Жаңалықтарды бақылап, талқылауға қатысыңыз!
Инстаграмымызға,
Telegram-арнаға жазылып,
қауымдастық чатына қосылыңыз — грант байқауының нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
6B11102 Мәдени-тынығу жұмысы в ҚарУ Е.А.Бөкетов
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Мәдени-демалыс саласында кәсіби құзыреттілікке ие, мәдени-ағарту процесінде, ұйымдастырушылық, әдістемелік, зерттеу және басқару қызметінде тереңдетілген дағдылары бар мамандарды даярлау.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B092 Тынығу
-
ҰБТ-дағы пәндер Шығармашылық емтихан және Шығармашылық емтихан
-
Білім беру саласы 6B11 Қызмет көрсету
-
Дайындық бағыты 6B111 Қызмет көрсету саласы
Пәндер
-
Мәдени-тынығу саласындағы азаматтық-патриоттық тәрбие
Курс азаматтық-патриоттық тәрбиенің мәні мен мазмұны мәселелерін, философиялық-педагогикалық ойлар тарихындағы азаматтық-патриоттық тәрбиенің дамуының негізгі кезеңдерін, қоғам тарихындағы азаматтық пен патриотизм идеяларын зерттеуге арналған. және Қазақстанның педагогикалық ой-пікірлері, отбасында азаматтық және патриоттық тәрбиені қалыптастыру.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Балалар, жасөспірімдер қозғалысының тарихы мен теориясы
Курс балалар қоғамдық бірлестігінің қызмет етуінің теориялық аспектілерін, балалар қоғамдық бірлестіктерінің жіктелуі мен типологиясын, балалар қоғамдық бірлестіктерінің мақсаттары мен функцияларын, балалардың қоғамдық бірлестіктері қызметінің қағидаттарын, нысандарын, әдістері мен мазмұнын білуге арналған. балалар мен жасөспірімдер бірлестіктері, Қазақстандағы балалар мен жасөспірімдер қозғалысының қалыптасуы туралы.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Мәдени - тынығу қызметінің тарихы, теориясы
Курс мәдени-тынығу жұмыстарының негізгі бағыттарын, нысандарын, әдістері мен құралдарын зерттеуге арналған. Мәдени-бос уақытты өткізу және дамыту жолдарының әлеуметтік-танымдық және идеялық саяси негіздері. Мәдени-тынығу жұмысы теориясының әдіснамалық негіздері.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Музыка мәдениетінің тарихы
Курс әлемде және Қазақстанда музыкалық мәдениеттің пайда болуы мен дамуының теориялық негіздерін зерттеуге арналған. Мәдениет мекемелері жүйесіндегі әдістемелік қызмет, мәдени- тынығу орталықтарындағы әдістемелік жұмысты жоспарлау, әдістемелік өнім түрлері, мәдени-тынығу жұмысы жүйесіндегі озық тәжірибе мәселелері қарастырылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Қаржылық сауаттылық негіздері
«Қаржылық сауаттылық негіздері» пәні студенттердің жеке қаржылық шешімдер қабылдау кезінде қаржылық басқару дағдыларын дамыту мақсатында оқытылады. Курс аясында студенттер әртүрлі қаржылық құралдарды пайдаланудың тәжірибелік дағдыларын меңгереді, салықтарды есептеу және төлеу және салық есептілігін дұрыс толтыру, жеке қаржыларын үнемдеу және ұлғайту, бюджетті жоспарлау қабілетін дамытады. Оңтайлы инвестициялық стратегияны таңдау үшін қаржылық ақпаратты талдауға және қаржылық өнімдерді бағалауға ерекше назар аударылады. Пән заманауи қаржылық технологияларды бағалау және тиімді қолдану үшін қажетті дағдыларды және қаржылық алаяқтықты тану қабілетін дамытады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Мәдени-тынығу жұмысындағы ойын технологиялары
Курс ойынның әлеуметтік-педагогикалық және психоло-гиялық табиғаты туралы білімді игеруге арналған, ха-лықтың әртүрлі ойын әрекет-терін ұйымдастыру әдістемесі келесі мәселелерді қарастыра-ды: ойын технологиялары және олардың мәдени-тынығу саласындағы рөлі, ойынның шығу тегі және оның функци-ялары, ойындар мен техноло-гиялардың жіктелуі, ойын ин-терактивті технологиялары және олардың түрлері.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Құқық және кәсіпкерлік негіздері
