Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B11102 Мәдени-тынығу жұмысы в QYZPU

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты Нарықтық сұраныс пен жұмыс берушілердің талаптарын ескере отырып, заманауи технологияларды тиімді пайдалана алатын, халықтың бос уақытын ұйымдастыру саласындағы шығармашылық қабілеті жоғары, рухани-адамгершілік, эстетикалық, мәдени және әлеуметтік құндылықтарды қалыптастыруға бағытталған тұлғаның үйлесімді дамуын қамтамасыз ететін жүйелі педагогикалық үдерісті жүзеге асыра алатын бәсекеге қабілетті мамандарды даярлау.
  • Академиялық дәреже Бакалавриат
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша
  • Оқу мерзімі 4 года
  • Кредиттер көлемі 240
  • Білім беру бағдарламаларының тобы B092 Тынығу
  • Білім беру саласы 6B11 Қызмет көрсету
  • Дайындық бағыты 6B111 Қызмет көрсету саласы

Пәндер

Оқыту нәтижелері

  • Әлеуметтік-мәдени әртүрлілікті ескере отырып, қарым-қатынастың әртүрлі форматтарын пайдаланады, әл-ауқатты және инклюзивті ортаны қалыптастыруда білім берудегі теңдік пен қолжетімділік қағидаларын құрметтейді, көшбасшылық қасиеттерге ие және оларды ұжымдық әлеуетті дамыту үшін қолдана алады.
  • Кәсіби тапсырмаларды орындау үшін өзін-өзі реттеу мен рефлексияға қабілетті, жоғары деңгейдегі сыни және шығармашылық ойлау дағдыларын меңгерген.
  • Сандық технологияларды зерттеулер мен қолдануда әдеп және құқықтық нормаларды сақтайды және біледі. Сандық ақпаратпен және деректерді қорғаумен жұмыс істеу кезінде қауіпсіздік шараларын қолданады, сандық ресурстарды белсенді, қауіпсіз және әдепті пайдалануға ықпал етеді.
  • Кәсіби қызмет пен өз елінің азаматы мен патриоты болуы үшін адалдық, шынайылық, еңбекқорлық және парасаттылық сияқты қасиеттерге ие болады.
  • Кәсіби қызмет үшін қауіпсіз және тиімді цифрлық құралдар мен технологияларды пайдаланады. IT-индустрияның соңғы жетістіктерін және кәсіби қызметтегі техникалық прогресті қолданады.
  • Өнер тарихын, тынығу тарихы мен теориясын, технологиясын және көркем шығармашылықты біледі. Кәсіби қызметте практикалық дағдылар мен пәнаралық байланыстардың синтезін жүзеге асырады. Жеке және кәсіби өсу үшін жаңа білімге, зерттеулерге ашық.
  • Драматургия және сахна өнері заңдары негізінде ұжымда шығармашылық белсенділікті дамытудың креативті әдістерін (көркемдік, музыкалық) техникалық құралдар мен сахналық жабдықтарды пайдалана отырып, режиссерлік шеберлік дағдыларын меңгерген
  • Мәдениет және өнер мекемелерінде мәдени-бұқаралық іс-шараларды ұйымдастыра алады, жүйелі педагогикалық үдерісті жүзеге асыра алатын, балалармен жұмыс жасауда коммуникативті және креативті қасиеттерге ие, өнерге деген оң көзқарасты тәрбиелейді және бойына сіңіреді.
  • Шығармашылық ұжымда инклюзивті орта мен эмоционалды тұрақты атмосфера құра алады, қоғамның мәдениетін, эстетикасы мен рухани құндылықтарын тәрбиелеу мен дамытудағы бос уақыт индустриясының рөлін түсінеді.
  • Мәдени-тынығу іс-шараларын ұйымдастыру және жүзеге асыру үшін маркетинг және менеджмент әдістері мен құралдарын қолданудың жан-жақты дағдыларын меңгерген. Ұлттық және әлемдік тәжірибені салыстыру негізінде демалыс индустриясының даму жағдайын зерттейді.
  • Ұйымдастырушылық-шығармашылық, ғылыми-зерттеу жобаларын іске асыруда сыни және аналитикалық ойлауы бар, пәндік салада, оның ішінде шет тілінде академиялық жазу және зерттеу нәтижелерін таныстыру дағдыларын меңгерген.
  • Бос уақыт басшысының кәсіби қызметін сапалы және бәсекеге қабілетті ұйымдастыру міндеттерін шешу үшін жеке және кәсіби дамуды бағалауды жүзеге асырады.
Top