Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

7M03102 Психология в «Тұран» университеті

Пәндер

  • Психологияның іргелі негіздері

    Пәннің мақсаты: психиканың негізгі құрамдас бөліктері (психикалық үдерістер, психикалық күйлер, жеке тұлғаның психикалық қасиеттері) және адамдардың мінез-құлқы мен іс-әрекетінің психологиялық заңдылықтары туралы білім қалыптастыру. Бұл заңдылықтар жеке-типологиялық, жас ерекшелік, гендерлік сипаттамалармен, рөлдермен және әлеуметтік статустармен байланысты. Оқу курсы психикалық үдерістерді, күйлерді, қасиеттерді, жеке ерекшеліктерді, параметрлерді және тұлғаның сипаттарын жіктеу мен талдау дағдыларын қалыптастырады. Бұл дағдылар тиімді психологиялық өзара әрекеттестікті жүзеге асыруға көмектеседі. Пән келесі мәселелерді зерттеуге бағытталған: психикалық үдерістер; мотивация, ерік, эмоциялар, стресс сияқты психикалық күйлер; жеке тұлғаның жүйесі, темперамент, мінез, қабілеттер, сондай-ақ жеке, жас ерекшелік және гендерлік сипаттамалар.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 8
  • Магистрлік зерттеу технологиялары

    Курс мақсаты - магистранттар ғылыми идеяны қалыптастыруға, зерттеу мәселелерін өзектендіруге, магистрлік диссертацияның құрылымы мен композициялық дизайнын қалыптастыруға қабілетті болады. Алынған білім мен дағдылар ғылыми-теориялық және тәжірибелік деңгейлерде ғылыми іс-шараларда аудитория алдында сөз сөйлеу және жазбаша ғылыми жұмыстарды дайындау арқылы зерттеу нәтижелерін сынақтан өткізуге мүмкіндік береді. Білім алушылар академиялық этиканы дұрыс көрсететін болады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Психологияның теориялық-әдіснамалық негіздері

    Пәнді оқып-үйрену мақсаты - магистранттардың ғылыми білімді ұйымдастыру формалары мен принциптері туралы, сондай-ақ психологиялық құбылыстарды ғылыми зерттеу барысында алынған білімнің жеткілікті дәрежеде дәрежесін анықтау туралы толық идеяны қалыптастыру. Пәндерді меңгеру шеңберінде магистранттар заманауи ғылыми психологияның теориялық және әдіснамалық негіздерін, ғылыми зерттеулерді әдістемелік талдау деңгейлерін қарастырады.оқыту әдістері: түпнұсқалық әдебиеттерді, кейстерді талдау.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ғылымның философиясы және тарихы

    Бұл курс олардың тарихи динамикасында қабылданған ғылыми білімдерді өндіруге арналған арнайы іс-әрекеттердің даму заңдылықтары мен тенденцияларын қарастырады. Курстың мақсаты - негізгі мәселелердің, философияның тақырыптары мен ғылым тарихының ерекшеліктерін және өзара байланысын анықтау. Ғылыми мақалаларды, тезистерді, конференцияларда сөйлеген сөздерді, талқылауларды, сондай-ақ тәуелсіз зерттеу жұмыстарын жүргізу дағдыларын дамытады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Іргелі және қолданбалы психологиялық зерттеулердің әдіснамалық мәселелері

    Пәннің мақсаты – психологиялық зерттеулер әдіснамасының заманауи мәселелерін қарастыру. Мұндай әдіснамалық білімді меңгеру практикалық бағытталған зерттеуші-психолог жұмысын ұйымдастырудың өзекті шарты болып табылады. Пәнді оқу барысында магистранттар эмпирикалық зерттеулерді ұйымдастыру және жүргізу технологияларын, олардың әдіснамалық негіздерін меңгереді, эксперименттік зерттеулердегі алуан түрлі әдістемелердің қолданбалы мүмкіндіктерінің тиімділігі мен нәтижелілігін бағалауға үйренеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Шетел тілі (кәсіби)