Мемлекет және құқық, қазақстандық құқықтың негізгі салалары, сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет, Қазақстандағы мемлекеттік органдар жүйесі туралы білімді қалыптастыру мақсатында оқытылады. Сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл, оның мемлекеттік органдар мен кәсіпкерлік сектордағы әртүрлі көріністері, кәсіпкерлік қызметті бәсекелестік жағдайда ұйымдастыру, тәуекелдерді бағалау, инвестиция тарту мәселелері, экономика ғылымының әдістері, нарықтық қатынастардың заңдылықтары, халық шаруашылығының негіздері, халық шаруашылығы жағдайындағы экономикалық өсу және тұрақтылық мәселелері қарастырылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Мектепке дейінгі мекемелердегі мәдени-тынығу жұмысы
Курс әртүрлі типтегі мектепке дейінгі мекемелерде мәдени-тынығу жұмыстарын ұйымдастырудың ғылыми-әдістемелік негіздерін меңгеруге арналған. Мектепке дейінгі мекемелердің мәселелерін және олардың әлеуметтік-мәдени аспектідегі рөлін, мектепке дейінгі мекемелердің жұмысын ұйымдастыру ерекшеліктерін, мектеп жасына дейінгі балалардың дамуын, мәдени-демалыс бағдарламаларының баланың дамуындағы орны мен рөлін қарастырады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Экология және тіршілік қауіпсіздік негіздері
Пән білім алушыларда табиғи ресурстарды ұтымды пайдалану, тұрақты даму негіздері, тіршілік әрекетінің қауіпсіздігін құқықтық реттеу туралы білімді қалыптастыру, сондай-ақ жағымсыз әсерлерді болжау және төтенше жағдайлардың салдарын бағалау қабілеттерін қалыптастыру мақсатында зерделенеді. Курс шеңберінде білім алушылар қоршаған ортаны қорғауға және күнделікті өмірде қауіпсіздікті қамтамасыз етуге байланысты мәселелерді шешудің жүйелі тәсілін меңгереді. Пән қоршаған ортаны қорғаудың практикалық дағдыларын дамытуға мүмкіндік береді, оны өмірдің әртүрлі салаларында қолдануға болады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Толеранттылық педагогикасы
Курс толеранттылықты мәдени-этикалық мәселе ретінде зерттеуге арналған. Сұрақтар қарастырылады: толеранттылық: адам іс-әрекетін дамыту және қолдау саласы, толеранттылық: тәрбие мәселелері және оларды педагогикада шешу жолдары, тәрбие қызметіндегі толеранттылықты іске асыру, мектеп тарихындағы толеранттылық идеясы және педагогикалық ой, қазіргі әлемдік білім беру процесі.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Бос уақыттың педагогикасы
Пән бос уақыт педагогикасының теориялық негіздерін игеру мақсатында оқытылады. Сұрақтар қарастырылады: бос уақыт педагогикасының тарихы, бос уақыт педагогикасының тұжырымдамалық аппараты, мақсаты, міндеттері, бос уақыт педагогикасының принциптері, бос уақыт педагогикасының функциялары мен әдістері.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Көркемөнер ұжымдарындағы оқу-тәрбие жұмысы
Курс көркемөнер ұжымдарында оқу-тәрбие жұмысы туралы білімді, көркемөнер ұжымдарында Жұмысты жоспарлаудың практикалық дағдыларын игеруге арналған. Келесі мәселелерді қарастырады: көркемөнерпаздар ұжымы көркемөнерпаздар ұйымы ретінде, көркемөнерпаздар ұжымындағы педагогикалық процестің негізі ретінде көркемөнерпаздар қызметі, бос уақыттағы тәрбие процесінің мәні мен заңдылығы.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Көркемөнер шығармашылығы
Курс көркем шығармашылықтың мәні мен ұғымын зерттейді. Көркем шығармашылықты дамыту мен насихаттауда дәстүрлі және жаңа. Көркем шығармашылықтың жіктелуі. Клубтық бірлестіктің жіктелуі. Шығармашылық көркем балалар ұйымдары мен бірлестіктері. Бейресми көркемдік бірлестіктер мен қозғалыстар. Фестивальдердің, байқаулардың, конкурстардың және концерттердің, мерекелердің, шоулардың сценарий жоспарларының ережелерін әзірлеудің ерекшеліктері мен мәні.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Вокалды-хор тәрбиесі
