6B11101 Туризм в Абылай хан атындағы Қазақ халықаралық қатынастар және әлем тілдері университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Қарқынды дамып келе жатқан туристік нарықтың жағдайларына лайықты жауап беру мен қызмет көрсету саласында практикалық жұмыс дағдылары бар, туризм және қонақжайлылық саласындағы міндеттерді өз бетінше қоюға және шешуге дайын, сапалы кәсіби білім алған білікті маманды дайындау.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 241
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B091 Туризм
-
ҰБТ-дағы пәндер География және Шетел тілі
-
Білім беру саласы 6B11 Қызмет көрсету
-
Дайындық бағыты 6B111 Қызмет көрсету саласы
Пәндер
-
Өлкетану және туризм
Курс зерттеу саласында теориялық білім мен практикалық дағдылар жүйесін қалыптастыруға бағытталған. Курс туристік-өлкетану жұмысының көпқырлы аспектілерін қамтиды: елдің белгілі бір бөлігін зерттеу, тарихи оқиғалар мен халықтың еңбек және әскери ерліктерінің фактілерін анықтау, тарихи құжаттар мен өткеннің материалдық мәдениет ескерткіштерін іздеу, экскурсиялық жобалар мен туристік маршруттарды әзірлеу және ақпараттық дерекқор жүргізу.
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Туризмология негіздері
Пән білім алушыларды ел ішіндегі рекреациялық ресурстардың аумақтық (кеңістіктік) таралу жүйесімен таныстырады, туристік нысандар туралы білім алуға, сондай-ақ табиғи ресурстарды ұқыпты әрі ұтымды пайдалануға тәрбиелеуге бағытталған. Курста туристік аудандастырудың мәні мен ерекшеліктері, оны қайта қарау тәсілдері және қазіргі туристік-рекреациялық аудандар желісін зерттеу мәселелері қарастырылады. Студенттер рекреациялық география мен туризм саласындағы іргелі білім мен қағидаларды қолдану, туризмнің рөлін анықтау, туристік топтардың қажеттіліктерін жинау мен жүйелеу, талдау дағдыларын меңгереді.
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Белсенді туризм түрлерінің техникасы мен тактикасы
Курс белсенді туризм техникасы мен тактикасының негізгі ұғымдарын қалыптастыруға, туризм түрлеріне байланысты техникалық әдістерді меңгеруге, қауіпсіз туризм қағидаттарын және белсенді туризм бойынша тактикалық жоспарларды құру әдістемесін игеруге бағытталған. Сонымен қатар курс шеңберінде 1–2 күрделілік санатындағы тау, су, жаяу, шаңғы және велосипед саяхаттарын ұйымдастыру мен өткізу, туристік топтардың келуі мен кетуін ұйымдастыру, экскурсияға қатысушылардың қажеттіліктерін талдау мәселелері қарастырылады.
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Экскурсиятану
Курс аясында тәлімгерлер әртүрлі тұтынушылар сегменттерінің сұраныстарына сәйкес экскурсиялық маршруттарды әзірлейді, экскурсия жүргізудің тиімді әдістерін қолданады, экскурсия жүргізу техникасы мен әдістемесін, экскурсиялық қызметтің нормативтік-техникалық негіздерін меңгереді, сондай-ақ тұтынушылардың жеке қажеттіліктері мен психофизикалық мүмкіндіктерін ескереді. Оқу барысында тәлімгерлер экскурсиялық әңгімелеу мен нысанды көрсетудің тәсілдерін, экскурсияға қатысушылардың қауіпсіздігін қамтамасыз ету әдістерін игереді.
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Туристік бизнесті жоспарлау және ұйымдастыру
Курс барысында білім алушылар туризмді дамытудағы теориялық және ұйымдастырушылық мәселелерді қарастырып, туристік бизнесті жоспарлау мен ұйымдастырудың негізгі қағидалары мен функцияларымен танысады. Олар туристік кәсіпорындардың жұмысын ұйымдастыру, қонақ ағымын басқару мен бақылау, туристерге қызмет көрсету, транспорттық саяхаттар мен ішкі турларды ұйымдастыру, қызмет көрсету мәдениеті мен сапасы, сондай-ақ туризмнің халықаралық-құқықтық реттелу мәселелерін зерттейді. Білім алушылар туристік бизнес туралы кеңінен түсінік алып, оны басқарушылық шешімдер қабылдауда қолдануды меңгереді.