    Курс бірінші курс магистранттарына арналған. Курстың мақсаты-оларды кәсіби тілге үйрету. Курс тілді (грамматика және лексика) және сөйлеу дағдыларын (тыңдау, оқу, сөйлеу, жазу), сондай-ақ кәсіби хат алмасу мен іскерлік тілдің әртүрлі түрлерін дамытуға және ресми қарым-қатынас тізілімінде сөйлеу дағдыларын меңгеруге бағытталған.. Студенттер өз көзқарастарын шет тілінде білдіруге, атап айтқанда өз шешімдерін негіздеуге, пайымдауда логикалық болуға, іскерлік этикет ережелерін сақтауға және т.б. үйренеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Магистрлік ғылыми-қолданбалы зерттеулерде жасанды интеллектіні қолдану

    Пән магистранттардың жасанды интеллект (ЖИ) әдістерін ғылыми-қолданбалы зерттеулерде қолдануға қажетті теориялық білімдері мен практикалық дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Курста машиналық оқыту, нейрондық желілер, табиғи тілді өңдеу және үлкен деректерді талдау секілді ЖИ-дің іргелі және қолданбалы аспектілері қамтылады. Курста ерекше назар ЖИ әдістерін қолдана отырып, ғылыми-қолданбалы зерттеулерді өз бетінше орындау дағдыларын дамытуға, ЖИ технологияларын практикалық меңгеруге, сондай-ақ оларды түрлі пәндік салаларда қолданудағы этикалық және құқықтық мәселелерге аударылады. Курстың пәнаралық сипаты экономика, инженерия, білім беру, психология және басқа да салаларда меңгерілген әдістерді қолдануға мүмкіндік береді. Оқу үдерісіне дәрістер, практикалық және жобалық сабақтар, семинарлар, сондай-ақ жеке ғылыми-қолданбалы жобаларды қорғау кіреді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Басқару психологиясы

    Пәннің мақсаты; білім алушыларды шетелдік және отандық басқару ғылымының даму тарихымен, оның психологиялық білім жүйесіндегі орнымен таныстыру. Ғылыми басқарудың қазіргі үрдістері - жаңа ғылыми басқару парадигмасы туралы түсінік қалыптастыру. Осы пәннің негізгі бөлімдерінде: басқарушылық қызметтің психологиялық мазмұны, басшының жеке басқарушылық тұжырымдамасы, басқарушылық өзара іс-қимылдың теориялық негіздері, негізгі басқарушылық функцияларды іске асырудың психологиялық ерекшеліктері, басқару қызметі субъектісінің психологиясы бойынша бағдарлануды үйрету. Ұйымдастырушылық проблемалардың өзара байланысын және басшының өзінің басқару функцияларын іске асыру сапасын психологиялық талдау дағдыларын меңгеруге ықпал ету.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Көшбасшылық және коучинг

    Пәнді оқыту мақсаты – көшбасшылық пен коучингті талдауға қабілеттілікті қалыптастыру. Оқу курсы персоналмен жұмыс жүргізу барысында үрдістерді ұйымдастыру үшін көшбасшылық пен коучингті бағалау және диагностикалау қабілеттерін қалыптастырады. Пән келесі мәселелерді қарастыруға бағытталған: көшбасшылық пен коучинг құбылыстарын тұлғалық қасиеттермен өзара байланыста қарастыру, ұйымның өзгермешілігі аясында көшбасшылықтың және коучингтің мәнін, көшбасшылық пен коучинг туралы заманауи көзқарастарды талдау.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Психологиялық зерттеудің заманауи диагностика әдістері мен дизайны