Курс музыкалық-теориялық ғылымның әдіснамалық негіздерін және вокалды-хор тәрбиесін зерттеуге арналған.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Театр өнерінің тарихы
Курс театр және театр өнері туралы түсініктерді қалыптастыруға арналған. Театр өнерінің бір түрі ретінде, әр дәуірдегі театр, антикалық театр, оның шығу тегі, құрылғысы, актерлері, ортағасырлық театр, жанр мен формалар, Қайта өрлеу дәуіріндегі театр, қазіргі шетел театрының даму тенденциялары мәселелерін қарастырады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Мәдени-тынығу қызметінің шетелдік тәжірибесі
Ежелгі Греция мен ежелгі Римдегі жаппай мерекелердің, театрландырылған қойылымдардың тарихы қарастырылады. Швейцария мен Франциядағы мәдени- тынығу жұмыстарының шетелдік тәжірибесі. Франциядағы әлеуметтік-мәдени анимация-ны ұйымдастырудың теори-ялық негіздері. Мәдени - тынығу қызметін ұйымдастырудың ағылшын-американдық моделі. Орта, Шығыс Еуропа және Азия өңірі елдерінің қоғамдық-мәдени дамуы. Мәдениет саласындағы халықаралық ынтымақтастық.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Сценарий шеберлігі негіздері
«Сценарий шеберлігі негіздері» пәнін оқу студенттерге сценарий және оның ерекшеліктері туралы теориялық білім беруге арналған. Сондай-ақ театрландырылған қойылымдардың драмалық түрі ретінде мәдени-демалыс бағдарламаларының сценарийін жазу дағдыларын меңгеруге бағытталады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Мәдени-тынығу жұмысындағы жарнама және PR технологиялар
«Мәдени-демалыс жұмысындағы жарнама және PR технологиялар» пәнін оқу мәдени-демалыс саласындағы жарнама мен БАҚ-тың рөлін зерттеуге арналған. Бұл пәнді оқу барысында студенттерде шығармашылық процесс ретіндегі жарнама құбылысы туралы білім жүйесі қалыптасады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Кәсіби қазақ тілі
Білім алушының кәсіби коммуникация мәдениетін қалыптастыру, салалық терминдерді бірізді қолдану, кәсіби салаға қатысты құжаттарды стандарттар мен нормаларға сәйкес жазу дағдыларын машықтандыру, қазақ тілінде сөйлеу, жазу, баяндауды мамандықтарына қатысты жетілдіріп, лексикасын байыту, мемлекеттік тілдің әлеуметтік-қатысымдық қызметін кеңейту және дамыту мақсатында окытылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Әлеуметтік-мәдени саладағы арт-терапия
Курс бос уақыт саласындағы арттерапевтикалық жұмыстың теориялық негізін игеруге арналған. Мәселелер қарастырылады: мәдени- тынығу іс-әрекетінің теориялық негіздері, бос уақыттың түрлері және бос уақытты жіктеу, мәдени- тынығу іс-әрекетінің құрылымдық компоненттері, мәдени- тынығу жұмысын ұйымдастыру және әдістемесі біртұтас технологиялық процесс ретінде, мәдени- тынығу қызметі педагогика ғылымының дербес саласы ретінде.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Коммуникативті мәдениет негіздері
Коммуникативті сипаттама және жеке тұлғаның позитивті ойлау тренингі, коммуникативті жанжалдың әлеуметтік-психологиялық негіздері, негізгі этикет және олардың коммуникативті өзара әрекеттесудегі реттеуші функциялары, қарым - қатынас құрылымы және оның әлеуметтік-психологиялық сипаттамалары зерттеледі.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Сахна тілі
Орфоэпия, сахналық сөйлеуде дауысты қою, тыныс алу - сөйлеу дыбысының негізі, дикция-сөйлеу мәдениетінің маңызды элементі ретінде, интонация ауызша сөйлеудің айрықша белгісі ретінде, сөйлеу жолақтары мен логикалық үзілістер, сөйлеу мәтінімен жұмыс, сахналық сөйлеудегі тіл.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Бос уақытты көркемдік-бұқаралық ұйымдастыру