Семестр - 3
Несиелер - 4
-
Кәсіби бағытталған ағылшын тілі
Курс туризм және қонақжайлылық салаларындағы білім алушылардың шетел тіліндегі кәсіби бағытталған коммуникация мәселелерін, олардың халықаралық кәсіби ортаға кірігуін, кәсіби ағылшын тілін қолдануын, сондай-ақ туристік диалог үдерістерінде мәдениетаралық коммуникация құралы ретінде аударматану элементтерін қарастырады.
Семестр - 3
Несиелер - 14
-
Туризм Экономикасы
Бұл курс аясында білім алушылар туризм саласында экономикалық зерттеулер мен талдау жүргізеді: туристік нарық, мультипликативтік әсер, негізгі және айналым капиталы, материалдық емес активтер мен лизинг, сұраныс пен ұсыныс, туристер ағыны мен кетуі, баға саясаты мен баға қалыптастыру, кірістілік, туризмге жұмсалатын шығындар – туристік бағыттарды дамыту және туризм жүйесін қалыптастыру кәсіпорынды бағалаудың маргиналдық тәсілдерін қолдану, экономикалық категорияларды меңгеру және көрсетілетін қызметтердің тиімділігіне қол жеткізуде бәсекеге қабілетті маман қалыптастыруға жәрдемдесу арқылы жүзеге асырылады.
Семестр - 3
Несиелер - 4
-
Жеке даму негіздері
Пән білім алушылардың тіршілік қауіпсіздігі және экология, кәсіби этиканың мазмұны мен ерекшеліктері, моральдық тұрғыдан туындайтын қайшылықты жағдайларды шешудің мүмкін жолдары, сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениеттің негіздерін меңгеру, жеке қаржыны тиімді басқару, бюджет жоспарлау, қаржылық шешімдер қабылдау кезіндегі тәуекелдер мен жауапкершілікті түсіну, сондай-ақ экономика мен кәсіпкерліктің негіздері саласында кешенді білімді қалыптастыруға бағытталған.
Семестр - 3
Несиелер - 6
-
Туризм менеджменті
Пәннің мақсаты – туристік кәсіпорынды басқаруда теориялық білім мен практикалық дағдылар жүйесін қалыптастыру. Курс топтарды қарсы алу, туристерді орналастыру, кәсіпорын қызметінің тиімділігін арттыру, сондай-ақ қонақжайлылық пен туризм индустриясын басқаруда шетелдік озық тәжірибелерді Қазақстан тәжірибесіне қолдану мәселелерін қарастырады.
Семестр - 4
Несиелер - 5
-
Екінші шетел тілі
Курс екінші шет тілінде диалогтық қарым-қатынас жасау бойынша практикалық дағдыларды дамытуға бағытталған, оның ішінде грамматика, лексика және фонетика элементтері қарастырылады. Білім алушылар оқу, тыңдалым, жазу және сөйлеу дағдыларын меңгеріп, тілді кәсіби және мәдениетаралық жағдайларда қолдануға үйренеді.
Семестр - 4
Несиелер - 24
-
Туризм маркетингі
Курс туризм саласындағы маркетинг қызметінің теориялық негіздері мен практикалық құралдарын зерттеуге бағытталған. Ол туристік өнімдер мен қызметтерді ілгерілету үдерістерін, мақсатты нарықтар мен тұтынушылардың мінез-құлқын талдауды, туристік брендтерді қалыптастыру мен дамытуды, сондай-ақ компаниялар үшін туристік өнімдердің сатылымын арттыру мақсатында маркетингтік стратегиялар мен технологияларды қолданудың ерекшеліктерін қамтиды.
Семестр - 4
Несиелер - 6
-
Мейманхана менеджменті
Бұл курс қонақүй кәсіпорнының тиімді қызметін арттыру және тұрақты дамуын қамтамасыз етуге бағытталған қызметті жоспарлау мен ағымдағы қызметті ұйымдастыруды басқару бойынша теориялық және практикалық мәселелерді меңгеруге мүмкіндік береді. Курста қызметкерлердің бөлімдердегі, бақылау және аудит жүйелеріндегі жұмысы қарастырылады. Сонымен қатар, қонақтарды ақпаратпен қамтамасыз ету, қонақүй қызметтері мен оның аумағында өткізілетін іс-шаралар туралы мәлімет беру, қызмет көрсету сапасы мәселелері де қамтылады.
