Жаңалықтарды бақылап, талқылауға қатысыңыз!
Инстаграмымызға,
Telegram-арнаға жазылып,
қауымдастық чатына қосылыңыз — грант байқауының нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
7M07101 Технологиялық машиналар мен жабдықтар в ХИТУ
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Мақсаты еңбек нарығында бәсекеге қабілетті мемлекеттік, жергілікті, өңірлік, шетелдік мекемелер үшін технологиялық жабдықтар бойынша мамандар даярлау, сондай-ақ жоғары оқу орындары мен колледждер үшін ғылыми-педагогикалық кадрлар даярлау болып табылады. Өзекті ғылыми проблемаларды қалыптастыру, мемлекет пен нарықтың қажеттіліктеріне негізделген техникалық ғылымдар саласында теориялық және практикалық жеке дайындықты тереңдету, сондай-ақ ғылыми және практикалық қызметті игеру.
-
Академиялық дәреже Магистратура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 2 года
-
Кредиттер көлемі 120
-
Білім беру бағдарламаларының тобы M104 Көлік, көліктік техника және технология
-
Білім беру саласы 7M07 Инженерлік, өңдеу және құрылыс салалары
-
Дайындық бағыты 7M071 Инженерия және инженерлік іс
Пәндер
-
Басқару психологиясы
Пәнді оқудың мақсаты білім алушыныңіскерлік әрекеттестіктің психологиялық-коммуникативтік әдістері мен технологиялары туралы жүйелі білімдерін қалыптастыру. Оқыту нәтижесінде студенттің психологиялық білімі кеңейіп, жалпы психологиялық базасы менеджмент тақырыптарымен толықтырылып, басқарушылық қатынастар саласындағы кәсіби және өмірлік мәселелерді шешуге арналған практикалық сабақтар өткізіледі.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Ғылыми-зерттеу қызметі және коммерцияландыру
Пәннің мақсаты білім алушыда ғылыми және ғылыми-техникалық қызмет нәтижелерін енгізу және оларды коммерцияландыру туралы тұтас түсінік алу арқылы аналитикалық, шығармашылық ойлауды қалыптастыру болып табылады. Оқыту нәтижесінде білім алушы ғылыми зерттеулерді басқаруға, өндіріске ғылыми әзірлемелер мен технологияларды, сондай-ақ жаңа бұйымдардың, материалдар мен заттардың үлгілерін, макеттерін, үлгілерін енгізуге, Қазақстан Республикасының экономикасын дамытуға бағытталған ғылыми саланың құрамдас бөлігі ретінде ғылыми және (немесе) ғылыми-техникалық қызмет нәтижелерін коммерцияландыру кезінде қатысуға қабілетті болады. ұсынылған ҒЗТКЖ нәтижелерін оларды жеке бизнесте пайдалану үшін талдау жүргізу, жеке бизнесті дамыту үшін жаңа технологиялық мүмкіндіктер табу
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Шетел тілі (Кәсіби)
Пәннің мақсаты білім алушыда шет тілінде қарым-қатынас жасау қабілеттерін іске асыру және оларды кәсіби қызметте пайдалануға дайын болу үшін тұлғааралық және мәдениетаралық өзара іс-қимыл міндеттерін шешу үшін кәсіптік-бағдарланған шет тілді коммуникативтік құзыреттілік деңгейін қалыптастыру болып табылады. Оқыту нәтижесінде білім алушы ғылыми мақала жазу және ғылыми-зерттеу жұмыстарын орындау үшін шет тіліндегі әдебиеттерді оқу, түсіну, түсіндіру, іздеу дағдыларын іс жүзінде қолдана алады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Жоғары мектеп педагогикасы
Пәнді оқытудың мақсаты білім беру ұйымдарында педагогикалық қызметке қабілеттілікті қалыптастыру болып табылады. Оқыту нәтижесінде білім алушы жоғары мектеп дидактикасының, тәрбие теориясы мен білім беру менеджментінің, оқытушылық қызметті талдау мен өзін-өзі бағалаудың білімі негізінде кәсіптік-педагогикалық мәдениет контексінде педагогикалық қызметті жүзеге асыруға қабілетті болады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Зияткерлік меншік және патент
Пәннің мақсаты-патенттану мен зияткерлік меншіктің тұжырымдамалық негіздерін зерттеу. Оқыту нәтижесінде білім алушы құқық қорғау құжаттарын ресімдеуге, сондай-ақ зияткерлік қызмет нәтижелеріне құқықтарға, өнертабыстың, пайдалы модельдің, өнеркәсіптік үлгінің патентке қабілеттілік шарттарына қатысты жалпы ережелерді пайдалануға, осы объектілерге қатысты патенттік құқықтарды қорғауға, Патент алу рәсімдерін сақтауға қабілетті болады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Патенттану