«Бос уақытты көркемдік-бұқаралық ұйымдастыру» пәнін оқу театрлық-бұқаралық жұмыс драматургиясының негіздерін, театрлық-бұқаралық қойылым сценарийіндегі идеялық-эмоционалдық әсер ету құралдарын зерттеуге арналған. Сонымен қатар білім алушылар мәдени-тынығу жұмыстарының әртүрлі бұқаралық формаларын ұйымдастырудағы практикалық дағдыларын қалыптастыруға бағытталады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Би тарихы
Курс бидің тарихы мен стильдері туралы түсініктерді қалыптастыруға арналған. Бидің пайда болуының тарихы мен мотиві, ежелгі бидің шығу тармақтары, Ежелгі Қытай, Ежелгі Үндістан және Ежелгі Египеттегі билер, грек және рим билері, Еуропа мен Ресейдегі би өнерінің дамуы, қазақ халқының биі, заманауи би стильдері қарастырылады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Сценография негіздері
Курс өнердің синкретикалық түрі ретінде сценография негіздері туралы идеяларды қалыптастыруға арналған. Келесі мәселелер қарастырылады: сценография: тұжырымдаманың мәні., сахна және оның негізгі сипаттамалары, театр сахнасының пайда болу тарихы, сценографиядағы көркем образ, декорациялар және олардың түрлері, театр бутафориясы, режиссер және суретші-сценограф: негізгі қызмет түрлері.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Шығармашылық педагогикасы мен психологиясы
Бос уақыт педагогикасы мен психологиясының тарихи негіздері қарастырылады. Пән келесі мәселелерді қарастырады: білім беру қазіргі кезеңдегі қоғамдағы әлеуметтік-мәдени құбылыс, қазіргі білім беру жүйесі және әлеуметтік-педагогикалық технологияның мәні, білім беру мекемелеріндегі тәрбие процесін зерттеудің теориялық негіздері, жеке тұлғаның шығармашылық ойлауын да-мыту, дарындылық дәрежесін диагностикалайтын әдістер мен тесттер.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Мәдени-тынығу қызметін ұйымдастырудың этикалық негіздері
«Мәдени-тынығу қызметін ұйымдастырудың этикалық негіздері» курсы студенттерге этикалық мәдениет туралы, этикалық іс-әрекетті ұйымдастыру туралы теориялық білім мен түсінік беруге арналған. Кәсіби этика мәселелері, оның мәні, құрылымы, мәдени-тынығу іс-әрекетіндегі рөлі қарастырылады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Мәдени-тынығу жұмысындағы ғылыми зерттеу әдістері
Пән студенттердің мәдени-тынығу жұмысы жұмыс саласында ғылыми зерттеулер жүргізу үшін қажетті білімдерін, дағдылары мен құзыреттерін қалыптастыру мақсатында оқытылады. Студенттер тиісті зерттеу әдістерін таңдауды және қолдануды, деректерді талдауды және тиімді бағдарламаларды әзірлеу мақсатында зерттеу нәтижелерін рәсімдеуді және ұсынуды үйренеді. Пәннің мазмұны мынадай мәселелерді зерделеуді қамтиды: мәдени-тынығу жұмысындағы ғылыми зерттеулерге кіріспе; мәдени-тынығу жұмысындағы ғылыми зерттеулердің әдіснамасы.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Жастардың бос уақытын ұйымдастыру технологиялары
Мәдени- тынығу қызметінің теориялық негіздері қарастырылады. Бос уақыттың түрлері және бос уақыттың жіктелуі. Мәдени- тынығу қызметінің құрылымдық компоненттері. Мәдени- тынығу жұмыстарын бірыңғай технологиялық процесс ретінде ұйымдастыру және ұйымдастыру. Мәдени- тынығу қызметі педагогика ғылымының дербес саласы ретінде. Мәдени- тынығу жұмыстарын ұйымдастырудың заманауи тәсілдері
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Білім беру мекемелеріндегі мәдени-тынығу жұмысының әдістемесі
