Жаңа білім беру бағдарламасы

7M01703 Орыс тілі мен әдебиеті в QYZPU

Пәндер

  • Академиялық жазылым

    Пән академиялық контексте жазбаша сөйлеу дағдыларын дамытады. Курс ғылыми мәтіннің құрылымын, зерттеу және дәлелдеу әдістерін, дәйексөздер мен сілтемелер ережелерін зерттеуді қамтиды. Магистранттар ғылыми эсселерді, рецензиялар мен зерттеу мақалаларын жоспарлау, жазу және редакциялау әдістерін, академиялық этика мәселелерін және жұмысты пішімдеу ережелерін меңгереді. Тәжірибелік тапсырмалар мен кері байланыс арқылы магистранттар академиялық пікірталас аясында өз ойларын анық, логикалық және дәлелді жеткізу қабілетін дамытады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Зерттеу қызметіндегі аргументация теориясы

    Пәннің мақсаты маманның логикалық мәдениетін арттыру, алға қойылған ережелерді негіздеу, пікірталасты сауатты жүргізу дағдыларын қалыптастыру; ақпаратты тез өңдеу, пікірталаста дәлелді дәлелдер табу дағдыларын қалыптастыру; дәлелді дәлелді дәлелденбегеннен ажырату, қарсыластың ұстанымын сынау, негіздеменің түрлері мен формалары, дәлелді дискурстың логикалық және психологиялық негіздері туралы жалпы түсінік қалыптастыру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Қазіргі орыс тіліндегі белсенді процесстер

    Пәннің мақсаты-магистранттарда үнемі өзгеретін объект, сонымен қатар тұрақты және тұрақты объект туралы; тіл туралы түсінік қалыптастыру; тарихи дамуындағы әдеби тілдің нормалары туралы ғылыми түсінік қалыптастыру; қазіргі орыс тіліндегі үрдістерге білікті көзқарас қалыптастыру, жүйелік өзгерістер мен тілдік қателерді ажырата білу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Мәтінді жазу және редакциялау

    Пәннің мақсаты магистранттарда ерікті мәтіндерді саналы түрде жазу және оларды редакциялау үшін қажетті базалық дағдыларды қалыптастыру; стилистикалық, композициялық және логикалық дұрыс мәтінді құрудың теориялық мәліметтері мен практикалық дағдыларын беру; сөйлеу және логикалық ойлау қабілеттерін дамытуға ықпал ету.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Әдебиеттерді талдау, білім берудегі теориялық және тұжырымдамалық негіздер

    Курс барысында магистранттар ғылыми зерттеулерге сыни талдау жасайды, өзіндік зерттеу тәсілдерін әзірлейді және білім беру саласындағы негізгі тұжырымдамалар мен тенденцияларды түсіну үшін салыстырмалы талдау дағдыларын қолданады. Әрбір тапсырма сыни тұрғыдан ойлау және ғылыми материалдармен аналитикалық жұмыс істеу дағдыларын дамытуға бағытталған, бұл магистранттарға пән саласын тереңірек түсінуге ғана емес, сонымен қатар өздерінің ғылыми жобаларын жасауға дайындалуға көмектеседі .

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Қазіргі публицистика тілі

    Пәннің мақсаты заманауи публицистиканың даму тенденциялары туралы түсінік беру, жазбаша және ауызша публицистикалық мәтінді түсіну дағдыларын дамыту, баспа жаңалықтар мәтінінен, телевизиялық публицистикадан (сұхбат, ток-шоу, авторлық бағдарламалар) және жаңа типтегі коммуникативті ортадан (блогтар мен посттар) әр түрлі деңгейдегі ақпаратты алу және түсіндіру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Зерттеу дизайны және білім берудегі этика

    Магистратура студенттері зерттеу сұрақтарын құрастыруды, әдістемені таңдауды, деректерді жинау құралдарын әзірлеуді және деректерді талдау процедураларын жоспарлауды қоса алғанда, зерттеу дизайнының әртүрлі аспектілерін зерттейді. Сонымен қатар, курс деректердің құпиялылығы, зерттеуге қатысушылардың құқықтары мен әл-ауқаты сияқты білім беру зерттеулерін реттейтін этикалық нормалар мен стандарттарға баса назар аударады. Оқыту білім беру саласында жоғары сапалы және этикалық зерттеулер жүргізу үшін магистранттарға қажетті дағдыларды бере отырып, ғылыми жобаларды жобалау және жүзеге асыру үшін алынған білімді практикалық қолдануды қамтиды.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Ғылым тарихы мен философиясы

