6B11101 Туризм в ҚарУ Е.А.Бөкетов
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Туристік бизнес саласында жоғары білікті және бәсекеге қабілетті мамандарды дайындау.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B091 Туризм
-
ҰБТ-дағы пәндер География және Шетел тілі
-
Білім беру саласы 6B11 Қызмет көрсету
-
Дайындық бағыты 6B111 Қызмет көрсету саласы
Пәндер
-
Экология және тіршілік қауіпсіздік негіздері
Пән білім алушыларда табиғи ресурстарды ұтымды пайдалану, тұрақты даму негіздері, тіршілік әрекетінің қауіпсіздігін құқықтық реттеу туралы білімді қалыптастыру, сондай-ақ жағымсыз әсерлерді болжау және төтенше жағдайлардың салдарын бағалау қабілеттерін қалыптастыру мақсатында зерделенеді. Курс шеңберінде білім алушылар қоршаған ортаны қорғауға және күнделікті өмірде қауіпсіздікті қамтамасыз етуге байланысты мәселелерді шешудің жүйелі тәсілін меңгереді. Пән қоршаған ортаны қорғаудың практикалық дағдыларын дамытуға мүмкіндік береді, оны өмірдің әртүрлі салаларында қолдануға болады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Экономикалық теория
Берілген пән экономикалық ғылымның пәні мен әдістері, әлеуметтік өндіріс негіздері, нарықтық қатынастардың заңдылықтары, факторлық нарықтардың ерекшеліктері, ұлттық экономика және макроэкономикалық көрсеткіш негіздері, макроэкономикалық тепе-теңдік, экономикалық цикл, жұмыссыздық, инфляция, экономикалық өсу және ұлттық экономика жағдайындағы тұрақтылық мәселелері туралы білімді қалыптастыру мақсатында оқытылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Микро және макроэкономика
Микро және макроэкономика пәні, әдіснамасы, атап айтқанда: тұтынушылық тәртібі, өндіріс теориясы, өндіріс факторларының нарықтары, қазіргі ұлттық экономиканың, экономикалық теңсіздік пен теңдіктің, экономикалық өсу мен дамудың негізгі проблемалары, тауар және ақша нарықтарының әртүрлі макроэкономикалық модельдері туралы білімді қалыптастыру мақсатында оқытылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Туризмология негіздері
Мақсаты: рекреациялық географияның негізгі түсініктерін, кеңістіктік-уақытша Ұйымның негізі ретінде рекреациялық қажеттіліктерді дамыту. Міндеттері: рекреациялық қызметті әлеуметтік-экономикалық құбылыс ретінде және өмір салтының элементі ретінде зерттеу; қазіргі заманғы туризмнің жіктелуін, аумақтарды рекреациялық бағалау әдістерін білу; туристік аумақтарды аудандастыру дағдыларын қалыптастыру.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Құқық және кәсіпкерлік негіздері
Мемлекет және құқық, қазақстандық құқықтың негізгі салалары, сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет, Қазақстандағы мемлекеттік органдар жүйесі туралы білімді қалыптастыру мақсатында оқытылады. Сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл, оның мемлекеттік органдар мен кәсіпкерлік сектордағы әртүрлі көріністері, кәсіпкерлік қызметті бәсекелестік жағдайда ұйымдастыру, тәуекелдерді бағалау, инвестиция тарту мәселелері, экономика ғылымының әдістері, нарықтық қатынастардың заңдылықтары, халық шаруашылығының негіздері, халық шаруашылығы жағдайындағы экономикалық өсу және тұрақтылық мәселелері, инклюзияның қағидалары мен құндылықтары қарастырылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Қаржылық сауаттылық негіздері
«Қаржылық сауаттылық негіздері» пәні студенттердің жеке қаржылық шешімдер қабылдау кезінде қаржылық басқару дағдыларын дамыту мақсатында оқытылады. Курс аясында студенттер әртүрлі қаржылық құралдарды пайдаланудың тәжірибелік дағдыларын меңгереді, салықтарды есептеу және төлеу және салық есептілігін дұрыс толтыру, жеке қаржыларын үнемдеу және ұлғайту, бюджетті жоспарлау қабілетін дамытады. Оңтайлы инвестициялық стратегияны таңдау үшін қаржылық ақпаратты талдауға және қаржылық өнімдерді бағалауға ерекше назар аударылады. Пән заманауи қаржылық технологияларды бағалау және тиімді қолдану үшін қажетті дағдыларды және қаржылық алаяқтықты тану қабілетін дамытады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Туризмнің тарихи дамуы және инфрақұрылымдық негіздері