    Пәннің мақсаты: психологиялық зерттеулерді ұйымдастыру мен жүргізудің әдіснамалық негіздерін талдау қабілетін қалыптастыру. Оқу курсы психодиагностиканың психометриялық негіздерінде бағдарлану біліктілігін және ғылыми-зерттеу қызметінің дағдыларын дамытады. Пән келесі мәселелерді зерттеуге бағытталған: эксперименттік психологиялық зерттеуді жоспарлау; психологиялық зерттеудің қағидаттары мен құрылымы; психологиядағы эмпирикалық әдістер; психологиялық эксперименттің процедуралары мен ұйымдастырылуы; эксперименттік жоспарлардың типологиясы; психологиялық өлшеудің ерекшеліктері; зерттеу кезеңдері; зерттеудің мақсаттарын, міндеттерін, гипотезасын анықтау; психологиялық зерттеу әдістері; экспериментті дайындау және өткізу; психологиялық деректерді өңдеудің математикалық әдістерін таңдау; деректерді интерпретациялау қағидаттары.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Қазіргі заманғы кеңес беру және психотерапия технологиялары

    Пәннің мақсаты: магистранттарға консультация беру және терапия саласындағы қазіргі заманғы теориялық-әдіснамалық негіздер саласындағы білім мен дағдыларды меңгеру, психологтардың практикалық жұмысында өзекті әдістемелер мен технологияларды қолдану. Оқу барысында магистранттар психологиялық кеңес беру және психотерапия процесінің негізгі заңдылықтарын, олардың клиенттің жеке басына әсер ету ерекшеліктерін зерделейді, психотерапия және психологиялық кеңес беру әдістерінің түзету әсерінің негізінде жатқан психологиялық тетіктермен танысады

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Ұйымдастырушылық мінез-құлық психологиясы

    Пәннің мақсаты – әлеуметтік топтардың, коммуникациялық байланыстардың, еңбек мотивациясының жүйесі мен басқару/жетекшілік стильдерінің әсерінен ұйымдағы жеке тұлға қызметінің ерекшеліктерін бағалау қабілетін қалыптастыру. Оқу курсы ұйымдастырушылық және басқарушылық шешімдерді табу үшін кадрлық әлеуетпен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастырады. Пән оқуға бағытталған: ұйымдағы тиімді коммуникациялық жүйелерді, мотивацияны, менеджментті қалыптастыру принциптерін; кадрларды іріктеудің психодиагностикалық әдістері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Психогигиена және психопрофилактика негіздері

    Пәннің мақсаты - медициналық-психологиялық оңалту ұғымдарын, тұжырымдамаларын, реабилитацияның негізгі қағидаларын, формалары мен әдістерін оқып үйрену, психогигиена және психопрофилактика, психикалық гигиена, әр түрлі жастағы топтардағы психикалық аурулардың психогигиенасы және психопрофилактикасы ұғымдарын меңгеру. , тұрғындарды психогигиеналық тәрбиелеу. Жаман әдеттердің психопрофилактикасы.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Топтық психотерапия: практикум

    Пәннің мақсаты: магистранттарда топтық психотерапияны жүргізудің жетілдірілген практикалық дағдыларын дамыту. Пән топтық жұмыстың әртүрлі модельдері мен техникаларын меңгеруге, сондай-ақ топтық динамиканы тиімді басқаруға және топ қатысушыларына психологиялық көмек көрсетуге мүмкіндік беретін құзыреттіліктерді қалыптастыруға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Agile негізіндегі жобаларды басқару

    «Жобаларды басқарудағы агломерациялық тәсіл» курсын аяқтағаннан кейін студенттер үнемі өзгеретін талаптар мен болжанбайтын техникалық тәуекелдер жағдайында жобаның мерзімін, бюджетін және сапасын сақтау үшін жобаларды басқарудың икемді әдістерін қолдана алады; бірнеше командаларға жұмысты синхрондау; клиенттердің күтулерін басқару, MS Project бағдарламалық жасақтамасын қолдану. Оқу әдістері - ми шабуылы, кейстер, іскерлік ойындар.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Аналитикалық психологияның заманауи мәселелері