Пәннің мақсаты халықаралық патенттік жіктелімді, патенттік ақпараттың жалпы сипаттамасы мен түрлерін, патенттік құжаттаманың ерекшеліктері мен артықшылықтарын зерделеу, диссертациялық зерттеу шеңберінде патенттік зерттеулер жүргізу болып табылады. Оқыту нәтижесінде білім алушы зияткерлік меншікті, өнеркәсіптік меншікті, өнертабысты, пайдалы модельді және өнеркәсіптік үлгіні ажырата алатын, өнертабысты сипаттауға қойылатын талаптарды сақтай отырып, патент беруге өтінімді сауатты жасай алатын, патент беруге өтінімді қарау тәртібін сақтай алатын болады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ғылым тарихы және философиясы
Пәннің мақсаты білім алушыда тереңдетілген теориялық білімді қалыптастыру және жалпыадамзаттық мәдениеттің бір бөлігі ретінде ғылыми ойлау тарихы мен философиясын терең ұғынуға негізделген пәнаралық дүниетанымды қамтамасыз ететін практикалық дағдыларды бекіту болып табылады. Пәнді зерделеу нәтижесінде білім алушы ғылыми, ғылыми және ғылыми емес танымның нысандары мен әдістерін, танымның қазіргі заманғы әдістерін түсіндіруге, ғылыми-зерттеу қызметі барысында туындайтын міндеттерді тұжырымдауға және шешуге қабілетті болады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Технологиялық процестерді модельдеу
Пәннің мақсаты тамақ өнімдерін өндірудің технологиялық процестерін ғылыми-зерттеушілік модельдеу әдістемесін зерделеу болып табылады. Оқыту нәтижесінде білім алушы заманауи бағдарламалық өнімдерді пайдалана отырып, сүт өнімдерін, ет өнімдерін және нан пісіру өндірісін өндірудің технологиялық процестерін модельдеуге, сондай-ақ тамақ өнімдерін өндірудің технологиялық процестерін оңтайландыру тәсілдерін қолдануға қабілетті болады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Технологиялық процестерді моделдеу және оңтайландыру
Пәннің мақсаты білім алушыда тамақ және қайта өңдеу өнеркәсібінің технологиялық процестерін модельдеуді жүргізу дағдыларын қалыптастыру болып табылады. Оқыту нәтижесінде білім алушы кәсіпорында өндірістік процесті іске асыруға жұмсалатын шығындарды оңтайландыру бойынша инженерлік міндеттерді шешуге, Тамақ өнімдері өндірісін басқару және бақылау әдістерін жетілдіруге, Тамақ өнімдері өндірісінің технологиялық процестерін оңтайландыру әдістерін қолдануға, тамақтану кәсіпорнының ресурстық әлеуетін оңтайландыру проблемаларын шешуге қабілетті болады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Ғылыми мен практикадағы ақпараттық технологиялар
Пәннің мақсаты білім алушыда қазіргі заманғы ақпараттық технологиялармен жұмыс істеудің практикалық дағдыларын дамыту, ақпараттық-есептеу жүйелері мен желілерін құрудың негізгі қағидаттарымен танысу, ақпаратты жинау және өңдеу, құжаттарды дайындау және ресімдеу, ақпараттық желілерде материалдарды ұсыну, ғылыми және білім беру қызметінде қолданбалы бағдарламалардың арнайы пакеттерін пайдалану болып табылады. Оқыту нәтижесінде білім алушы ғылыми қызметте АКТ құралдарын қолдана алады, зерттеу шеңберінде ғылыми ақпаратты іздеу үшін Интернет желісінің тиісті, оның ішінде халықаралық ақпараттық ресурстарын таңдай алады, зерттеу нәтижелерін өңдеу үшін АКТ құралдарын таңдай алады, зерттеудің жаңа әдістерін игеру кезінде қазіргі заманғы ақпараттық технологияларды меңгере алады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Тамақ технологиясының физика-химиялық, биохимиялық және биотехнологиялық негіздері
Кәсіби проблемаларды шешуге және өндірістің технологиялық үдерістерін басқаруға арналған тамақ өнімдерінің физика-химиялық және биохимиялық процестерінің негіздерін білуді студенттердің дайындауға дайындаған пән. Пәндерді меңгеру мақсаты - өнім өндірісінің негізгі технологиялық процестері саласындағы білімді қалыптастыру; судың биологиялық ресурстарында болған өзгерістерді басқару дағдылары мен дағдылары, қажетті қасиеттері бар тағамдарды алу.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Зерттеу теориясы мен әдістері