"Туризмнің тарихи дамуы және инфрақұрылымдық негіздері" пәні туристік қызметтің эволюциясы мен оның инфрақұрылымдық компоненттерінің тарихи уақыт бойына қалыптасуын жан-жақты зерттеу болып табылады. Курс туризмнің ерте түрлерін, соның ішінде қажылық пен сауда сапарларын қарастырады, бұл көлік технологиялары мен коммуникациялардың дамуымен туристік тәжірибедегі өзгерістер динамикасын бақылауға мүмкіндік береді. Индустрияландырудың ХІХ ғасырдағы бұқаралық туризмге әсерін және оның жаһандану мен ХХІ ғасырдағы цифрландыру жағдайындағы өзгеруін талдауға ерекше назар аударылады. Тұрақты және жауапты туризм сияқты заманауи тенденциялар, сондай-ақ олардың жергілікті қауымдастықтармен өзара әрекеттесудің экологиялық және мәдени аспектілеріне әсері зерттелуде. Курс сонымен қатар туристік инфрақұрылымды басқаруға қатысты теориялық тұжырымдамаларды, соның ішінде көлік жүйелерін, орналастыру құралдарын және қызмет көрсету нысандарын қамтиды. Бұл студенттерге туристік ресурстарды пайдалануды оңтайландыруға, сондай-ақ қоршаған орта мен жергілікті мәдениетке жағымсыз әсерлерді азайтуға бағытталған стратегияларды талдау және жобалау дағдыларын дамытуға мүмкіндік береді. Нәтижесінде, тәртіп өңірлердің әлеуметтік-экономикалық дамуындағы туризмнің рөлі мен мәдени бірегейлікті қалыптастырудағы біртұтас түсінікті қалыптастыруға ықпал етеді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Туризмнің белсенді түрлерінің техникасы мен тактикасы
Мақсаты: Туризмнің белсенді түрлерінің техникасы мен тактикасының негізгі ұғымдарын игеру. Міндеттері: белсенді туристік саяхаттардың жіктелуін білу; туризмнің белсенді түрлеріндегі тактикалық әзірлемелердің әдістемесін зерделеу; тамақтандыруды ұйымдастыру ерекшеліктерін түсіну; белсенді туристік саяхаттарға арналған жабдықтардың жалпы сипаттамаларын, қауіпсіздік ережелерін зерттеу.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Статистика
Бұл пән статистикалық деректерді жинау, өңдеу және талдау, құбылыстар мен процестердің даму заңдылықтары мен тенденцияларын, олардың сандық сипаттамаларын анықтау үшін білім мен практикалық дағдыларды қалыптастыру мақсатында зерттеледі. Курс әлеуметтік-экономикалық және іскерлік құбылыстар мен процестердің жай-күйін, дамуы мен байланыстарын зерттеуде талдаудың статистикалық әдістерін зерттеуге арналған.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Бухгалтерлік есеп
Бухгалтерлік есептің принциптері, негізгі ұғымдары, элементтері, бастапқы құжаттарды өңдеудің әдістемелік әдістері, бухгалтерлік есептерді қалыптастыру, тиісті ұлттық және халықаралық стандарттарда, нормативтік-құқықтық құжаттарда бухгалтерлік есепті жүргізу, қаржылық есептілікті жасау, ASSA стандарттары негізінде ақпаратты өңдеудің заманауи әдістері туралы білімді қалыптастыру мақсатында оқытылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Қазақстанның туристік-рекреациялық әлеуеті
Мақсаты: туристік-рекреациялық қызметтің теориялық және әдіснамалық негіздері туралы білімді қалыптастыру. Міндеттері: туристік-рекреациялық әлеуеттің (ТРӘ)түсінігін, мәні мен міндеттерін білу; ТРӘ бағалау әдістерін меңгеру; Қазақстанның өңірлері бөлінісінде туристік-рекреациялық ресурстарды зерделеу, сондай-ақ елдің ТРӘін бағалаудың халықаралық тәжірибесін келтіру.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Кәсіби-бағытталған шетел тілі
Студенттердің коммуникативті құзыреттілігін игеру мақсатында оқытылады, бұл болашақта кәсіби қызметтің әртүрлі салаларында, ғылыми және практикалық жұмыстарда, шетелдік серіктестермен қарым-қатынаста, өзін-өзі тәрбиелеу және басқа мақсаттарда шет тілін қолдануға мүмкіндік береді. Пән әртүрлі сөйлеу мәнерлері, күрделі логикалық құрылымдалған хаттар, баяндамалар немесе мақалалар жазу арасындағы айырмашылықтарды, кәсіби және көркем әдебиеттің қысқаша мазмұны мен шолуларды қарастырады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Қазақстанның мәдени-тарихи орталықтары
