Жаңа білім беру бағдарламасы

7M01901 Арнайы педагогика (1,5 ) в Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті

  • Шетел тілі (кәсіби)
    Несиелер: 2

    Курс шет тілін практикалық меңгеруді қамтамасыз етуге, шетелдік білім беру процесінде тілдік емес мамандықтар магистранттарының мәдениетаралық-коммуникативтік құзыреттілігін Базалық Стандарт (С1) деңгейінде қалыптастыруға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Менеджмент
    Несиелер: 2

    Курс менеджменттің мазмұнын ашып, қазіргі заманғы басқарудың негізгі принциптері мен әдістерін, сондай ақ ұйымның өмір сүруін және бәсекеге қабілеттілігін қамтамасыз етудегі рөлін, басқарушылық қызметтің әртүрлі түрлерін жүзеге асырудың нақты дағдыларын, басқару жүйелерін және жобалық талдауды қалыптастырады, сондай-ақ басқарудың даму тарихын қарастырады. болашақ менеджерлердің кәсіби біліктілігі мен дағдыларын қалыптастыруға қызмет етеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Терапевтік технологиялардың ғылыми-практикалық негіздері
    Несиелер: 6

    Пән барысында магистранттар жоғары оқу орны жанындағы психологиялық - педагогикалық түзету кабинеті базасында (арт-технологиялар, АКТ технологиялары және т.б.) ОЕҚ бар балалармен терапевтік технологияларды практикалық қолдануды үйренеді

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • ОЕҚ бар балаларды психологиялық-педагогикалық қолдауды нормативті-құқықтық қамтамасыз ету
    Несиелер: 6

    Пәнді оқу барысында магистрант арнайы білім берудің халықаралық нормативтік-құқықтық актілері және ОЕҚ бар балаларды психологиялық-педагогикалық қолдау саласындағы білімдерін меңгереді; ҚР заңнамалық-құқықтық актілерін талдай алады және қолдана алады; ҚР инклюзивті білім беруді дамытуға тұжырымдамалық тәсілдер мен нормативтік-құқықтық актілерді қолдану дағдыларын меңгереді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Арнайы және инклюзивті білім берудің теориялық-әдіснамалық мәселелері
    Несиелер: 4

    Пәнді оқу барысында магистрант ҚР-да арнайы және инклюзивті білім беруді дамытудың мемлекеттік саясатымен танысуға, тұлғаның білім беру саласындағы әртүрлі теориялар мен идеяларды сын тұрғысынан талдауға, бағалауға және салыстыруға қабілетті болады; түзету-педагогикалық оқытуды инновациялық дамытуды жобалау технологиясын меңгереді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • ОЕҚ бар балалардың АВА терапия және мінез-құлық талдаудың қолданбалы аспектісі
    Несиелер: 6

    Пәнді оқу барысында эмоционалдық, әлеуметтік және мінез-құлық бұзылыстарының этиологиясы мен патогенезі туралы терең білім мен түсінікті қалыптастырады; онтогенездің қазіргі теорияларын түсіну; АСБ (аутизм спектрінің бұзылуы) бар балаларды қолдау туралы білім жүйесін талдау және жалпылау дағдыларын қалыптастырады. Магистрант АВА терапия мысалында терапевтік технологиялармен танысады, қатер тобындағы балаларды анықтау әдістерін меңгереді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Инклюзиті білім беру жағдайындағы критериалды бағалаудың және бақылаудың заманауи технологиялары
    Несиелер: 6

    Пән ОЕҚ бар балалардың жетістіктерін бағалаудың практикалық дағдыларын қалыптастырады. Пәнді оқу барысында магистранттар арнайы ұйымда критериалды бағалаудың заманауи технологияларымен танысады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Түзете-дамыта оқытудың психологиялық-педагогикалық негіздері
    Несиелер: 4

    Пән магистранттарға арнайы (ППТК, оңалту орталығы, арнайы мектепке дейінгі және мектеп ұйымдары) және инклюзивті білім беру жағдайында, психологиялық-педагогикалық сүйемелдеу ерекшеліктерімен балаларды түзете дамытып оқыту негіздерімен танысуға мүмкіндік береді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Арнайы білім берудегі мониторинг
    Несиелер: 6

