JavaScript-басқару құрылымы мен функциялары. Фреймворк jQuery. РНР-синтаксис негіздері. SQL-деректер базасына сұраныс тілі. Web-қосымшаның қаңқасы. Қауіпсіздік. Веб-технологиялардың даму болашағы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Объектілі-бағыттық бағдарламалау
    Несиелер: 5

    Талдау және жобалау. UML тілі. Кіріспе. Бағдарламалау – компьютерде модельдерді іске асырудың іргелі әдісі ретінде. Процедуралық бағдарламалау тілдерінің пайда болу және даму тарихы. Алгоритм және орындаушы ұғымы. STL итераторлары. Контейнерлердің жалпы қасиеттері. Тізбекті контейнерлерді пайдалану. Контейнерлердің адаптерлері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Іскерлік қарым-қатынас (ағылшын тілінде)
    Несиелер: 5

    Қарым-қатынастың вербалды құралдары. Іскерлік қарым-қатынастағы тыңдау. Бе��вербальды байланыс. Саналық / бейсаналық және жалған тілдік қарым-қатынас. Қарым-қатынаста манипуляциялау. Коммуникативтік мінез-құлықтың гендерлік аспектісі. Іскерлік қарым-қатынастағы сын және комплименттер. Іскерлік қарым-қатынастағы сұрақтар мен жауаптар. Қарым-қатынастағы кедергілер. Іскер адамның имиджі. Көпшілік сөйлеу. Іскер серіктестердің психологиялық және коммуникативтік әлеуеті. Сөйлеу этикеті. Іскерлік қарым-қатынас формалары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • WEB-технологиялар
    Несиелер: 5

    Ақпаратты беру және өңдеудің Web – технологиялары туралы түсінік. Әртүрлі деңгейдегі жүйелердегі Web-технологиялар. Web-технологияның ерекшеліктері. Web-технологиялардың артықшылықтары. Сайттар мен беттер, сервистер, порталдар. Интернет ұйымдастырудың жалпы принциптері. Интернет Сервистері. Web-технология негіздері. Негізгі HTML. Сервер және Клиент жағында Web қосымшаларды бағдарламалау. Интернет бизнес-Қосымшаларының түрлері. Ғаламтордағы ақпараттар мен тораптарды қорғау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Оңтайландыру әдістері және операцияларды зерттеу
    Несиелер: 5

    Оптимизация міндеттері туралы бастапқы мәліметтер: есептерді қо�� және жіктеу, оңтайлы шешімнің болуы. Оңтайландыру әдістері туралы түсінік. Оңтайландыру әдістерінің жіктелуі. Бір өлшемді және көп өлшемді оңтайландыру әдістері. Бір айнымалы функцияның экстремумдары. Ақырлы жиындардағы функциялар. Квадраттық пішіндер. Жеке туындылар, градиент, дифференциал. Шартты экстремумға есептер. Оңтайландырудың қолданбалы есептері. Сандық оңтайландыру әдістері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • ЖБП базасында бағдарламалық кешендерді әзірлеу
    Несиелер: 5

    Модульдер және олардың құрылымы. Модульдерді қосу ерекшеліктері. Кластар мен объекті��ер. Класты іске асыру. Сынып мүшелерінің көріну саласы. Конструкторлар және деструкторлар. Мұрагерлік. Сынып үйлесімділігі және оның ерекшеліктері. Орындау кезінде объект түрін анықтау. Статикалық және динамикалық байланыс. Абстрактілі әдістер мен сыныптар. Кіші бағдарламадағы көрсеткіштер. Абстрактілі сыныптар және жалпыланған Алгоритмдер. Мұрагерлік. Динамикалық байланыс.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Қазіргі байланыс және коммуникация құралдары
    Несиелер: 5

    Субъектілер, объектілердің ауқымы, объектілердің сипаты, қозғалыс ве��торы, пайдаланылатын коды, қатынас сипаты бойынша коммуникация түрлерін жіктеу. Вербалды, вербалды емес байланыс құралдары. Заманауи коммуникациялық технологиялар. Ақпараттық қоғамдағы коммуникациялық технологиялардың ерекшелігі. Ақпараттық қоғам жағдайындағы жаңа коммуникативтік режим. Бұқаралық коммуникация құралдарын дамыту. Коммуникацияның заманауи құралдары. Интернет. Ақпараттық қоғам. Ақпараттық мәдениет. Қазіргі байланыс құралдары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениеттің негіздері
    Несиелер: 5

    Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет: тұжырымдама, құрылым, міндеттер мен функциялар. Сыбайлас жемқорлыққа қарсы сана және жемқорлыққа қарсы мәдениет: мазмұны, рөлі және функциялары. Жеке тұлғаның жемқорлыққа қарсы мәдениетін тәрбиелеудегі отбасының рөлі. Әлеуметтік бақылау жемқорлыққа қарсы тұру механизмі ретінде. Қазіргі қазақстандық қоғамдағы құқықтық сананың мәселелері. Сыбайлас жемқорлыққа қарсы заңды тұлғаны қалыптастыру. Сыбайлас жемқорлық құқық бұзушылықтар үшін заңды жауапкершілік. Іскерлік ортадағы сыбайлас жемқорлыққа қарсы сана қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Компьютерлік желілер
    Несиелер: 5

    Компьютерлік желілерді құру негіздері. Желілердің жіктелуі. Жергілікті және жаһандық желілер. Компьютерлік желі және желілердің түрлері. Базалық топология. Деректер беру түрлері. Желілерді аппараттық және бағдарламалық қамтамасыз ету. Ғаламдық есептеу желілерінің типтері мен функциялары. Ғаламдық желілерде деректерді беру. Пакеттер коммутациясы бар желілер. Аналогты бөлінген желілер. Сандық бөлінген желілер. Желі өнімділігін басқару.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Қабылданған шешімдер теориясына кіріспе
    Несиелер: 5

    Математикалық бағдарламалау негіздері. Сызықты бағдарламалау. Симплексті әдіс. Тікелей және қосарлы есептер. Сызықты бағдарламалаудың көліктік есебі. Сызықты бағдарламалаудың дискретті есептері. Тағайындау туралы есеп. Көлік желілері. Жанжалды жағдайлардың модельдері. Динамикалық бағдарламалау негіздері. Динамикалық бағдарламалау принциптері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Электрондық оқулықтарды әзірлеу
    Несиелер: 4

    Электрондық оқулықтарды әзірлеудің тұжырымдамалық негіздері. Электрондық оқулық электрондық басылым түрі ретінде, оның артықшылықтары мен кемшіліктері. Оқыту мазмұнын іріктеудің негізгі принциптері, педагогикалық теориялары. Әзірлеу кезеңдері. Электронды оқулықтың құрылымын әзірлеу. Электронды оқулықтарды жасау үшін бағдарламалық құралдар мен орта. Электрондық оқулық үшін мәтіндік материалдарды таңдау және талаптар. Электронды оқулықта бақылау үшін тапсырмалар.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Электрондық білім беру ресурстарын әзірлеу
    Несиелер: 4

    Білім беру ресурстары түсінігі. Бағдарламалық-педагогикалық құралдар, дидактикалық мүмкіндіктер. Электрондық оқулық. Электрондық басылымның құрамдас элементтері. Электронды оқулықтарды құру технологиялары. Электрондық басылымдар форматтары. Аудио-, фото және компьютерлік оқу құралдарын құрудың дидактикалық принциптері. Мультимедиа құралдарының интерактивтілігі. Білім беру мультимедиа-ресурстарының сапасына қойылатын талаптар. Білім беру ақпараттық ресурстарына қойылатын талаптар.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Бастауыш мектепте информатиканы оқыту әдістемесі
    Несиелер: 4

    Бастауыш мектепте информатиканы оқыту әдістемесі пәні. Бастауыш мектепте информатиканы оқытуды ұйымдастыру. Бастауыш курстың бағдарламалық қамтамасыз етуінің сипаттамасы мен құрамы. Алгоритмнің жекелеген тақырыптарын оқыту әдістемесі. Алгоритмдерді құрастыруды және орындауды, сондай-ақ балаларды үйретуді үйрету.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Микроконтроллерлерді бағдарламалау
    Несиелер: 5

    Микроконтроллерлік құрылғыларға кіріспе. AVR ядросындағы Atmel фирмасының микроконтроллерлерінің негізгі блоктарының құрылымы мен жұмыс істеу принципін меңгеру. Arduino аппараттық платформасына шолу. Atmel фирмасының микроконтроллерлері үшін бағдарламалық қамтамасыз етуді әзірлеудің аспаптық құралдары. Arduino бағдарламалық құралын шолу. Бағдарламалық қамтамасыз етуді әзірлеу әдістемесі. Си тілінде бағдарламалау негіздері. RISC архитектурасы. Микроконтроллерге арналған бағдарламаның құрылымы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Ақпаратты қорғау негіздері және зияткерлік меншікті басқару
    Несиелер: 4

