7M01901 Арнайы педагогика (1 ) в Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Сыни және шығармашыл ойлай алатын, дамыған дүниетанымдық мәдениетке ие, арнайы және инклюзивті білім беру саласындағы өзекті ғылыми және тәжірибелік мәселелерді шешуге дайын жоғары білікті мамандарды даярлау.
-
Академиялық дәреже Магистратура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 1 год
-
Кредиттер көлемі 60
-
Білім беру бағдарламаларының тобы M021 Арнайы педагогика
-
Білім беру саласы 7M01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 7M019 Арнайы педагогика
-
Арнайы және инклюзивті білім берудің теориялық-әдіснамалық мәселелері
Несиелер: 4Пәнді оқу барысында магистрант ҚР-да арнайы және инклюзивті білім беруді дамытудың мемлекеттік саясатымен танысуға, тұлғаның білім беру саласындағы әртүрлі теориялар мен идеяларды сын тұрғысынан талдауға, бағалауға және салыстыруға қабілетті болады; түзету-педагогикалық оқытуды инновациялық дамытуды жобалау технологиясын меңгереді.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Инклюзивті білім беру үдерісін жобалау
Несиелер: 4Пән тұлғаның әрі қарай кәсіби дамуын жоспарлау мен болжау бойынша оның тұлғалық және кәсіби өсуіне дайындығын қалыптастырады; түзету-педагогикалық жүйелерді жобалау технологиясын қолдану қабілетін; Кәсіби пәндерді оқыту дағдыларын қалыптастырады. Магистрант инклюзивтік білім беру үдерісін жобалау аясында әртүрлі әдістер мен тәсілдерді, технологияларды қолдана алады.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Арнайы білім берудің әлеуметтік-коммуникативті технологиялары
Несиелер: 5Пәнді оқу барысында магистранттар арнайы педагогтың әлеуметтік-коммуникативтік жұмысындағы дәстүрлі және қазіргі заманғы технологиялармен таныса алады, ЖОО жанындағы психологиялық-педагогикалық түзету кабинетіне барады, ӘТБ кабинетінде, сенсорлық бөлмеде, монтессори - терапия кабинетінде жұмыс істеу дағдысына ие болады.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
ОЕҚ балаларды жалпы білім беру үдерісіне интеграциялау
Несиелер: 5Пән ОЕҚ бар тұлғалардың білім беру саласында пәнаралық қызметті жүзеге асыру қажеттілігін білімі мен түсінігін қалыптастырады, магистрант түрлі мамандармен және ата-аналармен өзара әрекеттесу кезінде ғылыми еңбекті ұйымдастыруды меңгереді, ОЕҚ бар балалармен жұмыс істеу кезінде "командалық бағалауды" жүзеге асыру дағдылары қалыптасады.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Арнайы педагогика және психологиядағы ғылыми зерттеулердің әдіснамалық негіздері және технологиялары
Несиелер: 5Магистрант ғылым әдіснамасының негізгі ұғымдарын, танымның диалектикалық әдісін және ғылыми зерттеу әдістерін біледі және түсінеді; педагогикалық шындық фактілерін, құбылыстарын зерделеудің әртүрлі тәсілдерін талдай және түсіндіре алады; арнайы педагогикада қазіргі заманғы психологиялық теориялар мен тұжырымдамаларды және арнайы педагогика мен психологияда заманауи педагогикалық және психологиялық теориялар мен концепцияларды қолдану дағдыларын меңгереді.
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Әлеуметтік-педагогикалық акмеология
Несиелер: 4Курсты оқу барысында магистранттар: - феноменология, оңтайлы даму деңгейіне қол жеткізуінің заңдылықтары мен тетіктері туралы акмеологиялық білім жүйесінде білімдерін көрсетуге; - әлеуметтік педагогтің жас, жеке және кәсіби дамуының акмеологиялық міндеттерінің кең спектрін шешуге; - практикалық қызметте зерттеулердің акмеологиялық әдістерін пайдалануға; - дамудың акмеологиялық тұжырымдамаларын әзірлеу кезінде акмеологиялық жағдайлар мен факторларды анықтауға қабілетті.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Арнайы білім берудегі ақпараттық және коммуникациялық технологиялар
Несиелер: 5Пәнді оқу барысында магистрант арнайы білім беруде қолданылатын жаңа АКТ-мен танысады және тәжірибеде әртүрлі АКТ-мен жұмыс істеу дағдыларын меңгереді, АКТ-ны өз бетімен қолдана алады ("Дельфа" тренажері және т. б.)
