Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

7M10102 Медицина в Астана медицина университеті

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты Ғылыми-педагогикалық және зерттеушілік дайындығы бар жоғары оқу орындары мен ғылыми ұйымдар үшін медициналық салада ғылыми және ғылыми-педагогикалық кадрларды даярлау.
  • Академиялық дәреже Магистратура
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша
  • Оқу мерзімі 2 года
  • Кредиттер көлемі 120
  • Білім беру бағдарламаларының тобы M144 Медицина
  • Білім беру саласы 7M10 Денсаулық сақтау
  • Дайындық бағыты 7M101 Денсаулық сақтау

Пәндер

  • Жоғары мектеп педагогикасы

    `Педагогика` - медициналық білім беру міндеттерімен, оқытудың инновациялық әдістерімен таныстыру. Болашақ мамандарды оқытудың заманауи технологияларын қолданумен байланысты оқыту негіздерімен таныстыру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Шет тілі

    Магистратурада шет тілін оқытудың негізгі мақсаты күнделікті және кәсіби қарым-қатынаста шет тілін белсенді қолдану үшін, сондай-ақ екі жақты аударма дағдыларын практикалық меңгеруге әрі қарай оқыту болып табылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ғылым тарихы мен философиясы

    Қазіргі ғылымның құралдары мен әдістерін білу өзіндік шығармашылық ғылыми жұмыстың қажетті шарты болып табылады және шынайы ғылыми жұмысты жалған ғылыми құрылыстардан ажыратуға мүмкіндік береді. Магистранттар философиялық-дүниетанымдық, гносеологиялық, логикалық-әдіснамалық мәселелерді табысты талдау үшін қажетті білім, білік, дағды алуы тиіс.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Биостатистика

    Биостатистика-ғылыми зерттеулерде статистикалық әдістерді әзірлеумен және пайдаланумен байланысты ғылыми сала. Сондай-ақ алынған бақылауларға негізделген деректер жинауды, оларды қорытуды, талдауды және қорытындыларды шығаруды жүргізеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Биоэтика негіздері

    Пәнді оқу үрдісі келесі құзыреттіліктерді қалыптастыруға бағытталған: биоэтиканың негіздері мен принциптерін кәсіптік және әлеуметтік қызметте қолдана білу қабілеті, Жалпы биология және экология және медицинаның әлеуметтік-маңызды мәселелері бойынша пікір-талас жүргізу қабілеті мен дайындығы.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Басқару психологиясы

    Пән ғылыми басқарудың қазіргі тенденциялары - жаңа ғылыми басқару парадигмасы туралы түсініктерді қалыптастыруға ықпал етеді, берілген пәннің негізгі бөлімдерінде: басқару қызметінің психологиялық мазмұны, басшының жеке басқару концепциясы, басқару өзара әрекетінің теориялық негіздері, Негізгі басқару функцияларын жүзеге асырудың психологиялық ерекшеліктері, басқару қызметі субъектісінің психологиясы. Жетекшінің өз басқару функцияларын жүзеге асыру сапасы мен ұйымдастыру мәселелерінің өзара байланысын психологиялық талдау дағдыларын меңгеруге бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 2
  • Денсаулық сақтауды ұйымдастыру және басқару

    Бұл курстың негізгі мақсаты қазіргі заманғы ұйымдардың заманауи менеджменттің теориясы мен тәжірибесінің жетістіктерін пайдалану қабілетін зерттеу болып табылады. Курс тиімді басқару дағдыларын және денсаулық сақтау ұйымдарын басқару саласында негізделген басқару шешімдерін қабылдау қабілетін дамытуға бағытталған..

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Онкогематологияның генетикалық аспектілері

    Онкогематологияны қалыптастырудың генетикалық және патоморфологиялық негіздерін диагностикалаудың жаңа әдістерін зерделеу, онкогематологиясы бар балалардағы шұғыл жағдайларды емдеу және алдын алу тактикасын онкогематологиясы бар балаларда онкологиялық аурулардың ерекшеліктерін, заманауи медицина прогресін және ғылымның озық жетістіктерін ескере отырып игеру

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Медицинадағы методологияны оқытудың негіздері

    Медициналық білім берудің міндеттері. Сабақ беру әдістері. Жеке білім беру траекториясын әзірлеу. Проблемалық-бағытталған оқыту. Жобалау-бағытталған оқыту. Командалық-бағытталған оқыту. Зерттеулерге негізделген оқыту. Кері байланыс әдістері. Білімді бағалау әдістері. Стандартталған пациент.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 6
  • Медицинадағы ғылыми зерттеулер әдіснамасының негіздері

    Курс медициналық білім беру мәселелерін зерттеуге, алдыңғы білімді белсендіру тәсілдерін, оқыту стилін, оқыту әдістерін зерттеуге бағытталған. Жеке білім беру траекториясын, топтарда жұмыс істеу ережелері мен әдістерін әзірлеуге ықпал етеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 6
  • Балалардағы респираторлық патологияның микробиологиялық аспектілері