Мақсаты: Солтүстік, шығыс, батыс, оңтүстік және Орталық Қазақстанның негізгі мәдени-тарихи орталықтары туралы білімді қалыптастыру. Міндеттері: негізгі тарихи ескерткіштерді, олардың пайда болуы мен дамуын білу; олардың туристік-рекреациялық тартымдылығын бағалау.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Екінші шет ел тілі (неміс, француз, қытай)
Тұлғааралық және мәдениетаралық өзара іс-қимыл міндеттерін шешу үшін, сондай-ақ одан әрі өзін-өзі тәрбиелеу үшін шет тілінде коммуникативтік қызметті жүзеге асыру үшін қажетті тілдік құзыреттілікті қалыптастыру мақсатында оқытылады. Курс шетел тілінде оқу, тыңдау, сөйлеу және жазудың негізгі дағдыларын игеруге арналған.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Қарым-қатынас жағдайында екінші шет ел тілі (неміс, француз, қытай)
Курс шетел тілін меңгерудің әлеуметтік жеткілікті жалпы білім деңгейін қалыптастыру мақсатында оқытылады. Курс тұлғааралық және мәдениетаралық қарым-қатынас құралы ретінде сөйлеу дағдыларын дамытуға, шетел тілін пайдалану кезінде функционалдық сауаттылық дағдыларын бекітуге арналған.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Туризмдегі кәсіпкерлік қызмет негіздері
Мақсаты: кәсіпкерліктің экономикалық мәні мен мазмұны туралы білімді қалыптастыру. Міндеттері: туризмнің іскерлік ортасы компоненттерінің құрылымы мен мазмұнын, кәсіпкерлік қызметтің логикасын, кәсіпкерлік шешімдер қабылдау процесін білу; кәсіпкерлік қызметті жүзеге асыру жағдайларын зерттеу.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Жастар туризміндегі инновациялық бизнес-модельдер
Мақсаты: бизнес-модельдердің мәні мен мазмұнына тұжырымдамалық тәсілдерді зерттеу. Міндеттері: туристік компаниялардың бизнес-модельдерінің негізгі түрлерін білу; Қазақстан нарығындағы туристік компаниялар бизнес-модельдерінің негізгі акторларының өзара іс-қимылының құрылымы мен ұйымдастырушылық-экономикалық тетігіне талдау жүргізу
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Маркетинг
Курста маркетингтің теориялық негіздері, маркетингтік жүйелер, маркетингтік орта, маркетингтік қызметті басқару және ұйымдастыру, тұтынушы нарықтарындағы клиенттердің мінез-құлықтары, нарықты сегменттеу және позициялау, маркетинг жүйесіндегі тауар саясаты оқытылады. Нарықтық стратегияда, баға саясатында, өнім дистрибуциясы мен маркетингінде, коммуникациялық саясатта, тауарлардың бәсекелестігі мен бәсекеге қабілеттілігінде, маркетингті жоспарлау мен бақылауда жаңа өнімдер қарастырылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Менеджмент
Бұл пәнде менеджменттің теориялық және әдіснамалық негіздері, нарықтық экономикадағы басқару әдістерінің жүйесі, менеджменттегі жоспарлау, менеджменттегі мотивация қарастырылады. Менеджмент жүйесінде бақылау, Жанжалдарды басқару және басқару, басқару қызметінің этикасы саласында дағдыларды қалыптастыру мақсатында зерттеледі.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Салық және салық салу
Пән шеңберінде салықтардың экономикалық сипаты, Қазақстан Республикасы салық жүйесінің ерекшеліктері, Мемлекеттік кірістер департаментінің қызметтері, салық саясаты, тікелей, жанама салықтарды, басқа да міндетті төлемдерді есептеу тетігі, салықтық әкімшілендіру мәселелері зерделенеді. Пәнді оқытудың мақсаты: қолданыстағы салық салу жүйесі туралы білімі бар, салықтарды және басқа да міндетті төлемдерді есептеудің практикалық дағдылары бар мамандарды даярлау.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Туристік тасымалдау
Мақсаты: туристік тасымалдауды ұйымдастыру туралы білімді қалыптастыру. Міндеттері: көлік саяхаттарын туризмді дамыту факторы, Туризмдегі әуе тасымалы, теміржол көлігі, су көлігі, автомобиль көлігі ретінде жіктеуді зерттеу. ҚР-дағы көлік тасымалдарының даму ерекшеліктері мен бағыттарын түсіну.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Экскурсиятану
Мақсаты: экскурсия құрылымы, экскурсия функциялары туралы білімді қалыптастыру. Міндеттері: экскурсияларды жіктей білу; экскурсияны дайындау әдістемесі мен экскурсия жүргізу техникасын меңгеру; экскурсияны дайындау және өткізу кезінде әртүрлі пәндердің білімін пайдалану мәселелерін қарастыру.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Этикет және іскерлік қарым-қатынас
