Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

7M07201 Азық-түлік өнімдерінің технологиясы в Қазтұтынуодағы Қарағанды университеті

Пәндер

  • Ғылым философиясы мен тарихы

    «Ғылым тарихы және философиясы» пәні қазіргі техногендік өркениет дағдарысы мәселелерін және әлемнің ғылыми бейнесін өзгертудегі жаһандық тенденцияларды, ғылыми ұтымдылықтың түрлерін, ғалымдар басшылыққа алатын құндылықтар жүйесін зерттеуге мүмкіндік береді. Пән ғылымның қазіргі даму кезеңінде туындайтын негізгі идеялық-әдістемелік мәселелерді талдауға және ғылымның тарихи даму тенденциялары туралы түсінік алуға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Зерттеу әдістері және деректерді талдау

    Оқу пәні магистранттарда ғылыми деректерді жинауға және түсіндіруге байланысты тәжірибеге бағытталған құзыреттерді қалыптастыруға бағытталған. Курс шеңберінде магистранттар ғылыми зерттеулерде қолданылатын эмпирикалық ақпаратты алудың, жүйелеудің, өңдеудің және талдаудың заманауи әдістері мен құралдарын меңгереді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Жоғары мектеп психологиясы

    Оқу пәні жоғары оқу орнындағы психикалық, эмоционалдық және әлеуметтік процестерді түсінуге бағытталған кең ауқымды мәселелерді ашады. Курс жоғары оқу орнының білім беру процесіне қатысушылардың психологиялық ерекшеліктері, мотивациясы мен оқу белсенділігі, тұлғаралық өзара әрекеттесу механизмдері және оларды шешу жолдары, стрессті жеңу, күйреудің алдын алу және эмоционалдық тұрақтылықты дамыту туралы білім алуға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Тамақ өнімдерін өндірудің ғылыми негіздері

    Технологиялық процестерді зерттеудің ғылыми негіздері. Негізгі заңдар мен заңдылықтар. Технологиялық операциялар. Негізгі процестердің жіктелуі. Типтік процестер. Технологиялық жүйе. Тамақ өнімдерін өндіруге арналған желілер. Тамақ өндірісінің аппараттары.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Шет тілі (Кәсіби)

    Пән кәсіби салада шет тілін қолдану дағдыларын дамытуға бағытталған. Курс мамандандырылған лексиканы, кәсіби терминологияны және әртүрлі кәсіби контексттерде қолданылатын грамматикалық құрылымдарды зерттеуді қамтиды. Курс бағдарламасы іскерлік хат алмасу, презентацияларды дайындау және өткізу, келіссөздер жүргізу, кәсіби әдебиеттерді оқу және аудару сияқты аспектілерді қамтиды.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Жоғары мектеп педагогикасы

    Пәнді оқу барысында педагогика ғылымының өзекті мәселелері. Жоғары мектеп педагогикасының негіздері қарастырылады. Педагогика ғылымының әдіснамасына, жаңа білім беру технологияларына, оқу-тәрбие процесіне, білім беру менеджментіне ерекше көңіл бөлінеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Көптілді курс Ғылыми зерттеу жұмысын ұйымдастыру және жоспарлау

    Курс ғылым мен оның дамуының қазіргі заманғы қоғамдағы рөлін түсіну үшін қажет; теориялық және эмпирикалық ғылыми-зерттеу әдістерін ғылыми-зерттеу жұмысында қолдану мүмкіндіктері тұрғысынан дамыту үшін; дербестендірілген ғылыми-зерттеу жұмысын тиімді ұйымдастыру

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Стратегиялық менеджмент (тереңдетілген курс)

    Пән стратегиялық менеджменттің пәні мен проблемалары туралы жалпы идеяларды дамытуға, осы пәннің негізгі категориялары мен негізгі ұғымдарын игеруге, стратегиялық менеджменттің мәні, принциптері мен әдістері туралы идеяларды әзірлеу негізінде заманауи экономикалық ойлауды қалыптастыруға бағытталған

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Азық-түлік сапасын жақсарту мәселелері

    Тамақ өнімдерінің сапасын арттыру мәселелері мен механизмдері. Өнімді бұрмалау туралы түсінік. Тамақ өнімдерінің сапасын жақсартудың ғылыми принциптері. Өнімнің сапасын жақсарту және қауіпсіздігін арттыру мәселесін шешу. Аймақтық және халықаралық стандарттар негізінде тамақ өнімдерінің сапасын жақсартудың заманауи мәселелері (азық-түлік өнімдерінің топтары бойынша). Өнім сапасын жоғалту факторларымен күрестің инновациялық әдістері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Хаттағы академиялық стиль (ағыл.)