    Пән білім берудегі мониторинг саласындағы негізгі ұғымдар мен терминдер туралы білімді қалыптастырады; арнайы және инклюзивті білім беру саласында мониторингтік зерттеулерді жүргізу ерекшелігін түсінеді; магистрант арнайы және инклюзивті білім беру саласында мониторинг саласында әртүрлі әдістер мен тәсілдерді, технологиялар мен тәсілдерді қолдана алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Басқару психологиясы
    Несиелер: 2

    Басқарудың ғылыми-әдістемелік негіздері. Басқарудың психологиялықтеорияларының дамуы. Басқару психологиясының жалпы теориялық мәселелері. Басқарушылық ісәрекетті талдау. Менеджердің тұлғалық ерекшеліктері. Басқару міндеттерінің психологиялық ерекшеліктері. Меншік психологиясы. Басқарушының кәсіби іс-әрекеті. Басқару субъектісінің қызметтері. Басқарушылық қарым-қатынас психологиясы. Қызметкерлердің психологиялық сипаттамалары. Қызметкерлерді ынталандыру психологиясы. Ұйымның адам ресурстарын басқару технологиясы. Ұйымның кадрлық саясатын психологиялық қолдау. Ұйымдағы дау-дамалар психологиясы. Тұлғаның кәсіби деформациясының алдын алу технологиялары.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Білім беру инклюзиясының этикалық нормалары мен принциптері
    Несиелер: 6

    Пәнді оқу барысында магистранттар инклюзивті білім беру принциптерін, инклюзивті білім берудің гуманистік идеяларын, толеранттылық идеяларын және ОЕҚ бар балалармен жұмыс этикасын түсінеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Арнайы білім берудің әлеуметтік-коммуникативті технологиялары
    Несиелер: 5

    Пәнді оқу барысында магистранттар арнайы педагогтың әлеуметтік-коммуникативтік жұмысындағы дәстүрлі және қазіргі заманғы технологиялармен таныса алады, ЖОО жанындағы психологиялық-педагогикалық түзету кабинетіне барады, ӘТБ кабинетінде, сенсорлық бөлмеде, монтессори - терапия кабинетінде жұмыс істеу дағдысына ие болады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Арнайы педагогика және психологиядағы ғылыми зерттеулердің әдіснамалық негіздері және технологиялары
    Несиелер: 5

    Магистрант ғылым әдіснамасының негізгі ұғымдарын, танымның диалектикалық әдісін және ғылыми зерттеу әдістерін біледі және түсінеді; педагогикалық шындық фактілерін, құбылыстарын зерделеудің әртүрлі тәсілдерін талдай және түсіндіре алады; арнайы педагогикада қазіргі заманғы психологиялық теориялар мен тұжырымдамаларды және арнайы педагогика мен психологияда заманауи педагогикалық және психологиялық теориялар мен концепцияларды қолдану дағдыларын меңгереді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Инклюзивті білім беру үдерісін жобалау
    Несиелер: 6

    Пән тұлғаның әрі қарай кәсіби дамуын жоспарлау мен болжау бойынша оның тұлғалық және кәсіби өсуіне дайындығын қалыптастырады; түзету-педагогикалық жүйелерді жобалау технологиясын қолдану қабілетін; Кәсіби пәндерді оқыту дағдыларын қалыптастырады. Магистрант инклюзивтік білім беру үдерісін жобалау аясында әртүрлі әдістер мен тәсілдерді, технологияларды қолдана алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • ОЕҚ балаларды жалпы білім беру үдерісіне интеграциялау
    Несиелер: 5

    Пән ОЕҚ бар тұлғалардың білім беру саласында пәнаралық қызметті жүзеге асыру қажеттілігін білімі мен түсінігін қалыптастырады, магистрант түрлі мамандармен және ата-аналармен өзара әрекеттесу кезінде ғылыми еңбекті ұйымдастыруды меңгереді, ОЕҚ бар балалармен жұмыс істеу кезінде "командалық бағалауды" жүзеге асыру дағдылары қалыптасады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Арнайы білім берудегі ақпараттық және коммуникациялық технологиялар
    Несиелер: 5

    Пәнді оқу барысында магистрант арнайы білім беруде қолданылатын жаңа АКТ-мен танысады және тәжірибеде әртүрлі АКТ-мен жұмыс істеу дағдыларын меңгереді, АКТ-ны өз бетімен қолдана алады ("Дельфа" тренажері және т. б.)

