Стратегиялық маркетинг және глобализация

  • Жаһандық маркетингтің дамуының мәні, ерекшеліктері және мәселелері. Маркетинг қызметін интернационалдандыру. Маркетингті интернационалдандыру процесінің объективті негізі мен мазмұны. Жаһандық бәсеке туралы түсінік. Маркетинг қызметін интернационалдандыру стратегиялары. Бейімдеу стратегиясы мен стандарттау стратегиясының артықшылықтары мен кемшіліктері. Трансұлттық және трансұлттық компаниялар бизнесті интернационалдандыру формалары ретінде. Халықаралық маркетингтік ортаның ерекшеліктері мен әлемдік тенденциялары. Ақпараттық технологиялардың, инфрақұрылымның дамуы және олардың халықаралық маркетингтік ортаны зерттеуге әсері. Аймақтық экономикалық интеграция.
  • Образовательная программа 7M04106 Маркетинг 2 жыл
  • Несиелер 5
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 2
  • Семестр 3
Top