Жаңа білім беру бағдарламасы

7M01901 Арнайы педагогика в QYZPU

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты Ерекше білімді қажет ететін балаларды оқыту, тәрбиелеу және дамыту саласында стандартты және стандартты емес кәсіби-педагогикалық міндеттер мен ғылыми мәселелерді шешуге дайын, шығармашылық, сыни ойлауы, дүниетанымдық мәдениеті бар жоғары білікті бәсекеге қабілетті мамандарды даярлау.
  • Академиялық дәреже Магистратура
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
  • Оқу мерзімі 2 года
  • Кредиттер көлемі 120
  • Білім беру бағдарламаларының тобы M021 Арнайы педагогика
  • Білім беру саласы 7M01 Педагогикалық ғылымдар
  • Дайындық бағыты 7M019 Арнайы педагогика

Пәндер

  • Шетел тілі (кәсіби)

    Пән супер-базалық стандарт кемінде (В1) деңгейін меңгеруді қамтамасыз етуге, магистранттардың лингвистикалық емес оқыту бағыттары бойынша мәдениетаралық және коммуникативтік құзыреттілігін қалыптастыруға бағытталған. Магистратураның пәндік саласына сәйкес нақты лексиканы, терминологияны және коммуникациялық стратегияларды зерттеуді қамтиды. Магистранттар болашақ мансабында туындауы мүмкін кәсіби мәтіндермен, құжаттамалармен және коммуникациялық жағдайлармен танысады.

    Несиелер - 4
  • Арнайы педагогті кәсіби даярлаудағы интерактивті технологиялар

    Пән магистранттардың жоғары оқу орны жағдайында оқу процесін тиімді ұйымдастыру үшін қажетті терең білім мен дағдыларын дамытуға бағытталған. Осы пән аясында магистранттар дәстүрлі және инновациялық әдістерді қамтитын қазіргі заманғы оқыту әдістерін, соның ішінде дәрістер, семинарлар, практикалық сабақтар, жобалық оқыту, кейс-метод, ақпараттық-коммуникациялық технологиялар және жасанды интеллекті (ЖИ) қолдануды зерттейді. Сонымен қатар, белсенді оқыту әдістерін енгізуге, мәселен, проблемалық, зерттеу және қашықтан оқытуға ерекше назар аударылады. Магистранттар қазіргі заманғы оқыту әдістері мен технологияларын, білім беру процесін басқаруды, ақпараттық-коммуникациялық технологияларды және оқу жетістіктерін бағалау әдістерін қолдану дағдыларын, сондай-ақ тиімді білім беру ортасын қалыптастыруды меңгереді.

    Несиелер - 4
  • Зерттеу дизайны және этикалық нормалар

    Магистранттар зерттеу сұрақтарын құрастыруды, әдістемені таңдауды, деректерді жинау құралдарын әзірлеуді және деректерді талдау процедураларын жоспарлауды қоса алғанда, зерттеу дизайнының әртүрлі аспектілерін зерттейді. Сонымен қатар, пән деректердің құпиялылығы, зерттеуге қатысушылардың құқықтары мен әл-ауқаты сияқты білім беру зерттеулерін реттейтін этикалық нормалар мен стандарттарға баса назар аударады. Оқыту білім беру саласында жоғары сапалы және этикалық зерттеулер жүргізу үшін магистранттарға қажетті дағдыларды бере отырып, ғылыми жобаларды жобалау және жүзеге асыру үшін алынған білімді практикалық қолдануды қамтиды.

    Несиелер - 6
  • Сандық зерттеулер және деректерді талдау

    Пәннің мақсаты білім беру және әлеуметтік ғылымдар саласындағы сандық талдау әдістерін меңгеруге бағытталған. Магистранттар сандық зерттеу жоспарлаудың негіздерін, деректер жинау құралдарын (анкета, сауалнамалар) әзірлеу, іріктеу принциптері, сондай-ақ деректерді статистикалық өңдеу әдістерін заманауи бағдарламалық құралдарды пайдалана отырып үйренеді. Арнайы назар гипотезаларды құрастыруға, нәтижелерді түсіндіруге, статистикалық болдамдарды тексеруге және деректерді визуализациялауға бөлінеді.