    Ақпаратты қорғаудың негізгі ұғымдары. Қауіпсіздік жүйесінің мақсаттары мен міндеттері. ЭЕМ және деректерді қорғау әдістері. Бағдарламалық қорғау құралдары. Зияткерлік қорғау модульдері. Қорғаудың техникалық құрылғылары. Дербес компьютердің параметрлерін идентификациялау. Криптография. Ақпаратты рұқсатсыз кіруден қорғау. Компьютерлік вирустар. Антивирустық бағдарламалар. Ақпаратты рұқсатсыз көшіруден қорғау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Робототехника
    Несиелер: 5

    Робототехникаға кіріспе. Робототехника тарихы. "Робот"термині. Робототехниканың үш заңы. Заманауи робототехниканың пайда болуы және дамуы. Роботтар құрамы. Роботтардың жіктелуі. Роботтардың техникалық деңгейін анықтайтын параметрлер. Манипуляциялық жүйелер. Мобильді роботтардың қозғалыс жүйелері. Сенсорлық жүйелер. Роботтарды басқару құрылғылары. Автоматты басқару жүйесінің негіздері. ПИД-реттеу. Робототехникалық және мехатрондық жүйелердегі жасанды интеллект. Робототехника құралдарын қолдану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Бастауыш сынып оқушыларына арналған бағдарламалау негіздері
    Несиелер: 4

    Бастауыш мектепте бағдарламалауды оқыту ерекшелікт��рі. Бастауыш мектеп балаларына арналған бағдарламалау тілдері. Scratch программалаудың визуалды ортасы. Scratch ортасымен танысу. Scratch 2 ортасының интерфейсі. Спрайттарды басқару. Сыртқы және дыбыс блоктары. Бағдарламаның циклдік орындалуы. Айнымалылармен танысу. Scratch сызу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Мобильді құрылғылар үшін бағдарламалау
    Несиелер: 5

    Мобильді құрылғыларға арналған бағдарламалауға кіріспе. Android платформасына шолу. Платформаның артықшылықтары мен кемшіліктері. Android Архитектурасы. Негізгі компоненттер. Android Studio даму ортасын шолу: орнату, орнату, пайдалану. Ұялы құрылғының эмуляторы. Белсенділік пен ресурстар. Пайдаланушы интерфейсі. Ниеттер, деректер. Жұмыс ДҚБЖ. Желілік сервистерді қолдану. Таңбада мобильді қосымшаны өрістету.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Ақпараттық қауіпсіздік және ақпаратты қорғау
    Несиелер: 4

    Ақпараттық қауіпсіздікке кіріспе. Ақпараттық қауіпсіздікті құқықтық қамтамасыз ету. Ақпараттық қауіпсіздікті ұйымдастырушылық қамтамасыз ету. Ақпаратты қорғаудың техникалық құралдары мен әдістері. Бағдарламалық-аппараттық құралдар және ақпараттық қауіпсіздікті қамтамасыз ету әдістері. Ақпаратты қорғаудың криптографиялық әдістері. Ақпараттық қауіпсіздікті ұйымдастыру-құқықтық қамтамасыз ету мәселелерін зерделеу үшін ақпараттық технологияларды қолдану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Бағдарламалық қамтамасыз етуді әзірлеудің аспаптық құралдары
    Несиелер: 5

    Бағдарламалық құралдардың өмірлік циклінің негізд��рі. Бағдарламалық қамтамасыз етуді әзірлеу кезеңдері. БҚ жобалау және тестілеу. БҚ сүйемелдеу. Бағдарламалық қамтамасыз етуді басқару. Күрделі бағдарламалық құралдардың өмірлік циклін қамтамасыз етуге арналған негізгі ресурстар. БҚ сапасы. Бағдарламалық өнімдердің сапа куәлігі және сертификациясы. Сыныптарды/объектілерді жобалау үлгілері. Жүйе архитектурасының үлгілері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • JAVA бағдарламалау
    Несиелер: 5

