Маркетинг және әлеуметтік медиа

  • Кәсіпорындар мен тұтынушылардың Интернетке түбегейлі көшуімен үйлесетін ақпараттық-коммуникациялық технологиялардың дамуы; бизнестің тұтынушылармен қалай байланысуы және оларға құндылық жеткізуі туралы жаңа сұрақтарды көтерді. Курс компаниялардың цифрлық ортада тұтынушылармен және мүдделі тараптармен қалай әрекеттесетінін түсінуге, сондай-ақ әлеуметтік медиа маркетинг дағдыларын дамытуға бағытталған. Ол студенттерге әлеуметтік медиа маркетингінің теориясын толық түсінуге мүмкіндік береді және практикалық және заманауи мысалдарды қамтиды.
  • Образовательная программа 6B04105 Маркетинг
  • Несиелер 5
  • Оқу жылы 4
  • Семестр 7
Top