Білім беру бағдарламасы өзекті емес

7M03202 PR-журналистика в М.Қозыбаев атындағы Солтүстік Қазақстан университеті

Пәндер

  • Шет тілі (кәсіби)

    Пән мәдениетаралық-коммуникативтік құзыреттілікті қалыптастыруға, ауызша, жазбаша шетел тілін жетілдіруге бағытталған; пәнді оқу нәтижесі бойынша академиялық адалдық ережелері бойынша білім алушы шет тілінде өз көзқарасын баяндай алады, оны әртүрлі есеп формаларына, хаттарға, ғылыми мақалаларға, баяндамаларға рәсімдей алады, шет тілінде аналитикалық мақалалармен жұмыс істей алады, дайындық бағыты бойынша ғылыми әдебиеттерді оқи алады, лингвистикалық төзімділікті қалыптастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Академиялық жазылымның мәдениеті мен этикасы

    Білім алушы академиялық адалдық, ғылыми аргументация принциптерін біледі; жазбаша коммуникацияның қазіргі заманғы нормаларын ескере отырып академиялық мәтін жасайды; ақпаратты өңдеу және түсіндірудің заманауи әдістерін пайдалана отырып, көздермен жұмыс істейді, өз көзқарасын ұсынады, негіздейді; академиялық жазбаша жұмысты бағалау критерийлерінің жүйелерімен жұмыс істейді; өзінің кәсіби саласында кәсіби құжаттарды, мақалалар мен мәтіндерді сауатты жазу талаптарын ескере отырып мәтіндер жасайды.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Жоғары мектептің педагогикасы

    Пән жоғары білім беруді дамытудың әлемдік үрдістерін, педагогикалық концепцияларды, білім беру стратегияларын, білім беру үрдістерін басқару заңдылықтарын оқытады; пәнді оқу нәтижесі бойынша білім алушы оқытудың кредиттік технологиялары, оқытудың жаңа концепциялары бойынша білім беру үдерісін құрастыра алады, қашықтықтан оқытуды қоса, өз қызметінің нәтижелерін талдайды, өзін-өзі дамыту үшін жағдай жасайды, қажетті ақпаратты өз бетінше іздестіруді жүзеге асырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • РR тарихы мен әдіснамасы

    Пәнді оқу нәтижесінде білім алушы өз қызметінде жарнамалық өнімді қоса алғанда, өндірістік және жарнамалық қызметті тану процедураларының технологияларын, заманауи технологиялар мен брендинг әдістерін пайдалана отырып, өнім брендін әзірлеуді пайдалана алады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Тарих және философия ғылымы

    Пән парадигмалар модельдерін, ғылыми таным әдістері мен формаларын, пәнаралық принциптерін оқытады; пәнді оқу нәтижесі бойынша білім алушы ғылыми-зерттеу жұмысы барысында туындайтын міндеттерді тұжырымдай және шеше алады; өзінің ғылыми ізденісінің нақты міндеттеріне сүйене отырып, зерттеудің оптамалды әдіснамасын таңдай алады, ғылыми зерттеу әдістерін және ұжымдық ғылыми-зерттеу жұмысын ұйымдастыру әдістерін меңгерген.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Жарнама және қоғаммен байланыс саласындағы социологиялық және маркетингтік зерттеулер

    Пән жарнама және қоғаммен байланыстағы социологиялық және маркетингтік зерттеулердің технологиясы мен әдіснамасын оқытады; пәнді оқу нәтижелері бойынша білім алушы талдау, синтез әдісі арқылы қоғамдық ортаға және қоғамдық пікірге зерттеу жүргізе алады; әлеуметтік және маркетингтік сауалнама арқылы нарықтық және әлеуметтік зерттеулер мәселелері бойынша кеңес беруді жүзеге асырады, мақсатты фокус-топтардың артықшылығын анықтайды.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Басқару психологиясы

    Пән қазіргі заманғы психологиялық заңдылықтарды, ұйымдарды басқару принциптерін, басқарушылық шешімдерді қабылдаудың психологиялық аспектілерін, командада жұмыс істеу принциптерін оқытады; пәнді оқу нәтижесі бойынша білім алушы жаңа ғылыми басқару парадигмасындағы ғылыми басқарудың заманауи үрдістерін талдауды жүзеге асыруға, персоналдың мінез-құлқын жобалауға, команда құруға, тиімді коммуникациялауға, өзін-өзі жүзеге асыруға, тұлғааралық қарым-қатынасты орнатуға және қолдауға қабілетті.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • БАҚ-тағы ақпараттық қауіпсіздік

