6B01513 Кибер-Математика в Әлкей Марғұлан атындағы Павлодар педагогикалық университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты 6В01513-Кибер-Математика мамандығы бойынша білім беру бағдарламасының мақсаты - оқушылармен командада жұмыс істей алатын және өзін-өзі көрсетуге қабілетті дамыған зерттеу, көшбасшылық қабілеттері бар математика мұғалімі мен цифрлық контент әзірлеушіні даярлау.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B009 Математика мұғалімдерін даярлау
-
ҰБТ-дағы пәндер Математика және Физика
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B015 Жаратылыстану пәндері бойынша мұғалімдер даярлау
Пәндер
-
Элементарлық математика
Курс студенттердің математикалық білімін, математикалық аппаратты таңдау қабілетін және типтік математикалық есептерді зерттеу әдісін қалыптастыруға бағытталған. Курс жоғары математикаға кіріспе курс болып табылады. Өте қатаң және ресми (берілген анықтамалар мен ұғымдар деңгейінде), бірақ сонымен бірге жоғары математиканың негіздері маңызды және мысалдармен қарастырылады. Практикалық материалда зерттелетін ұғымдар мен фактілердің мәнін түсіндіретін көптеген арнайы таңдалған мысалдар бар. Топтық, сараланған, проблемалық оқыту, сыни ойлау әдістері қолданылады. Бағалау ауызша емтихан немесе бақылау жұмысы түрінде жүргізіледі
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Математика тарихы
Курс студенттердің математика тарихы туралы білімдерін, математиканың идеялары мен әдістері туралы идеяларын, математиканы сипаттау формасы және шындықты білу әдісі ретінде қалыптастыруға бағытталған. Бұл курста математиканың барлық салаларының қалыптасуы және осы ғылымның дамуына үлкен үлес қосқан ғалымдар мен философтар туралы ақпарат бар. Практикалық материалда көптеген арнайы таңдалған тарихи міндеттер, ойын-сауық сипаттағы міндеттер бар. Топтық, сараланған, проблемалық оқыту, сыни ойлау әдістері қолданылады. Пән сабақтар мен өзіндік жұмыс барысында орындалған жұмыстардың портфолиосын қорғау түріндегі емтиханмен аяқталады. Курстың соңында жобалар көрмесі өтеді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Балалардың жас ерекшелік және физиологиялық даму ерекшеліктері
Бұл курс болашақ мұғалімдерді (педагогтарді) психофизиологиялық ерекшеліктердің қалыптасуымен, әр түрлі жастағы балалардың жұмыс істеуі мен даму заңдылықтарымен таныстыруға бағытталған. Студенттер балалардың дамуын бақылай алады және сәйкесінше олардың жеке қажеттіліктерін ескере отырып, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқу процестерін жоспарлап, жүзеге асыра алады. Практикалық сабақтарда студенттер әр түрлі жағдайларда шығармашылық тұрғыда және жағдаятқа сай әрекет ете алады және балалардың жалпы білім беру мен игілігін сақтай алады. Өзінді жұмыс барысында әр білім алушылардың жеке бастапқы кезеңдерін, олардың оқу әлеуеті мен нақты қолдау қажеттіліктерін тани алады; инклюзия мен нақты қолдау көрсету үшін әртүрлі әдіснамалық шешімдермен танысады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Педагогикалық мамандыққа кіріспе
Курс студенттерде кәсіби педагогикалық қызметтің мәні мен ерекшелігі және педагогтің кәсіби мәдениеті туралы жалпы түсінік қалыптастыруға бағытталған. Студент тұжырымдамалық аппаратты оқып, педагогика туралы ғылыми түсінік қалыптастырады. Білім алушы адам туралы ғылымдар жүйесіндегі педагогиканың орны мен рөлін анықтайды, оның міндеттерін, құрылымын, негізгі категорияларын ашады. Бұл курс педагогикалық кәсіптің дамуын және қазіргі қоғамдағы педагогикалық қызметтің әлеуметтік маңыздылығын зерттеуге бағытталған. Практикалық сабақтарда студент педагогикалық мәселелерді шешеді. Студенттердің пәнді игеруі педагогиканың, психологияның, медиа-педагогиканың негізгі теориялық курстарымен, сондай-ақ педагогикалық практикамен психологиялық-педагогикалық пәндердің бүкіл циклін ашады. Курс аяқталғаннан кейін білім алушы портфолионы ұсынады және қорғайды.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Сызықты алгебра
Курс Жалпы алгебра, сызықтық теңдеулер жүйесі, матрицалар, өрістер, топтар, сақиналар бөлімдерінен жоғары математиканың нақты есептерін шешу дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Іс жүзінде студент алгебралық есептерді шешудің стандартты әдістерін меңгереді, есептерді шешудің негізгі әдістерін меңгереді және оларды алгебралық жүйелерді құруда қолданады. Бұл пән классикалық түрде оқылады: ағындық дәрістер, сондай-ақ топтар бойынша практикалық сабақтар өткізіледі. Барлық практикалық сабақтар интерактивті түрде өткізіледі немесе әдістер, топтық, сараланған, проблемалық оқыту, сыни ойлау қолданылады. Бағалау ауызша емтихан түрінде жүргізіледі.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Алгебра 1
