Жаңалықтарды бақылап, талқылауға қатысыңыз!
Инстаграмымызға,
Telegram-арнаға жазылып,
қауымдастық чатына қосылыңыз — грант байқауының нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
6B11102 Мәдени-тынығу жұмысы в QYZPU
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Нарықтық сұраныс пен жұмыс берушілердің талаптарын ескере отырып, заманауи технологияларды тиімді пайдалана алатын, халықтың бос уақытын ұйымдастыру саласындағы шығармашылық қабілеті жоғары, рухани-адамгершілік, эстетикалық, мәдени және әлеуметтік құндылықтарды қалыптастыруға бағытталған тұлғаның үйлесімді дамуын қамтамасыз ететін жүйелі педагогикалық үдерісті жүзеге асыра алатын бәсекеге қабілетті мамандарды даярлау.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B092 Тынығу
-
ҰБТ-дағы пәндер Шығармашылық емтихан және Шығармашылық емтихан
-
Білім беру саласы 6B11 Қызмет көрсету
-
Дайындық бағыты 6B111 Қызмет көрсету саласы
Пәндер
-
1 Оқу жылы
Қаржылық сауаттылық
Эмоционалды интеллект
Экономика және кәсіпкерлік негіздері
Құқықтық сауаттылық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
Экология және тұрақты даму
Өнер тарихы
Математикалық статистика негіздері
Экология және тіршілік қауіпсіздігі негіздері
Көшбасшылық негіздері және инновацияларға бейімделу
Фортепиано
Аспаптық дайындық
Тынығу тарихы және теориясы
-
2 Оқу жылы
Актерлік шеберліктегі сахна тілі
Тынығу драматургиясының негіздері
Тынығу қызметі саласындағы менеджмент және маркетинг негіздері
Әнші дауысын қою
Инклюзивті білім беру
Дауыс қою
Академиялық мақсаттағы ағылшын тілі
Академиялық жазылым
Актер шеберлігін оқыту әдістемесі
Сценография
ІТ аудио және бейне материалдарды өңдеу
Сценарий шеберлігі
-
3 Оқу жылы
Вокал және сахна пластикасы
Ғылыми зерттеулер негіздері
Бос уақытты ұйымдастырудың әдістемесі
Кәсіби этика және сәйкестік
Бос уақытты көркем-бұқаралық ұйымдастыру
Бос уақыт педагогикасы
Жасанды интеллект негіздері
Эстрадалық вокал
Режиссура
Тынығу мәдениетіндегі инновациялар және шетелдік тәжірибе
Бос уақыттың әлеуметтік-мәдени қызметі
Сахналық пластика
Коммуникативті мәдениет және бос уақытты ұйымдастырудың интерактивті формалары
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Әлеуметтік-мәдени әртүрлілікті ескере отырып, қарым-қатынастың әртүрлі форматтарын пайдаланады, әл-ауқатты және инклюзивті ортаны қалыптастыруда білім берудегі теңдік пен қолжетімділік қағидаларын құрметтейді, көшбасшылық қасиеттерге ие және оларды ұжымдық әлеуетті дамыту үшін қолдана алады.
- Кәсіби тапсырмаларды орындау үшін өзін-өзі реттеу мен рефлексияға қабілетті, жоғары деңгейдегі сыни және шығармашылық ойлау дағдыларын меңгерген.
- Сандық технологияларды зерттеулер мен қолдануда әдеп және құқықтық нормаларды сақтайды және біледі. Сандық ақпаратпен және деректерді қорғаумен жұмыс істеу кезінде қауіпсіздік шараларын қолданады, сандық ресурстарды белсенді, қауіпсіз және әдепті пайдалануға ықпал етеді.
- Кәсіби қызмет пен өз елінің азаматы мен патриоты болуы үшін адалдық, шынайылық, еңбекқорлық және парасаттылық сияқты қасиеттерге ие болады.
- Кәсіби қызмет үшін қауіпсіз және тиімді цифрлық құралдар мен технологияларды пайдаланады. IT-индустрияның соңғы жетістіктерін және кәсіби қызметтегі техникалық прогресті қолданады.
- Өнер тарихын, тынығу тарихы мен теориясын, технологиясын және көркем шығармашылықты біледі. Кәсіби қызметте практикалық дағдылар мен пәнаралық байланыстардың синтезін жүзеге асырады. Жеке және кәсіби өсу үшін жаңа білімге, зерттеулерге ашық.
- Драматургия және сахна өнері заңдары негізінде ұжымда шығармашылық белсенділікті дамытудың креативті әдістерін (көркемдік, музыкалық) техникалық құралдар мен сахналық жабдықтарды пайдалана отырып, режиссерлік шеберлік дағдыларын меңгерген
- Мәдениет және өнер мекемелерінде мәдени-бұқаралық іс-шараларды ұйымдастыра алады, жүйелі педагогикалық үдерісті жүзеге асыра алатын, балалармен жұмыс жасауда коммуникативті және креативті қасиеттерге ие, өнерге деген оң көзқарасты тәрбиелейді және бойына сіңіреді.
- Шығармашылық ұжымда инклюзивті орта мен эмоционалды тұрақты атмосфера құра алады, қоғамның мәдениетін, эстетикасы мен рухани құндылықтарын тәрбиелеу мен дамытудағы бос уақыт индустриясының рөлін түсінеді.
- Мәдени-тынығу іс-шараларын ұйымдастыру және жүзеге асыру үшін маркетинг және менеджмент әдістері мен құралдарын қолданудың жан-жақты дағдыларын меңгерген. Ұлттық және әлемдік тәжірибені салыстыру негізінде демалыс индустриясының даму жағдайын зерттейді.
- Ұйымдастырушылық-шығармашылық, ғылыми-зерттеу жобаларын іске асыруда сыни және аналитикалық ойлауы бар, пәндік салада, оның ішінде шет тілінде академиялық жазу және зерттеу нәтижелерін таныстыру дағдыларын меңгерген.
- Бос уақыт басшысының кәсіби қызметін сапалы және бәсекеге қабілетті ұйымдастыру міндеттерін шешу үшін жеке және кәсіби дамуды бағалауды жүзеге асырады.
Ұқсас БББ
6B11102 Мәдени-тынығу жұмысы
Академик Е.А.Бөкетов атындағы Қарағанды университеті (ҚарУ Е.А.Бөкетов)
6B11102 Мәдени тынығу жұмысы
Қ.Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік университеті
6B11102 Мәдени-тынығу жұмысы
Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті
6B11102 Мәдени-тынығу жұмысы
Махамбет Өтемісов атындағы Батыс Қазақстан университеті
6B11102 Мәдени-тынығу жұмысы
Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті (QYZPU)
6B11102 Мәдени-тынығу жұмысы
Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті
6B11102 Мәдени-тынығу жұмысы
Академик Е.А.Бөкетов атындағы Қарағанды университеті (ҚарУ Е.А.Бөкетов)