    Пән БАҚ қызметіндегі ақпараттық қауіпсіздікті зерттеудің теориялық және әдіснамалық негіздерін зерттейді. Ақпаратты арқылы жеке тұлғаға және жаппай адам сансына әсер ету туралы тақырыпты білу нәтижесі бойынша білім алушы әдістер мен тәсілдер арқылы ақпараттық қауіпсіздік жұмыстарын (құқықтық нормаларға сәйкес) жүргізуге қабілетті.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Журналистикадағы көркем-публицистикалық құралдар

    Пән көркем мәнерлілік құралдарының пайда болу алғышарттарын, риторикалық фигураларды, сөйлеу фигураларын, медиатекстерге ерекше экспрессиялылық беретін шешендік өнерді оқытады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Медиаменеджмент және PR

    Пән БАҚ-тағы PR-менеджерлердің қызметін, бизнес-PR-да нейминг құру рәсімін зерделейді; пәнді оқу нәтижесінде білім алушы медиа ұйымда өзара іс-қимылды жүзеге асыра алады, медиа ұйымның PR-қызметінің стратегиясын анықтайды, ұйымның имиджін қалыптастырып, дамыта алады. Оны медиа өнім деректерін талдау арқылы жоба жасау негізінде, БАҚ-та қазіргі заманғы бизнестің әлеуметтік жауапкершілігін жүзеге асыра алады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Дата журналистика зерттеу әдіснамасы

    Пән ақпаратты сақтау, өңдеу әдістері, тәсілдері мен құралдарын, ақпараттық технологиялардың қазіргі заманғы кәсіби стандарттарын оқытады; пәнді оқу нәтижесі бойынша білім алушы ашық деректермен жұмыс істей алады, медиада бағдарламалаудың қазіргі заманғы тілдерін қолдана алады, электронды кітапханамен және электрондық коллекциялармен, әлеуметтік желілермен жұмыс жасай алады, пәнді оқу кезінде case study әдістері және аралас ғылымдар әдістері оқытылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Заманауи коммуникациялық үдерістегі баспасөз қызметі

    Пән мемлекеттік билік, жергілікті өзін-өзі басқару органдарында, қоғамдық ұйымдарда баспасөз қызметінің рөлі мен функцияларын оқытады; стратегиялық концепция технологиясын қолдану нәтижесінде білім алушы жоспар - жобаларды әзірлеуге қабілетті, ондағы: БАҚ-та жариялау үшін мәтіндік және аудиовизуалды материалдарды дайындау; баспасөз конференцияларын, баспасөз турларын және басқа да іс-шараларды жоспарлау және өткізу, дағдарыс жағдайында әрекет ету.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Медиабілім беру және медиасауаттылық

    Пән медиограммалылық пен ақпараттық сауаттылықтың маңыздылығын , қоғамдағы медианың құрылымдық элементтерін және олардың ақпаратқа әсер ететін модельдерін зерттейді; оқыту нәтижесі бойынша білім алушы медиатекстерді жинау, талдау және бағалау жүргізуге, ақпарат көздерін анықтауға, сыни ойлау технологиясы арқылы медиаконтентті шығаруға және пайдалануға қабілетті

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Қазіргі PR-журналистикадағы медиа жоспарлау

    Пән қазіргі PR-журналистикадағы медиа жоспарлау көрсеткіштерін есептеу әдістемесін оқытады; жарнамалық науқандарды стратегиялық, тактикалық және жедел жоспарлау принциптері арқылы анықтайды. Критерийлерді (рейтинг, "нысаналар", GRP, аудиторияны қамту және қабылдау жиілігі және т.б.) пайдалану нәтижесінде әлеуметтік және маркетингтік зерттеулер жүргізуге, PR-стратегияны болжау және әзірлеу үшін шешімдер қабылдауға қабілетті.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Конвергентті журналистиканың өзекті мәселелері