Мақсаты: қарым-қатынасты іскерлік қатынастарды құру және дамыту процесі, іскерлік қатынастардағы этикалық принциптер мен нормалар ретінде оқыту. Міндеттері: сәлемдесу этикетінің ережелерін білу; іскер адамның сыртқы келбетін түсіну; ерлер мен әйелдер арасындағы қызметтік қарым-қатынас этикасын зерттеу және т. б.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Кәсіпкерлік құқық
Қазақстан Республикасында кәсіпкерлік еркіндігін қамтамасыз ететін құқықтық, экономикалық және әлеуметтік жағдайлар мен кепілдіктер туралы білімді қалыптастыру мақсатында оқытылады. Кәсіпкерлік субъектілері мен мемлекеттің өзара іс-қимылына, оның ішінде мемлекеттік реттеуге, кәсіпкерлікті қолдауға байланысты туындайтын құқықтық қатынастар туралы сұрақтар қарастырылады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Бос уақыт және көңіл-көтеру индустриясы
Курс студенттерді ойын-сауық жағдайларын, яғни ойын-сауық процесі байланысты болатын құбылыстардың жиынтығын құруды мақсат ететін демалыс саласымен таныстыруға арналған. Курс әсіресе ойын-сауық қызметтері нарығын жіктеуге және жеке жіктеу бірліктерін қарастыруға бағытталған. Атап айтқанда, боулинг орталықтары, бильярд, гольф клубтары, ойын-сауық парктері, цирк, театрлар, казино, фитнес-клубтар, теннис корттары туралы түсінік және ұйымдастыру, сонымен қатар анимациялық бағдарламалар құру.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Туристік бизнестің ұйымдық-құқықтық негіздері
Туристік бизнестің ұйымдық-құқықтық негіздері-бұл туризмнің құқықтық және ұйымдастырушылық аспектілерін зерттейтін пән. Студенттер туристік қызметті, туристік бизнестің түрлерін, олардың құрылымы мен жұмысын реттейтін заңдарды зерттейді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Мейрамхана бизнесін ұйымдастыру
Мақсаты: мейрамхана бизнесін ұйымдастырудың ерекшеліктері туралы білімді қалыптастыру. Міндеттері: тамақ өнеркәсібі объектілерінің мақсаты мен сыныптамасын, мейрамханалардың сипаттамаларын (басқару құрылымы, сауда және өндірістік үй-жайлар) білу. мейрамханаға келушілерге қызмет көрсетуге дайындық ерекшеліктерін зерттеу, мейрамханада және басқа да қоғамдық тамақтану орындарында келушілерге қызмет көрсету процесінің өзі.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Туристік-өлкетану жұмыстарының негіздері
Мақсаты: туристік-өлкетану жұмысының маңызды бағыттарын зерттеу. Міндеттері: Қазақстандағы өлкетануды білу; аймақтардағы экономика және әлеуметтік-географиялық зерттеулер мәселелерін түсіну, тарихи өлкетану және мұражайтану негіздері.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Туристік бизнесті жоспарлау және ұйымдастыру
Мақсаты: туристік нарық және оның Қазақстан экономикасындағы орны туралы білімді қалыптастыру. Міндеттері: Туристік кәсіпорындардың жұмысын ұйымдастыруды, туристік кәсіпорындарды басқару және бақылау негіздерін зерделеу; туристік қызмет көрсетуді жоспарлауды, көлік сапарларын ұйымдастыруды түсіну. туристік маршруттарды дайындау және өткізу ерекшеліктерін білу.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Халықаралық туризм географиясы
Мақсаты: сыртқы экономикалық байланыстардың бір түрі ретінде халықаралық туризм туралы жүйелі түсініктерді қалыптастыру. Міндеттері: халықаралық туризмді дамытудың негізгі факторлары мен шарттарын зерделеу; туристік сұраныс пен ұсыныс құрылымын түсіну; рекреациялық туризм, Іскерлік туризм және т. б. география мәселелерін егжей-тегжейлі зерделеу.; халықаралық туризм статистикасына талдау жүргізу.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Туристік дестинация брендингі
Мақсаты: туристік дестинациялардың брендингі мәселелері бойынша білімді қалыптастыру. Міндеттері: брендинг теориясын зерттеу; бренд менеджментін, әділеттілік пен клиенттің брендіне негізделген брендтің орналасуын, брендтің резонансы мен бренд құнының тізбегін, бренд капиталын құру үшін бренд элементтерін таңдауды түсіну.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Талдаудың сандық әдістері
