7M04112 Маркетинг в Қазтұтынуодағы Қарағанды университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Табысты мансапқа бағытталған және өзін-өзі жетілдіру және өзін-өзі дамыту қабілетіне, барлық белсенді өмір бойы жаңа білімді өз бетінше шығармашылық игеру қажеттілігі мен дағдыларына ие маркетинг саласында жоғары білікті кадрларды даярлау; заманауи ғылыми және практикалық мәселелерді тұжырымдай және шеше алатын, басқарушылық қызметті табысты жүзеге асыра алатын кәсіби мәдениеттің жоғары деңгейімен; ғылыми-зерттеу дағдыларын игеру
-
Академиялық дәреже Магистратура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
ЖОО атауы Қазтұтынуодағы Қарағанды университеті
-
Оқу мерзімі 1 год
-
Кредиттер көлемі 60
-
Білім беру бағдарламаларының тобы M075 Маркетинг және жарнама
-
Білім беру саласы 7M04 Бизнес, басқару және құқық
-
Дайындық бағыты 7M041 Бизнес және басқару
Пәндер
-
Digital маркетинг (ілгері деңгейі)
Курстың бір бөлігі ретінде студенттер цифрлық платформалар, аналитика және метрика құралдары, мазмұнды маркетингтің тиімді стратегиялары және онлайн қауымдастық құру туралы білімдерін тереңдетеді. Жарнамалық науқандарды оңтайландыру, SEO және SEM-мен жұмыс істеу және маркетингтік шешімдер қабылдау үшін деректерді талдау сияқты практикалық дағдыларға назар аударылады. Курс сонымен қатар цифрлық технологиядағы соңғы тенденцияларды және олардың маркетинг тәжірибесіне әсерін тексеруді қамтиды.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Маркетинг-менеджмент
Пән стратегиялық маркетингтің заманауи әдістері мен принциптерін және жүйелік түсінігін қалыптастырады. Магистранттар саланы/нарықты маркетингтік талдау дағдыларын, маркетингтік аудитті құру және жүргізу дағдыларын меңгереді, маркетингтік шешімдерді қабылдаудың әрбір деңгейі үшін маркетингтің мақсаттары мен міндеттерін қалыптастырады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Жарнаманы басқару және маркетингтік коммуникация
Пән жарнамалық процесті басқару, жарнамалық науқанды құру, өндіру және өткізу дағдыларын игеруге бағытталған. Пәнді оқытудың міндеттері тиімді жарнамалық өнімді, жарнамалық науқанды құру мен іске асыруды басқару тетіктері саласындағы құзыреттілікті қалыптастыру болып табылады
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Шет тілі (Кәсіби)
«Шетел тілі (кәсіби)» пәні тілдік емес мамандықтардың магистранттарына арналған. Курсты зерделеу мамандық бойынша білімді байытуға және ғылыми ой-өрістерін кеңейтуге, қарым-қатынас процестерін тереңірек білуге әкеліп қана қоймайды, сонымен қатар магистранттарға болашақ кәсіби қызметінде қажетті практикалық дағдыларды меңгеруге мүмкіндік береді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 2
-
Кәсіпорынның маркетинг қызметін талдау
"Кәсіпорынның маркетинг қызметін талдау" пәні ұйымдар мен мемлекеттік басқару органдарының жұмыс істеуіне макроэкономикалық ортаның әсерін бағалау мүмкіндігімен байланысты талдаудың кәсіби құзыреттерін қалыптастыруға; ұйымдар мінез-құлқының экономикалық негіздерін білуге; нарықтардың әртүрлі құрылымдары туралы түсінікке ие болуға және саланың бәсекелестік ортасына талдау жүргізу қабілетіне бағытталған; маркетингтік зерттеулер мен үздік тәжірибелерді салыстырмалы талдау нәтижесінде алынған ақпаратты ұйымдардың практикалық қызметінде пайдалану мүмкіндігі.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Менеджмент
"Менеджмент" пәнін оқу менеджмент саласындағы тұжырымдамалық білім жүйесін, ұйымның бизнес-процестерінің тиімділігін арттыру үшін заманауи ұйымдастырушылық-басқарушылық әдістерді қолдану дағдыларын қалыптастыруға ықпал етеді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 2
-
Бренд менеджмент
Пән брендинг саласындағы теориялық білімді жүйелендіреді және тереңдетеді, в негізгі құзыреттіліктерін дамытады, брендтер портфелін құру және басқару бойынша кәсіби дағдыларды өңдейді; b -to-c және b-to-C нарықтары үшін брендтер құрудың принциптері мен технологияларымен, негізгі модельдермен және бренд капиталын бағалау критерийлерін түсінумен таныстырады; бренд-имиджді позициялау және үлгілеу тұжырымдамасын әзірлеу дағдыларын үйретеді
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Басқару психологиясы