Семестр - 5
Несиелер - 4
-
Ішкі туризмді ұйымдастыру
Курс ішкі туризмді ұйымдастыру және дамыту мәселелерін қарастырады, оған аймақтың инфрақұрылымдық, табиғи және мәдени ерекшеліктерін ескере отырып, маршруттарды әзірлеу және іске асыру жатады. Білім алушылар туристік өнімдерді құру үдерістерін, әртүрлі туристік санаттардың қажеттіліктерін талдауды, түрлі ұзақтықтағы және тақырыптағы турларды жоспарлауды, сондай-ақ мүдделі тараптармен өзара әрекеттесуді үйренеді. Қызмет көрсету сапасы мен қауіпсіздігін қамтамасыз етуге, логистикаға және ішкі туристік өнімді ілгерілету кезеңдерінде цифрлық технологияларды қолдануға ерекше көңіл бөлінеді.
Семестр - 5
Несиелер - 4
-
Халықаралық туризм географиясы
Осы курс аясында студенттер әлемнің әр аймағындағы туризм дамуына географиялық факторлардың әсерін зерттеп, бағалайды. Олар туристік орталықтардың инфрақұрылымы, экскурсиялық нысандар, шекараны кесіп өту ережелері және туризмді ұйымдастыру ерекшеліктері туралы ақпараттарды талдайды. Сондай-ақ курс әлем елдері мен Қазақстан бойынша деректер базасын құру мәселелерін қарастырады.
Семестр - 5
Несиелер - 5
-
Кәсіби ағылшын тілі
Курс студенттерді туризм саласында кәсіби оқыту үшін ағылшын тілін пайдалануға және нақты өмір мен жұмыста өз кәсіби қажеттіліктерін қанағаттандыруға дайындауға бағытталған. Ол шетел тілін туристермен қарым-қатынас жасау және аударма дағдыларын дамыту үшін қолданудың практикалық мәселелерін қамтиды.
Семестр - 5
Несиелер - 12
-
Сакралды туризм және мәдени мұра
Пән сакралды туризм саласындағы мәселелерді зерттеуге, оның табиғи-мәдени және рекреациялық әлеуетін ашуға, сондай-ақ Қазақстанның туристік индустриясында қолдану мүмкіндіктерін қарастыруға бағытталған. Студенттер әлемдік және Қазақстан тәжірибесін зерттеп, инфрақұрылымды, тұтынушылардың мінез-құлқын талдайды, маркетингтік зерттеулер жүргізіп, сакральды орындарға арналған турларды және олардың ілгерілету технологияларын, сондай-ақ сакралды нысандарға арналған ішкі және кіру турларды әзірлейді.
Семестр - 5
Несиелер - 4
-
Тамақтандыру кәсіпорындарын басқару
Бұл курс аясында білім алушылар қоғамдық тамақтану кәсіпорындарында кулинарлық өнім өндіруді ұйымдастырудың заманауи, озық әдістері мен формаларына қатысты мәселелерді зерделейді. Сонымен қатар, курста тамақтану кәсіпорындарында өндірістік және еңбек үдерістерін ұйымдастырудың тұжырымдамалық негіздері, әртүрлі тұтынушылар санатына қызмет көрсетудің заманауи әдістері мен формалары, сондай-ақ қызметті жетілдіру мақсатында жаңа ақпаратты іздеу, таңдау және қолдану, қоғамдық тамақтану кәсіпорындарының бөлімдері мен қызметтерінің ағымдағы қызметін басқару мәселелері қарастырылады.
Семестр - 5
Несиелер - 4
-
Туризмдегі туроператорлық және турагенттік қызмет
Курс туроператорлық және туристік агенттік қызметтің ұйымдастырушылық-басқарушылық негіздерін зерттеуге бағытталған, студенттерде туристерге қызмет көрсету қағидалары туралы тұтас түсінік қалыптастырады, тиімді туристік өнімді әзірлеу (жобалау), ілгерілету және жүзеге асыру үшін туристік нарықты талдау әдістерін қарастырады.