    NetBeans платформасына шолу. Java деректер түрлері. Бір өлшемді, көп өлшемді массивтер. Жолдан. Басқару құрылымдары. Үзу, ауысу және қайтару операторлары. Java объектілі моделі. InputStream және OutputStream кластары. Пайдаланушының графикалық интерфейсі (GUI). Контейнерлер мен компоненттер. AWT және SWING кітапханалары. NetBeans визуалды GUI редакторын пайдалану. Java Графика. Файлдармен жұмыс. Апплеттер.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Жобалау-зерттеу қызметінің негіздері
    Несиелер: 4

    Жобалау-зерттеу қызметі және әмбебап оқу әрекеттері. Білім алушылардың жобалау-зерттеу қызметінің мақсаттары мен міндеттері. Оқушылардың өзіндік зерттеу іскерліктерін қалыптастыру, шығармашылық қабілеттерін және логикалық ойлауын дамыту. Оқытудың әртүрлі кезеңдерінде білім беру ұйымында жобалау және зерттеу қызметін ұйымдастыру жүйесі. Ақпараттық ресурстарды пайдалану мәдениеті. Білім беру үдерісінде білім алушылардың жобалық және зерттеу қызметін ұйымдастыру тәжірибесі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • АЖ жобалаудың заманауи құралдары
    Несиелер: 5

    Ақпараттық жүйелерді жобалаудың технологиялары, әдістері мен құралдары. АЖ канондық жобалау. Ақпараттық жүйе жобасының өмірлік циклі. АЖ пайдалану және сүйемелдеу. АЖ ақпараттық қамтамасыз етудің құрамы, мазмұны және ұйымдастыру принциптері. Құжаттық ДБ жобалау. Фактографиялық ДБ жобалау. АЖ типтік жобалау. CASE-технологиясын пайдаланып АЖ автоматтандырылған жобалау. Жүйеаралық интерфейстер және драйверлер.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Педагогикалық қызметтегі ғылыми зерттеулер негіздері
    Несиелер: 4

    Ғылыми зерттеудің мәні. Ғылым туралы жалпы түсінік. Педагогикалық зерттеу әдістемесі. Педагогикалық зерттеудің мәні. Педагогикалық зерттеудің әдіснамалық сипаттамалары. Зерттеудің теориялық және эмпирикалық әдістері. Педагогикалық зерттеуде деректерді статистикалық өңдеудің математикалық әдістері. Педагогикалық тәжірибе. Білім беру мекемесіндегі ғылыми-тәжірибелік жұмыс.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Код ON1

    ON 1- Информатика ғылымының теориялық негіздерін, ғылыми-педагогикалық зерттеудің методологиясы мен логикасын; информатиканы оқыту ғылымының теориялық негіздері мен әдістерін білу;

  • Код ON2

    ON 2- Командада жұмыс істеуге қабілетті болу, өз көзқарасын дұрыс қорғау, жаңа шешімдер ұсыну;

  • Код ON3

    ON 3 - Осы тілді тасымалдаушылармен еркін қарым-қатынас жасауға мүмкіндік беретін көлемде шет тілінде диалог ұйымдастыру; көпшілік алдында сөйлеу мәдениеті ережелерін сақтау;

  • Код ON4

    ON 4 - Оқыту мен тәрбиелеудің заманауи технологияларын қолдану; білім алушылардың өзіндік танымдық қызметін ұйымдастыру;

  • Код ON5

    ON 5- Ғылыми-зерттеу жұмыстарын жоспарлау және жүзеге асыру әдістемесі мен әдістемесін, оның ішінде пәндік дайындық саласында анықтау;

  • Код ON6

    ON 6 - Білім алушылардың жас және жеке ерекшеліктеріне сәйкес оқу-танымдық қызметін ұйымдастыру; тұлғааралық қарым-қатынас құру;

  • Код ON7

    ON 7- Өзінің педагогикалық қызметінде ақпараттық және телекоммуникациялық технологияларды қолдану;

  • Код ON8

    ON 8- Критериалды бағалау шеңберінде оқу-тәрбие қызметінің үрдісі мен нәтижесін талдау, бағалау, түзету; өзін-өзі бақылауды жүзеге асыру;

  • Код ON9

    ON 9- Зерттеудің ғылыми аппаратын әзірлеу; ғылыми-зерттеу жұмысын ұйымдастыру және жүргізу; оның нәтижелерін өңдеу, бағалау, жалпылау;

  • Код ON10

    ON 10- Қолданбалы есептерді, жобалау қызметін бағдарламалау, олардың жұмыс істеу тиімділігін талдау, оқу орындарында сабақ жүргізу дағдыларын меңгеру.

Top