Бұл пән таңдау компоненті болып табылады және университеттің экономикалық мамандықтарының студенттерін талдаудың негізгі әдістерін игеру мақсатында дайындауға арналған: корреляциялық, факторлық, дисперсиялық, регрессиялық, кластерлік және т. б.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Қонақ үй бизнесі
Курс қонақ үй бизнесінің қазіргі заманғы нысандарының эволюциясы мен алуан түрлілігімен танысуды қарастырады. Қонақ үй бизнесін басқару және негізгі экономикалық көрсеткіштер. Қонақ үйдің барлық бөлімшелерінің қызметін сипаттайды. Сұрақтар қонақ үй бизнесі туралы негізгі ұғымдарды және эволюциясын көрсетеді; туристерге арналған қондырғыларды жіктеу; қонақ үйдің жалпы сипаттамалары; қонақ үй қызмет көрсету технологиясы; қонақ үй қызмет көрсету технологиясы; қонақүй өмірін қолдау жүйелері; қонақ үй қызметтері
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
SMM және digital-маркетинг
SMM және digital-маркетингтің негізгі ұғымдары мен принциптері, әлеуметтік желелердің цифрлық жарнамадағы рөлі, контент-маркетинг пен таргеттелген жарнама құралдары, digital-кампаниялардың тиімділігін талдау және бағалау әдістері, digital-стратегияларды құру негіздері қарастырылады. Сондай-ақ заманауи трендтер мен сәтті брендтердің мысалдары талданады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Маркетингтік зерттеулер
Курста ғылыми және теориялық негіздерін зерттеу, сондай-ақ осындай зерттеулерді жүзеге асыруда практикалық дағдыларды меңгеру кіреді. Курстың мақсаты: маркетингтік зерттеулердің ұйымдастырушылық-әдістемелік негіздерін, олардың сипаты мен кезеңдерін, ақпаратты жинау және талдаудың негізгі әдістерін зерделеу; маркетингтік зерттеу құрылымын сипаттайды.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Тұтынушылардың мінез-құлқы
Бұл пән жаһандану мәдениетінің әсерін, әлеуметтік стратификацияны, отбасы мен жағдайлардың әсерін, жеке құндылықтарды, тұтынушылардың өмір салты мен ресурстарын, сондай-ақ тұтынушылық мінез-құлық үлгілерін, сатып алуды бағалауды, сатып алу мінез-құлқының түрлерін, тұтынушылардың мінез-құлық моделін зерттейді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Amadeus автоматтандырылған брондау жүйесі
Пән ғаламдық тарату жүйелерінің (GDS) жұмыс принциптерін, оның ішінде әуе билеттерін, қонақ үй нөмірлерін және туристік қызметтерді брондауды зерттеуге бағытталған. Amadeus жүйесімен жұмыс істеу дағдылары меңгеріледі, іздеуді автоматтандыру, ұсыныстарды дербестендіру және пайдаланушылардың сұрауларын талдау үшін жасанды интеллектіні қолдану саласындағы құзыреттер қалыптастырылады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Туристік фирмалардың баға саясаты
Мақсаты: нарықтық жұмыс жағдайында туристік кәсіпорында баға стратегиясы мен баға саясатын талдау туралы білімді қалыптастыру. Міндеттері:туризмдегі баға белгілеу әдіснамасын меңгеру; туристік өнімдерді өндіру және сату шығындарын зерттеу; туристік өнімдерге шығындарды есептеу дағдыларын қалыптастыру.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Экологиялық туризм және аумақтарды тұрақты дамыту
Экологиялық туризмнің тұжырымдамасы, мақсаттары мен принциптері, әлемдегі экотуризмнің тарихы мен дамуы, туризмнің тұрақты даму ерекшеліктері қарастырылады. Экотуризмнің жергілікті халық пен мәдениетке әсерін ескере отырып, экологиялық туристік маршруттарды жоспарлауға және әзірлеуге, сондай-ақ маркетингтік саясатқа және цифрлық құралдарды пайдалана отырып, отандық және шетелдік нарықтарда экологиялық туристік өнімдерді ілгерілетуге ерекше назар аударылады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Туроперейтинг технологиясы
Мақсаты: туроперейтингтің теориялық негіздерін зерттеу. Міндеттері: туроператор қызметінің ұйымдастырушылық-құқықтық негіздерін білу; туроператордың қызметін, туристік өнімді жобалау ерекшеліктерін түсіну; туроператордағы шарттық қатынастарды құру ережелерін білу.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Туристік өнімді қалыптастыру технологиясы