Курс әдістемелік қолдауды ұғым және оның маңызды сипаттамалары ретінде қарастырады. Әдістемелік қамтамасыз етудің субъектісі, объектісі, функциялары. Мәдениет мекемелері жүйесіндегі әдістемелік қызмет, мәдени-демалыс орталықтарындағы әдістемелік жұмысты жоспарлау, әдістемелік өнім түрлері, мәдени- тынығу жұмыс жүйесіндегі озық тәжірибе қарастырылады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Мәдени-тынығу жұмысындағы жасанды интеллект
Пән мәдени-тынығу қызметі саласында жасанды интеллектті қолдану мақсатында оқытылады. Жасанды интеллектті бос уақыт, ойын, кинематография, музыка және теледидар индустриясында қолдану мәселелері қарастырылуда.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Имиджелогия
Курс бейнені қалыптастыру технологиясы бойынша іргелі білімі бар маманды дайындауға арналған. PR жүйесіндегі имиджді қалыптастыру, имиджді құру кезеңі, имиджология құралы ретіндегі манипуляция, саяси имиджология: саяси имидж түсінігі, классификациясы, саясаттағы тұлғалық имидждің орны мен функциялары қарастырылады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Мәдени-тынығу жұмысының ұлттық дәстүрлері
«Мәдени-тынығу жұмыстарының ұлттық дәстүрлері» пәнін оқу мәдени-тынығу жұмыстарының ұлттық дәстүрлерінің даму көздерін зерттеуге бағытталған. Оқу барысында білім алушылар мәдениет пен ұлттық дәстүрлер, этностың мәні және қазіргі мәдениеттегі дәстүрдің рөлі туралы білім алады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
"Мәдени-тынығу жұмысындағы ақпараттық технологиялар" практикумы
«Мәдени-тынығу жұмысындағы ақпараттық технологиялар» практикалық жұмысы» курсы ақпараттық технологиялардың негізгі ұғымдарын оқып үйренуге арналған. Ақпараттық жүйелердің классификациясы және сапасының сипаттамалары, мәдени-тынығу қызметін құжаттамалық қамтамасыз етудің ақпараттық технологиялары мәселелері қарастырылады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Музыкалық өнер негіздері
Курс музыкалық өнердің теориялық және практикалық негіздерін, оларды мәдени-тынығу іс-әрекетінде қолданудың мәнін зерттеуге арналған. Қарастырылатын мәселелер музыканың адамның көңіл-күйін, сезімін, мінез-құлқын, өмірге деген көзқарасын, адамдар арасындағы қарым-қатынас құралы ретіндегі музыканы, халықтық салт-дәстүрлердегі музыканы, халықтық музыкалық ойындарды бейнелі түрде жеткізу қабілеті қарастырылады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Мерекені өткізу технологиялары
Курс мерекені өткізу технологиялары, мерекелік мәдениеттің ерекшеліктері туралы білімді меңгеруге арналған. Ұжымдық жоспарлау, ұжымдық дайындау және істерді ұжымдық талдау, мерекені әзірлеу формалары, іс-шараны жобалау, мерекелік іс-шараның, бұқаралық мерекелер мен ойын-сауық іс-шараларының, театрландырылған бұқаралық іс-шаралардың тақырыбын анықтау мәселелері қарастырылады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Шоу-бағдарламаларды ұйымдастыру және қою
Курс шоу-бағдарламаларды ұйымдастырудың теориялық негіздерін, шоу-бағдарламаларды ұйымдастырудың әртүрлі формалары мен әдістерін зерттеуге арналған. Шоу-бағдарламаларды ұйымдастырудың теориялық негіздері, мерекенің элементі ретінде шоу-бағдарлама, шоу-бағдарламалардың типологиясы, шоу-бағдарламаларды ұйымдастырудың технологиялық кезеңдері қарастырылады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Драматургия негіздері
Курс классикалық драматургия және бос уақыт драматургиясының негізгі түсініктер аппараты туралы білім меңгеруге арналған. Этюд сюжетін құру, жанр мен стильді анықтау, қақтығысты анықтау, ұсынылатын жағдайларды дамыту және оқиғалар мен әсерлі фактілерді анықтау, кейіпкерлердің әсерлі желісін, олардың қарым-қатынасын анықтау, кейіпкерлерді анықтау, рөлдерді түсіндіру қарастырылады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Бұқаралық іс-шараларды модельдеу және режиссурасы
