Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

7M06102 Есептеу және бағдарламалық қамтамасыз ету в "Тұран" университеті мекемесі

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты Отандық және әлемдік зияткерлік, инженерлік еңбек нарықтарының қажеттіліктеріне жауап беретін, жаңа ақпараттық технологиялар саласында ел экономикасының инновациялық салалары үшін жоғары білікті, теориялық, практикалық және ғылыми білімі бар, іскерліктер мен дағдылармен, ақпараттық-коммуникациялық саланы дамыту перспективасы тұрғысынан тұрақты өзгеріп отыратын әлеуметтік-экономикалық жағдайларға тез бейімделуге қабілетті мамандар даярлау.
  • Академиялық дәреже Магистратура
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша
  • Оқу мерзімі 2 года
  • Кредиттер көлемі 120
  • Білім беру бағдарламаларының тобы M094 Ақпараттық технологиялар
  • PMI PMBOK стандартына негізделген жобаларды басқару
    Несиелер: 5

    Курс аяқталғаннан кейін студенттер жобаны бастауды; жобаның көлемі мен мазмұнын анықтауды; жұмыстың иерархиялық құрылымын құруды; ресурстық талаптарды айқынтауды және оларды тағайындауды; кестені, бюджетті, жобаның жоспарын әзірлеуді; тәуекелдерді басқару процестерін, MS Project бағдарламалық жасақтамасын қолдануды үйренеді. Студенттер курстың соңында «Жобалық менеджердің көмекшісі» кәсіптік біліктілікті беру туралы сертификатқа ие бола алады. Оқыту әдістері - ми шабуылдары, кейстер, іскерлік ойындар.

    Селективті тәртіп
  • Ақпараттық деректер базасымен жұмыс
    Несиелер: 5

    "Ақпараттық деректер базасымен жұмыс" курсының міндеті-теориялық білімді және жобалаудың практикалық дағдыларын қалыптастыру, Деректер базалары мен қолданбалы бағдарламалық құралдарды әзірлеу және пайдалану. Пәнді оқу нәтижесінде магистрант білуі тиіс: - деректер қоры теориясының негізгі ұғымдарын; - деректер қорын басқару жүйесінің тілдік құралдарын; - кәсіби қызметте қолданылатын қазіргі қолданбалы бағдарламалық құралдардың даму тенденциялары мен қазіргі жағдайын. Магистрант қалыпқа келтіру принциптері негізінде деректер қорын жобалау және жүзеге асыру дағдыларын, сонымен қатар кәсіби қызметте қолданбалы бағдарламалар мен деректер қорын қолданудың практикалық дағдыларын меңгереді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Магистрлік зерттеу технологиясы
    Несиелер: 5

    Курс аяқталғаннан кейін магистранттар ғылыми идеяны қалыптастыруға, зерттеу мәселелерін өзектендіруге, магистрлік диссертацияның құрылымы мен композициялық дизайнын қалыптастыруға қабілетті болады. Алынған білім мен дағдылар ғылыми-теориялық және тәжірибелік деңгейлерде ғылыми іс-шараларда аудитория алдында сөз сөйлеу және жазбаша ғылыми жұмыстарды дайындау арқылы зерттеу нәтижелерін сынақтан өткізуге мүмкіндік береді. Білім алушылар академиялық этиканы дұрыс көрсететін болады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Мультимедиа технологиясы
    Несиелер: 5

    "Мультимедиа технологиялары" курсын аяқтағаннан кейін білім алушылар графикалық және мультимедиялық технологиялар талап етілетін қосымшаларды жобалау үшін мультимедиа технологиясын пайдалана алады. Білім алушылар курс аяқталғаннан кейін "графикалық және мультимедиялық қосымшаларды әзірлеуші"кәсіби біліктілігін беруге сертификаттаудан өте алады. Оқыту әдістері – "ми шабуылы", кейстер, іскерлік ойындар.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Нақты уақыттағы жүйелерге арналған бағдарламалық қамтаманы құру үшін технологиялар
    Несиелер: 7

    Нақты уақыт жүйелеріне арналған бағдарламалық қамтамасыз етуді" құру технологиялары курсын аяқтағаннан кейін білім алушылар таратылған қосымшалардың бағдарламалық қамтамасыз етілуін құруға апаратын барлық кезеңдер мен үдерістер спектрін қамтитын БҚ инженериясының кең панорамасымен таныстырылады: жүйелік талаптарды бастапқы өңдеуден және аттестациялаудан бастап өңдеу технологиясына дейін. Бұл курс жүйенің архитектурасын жобалау тұрғысынан бөлінген, параллель жүйелері мен нақты уақыт жүйелерін құруды сипаттайды. Курста өңдеу барысында туындайтын негізгі сұрақтар қарастырылады: жауап беру уақытын басқару, синхрондау, деректердің өзектілігі және қарама-қайшы еместігі. Көптеген мысалдарда UML бір нотациясының көмегімен қандай да бір бағдарламалық немесе аппараттық платформаларға және бағдарламалау тіліне байланыстырмай әртүрлі таратылған жүйелерді сипаттау көрсетілген. Оқыту әдісі – жобалау-бағытталған тәсіл-CDIO, онтологиялық инжиниринг және жобаны әзірлеу кезеңдерінің құзыреттілік модельдерін қолдану.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Шет тілі (кәсіби)
    Несиелер: 4