Матрицалық алгебра. Матрицалардың түрлері. Матрицаларға амалдар қолдану және олардың қасиеттері. Анықтауыштар. Анықтауыштардың анықтамасы және негізгі қасиеттері. Кері матрицалар. Сызықты алгебралық теңдеулер жүйесі(САТЖ). САТЖ зерттеу. Гаусс әдісі. Крамер ережесі. Арифметикалық векторлық кеңістіктер; матрицалар рангісі. САТЖ үйлесімділігі. Кронекер-Капелли торемасы. Комплекс сандар: 3-ші, 4-ші дәрежелі теңдеулерді шешу.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Педагогикалық зерттеулер
Бұл курс болашақ мұғалімдерге педагогикалық зерттеулердің теориялық негіздерін береді. Болашақ мұғалімдер түрлі сенімді көздерден теориялық білімді іздеу және сыни тұрғыдан іріктеу дағдысын меңгереді, педагогикалық ойлау мен практиканы дамытуда зерттеу нәтижелерін пайдалану дағдыларын қалыптастырады, зерттеулерге негізделген оқыту мен білім алуға, сондай-ақ осы дағдыларды үздіксіз дамытып, өздерін кәсіби тұрғыдан жетілдіруге ықпал етуге дайын болуы тиіс. Құзыреттілікті меңгерген болашақ мұғалімдер: • педагогиканың табиғатын және оның негізгі терминологиясын біледі • педагогикадағы негізгі зерттеу салаларын анықтайды және күнделікті өмірдегі ойлау мен ғылыми білім арасындағы айырмашылықты түсінеді • білім беру саласындағы өзгерістерді бақылап отырады және олардың сіздің мұғалім ретіндегі жұмысыңызға қалай әсер ететінін қарастырады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Бір айнымалы функцияның дифференциалдық және интегралдық есебі
Курс дифференциалдау және интеграциялау дағдыларын алуға және механика, химия және басқа да байланысты ғылымдардың көптеген мәселелерін шешуге математикалық аппаратты қолдана білуге бағытталған. Осы пәнді оқу барысында олар бір айнымалының функцияларын қарастырады және қолданбалы сипаттағы мәселелерді шешеді. Шексіз шамаларды талдау арқылы айнымалы шамаларды зерттеудің функционалды әдістерімен танысу, оның негізі осы пән классикалық түрде оқылады: ағындық дәрістер, сондай-ақ топтар бойынша практикалық сабақтар өткізіледі. Барлық практикалық сабақтар интерактивті түрде өткізіледі немесе топтық, сараланған, проблемалық оқыту, сыни ойлау әдістері қолданылады. Бағалау ауызша емтихан немесе бақылау жұмысы түрінде жүргізіледі.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 7
-
Оқыту әдістері мен технологиялары
Бұл пән педагогика және дидактика саласындағы құзыреттілікті арттыруға бағытталған. Студенттер оқытудың әдістемелік жүйесі туралы тұтас түсінікке ие, нақты педагогикалық мәселелерді шешудің стратегиялары мен технологияларын, жоспарлауды, басшылықты, оқытуды және бағалауды модельдей алады, белгілі бір мектептің шарттары мен оқушылардың мүмкіндіктеріне сәйкес оқытудың білімін, формаларын, әдістері мен технологияларын қолдана алады. Студенттер оларды оқытуға қолайлы педагогикалық модельдерді таңдауды; технология ұсынатын мүмкіндіктерді ескере отырып, оқыту әдістерін шығармашылық және әртүрлі қолдануды; оқытуда қолайлы оқу ортасын пайдалануды; авторлық құқық пен деректерді қорғау нормалары мен принциптерін білу және қолдануды үйренеді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Геометрия
Курс геометрияның аксиоматикасы мен құрылымын, оның негізгі түсініктері мен қатынастарын зерттеуге,геометрияның аналитикалық және инвариантты-топтық әдістерін игеруге, оның математикалық сорттардағы жұмысының әртүрлі салаларындағы заманауи геометриялық ақпаратты практикалық меңгеру деңгейін арттыруға бағытталған. Геометрияның негізгі бөлімдерімен танысу: аффиндік және евклидтік кеңістіктердің геометриясы. Іс жүзінде студенттер теоремаларды құру және дәлелдеу мәселелерін шешеді, әртүрлі салалардағы есептерді шешу үшін математикалық модельдер құруды үйренеді, математикалық объектілерді геометриялық әдістермен зерттейді, жазықтықтағы және кеңістіктегі объектілерді зерттейді. Бұл пән классикалық түрде оқылады: ағындық дәрістер, сондай-ақ топтар бойынша практикалық сабақтар өткізіледі. Барлық практикалық сабақтар интерактивті түрде өткізіледі немесе топтық, сараланған, проблемалық оқыту, сыни ойлау әдістері қолданылады. Бағалау ауызша емтихан немесе бақылау жұмысы түрінде жүргізіледі.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 9
-
Білім берудегі психология және өзара әрекеттесу және қарым-қатынас концепциялары