    Философия және ғылым тарихы пәні студенттерге ғылыми әдістің дамуы жағдайында ойлау эволюциясы туралы түсінік береді. Студенттер сыни ойлау және салыстырмалы талдау дағдыларын қолдана отырып, негізгі философиялық ұғымдарды және олардың ғылыми жаңалықтарға әсерін талдайды. Олар ғылыми парадигмаларды қалыптастырудағы идеологиялардың әсерін бағалайды, білімге әртүрлі көзқарастарды салыстыру және бағалау үшін интеллектуалды дағдыларды пайдаланады. Тарихи контексттерді талқылау және зерттеу арқылы студенттер ақпаратты талдау және синтездеу дағдыларын дамытады, философия мен ғылымның байланысын терең түсінуді дамытады .

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Филологиялық білім берудің тарихы мен әдістемесі

    Пәннің мақсаты қазіргі әдістемелік зерттеулер негізінде әртүрлі әдеби мектептерді олардың өзара әрекеттесуін ескере отырып, магистранттар арасында оның дамуының негізгі кезеңдерінде филологияның тарихы мен әдістемесі туралы түсініктердің толық жүйесін және филологиялық білім беруді қалыптастыру. Міндеттері: заманауи әдістер мен әдістемелерді қолдана отырып, басқа мамандар жүргізген ғылыми зерттеулердің нәтижелерін білікті талдау, түсініктеме беру, қаорытындылау және қорытындылау дағдыларын меңгеру; XVIII-XXI ғасырлардағы тарихи-әдеби үдерістің теориялық үлгілері туралы түсініктерін қалыптастыру; әдебиет тарихының фактілеріне және оларды теориялық түсіну формаларына тарихи көзқарасты қалыптастыру; әдебиеттанудағы мәтінаралық тәсілдің мәнін зерттеп, мәтінаралық талдау дағдыларын меңгеру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Сандық зерттеу және деректерді талдау

    Курс барысында магистранттар білім беру деректерін талдау үшін қолданылатын әртүрлі статистикалық әдістерді, соның ішінде сипаттамалық және қорытынды статистиканы, корреляциялық талдауды, регрессиялық талдауды және факторлық талдауды меңгереді. Олар сондай-ақ сынамаларды алу, деректерді жинау және өлшеу құралдарының сенімділігі мен негізділігін бағалау принциптерімен танысады. Курс магистранттарға заманауи статистикалық бағдарламалық қамтамасыз етуді пайдалана отырып, өз бетінше зерттеулер жүргізуге және білім беру деректерін талдауға мүмкіндік беретін теориялық негіздер мен практикалық дағдыларды қамтиды.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Лингводидактиканың өзекті мәселелері

    Лингводидактиканың өзекті мәселелері пәнін меңгеру мақсаты - тілдерді оқытудың лингводидактикалық негіздері бойынша теориялық білімдердің қажетті жиынтығын меңгеру негізінде магистранттардың болашақ кәсіби қызметінде заманауи әдістерді, ұйымдастыру формалары мен технологияларын қолдануға дайындығын қалыптастыру болып табылады, ал бұл өз кезегінде педагогикалық білім беру магистрлерінің кәсіби құзыреттілігінің құрамдас бөлігі болып табылатын лингвистикалық және әдістемелік құзыреттілік негіздерін кеңейту және тереңдетуге септігін тигізеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Жоғары мектеп педагогикасы

    Жоғары мектептің педагогикасы- Қазіргі әлемдегі жоғары білім. Жоғары мектеп педагогының кәсіби-педагогикалық мәдениеті. Педагогикалық қарым-қатынас. Жоғары мектептің педагогикалық процесс теориясы. Жоғары мектеп дидактикасы. Жоғары кәсіптік білімнің мазмұны. Оқу процесін басқару. Жоғары мектепті оқытудың әдістері мен формалары. Жоғары мектептің тәрбие теориясы. Жоғары мектептің ғылыми қызметінің теориясы. Педагогикалық технологиялар. ЖОО-ны басқару

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Шетел тілі (кәсіби)

