Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

7M07201 Азық-түлік өнімдерінің технологиясы в АТУ

Пәндер

  • Ғылым тарихы мен философиясы

    Мақсаты: магистранттарда ғылымның мәнін, шығу тегі мен дамуын тұтас, философиялық түсінуді, ғылымдардың алуан түрлілігі, ғылымның қазіргі жай-күйінің ерекшеліктері, ғылыми ұтымдылықтың құндылықтары туралы түсініктерді қалыптастыру. Ғылым тарихы мен философиясының негізгі тұжырымдамалық аппараты. Әлемдік және отандық философиялық ойдың танымдық бағдарламаларының даму тарихы, қазіргі ғылым философиясының мәселелері және мамандандырылған білімнің негізгі бағыттары. Ғылым мен ғылыми қызметтің Әлеуметтік-этикалық аспектілерін, философиялық және ғылыми ойдың моральдық, нормативтік-құндылық мәселелерін, ғалымның әлеуметтік жауапкершілігі мәселелерін және оны іске асыру нысанын білу.

    Несиелер - 4
  • Шетел тілі (кәсіби)

    Мақсаты: кәсіби ортада және жалпы қоғамда шет тілінде қарым-қатынас дағдыларын қалыптастыру, ғылыми жұмыстарды жазу және таныстыру. Шет тіліндегі ғылыми мақаланың құрылымы мен стилистикалық ерекшеліктері. Мамандық бойынша шет тілінде сөйлейтін ақпаратты түсіндіру. Мамандығы бойынша ғылыми-техникалық бейіндегі мәтіндерді ағылшын тілінен қазақ немесе орыс тіліне аудару. Мамандығы бойынша қазақ немесе орыс мәтінінің мазмұнын ағылшын тілінде беру (ауызша рефераттау). Конференцияларда шет тілінде ғылыми мақалалар жазу және ғылыми баяндамалар жасау

    Несиелер - 4
  • Жоспарлау, экспериментті ұйымдастыру және мәліметтерді өңдеу

    Мақсаты: тамақ өнімдерінің сапасына микробиологиялық бағалау жүргізу дағдыларын қалыптастыру. Шикізаттың, жартылай фабрикаттардың және дайын өнімнің қасиеттерін зерттеудің заманауи аппаратурасы мен әдістерін қолдана отырып, ғылыми зерттеулер бағдарламасын әзірлеу әдістемесі. Заманауи ақпараттық технологияларды қолдана отырып экспериментті жоспарлау және ұйымдастыру әдістері мен құралдары. Экспериментті жоспарлау мен ұйымдастырудың пәнаралық сипаты. Ғылыми зерттеулердің заманауи әдістері, ғылыми-зерттеу жұмыстарындағы ғылым мен инновациялық технологияның заманауи жетістіктері.

    Несиелер - 5
  • Инженерлік есептерді математикалық модельдеу

    Мақсаты: математикалық модельдерді параметрлік сәйкестендіру есептерін шешуде сандық оңтайландыру әдістері туралы білімді қалыптастыру және инженерлік есептерді математикалық модельдеу дағдыларын игеру. Математикалық модельді әзірлеу негіздері. Математикалық модельді шешу әдістерін таңдаудың негіздемесі. Математикалық модельдерді құрастыру тәсілдерін жіктеу (ғылыми-техникалық ақпаратты жинау, өңдеу, талдау және жүйелеу тәсілдері). Математикалық модельдерді аналитикалық және сандық шешу әдістерінің жіктелуі және олардың негізгі кезеңдері. Инженерлік есептің математикалық моделін жасау кезінде қажетті ақпаратты талдауға және жүйелеуге арналған компьютерлік технологиялар.

    Несиелер - 5
  • Тамақ өнімдерін жобалау әдістемесі

    Мақсаты: тамақ өнімдерін жобалау және өнім өндірудің технологиялық процестерін әзірлеу дағдыларын игеру. Тағамның құрылымы, консистенциясы және химиялық құрамы. Құрылымы берілген қасиеттері мен құрамы бар өнімдерді өндіруде қолданылатын білім берушілер. Берілген қасиеттері мен құрамы бар өнімдер, оларды алу технологиялары. Берілген қасиеттері бар тағамдарды әзірлеудің әдіснамалық тәсілдері. Берілген қасиеттері бар жаңа поли компонентті тағамдарды жобалау принциптері.