    Несиелер - 5
  • Ғылым тарихы мен философиясы

    Ғылым тарихы мен философиясы пәні магистранттарға ғылыми әдістердің дамуы жағдайындағы ойлау эволюциясы туралы түсінік береді. Магистранттар сыни ойлау және салыстырмалы талдау дағдыларын қолдана отырып, негізгі философиялық ұғымдарды және олардың ғылыми жаңалықтарға әсерін талдайды. Олар ғылыми парадигмаларды қалыптастырудағы идеологиялардың әсерін бағалайды, білімге әртүрлі көзқарастарды салыстыру және бағалау үшін интеллектуалды дағдыларды пайдаланады. Тарихи контексттерді талқылау және зерттеу арқылы магистранттар ақпаратты талдау және синтездеу дағдыларын, философия мен ғылымның байланысын терең түсінуді дамытады.

    Несиелер - 4
  • Академиялық жазылым

    Пән академиялық контексте жазбаша сөйлеу дағдыларын дамытады. Пән ғылыми мәтіннің құрылымын, зерттеу және дәлелдеу әдістерін, дәйексөздер мен сілтемелер ережелерін зерттеуді қамтиды. Магистранттар ғылыми эсселерді, рецензиялар мен зерттеу мақалаларын жоспарлау, жазу және редакциялау әдістерін, академиялық этика мәселелерін және жұмысты пішімдеу ережелерін меңгереді. Тәжірибелік тапсырмалар мен кері байланыс арқылы магистранттар академиялық пікірталас аясында өз ойларын анық, логикалық және дәлелді жеткізу қабілетін дамытады. Пән зерттеу негізінде магистрант үшін қажетті академиялық жазылым қабілеттері, дағдылары мен құзыреттілігін қалыптастыруды мақсат етеді.

    Несиелер - 4
  • Сапалық зерттеулер және деректерді талдау

    Пән білім беру зерттеулерінде қолданылатын сапалы әдістерді тереңдетіп оқытады. Магистранттар сұхбат, фокус-топтар, бақылау және құжаттарды талдау сияқты әртүрлі мәліметтер жинау әдістерімен таныстырылады. Сапалы ақпаратты жинау, жазу және талдау процесін зерттеу, нәтижелерді түсіндіру және сапалы деректерден қорытынды жасау дағдыларын дамытады. Сапалық әдістерді қолдану кезінде зерттеу нәтижелерінің негізділігі мен сенімділігін қамтамасыз ету принциптерін талдайды және меңгереді. Магистранттар сапалық тәсіл, теориялық негіз, зерттеу сұрақтарын құрастыруды үйрену дағдыларын қалыптастырады.

    Несиелер - 5
  • Жоғары мектеп педагогикасы мен психологиясы

    Пән магистранттарға жоғары мектеп педагогикасы мен психологиясы саласындағы терең білім беруге бағытталған. Оқыту барысында оқу процесін ұйымдастырудың инновациялық әдістері, білім беру бағдарламаларын жобалау, студенттердің оқу жетістіктерін бағалау тәсілдері және көшбасшылықтың психологиялық аспектілерін, оның ішінде мотивация, көшбасшылық, коммуникация және қақтығыстарды басқару мәселелерін талдайды.

    Несиелер - 4
  • ЕББҚ балаларды медициналық – әлеуметтік қолдау

    Пән ЕББҚ тұлғаларды әлеуметтік сүйемелдеу туралы білім жүйесін талдау және жалпылау қабілетін бекітеді. Игеру қорытындысы бойынша магистрант арнайы психологиялық педагогикалық зерттеу жүргізеді және балалардың психоәлеуметтік даму проблемаларын кешенді диагностикалау рәсімінің ғылыми әдіснамасы, жұмыс істеудің халықаралық жіктемесі, тіршілік әрекетінің шектеулері және арнайы кешенді қызметтер көрсету саласындағы басқа да нормативтік құжаттар мен стандарттар негізінде балалар мен олардың отбасыларының ерекше білім беру қажеттіліктерін командалық бағалау рәсіміне тиімді қатысады. тәуекел тобындағы балаларды анықтау бойынша скринингтік әдістермен медициналық сараптама және бағалау жүргізеді ЕББҚ адамдардың, отбасының немесе адамдар тобының әлеуметтік өмір сүру жағдайларын анықтайды және денсаулық сақтау және әлеуметтік қорғау ұйымдарының өкілдерімен тиімді өзара іс-қимыл жасау арқылы медициналық-әлеуметтік мәселелерді шешуге қатысады