    Академиялық жазу кез-келген идеяны ұсыну және оны одан әрі талқылау үшін қолданылады. Пәнді меңгерудің мақсаты - ғылыми стильдің негізгі ерекшеліктерімен танысу, академиялық дискурстың кең таралған жанрларын зерттеу, академиялық мәтіндерді (ауызша және жазбаша) құру дағдыларын қалыптастыру, академиялық ортадағы коммуникацияның негізгі принциптерін игеру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Көптілді курс "Корпоративтік басқару"

    Корпоративтік басқару саласында студенттерде теориялық және практикалық білімді қалыптастыру, оларды практикалық қызметте қолдана білу, сондай-ақ магистратура түлектеріне келесі кәсіби қызмет түрлерін жүзеге асыруға мүмкіндік беретін дағдыларды қалыптастыру және қабілеттерін дамыту: басқарушылық, ұйымдастырушылық, ғылыми-зерттеу, аналитикалық.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Академиялық хат негіздері (ағыл.)

    Пән анықтамаларды ұсынуға және қорытындыларды сипаттауға, нақты және құрылымдық дәлелдер негізінде жазбаша ғылыми коммуникацияны жүзеге асыруға мүмкіндік беретін академиялық мәтінді құру негіздерін зерттеуге негізделген.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Сыни тұрғыдан ойлау және шешім қабылдау

    Оқу пәні келіп түскен ақпаратты талдау және түсіну дағдыларын қалыптастыруға және шешім қабылдау, пайымдаулар қалыптастыру және өз пікірін қорғаудың осы процестерінің негізінде бағытталған. Пән оқу процесін ұйымдастырудың үш кезеңінің базалық моделіне негізделген оқыту әдістері мен стратегияларының жүйесіне негізделген: "шақыру-түсіну – рефлексия"

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Жасанды интеллект жүйелері

    АЖ ұйымдастырушылық және математикалық негіздері. Білімнің инженериясы. АЖ-ға статистикалық тәсіл. Зияткерлік жүйелер, логикалық қорытынды. АИ жүйелерінің қазіргі заманғы бағдарламалық қосымшалары. Экономикалық зияткерлік жүйелерді (АЖ) жобалау технологиясы. «Дедукция» АЖ жобалау және ұйымдастыру. Нейрондық желілер. Кохоненнің өзін-өзі ұйымдастыратын карталары. Кластерлік талдау. Нейропакеттер. Машинамен оқыту әдістері. Data Mining процесі. Зияткерлік жүйелерді модельдеу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Азық-түлік өнімдерінің тиімді қор сактаушы техникасы және технологиясы

    Жаңа физикалық, биохимиялық, микробиологиялық, физика-химиялық, механикалық, жылутехникалық, экологиялық, биофизикалық, биотехнологиялық және басқа да өңдеу әдістері негізінде азық-түлік шикізатын өңдеудің заманауи технологиясын зерттеудің ғылыми негіздері. Технологиялық жабдықтың тиімді түрлері. Ғылыми мәселелер мен инженерлік міндеттерді шешу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Жоғары мектепте оқыту әдістері мен технологиялары

    Пән жоспары университетте оқу үрдісін жоспарлау, ұйымдастыру және талдау бойынша практикалық дағдыларды қалыптастыруға бағытталған. Пәннің мазмұны оқу процесін жобалау технологиясына негізделген. Университетте оқытудың тиімді әдістерін, формаларын және технологияларын оңтайлы таңдауға жағдайларды қарастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Тауарларды сәйкестендіру мен бұрмалаудың өзекті мәселелері