    Несиелер - 5
  • Басқару психологиясы

    Мақсаты: әр түрлі пікірлер жағдайында орындаушылар ұжымының жұмысын ұйымдастыру, басқару шешімдерін таңдау, негіздеу, қабылдау және іске асыру дағдыларын қалыптастыру. Басқару психологиясының теориялық және әдіснамалық негіздері-басқару психологиясының негізгі ұғымдарымен, заңдылықтарымен әртүрлі ұғымдармен танысу. Менеджердің жеке басқару тұжырымдамасы. Ұжымның құрылымы және ұжымдағы әлеуметтік-психологиялық ахуал. Басқару қызметі мен өзара әрекеттесу саласындағы психологиялық зерттеу әдістері, топтағы тұлғааралық қатынастар. Басқару психологиясының өзекті мәселелері.

    Несиелер - 4
  • Тамақ өнімдерінің сапасын бақылаудың микробиологиялық әдістері

    Мақсаты: тамақ өнімдерінің сапасы туралы білімді қалыптастыру және олардың тұтынушылар үшін қауіпсіздігін қамтамасыз ету. Микроорганизмдердің, технологиялық режимдердің, шикізатты өңдеу және сақтау жағдайларының тамақ өнімдерінің сапасына әсері. Тамақ өнеркәсібіндегі Микробиология мен биотехнологияның заманауи жетістіктері. Тамақ өнімдерін өндірудегі биотехнологиялық процестерді жетілдіретін микроорганизмдер мен ферменттік препараттарды зерттеу. Микробиологиялық зерттеулер жүргізуге арналған мамандандырылған теориялық және практикалық білім. Азық-түлікті микробиологиялық талдаудың заманауи әдістері.

    Несиелер - 5
  • Жоғары мектеп педагогикасы

    Мақсаты: жоғары және жоғары оқу орнынан кейінгі білім беру ұйымдарының заманауи педагогикалық технологиялары негізінде педагогикалық шеберлік дағдыларын қалыптастыру. Жоғары мектеп педагогикасының теориялық-әдіснамалық негіздері және педагогикалық білім беруді дамытудың жалпы әдіснамалық принциптері мен басым стратегиясы. Жоғары мектеп дидактикасының негіздері, студенттерді тәрбиелеудің мәні мен басым стратегиялары. Жоғары педагогикалық білім берудің даму тенденциялары. Жоғары мектепте оқу-тәрбие процесін ұйымдастыру мен іске асырудың заманауи әдістері мен технологиялары.

    Несиелер - 4
  • Тамақ өндірісіндегі биотехнология

    Мақсаты: кәсіби қызметте қолдану үшін тамақ биотехнологиясы саласындағы білімді қалыптастыру. Әлемдегі тамақ биотехнологиясының қазіргі жағдайы. Азық-түлік биотехнологиясының негіздері. Биологиялық белсенді заттар мен препараттардың микробиологиялық өндірісі. Тамақ өнеркәсібінде ферменттік препараттарды қолдану, даму перспективалары. Өсімдік және жануар шикізатынан ферменттік препараттарды оқшаулау технологиясы. Тағамдық қышқылдарды алудың биотехнологиялық процестері. Биотехнология әдістерімен тағамдық заттарды алу. Биотехнология әдістерімен тағамдық ақуызды алу перспективалары.

    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Өнім сапасын басқару

    Мақсаты: сапа менеджментіне тұжырымдамалық тәсілдерді зерделеу негізінде өнім сапасын басқару туралы терең білімді қалыптастыру. Сапа экономикалық категория және басқару объектісі ретінде. Азық-түлік кәсіпорындарын басқару жүйесіндегі сапаны басқару. Сапаны басқару процесі және сапа сәйкестігін растау. Әмбебап сапа менеджменті тұжырымдамасы, сапа менеджменті тәсілдерінің эволюциясы. TQM іске асыру стратегиясы мен тактикасы. Өнімнің өмірлік циклі. ҚР-да сапа менеджментінің пайда болуының тарихи кезеңдері және отандық тәжірибе. Сапаны басқарудың құқықтық аспектілері. Сапа аудиті. Сапа сыйақылары.