Пәнді оқытудың мақсаты магистранттардың ғылыми-зерттеу жұмыстарын ұйымдастыру, жүргізу және нәтижелерін ұсыну, ғылыми зерттеулерді ғылыми зерттеулер, есептер, мақалалар, ғылыми конференциялардағы баяндамалар нәтижесінде орындау бойынша бастапқы кәсіби біліктері мен дағдыларын қалыптастыру болып табылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Сенімділікті қамтамасыз етудің ғылыми-техникалық негіздер
Пәннің мақсаты сенімділікті бағалау бойынша білім алу техникалық жүйелерді әзірлеу және оны арттыру жөніндегі іс-шараларды жүзеге асыру.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Прогрессивті техника, технология және өндірісті механизациялау
Негізгі технологиялық процестерді, тамақ өнімдерін өндіру технологиялық схемаларын зерттеу. Табиғат объектілерінің сапалы өзгеруі адамның технологиялық процесс деп аталады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Тамақ концентратын өндіретін арнайы жабдықтар
Азық-түлік концентраттары өндірісінің жабдықтары мен ағынды желілерінің қазіргі жағдайы және перспективалы жаңартылуы. Тағамдық концентраттар жабдықтарының жаңа нанотехнологиялық типтерін құру.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Азық-түлік өнімдерін сертификаттау және сапасы
Пәнді игерудің мақсаты тамақ өнімдері мен азық-түлік шикізатын стандарттау мен сертификаттауды зерттеу болып табылады. Пән мал және өсімдік тектес азық-түлік өнімдері мен ауыл шаруашылығы шикізаттарының қауіпсіздігін қарастырады. Оқыту нәтижесінде білім алушы тамақ өнімдерін радиологиялық бақылау, бактериологиялық бақылау, токсикологиялық, паразитологиялық, микробиологиялық, ветеринариялық-санитариялық бақылау кезінде қатысуға, тамақ өнімдерінің сапасын бақылау әдістерін қолдануға қабілетті болады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ұлттық азық-түлік өнімдерін өндіру техникалары мен технологиялардың даму перспективалары
Шикізат пен дайын өнімнің сипаттамасы мен қасиеттері; шикізат пен өнімдерді сақтаудың негізгі режимдері мен әдістері; өндірістің негізгі технологиялық процестері; тағайындалған пункт және негізгі технологиялық жабдықтың сипаттамалары; жеке технологиялық операцияларды бағалау өлшемдері мен әдістері; технологиялық желілер мен жабдықтар. Ұлттық тағам технологиясы мен технологиясын дамыту перспективалары.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ет және сүт өнеркәсібінің прогрессивті технологиялары
Ет және сүт өнеркәсібіндегі жаңа кәсіпорындарды жобалауды, тиісті кәсіпорындарды техникалық қайта жарақтандыру мен қайта құруды, жаңа технологиялық жабдықтарды жасаудың техникалық жағдайларын және оларды жобалау шешімдерін әзірлеуді, ет және сүт өнеркәсібінің стандарттарына сәйкес келетін жоғары сапалы бәсекеге қабілетті өнімдерді өндіруді зерттейді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Эксперименттік деректерді өңдеу әдістері
Өлшеу міндеті. Өлшеу шкаласының түсінігі. Өлшеу түрлері. Физикалық шамаларды тікелей және жанама өлшеу тәсілдеріндегі айырмашылықтар. Физикалық шамалардың абсолюттік және салыстырмалы өлшемдеріндегі айырмашылықтар. Өлшеу дәлдігі. Санды және сандық емес деректер. Деректерді кодтау. Дихотомиялық (екілік) және полихотомдық деректер. Дерек көзі және алынған деректер. Бір өлшемді және көп өлшемді деректер. Деректердің артықшылығы. Қателер түрлері. Абсолюттік және салыстырмалы қателер. Жүйелік қателер. Жүйелі және кездейсоқ қателерді хабарлау. Бірінші және екінші түрдегі қателер
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Азық-түлік шикізатын меаникалық өңдеуге арналған заманауи жабдықтарды әзірлеу
Жалпы инженер дайындау. Оқу құралы негізінде салынған бұл тәсіл технологияны емес, өндіріспен емес, сонымен бірге осы жабдықпен орындалатын функцияларды қарастырады, немесе жабдықтың осы түріне арналған шикізатты өңдеу кезінде пайда болатын процестер. Бұл белгілі бір азық-түлік өнімдерінің жабдықтарын қарастырғаннан гөрі аз бөлімдерді анықтауға мүмкіндік береді, сондықтан оларды зерттеу керек. Оқудың соңғы сатысында (дипломдық жобада)
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Қоғамдық тамақтандыру кәсіпорындарындағы Менеджмент және сервис