Болашақ мұғалімдер заманауи психологиялық теориялар мен үлгілер, сондай-ақ тұлғаның қызметі және оның жеке қасиеттері туралы білімге ие. Олар бұл білімді әртүрлі білім беру мәнмәтінінде мұғалімдік қызметінде қолдана алады. Болашақ мұғалімдер білім беру үрдісінде диалогты, өзара әрекеттесуді және қарым-қатынасты дамыта отырып, білім алушылардың қолайлы дамуына ықпал етеді. Олар білім алушылардың отбасыларымен, сондай-ақ серіктестіктің басқа да түрлері шеңберінде қарым-қатынас жасауға, өзара әрекеттесуге және ынтымақтасуға және өздерінің педагогикалық қызметін дамытуға қолайлы жаңа өзара байланыстар жасауға қабілетті.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Аналитикалық және проективтік геометрия
Жазықтықтағы аналитикалық геометрия. Жазықтықтағы түзу. Түзудің әртүрлі берілу тәсілдері, екі түзудің жазықтықта өзара орналасуы. Түзулердің арасындағы бұрыш. Эллипс. Гипербола. Парабола. Кеңістіктегі аналитикалық геометрия. Векторлардың векторлық және аралас көбейтіндісі. Кеңістіктегі түзу, жазық және беттер
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 9
-
Математикалық талдау 1
Курс Қазіргі математика туралы идеяларды алуға, оның әдістерін адам қызметінің әртүрлі салаларында қолданудың өсіп келе жатқан маңыздылығын түсінуге, Математикалық талдау курсын құрудың негізінде жатқан маңызды математикалық ұғымдар мен фактілерді зерттеуге бағытталған. Функциялар, олардың үстіндегі әрекеттер қарастырылады. Практикалық сабақтарда студенттер бір айнымалының функцияларын саралау және интеграциялау мәселелерін шешеді. Бұл пән классикалық түрде оқылады: ағындық дәрістер, сондай-ақ топтар бойынша практикалық сабақтар өткізіледі. Барлық практикалық сабақтар интерактивті түрде өткізіледі немесе топтық, сараланған, проблемалық оқыту, сыни ойлау әдістері қолданылады. Бағалау ауызша емтихан немесе бақылау жұмысы түрінде жүргізіледі.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 7
-
Алгебра 2
Бір айнымалыдан көпмүшелер, Безу теоремасы және рационалды, нақты және кешен сандар өрістерінің үстіндегі көпмүшелер, бірнеше айнымалыдан көпмүшелер. Симметриялық көпмүшелер, бүтін сандар сақинасындағы бөліну теориясы. Алгебраның негізгі теоремасы. Алгебралар және алгебралық жүйелер: топтар. Ішкі топтар және аралас класстар. Циклдік топтар. Ақырлы топтар; Сақинаның идеалдары. Фактор-сақина. Сақиналардың гомоморфизмдері.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Экология және өмір қауіпсіздігі
Пән білім алушыларда өмір мен денсаулықты қорғау, тұрақты даму мақсаттары контекстінде экологиялық сауаттылықты дамыту бойынша барабар іс-әрекеттер кешенін қалыптастыруға бағытталған. Курс өмір қауіпсіздігі және қоршаған ортаны қорғау жөніндегі кәсіби қызметтің барлық аспектісін, соның ішінде қазіргі заманғы экологиялық мәселелер мен шешу жолдарын, экологиялық қауіпсіздікті, сондай-ақ төтенше жағдайларда адамды қорғауды қамтиды. Практикалық сабақтарда студенттер экологиялық тақырыптағы жағдаяттық мәселелерді және өмір қауіпсіздігі мәселелерін шешеді. Студенттер экологияның даулы мәселелері бойынша пікірталастар мен пікірсайыстарға қатысады, ЖОО жұмысын экологияландыру бойынша идеялар конкурсына, сондай-ақ қауіпсіздік техникасы бойынша іскерлік ойындарға қатысады. Өздік жұмыс шеңберінде студенттер адам қызметінің қоршаған ортаға әсерін азайту жөніндегі топтық жобаны дайындау жұмысына қатысады. Қорытынды бақылау экология және табиғатты пайдалану саласында жұмыс істейтін практик-мамандарды шақыра отырып, жобаны қорғау түрінде жүргізіледі.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Алгебра және сандар теориясы
Бинарлық операциялар. Алгебра ұғымы. Алгебраның гоморфизмдері. Ішкі алгебра. Фактор-алгебра. Топтар. Сақиналар. Алгебралық жүйелер. Салыстыру. Негізгі қасиеттері. Шегерімділіктің толық жүйесі. Келтірілген шегерімділік жүйесі. Эйлер және Ферма теоремалары. Бір белгісізі бар бірінші дәрежелі салыстыру. Бірінші дәрежелі салыстыру жүйесі. Қалдықтар туралы қытай теоремасы. Құрамдық модуль бойынша кез келген дәрежедегі салыстырулар. Екінші дәрежелі салыстыру.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Көп айнымалылар функцияның дифференциалдық және интегралдық есебі