Семестр - 5
Несиелер - 5
-
Мемлекеттік тілде іс жүргізу және іскерлік қарым-қатынас
Курстың мақсаты – білім алушыларды ресми құжат жүргізудің негіздерімен және мемлекеттік тілде тиімді іскерлік қарым-қатынас жасаумен таныстыру. Білім алушылар іскерлік хаттар, бұйрықтар, хаттамалар, есептер және басқа да құжат түрлерін құрастыру ережелері мен стандарттарын, сондай-ақ туризм саласындағы ресми диалогтық қарым-қатынастың лингвистикалық ерекшеліктері мен аударманың кейбір аспектілерін меңгереді. Арнайы назар стилистикалық нормаларға, терминологияға және іскерлік этикетке аударылады.
Семестр - 5
Несиелер - 3
-
Туризмдегі интеграцияланған маркетингтік коммуникациялар
Пән туристік салада ұйымдардың тұтынушылармен, серіктестермен және басқа мүдделі тараптармен біртұтас және үйлесімді коммуникация құру үшін қолданатын әдістер мен стратегиялар кешенін зерттейді. Пәннің негізгі мақсаты — маркетингтің барлық арналарын және құралдарын тиімді басқаруды үйрету, туристік өнімді топтастыру және сатуда мақсатты аудиторияға барынша әсер етуге қол жеткізу.
Семестр - 6
Несиелер - 4
-
Туристік қызмет тұтынушыларының психологиясы
Пәннің мақсаты – кәсіби қызметте қажетті психологиялық білім мен дағдыларды қалыптастыру. Курста келуші қонақтар тізімін күнделікті бақылауды ұйымдастыру, адамдардың жағдайын диагностикалау және болжау негізінде әртүрлі туристер санатын айқындау, тұлғаның жеке ерекшеліктерін ескере отырып басқару үдерістерін бағдарламалау мәселелері қарастырылады.
Семестр - 6
Несиелер - 4
-
Ішкі туризмді құқықтық реттеу
Курс ішкі туризмді ұйымдастыру және дамыту бойынша құқықтық негіздерді зерттеуге бағытталған. Пән аясында ұлттық деңгейде туристік қызметті реттейтін нормативтік-құқықтық актілер, туристік нарық қатысушыларының құқықтары мен міндеттері, лицензиялау, сертификаттау, сондай-ақ туристердің құқықтарын қорғау және туроператорлар мен турагенттердің заңды жауапкершілігі мәселелері қарастырылады.
Семестр - 6
Несиелер - 4
-
Тұрақты даму және қонақжайлылық саласындағы экотрендтер
Бұл курс білім алушыларға қонақжайлылық индустриясында тұрақты дамудың қағидаларын жүйелі түрде түсінуді қалыптастыруға және қонақ үйлер мен мейрамханаларға әсер ететін қазіргі экологиялық трендтермен таныстыруға бағытталған. Курста экологиялық жауапты менеджменттің негізгі аспектілері, жасыл стандарттарды енгізу, энергия мен ресурстарды үнемдеу, қалдықтарды басқару, тұрақтылық саласындағы сертификаттау, сондай-ақ экологиялық саналы тұтынушылар мінез-құлқының туризм мен қонақжайлылықтағы бизнес-модельдерге әсері және тамақтандыру кәсіпорнын дамытуды стратегиялық басқару қарастырылады.
Семестр - 6
Несиелер - 4
-
Туристік қызметтерді сатуды басқару
Курс туристік өнімдерді сату саласында қойылған мақсаттарға тиімді қол жеткізе алатын мамандарды дайындауға бағытталған. Ол Білібм алушыларға туристік бизнестегі ұйымдастырушылық ресурстарды қалыптастырады, қонақүй және туристік өнімдерді сатудың технологиялары бойынша теориялық білім мен практикалық дағдыларды береді, тұтынушылардың мінез-құлқындағы ерекшеліктерді түсінуге, тиімді жұмыс істейтін сату бөлімінің жұмысын ұйымдастыруға және оны бақылауға үйретеді.
Семестр - 7
Несиелер - 4
-
Қолжетімді туризм және тұрақты даму
Курс қолжетімді туризмді ұйымдастыру және басқару мәселелерін қамтиды, ол турпакеттерді барлық халық категорияларына, оның ішінде отбасыларға, жастарға, қарттарға және мүгедектерге ұсынуды қарастырады, сондай-ақ кіру және ішкі турларды әзірлеу мен ұйымдастырудың кейбір ерекшеліктерін қамтиды. Студенттер қолжетімді туризмді қолдау механизмдерін және әртүрлі қажеттіліктері бар адамдарды туристік қызметке интеграциялау стратегияларын әзірлеуді үйренеді. Курс сондай-ақ туризмдегі тұрақты дамудың аспектілерін қамтиды, инклюзивті және экологиялық жауапты туристік қызметтерді құруға бағытталған.
