7M04112 Маркетинг в «Тұран» университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты ОП «Маркетинг» бағдарламасының мақсаты – маркетинг саласында оңтайлы шешімдер қабылдауға мүмкіндік беретін жоғары білікті магистрлерді даярлау, сондай-ақ олардың бойында жеке қасиеттерді, әмбебап және кәсіби құзыреттерді қалыптастыру, бұл құзыреттер еңбек нарығының талаптарына және жұмыс берушілердің сұранысына сай келуі тиіс.
-
Академиялық дәреже Магистратура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
ЖОО атауы «Тұран» университеті
-
Оқу мерзімі 1 год
-
Кредиттер көлемі 60
-
Білім беру бағдарламаларының тобы M075 Маркетинг және жарнама
-
Білім беру саласы 7M04 Бизнес, басқару және құқық
-
Дайындық бағыты 7M041 Бизнес және басқару
Пәндер
-
Маркетингтік зерттеулердің заманауи технологиялары
Пән аясында мыналар оқытылады: Маркетингтік зерттеулердің заманауи технологияларының мәні, мазмұны және ұйымдастырылуы. Маркетингтік зерттеулердің заманауи технологияларының негізгі бағыттары. Маркетингтік зерттеулердің заманауи ұйымдастыру формалары. Маркетингтік зерттеулер жобасын әзірлеу. Маркетингтік зерттеулер процесінің алгоритмі. Маркетингтік ақпараттық жүйе және шешім қабылдау үрдісінің жүйесі (ҮКД). Үлгіні жоспарлау. Маркетингтік ақпаратты жинаудың инновациялық әдістері. Маркетингте сандық және сапалық зерттеулерді қолдану ерекшеліктері. Маркетингтік зерттеулердегі Интержоқ технологиялар. Маркетингтің аналитикалық жүйесі және нәтижелерді ұсыну. Маркетингтік зерттеулердегі экономикалық-математикалық модельдеудің прогрессивті әдістері.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
PMI PMBOK стандартына негізделген жобаларды басқару
Курс аяқталғаннан кейін студенттер жобаны бастауды; жобаның көлемі мен мазмұнын анықтауды; жұмыстың иерархиялық құрылымын құруды; ресурстық талаптарды айқынтауды және оларды тағайындауды; кестені, бюджетті, жобаның жоспарын әзірлеуді; тәуекелдерді басқару процестерін, MS Project бағдарламалық жасақтамасын қолдануды үйренеді. Студенттер курстың соңында «Жобалық менеджердің көмекшісі» кәсіптік біліктілікті беру туралы сертификатқа ие бола алады. Оқыту әдістері - ми шабуылдары, кейстер, іскерлік ойындар.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Магистрлік ғылыми-қолданбалы зерттеулерде жасанды интеллектіні қолдану
Пән магистранттардың жасанды интеллект (ЖИ) әдістерін ғылыми-қолданбалы зерттеулерде қолдануға қажетті теориялық білімдері мен практикалық дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Курста машиналық оқыту, нейрондық желілер, табиғи тілді өңдеу және үлкен деректерді талдау секілді ЖИ-дің іргелі және қолданбалы аспектілері қамтылады. Курста ерекше назар ЖИ әдістерін қолдана отырып, ғылыми-қолданбалы зерттеулерді өз бетінше орындау дағдыларын дамытуға, ЖИ технологияларын практикалық меңгеруге, сондай-ақ оларды түрлі пәндік салаларда қолданудағы этикалық және құқықтық мәселелерге аударылады. Курстың пәнаралық сипаты экономика, инженерия, білім беру, психология және басқа да салаларда меңгерілген әдістерді қолдануға мүмкіндік береді. Оқу үдерісіне дәрістер, практикалық және жобалық сабақтар, семинарлар, сондай-ақ жеке ғылыми-қолданбалы жобаларды қорғау кіреді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Әлеуметтік маркетинг