Мақсаты: туристік өнімдерді әзірлеу бойынша білім мен базалық дағдыларды қалыптастыру. Міндеттері: туристік өнім тұжырымдамасын жасай білу, туристік өнімдер мен қызметтер пакетін қалыптастыру. туристік индустрия өнімдерін сатудың негізгі түрлерін, туристік индустриядағы жеке сату технологияларын зерттеу, туристік өнімді таныстыру.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Туризм экономикасы
Мақсаты: Туризм экономикасы бойынша білімді қалыптастыру. Міндеттері: Туризм экономикасы ұғымына тұжырымдамалық тәсілдерді игеру, туризмнің экономикалық маңыздылығы мен даму үрдістерін талдау, туризм кәсіпорындарын ұйымдастырудың экономикалық негіздері; туризм кәсіпорындарының шығындарын, баға саясатын талдай білу, туризм кәсіпорындарының тиімділігін бағалау.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Қызмет саласының экономикасы
Мақсаты: қызмет көрсету саласының экономикасы бойынша білімді қалыптастыру. Міндеттері: келесі маңызды бөлімдерді зерделеу: Туризм экономикасы тұжырымдамасы, туризмнің экономикалық маңыздылығы мен даму үрдістерін талдау, туризм кәсіпорындарын ұйымдастырудың экономикалық негіздері; туризм кәсіпорындарының шығындарын, туризм кәсіпорындарындағы бағалар мен баға саясатын талдай білу.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Туризмдегі Smart-технологиялар
Пән туристік салада қолданылатын цифрлық құралдар мен инновациялық шешімдерді зерттейді: мобильді қосымшалар, цифрлық платформалар, IoT, AR/VR. Әртүрлі классификациялық белгілер бойынша аудиогидтердің түрлері және оларды жасауға арналған бағдарламалық өнімдер қарастырылады. Үлкен мәліметтерді талдау, клиенттік сервисті автоматтандыру және интеллектуалды туристік өнімдерді әзірлеу үшін жасанды интеллектіні қолдану арқылы туристік тәжірибені дербестендіру саласындағы құзыреттер қалыптастырылады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Креативті индустриялар мен туризм
Пән шығармашылық индустриялардың туризм саласындағы трансформацияға әсерін түсіну және инновациялық туристік өнімдерді жобалау мен жылжыту құралдарын меңгеру мақсатында оқытылады. Курстың аясында шығармашылық индустриялардың түсінігі мен құрылымы, олардың аумақтардың туристік тартымдылығын қалыптастырудағы үлесі, шығармашылық тәжірибелердің туристік қызметке интеграциясы механизмдері зерттеледі. Мәдени бағдарламалау, оқиғалық туризм, бағыттардың брендингі және материалдық емес мұраны пайдалану мысалдары қарастырылады. Авторлық маршруттарды жасау, түпнұсқалық турөнімдерді әзірлеу және туризмде көпсалалы тәсілдерді қолдануға ерекше назар аударылады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Туризмдегі визалық-тіркеулік қамтамасыз ету
Мақсаты: Туризмдегі визалық және тіркеу қамтамасыз ету ерекшеліктері туралы түсінік қалыптастыру. Міндеттері: туристік нарықтың мәні мен ерекшелігін, туризмнің түрлері мен нысандарын, туристік индустрияның ұйымдастырушылық негіздерін зерделеу; саяхаттағы қауіпсіздік мәселелерін, туристік формальдылықтың түсінігі мен мәнін білу.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Стратегиялық маркетинг
Мақсаты: басқару процесінде стратегиялық маркетинг құралдары мен технологиялары туралы білімді қалыптастыру. Міндеттері: - стратегиялық маркетингтің мәнін зерттеу; - стратегиялық жоспарды әзірлеу процестерін түсіну; - бәсекеге қабілеттілікті бағалау әдістемесін, болжау әдістерін, маркетингтік стратегияларды әзірлеу дағдыларын меңгеру; - стратегиялық бағаларды қалыптастыру тәжірибесін түсіну, стратегиялық басқару шешімдерін әзірлеу.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Қоғам, жеке және заңды тұлғалардың құқықтарын қорғау саласындағы тараптардың заңды мүдделері, кәсіпкерлік қызметті жүзеге асырудың экономикалық және әлеуметтік шарттары, қаржылық сауаттылық негіздері, сондай-ақ экологиялық тұрақтылық пен өмір қауіпсіздігі қағидаттары туралы білімін көрсетеді, бұл әлеуметтік, этикалық және ғылыми тұрғыдан пайымдаулар қалыптастыру үшін ақпаратты жинау және түсіндіруге мүмкіндік береді, академиялық адалдық қағидаттарын сақтай отырып, инклюзия құндылықтарын қалыптастырады.
