Туризм және қонақжайлылығындағы іскерлік қарым – қатынас психологиясы

  • Курс Туризм және қонақжайлық саласындағы әлеуметтік өзара іс-қимыл процестерін, практикалық саладағы қарым-қатынас жағдайын, Туризмдегі және қонақжайлық іскерлік қарым-қатынас түрлерін, қызмет көрсетушілермен және клиенттерге, сондай-ақ ұжым ішіндегі байланыстардың басым салаларын, тиімді объектаралық өзара іс-қимылды ұйымдастыру механизмдерін, мүмкіндігі шектеулі тұлғаларға туристік қызмет көрсетудің психологиялық ерекшеліктерін қарастырады.
  • Образовательная программа 6B11101 Туризм
  • Несиелер 5
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 4
  • Семестр 7
Top