    Несиелер - 5
  • Арнайы педагогика мен психологиядағы ғылыми зерттеулердің әдіснамалық негіздері мен технологиялары

    Магистрант білімнің диалектикалық әдісімен және ОP бар балаларды оқыту, тәрбиелеу және дамыту саласындағы ғылыми зерттеу технологияларымен танысады; арнайы және инклюзивті білім беру саласындағы педагогикалық шындық фактілерін, құбылыстарын зерделеудің әртүрлі тәсілдерін талдайды және түсіндіреді; ғылыми зерттеулер жүргізу кезінде ғылыми этика мен академиялық адалдық нормаларын қатаң сақтай отырып, заманауи технологияларды қолданады. арнайы педагогика мен психологиядағы педагогикалық және психологиялық теориялар мен тұжырымдамалар. арнайы және инклюзивті білім беру жағдайында айқындаушы және қалыптастырушы эксперименттер шеңберінде мүмкіндігі шектеулі балалардың қатысуымен диагностикалық рәсімдерді және эксперименттік оқытуды жүргізудегі айырмашылықтарды салыстырады және сыни бағалайды, магистрлік диссертация жазу процесінде дербес ғылыми-зерттеу белсенділігін басқарады, дербестік деңгейін 75 % дейін жеткізеді

    Несиелер - 4
  • Отбасын психологиялық – педагогикалық қолдау бағдарламаларын жобалау

    Пәнді игеру барысында магистранттар арнайы алгоритмді игеру арқылы отбасын психологиялық педагогикалық қолдау бағдарламаларын әзірлеп, іске асыра алады, баланы дамыту мақсатында психологиялық педагогикалық білімді қолдану мен пайдаланудың тұрақты қажеттілігін қалыптастыру мақсатында ЕББҚ балалардың ата аналарын түзету дамыту процесіне қосудың түрлері мен нысандарын анықтай алады

    Несиелер - 4
  • Әдебиеттерді талдау, арнайы білім беру саласындағы теориялық және тұжырымдамалық негіздер

    Пәнді оқу барысында магистранттар ғылыми зерттеулерге сыни талдау жасайды, өзіндік зерттеу тәсілдерін әзірлейді және білім беру саласындағы негізгі тұжырымдамалар мен тенденцияларды түсіну үшін салыстырмалы талдау дағдыларын қолданады. Әрбір тапсырма сыни тұрғыдан ойлау және ғылыми материалдармен аналитикалық жұмыс істеу дағдыларын дамытуға бағытталған, бұл магистранттарға пән саласын тереңірек түсінуге ғана емес, сонымен қатар өздерінің ғылыми жобаларын жасауға дайындалуға көмектеседі.

    Несиелер - 4
  • Арнайы білім беру мазмұнын әзірлеудің ғылыми – әдістемелік негіздері

    Пәнді оқу барысында магистрант мәдениеттің құндылық бағдарын өзгерту контекстінде екі білім беру парадигмасын сыни тұрғыдан талдайды, бағалайды және салыстырады, МЖМБС және ЕББҚ бар балаларға арналған диагностика деректері негізінде жайлы және қауіпсіз білім беру ортасын және арнайы ( үлгілік, жұмыс, бейімделген және жеке) бағдарламаларды жобалайды және мақсат=күтілетін нәтиже форматында мониторингтік құралдар жинағын әзірлейді. Магистрант арнайы білім беру бағдарламаларын (жалпы білім беру) әзірлеу арқылы қазіргі заманғы арнайы білім беру процесі ұғымын меңгереді, бейімделген, қысқартылған, түзете дамыту, үлгілік, жеке) және осы ББ барынша тиімді іске асырылатын жағдайлар;