    Пән медиаконвергенция жағдайында мультимедиялық журналистиканы қалыптастыру әдістері мен технологияларын меңгереді; пәнді оқу нәтижелері бойынша білім алушы конвергенция үрдістері контекстінде медиасаланың дамуының негізгі әлемдік үрдістерін талдауды жүзеге асыра алады, интерактивті әдістер көмегімен мультимедиялық платформаларда орналастыру үшін массмедиа, жанр түріне, форматқа байланысты әртүрлі таңбалы жүйелерді пайдалана отырып материалды дайындауды және өңдеуді жүзеге асыра алады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Бала құқықтары және журналистика

    Пән, балалардың құқықтарын сақтау саласындағы халықаралық сандарттарды, мүгедек балалардың құқықтары туралы декларацияны оқып үйренеді; пәнді оқу нәтижелері бойынша білім алушы интерактивті және белсенді білім беру технологиялары мен әдістерін пайдалану арқылы орын алған оқиғаны сыни тұрғыдан бағалап, топтық пікірталас, кейс-міндет, проблемалық түрдегі әдіс арқылы талдауға қабілетті

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қоғаммен байланыстың интерактивті түрлері

    Пәнді оқыту нәтижесінде білім алушы сыртқы ортамен өзара қарым-қатынасты басқаруды жүзеге асырады, оның ішінде мемлекеттік органдармен, кәсіби қоғамдастықтармен ақпараттық, жарнамалық, консалтингтік агенттіктермен, қоғаммен байланыс агенттіктерімен, баспалармен, басқа кәсіпорындармен және ұйымдармен, қоғамдық құрылымдармен және қоғамның әртүрлі топтарымен және т. б. коммуникацияларды қамтамасыз етеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Тікелей эфир

    ТД ақпараттық хабар тарату түрлері, әртүрлі жанрлардың модельдері, сценарийлердің құрылымдық-композициялық ерекшеліктерін құру әдістері, технологиялары және техникасы оқытылады; пәнді оқу нәтижесінде білім алушы тікелей эфирде стандартты емес жағдайларды шеше алады, түсірілім алаңында журналистік шеберлік тәсілдері мен әдістерін қолдану арқылы режиссураның дайындық ерекшелігін біледі.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Теледидардағы дискуссиялық хабарларды ұйымдастыру

    Пән медиа алаңдағы дискуссиялық хабарларды ұйымдастыру әдістері мен технологияларын, дисуссиялық бағдарламалардағы ТВ мәнерлі құралдарын және интерактивті элементтерді, оппонент пен аудиторияның мінез-құлқының ерекшеліктерін зерттейді; пәнді оқу нәтижесі бойынша білім алушы ТВ-да, оның ішінде онлайн режимінде дискуссиялық хабарларды өткізуге, арнада, прайм-тайм бағдарламасын беттеуді жүзеге асыруға, көрермен аудиториясын зерделеуге қабілетті. Пәнді оқу кезінде синектика, дөңгелек үстел, полемика және т. б.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Заманауи медиа технологиялар

    Пән мультимедиялық журналистиканы қалыптастыру әдістері мен технологияларын меңгереді; пәнді оқу нәтижелері бойынша білім алушы конвергенция үрдістері контекстінде медиасаланың дамуының негізгі әлемдік үрдістерін талдауды жүзеге асыра алады, интерактивті әдістер көмегімен мультимедиялық платформаларда орналастыру үшін массмедиа, жанр түріне, форматқа байланысты әртүрлі таңбалы жүйелерді пайдалана отырып материалды дайындауды және өңдеуді жүзеге асыра алады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Бизнес коммуникациясындағы медиамәдениет және медиаэтика

    Пән бизнес саласындағы кәсіби қызметте медиамәдениет және медиаэтиканы оқытады; технологиялар мен әдістер корпоративтік жауапкершілікті, кәсіби ынтымақтастықты, Этикалық кодекстің құқықтары мен нормаларын сақтауды қалыптастыруға ықпал етеді; білім алушы БАҚ-та этикалық нормаларды, журналистік редакциялық қоғамдастықта нақты жағдайды имитациялау әдісін пайдалана отырып, жобалық қызмет арқылы мінез-құлық нормаларын пайдалана отырып, ақпарат жинауды жүзеге асыруға қабілетті.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Медиа конвергенциясы жағдайында цифрлік контент