    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Нутрициология

    Мақсаты: салауатты өмір салты және дұрыс тамақтану мәселелері бойынша кеңес беруде білім мен дағдыларды қалыптастыру. ҚР халқының салауатты тамақтануы саласындағы мемлекеттік саясат. Дәлелді тамақтану және дұрыс тамақтану негіздері, балалар, геродиетикалық, профилактикалық және емдік тамақтану принциптері. Диетаның сапалық және сандық талдауы, энергия мен қоректік заттардың физиологиялық қажеттіліктері, диета мен тамақтану режимі туралы Әлеуметтік сауалнама. Диета мен тамақтану режимін түзету жоспары, түзету жоспарын жүзеге асыру, дұрыс тамақтанудың және тиісті физикалық белсенділіктің негізгі принциптері. Тамақтан уланудың алдын алу. Халықтың әртүрлі топтарының диеталарын оңтайландыру.

    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Жасанды тамақ өнімдері

    Мақсаты: жасанды тамақ өнімдерін өндіру технологияларын құру дағдыларын қалыптастыру. Синтетикалық және жасанды тамақ өнімдерін жасау тарихы, алу әдістері. Химиялық синтезделген тағамдардан алынатын синтетикалық тамақ өнімдері. Қазіргі синтетикалық органикалық химия. Азық-түлік құрылысы. Ақуыз жасанды тамақ үшін шикізат ретінде. Жасанды өнімдер (сүт және сүт өнімдері, жарма, макарон өнімдері, ет өнімдері, тартылған ет өнімдеріне еліктейтін ет өнімдері, қуырылған картоп, дәнді уылдырық, басқа да түрлері).

    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Кәсіптік білім беру тарихы мен жүйелері

    Мақсаты: инновациялық білім беру саясатының міндеттерін іске асыру туралы кәсіптік білім беру жүйелерінің білімін қалыптастыру. Кәсіптік білім берудің негізгі ұғымдары, тұжырымдамалары, теориялары, әдіснамалары. Білім беру технологиялары, оқыту әдістері мен құралдары, білім алушының жеке және кәсіби дамуының жоспарланған деңгейін қамтамасыз ету. Кәсіптік білім берудегі оқу және тәрбие жұмыстары, оқу сабағы, педагогикалық жағдайлар. Білім берудегі даму функциялары, өмір бойы үздіксіз білім беру формалары. Өзіндік білім беру қызметі, жеке кәсіби және жеке даму үшін ақпарат іздеу.

    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Тамақ өнімдерінің сапасын қамтамасыз ету

    Мақсаты: нормативтік құжаттарға сәйкес тамақ өнімдерінің сапасын қамтамасыз ету бойынша дағдыларды қалыптастыру. Тамақ өнімдері мен өндірісінің сапасы мен қауіпсіздігін қамтамасыз ету саласындағы мемлекеттік және халықаралық нормативтік құжаттар. Зерттеу әдістері: микроскопия, поляриметрия, колориметрия, рефрактометрия, спектроскопия, реология, люминесценттік талдау. Азық-түлік қауіпсіздігін басқарудың заманауи жүйелері (HACCP, ISO 22000, FSSC 22000 және т.б.), талдау және қолдану. Тамақ өнімдерінің сапасы мен қауіпсіздігі саласындағы ықтимал тәуекелдерді және олардың пайда болуына тікелей әсер ететін жағдайларды анықтау бойынша зерттеулер. Кәсіпорында тамақ өнімдерінің сапасы мен қауіпсіздігін қамтамасыз ету бойынша құжаттаманы ресімдеу.

    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Жобаларды басқару

    Мақсаты: жобаларды басқару туралы, қатысушылардың құрылымы, жобаларды басқару процестері мен функциялары, жобалардың сәттілігінің маңызды факторлары туралы білімді қалыптастыру. Жобаны басқарудың заманауи тұжырымдамасы, жобаны басқаруда қолданылатын негізгі математикалық әдістер. Ұйымдастырушылық-басқарушылық шешімдер, бәсекелестік күшіне әсер ететін факторлар. Жобаларды басқару бойынша кәсіби функцияларды іске асыруға байланысты мақсаттар мен міндеттер. Жобаларды басқару мәселелерін шешу үшін аналитикалық және компьютерлік құралдарды пайдалану. Жобаларды басқару бойынша басқарушылық шешімдер қабылдау рәсіміндегі аналитикалық және есептеу әдістері. Жобаларды басқару кезіндегі тәуекелдер.