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Менеджмент
Несиелер: 2Курс менеджменттің мазмұнын ашып, қазіргі заманғы басқарудың негізгі принциптері мен әдістерін, сондай ақ ұйымның өмір сүруін және бәсекеге қабілеттілігін қамтамасыз етудегі рөлін, басқарушылық қызметтің әртүрлі түрлерін жүзеге асырудың нақты дағдыларын, басқару жүйелерін және жобалық талдауды қалыптастырады, сондай-ақ басқарудың даму тарихын қарастырады. болашақ менеджерлердің кәсіби біліктілігі мен дағдыларын қалыптастыруға қызмет етеді.
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Түзете-дамыта оқытудың психологиялық-педагогикалық негіздері
Несиелер: 4Пән магистранттарға арнайы (ППТК, оңалту орталығы, арнайы мектепке дейінгі және мектеп ұйымдары) және инклюзивті білім беру жағдайында, психологиялық-педагогикалық сүйемелдеу ерекшеліктерімен балаларды түзете дамытып оқыту негіздерімен танысуға мүмкіндік береді.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Шет тілі (кәсіби)
Несиелер: 2Меңгерілген тілдік білім мен сөйлеу біліктерін жүйелеу. Шет тілінде ауызша қарым-қатынас формаларының дағдыларын жетілдіру, баяндамалар мен хабарламалармен таныстыру, кәсіби қарым-қатынасты жүзеге асыру. Жазбаша дағдыларды жетілдіру. Қазіргі заманғы техникалық құралдар мен ақпараттық технологияларды пайдалана отырып, кәсіби саладағы коммуникативтік міндеттерді шешуді жетілдіру.
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
ОЕҚ бар балаларға білім берудегі пәнаралық қызмет
Несиелер: 5Пән OЕҚ бар тұлғаларды оқытуда пәнаралық қызметті жүзеге асыру қажеттілігі туралы білім мен түсінік қалыптастырады, магистрант әртүрлі мамандармен және ата-аналармен өзара әрекеттесуді ұйымдастыруды игереді, OЕҚ бар тұлғалармен жұмыс жасау кезінде "командалық бағалау" дағдылары қалыптасады.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Басқару психологиясы
Несиелер: 2Басқарудың ғылыми-әдістемелік негіздері. Басқарудың психологиялық теорияларының дамуы. Басқару психологиясының жалпы теориялық мәселелері. Басқарушылық іс- әрекетті талдау. Менеджердің тұлғалық ерекшеліктері. Басқару міндеттерінің психологиялық ерекшеліктері. Меншік психологиясы. Басқарушының кәсіби іс-әрекеті. Басқару субъектісінің қызметтері. Басқарушылық қарым-қатынас психологиясы. Қызметкерлердің психологиялық сипаттамалары. Қызметкерлерді ынталандыру психологиясы. Ұйымның адам ресурстарын басқару технологиясы. Ұйымның кадрлық саясатын психологиялық қолдау. Ұйымдағы дау-дамалар психологиясы. Тұлғаның кәсіби деформациясының алдын алу технологиялары.
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Код ON1
Педагогика және психология ғылымын дамытудың теориялық-әдіснамалық негіздерін, оқыту әдістерін басқару және меңгеру үрдістерін, психологиялық-педагогикалық зерттеулердің мәні мен мазмұнын ұсынады;
-
Код ON2
Әлеуметтік, этикалық және ғылыми ойларды ескере отырып, болжамдарды қалыптастыру үшін ақпаратты жинау мен интерпретациялауды жүзеге асырады;
-
Код ON3
Тұлғааралық, мәдениетаралық және өндірістік (кәсіби) қарым-қатынас міндеттерін шешу үшін қазақ, орыс және шет тілдерінде ауызша және жазбаша нысанда коммуникацияны іске асырады;
-
Код ON4
Сандық зерттеу дағдыларын меңгереді;
-
Код ON5
Жаңартылған арнайы білім беру жүйесі жағдайында оқу-тәрбие, әдістемелік, зерттеу, әлеуметтік коммуникативтік үдерісті жүзеге асыру дағдыларын көрсетеді;
-
Код ON6
ОЕҚ бар балаларға білім беруде оқу-әдістемелік құжаттарды талдап, критериалды бағалау техникасын меңгереді;
-
Код ON7
Білім берудің барлық сатыларын оқытудың ықпалдастығы мен сабақтастығын ескере отырып, арнайы және инклюзивті білім беру саласында педагогикалық және әдістемелік жұмыстарын жүзеге асырады;
-
Код ON8
Инновациялық технологиялар, АКТ негізінде жалпы және ерекше заңдылықтарға және ОЕҚ бар баланың даму ерекшеліктеріне сәйкес оқу - педагогикалық, түзету, әдістемелік қызметті ұйымдастырады.