    Респираторлық патологияның дамуындағы микробтық агенттердің рөлін, қазіргі заманғы дәлелді медицина тұрғысынан жоғары тыныс алу жолдарының қайталанатын респираторлық аурулары бар балалар жасындағы емделушілерде сыртқы тыныс алу функцияларының заңдылықтарын терең зерделеу

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 3
  • Тұқым қуалайтын патологияның генетикалық негіздері

    Генетикалық негіздерді, мінез-құлықтық неврология принциптерін зерттеу, аутистік спектр аурулары бар адамдарды әлеуметтік және медициналық бейімдеу әдістерін меңгеру

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Эксперименталды стресс кезіндегі қан өндіру жүйесінің физиологиясы

    Иммобилизациялық және ауырсыну стресс-факторларының әсері кезінде гематологиялық көрсеткіштердің өзгеруін зерттеудің озық әдістері қарастырылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 4
  • Травматологиядағы анестезиологияның таңдаулы сұрақтары

    Бұл цикл қазіргі көзқарасты қарастырады және саусақтары мен қол саусақтары аймағында зақымданған және ауруы бар пациенттерді емдеу тұжырымдамасын қалыптастырады. Жедел және консервативті емдеу мәселелері қарастырылады. Білек буыны аймағында патология кезінде заманауи оңалту әдістеріне ерекше көңіл бөлінеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 3
  • Эндокринологиядағы ауруларды диагностикалау және емдеу бойынша клиникалық ұсынымдар негіздері

    Аурудың жеке ерекшеліктеріне инновациялық тәсілдерге, бағалауға сәйкес эндокриндік патологиясы бар пациенттерді диагностикалау мен жүргізудің озық әдістерін зерделеу, аурудың болжамына, оның ауырлығына, даму жылдамдығы мен ықтимал асқынулардың кедергілеріне әсер ететін факторлардың болуы

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 4
  • Қазіргі гепатологияның таңдаулы сұрақтары

    Цикл білім алушыларды магистратура деңгейінде күтілетін деңгейге дейін әртүрлі генездегі бауыр патологиясын түсінуді дамыту үшін қажетті озық тұжырымдамалармен таныстыруға бағытталған. Бұл пән гепатология мәселелерін қарастырады: созылмалы гепатит, цирроз, бауыр обыры, бауырдың уытты зақымдануы.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 4
  • Сүйек-буын аппаратының патологиясы кезіндегі патофизиология мәселелері

    Сүйек-буын аппараты патологиясының әртүрлі түрлері бар пациенттерді жүргізу білімдерінің, дағдылары мен біліктерінің эскалациясы, заманауи медицинаның жетістіктеріне негізделген диагностиканың инновациялық әдістері мен емдеудің заманауи тәсілдерін зерттеу

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 4
  • Стоматологиялық зерттеуді ұйымдастыру және жүргізудің заманауи әдістері

    Бұл цикл зерттеулердің әр түрлі әдістерін тереңдетіп зерттеуге, сапаны жоспарлау, бақылау, бағалау, стоматологиядағы соңғы жетістіктеріне сәйкес зерттеу нәтижелерін интерпретациялауға, жақ-бет хирургиясы мен жалпы медицинада

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 12
  • 2 типті қант диабетінің қазіргі заманғы фармакотерапиясы

    СҚА-мен үйлесімде қант диабеті бар пациенттерді диагностикалау және жүргізу бойынша біліктілік пен білімді жетілдіру. Дәлелді медицинаға негізделген жаңа әдістемелерге сәйкес жүрек-қан тамырлары асқынулары кезінде ДК фармакологиялық емдеу мен алдын алудың қазіргі заманғы тәсілдерін зерделеу

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Өкпенің диссеминирленген аурулары

    Стертті, спецификалық емес клиникалық көріністер, айқын патогенді симптомдар болмаған кезде өкпенің диссеминирленген аурулары бар пациенттердің компьютерлік томографиясында қазіргі заманғы тәсілдерді зерделеу

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 7
  • БМСК деңгейінде тыныс алу органдары ауруларын диагностикалау мен емдеудің заманауи әдістері, алдын алу және скрининг принциптері

    ҚР-да БМСК деңгейінде пульмонологиялық және кардиологиялық көмек көрсетуді ұйымдастыру мәселелері қарастырылады, оған диагностика, емдеу, ауру болжамын анықтау, еңбек ету қабілетін сараптау, алдын алу және оңалту кіреді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 4
  • Эксперименталды стресс кезіндегі орталық нерв жүйесінің физиологиясы

    Цикл стресстік жағдайларды эксперименталды үлгілеуге, орталық нерв жүйесінің қызмет етуі және стресс жағдайындағы оның өзгерістері бойынша қазіргі заманғы ғылыми әдебиетті зерттеуге, сондай-ақ стресстік жағдайларды моделдеуде алынған нәтижелерді зерттеуге арналған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Балалар жасындағы стоматологияда қолданылатын дәрілік заттардың фармакокинетикасы мен фармакодинамикасының ерекшеліктері