    Тауарларды сәйкестендіру және бұрмалау туралы түсінік. Тауарларды сәйкестендірудің нормативтік негізі. Тауарларды сәйкестендіру түрлері, тәсілдері және әдістері. Тауарларды бұрмалау тәсілдері. Әр түрлі топтағы тауарларды сәйкестендіру мен бұрмалаудың өзекті мәселелері, оларды шешу жолдарын әзірлеу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Тамақ өнеркәсібі саласындағы прогрессивті технология

    Тамақ өнімдері өндірісін дамытудың негізгі бағыттары. Дәстүрлі емес шикізатты, әртүрлі тағамдық қоспаларды, қазіргі заманғы буып-түю құралдарын өндіру, тасымалдау, сақтау, пайдаланудың қазіргі заманғы технологиялық процестері, тамақ өнеркәсібі саласындағы инновациялар. Жаңа технологияларды енгізу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Тиімді тамақтанудың өзекті мәселелері

    Ағза үшін рационалды тамақтанудың маңызы. Тамақтанудың физиологиялық нормалары. Теңдестірілген тамақтану принциптері. Арнайы тамақтану режимдері. Диеталық тамақтану. Вегетариандық режим. Шикі тағамдық диета. Тұзсыз режим. Рецептураларды әзірлеу кезінде және өнімнің сапасы мен бәсекеге қабілеттілігін арттыру үшін ұтымды тамақтану принциптерін пайдалану.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Тамақ өнеркәсібі салаларындағы прогрессивті техника

    Машиналар мен аппараттар технологиялық кешендердің құрамдас бөліктері ретінде. Отандық және шетелдік өндіріс машиналары мен аппараттарының заманауи ассортименті. Биотехнологиялық процестерді жүргізуге арналған жабдықтар. Тамақ өнімдерін буып-түюге арналған жабдық. Жабдықты таңдау.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Азық-түлік өнімдерінің сапасын сараптау

    Тағам өнімдерінің қауіпсіздігі мен сапасы. Сертификаттық сынақтар. Заманауи сынау әдістері. Сынақтарды жүргізу. Өнім сапасының көрсеткіштері. Өнімнің сапасын бақылау түрлері. Өнім сапасы. Өнімді техникалық бақылау. Сапа мен азық-түлік қауіпсіздігін қамтамасыз ету саласындағы халықаралық және ұлттық заңнама.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Өнімнің бәсекеге қабілеттілік мәселелері

    Өнімнің бәсекеге қабілеттілігінің критерийлері мен факторлары. Сапа өнімнің бәсекеге қабілеттілігінің негізгі құрамдас бөлігі ретінде. Өнімнің сапасы мен бәсекеге қабілеттілігін бағалау әдістері. Тауарлардың (қызметтердің) бәсекеге қабілеттілігін бағалау ерекшеліктері. Тауарлардың (қызметтердің) бәсекеге қабілеттілігін қамтамасыз етудегі стандарттау мен сертификаттаудың рөлі. Өнімнің сапасы мен бәсекеге қабілеттілігін арттыру жолдары.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қауіпсіздік менеджмент жүйелері

    Тамақ өнімдерінің қауіпсіздік менеджмент жүйесін әзірлеу, енгізу және жұмыс істеу әдіснамасы. Менеджмент жүйелерін интеграциялау. Тәуекелдерді талдау және сыни бақылау нүктелері. Тамақ өнімдерінің қауіпсіздік менеджмент жүйесін нормативтік сүйемелдеу. Тамақ өнімдерінің қауіпсіздік менеджмент жүйесінің аудиті. Тамақ өнімдерінің қауіпсіздік менеджмент жүйесінің сәйкестігін растау. Тамақ өнімдерінің қауіпсіздік менеджмент жүйесін қолдаудағы Ақпараттық технологиялар.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Тауарлардың сапасын бақылау және қаупсіздігінің қазіргі әдістері

    Тауарлардың қауіпсіздігі мен сапасы. Сертификаттық сынақтар. Заманауи сынау әдістері. Сынақтарды жүргізу. Сынақ зертханаларына қойылатын талаптар. Өнім сапасының көрсеткіштері. Тауарлардың сапасын бақылау түрлері. Сапаны техникалық бақылау. Тауарлардың сапасы мен қауіпсіздігін қамтамасыз ету саласындағы халықаралық және ұлттық заңнама.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Тамақ өнеркәсібінің заманауи технологиялары

