Кәсіпкерлік

  • Курстың мақсаты-бизнесті бастау және жүргізу, бизнес-жоспар құру, қаржыландыруды табу, өнім немесе қызмет маркетингі, тиімді бухгалтерлік есеп жүйесін енгізу негіздерін зерттеу. Курс бәсекелестік ортаны бағалау үшін Портердің бес күшінің моделін қолдануды, сондай-ақ техникалық-экономикалық талдау ұғымын және оны құру және бизнес - жоспарды әзірлеу мен қалыптастыру, акционерлік капиталдың әртүрлі көздерін талдау, корпоративтік мәдениетті құру және іске асыру шарттарын зерттейді; - жобалар бойынша есептер жасау.
  • Образовательная программа 6B04105 Маркетинг
  • Несиелер 5
  • Оқу жылы 3
  • Семестр 5
Top