Семестр - 7
Несиелер - 4
-
Мамандандырылған ағылшын тілі
Курс білім алушылардың кәсіби және мәдениетаралық коммуникациясын тереңдетіп дамытуға бағытталған, кәсіби қызмет аясында шет тіліндегі арнайы лексика мен терминологияны меңгеру дағдыларын қалыптастырады. Білім алушылар шет тілін күрделі кәсіби міндеттерді шешуде, құжаттармен жұмыс істеуде, мамандандырылған материалдарды талдау мен интерпретациялауда, сондай-ақ кәсіби салада және аударма қызметі шеңберінде халықаралық деңгейде диалогтық қарым-қатынаста белсенді қолдану мүмкіндігіне ие болады.
Семестр - 7
Несиелер - 6
-
Туризм менеджерлерінің практикалық және іскерлік дағдылары
Осы курс аясында білім алушылар іскерлік іс-шараларды жүргізу, келіссөздер жүргізу, жұмысқа қабылдау сұхбаттарынан өту, көпшілік алдында сөйлеу, тиімді түйіндеме, жиналыс күн тәртібі мен хаттамасын құрастыру, өзін-өзі және уақытты басқару сияқты кәсіби дағдыларды меңгереді. Курста туристермен әңгімелесу (тур бағдарламасы бойынша кешенді ақпарат ұсыну), қажет болған жағдайда аудармашының міндеттерін орындау мәселелері қарастырылады.
Семестр - 7
Несиелер - 4
-
Кәсіби қызметтегі жасанды интеллект құралдары
Курс жасанды интеллекттің (ЖИ) қазіргі заманғы технологиялары мен олардың туризм индустриясында қолданылуын зерттеуге бағытталған. Білім алушылар машинамен оқыту негіздерімен, ұсыныс жүйелерімен, табиғи тілдерді өңдеу (мысалы, чат-боттар, дауыстық көмекшілер), мазмұн жасауға арналған генеративті ЖИ құралдарымен, сондай-ақ туристік ағындар мен клиенттердің мінез-құлқын болжау үшін деректер аналитикасының әдістерімен танысады. Арнайы назар ЖИ-ті туристік қызметтерді жеке бейімдеу, клиенттерге қызмет көрсету сапасын арттыру, сондай-ақ туристік компаниялардың цифрлық трансформациясы — олардың бизнес-модельдерін жаңарту, үдерістерді автоматтандыру және сандық экономика жағдайында бәсекеге қабілеттілікті арттыру үшін пайдалану мәселелеріне аударылады. Сонымен қатар, туризмде ЖИ-ті қолданудың этикалық және құқықтық аспектілері қарастырылады.
Семестр - 7
Несиелер - 3
-
Туризм және қонақ үй бизнесіндегі кадрлық менеджмент
Курс кәсіби кадрларды іріктеу және оларды таңдау кезінде жағдайлық тәсілді қолдану мәселелерін зерттейді, адам факторына негізделген ұйымдастырушылық проблемаларды талдау қабілетін қалыптастырады және туризм саласында адами ресурстарды тиімді пайдалану бойынша басқарушылық шешімдерді әзірлеуге бағытталған. Сондай-ақ, қызметкерлердің ағымдағы қызметін бақылау, кадрлық басқару жүйесі мен үдерістерін жетілдіруге арналған жобалардың экономикалық және әлеуметтік тиімділігін бағалау қарастырылады.
Семестр - 8
Несиелер - 5
-
Ивент-менеджмент (майнор)
Курс түрлі іс-шараларды (форумдар, конференциялар, фестивальдар және т.б.) ұйымдастыру және басқарудың заманауи тәсілдерін меңгеруге бағытталған. Білім алушылар жоспарлау, логистика, ілгерілету кезеңдерін зерттеп, іс-шараның инклюзивтілігі мен тұрақтылығын ескере отырып, концепциялар әзірлейді.