- Өңірдің туристік-рекреациялық ресурстарын бағалауға; Туризмнің белсенді түрлері үшін туристік маршрутты әзірлеуге қабілетті; туристік өнімді қалыптастыра және ілгерілете алады және сала ретінде туристік индустрияның негізгі құрамдастарының өзара іс-қимыл тетіктерін, оның ішінде ағылшын тілінде қолдана алады. Мұның бәрі ғылыми зерттеулер мен академиялық жазу әдістерін білуге және оларды туристік қызметте қолдануға мүмкіндік береді.
- Туризмді басқару саласында фактілерді, құбылыстарды, теорияларды және олардың арасындағы күрделі тәуелділіктерді білу мен түсінуді қолданады. Бухгалтерлік есеп, баға белгілеу, туризм кәсіпорындары қызметінің экономикалық тиімділік көрсеткіштерін есептеу және туризмдегі экономикалық-статистикалық модельдеу әдістерін, туристерге қызмет көрсету кезінде прогрессивті басқару технологияларын қолданады.
- Қазақстан Республикасының құқықтық базасы негізінде туристер үшін құжаттар пакетін қалыптастырады, туристер мен турагенттердің құқықтары мен міндеттерін айқындайды, бизнес-жоспар әзірлейді, экономикалық субъектілердің микро және макро деңгейлердегі мінез-құлқын талдайды.
- Туристік қызметтер нарығында маркетингтік құралдарды қолданады; туризм кәсіпорындары үшін маркетингтік стратегияларды әзірлейді; тауар нарығының әлеуетін бағалауға; бәсекелестік жағдайды болжауға; маркетингтік Зерттеудің жоспары мен бағдарламасын жасауға; Туризмдегі жобалық маркетинг бағдарламаларын, туристік дестинациялардың брендтерін позициялау мен ілгерілетуді әзірлейді және енгізеді, бұл білім мен түсінікті кәсіби деңгейде қолдануға, дәлелдерді тұжырымдауға мүмкіндік береді. және зерттелетін аймақтың мәселелерін шешу.
- Қонақүй және туристік бизнесте ақпаратты өңдеудің автоматтандырылған жүйелерінде, оның ішінде халықаралық Amadeus бағдарламасында брондау және құжат айналымы әдістерін қолданады; туристерге визалық, сақтандыру, паспорттық, кедендік, медициналық және валютаға қатысты рәсімдер бойынша кеңес береді, шетел елшіліктері мен визалық орталықтарға туристердің әртүрлі визаларына құжаттарды тапсырады; клиенттерге қызмет көрсетуді автоматтандыру, туристік қызметтерді дербестендіру және ақпараттық сұрауларды өңдеу үшін жасанды интеллект технологияларын пайдалану саласындағы құзыреттерді меңгереді және қолданады.
