ҚР кәсіпорындарының маркетингтік стратегиясын әзірлеу

  • Маркетингтік стратегияны таңдаудағы әдістемелік тәсілдер, маркетингтік стратегиялардың тиімділігін бағалау әдістері, маркетингтік стратегияның жүзеге асырылуын бақылау түрлері, нақты отандық кәсіпорындар мысалында маркетингтік стратегияны құру процесі қарастырылады. Кәсіпорынның даму стратегиясын әзірлеу үшін маркетингтік қызмет аудитін ұйымдастыру жолдары ашылған. Қазақстандағы кәсіпорындардың маркетингтік стратегиясын дамытудың прогрессивті бағыттары болжанады.
  • Образовательная программа 7M04112 Маркетинг
  • Несиелер 5
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 1
  • Семестр 1
Top