Бизнес-зерттеулер

  • Бұл пән магистранттарда бизнес-зерттеулерді жүргізу, оларды жоспарлау және ұйымдастыру, бизнес-зерттеулердің замануи құралдарын қолдану, кәсіби қызметте басқарушылық шешімдерді қабылдау үшін бизнес-зерттеу нәтижелерін интерпретациялау дағдыларын қалыптастыруға бағытталған; бизнестің дамуына сыртқы факторлардың әсерін зерттеу жүргізу; бәсекелестік ортаға талдау жүргізу; жаңа тауарды шығарудың нарықтық мүмкіндіктерін зерттеу жүргізу; бизнесті зерттеудің әртүрлі әдістерін қолдану; бизнесті талдау мен диагностикалауды жүргізу
  • Образовательная программа 7M04114 Маркетинг (1 о.ж.)
  • Несиелер 4
  • Селективті тәртіп
Top