Курс бұқаралық іс-шараларды модельдеу мен бағыттаудың теориялық және практикалық негіздерін, оларды мәдени-тынығу іс-әрекетінде пайдаланудың мәнін зерттеуге арналған. Драматургия, мәдени-демалыс жұмысының шығармашылық әдісі ретінде театрландыру, театрлық-бұқаралық жұмыстың драматургиясы, театрландырылған бұқаралық қойылым сценарийіндегі идеялық-эмоционалдық әсер ету құралдары мәселелері қарастырылады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Мүмкіндігі шектеулі балалармен бос уақытты ұйымдастыру
«Мүмкіндігі шектеулі балалардың бос уақытын ұйымдастыру» пәнін оқу білім алушыларға мәдени-тынығу саласындағы «кіріктірілген оқыту» туралы, инклюзивті білім берудің қалыптасу тарихы, негізгі бағыттары, принциптері және оның міндеттері туралы теориялық білім беруге арналған.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Музыкалық аспап
Курс музыка ғылымының, музыкалық этноорганологияның теориялық негіздерін меңгеруге арналған. Музыкалық аспаптардың сұрақтары және оның түрлері, музыкалық дыбыстың негізгі қасиеттері, үні, аккордтары, интервалдары, көркем бағдарламаның орындалуы қарастырылады. белгілі аспаптық орындаушыларды тыңдау, концерттерге қатысу.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Мәдени-тынығу қызметін ұйымдастыру және басқару
Пән мәдени-бос уақытты басқару әдістерін, мәдени-бос уақытты басқарудағы ақпараттық қызметті игеру мақсатында оқытылады. Мәдени-тынығу ұйымдарының материалдық-техникалық базасына, ұйымдастырушылық-шығармашылық құжаттаманы әзірлеуге байланысты мәселелер қаралады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Көркемөнер ұжымындағы жұмыс әдістемесі
Курс көркемдік жетекші ретінде кәсіби қызмет үшін жеткілікті білім, білік және дағдылардың көлемін қалыптастыруға арналған; студенттерді әртүрлі типтегі көркемөнерпаздар және кәсіптік топтарда сабақ өткізу әдістемесіне, қатысушыларды іріктеу әдістерімен, жұмысты жоспарлау әдістерімен, қойылымды ұйымдастыру мен орындаумен байланысты ұйымдастыру мәселелерінің кешенімен таныстыруға бағытталады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Қазақстанның музыкалық өнері
Пән білім алушылардың Қазақстанның музыкалық өнері туралы білімдерін қалыптастыру мақсатында оқытылады. Сұрақтар қарастырылады:. қазақ музыкалық өнерінің дамуын кезеңдеу., қазақ музыкалық фольклорының жанрлары, қазақ күйшілерінің ауызша-кәсіби музыкалық шығармашылығы, сал, сері, ХХ ғасыр мәдениетіндегі Қазақстанның композиторлық мектебінің қалыптасуы мен дамуы, Қазақстанның музыкалық-орындаушылық өнері, Қазақстандағы музыкалық өнердің қазіргі жағдайы.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Актерлік шеберлік негіздері
«Актерлік шеберлік негіздері» пәнін оқу актер шығармашылығының ерекшеліктерін, театрдағы экспрессивтік құралдарды, сонымен қатар актерлік өнер технологиясындағы К.С.Станиславскийдің жүйесін зерттеуге бағытталған.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Мүмкіндігі шектеулі балалармен инклюзивті білім беру жағдайында мәдени-демалыс жұмыстарын ұйымдастыруда арнайы ықпал ету әдістерін қолданады. Өнер дамуының тарихи кезеңдерін талдайды; мәдени-демалыс жұмыстарын ұйымдастыруда этикалық нормалар мен қағидаларды ұстанады.
- Көркемдік шығармашылықтың кез келген түрінде білім алушылардың белсенділігін ынталандыратын және қолдайтын әртүрлі тәсілдермен ұйымдастыруды, композицияда әртүрлі тәсілдерді қолданудағы практикалық дағдыларды, вокалдық-хор тәрбиесінің жұмыс принциптерін, сахналық сөйлеу техникасын көрсетеді; сахналық сөйлеуді дамыту технологияларындағы, арт-терапиядағы, мәдени-бос уақыт іс-шараларының эстетикасын ұйымдастырудағы заманауи бағыттарды талдайды.