    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Тамақ өнеркәсібіндегі инновациялық техника және технологиялар

    Мақсаты: тамақ өнімдерін өндіруде инновациялық технологияларды әзірлеу мен енгізудің заманауи әдістері мен тәсілдері туралы білімді қалыптастыру. Тамақ өнеркәсібі кәсіпорындарының инновациялық дамуы. Тамақ өнімдерін өндірудің заманауи инновациялық техникасы мен технологиялары. Сала кәсіпорындарының инновацияларға бейімділігінің негізгі факторлары. Төмен калориялы май имитаторларын қолдану. Әртүрлі биологиялық белсенді компоненттермен байыту. Техника мен технологияны жетілдіру, азық-түлік кәсіпорындарында өнімнің сапасы мен шығымдылығын арттыру үшін ғылыми зерттеулер. Өндіріске инновациялық техника мен технологияларды енгізу.

    Несиелер - 6
  • Тағамдық қоспалар технологиясы

    Мақсаты: тағамдық қоспалардың кластары, олардың тағамның сапасы мен қауіпсіздігіне әсері туралы білімді қалыптастыру. Тағамдық қоспалардың технологиялық мақсаты бойынша жіктелуі. Азық-түліктің жарамдылық мерзімін ұзартатын тағамдық қоспалар технологиясы. Тағамның сенсорлық сапасын жақсартатын тағамдық қоспалар технологиясы. Өнімнің тағамдық құндылығын өзгертетін тағамдық қоспалар технологиясы. Қант алмастырғыштар, май алмастырғыштар, дәрумендер. Нөмірлеу жүйесі оның мәні мен мақсаты. Тағамдық қоспаларды гигиеналық реттеу. Тағамдық қоспалардың тәуліктік рұқсат етілетін тұтынуы туралы түсінік.

    Несиелер - 6
  • Кәсіптік оқыту мен біліктілікті арттырудың дидактикасы

    Мақсаты: педагогикалық әдістер мен технологиялар туралы білімді, оқытудың тиімді әдістерін қолдану дағдыларын қалыптастыру. Негізгі дидактикалық категориялар, педагогикалық әдістер мен технологиялар туралы түсінік, оқытудың тиімді әдістерін қолдану. Кәсіптік оқыту процесін оқу-әдістемелік қамтамасыз ету (МемСТ және кәсіптік оқытудың үлгілік бағдарламалары, ОӘК, оның құрылымы мен мазмұны, әзірлеу). Оқу-өндірістік процесті ұйымдастыру. Үздік әлемдік тәжірибелерді пайдалану негізінде білім беру қызметін ұйымдастыру. Кәсіптік білім беру саласындағы мемлекеттік саясат. Кәсіптік білім берудің дуалды моделі. Халықаралық кәсіби шеберлік стандарттары негізінде кадрларды кәсіби даярлауды енгізу және пайдалану.

    Несиелер - 6
  • Тамақ өнеркәсібіндегі нанотехнологиялар

    Мақсаты: тамақ өнеркәсібінде нанотехнологияларды қолдану саласындағы білімді қалыптастыру. Кіріспе. Нанотехнологияның даму тарихы. Наноқұрылымдардың негізгі қасиеттері. Нанотехнологияны тамақ өнеркәсібінде қолдану. Нанотехнологияларды тамақ өндірісінде қолдану. Функционалды тағамға арналған нанодиспергирленген және наноинкапсуляцияланған компоненттер. Нанотехнологияны тағамды сақтау үшін қолдану. Қорғаныс аэрозольдері. Орау материалдары. Наносенсорлар. Нанотехнологияны қолдану арқылы алынған өнімдер.

    Несиелер - 6
  • Функционалдық және арнайы тамақ өнімдерінің технологиясы

    Мақсаты: функционалды тамақ өнімдерінің рецептуралары мен технологияларын құру дағдыларын қалыптастыру және игеру. Функционалдық және арнайы тамақ өнімдерінің технологиясын құрудың ғылыми әдістемесі. Функционалды және мамандандырылған тамақ өнімдерін жобалау бойынша зерттеулер. Функционалдық және мамандандырылған тамақ өнімдерін өндіру кезінде болатын биокаталитикалық, химиялық, биохимиялық, физика-химиялық, микробиологиялық, биотехнологиялық, жылу және масса алмасу, реологиялық процестерді модельдеу негізінде ғылыми зерттеулер