- Жаңа экскурсияны дайындау, ұйымдастыру және өткізу технологиясын меңгерген; шолу және тақырыптық экскурсияларды өткізу әдістемесін, туристік аймақтардағы географиялық зерттеулер жүргізу ерекшеліктерін біледі; туроператордың қызмет жеткізушілерімен шарттық қатынастарын жасайды, туристік өнімді жобалайды және туристік қызметтер нарығында ілгерілетеді, бұл басқару саласындағы озық білімге негізделген туристік қызмет көрсету саласында білімін және түсінігін көрсетуге мүмкіндік береді; әртүрлі цифрлық құралдарды, smart-технологияларды және тиісті бағдарламалық қамтамасыз етуді пайдалана отырып, туристік маршруттар мен экскурсиялық турлар жасайды; туристік өнімдерді әзірлеу, дербестендіру және ілгерілету үшін жасанды интеллект технологияларын қолдану саласындағы құзыреттерді меңгереді және қолданады.
- Оқытылатын салада оқу-практикалық және кәсіби міндеттерді шешу үшін теориялық және практикалық білімді қолданады: қонақүйлерде туристерді брондау, тіркеу, орналастыру, шығару рәсімдерін жүргізеді, мейрамханаларда жұмысты ұйымдастырады, анимациялық демалыс бағдарламаларын әзірлейді, әуе, темір жол және туристік тасымалдаудың өзге де түрлерін ұйымдастырады; Туризмдегі тасымалдаушы ұйымдармен шарттар жасайды.
- Туристік нарықтағы сатып алушылардың мінез-құлық ерекшеліктерін анықтайды, туристік-рекреациялық жобалаудың практикалық-бағдарланған міндеттерін шешеді, Қазақстандағы мәдени-тарихи орталықтар бойынша бағыт жасайды, Іскерлік қатынастар этикасының ерекшеліктерін, қызметтік этикет ережелерін қолданады, оқытылатын салада одан әрі оқуды өз бетінше жалғастыру үшін қажетті оқыту дағдыларын меңгерген.
Ұқсас БББ
6B11101 Туризм
Абылай хан атындағы Қазақ халықаралық қатынастар және әлем тілдері университеті
6B11101 Туризм
Esil University
6B11101 Туризм
Торайгыров университеті
6B11101 Туризм
Қ.Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік университеті
6B11101 Туризм
Халықаралық инженерлік-технологиялық университеті (ХИТУ)
6B11101 Туризм
Алматы технологиялық университеті (АТУ)
6B11101 Туризм
«Тұран-Астана» университеті
6B11101 Туризм
Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті (QYZPU)
6B11101 Туризм
Халықаралық білім беру корпорациясы
6B11101 Туризм
Сәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан университеті
6B11101 Туризм
Ахмет Байтұрсынов атындағы Қостанай өңірлік университеті
6B11101 Туризм
әл-Фараби атындағы Қазақ Ұлттық университеті
6B11101 Туризм және сервис
Х.Досмұхамедов атындағы Атырау университеті
6B11101 Туризм
Қазтұтынуодағы Қарағанды университеті
6B11101 Туризм
Академик Е.А.Бөкетов атындағы Қарағанды университеті (ҚарУ Е.А.Бөкетов)
6B11101 Туризм
«Тұран» университеті
6B11101 Туризм
Қазақ спорт және туризм академиясы
6B11101 Туризм
Ш.Есенов атындағы Каспий технологиялар және инжиниринг университеті (Yessenov University)
6B11101 Туризм
Ілияс Жансүгіров атындағы Жетісу университеті
6B11101 Туризм
Еуразия Технологиялық Университеті (ЕТУ)
6B11101 Туризм және қонақжайлылық индустриясын ұйымдастыру
Халықаралық туризм және меймандостық университеті
6B11101 Туризм
Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті
6B11101 Туризм
Қазақстан-Американдық еркін университеті
6B11101 Туризм
Халықаралық инженерлік-технологиялық университеті (ХИТУ)
6B11101 Туризм
Алматы технологиялық университеті (АТУ)
6B11101 Туризм. Қонақжайлылықты басқару
«Мирас» университеті (Мирас)
6B11101 Туризм
Махамбет Өтемісов атындағы Батыс Қазақстан университеті
6B11101 Туризм
Абылай хан атындағы Қазақ халықаралық қатынастар және әлем тілдері университеті
6B11101 Туризм
Сәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан университеті
6B11101 Туризм
әл-Фараби атындағы Қазақ Ұлттық университеті
6B11101 Туризм және сервис
Х.Досмұхамедов атындағы Атырау университеті
6B11101 Туризм
Қ.Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік университеті
6B11101 Туризм
Ахмет Байтұрсынов атындағы Қостанай өңірлік университеті
6B11101 Туризм
Esil University
6B11101 Туризм
Халықаралық білім беру корпорациясы