    Тілдік, лингвистикалық білімді терең және кеңейтілген алу, мамандық бойынша мәтіндерді түсіну ауқымын кеңейту, қоғамдық-саяси лексика бойынша белсенді сөздік қорын байыту; ақпарат беру үшін сөздікпен және сөздіксіз мамандық бойынша түпнұсқа әдебиетті оқу және аудару, ауызша аударма, сондай-ақ ағылшын тілінен ана тіліне және керісінше жазбаша аударма жасау.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Тарих және философия ғылымы
    Несиелер: 4

    Бұл курс олардың тарихи динамикасында қабылданған ғылыми білімдерді өндіруге арналған арнайы іс-әрекеттердің даму заңдылықтары мен тенденцияларын қарастырады. Курстың мақсаты - негізгі мәселелердің, философияның тақырыптары мен ғылым тарихының ерекшеліктерін және өзара байланысын анықтау. Ғылыми мақалаларды, тезистерді, конференцияларда сөйлеген сөздерді, талқылауларды, сондай-ақ тәуелсіз зерттеу жұмыстарын жүргізу дағдыларын дамытады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Бағдарламалық инженерия технологиялары
    Несиелер: 5

    «Бағдарламалық инженерия технологиялары» курсы аяқталғаннан кейін студенттерге бағдарламалық қамтаманы құруға әкелетін процестердің барлық кезеңдері мен ауқымын қамтитын бағдарламалық қамтамасыз етудің кең ауқымды панорамасы - жүйелік талаптар мен сертификаттаудан технологиялық әзірлемелерге дейін және бағдарламалық қамтамасыз етуді жаңғыртуға дейін таныстырылады. Бұл курс магистранттарға бағдарламалық қамтаманы құру технологиясын таныстыру және үйрену үшін талап етілетін спецификациялар, бөлінген құрылымдардың архитектурасы, бағдарламалық қамтама жүйе��ерінің сенімділігі және компоненттік тәсіл технологиялары ретінде бағаланады. Оқыту әдісі - жобаға бағытталған тәсіл - CDIO, онтологиялық инженерия және жобаларды құру сатыларының құзыреттілік модельдері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Басқару психологиясы
    Несиелер: 4

    Пәнді оқыту мақсаты – басқару іс-әрекетінің мазмұны, құрылымы мен заңдылықтары туралы магистранттардың тұтас және жүйелі көзқарасын қалыптастыру. Пәнді меңгеру барысында менеджердің тиімділігін қамтамасыздандыратын психологиялық факторлар, іс-әрекет барысындағы мотивация психологиясы, ұжымдағы психологиялық климат ерекшеліктері, көшбасшылықтың психологиялық астарлары туралы магистранттардың білімдері қалыптастырылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Agile жобаларын басқару
    Несиелер: 5

    "Agile-жобаларды басқару" курсын аяқтағаннан кейін білім алушылар жобаны басқарудың икемді әдістемелерін қолдану мүмкіндігіне ие болады: тұрақты өзгеріп отыратын талаптар мен болжанбаған техникалық тәуекелдер жағдайында жобаның мерзімін, бюджетін және сапасын сақтау; бірнеше командаларда жұмысты синхрондау; тапсырыс берушінің күтуін басқару, MS Project бағдарламалық қамтаманы пайдалану. Оқыту қолданылатын әдістері – "ми шабуылы", кейстер, іскерлік ойындар.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Бұлтты технологиялар
    Несиелер: 6

    Бұлтты технологиялар курсын аяқтағаннан кейін оқушылар деректерді сақтау және өңдеу үшін бұлтты технологияларды пайдалана алады. Білім алушылар курс аяқталғаннан кейін "Жүйелік әкімшінің ассистенті"кәсіби біліктілігін беруге сертификаттаудан өте алады. Оқыту әдістері – "ми шабуылы", кейстер, іскерлік ойындар.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Желілік технологиялар
    Несиелер: 6