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Сыни ойлауды дамыту технологиялары
    Несиелер: 5

    Пәнді оқу барысында магистранттар сыни ойлау, шешім қабылдау техникаларын, көпшілік алдында тиімді сөз сөйлеу дағдыларын дамытады. "Сыни ойлауды дамыту технологиялары" пәні магистранттардың зерттеу жұмыстарын дайындау сапасын арттыруға ықпал етеді, өзіндік білім беру стратегиясын құруға негіз болады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • ОЕҚ бар балаларға білім беру мен дамытудағы топтық жұмыс жасау технологиялары
    Несиелер: 5

    Пән, ерекше білім беру қажеттіліктері бар тұлғаларды тәрбиелеуде ұжымдық әрекеттестік әрекеттерін жүзеге асыру қажеттілігі туралы білім мен түсінікті қалыптастырады, магистрант әртүрлі мамандармен және ата-аналармен бірлесіп еңбекті ғылыми ұйымдастыруды меңгереді, іске асыру дағдылары қалыптасады. ОЕҚ бар балалармен жұмыс жасау кезіндегі «топтық бағалау» дағдылары қалыптасады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Инклюзивті білім берудің ғылыми-әдіснамалық негіздері
    Несиелер: 5

    Пәнді оқу аясында магистранттар инклюзивті білім беру әдістемесімен, ҚР және шет елдерде инклюзивті білім берудің теориясы мен тәжірибесін түсінудің заманауи тәсілдерімен таныса алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Әлеуметтік-педагогикалық акмеология
    Несиелер: 6

    Курсты оқу барысында магистранттар: - феноменология, оңтайлы даму деңгейіне қол жеткізуінің заңдылықтары мен тетіктері туралы акмеологиялық білім жүйесінде білімдерін көрсетуге; - әлеуметтік педагогтің жас, жеке және кәсіби дамуының акмеологиялық міндеттерінің кең спектрін шешуге; - практикалық қызметте ғылыми зерттеулердің акмеологиялық әдістерін пайдалануға; - дамудың акмеологиялық тұжырымдамаларын әзірлеу кезінде акмеологиялық жағдайлар мен факторларды анықтауға қабілетті.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Код ON1

    Педагогика және психология ғылымын дамытудың теориялық-әдіснамалық негіздерін, оқыту әдістерін басқару және меңгеру үрдістерін, психологиялық-педагогикалық зерттеулердің мәні мен мазмұнын ұсынады;

  • Код ON2

    Тұлғааралық, мәдениетаралық және өндірістік (кәсіби) қарым-қатынас міндеттерін шешу үшін қазақ, орыс және шет тілдерінде ауызша және жазбаша нысанда коммуникацияны іске асырады;

  • Код ON3

    Сандық зерттеу дағдыларын меңгереді;

  • Код ON4

    Жаңартылған арнайы білім беру жүйесі жағдайында оқу-тәрбие, әдістемелік, зерттеу, әлеуметтік коммуникативтік үдерісті жүзеге асыру дағдыларын көрсетеді;

  • Код ON5

    ОЕҚ бар балаларға білім беруде оқу-әдістемелік құжаттарды талдап, критериалды бағалау техникасын меңгереді;

  • Код ON6

    Білім берудің барлық сатыларын оқытудың ықпалдастығы мен сабақтастығын ескере отырып, арнайы және инклюзивті білім беру саласында педагогикалық және әдістемелік жұмыстарын жүзеге асырады;

  • Код ON7

    Инновациялық технологиялар, АКТ негізінде жалпы және ерекше заңдылықтарға және ОЕҚ бар баланың даму ерекшеліктеріне сәйкес оқу - педагогикалық, түзету, әдістемелік қызметті ұйымдастырады.

Top