Пән аясында мыналар оқытылады: Әлеуметтік маркетингтің мәні мен мазмұны. Білім берудегі маркетинг. Мәдениеттегі маркетинг. Денсаулық сақтаудағы маркетинг. Спорттық маркетинг. Туризмдегі маркетинг. Экологиялық маркетинг. Тұрмыстық қызмет көрсету саласындағы маркетинг. Әлеуметтік саясат. Қоғаммен байланыс әлеуметтік маркетинг құралы ретінде. Маркетингтегі краудфандинг.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Менеджмент
Пән компаниядағы экономикалық және әлеуметтік қатынастарды басқару және реттеу саласындағы қолданыстағы нормалар туралы білімді меңгеруге, басқару қызметінің инновациялық белсенділігін арттыруға, басқару процесі мен ұйымдастыру бойынша құзыреттерге, менеджменттің негізгі функцияларын іске асыруға, топтық динамика мен көшбасшылыққа, қақтығыстар мен өзгерістерді басқаруға бағытталған.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 2
-
Agile негізіндегі жобаларды басқару
«Жобаларды басқарудағы агломерациялық тәсіл» курсын аяқтағаннан кейін студенттер үнемі өзгеретін талаптар мен болжанбайтын техникалық тәуекелдер жағдайында жобаның мерзімін, бюджетін және сапасын сақтау үшін жобаларды басқарудың икемді әдістерін қолдана алады; бірнеше командаларға жұмысты синхрондау; клиенттердің күтулерін басқару, MS Project бағдарламалық жасақтамасын қолдану. Оқу әдістері - ми шабуылы, кейстер, іскерлік ойындар.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Шетел тілі (кәсіби)
Курс бірінші курс магистранттарына арналған. Курстың мақсаты-оларды кәсіби тілге үйрету. Курс тілді (грамматика және лексика) және сөйлеу дағдыларын (тыңдау, оқу, сөйлеу, жазу), сондай-ақ кәсіби хат алмасу мен іскерлік тілдің әртүрлі түрлерін дамытуға және ресми қарым-қатынас тізілімінде сөйлеу дағдыларын меңгеруге бағытталған.. Студенттер өз көзқарастарын шет тілінде білдіруге, атап айтқанда өз шешімдерін негіздеуге, пайымдауда логикалық болуға, іскерлік этикет ережелерін сақтауға және т.б. үйренеді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 2
-
Біріктірілген маркетингтік коммуникациялар
Пән аясында мыналар оқытылады: Маркетингтік коммуникацияның негізгі құралдары. Коммуникация процесі және интеграцияланған маркетингтік коммуникациялар. Маркетингтік коммуникация жүйесіндегі жарнаманың рөлі. Жарнамалық құралдардың жіктелуі. Жарнамалық қызметті ұйымдастыру. Жарнаманың әлеуметтік- психологиялық негіздері. Жарнама хабарландырулары мен мәтіндерін әзірлеу негіздері. Баспасөздегі жарнама, баспа және пошта жарнамасы. Маркетингтік коммуникацияларды жоспарлау және бақылау. Маркетингтік коммуникациялардың бюджеті және тиімділігі. Көрмелер, жәрмеңкелер және жарнамалық кәдесыйлар. Паблик рилейшнз. Брендинг. Өткізуді ынталандыру. Жеке сату.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Инновациялық маркетинг
Пән аясында мыналар оқытылады: Инновациялық маркетинг концепциясының негіздері. Инновациялық даму түрлері. Әртараптандыру стратегиялық өсу көзі ретінде. Жаңа идеяларды іздеу технологиясы. Жаңа идеяларды іздеуде маркетингтік зерттеулер әдістері. Инновацияны құруға маркетингтік көзқарас. Өнім/қызмет идеясының экономикалық талдауы. Тауардың нарықтық барабарлығын бағалау. Жаңа өнімдерді/ қызметтерді жылжыту құралдары. Бренд құру және дамыту стратегиясы. Инновация Инжиниринг. Ұйымның инновациялық дамуын басқару құралдары. Инновациялық дамуды маркетингтік басқару. Маркетингтік инновациялық стратегиялар. Инновациялық маркетингтің тиімділігі.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Маркетинг-менеджмент