    Несиелер - 5
  • Сыни ойлауды дамыту технологиялары

    Курстың мақсаты екі жақты: 1) оқушыларда интеллектуалды дағдыларды дамыту әдістерін меңгеру (соның ішінде ЕББҚ балалар): салмақты шешімдер қабылдау, ақпаратпен жұмыс істеу, құбылыстардың әртүрлі жақтарын талдау және т. б. және 2) үздіксіз өзін өзі тәрбиелеу теориясы контекстінде СОТ әдістерін игеру-өзін-өзі тәрбиелеу мен өзін-өзі дамытудың үздіксіздігі мен сабақтастығын қамтамасыз ететін жүйе құраушы элемент ретінде. барлық өмір. Магистрант ЕББҚ балалармен жұмыс жасауда және өзін өзі көрсету процесінде СОТ тиімді әдістерін мақсатты түрде таңдап, қолдануды үйренеді, жаңа білім беру стратегиясы аясында-өзін-өзі тәрбиелеудің, өзін-өзі жетілдірудің, тұлғаның өзін-өзі дамытудың ажырамас бөлігі ретінде сабақтар мен дамытушылық сабақтарды ұйымдастырудың өзіндік формаларын әзірлеу алгоритмін меңгереді.

    Несиелер - 4
  • Білім беру инклюзиясы жағдайында критериалды бағалау мен бақылаудың заманауи технологиялары

    Пән ЕББҚ білім алушылардың жетістіктерін бағалау мысалында педагогикалық квалиметрияның практикалық дағдыларын қалыптастырады. Пәнді оқу барысында магистранттар әкімшілік бақылаудың түрлері мен функцияларымен, осы процесті реттейтін нормативтік-құқықтық актілермен және арнайы ұйымдағы критериалды бағалаудың заманауи технологияларымен танысады

    Несиелер - 5
  • ЕББҚ білім беру инклюзиясының этикалық нормалары мен қағидалары

    Пәнді оқу барысында магистранттар инклюзивті білім беру қағидаттарын, инклюзивті білім берудің гуманистік идеяларын, Дефектологтың педагогикалық регламентіне және Педагогикалық әдеп ережелеріне (ҚР БҒМ 2020 жылғы 11 мамырдағы № 190 Бұйрығы) сәйкес ЕББҚ балалармен жұмыс істеу толеранттылығы мен этикасы идеяларын түсінеді. Магистрант практика барысында және оқу процесінде ұжымда жұмыс істеу принциптері мен әдістерін біледі және қолданады, корпоративтік бірлікке

    Несиелер - 5
  • Арнайы ұйымдағы көшбасшылық және стратегиялық басқару

    Пәнді оқытудың мақсаты магистранттарда көшбасшылықтың психологиялық педагогикалық аспектілері, жалпы білім беру және арнайы түзету білім беру процесінде ЕББҚ оқушыларды психологиялық - педагогикалық сүйемелдеу қызметінің мамандарын қоса алғанда, педагогикалық ұжым мүшелерінің жеке ықпалы мен басқару ерекшеліктері, команданы қалыптастыру принциптері және оның ЕББҚ балалардың ерекше білім беру қажеттіліктерін қанағаттандыру контекстінде табысты жұмыс істеуі туралы түсініктерді қалыптастыру болып табылады; оқу сабақтарында топтық жұмыс технологияларынан, мотивация мен өзін-өзі ынталандыру детерминанттарынан, командаларды қалыптастыру кезінде әрекет

    Несиелер - 5
  • Арнайы білім берудегі мониторинг

    Пән ЕББҚ адамдардың білім беру саласындағы негізгі құбылыстары мен заңдылықтары, арнайы білім берудегі мониторинг процесінің ерекшеліктері туралы білімді қалыптастырады; инклюзивті білім беру ұйымдарында мониторингтік зерттеулер жүргізу ерекшелігін түсіну; магистрант түрлі мониторингтік әдістер мен тәсілдерді, технологиялар мен тәсілдерді қолдануға, арнайы білім беру қызметтерінің сапасын бағалау бойынша диагностикалық құралдарды әзірлеуге қабілетті болады. Магистрант аутистік спектр бұзылысы бар балаларды қоса алғанда, тәуекел тобындағы балаларды анықтау бойынша скрининг әдістерімен танысады