    Тамақ өнеркәсібі технологиясын дамытудың негізгі бағыттары. Тамақ өндірісінің технологиялық процесіне инновацияларды енгізу. Жаңа технологиялар мен жаңа өнімдерді әзірлеу. Технологиялық құжаттаманы әзірлеу. Тамақ өнеркәсібінің түрлі салаларындағы заманауи технологиялар. Тағам қаптамасының заманауи өндірісінің ерекшеліктері. Тамақ өнімдерінің сақталуын арттыру тәсілдері.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Мамандандырылған тамақ өнімдерін өндірудің заманауи технологиялары

    Мамандандырылған мақсаттағы азық-түлік өнімдерін өндірудің инновациялық технологиялары: функционалдық өнімдер, тұтынушылардың әртүрлі мақсатты топтарына арналған өнімдер, жабдықтардың қазіргі типтеріне, шикізатты өңдеудің технологиялық тәсілдеріне, нанотехнологияларға және т.б. жаңа өнімдерді әзірлеу. Рецептураларды түзету. Технологиялық құжаттама.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Азық-түлік өнімдерінің қазіргі заманғы технологиялары жағдайында барабар тамақтану мәселелері

    Тамақтану түрлері. Тамаққа қарсы және тағамның басқа да компоненттері. Тағам өнімдерінің негізгі топтарының тағамдық құндылығы. Теңдестірілген және барабар тамақтану. Арнайы тамақтану. Өнімнің сапасы мен бәсекеге қабілеттілігін жақсарту үшін теңдестірілген және барабар тамақтану теорияларын пайдалану.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5

Оқыту нәтижелері

  • Ғылыми ақпаратты талдауда философиялық әдістерді, психологиялық тұжырымдамалар мен педагогикалық теорияларды білім беру міндеттерін шешу, білім алушылармен нәтижелі өзара әрекеттесу, оқыту мен тәрбиенің тиімді технологияларын таңдау, сыни рефлексия мен кәсіби тұрғыда өзін-өзі дамыту үшін қолданады
  • Әлеуметтік қарым-қатынас, тұлғааралық, мәдениетаралық және кәсіби-педагогикалық қарым-қатынас дағдыларын меңгерген, ауызша және жазбаша түрде мемлекеттік, орыс және ағылшын тілдерінде
  • Сыни тұрғыдан ойлау технологияларын және жасанды интеллект әдістері мен техникасын қолдана отырып, ғылыми-зерттеу және оқу іс-әрекетін ұйымдастыра, жоспарлай, жүзеге асыра және талдай алады
  • Академиялық жазу мен кеңсе техникасында жұмыс істеу дағдыларын игереді
  • Қоғамдық тамақтану кәсiптәренарында тагам нiмдерiнің технологисы, биохимия микробиология емес, санитария емес, тамақтану гигиенасы негіздерін, қызметтiң кәсiптiк қызметiне қызмет көрсету
  • Басқару қызметін жоспарлау және талдауды жүзеге асырады, aзық-түлік өнімдерінің технологиясы саласындағы бизнес-үдерістерді жетілдіруде шығармашылық тәсілдерді және пәнаралық білімді қолданады
  • Ақпаратты жинау және түсіндіру негізінде технологиялық құжаттаманы әзірлеуге және өндіріс процесіне жаңа технологияларды енгізуге қабілетті
  • Шығарылатын өнімнің рецептурасын түзете алады және әлеуметтік, этикалық және ғылыми пайымдауларды ескере отырып, озық білім мен пайымдауларды қалыптастыру негізінде жаңа өнім жасай алады
  • Жаңа технологиялардың, шикізат пен технологиялық жабдықтардың жаңа түрлерінің, сондай-ақ бәсекеге қабілеттілікке және өнімнің тұтынушылық сапасына әсер ететін басқа да факторлардың әсерін талдайды және бағалайды
  • Білімді көрсетеді және тестілеудің, бақылаудың, сапа сараптамасының және азық-түлік қауіпсіздігінің заманауи әдістеріне ие
  • Азық-түлік технологиясы саласындағы ғылыми-зерттеу және ғылыми-зерттеу жұмыстарын өз бетінше интеграциялауға, жүйелеуге, білімді жаңартуға және оны кәсіби деңгейде қолдануға қабілетті
Top