    Курс супер-базалық стандарт (С1) деңгейінде шет тілін оқыту үдерісінде шетел тілін практикалық меңгеруді қамтамасыз етуге, магистранттардың лингвистикалық емес оқыту бағыттары бойынша мәдениетаралық және коммуникативтік құзыреттілігін қалыптастыруға бағытталған. Пән магистранттардың кәсіби қызметі аясында тілдік дағдыларын кеңейтеді және жетілдіреді. Курс магистратураның пәндік саласына сәйкес нақты лексиканы, терминологияны және коммуникациялық стратегияларды зерттеуді қамтиды. Студенттер болашақ мансабында туындауы мүмкін кәсіби мәтіндермен, құжаттамалармен және коммуникациялық жағдайлармен таныстырылады. Тыңдау, оқу, жазу және сөйлеу арқылы студенттер кәсіби жағдайда шет тілінде тиімді қарым-қатынас жасау дағдыларын дамытады. Презентация, келіссөздер жүргізу және жазбаша хат алмасу дағдыларын дамытуға ерекше көңіл бөлінеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Сапалы зерттеулер және деректерді талдау

    Пән білім беру зерттеулерінде қолданылатын сапалы әдістерді тереңдетіп оқытады. Магистратура студенттері сұхбат, фокус-топтар, бақылау және құжаттарды талдау сияқты әртүрлі мәліметтер жинау әдістерімен таныстырылады. Сапалы ақпаратты жинау, жазу және талдау процесін зерттеңіз, нәтижелерді түсіндіру және сапалы деректерден қорытынды жасау дағдыларын дамыту. Сапалық әдістерді қолдану кезінде зерттеу нәтижелерінің негізділігі мен сенімділігін қамтамасыз ету принциптерін талдаңыз. Меңгереді: Сапалық тәсіл. Теориялық негіз және зерттеу сұрақтары. Зерттеу дизайны: кейс-стади. Мәліметтерді жинау (сұхбат, бақылау).

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Қазіргі әдебиеттанудың өзекті мәселелері

    Пәннің мақсаты - Қазіргі әдебиеттанудың өзекті мәселелерін қарастыру, қазіргі әдебиеттанудың құрылымы мен негізгі әдіснамалық бағыттары туралы түсінік беру; әдебиеттанудың негізгі іргелі және жеке ұғымдарын қамтитын ұғымдық аппаратты қалыптастыру. Курста қазіргі әдебиеттанудың методологиясындағы өтпелі үрдістер, жалпы мәдени процесс ретінде әлем карталарының динамикасы және оның заңдылықтары; қазіргі филология ғылымындағы өтпелі үрдістер және олардың заңдылықтары; отандық әдебиеттанудың дәстүрлі ғылыми парадигмасын сипаттайтын негізгі параметрлер; қазіргі әдебиеттанудағы әдіснамалық қондырғыларды ауыстыру үрдісі туралы түсінік беріледі.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Педагогикалық риторика

    Пәннің мақсаты педагогтың коммуникативтік және риторикалық құзыреттілігін қалыптастыру; мұғалімнің кәсіби қызметіне тән педагогикалық қарым-қатынас ерекшелігін, коммуникативтік-сөйлеу жағдайларының ерекшеліктерін ұғыну; кәсіби маңызды пікірлерді талдау және құру тәжірибесін меңгеру; жаңа тұрақты өзгермелі жағдайларда алған білімін және қалыптасқан білімдерді қолдана алатын, әртүрлі кәсіби міндеттерді өз шешімін іздеуге және табуға қабілетті креативті ойлайтын тілдік тұлғаны дамыту.Педагогикалық риторика курсы магистранттарда өз сөзін сын тұрғысынан ұғынуға, білім алушылардың сөздерінде коммуникативтік кемшіліктерді жоюға қабілетті қалыптастыруға тиіс.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Жоғары мектептегі оқыту технологиялары

    Пәннің мақсаты-магистранттарда жоғары мектепте оқыту технологиялары туралы, педагогикалық ЖОО-дағы филологиялық пәндер жүйесі туралы, олардың педагогикалық бағыттағы бітірушілерді кәсіби даярлаудағы орны туралы тұтас түсінік қалыптастыру. Пәнді оқу барысында магистранттарда жоғары білім беруді дамытудың қазіргі кезеңінде кәсіби міндеттерді шешу үшін әдістемелік ғылым мен білімнің қазіргі мәселелерін білу қабілетін қалыптастыру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Әдеби бағыттар мен мектептер