Семестр - 8
Несиелер - 9
-
Туризмдегі жарнамалық-ақпараттық қызмет
Курс туристік салада жарнамалық және ақпараттық өнімдерді қалыптастыру, ұсыну және тарату негіздерін зерттеуге арналған. Туристік жарнама жасаудың ерекшеліктері, туристік қызметтерді ілгерілету тетіктері, мақсатты аудиторияны таңдау және тиімді коммуникациялық арналарды пайдалану мәселелері қарастырылады. Туризмді ілгерілетудегі заманауи технологиялар мен цифрлық құралдар, сондай-ақ ақпаратты ұсынудың визуалды және мәтіндік форматтары талданады. Арнайы назар туризм саласындағы жарнама мен құқықтық реттеу мәселелеріне аударылады: жарнамалық ақпараттың мазмұны мен таралуын реттейтін заңдар мен нормативтік актілер, оның ішінде шынайылық, этика, авторлық құқық және адал емес жарнама үшін жауапкершілік мәселелері қарастырылады. Сондай-ақ жарнамалық қызметтің отандық және халықаралық туризмдегі құқықтық контексте қолдану тәжірибесі талданады.
Семестр - 8
Несиелер - 5
-
Бренд менеджмент (майнор)
Курс бәсекелестік ортада брендті құру, дамыту және басқару мәселелерін зерттеуге бағытталған. Білім алушылар брендтің позициялау стратегияларын, брендті қабылдауды, оның құндылығын басқаруды, сондай-ақ ЖИ қолдану арқылы ілгерілету және коммуникация құралдарын меңгереді. Арнайы назар аймақтық туристік брендті әзірлеу және оны нарықта тұрақтылығын қамтамасыз етуге аударылады.
Семестр - 8
Несиелер - 9
-
Туризм және қонақ үй бизнесіндегі қаржылық менеджмент
Курс халықаралық туризм және қонақүй бизнесіндегі кәсіпорындардың қызметін қаржылық-құқықтық реттеушілерді қолдану бойынша практикалық дағдыларды дамытуға бағытталған. Курс халықаралық сауда және қаржылық қатынастарды, олардың халықаралық және ұлттық деңгейдегі реттелуін талдауға, сондай-ақ туризм және қонақжайлылық индустриясы кәсіпорындарының қаржылық жағдайын сандық және сапалық әдістермен бағалау мен қонақтардың ағымын бақылауға арналған.
Семестр - 8
Несиелер - 6
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Туристердің өмір қауіпсіздігі қағидаттары, қоршаған ортаның денсаулыққа әсері, кәсіби этика нормалары және қаржылық қауіпсіздікке төнетін қатерлер негізінде моральдық қақтығыстарды шешу мәселелері қарастырылады. Сондай-ақ, негізгі бюджет көрсеткіштері, ұтымды мінез-құлық, сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет, сонымен қатар туристерге заңдық және құқықтық қолдау көрсету, қаржылық сауаттылықты арттыру, экономиканы және кәсіпкерлікті дамытудағы мемлекеттік және қоғамдық институттардың рөлі қарастырылады.
- Халықаралық стандарттарға сәйкес деңгейде шет тілін меңгерген, негізгі лексикалық және грамматикалық құрылымдар негізінде туристермен күнделікті, оқу және кәсіби жағдайларда әңгімелесу жүргізуге, тур бағдарламасы бойынша кешенді ақпарат беруге қабілетті. Іскерлік қатынастың әлеуметтік-мәдени ерекшеліктерін талдай отырып, кәсіби терминологияны қолданады және кәсіби, аудармашылық және академиялық міндеттерді шешуде шет тілін тиімді пайдаланады.
- Аймақтық рекреациялық жүйенің ерекшеліктерін және туризмнің кеңістіктік және әлеуметтік-экономикалық құбылыс ретіндегі мәнін талдау саласында құзыреттерді көрсетеді; туристік топтардың келуі мен кетуі бойынша ақпараттық дерекқорды жүргізу үшін тарихи оқиғаларды жинақтап, жүйелендіріп, зерттеу әдістерін қолданады.
- Аймақтың инфрақұрылымдық мүмкіндіктерін ескере отырып, белсенді саяхаттар турларын әзірлейді және өткізеді, маршруттық құжаттарды (карта, қозғалыс кестесі) құрастырады, экскурсияға қатысушылардың қажеттіліктерін талдау үшін туристік инфрақұрылым элементтерін жіктейді, сондай-ақ орналастыру орындарында және экскурсиялар мен жорықтар кезінде қауіпсіздік ережелерінің сақталуын бақылауды қамтамасыз етеді.