Курс көп айнымалылар функциясының дифференциалды және интегралды есептеу теориясына негізделген шексіз кіші талдау арқылы бірнеше айнымалылар функциясының айнымалыларын зерттеудің функционалдық әдістерімен танысуға бағытталған. Мұның бәрі мұғалімнің жоғары кәсіби деңгейін қамтамасыз ету үшін ғана емес, сонымен қатар одан әрі оқу мен өзін-өзі тәрбиелеуде оның математикалық білімін тереңдету және кеңейту үшін белгілі бір негіз құруда маңызды рөл атқарады. Практикалық сабақтарда студенттер бірнеше айнымалылардың функциялары бар есептерді шешеді, оларды физикалық және геометриялық есептерді шешуге біріктіреді және қолданады. Барлық практикалық сабақтар интерактивті түрде өткізіледі немесе топтық, сараланған, проблемалық оқыту, сыни ойлау әдістері қолданылады. Бағалау ауызша емтихан немесе бақылау жұмысы түрінде жүргізіледі.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Білім беру туралы ғылым және оқытудың негізгі теориялары
Бұл пән педагогика және дидактика саласындағы педагогикалық құзыреттілікті жетілдіруге бағытталған. Студенттер әртүрлі оқыту теориялары мен педагогикалық модельдерге әкелетін адам туралы тұжырымдамалық түсініктер сияқты педагогикалық ғылымның негіздерін үйренеді. Теориялық тұжырымдамаларды түсінуге сүйене отырып, болашақ мұғалімдер әртүрлі оқу жағдайлары үшін тиісті педагогикалық таңдау жасай алады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Математикалық талдау 2
Пән математикалық талдаудың бүкіл бөлімінің екінші бөлігі болып табылады және бірнеше айнымалылардың функциялары туралы ұғымдар мен теоремаларды қалыптастыруға, есептерді шешу үшін саралау және интеграциялау дағдыларын жалпылауға және қолдануға бағытталған. Іс жүзінде студенттер алған білімдерін физикалық мәселелерді шешу үшін қолданады, көрсетеді . Кәсіби саладағы ғылыми-зерттеу және практикалық есептерді шешуге қажетті математиканың іргелі бөлімдерін меңгеру кәсіби қызметте жаратылыстану пәндерінің негізгі заңдарын қолданады, модельдеуде, теориялық және эксперименттік зерттеулерде Математикалық талдау әдістерін қолданады. Бұл пән классикалық түрде оқылады: ағындық дәрістер, сондай-ақ топтар бойынша практикалық сабақтар өткізіледі. Барлық практикалық сабақтар интерактивті түрде өткізіледі немесе топтық, сараланған, проблемалық оқыту, сыни ойлау әдістері қолданылады. Бағалау ауызша емтихан немесе бақылау жұмысы түрінде жүргізіледі.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениеттің негіздері
Осы курстың мақсаты – әлеуметтік, мәдени және азаматтық даму құзыреттерді дамыту болып табылады. Мазмұны: Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет: түсінігі, құрылымы, міндеттері мен функциялары. Сыбайлас жемқорлыққа қарсы сана және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет: мазмұны, рөлі және функциялары. Шет елдер ердегі сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті қалыптастыру. Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет: даму тетіктері мен институттары. Тұлғаның сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетін тәрбиелеудегі отбасының рөлі. Қалыптастырылатын дағдылар: өзіндік моральдық және азаматтық ұстанымын дамыту және қазақстандық қоғамның әлеуметтік, іскерлік, экономикалық, құқықтық және әдеп нормаларына сәйкес әрекет етуге; қабілетті сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті ұғыну және түсіндіру.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Ғылыми зерттеу әдістері
Осы курстың мақсаты тұлғааралық, әлеуметтік және кәсіби қызмет пен зерттеу дағдыларына арналған құзыреттерді дамыту болып табылады. Осы курс болашақ мұғалімдерге (педагогтер) ғылыми зерттеу әдістері бойынша түсінік пен теориялық білім береді. Құзыреттілігін көрсететін болашақ мұғалімдер (педагогтер): өз қызметінде зерттеу тәсілдері мен әртүрлі зерттеу әдістерін, олардың ерекшеліктерін білу негізінде қолдана алады; әдіснама мен талдауды таңдау негізінде зерттеу дизайнын әзірлей алады; ақпаратты қорғау және тарату, іздеу, сақтау, өңдеу үшін интернет-ресурстар, бұлтты және мобильді қызметтер секілді ақпараттық-коммуникациялық технологиялардың әртүрлі түрін қолдана алады, зерттеу жүргізу процесінде зерттеу әдебін сақтай алады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Экономика және құқық негіздері
Осы курстың мақсаты – әлеуметтік, мәдени және азаматтық даму үшін құзыреттерді дамыту болып табылады. Мазмұны: Қоғамдық өндіріс. Капиталдың мәні, нысандары, құрылымы. Нарықтық экономикадағы өндірістің шығыны мен табысы. Бизнес. Қаржы жүйесі. Ресурстарды үнемдеу. Циклдік экономикалық даму. Қазақстан жаһаңдық экономикалық қатынастар жүйесінде. Нарықтың пайда болуы. Кәсіпкерлікті дамытудағы мемлекеттің рөлі. Қалыптастырылатын дағдылар: өзіндік моральдық және азаматтық ұстанымын дамыту; қоғамдық-саяси, экономикалық және құқықтық білім негіздерін ұғынады және түсіндіреді, жеке және кәсіби бәсекеге қабілеттілігін көрсетуге қабілетті.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Кәсіпкерлік дағдылары