    Пәннің мақсаты - әдебиеттанудағы негізгі бағыттар мен мектептер туралы білімді жүйелеу, категориялық аппаратты меңгеру, негізгі теориялық-әдеби ұғымдарды жүйелі бірлікке келтіру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Басқару психологиясы

    Магистранттар көшбасшылықтың психологиялық аспектілерін талдайды, оның ішінде мотивация, көшбасшылық, коммуникация және жанжалдарды басқару. Персоналды басқарудың психологиялық әдістеріне және ұйымдық өзгерістерге ерекше назар аударылады. Магистратура студенттері күрделі жағдайларда талдау және шешім қабылдау дағдыларын қалыптастыра отырып, оқу орындарын басқаруға психологиялық тұжырымдамаларды қолдануды зерттейді. Курс сонымен қатар магистранттарды білім беру ортасында тиімді көшбасшылық пен басқаруға дайындауға арналған кейс-стадилер мен сценарийлерді қамтиды.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Әлемдік мәдениет контекстіндегі орыс әдебиеті

    Пәннің мақсаты - әртүрлі мәдени феномендерді салыстырмалы талдау қабілетін қалыптастыру; өнердің әртүрлі түрлерінің ерекшеліктерін меңгеру және әдебиеттің рөлі мен ерекшелігін түсіну; орыс мәдениетінің әмбебап константаларын таныстыру және меңгеру; орыс мәдениетінің негізгі сипаттамалары неғұрлым мәнерлі және толық ұсынылған мәтіндер корпусын меңгеру; кең тарихи-мәдени контексте жазушылардың жеке әдеби шығармалары мен шығармашылығын өз бетінше түсіну және талдау қабілетін дамыту.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Маркетингтік коммуникациялар

    Пәннің мақсаты маркетингтік коммуникациялар үдерісін іске асыру және кешеннің қалыптасуы саласында білім беру, өнімді және кәсіпорынды алға жылжыту бойынша маркетингтік шешімдер қабылдау қабілеттерін дамыту. Міндеттері: маркетингтегі коммуникациялардың түрлерін, кешенін және үдерісінің мәнін түсіну және зерттеу; табиғаттағы және жалпы қоғамдағы қарым-қатынастың негізгі үдерістері мен механизмдерін меңгеру, сонымен қатар оның әрбір нақты саласында қарым-қатынастың өзіне тән белгілерін анықтау; жарнамалық іс-шараларды жүзеге асырудың мәні мен үдерісін зерттеу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Пәнаралық байланыстар саласындағы қазіргі әдебиет теориясы

    Пәннің мақсаты әдебиет теориясын әдебиетаралық өзара әрекеттестіктерді қазіргі күйінде түсіндіретін ғылым ретінде көрсету; оны пәнаралық байланыстар саласында көрсету. Міндеттері: болмыстың үзінді формаларынан қазіргі түрінде, салыстырмалы түрінде біртұтас білім жүйесіне дейінгі дербес ғылыми пән ретінде әдебиет теориясының қалыптасу тарихын көрсету; ғылыми айналымға дәстүрлі және салыстырмалы түрде жақында енгізілген теориялық және әдеби ұғымдар жүйесін түсіну; пәнаралық бағыттағы ғылыми-зерттеу және практикалық мәселелерді шешу үшін сыни талдау дағдыларымен танысу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • ЖОО-да филологиялық пәндерді оқыту әдістемесі

    Пәннің мақсаты Қазақстанда және шет елдерде жоғары білімнің дамуының негізгі үрдістерін, оның мазмұнын, жоғары мектепте оқыту технологияларын меңгеру. Курсты оқу барысында магистрант жоғары мектеп оқытушысының кәсіби-педагогикалық мәдениетінің негіздерін, педагогикалық қызметте талап етілетін негізгі іскерліктерін, қабілеттері мен жеке қасиеттерін, білім беру үрдісінің нормативтік құжаттарын, оқу үдерісін практикалық ұйымдастыруды және ЖОО-да оқыту әдістемесін меңгереді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Педагогикалық қарым-қатынас мәдениеті