    Желілік технологиялар курсын аяқтағаннан кейін білім алушылар желі құрылымын анықтауға, желі құрылымын жобалауға және жаңғыртуға, желілерді күйге келтіру мен баптауға, жабдықты таңдауға, желіні жобалау құнын бағалауға қабілетті болады. Білім алушылар курс аяқталғаннан кейін "жүйелік әкімшінің ассистенті"кәсіби біліктілігін беруге сертификаттаудан өте алады. Оқыту әдістері – "ми шабуылы", кейстер, іскерлік ойындар.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Үлкен деректерді талдау және технологиялар
    Несиелер: 6

    Үлкен деректерді талдау және технологиялар курсы үлкен деректердің негізгі сипаттамалары мен ерекшеліктерін, үлкен деректерді технологиямен жұмыс істеу принциптерін зерттейді, олар талдауды барынша тиімді жүргізуге мүмкіндік береді. Big Data технологияларын қолдану перспективалары, үлкен деректерді талдау және өңдеу үшін қолданылатын қолданыстағы бағдарламалық-аппараттық құралдар ( Hadoop, MapReduce және NoSQL), олардың артықшылықтары мен ерекшеліктері қарастырылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Онтология және білім беру
    Несиелер: 5

    "Онтология және білім беру" курсын аяқтағаннан кейін білім алушылар когнитологияда пайда болатын ойлану туралы ғылыммен және білім инженериясының зерттеулерімен таныстырылатын болады. Когнитологияда, ол адамдар ақпаратты сақтау және өңдеу байланысты. Білім инженериясында-жинақтау және компьютерлік өңдеу үшін нақты және жалпыланған білімді, мәліметтер мен фактілерді ұсыну үлгілерін іріктей отырып. Курста білім берудің бірыңғай моделі ұсынылады, оның көмегімен әртүрлі дерек көздерінде білім іздеу мәселесі шешіледі және осындай көздерді біріктіру міндеті жеңілдетіледі. Осы курсты аяқтағаннан кейін білім алушылар келесі мүмкіндіктерге ие болады: зерттеу объектісі мен пәнін дұрыс қалыптастыру үшін онтологиялық инжиниринг процестерін қолдану; пән саласы инженериясының әдістемесін қолдану, олардың арасындағы түсініктер мен қатынастарды құрылымдау; интерпретация функциялары мен қатынастары арқылы алынған құрылымдарды формализациялау.; білім алушылардың когнитивті қабілетін күшейту үшін білім берудің әртүрлі үлгілерінің оңтайлы үйлесімін анықтау және олардың тиімділігін тексеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Ағылшын тілі (Сертификатталған курс)
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты - халықаралық стандарттар бойынша ағылшын тілі емтихандарына дайындаудағы технологияларды, әдістер мен техниканы меңгеру, кейінгі шетел тілін меңгеру деңгейін халықаралық сертификаттау. Дайындық IELTS емтиханының барлық кезеңдерін сәтті өту үшін қажетті дағдыларды талдау және дамыту арқылы жүргізіледі:оқу, жазу, тыңдау, сөйлеу, сондай-ақ лексика-грамматикалық тапсырмаларды орындау.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Нейрокомпьютинг
    Несиелер: 5

    "Нейрокомпьютинг" курсын аяқтағаннан кейін білім алушылар нейрондық желілердің негізгі түрлерімен, қолданбалы есептерді шешуге желілерді баптаудың практикалық мәселелерімен, нейрондық желілерді оқытудың математикалық негіздерін егжей-тегжейлі қарастырумен танысады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Жоғары жылдамдықтағы есептеу технологиясы
    Несиелер: 5

    "Жоғары жылдамдықтағы есептеу технологиясы" курсын аяқтағаннан кейін білім алушылар параллельді есептеу жүйелерін әзірлеуге қабілетті болады; есептерді шешудің параллельдік тәсілдері кезінде компьютерлік жабдықтардың барлық мүмкіндіктерін қолдану дәрежесі мен есептеуді жылдамдатуды бағалау үшін параллельді есептеулердің тиімділігіне талдау жүргізу; күрделі есептеуіш еңбекті қажет ететін есептерді шешу үшін параллельді алгоритмдерді әзірлеудің жалпы принциптерін қалыптастыру.; c++ортасындағы практикалық қосымшалардың әртүрлі салаларындағы қолданбалы есептерді шешу үшін параллельді есептеу жүйелері үшін жүйелік бағдарламалық қамтамасыз етуді және параллельді алгоритмдерді құру және дамыту. Білім алушылар курсты аяқтағаннан кейін "Программист C++" кәсіби біліктілігін беруге сертификаттаудан өте алады. Оқыту әдістері іскерлік ойындар, дискуссиялар, тестілеу, Баяндамалар, жағдайларды модельдеу және талдау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Интеллектуалды жүйелерді жобалау
    Несиелер: 5