- Шығармашылық педагогикасы мен психологиясының, бос уақыттың жас педагогикасының, толеранттылық педагогикасының теориялық негіздері мен қағидаттарын, балалар-жасөспірімдер қозғалысының тарихи, әлеуметтік-педагогикалық аспектілерін, мәдени-демалыс саласындағы азаматтық-патриоттық тәрбиені, сондай-ақ Мектепке дейінгі мекемелердегі мәдени-демалыс жұмысын түсінеді және түсіндіреді; мәдени-демалыс саласында ойын технологияларын қолданады.
- Ойын және мәдени-демалыс бағдарламаларының сценарийлерін әзірлейді. Актерлік техниканы қолданады.
- Театр өнерінің тарихына талдау жасайды; көркем ұжымдармен оқу-тәрбие жұмысы әдістерінің жүйесін қолданады; актерлік шеберлік дағдыларына ие; Сценография және би тарихы мәселелеріне еркін бағдарланады; орындаушылық, театр және орындаушылық өнер түрлерін қолдануда үйлесім мен кешенді тәсілді талап ететін көркемдік-шығармашылық қызмет түрлерінің практикалық міндеттерін орындайды; терминологиялық әдістерді белсенді пайдаланады. аппара-театр және би тарихы бойынша том.
- Әртүрлі кезеңдердегі трансформация процестерінің себептері мен салдарларын жіктей отырып, сананың тарихи типтерін талдайды; Рухани жаңғыру контексінде Мәдени іс-шараларды ұйымдастырудың тәрбиелік әдістері мен технологияларын іске асырады.
- Жарнама және бұқаралық ақпарат құралдары арқылы қазіргі қоғамның мәдени құндылықтарын қолдану мен таратудың жолдары мен негізгі тетіктерін құрады; мәдени-демалыс қызметінің жобалық жұмыстарында ақпараттық технологияларды пайдалану дағдыларына ие.
- Өзін-өзі таныстыру, сөйлеу этикеті және коммуникативтік мәдениет ережелері мен нормаларын негіздейді; қарым-қатынас жағдайына сәйкес тілдік құралдарды таңдайды, диалогтық қарым-қатынас ережелерін іске асырады және ұлттық дәстүрлерді сақтай отырып, диалогтік өзара іс-қимылдың әртүрлі салалары мен жанрларында сөйлеу мінез-құлқы мен айтылуын бағалайды.
- Қоғамдық сананы жаңғыртудың негізгі бағыттарын іске асыруға, қазақ халқының рухани мұрасын сақтауға ықпал ететін қолданбалы экономикалық, заңдық, жаратылыстану-ғылыми пәндердің, құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет, экология және тіршілік қауіпсіздігі негіздері, қолданбалы бизнес мәселелерінде өзекті білімдерін көрсетеді.
- Бұқаралық іс-шараларды ұйымдастыру мәселелері бойынша нормативтік және құқықтық құжаттарды түсінеді және түсіндіреді; шығармашылық ұжымдардың қызметін жоспарлау бойынша жұмысты ұйымдастырады; мәдени-демалыс жұмысының бұқаралық нысандары мен әдістерін қолдану бойынша басқарушылық шешімдер қабылдайды; командада және шығармашылық ұжымдармен өзара іс-қимыл жасайды және жұмыс істейді; көркем-бұқаралық жұмысқа талдау жүргізеді.
- Мәдени-тынығу жұмысындағы ұлттық салт-дәстүрлер мен әдет-ғұрыптарды ескере отырып, мәдени-тынығу жұмысының технологияларын тиімді іріктеуді жүзеге асырады. Мәдениетаралық байланыстар жүйесіне жеке тұлғаны тартудың басқарушылық әдістерін пайдалану іскерлігін көрсетеді.
- Мәдени нысандарды, үдерістерді, практикаларды зерттеумен байланысты қазіргі заманғы зерттеу бағдарламалары арнасында теорияларды, тұжырымдамаларды, әдістер мен технологияларды түсінеді және қолданады; мәдени-демалыс саласындағы нақты ғылыми-зерттеу және ғылыми-практикалық міндеттерді шешу үшін әлеуметтік-мәдени зерттеудің әдістері мен технологияларын сыныптайды.
Ұқсас БББ
6B11102 Мәдени тынығу жұмысы
Қ.Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік университеті
6B11102 Мәдени-тынығу жұмысы
Махамбет Өтемісов атындағы Батыс Қазақстан университеті
6B11102 Мәдени-тынығу жұмысы
Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті
6B11102 Мәдени-тынығу жұмысы
Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті (QYZPU)