Осы курстың мақсаты – әлеуметтік, мәдени және азаматтық даму үшін жалпы білім беру құзыреттіліктерін дамыту болып табылады. Бұл курс болашақ мұғалімдерге (педагогтерге) кәсіпкерлік дағдыларды қалыптастыру үшін теориялық білім береді. Мазмұны: Кәсіпкерлік түрлері. Бизнес. Қаржы жүйесі. Тайм менеджмент және жобаларды басқару Күйзелісті басқару. Қалыптастырылатын дағдылар: Келіссөз жүргізу дағдысы. Көпшілік алдында сөйлеу дағдысы. Бизнесті басқару дағдылары. Командилық жұмыс және көшбасшылық қасиеттер.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Бағдарламалау
Курс студенттердің Python тілінде бағдарламалаудың негізгі принциптерін, бағдарламаларды құру тәсілі ретінде, сондай-ақ интеллектуалды веб-сценарийлерді игеруге бағытталған. Сабақтарда студенттер Python тілінде білім мен практикалық бағдарламалау дағдыларын үйренеді. Осы пәнді оқу нәтижесінде студенттер тиісті пәндік салалардағы мәселелерді тез шешуге мүмкіндік беретін функционалды бағдарламалауды меңгереді. Сабақтарда топтық және командалық әдіс, проблемалық әдіс, тұлғаға бағытталған әдіс, оқытудың белсенді әдісі қолданылады. Пән жазбаша емтихан түрінде аяқталады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Бағалау және дамыту
Бұл пән оқу процесінде бағалаудың маңыздылығын түсінуге және оқу процесінің әртүрлі кезеңдеріндегі оқу жетістіктерін сындарлы бағалауды қамтамасыз етуге және бағалауға қатысты түсініктер мен тәжірибелерді сыни тұрғыдан бағалауға және талдауға бағытталған. Студенттер бағалау мен кері байланыстың әртүрлі әдістерін жақсы меңгеруді (мысалы, қалыптастырушы және қорытынды бағалау); оқушылардың білім беру құзыреттілік деңгейлерін анықтау және тану бойынша педагогикалық принциптерді қолдануды; оқушылардың өзін-өзі бағалау және өзара бағалау дағдыларын дамыту жүйелерін тану мен қолдануды үйренеді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Математиканы оқыту әдістемесі
Курс кәсіби-педагогикалық қызметті, педагогикалық шеберлікті қалыптастыруға және болашақ педагог - математиктің жеке дамуына бағытталған, математиканы оқытудың әдістемелік әдістері, формалары, математикалық білім берудің технологиялық негіздері, мектепте математикадан оқу жұмысын ұйымдастыру қарастырылады. Практикалық сабақтарда білім алушылар жас және ерекше білім беру қажеттіліктеріне (ОP) сәйкес математика бойынша қысқа мерзімді жоспарларды, жиынтық бағалау тапсырмаларын, тоқсандық жиынтық бағалау (SOC), Арнайы және элективті курстарын әзірлейді және математика, алгебра немесе мектеп курсының геометрия сабақтарының үзінділерін өткізеді.. Топтық, сараланған, проблемалық оқыту, сыни ойлау әдістері қолданылады. Бағалау ауызша емтихан түрінде жүргізіледі.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Геогебра, Геометриялық моделдеу және құрастыру
Математикалық процестерді зерттеу үшін әр түрлі бағдарламаларды оқу. Геогебра. Тірі математика, МаthCad, MathLab, Қызықты математика. Онлайн Математиканы оқыту үшін түрлі онлайн платформалар. Bilimland, Platinus, Moodle және басқалар. Сызба геометрия және оның міндеттері
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 7
-
Мектеп геометрия курсындағы есептерді шығарудын логикалық және адістемелік негіздері
Бұл курс мектеп геометрия курсының есептерін шешуге геометриялық білімді қолдануға арналған. Курсты оқу барысында геометриялық есептердің құрылымы мен түрлері сияқты мәселелер қарастырылады. Іс жүзінде білім алушылар планиметрия, жазықтықта және кеңістікте құру мәселелерін, сондай-ақ көмекші компонентті енгізу әдісін қолдана отырып, әртүрлі математикалық есептерді шешумен айналысады. Сабақтар топтық және проблемалық оқыту түрінде өткізіледі. Емтихан бақылау жұмысы түрінде өткізіледі.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 7
-
Оқытуды жоспарлау және оқытуды даралау
Бұл пән педагогикалық және дербес зерттеулер негізінде оқушылардың әртүрлілігін және оқыту технологияларын пайдалануды ескере отырып, оқытуды даралау дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Студенттер оқытуды жоспарлау және жүргізу кезінде өздерінің педагогикалық және пәндік салаларындағы құзыреттілік, кәсіпкерлік және тұрақты даму талаптарын түсінуді үйренеді; оқытуға әсер ететін басқа жағдайларды жоспарлау және болжау; жеке оқыту және көшбасшылық принциптерін практикада қолдану, оқушылардың қажеттіліктерін ескеру, олардың жеке басы мен өзін-өзі бағалауының дамуын қолдау.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Web-программалау
