Есту қабілеті зақымдалған балаларды психологиялық-педагогикалық диагностикалау және білім беруді мониторингтеу

  • Есту қабілеті зақымдалған балалар мен ересектердің психикалық даму ерекшеліктерін зерттеудің негізгі принциптері. Есту қабілеті зақымдалған балаларды диагностикалық тексеру әдістері. Есту қабілеті зақымдалған мектепке дейінгі және мектеп жасындағы балаларды психологиялық-педагогикалық зерттеу. Психологиялық-педагогикалық мінездеме және қорытынды жасау ерекшеліктері. Арнайы білім беру жүйесіндегі Мониторинг.
  • Образовательная программа 7M01901 Арнайы педагогика: Сурдопедагогика
  • Несиелер 5
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 1
  • Семестр 2
Top