    "Интеллектуалды жүйелерді жобалау" курсын аяқтағаннан кейін білім алушылар зияткерлік жүйелерді құру мен енгізудің заманауи және перспективалық технологиялары саласында кәсіби құзыреттілікке ие болады, зияткерлік жүйелерді қолдану мақсаты мен саласын меңгеру; жасанды интеллект технологиясының теориялық аспектілерін; зияткерлік жүйелерді жобалаудың математикалық және алгоритмдік негіздерін, зияткерлік жүйелерді жобалау, енгізу және сүйемелдеу дағдыларын қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Жоғары мектеп педагогикасы
    Несиелер: 4

    Пәнді оқыту мақсаты – магистранттарда кәсіби-педагогикалық мәдениет негіздерін қалыптастыру, заманауи педагогикалық ғылымның теориялық негіздерін меңгеру. Пәнді игеру шеңберінде магистранттар жоғары мектептегі білім үрдісінің мазмұны мен құрылымын, студент тұлғасын дамыту және олардың ЖОО кәсіби дайындығы мәселелерін озық дамыту жолдарының теориялық және практикалық мәселелерін қарастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Код ON1

    Салалық және пәнаралық ұжымдарды басқару қабілетін көрсете білу, корпоративтік менеджментті жүзеге асырады, өзін-өзі бақылауға және басқаларды бақылауға қабілетті

  • Код ON2

    Өз бетінше ізденуге, әлеуметтік бейімделуге, толық емес немесе шектеулі ақпарат болған жағдайда стандартты емес жағдайларда шешім табуға әрі қабылдауға қабілетті

  • Код ON3

    Ғылыми зерттеулер, жобалық қызмет жүргізуге, алынған нәтижелерді өз бетінше талдауға және ұсынуға қабілетті

  • Код ON4

    Сыртқы ортаны жақсарту үшін идеяларды, қол жеткізілген нәтижелер мен инновацияларды ілгерілетуге қабілетті

  • Код ON5

    Зерттелетін саладағы мәселелерді анықтауға, жүйелі ойлау негізінде үнемді өндірістің әлеуметтік жауапкершілігін ескере отырып, стратегияларды, тәсілдерді және оларды шешу жолдарын анықтауға қабілетті

  • Код ON6

    Ғылыми білімдер мен әдіснамалардың синтезі мен интеграциясы негізінде инновациялық өнім жасау үшін өзінің ғылыми зерттеулерін жүргізуге, кәсіби саладағы ғылымның су жаңа жетістіктері контекстінде жобалық қызметті жүзеге асыруға қабілетті

  • Код ON7

    Ғылыми тілде жазу және тілдесу дағдыларын меңгерген, өз тұжырымдарын дәлелдей алады, оларды кәсіби пікірталастарда қорғай алады

  • Код ON8

    Ғылыми зерттеулер әдістерін өз бетінше меңгеру

  • Код ON9

    Ақпараттық жүйелер мен технологиялардың дамуын болжау

  • Код ON10

    Автоматтандырылған жобалау және зерттеу пакеттеріне негізделген процестерді және объектілерді модельдеу

  • Код ON11

    Зерттеу есептерді модельдеу және жаңа құралдар мен мәліметтерді жинау, сақтау, талдау және басқару үшін қосымшаларды құру

  • Код ON12

    Ақпараттық жүйелер мен технологиялардың жұмыс істеу процестерінің сапасын талдау, синтездеу, оңтайландыру және болжау әдістерін құру және зерттеуді жүргізу

  • Код ON13

    Экспериментальдық және статистикалық мәліметтердді өңдеу, процестердің математикалық модельдерінің сәйкестігін анықтау үшін дағдыларын дамыту

  • Код ON14

    Жобаларды басқарудың заманауи технологияларын қолдана отырып, корпоративтік сегмент үшін жүйелерін құру

7M06102 Есептеу техникасы және бағдарламалық қамтамасыз ету (2)
Магистратура

Қарағанды техникалық университеті (Қарағанды мемлекеттік техникалық университеті)

БББТ: M094 Ақпараттық технологиялар

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
7M06102 Есептеу техникасы және бағдарламалық қамтамасыз ету (1,5)
Магистратура

Қарағанды техникалық университеті (Қарағанды мемлекеттік техникалық университеті)

БББТ: M094 Ақпараттық технологиялар

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M06102 Есептеу техникасы және бағдарламалық қамтамасыз ету (1)
Магистратура

Қарағанды техникалық университеті (Қарағанды мемлекеттік техникалық университеті)

БББТ: M094 Ақпараттық технологиялар

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
7M06102 Есептеу техникасы және бағдарламалық қамтамасыз ету 1,5
Магистратура

Астана халықаралық университеті

БББТ: M094 Ақпараттық технологиялар

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
Top