Оқу пәнінің мақсаты білім алушыларда тамақтандыру кәсіпорындарының менеджменті саласында білім, Дағдылар мен құзыреттерді қалыптастыру болып табылады. Оқыту нәтижесінде білім алушы ұйымдастырушылық қатынастарды талдауға және құрастыруға, ұжымның жұмысын ұйымдастыруға, кәсіпорын персоналын басқаруда көшбасшылық қасиеттерді көрсетуге, тамақтану индустриясы мен қонақжайлылық кәсіпорнының жұмыс істеу тиімділігін арттыруға қабілетті болады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Тамақ өнеркәсібін метрологиялық қамтамасыз ету
Пәннің мақсаты білім алушыда өлшем бірлігін қамтамасыз ету бойынша техникалық өлшеулерді жүзеге асыру бойынша практикалық дағдыларды қалыптастыру және ғылыми-зерттеу жұмыстарын орындау үшін СИ эталондарын пайдалану болып табылады. Оқыту нәтижесінде білім алушы ИСО/МЭК 17024 МС бойынша Қызметкерлерді сынақтан өткізуге, тексеруге, калибрлеуге, сертификаттауға, ИСО/МЭК 17025 МС бойынша сынақ зертханаларын аттестаттауға, метрологиялық қызмет жұмысына қатысуға қабілетті болады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Қазіргі замаңғы тамақ өнімдерін техникалық қамтамасыздандыру
Технологиялық жабдықтардың жаңа заманауи үлгілері, тағамдық концентраттарды өндіруге арналған жабдықтардың жіктелуі. Жабдыққа қойылатын сапалық талаптар.Жөндеу, пайдалану және жабдыққа қойылатын негізгі қауіпсіздік талаптары.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Технологиялық машиналар мен жабдықтарды жобалау (салалар бойынша)
Технологиялық жабдықтың жалпы жобалау принциптері. Тамақ өнімдерін өңдейтін жабдықтарды өндіруге арналған құрылыс материалдарын таңдау. Өндіріс негіздері. Өндірістік желілерге арналған жабдықтарды жеткізу. Өндірістік желілердің жұмыс істеуі және жұмыс істеуі. Өндіріс желілерінің құрамында жұмыс істейтін тамақ өнімдерін өндіруге арналған машиналар мен құрылғылардың жұмыс істеуіне, оларды әзірлеуге, оңтайлы орналасуға және осы сандық және сапалық көрсеткіштерге қажетті анықтауға байланысты өндіріс, жобалау және ғылыми қызмет.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Тағам массасының инженерлік реологиясы
Пәннің мақсаты мен міндеттері. Шикізат пен дайын өнім сапасын басқару, реттеу және басқаруды қамтамасыз етуде инженерлік реологияның рөлі. Инженерлік реологияның ғылыми негіздері. Жалпы ережелер. Тұжырымдар мен анықтамалар. Дисперсия түрлері. Нақты тамақ массасының қасиеттерін сипаттау үшін реологиялық модельдерді қолдану. Тамақтың негізгі құрылымдық және механикалық қасиеттері. Тамақ өнімдерінің құрылымдық және механикалық қасиеттеріне технологиялық факторлардың әсері: температура, ылғалдың мөлшері, қысым, ұнтақтау дәрежесі, ұзақтығы
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
Оқыту нәтижелері
- педагогика және жоғары білім психологиясы туралы білімді оқытушылық қызметінде қолдану
- стандартты ғылыми міндеттерді шеше отырып, ғылыми-зерттеу қызметінде қолдана алады
- алған білімдерін ғылыми зерттеулер аясында идеяларды бастапқы игеру және қолдану үшін пайдалануға; процестер мен құбылыстарды талдаудың қолданыстағы тұжырымдамаларын, теориялары мен тәсілдерін сыни тұрғыдан талдау
- оқу процесінде заманауи ақпараттық технологияларды қолдану; кәсіби қарым-қатынас және мәдениетаралық коммуникация; ауызша және жазбаша түрде өз ойларын шешендік, дұрыс және логикалық жобалау; күнделікті кәсіби қызметке және докторантурада үздіксіз білім алуға қажетті білімдерді кеңейту және тереңдету
- ғылым мен білімнің қоғамдық өмірдегі рөлін түсіну; ғылыми білімнің қазіргі тенденциялары туралы; жаратылыстану (әлеуметтік, гуманитарлық, экономикалық) ғылымдарының өзекті методологиялық және философиялық мәселелері туралы; жоғары білім беретін оқытушының кәсіби құзіреттілігі туралы; жаһандану процестерінің қайшылықтары мен әлеуметтік-экономикалық салдары туралы
- ғылыми білімнің әдіснамасын қолдану; ғылыми қызметті ұйымдастырудың принциптері мен құрылымы; оқу процесінде студенттердің танымдық іс-әрекетінің психологиясы; білім берудің тиімділігі мен сапасын арттырудың психологиялық әдістері мен құралдары
- Кәсіби пәндерді оқытудың әдістерін білу
- Оқытудың кредиттік технологиясы бойынша оқу және педагогикалық қызметті жүзеге асыру