Пән аясында мыналар оқытылады: Маркетинг-менеджменттің теориялық негіздері мен тұжырымдамалары. Маркетинг-менеджмент жүйесіндегі маркетингтік зерттеулер. Маркетингтік ортаны талдаудың әдіснамалық негіздері. Маркетинг-менеджменттегі нарықты сегменттеу. Тұтынушылардың сатып алу тәртібін талдау (немесе Басқару). Маркетинг қызметін ұйымдастыру. Кәсіпорынның тауар саясатының Маркетинг-менеджменті. Кәсіпорынның баға саясатының Маркетинг-менеджменті. Кәсіпорынның тарату жүйесінің Маркетинг- менеджменті. Кәсіпорынның коммуникациялық саясатының Маркетинг- менеджменті. Жоспарлау маркетинг-менеджменттің негізгі функциясы ретінде. Маркетинг-менеджменттегі бақылау және аудит. Әр түрлі деңгейдегі Маркетинг-менеджмент (макродеңгейде, корпоративтік деңгейде, микродеңгейде). Халықаралық маркетинг-менеджмент.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Басқару психологиясы
Пәннің мақсаты; білім алушыларды шетелдік және отандық басқару ғылымының даму тарихымен, оның психологиялық білім жүйесіндегі орнымен таныстыру. Ғылыми басқарудың қазіргі үрдістері - жаңа ғылыми басқару парадигмасы туралы түсінік қалыптастыру. Осы пәннің негізгі бөлімдерінде: басқарушылық қызметтің психологиялық мазмұны, басшының жеке басқарушылық тұжырымдамасы, басқарушылық өзара іс-қимылдың теориялық негіздері, негізгі басқарушылық функцияларды іске асырудың психологиялық ерекшеліктері, басқару қызметі субъектісінің психологиясы бойынша бағдарлануды үйрету. Ұйымдастырушылық проблемалардың өзара байланысын және басшының өзінің басқару функцияларын іске асыру сапасын психологиялық талдау дағдыларын меңгеруге ықпал ету.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 2
Оқыту нәтижелері
- Зерттелетін саладағы мәселелерді анықтауға, жүйелі ойлау негізінде үнемді өндірістің әлеуметтік жауапкершілігін ескере отырып, стратегияларды, тәсілдерді және оларды шешу жолдарын анықтауға қабілетті
- Презентациялар, жарнамалық және PR-акциялар кешенінде өткізу, жеке сатуды, көрмелерді, жәрмеңкелерді ұйымдастыру, өткізуді ынталандыру құралдарын пайдалана білу дағдыларын меңгерген
- Маркетингтік зерттеулер жүргізу, деректерді жинау және өңдеу, талдау есептерін дайындау дағдыларын меңгерген
- Ғылыми жазу және коммуникация дағдыларын меңгерген, өз тұжырымдарын дәлелдей алады, оларды кәсіби пікірталастарда қорғай алады
- Қаржы ұйымдарының маркетингтік қызметін ұйымдастыруға, салалық ерекшелікті ескере отырып, қаржы қызметтері нарығында маркетингтік технологияларды қолдануға қабілетті
- Салалық және пәнаралық ұжымдарды басқару, корпоративтік менеджментті жүзеге асыру, өзін-өзі бақылауға және басқаларды бақылауға қабілетті
- Сыртқы ортаны жақсарту үшін идеяларды, қол жеткізілген нәтижелер мен инновацияларды ілгерілетуге қабілетті
- Толық емес немесе шектеулі ақпаратпен стандартты емес жағдайларда өзін-өзі оқыту, әлеуметтік бейімделу, табу және шешім қабылдау технологияларын қолдануға қабілетті
- Ғылыми білімдер мен әдіснамалардың синтезі мен интеграциясы негізінде инновациялық өнім жасау үшін өзінің бизнес зерттеулерін жүргізуге, Кәсіби саладағы ғылымның жаңа жетістіктері контекстінде жобалық қызметті жүзеге асыруға қабілетті
- Қабілетті ұйымдастыру маркетингтік компания қызметі, әзірлеу және іске асыру тауарлық, бағалық, өткізу және коммуникациялық саясатын тәжірибеде маркетинг
- Жаңа және жаңа ғылыми тұжырымдамалар мен теорияларды, жасанды интеллект технологияларды қолдана отырып, кәсіби салада және пәнаралық контексте мәселелерді шешуге қабілетті