    Пәннің мақсаты: аналитикалық психологияның қазіргі мәселелерін тереңірек зерттеуге мүмкіндік береді, аналитикалық психология саласы бойынша магистранттардың құзыреттілік деңгейін жоғарылату; психотерапия саласындағы кәсіби ойлауды дамыту.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • PMI PMBOK стандартына негізделген жобаларды басқару

    Курс аяқталғаннан кейін студенттер жобаны бастауды; жобаның көлемі мен мазмұнын анықтауды; жұмыстың иерархиялық құрылымын құруды; ресурстық талаптарды айқынтауды және оларды тағайындауды; кестені, бюджетті, жобаның жоспарын әзірлеуді; тәуекелдерді басқару процестерін, MS Project бағдарламалық жасақтамасын қолдануды үйренеді. Студенттер курстың соңында «Жобалық менеджердің көмекшісі» кәсіптік біліктілікті беру туралы сертификатқа ие бола алады. Оқыту әдістері - ми шабуылдары, кейстер, іскерлік ойындар.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Қысқа мерзімді психотерапияның заманауи бағыттары

    Пәннің мақсаты: магистранттарды қысқа мерзімді психотерапияның заманауи, ғылыми негізделген әдістерімен таныстыру және оларды практикалық қолдану дағдыларын дамыту. Пән шектеулі мерзімде әртүрлі проблемалары бар клиенттерге психологиялық көмек көрсетуге мүмкіндік беретін құзыреттіліктерді қалыптастыруға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Отбасы психологиясы және отбасылық кеңес беру

    Курс ақталғанда магистранттардың ерлі-зайыптылар, ата-ана мен бала қарым-қатынасының заңдылықтары және отбасыларға кеңес беру барысында қолданылатын диагностикалық және түзету құралдары туралы білімдері қалыптастырылады. Пәнді меңгеру барысында магистранттар отбасының даму кезеңдерін, конфликттердің түрлерін, дисгармония мен ажырасуларға ықпал ететін факторларды қарастырады; отбасын зерттеуге арналған заманауи көзқарастарды, отбасмы психологының жұмысыгдағы психотерапиялық әдістерді меңгереді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Өзін-өзі меңгеру психологиясы

    Пәннің мақсаты - психикалық/психологиялық денсаулықты жеке сақтау мақсатында және психологтың кәсіби қызметінде осы іскерліктерді практикалық қолдану мақсатында магистранттардың өзін-өзі меңгеру дағдыларын қалыптастыру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Жоғары мектеп педагогикасы

    Пәнді оқыту мақсаты: магистранттарда кәсіби-педагогикалық мәдениет негіздерін қалыптастыру, заманауи педагогикалық ғылымның теориялық негіздерін меңгеру. Пәнді игеру шеңберінде магистранттар жоғары мектептегі білім үрдісінің мазмұны мен құрылымын, студент тұлғасын дамыту және олардың ЖОО кәсіби дайындығы мәселелерін озық дамыту жолдарының теориялық және практикалық мәселелерін қарастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Психологиядағы заманауи статистика

    Курстың мақсаты эксперименталды және ғылыми зерттеулердің нәтижелерін өңдеудің статистикалық әдістерін, сондай-ақ эксперименттік деректерді өңдеу және талдау дағдыларын қалыптастыру дағдыларын қалыптастыру болып табылады. Пән психологиялық зерттеулерде кеңінен қолданылатын статистикалық өңдеудің негізгі әдістерін игеруді ұсынады. Психологияны ғылым ретінде қалыптастыру психологиялық байқаулар мен эксперименттер деректерін жинақтаумен және өңдеумен тығыз байланысты.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Тұлғаның сана-сезім психологиясы

    Пәннің мақсаты: адамның мәні болып табылатын өзін-өзі тану үрдісінің тұтас көзқарасын қалыптастыру болып табылады. Пәндерді меңгеру барысында магистранттар құрылымды, өзін-өзі тану функцияларын, оның сипаттамаларын және қасиеттерін қарастырады. Заманауи адам өмірінің маңызды міндеті - үнемі өзін-өзі жетілдіру, олардың жеке және кәсіби қасиеттерін дамыту.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Психологиядағы кросс-мәдени зерттеулер