- Аймақтардың туристік әлеуетін талдайды және бағалайды, географиялық, мәдени, сакралды және тарихи ерекшеліктерді, сондай-ақ отандық және халықаралық туризмнің әлеуметтік маңызды мәселелерін ескере отырып, тур деректер қорын жасап, жасанды интеллектті қолданып туристік өнімдерді қалыптастырады.
- Туризм мен қонақжайлылық саласындағы экономикалық үдерістер мен нарықтық ортаны салыстырады, көрсетілетін қызметтерге арналған бизнес-жоспарларда тәуекелдер мен қаржылық мүмкіндіктерді бағалай отырып, басқарушылық шешімдер қабылдау үшін экономикалық көрсеткіштерді түсіндіреді және шағын туристік және қонақүй бизнесін құру мен дамытуының экономикалық тиімділігін негіздейді.
- Туризм саласындағы кәсіпорындардың қызметін жоспарлау, ұйымдастыру, болжау және бағалау модельдерін анықтайды, туристік топтардың келуі мен кетуі бойынша мәліметтерді жинау, жүйелеу және дерекқорды жүргізу дағдыларына, сондай-ақ туризм және қонақжайлылық индустриясындағы барлық деңгейлерде экономикалық зерттеулер жүргізуге негізделген.
- Туризм және қонақжайлылық саласында практикалық және іскерлік дағдыларды тиімді қолданады, туристік бос уақыт бағдарламаларын жүзеге асырады, туристік қызметтерді ұсынуда заманауи іскерлік коммуникация түрлерін пайдаланады және кәсіби жағдайларда негізделген басқарушылық шешімдер қабылдайды. Сондай-ақ, табысты іс-шараларды жоспарлау мен басқарудың әдістері мен стратегиялары негізінде кәсіби іс-шараларды (ивент-менеджмент) ұйымдастыруға және іскерлік іс-шараларды ұйымдастыру жөніндегі операциялық қызметке қатысады.
- Қызмет, бөлім қызметкерлерінің ағымдағы қызметін басқару және бақылау кезінде мотивацияның, көшбасшылықтың, биліктің және психологияның негізгі теорияларын қолданады, ұйымішілік қақтығыстарды талдайды және туризм мен қонақжайлылық индустриясындағы стратегиялық және жедел басқару міндеттерін шешу әдістерін әзірлейді.
- Туризм және қонақүй бизнесінде басқару модельдері мен әдістерін меңгереді, компанияның туристік өнімін қалыптастыру, сату және ілгерілету кезінде маркетинг-менеджмент қағидаттарын және маркетингтік зерттеу әдістерін қолданады, бәсекелі ортада стратегиялық маркетингтік жоспарларды, интеграцияланған маркетингтік коммуникацияларды және кәсіби іс-шаралар тұжырымдамаларын әзірлейді.
- Қонақүй қызметтері, бөлімдері мен тамақтану кәсіпорындарының қызметкерлерінің ағымдағы қызметін, сондай-ақ туризм, тамақтану және қонақжайлылық кәсіпорындарының өндірістік-технологиялық қызметін және функционалдық процестерін тиімді ұйымдастыру, басқару және бақылау мәселелерін негіздейді. Бұл басқарушылық шешімдерді әзірлеу және жүзеге асыру барысында сапаға, экологиялық талаптарға және тұрақты даму қағидаларына қойылатын қазіргі заманғы талаптарды ескереді.
- Туристік өнімдерді жобалау, пакеттеу және сату кезінде әртүрлі туристік категориялардың қажеттіліктерін жасанды интеллектті пайдалана отырып ескереді, инфрақұрылымның қолжетімділігі (соның ішінде инклюзивтілігі) тұрғысынан жағдайын бағалайды және туризм қызметінде тұрақты даму қағидаларын қолдана отырып, туризмнің әлеуметтік, экологиялық және экономикалық жауапкершілігін арттыруға бағытталған шешімдер қабылдайды.
- Сакралды туризмінің негізгі аспектілерін салыстыра отырып, әртүрлі өңірлердегі этникалық мәдениеттің туризм дамуына әсерін зерттейді, туризм саласында мәдени мұраны сақтаудағы ықтимал қауіп-қатерлерді бағалайды және мәдени бірегейлікті сақтау мен жергілікті қауымдастықтардың тұрақты дамуына бағытталған тұрақты әрі мәдени тұрғыдан сезімтал туристік өнімдер жасау үшін білімді қолдана отырып тур тұжырымдамаларын әзірлейді.