    Пәннің мақсаты - педагогикалық қарым-қатынастың ерекшеліктерін, мұғалімнің кәсіби қызметіне тән коммуникативтік-сөйлеу жағдайларының ерекшеліктерін ұғыну; тиімді педагогикалық қарым-қатынастың негізгі тәсілдерін үйрету; білім алушыларды педагогикалық қарым-қатынастың негізгі формаларымен таныстыру; Педагогикалық этикет формаларын меңгерумен байланысты дағдыларды қалыптастыру. Пәнді меңгеру нәтижесінде алған теориялық білімдер мен практикалық дағдыларды түлектер педагогикалық және қолданбалы қызметте қолдана алады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Әдебиеттанулық талдау әдіснамасы

    Пәннің мақсаты - отандық және шетелдік ғылымдағы пәннің тарихы мен қазіргі жағдайын есепке ала отырып, әдебиеттанудың проблемалық өрісі мен зерттеу аппаратымен тұтас танысу; мәтінді әдеби талдау дағдыларын қалыптастыру, әдебиет туралы ғылымдағы әртүрлі бағыттардың қалыптасу тарихымен танысу, әдебиеттану практикасына арналған ғылыми мәтіндерді түсіндіру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5

Оқыту нәтижелері

  • Әртүрлі қауымдастықтарда, 3 тілде оңай қарым-қатынас жасай алады, идеяны тиімді жеткізу дағдыларын меңгереді, команданы басқара алады және оның бір бөлігі бола алады, инклюзивті орта құра алады, бейімделгіш және жаңа білімге ашық.
  • Жоғары мектепте филологиялық пәндерді оқытудың білім беру технологиялары мен нақты әдістерін меңгереді.
  • Коммуникативті стратегиялар мен тактикаларды, риторикалық, стилистикалық және тілдік нормалар мен коммуникацияның әртүрлі салаларында қабылданған үш тілдің әдістерін біледі.
  • Қазіргі заманғы ғылым философиясының өзекті мәселелерін, сөйлеу коммуникациясының кәсіби негіздерін (тыңдау, оқу, сөйлеу, жазу) және іскерлік хат-хабарлармен жұмыс істеу дағдыларын (хат, электрондық пошта және басқалар) анықтайды.
  • Әдеби процестің заңдылықтарын, әдеби шығарманың қоғамдық жағдайға және дәуірдің мәдениетіне байланысты көркемдік маңыздылығын жүйелейді; орыс, әлем әдебиетінің дамуының негізгі кезеңдері мен заңдылықтарын, олардың типологиялық ерекшеліктерін жіктейді.
  • Тілдің белгілі бір деңгейін үйренуге бағытталған лингвистикалық пәндер жүйесінде ұсынылған тілдік бірліктердің жүйелілік қатынастарын түсінеді.
  • Әдістеме (тәсілдер, принциптер, логика, зерттеу әдістері, деректерді талдау, нәтижелерді тестілеу және т.б.) және ғылыми зерттеулерде этикалық принциптерді сақтаудың маңыздылығы туралы білімін көрсетеді ; қойылған ғылыми тапсырмаға сәйкес сандық немесе сапалық зерттеулерді жобалай алады , болашақ кәсіби қызметтің практикалық мәселелерін шешу үшін әдістемелік білімді (Action Research) синтездейді (Lesson study).
  • Оқу процесі оқу аудиторияларында зерттеу және цифрлық дағдылар, маркетингтік зерттеулерден алынған ақпарат және менеджменттегі ең жақсы тәжірибелерді салыстырмалы талдау.
  • Ғылыми-зерттеу қызметінде негізгі оқытылатын тіл мен әдебиеттің теориясы мен тарихы туралы алған білімдерін көрсетеді.
  • Педагогика және психология ғылымын дамытудың теориялық және әдіснамалық негіздерін, оқыту әдістерін басқару және меңгеру процестерін, психологиялық-педагогикалық зерттеулердің мәні мен мазмұнын ұсынады.
  • Білім беру процесіне қатысушылармен, әлеуметтік серіктестермен, ұжымды басқарумен тиімді қарым-қатынас жасау үшін ғылым мен білімнің заманауи мәселелерін біледі.
  • Тіл мен мәдениеттің өзара әрекеттесу жолдарын ескере отырып, әртүрлі тілдердегі тілдік және мәдени құбылыстарды ажырата отырып, мәдениетаралық қарым-қатынас жағдайында қазіргі тіл жүйесінің қызмет ету заңдылықтарын жүйелейді.
Top