    Несиелер - 6
  • Пән ерекшелігін ескеріп оқыту әдістері

    Мақсаты: арнайы пәндерді оқытудың білімі мен практикалық дағдыларын қалыптастыру. Жоғары оқу орындарында арнайы пәндерді оқыту. Таңдалған пәндерді кәсіби деңгейде оқытудың мүмкіндіктері мен тәсілдері, оқытудың заманауи әдістері және оларды қолданудың қол жетімді дағдыларын алу мүмкіндігі. Студенттердің білімін, арнайы пәндерді қорытынды бақылау әдістерін әзірлеу.

    Несиелер - 6
  • Тағамдық биоөнімдер технологиясы

    Мақсаты: табиғи шикізаттан биоөнімдерді жасаудың негізгі принциптері мен әдістерін білуді қалыптастыру. Синтетикалық пестицидтерді, минералды тыңайтқыштарды, өсу реттегіштерін, жасанды тағамдық қоспаларды пайдаланбай немесе аз пайдаланумен тамақ өнімдерін (өнімдерін) өндіру технологиясы. Генетикалық түрлендірілген өнімдерді (ГМО) пайдалану. Органикалық өндірісті енгізу, оның өндіріс ұзақтығына және бағаның өсуіне әсері. Тазартудың, минералданудың және өнімнің тағамдық қасиеттерін төмендететін басқа әдістердің әсері. Биоөнімдерді сертификаттау. Әлемде және ҚР-да биоөнімдерді пайдалану.

    Несиелер - 6
  • Жануар және өсімдік текті арнайы тамақ өнімдері

    Мақсаты: жануарлар мен өсімдіктерден алынатын мамандандырылған тамақ өнімдерінің технологиясы мен өндірісінің білімі мен дағдыларын қалыптастыру. Мамандандырылған тамақ өнімдері технологиясы саласындағы кәсіби міндеттері. Мамандандырылған өнімдердің халықтың әртүрлі топтарының денсаулығын сақтауға және жақсартуға әсері. Жануарлар мен өсімдік тектес мамандандырылған тамақ өнімдерін құрудың теориялық негіздері мен тәсілдері. Жануарлар мен өсімдік тектес мамандандырылған тамақ өнімдерін өндіруде шикізатты, тағамдық қоспаларды пайдалануды негіздеу қағидаттары. Өсімдік шикізатынан байытатын қоспаларды алудың технологиялық схемалары.

    Несиелер - 6

Оқыту нәтижелері

  • Ғылым тарихы мен философиясы білімін пайдалана отырып тұтас жүйелі ғылыми дүниетаным негізінде тамақ технологиялары саласында зерттеулер жүргізеді
  • Кәсіби қызмет саласында шет тілінде ғылыми және кәсіби коммуникацияның заманауи әдістері мен технологияларын қолданады
  • Психология білімін басқару міндеттерін шешуде және кәсіби және жеке дамуды жоспарлауда қолданады
  • Жоғары мектеп педагогикасының әдіснамалық негіздерін және кәсіптік білім мен іскерлікті кәсіби және білім беру қызметінде қолданады
  • Тамақ өнеркәсібіндегі ғылыми және практикалық мәселелерді шешу үшін теориялық және эксперименттік зерттеулерді, олардың нәтижелерін талдауды дербес жүргізеді
  • Заманауи әдіснаманы, құралдарды, жобаларды басқару саласындағы стандарттарды білу негізінде жобаларды басқарумен айналысатын командалардың жұмысына қатысады
  • Нормативтік құжаттарға сәйкес тамақ өнімдері мен қызметтердің сапасын қамтамасыз ету процестерін басқарады
  • Этникалық және әлеуметтік жауапкершілік пен оларды қолдану үшін ғылыми этиканы ескере отырып, ақпаратты жинау және түсіндіру негізінде пайымдаулар шығарады
  • Ғылыми білім, озық тәжірибе және тамақ өнеркәсібін дамыту перспективалары негізінде тамақ өнімдерінің инновациялық технологияларын әзірлейді
  • Тамақ өнеркәсібі саласындағы ғылыми және кәсіби терминологияны пайдалана отырып, ақпаратты, идеяларды, қорытындыларды, проблемалар мен шешімдерді анық және қолжетімді баяндайды
Top