    Несиелер - 5
  • Арнайы білім берудегі әлеуметтік – коммуникативті технологиялар

    Пәннің материалы әлеуметтік-коммуникативтік технология ұғымының теориялық-іргелі және қолданбалы анықтамаларының контекстінде ұсынылған Магистрант арнайы педагогтың дәстүрлі және заманауи технологияларын-тренингтер мен практикаларда игереді, таңдайды және қолданады, ЖОО жанындағы психологиялық-педагогикалық түзету кабинетінде әлеуметтік – тұрмыстық бағдарлау кабинетінде (ӘТБ), сенсорлық бөлмеде, Монтессори терапия кабинетінде жұмыс істеу дағдыларын пысықтайды. Отбасыларға көмек көрсету бағдарламаларын және қоғамда инклюзия идеяларын ілгерілету және танымал ету бағдарламаларын әзірлейді, Қазақстан Республикасында мүмкіндігі шектеулі балаларға кешенді көмек көрсетуді жетілдіру жөніндегі жол карталарын әзірлеуге қатысады, психо-физикалық даму ерекшеліктері бар адамдарды әлеуметтік интеграциялау процесінде әлеуметтік және психологиялық кедергілерді жоюға ықпал етеді.

    Несиелер - 5
  • ЕББҚ бар балаларды психологиялық-педагогикалық қолдаудың нормативтік-құқықтық негіздері

    Пәнді оқу шеңберінде магистрант тарихи мағынада ЕББҚ балаларды психологиялық педагогикалық сүйемелдеудің халықаралық және отандық нормативтік-құқықтық актілері туралы, яғни қоғамның психо физикалық даму ерекшеліктері бар балаларға деген көзқарасының эволюциясы тұрғысынан білім алады. Магистрант психологиялық педагогикалық сүйемелдеудің отандық және шетелдік тәжірибесін және нормативтік құқықтық базаны білуді осы негізде және қолданыстағы заңдар мен заңға тәуелді актілердің мазмұнына толық сәйкес біріктіреді: қауіпсіз арнайы пәндік-дамытушы ортаны жобалайды, ЕББҚ балалардың ерекшеліктері мен мүмкіндіктерін, барабар стратегияны, әртүрлі тактиканы, олармен жұмыс істеу әдістерін таңдауды бағалайды, ата аналармен күшті және проблемаларды анықтау мақсатында өзара іс қимыл жасайды, отбасыларға көмек бағдарламалары мен жол карталарын әзірлейді

    Несиелер - 5
  • Арнайы білім берудегі денсаулық сақтау технологиялары

    Пәнді тиімді игеру гуманистік дүниетаным мен денсаулық мәдениетінің негіздерін қалыптастыруды, салауатты өмір салты дағдыларын тәрбиелеуді, денсаулықты сақтаудың педагогикалық және психогигиеналық технологияларын зерделеуді қамтамасыз етеді. Пәннің түпкі мақсаты денсаулық сақтау саласындағы міндеттерді шешу кезінде білім беру және ғылыми зерттеу құзыреттіліктерін қалыптастыруға ықпал ету, сондай ақ адам өмірі мен денсаулығын қорғау практикасындағы гуманистік, толерантты, рефлексивті ұстаным психологиялық педагогикалық түзету кабинеті мен арнайы және инклюзивті білім беруді дамыту ресурстық орталығы базасында практикалық дағдыларды игеру арқылы тәжірибеге бағдарланған жолмен іске асырылатын болады.

    Несиелер - 5
  • Арнайы білім берудегі асситивті технологиялар

    Пәнді игеру арнайы жағдайларды ескере отырып, ЕББҚ балалармен кәсіби қызметте заманауи технологияларды, цифрлық құралдарды, жаһандық желі ресурстарын пайдалану қабілеті мен дайындығын қамтамасыз етеді. Магистрант біледі және талдайды : арнайы білім беруде АКТ қолдану және АКТ классификациясы бойынша нормативтік-құқықтық база; дидактикалық, дамытушылық немесе ассистивті технологиялар мен құрылғыларды жеке-жеке таңдаған жөн , өз таңдауын негіздейді; процесте ОЖ-нің барлық кіріктірілген мүмкіндіктерін тиімді пайдаланады: арнайы білім беру процесін модельдеу, РРТ дизайнын әзірлеу, өндірістік құжаттаманы рәсімдеу; ерекше білім беру қажеттіліктерін бойынша арнайы қызметтер нарығында бағдарламалық өнімдерді іріктеуде сыни ойлау дағдыларын қолданады, диссертация жазу кезінде зерттеу мәселелерін шешу үшін желі ресурстарын пайдаланады