Пән студенттердің спорт менеджерінің кәсіби қызмет саласы ретінде басқарудың психологиялық мазмұны туралы білімдерін игеруге бағытталған. Топтық құбылыстар мен процестерді басқару психологиясы, спорттық ұйымдағы басқару қызметінің психологиялық құрылымы мен мазмұны; психологиялық басқару мектептері; дене шынықтыру-спорт ұйымындағы уақытты басқару және стресс-менеджмент туралы; тұлғаның когнитивті, эмоционалды-ерікті, мотивациялық саласының психологиясы туралы білімдерден тұрады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 2
-
Қаржы қызметтері нарығындағы маркетингтік қызмет
Пән қаржы нарығындағы қазіргі заманғы маркетингтің теориясымен тәжірибе саласында білімді қалыптастырады. Қаржы нарығын және оның маркетингтік ортасын талдайды. Маркетингтік зерттеу жүргізуге арналған және қаржы қызметтерінің маркетингін басқарады. Қаржы нарықтарында ұйымдарды бөлу саясатын қарастырады қаржы нарықтарындағы ұйымдардың коммуникациялық саясатын зерделейді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Өнімдер мен қызметтердің инновациялық маркетингі
Өнімнің ассортименті мен көлемін, бағасын, инновациялық өнімді/қызметтерді жылжытуды, оны нарықтар арасында бөлуді, сатуды ынталандыруды жоспарлау. Тұтынушылардың сұраныстарын зерттеу, сұранысты зерттеу, инновациялық өнімдер/ қызметтер нарығын бағалау және ілгерілету, саланы бақылау.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Қызмет аясы мен салаларындағы маркетинг
Әр түрлі салаларда және қызмет салаларында маркетингтік қызметті ұйымдастырудың қазіргі заманғы тәсілдері ашылады; пән магистранттарда қазіргі жағдайда әр түрлі салаларда және қызмет салаларында маркетинг стратегиясы мен тактикасының тиімді үйлесімін қалыптастырады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Маркетинг-өндірістік-техникалық мақсаттағы өнімдер нарығының қоспасы
Өндірістік-техникалық мақсаттағы өнім нарығының маркетинг-микс зерттеу ерекшелігі туралы білімді тереңдете түседі. Нарықтық жағдайларда өндірістік-техникалық мақсаттағы өнім нарығының табысты қызметі көбінесе маркетингтік шешімдердің сапасына, шебер және сауатты маркетингтік қызметке байланысты. Пән маркетинг-микс зерттеу және өнеркәсіптік тауарлар нарығының қажеттілігін анықтау, кәсіпорынның маркетингтік стратегиясын әзірлеу және коммерциялық табысқа жету дағдыларын қалыптастырады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Ғылыми және басқарушылық қызметтің тарихи-философиялық және психологиялық аспектілері туралы білімді көрсетеді және басқару процестерін оңтайландыру және ұжымда тиімді өзара әрекеттесуді құру үшін психологиялық әдістерді қолданады.
- Кәсіби салада және өзге тілді ортада басқарушылық және коммуникативтік дағдыларды жүзеге асырады.
- Заманауи маркетингтік стратегиялар мен технологияларды түсінеді және қолданады, өнімді тиімді басқару және жылжыту үшін инновациялар мен цифрлық құралдарды бейімдей алады, сонымен қатар маркетингтік шешімдерді оңтайландыру және тұтынушылардың тәжірибесін жақсарту үшін жасанды интеллектті қолдана алады.
- Автономды және командалық жұмыс жасау, сондай-ақ барлық мүдделі тараптар үшін маркетингтік шешімдердің экономикалық салдарын болжау арқылы күрделі маркетингтік жағдайлар мен мәселелерді шешуде шығармашылық пен бастамашылық танытады.
- Жүргізілген зерттеу нәтижелерін ұсынуға және қорытындыларды, проблемалар мен шешімдерді хабарлауға қабілетті
- Маркетинг саласындағы озық тәжірибе мен өзекті білімді пайдалана отырып, тауарды тұтынушыға жылжытуды қамтамасыз ететін және тауарды қалыптастыру және оны тұтынушыға беру жөніндегі жұмысты қамтитын маркетингтік іс-шараларды әзірлеу және іске асыра алады
- Маркетинг бөлінісінде ұйымдар мен кәсіпорындардың экономикалық қызметін ұйымдастыру мен басқарудағы практикалық мәселелерді талдау және шешу дағдылары бар
- Өзіндік пайымдауларын, тұжырымдары мен шешімдерін қалыптастыру үшін тәжірибелік қызметте эксперименталды деректерді талдау және өңдеу нәтижелерін пайдаланады
- Маркетингтік зерттеулер мен әзірлемелер саласындағы зерттеу және басқару қызметінде білімді өз бетінше біріктіре, жүйелендіре алады, өзектілендіре алады және оларды кәсіби деңгейде қолдана алады