Курс веб-бағдарламалау саласындағы негізгі білімді, Әртүрлі күрделіліктегі веб-беттерді әзірлеу дағдыларын, интерактивті элементтері бар сайттарды бағдарламалау дағдыларын игеруге бағытталған. Курста HTML, JavaScript, CSS, PHP бағдарламалау тілдері, сондай-ақ веб-сайтты құру құралдары туралы негізгі түсініктер бар. Практикалық тапсырмаларды орындау барысында студенттер дайын сайтты әзірлейді және қол жетімді жаттығулар негізінде өз сайттарын бағдарламалай алады. Сонымен қатар, студенттер веб-беттерге мультимедиялық нысандарды енгізе алады және дерекқорларды WEB-параққа қоса алады, сонымен қатар SQL сұрауларын жасай алады. Бұл курста белсенді оқыту әдістері, кейс-технологиялар, желілік технологиялар, жобаларды әзірлеу, шығармашылық жұмыс қолданылатын болады. Пән шығармашылық емтиханмен аяқталады, онда студенттер әзірленген сайттар түрінде қорытынды жобаларды ұсына және қорғай алады
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Математикалық есептерді шешудің әдістемесі
Дәлелдеу есептерін шешудегі талдау және синтез. Мәтіндік есептерді шешудегі талдау және синтез. Геометриядағы салу есептерін шешудегі талдау және синтез. Геометриялық есептерін жоспарға сәйкес шешуді жүзеге асыру: - талдау -салу - дәлелдеу - зерттеу. Толық тестілеу әдісі, барлық логикалық мүмкіндіктерді анықтау және мәселенің шарттарын қанағаттандыратындай таңдау. Салыстыру әдісі
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Сыныпты басқару
Пән озық педагогикалық әдістер мен тәсілдерді, басқару әдістерін және сынып ұжымын басқарудың психологиялық заңдылықтарын игеруге бағытталған. Студенттер пәндік саланың ерекшелігін көрсететін және білім алушылардың жас және психофизиологиялық ерекшеліктеріне, оның ішінде олардың ерекше білім беру қажеттіліктеріне сәйкес келетін технологияларды пайдалана отырып, негізгі және қосымша білім беру шеңберінде оқыту мен тәрбиелеу процесін ұйымдастыруға қажетті құралдарды, сондай-ақ білім беру қызметі мен сынып ұжымын басқару негіздерін, ұжым психологиясы мен ондағы коммуникацияның ерекшелігін зерделейді. Практикалық сабақтарда білім алушылар ақпараттық пирамида, дайджест, мұғалімнің өзін-өзі дамыту жоспарын әзірлейді, әртүрлі жетілу дәрежесіндегі ұжымдарды дамыту бағдарламаларын әзірлеу бойынша кейстерді шешеді. Пәнді оқу спич-презентациялармен қорғау түріндегі емтиханмен аяқталады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Ықтималдық теориясы, математикалық статистика және комбинаторика
Курс студенттердің ықтималдық теориясы мен математикалық статистика әдістерін зерттеуге бағытталған. Курс ықтималдықтар теориясы мен математикалық статистиканың негізгі модельдерін қарастырады. Бұл студенттерге кездейсоқ оқиғалардың ықтималдығын және кездейсоқ шамалардың сипаттамаларын есептеуге және бағалауға, кәсіби қызметте Ықтималдық теориясы мен математикалық статистиканың негізгі заңдарын қолдануға, Математикалық талдау мен модельдеу әдістерін, теориялық және эксперименттік зерттеулерді қолдануға мүмкіндік береді. Топтық, сараланған, проблемалық оқыту, сыни ойлау әдістері қолданылады. Бағалау ауызша емтихан немесе бақылау жұмысы түрінде жүргізіледі
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Дифференциалды теңдеулер
Бірінші ретті дифференциалдық теңдеулерге қатысты негізгі ұғымдар мен анықтамалар. Бірінші және жоғары ретті дифференциалдық теңдеулерді шешудің түрлері мен әдістері. Интегралдық қисық. Коши Міндеті. Коши мәселесін шешудің болмысы мен бірегейлігі туралы Пикар теоремасы. Жалпы және жеке шешім. Ерекше шешімдері. Жүйесін диф теңдеулер.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Геометрия негіздері және евклидтік емес геометрия
Бұл курс студенттерде "Геометрия негіздері" пәнінің ұғымдары мен фактілері туралы идеялар жүйесін қалыптастыруға; студенттерде геометриялық әдістер және оларды қолдану мүмкіндіктері туралы идеялар жүйесін қалыптастыруға; болашақ кәсіби қызметті жүзеге асыру үшін геометрияны (геометриялық білімді, сапалы геометриялық білімді) зерттеудің маңыздылығы (қажеттілігі) туралы түсініктерді қалыптастыруға; кәсіби маңызды жеке қасиеттерді тәрбиелеуге бағытталған студенттер; оқушылардың әмбебап оқу іс-әрекеттерін дамыту үшін геометрияның мүмкіндіктері туралы студенттердің түсінігін қалыптастыруға бағытталған. Математикалық құрылым туралы түсінік. Вейл бойынша евклидтік геометрияның негіздемесі. Ұзындығы, ауданы, көлемі. Геометрияның негіздемесіне тарихи шолу. Евклид кеңістігіндегі орталық Дизайн ақаулары. Лобачевскийдің евклидтік емес геометриясының ашылуы. Лобачевский кеңістігінің модельдері. Лобачевский планиметриясының негіздері. Лобачевский кеңістігіндегі денелердің көлемі. Сфералық геометрияның негізгі ұғымдары. Сфералық тригонометрияның негізгі формулалары. Сфералық кеңістіктегі денелердің көлемі. Бұл пән классикалық түрде оқылады: ағындық дәрістер, сондай-ақ топтар бойынша практикалық сабақтар өткізіледі. Барлық практикалық сабақтар интерактивті түрде өткізіледі немесе топтық, сараланған, проблемалық оқыту, сыни ойлау әдістері қолданылады. Бағалау ауызша емтихан түрінде жүргізіледі.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Дифференциалды геометрия