    Несиелер - 5
  • Инклюзивті білім беру процесін жобалау

    Пәнді оқыту мақсаты: оларды одан әрі әлеуметтік бейімдеу және еңбекті оңалту үшін инклюзивті білім беру ұйымы жағдайында ЕББҚ балаларды оқыту, тәрбиелеу және дамыту процесін жобалау бойынша тиімді педагогикалық қызметті қамтамасыз ететін жүйелі, тұлғааралық және пәндік құзыреттерді қалыптастыру. Пәннің білім беру мазмұны негізгі ұғымдарды ашады және арнайы білім беру шарттарын сақтай отырып, нысанаға алу, мазмұнын, әдістері мен технологияларын (АКТ қоса алғанда), нысандары мен құралдарын іріктеу кезеңдерін қоса алғанда, оқу инклюзивті процесін жоспарлау технологиясы бойынша іскерліктерді қалыптастырады, инклюзивті білім беру процесіне мониторинг жүргізу, білім беруде менеджменттің заманауи технологияларын тең қолжетімділікті қамтамасыз ету контекстінде ЕББҚ балаларға сапалы білім беру үшін қолдану қабілетін қалыптастырады

    Несиелер - 5
  • Әлеуметтік – педагогикалық акмеология

    Пәнді игеру нәтижесінде магистрант педагогикалық акмеологияның аспектілері мен бағыттарын, кәсіби рефлексияның, педагогикалық қарым қатынастың, педагогикалық әртістіктің психологиялық-акмеологиялық негіздерін, педагогтің этикалық-мәдени білімін, педагогикалық қарым-қатынастағы толеранттылықты, педагогикалық акмеологияны сәйкестендіру проблемасын талдайды

    Несиелер - 5
  • ЕББҚ балаларды оқыту мен дамытудағы топтық өзара әрекеттесу технологиялары

    Пән ЕББҚ адамдарға білім беруде пәнаралық қызметті жүзеге асыру қажеттілігі туралы білім мен түсінікті қалыптастырады, магистрант әртүрлі мамандармен және ата аналармен өзара әрекеттесу кезінде еңбекті ғылыми ұйымдастыруды меңгереді, ХЖЖ форматында және жеңілдетілген пәнаралық бағалау форматында балалармен жұмыс істеу кезінде топтық бағалауды жүзеге асыру дағдыларын қалыптастырады. Магистрант арнайы білім беру қажеттіліктерін бағалаудың бес сатылы алгоритмін меңгеріп, оны әрбір нақты жағдайға бейімдей алады