    Пәнді оқыту мақсаты психиканың даму және қалыптасу заңдылықтарын зерттеу оның әлеуметтік, мәдени және экологиялық факторлармен шартталуымен анықталады. Пәнді меңгеру барысында магистранттар крос-мәдениетттік зерттеулердің іргелі заманауи концепцияларымен танысады, түрлі этнос өкілдерінің этникалық және психологиялық қасиеттерін анықтау үшін эксперименттік және кросс-мәдениеттік зерттеулерді жүргізуді үйренеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5

Оқыту нәтижелері

  • Жоғары және қосымша білім жүйесінде белсенді оқытудың заманауи әдістерін қолдана отырып, оқу іс-әрекетінің түрлі формаларын даярлау, ұйымдастыру және жүргізу дағдыларын меңгерген.
  • Тренинг және топтық кеңес беру форматында жеке және топтық жұмыс түрлерін жүзеге асыруға қабілетті.
  • Ғылыми білім мен әдіснаманы синтездеу және интеграциялау негізінде инновациялық өнім жасау үшін өзінің жеке ғылыми зерттеуін жүргізуге, кәсіби саладағы ғылымның жаңа жетістіктері аясында жобалық іс-әрекетті жүзеге асыруға қабілетті.
  • Психотерапиялық концепцияларды және кеңес беру процесінің тиімділігін жүйелі талдауға қабілетті және психотерапиялық жұмыстың түрлі техникаларының қолданылуын меңгерген.
  • Салалық және салааралық ұжымдарды басқару білімін көрсетуге, корпоративтік менеджментті жүзеге асыруға, өзін-өзі және басқаларды бақылауға қабілетті.
  • Ғылыми зерттеулер, жобалық іс-әрекет жүргізуге, өз бетімен талдауға және алынған мәліметтерді түсіндіруге, идеяларын, қол жеткізген нәтижелері мен инновацияларын алға жылжытуға қабілетті.
  • Адам капиталын дамыту саласындағы білімін қолдана отырып, ұйым персоналын бағалау, іріктеу және дамыту дағдыларын меңгерген.
  • Өз бетімен оқуға, әлеуметтік бейімделуге, толық емес немесе шектеулі ақпарат шартында стандартты емес жағдайларда шешім табуға және қабылдауға қабілетті.
  • Психологиялық кадрлардың біліктілігін арттыру және қайта даярлауына арналған оқу бағдарламалары мен инновациялық технологияларды жобалауға қатысуға және жүзеге асыруға дайындығын меңгерген.
  • Жаңа ғылыми концепциялар мен теорияларды пайдалана отырып, кәсіби және пәнаралық салаларда мәселелер шешуге, жағдайды түрлендіру және оңтайландыру үшін инновациялар енгізуге қабілетті.
  • Ғылыми жазба және коммуникация дағдыларын меңгерген, өз қорытындыларын дәлелдеуге қабілетті, оларды кәсіби пікірталастарда көпшілікке жариялауға және дәлелдеуге қабілетті.
  • Түрлі ғылыми-психологиялық теорияларды салыстыруға және концептуалдық психологиялық түсініктерді қолдана отырып, олардың тарихи даму аясында психологиялық проблеманың заманауи күйін талдауға қабілетті.
  • Жүйелік ойлау негізінде әлеуметтік жауапкершілікті есепке ала отырып, зерттеу саласында мәселені, стратегияны, шешу әдістері мен жолдарын анықтауға қабілетті.
  • Ғылыми-психологиялық инновацияларды қолдана отырып, психологиялық зерттеулер жүргізуге, заманауи әдістердің көмегімен зерттеу нәтижелерінің статистикалық және ғылыми негізделген өңделуін жүзеге асыруға қабілетті.
Top