Бұл пән қисықтар мен беттерді сипаттау әдістерімен, кеңістікті түрлендірумен, Дифференциалды геометрия қосымшаларымен танысуға бағытталған. Іс жүзінде олар қисықтар мен беттерді, векторлық функцияның дифференциациясы мен интеграциясын, бетін және оның тангенстерін, беттің қалыпты жағдайын, жанасатын жазықтықты, сондай-ақ беттердің дифференциалды геометриясын қарастырады. Бұл пән классикалық түрде оқылады: ағындық дәрістер, сондай-ақ топтар бойынша практикалық сабақтар өткізіледі.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
AR/VR қосымшаларын әзірлеу
3D модельдеуді үйрену.Қосымшаларды құру негіздері VR / AR құрылғыларына арналған қосымшаларды әзірлеу негіздері. VR / AR технологияларын қолдана отырып, есептерді шешуге арналған алгоритмдерді құру дағдылары. Unreal Engine аспаптары, Unity3D. Unreal Engine ойын қозғалтқышының мүмкіндіктері, Unity3D ойын қосымшаларын әзірлеу мәселелерін шешуге арналған, талаптарға сәйкес қосымшалар құру
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Ағылшын тіліндегі ықтималдық теориясының таңдаулы тараулары
CLIL технологиясын қолдана отырып, ағылшын тілінде пәнді оқу. Оқиғалардың ықтималдығы. Ықтималдықты қосу ережесі. Шартты ықтималдық және көбейту ережесі. Бернулли схемасы. Бернулли теоремасы. Кездейсоқ шама және бөлу (тарату) заңы. Үлкен сандар заңы. Кездейсоқ шамалардың ықтималдық үлестірімінің функциялары мен тығыздығы. Бір және екі кездейсоқ аргументтердің функциясын бөлу. Екі кездейсоқ шамалар жүйесі. Қалыпты заңдар және кездейсоқ процестер теориясына кіріспе.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Инклюзивті білім беру ортасы
Бұл пән білім алушылардың әртүрлілігін қабылдауға, оларды қолдауға, мектептерде туындайтын қатысу және оқыту жолындағы кедергілерді анықтай білуге; дамудың басымдықтарын айқындауға және әртүрлілікті қолдау үшін іс-шараларды жоспарлауға бағытталған (бағдарламалық Материалды бейімдеу, сараланған тапсырмаларды әзірлеу; инклюзивті құндылықтар негізін құру және білім алушылардың қатысуы мен үлгерімін қолдау мақсатында мектеп қоғамдастығындағы ынтымақтастыққа жәрдемдесу тұрақты мектеп жүйелерінде инклюзивті ортадағы барлық оқушыларды қолдау үшін көмекші құралдар мен АКТ-ны қолдана білу.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Математика бойынша виртуалды зертханаларды әзірлеу
Курс білім алушыларда математика бойынша виртуалды зертханаларды әзірлеу негіздерін қалыптастыруға бағытталған. Білім алушылар виртуалды зертханалардың түсініктері мен түрлерін, виртуалды шындық ұғымын және виртуалды шындықты қолдану аясын, білім беру үшін виртуалды шындықты, білім берудегі AR және VR технологияларын зерттейді. Олар виртуалды шындық бағдарламаларымен жұмыс істеу негіздерін үйренеді, математикадан виртуалды зертханалар жасайды. Пән сабақтар мен өзіндік жұмыс барысында орындалған жұмыстардың портфолиосын қорғау түріндегі емтиханмен аяқталады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Операциялық есептеу
Операциялық есептеу-Математикалық талдау әдістерінің бірі, бірқатар жағдайларда қарапайым құралдардың көмегімен күрделі математикалық есептерді шешуге мүмкіндік беру. Лаплас Түрлендіруі. Түпнұсқалар мен бейнесінің қасиеттері. Негізгі элементар функциялардың бейнесі. Операциялық есептеудің негізгі теоремалары. Қарапайым дифференциалдық теңдеулер мен жүйелерді шешуге операциялық есептеуді қолдану
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
3D-модельдеу және толықтырылған шынайлық
Курс білім алушыларда толықтырылған шынайылықтың 3D графикасы мен технологиясының негіздерін, деректерді 3 өлшемді ұсынуды, 3D модельдеуді және 3D басып шығаруды, толықтырылған шынайылыққа арналған құрылғыларды қолдану қағидаттарын қалыптастыруға бағытталған. Практикалық тапсырмаларды орындай отырып, студенттер 3D модельдерін әзірлейді, толықтырылған шынайылықты құруды үйренеді (толықтырылған шынайылықтың онлайн платформалары, Unity, Vuforia), 3D модельдерін әзірлейді (Blender), 3D модельдерін басып шығару үшін 3D принтерді қолданады. Білім алушылар өздік жұмыс шеңберінде 3D модельдер және толықтырылған шынайылық түріндегі жобалар дайындайды. 3D-модельдеу және толықтырылған шынайылық пәні портфолио қорғау түріндегі емтиханмен аяқталады