- Туристік ресурстарды пайдалана отырып, туристік өнімдерді әзірлеу және пакеттеу жұмыстарын жүргізеді, келушілердің сұранысын ескере отырып, туристерге құқықтық және заңдық қолдау көрсетеді. Сондай-ақ ішкі және келу туризмі өнімдерін тиімді жоспарлау және есептеу, заманауи сатуды ынталандыру және туристік өнімді жылжыту тәсілдерін жасанды интеллектті қолдану арқылы жүзеге асырады.
- Туристермен әңгімелесу кезінде (тур бағдарламасы бойынша толық ақпарат беру), аудармашы міндеттерін орындау және іс жүргізу барысында практикалық дағдыларды қолданады, ресми тілде құжаттарды логикалық және грамматикалық тұрғыдан дұрыс ресімдей білу қабілетін көрсетеді, сондай-ақ іскерлік хат алмасу, іскерлік қарым-қатынас және этикет дағдыларын қолданады.
- Бренд-менеджмент құралдарын және ішкі брендті дамыту стратегияларын қолданады, туристік өнімдер мен қызметтерді ілгерілетуге және туристік бос уақыт бағдарламаларын жүзеге асыруда олардың қабылданатын құндылығын арттыруға бағытталған жарнамалық және ақпараттық науқандарды жасанды интеллект құралдарын пайдалана отырып моделдейді.
Ұқсас БББ
6B11101 Туризм
Абылай хан атындағы Қазақ халықаралық қатынастар және әлем тілдері университеті
6B11101 Туризм
Esil University
6B11101 Туризм
Торайгыров университеті
6B11101 Туризм
Қ.Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік университеті
6B11101 Туризм
Халықаралық инженерлік-технологиялық университеті (ХИТУ)
6B11101 Туризм
Алматы технологиялық университеті (АТУ)
6B11101 Туризм
«Тұран-Астана» университеті
6B11101 Туризм
Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті (QYZPU)
6B11101 Туризм
Халықаралық білім беру корпорациясы
6B11101 Туризм
Сәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан университеті
6B11101 Туризм
Ахмет Байтұрсынов атындағы Қостанай өңірлік университеті
6B11101 Туризм
әл-Фараби атындағы Қазақ Ұлттық университеті
6B11101 Туризм және сервис
Х.Досмұхамедов атындағы Атырау университеті
6B11101 Туризм
Қазтұтынуодағы Қарағанды университеті
6B11101 Туризм
Академик Е.А.Бөкетов атындағы Қарағанды университеті (ҚарУ Е.А.Бөкетов)
6B11101 Туризм
«Тұран» университеті
6B11101 Туризм
Қазақ спорт және туризм академиясы
6B11101 Туризм
Ш.Есенов атындағы Каспий технологиялар және инжиниринг университеті (Yessenov University)
6B11101 Туризм
Ілияс Жансүгіров атындағы Жетісу университеті
6B11101 Туризм
Еуразия Технологиялық Университеті (ЕТУ)
6B11101 Туризм және қонақжайлылық индустриясын ұйымдастыру
Халықаралық туризм және меймандостық университеті
6B11101 Туризм
Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті
6B11101 Туризм
Қазақстан-Американдық еркін университеті
6B11101 Туризм
Халықаралық инженерлік-технологиялық университеті (ХИТУ)
6B11101 Туризм
Академик Е.А.Бөкетов атындағы Қарағанды университеті (ҚарУ Е.А.Бөкетов)
6B11101 Туризм
Алматы технологиялық университеті (АТУ)
6B11101 Туризм. Қонақжайлылықты басқару
«Мирас» университеті (Мирас)
6B11101 Туризм
Махамбет Өтемісов атындағы Батыс Қазақстан университеті
6B11101 Туризм
Сәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан университеті
6B11101 Туризм
әл-Фараби атындағы Қазақ Ұлттық университеті
6B11101 Туризм және сервис
Х.Досмұхамедов атындағы Атырау университеті
6B11101 Туризм
Қ.Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік университеті
6B11101 Туризм
Ахмет Байтұрсынов атындағы Қостанай өңірлік университеті
6B11101 Туризм
Esil University
6B11101 Туризм
Халықаралық білім беру корпорациясы