    Заманауи стоматологиядағы диагностика мен емдеудің инновациялық әдістерін қолдана отырып, стоматологиялық аурулар эпидемиологиясына сүйене отырып, тістің кариоздық зақымдануын кешенді емдеудегі фармакологиялық емдеу ерекшеліктерін зерттеу

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 9
  • Балалардағы тыныс алу мүшелері аурулары кезіндегі тиімді Бактерияға қарсы терапия

    Жоғары тыныс алу жолдарының жіті және қайталанатын респираторлық аурулары бар емделушілерде медицинаның дамуының жаңа серпілістері мен перспективаларына сәйкес инновациялық диагностикалық әдістерді, антибактериалды терапияның жаңа әдістерін терең зерделеу

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 3
  • Түрлі аурулар кезінде мәселелерді шешу үшін дәлелдемелерді іздеу

    Цикл магистрантты медициналық ақпаратты іздеу және бағалаудың дұрыс әдістемесімен, медициналық практикада шешім қабылдаудың логикалық кезеңдерімен таныстыруға бағытталған, бұл ең жақсы ғылыми деректерді дәрігердің клиникалық тәжірибесімен және пациенттің құндылықтарымен ықпалдастыруға, нақты науқасты емдеуді таңдау үшін клиникалық зерттеулердің үздік нәтижелерін адал, дәл және мағыналы пайдалануға мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 6
  • Балалардағы респираторлық аллергоздар

    Цикл балалардағы тыныс алу мүшелері ауруларын емдеудің клиникалық-фармакологиялық ерекшеліктерін, диагностика критерийлерін, рентгенологиялық және компьютерлік - томографиялық семиотиканы, клиникалық-фармакологиялық ерекшеліктерін зерттеуге бағытталған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 4
  • Клиникалық эпидемиология негіздері және дәлелді медицина

    Студенттерді бағалау әдістемесімен таныстыру, халық денсаулығы мен өмір сүру ортасының өзгерістерін анықтау және болжамдау. Диагностика, алдын алу және емдеу мәселелері бойынша жаңа білім алуға, сондай-ақ дәлелді медицина тұрғысынан дәрігер-эпидемиолог тәжірибесіндегі ауруларды болжауды жақсартуға ықпал етеді. Емдеу алдын алу мекемелерінде болашақ кәсіби қызметте пайдалану үшін қажетті практикалық дағдыларды тәрбиелейді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 6
  • Кеуде қуысы аурулары мен жарақаттар хирургиясындағы VATS технологиясы

    Бейнеассистирленген торакальды хирургиядағы заманауи әдістер мен тәсілдер, тиімділігі мен сапасы дәлелді медицина принциптерімен дәлелденген емдеудің заманауи тәсілдері мен тактикасын терең зерделеу қарастырылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Экологиялық репродуктология

    Адамның репродуктивті қызметінің ерекшеліктерін, заманауи медицина прогресін және ғылым жетістіктерін ескере отырып, адамның репродуктивті жүйесінің экологиялық тәуелді бейімделу-бейімделу және патологиялық реакцияларын зерттеудегі медицинаның қазіргі жетістіктері қарастырылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 4

Оқыту нәтижелері

  • ОН1 - Дәлелді медицина бойынша терең білімі бар, Сын Тұрғысынан Ойлауды, зерттеу процесін дұрыс ұйымдастыра білуді көрсетеді және осы дағдыларды жүйелі түрде көрсетеді;
  • ОН2 - Озық ойлау дағдыларына ие, жаңа идеялар мен шығармашылық шешімдерді іздейді және жұмыспен байланысты идеялардың маңыздылығы мен маңыздылығын анықтай алады, кәсіби қызметпен байланысты өзіндік нанымдары мен құндылықтарын көрсете алады, денсаулық сақтауға деген ой-өрісін көрсете алады және қажет болған жағдайда оның өзгерістеріне ықпал етеді;
  • ОН3 - Жобалау, зерттеу әдістемесі мен әдістемесін таңдау, талдау және ресурстарды пайдалану жоспарында зерттеу сапасының сенімділігін анықтауға қабілетті;
  • ОН4 - Шет тілін еркін меңгерген, ақпараттық қауіпсіздікті ескере отырып, кәсіби қызметте әртүрлі ақпараттық және коммуникациялық технологияларды тиімді пайдаланады;
  • ОН5 - Ғылыми қызмет философиясын анықтап, түсіндіруге қабілетті, медицинаны мамандық ретінде сыни тұрғыдан талдай алады, Денсаулық сақтау саласындағы ғылыми құбылыстарды сипаттайды;
  • ОН6 - Зерттеу, кәсіби және педагогикалық қызметте қолданбалы сипаттағы жаңа білім мен дағдыларды алуға қабілетті;
  • ОН7 - Ұйымды құру және басқару, мүдделі тараптармен өзара іс-қимыл тетіктері мәселелері бойынша білімін көрсетеді;
  • ОН8 - Денсаулықты нығайту және емдеу бойынша жаңа қызметтерді, технологияларды, іс-шараларды енгізудің әсерін болжауға және модельдеуге қабілетті.
Top