    Несиелер - 5

Оқыту нәтижелері

  • Жаһандану және интернационалдандыру жағдайында ғылым мен жоғары білім берудің қазіргі тенденцияларын, трендтерін, бағыттары мен даму заңдылықтарын анықтайды, арнайы педагогика және жоғары кәсіптік білім беру әдістемесі саласында әдіснамалық негізделген зерттеулерді жоспарлайды және жүргізеді, алынған нәтижелерді коммерцияландыру жолдарын ұсынады және ықтимал тәуекелдерді талдайды (DD -1, DD -2)
  • Жалпы және кәсіптік мәдениеттің әртүрлі салаларындағы түпнұсқа дереккөздерді пайдалану негізінде, ғылыми ақпаратты беру, алу және өңдеу үшін сыни ойлау тәсілдерін, цифрлық технологияларды қолдана отырып, кері байланыс пен рефлексияны жүзеге асыруды көрсете отырып, мемлекеттік және басқа да тілдерде кәсіби қызмет шеңберінде ауызша және жазбаша қарым – қатынастың тиімді тәсілдерін меңгереді; soft skills қолдану арқылы ғылыми-зерттеу саласында зерттеу тобында табысты жұмыс істейді (DD -1, DD -2, DD -3)
  • Арнайы және инклюзивті білім беру саласындағы фактілерді, құбылыстар мен оқиғаларды ғылыми түсінуді көрсетеді, қазіргі әлеуметтік-мәдени жағдайларда ЕББҚ балаларға арнайы білім беру қызметтерін көрсету процесінде оң нәтижеге қол жеткізу үшін білім беру жүйелерін басқару процесіне инновациялық идеялар мен озық тәжірибелерді бағалау, іріктеу, жоспарлау, іске асыру және енгізу әдістемелерін негіздейді және қолданады (DD -1, DD -4)
  • Арнайы психологиялық-педагогикалық зерттеу жүргізеді және балалардың психоәлеуметтік даму проблемаларын кешенді диагностикалау рәсімінің «ғылыми әдіснамасы», «жұмыс істеудің халықаралық жіктемесі, тіршілік әрекетінің шектеулері» және басқа да нормативтік құжаттар мен стандарттар негізінде балалар мен олардың отбасыларының ерекше білім беру қажеттіліктерін командалық бағалау рәсіміне тиімді қатысады.;( DD -3, DD -4)
  • Оқу-тәрбие процесіне қатысушылардың өзара іс-қимылын жоспарлайды және ұйымдастырады, топтық стратегияны әзірлей отырып, психологиялық-педагогикалық сүйемелдеу мамандары командасының жұмысына басшылық жасайды; инклюзия принципін іске асыратын ұйымдарда білім берудің барлық деңгейлерінде ЕББҚ балаларды оқытуды дараландыруды қамтамасыз ету үшін психология білімі негізінде шешімдер қабылдайды, жанжалды жағдайларды шешеді (DD -1 -3, DD -4)
  • Оқыту процесінің мазмұнын әзірлеу әдістемесі мен техникасын меңгерген, білім берудің барлық сатыларында оқыту мазмұнының шоғырлануы мен сабақтастығы қағидаттарын ескере отырып, ЕББҚ балалардың барлық санаттары үшін түзету циклі пәндері бойынша арнайы білім беру бағдарламаларын жобалау және іске асыру кезінде кәсіби білімді үдемелі толықтыруды және өзін-өзі дамыту сапасын басқаруды көрсете отырып заманауи педагогикалық технологияларды қолданады; (DD -2, DD -5)
  • Педагогикалық квалиметрияны, диагностикалық құралдарды және ЕББҚ адамдардың даму деңгейінің көрсеткіштерін әзірлеу кезінде критериалды бағалауды-балалардың онтогенезге дамуын терең білу негізінде жеке білім беру маршруттарын даярлайды, жеке ( бейімделген, қысқартылған) бағдарламалардың даму динамикасы мен тиімділігін анықтайды.
  • Білім алушылардың ерекше білім беру қажеттіліктерін ескере отырып, олардың жеке ерекшеліктеріне төзімділік таныта отырып және кәсіби қызметте қоғамдық моральдың гуманистік парадигмасына (дәстүрлер, әдет-ғұрыптар, нормалар)негізделген әлеуметтік-этикалық құндылықтарды тани отырып, арнайы білім беру процесінің әрбір субъектісінің жеке әлеуетін барынша ашу үшін жағдайларды қамтамасыз ете отырып, қауіпсіз кедергісіз білім беру ортасын жобалайды; ( DD -1, DD -2)
  • Ерекше білім беру қажеттіліктері бар адамдармен жұмыс істеу үшін педагог кадрларды және ЕББҚ балалардың ата-аналарын оқыту әдістемелерін әзірлейді, жаңа жағдайларда зерттеу міндеттерін шешу үшін әртүрлі пәндер шеңберінде алған білімдерін интеграциялайды, қоғамның және ЕББҚ балалардың ата-аналарының психофизикалық дамуы бұзылған адамдардың проблемалары туралы хабардарлығын қолданыстағы нормативтік-құқықтық актілер контекстінде балалардың осал топтарының құқықтарын іске асыруға қатысу арттыру бойынша жоспарлы қызметті жүзеге асырады. (DD -1-5)
Top