    Пән медиа конвергенциясы, ақпараттық кеңістікті визуализациялау жағдайында цифрлық контентті құру әдістері мен технологияларын зерттейді; пәнді оқу нәтижелері бойынша білім алушы сандық контентті, оның ішінде қашықтан режимде құруға қабілетті, сандық медиарынктың өзгеретін ерекшелігіне барынша бейімделген

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5

Оқыту нәтижелері

  • Теледидарда, оның құрамында тікелей эфирде, аймақтық теледидар жанрының ерекшелігін ескере отырып, мәнерлі құралдарды пайдалана отырып, дискуссиялық бағдарламаларды ұйымдастыру үшін білімді синтездеуге; БАҚ-та шығармашылық медиалық өнімді ұсынуға; массмедиа материалдарын жасауға қабілетті.
  • Жаһандану және интернационаландыру жағдайында Отандық ғылымның дамуының қазіргі үрдістерін, бағыттары мен заңдылықтарын түсіндіруге, алынған зерттеу нәтижелерін ресімдеумен ғылыми зерттеу әдістерін пайдалана отырып, арнайы саладағы гуманитарлық және әлеуметтік, жаратылыстану ғылымдары саласында жоспарлауды жүзеге асыруға және зерттеулер жүргізуге, Ғылыми зерттеулер әдіснамасы саласында құзыретті болуға қабілетті
  • Жарнамалық іс- шаралардың тиімділігін арттыру мақсатында ақпаратты жинау мен талдауды жүзеге асыруға, журналистің этикалық кодексінің нормалары мен құқықтарын сақтай отырып, алынған ақпаратты сын тұрғысынан ұғынуға қабілетті
  • Білім беру үдерісін әдістемелік қамтамасыз етумен, оқытудың кредиттік технологиясы бойынша өзін-өзі тану және кері байланысты жүзеге асырумен жоғары мектепте арнайы пәндерді оқытудың инновациялық технологиялары мен әдістерін пайдалана отырып, оқу ақпаратын таратуға қабілетті, оның ішінде педагогикадағы және кәсіби саладағы ғылыми зерттеулердің теориялық-әдіснамалық негіздерімен сәйкес білім беру ортасының зерттеу қызметін жүзеге асыруға қабілетті, командада жұмыс істеуге, шешімдер қабылдауға, даулы жағдайларды шешуге қабілетті.
  • Әртүрлі тілдік және мәдени ортада еркін қарым-қатынас дағдыларын меңгерген, өзінің кәсіби саласында ғылыми коммуникация мен халықаралық ынтымақтастықты жүзеге асыруға қабілетті, академиялық адалдық ережелеріне сәйкес өз ойын ауызша және жазбаша түрде дұрыс ресімдеуге қабілетті
  • Медиа саласындада, әлеуметтік желілерде программалаудың заманауи тілдерін пайдалана отырып, БАҚ үшін журналистік медиаөнімді жасау кезінде креативтілігін, кең ой-өрісін, коммуникативтік дағдыларын, өзін-өзі жетілдіруге ұмтылысын көрсете алады.
  • PR даму үрдістерін талдауды жүзеге асыруға, ақпараттық PR-стратегияларды, ұйымның имиджін, медиа саласында жүргізілген әлеуметтік және маркетингтік зерттеулердің нәтижелерін ілгерілетумен жоспар-жобаларды, медиаөнімнің деректерін талдауды болжауға және әзірлеуге қабілетті
  • Медианың әр түрлі жанрларында журналистік материалдар жасауға, PR құралдарын қолдануға (мақалалар, баспасөз-релиздер жазу, блогтар жүргізу және т.б. ); талдау жүргізу әдіснамасын қамтамасыз ете отырып, өзекті тақырыптар, мәселелер табуға, ақпаратты жинау және талдау, верификация, баспа, теледидар, интернет-журналистика әдістерін меңгеруге қабілетті.
  • Ақпараттық, жарнамалық, консалтингтік агенттіктермен, жұртшылықпен байланыс жөніндегі агенттіктермен, баспалармен, басқа кәсіпорындармен және ұйымдармен, қоғамдық құрылымдармен және қоғамның әртүрлі топтарымен байланыс жасауды және қолдауды жүзеге асыра алады.
Top