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Зерттеулер, даму және инновациялар
Бұл пән зерттеуге және дамытуға бағытталған ойлауды қалыптастыруға, қоғамдағы және білім беру ортасындағы болып жатқан өзгерістер контекстінде оқытудың инновациялық тәсілдері мен технологияларын әзірлеуге, жаңартуға және қолдануға бағытталған. Студенттер зерттеуге негізделген тәсілдер арқылы өздерінің оқыту дағдыларын дамытуды, бағдарламалық жасақтаманы әзірлеу үшін деректерді жинау және пайдалану кезінде сыни ойлауды қолдануды, ғылыми зерттеулерге қатысуды және/немесе университеттер мен мүдделі тараптар арасындағы ынтымақтастықты дамытуды, өздерінің зерттеу жұмыстарын құжаттауды және әртүрлі коммуникация формаларын қолдана отырып нәтижелерді ұсынуды үйренеді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
STEM-технологиялары
Курсты оқытудың мақсаты STEM-білім беруді дамытуға бағытталған, ол елдегі инженерлік білім беруді қолдауды қамтамасыз ететін және қазіргі жастардың зерттеу дағдыларын қалыптастыру деңгейін арттыруға ықпал ететін жас ұрпақты қалыптастырудағы инновациялық тәсіл болып табылады. Осы курсты оқу барысында студенттер STEM бағыттарының пәндік бағыттарын интеграциялау арқылы оқытудың әдістемелік жүйелерін әзірлеуге үйренеді. STEM оқыту бойынша әдістемелік материал дайындау бойынша халықаралық және отандық тәжірибеге теориялық ғылыми талдау жүргізіледі. Оқу процесінде студенттерге белсенді оқыту әдістері қолданылып (жоба әдісі, конструктивизм, топтық және командалық әдіс, проблемалық әдіс, тұлғаға бағытталған әдіс, ойын әдісі, оқытудың белсенділік әдісі), оларға STEM пәнінің әр саласына тереңірек ғылыми-зерттеу жұмыстарын жүргізуге мүмкіндік береді. Курс барысында студенттер өздерінің шығармашылық идеяларын іске асыру кезінде STEM Technology (цифрлық модельдеу және прототиптеу, 3D-басып шығару, сандық баспа құрылғылары, мобильді технологиялар, бағдарламалау, Заттар интернеті), STEM Engineering (электроника, электротехника, машина жасау және робототехника, білім беру робототехникасы), STEM Math (жаттығуларды, ғылым, технология және техниканы математикаға қолданады).Пән STEM бағытында жобалық жұмыстарды – авторлық жобаларды қорғау түріндегі емтиханмен және осы жобаны қоса жүретін мектеп мұғалімдері, оқытушылар үшін әдістемелік қамтамасыз етумен және оқушылар мен студенттер үшін жұмыс дәптерлерін әзірлеумен аяқталады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Математика сабақтарындағы пәнаралық байланыстар
Курс математиканың басқа ғылымдармен пәнаралық байланыстарын анықтауға арналған. Математика және физика, техника, механика. Математика және экономикалық ғылымдар, статистика. Математика және химия, қорытпалар мен қоспалар. Есептеу және пайыздық қатынас. Есептеулердің туындысы. Математикалық зерттеу әдістері. Физикалық, химиялық және экономикалық есептерді математикалық әдістермен шешеді. Сабақтар оқытудың заманауи стратегияларын (сыни ойлау, функционалдық сауаттылық, критериалды бағалау, бірлескен оқыту), инновациялық білім беру технологияларын пайдалана отырып өткізіледі. Емтихан портфолионы қорғау арқылы өткізіледі
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Кешенді талдау
Кешенді талдауға кіріспе. Кешенді талдау пәні. Күрделі сандар және олардың үстіндегі әрекеттер. Күрделі санның алгебралық және тригонометриялық жазбасы. Күрделі айнымалы функциялар. Қарапайым аналитикалық функциялар. Күрделі айнымалы функцияларды біріктіру. Аналитикалық функциялар. Лоран Қатары. Шегерімдер.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Қатарлар және кешенді талдауының элементтері
Курс қатарларды, олардың қасиеттерін зерттеуге және жіктеуге және қатарлардың конвергенциясы мәселелерін, сондай-ақ кешенді талдау элементтерін шешуге бағытталған. Курста оң, ауыспалы, Функционалды және Фурье қатарлары бар. Олардың конвергенция белгілері, күрделі сандарды және олардың әрекеттерін зерттеңіз. Практика сабағында білім алушылар қатарлардың әртүрлі түрлерін зерттейді, кезең-кезеңімен саралайды және біріктіреді. Барлық практикалық сабақтар интерактивті түрде өткізіледі немесе топтық, сараланған, проблемалық оқыту, сыни ойлау әдістері қолданылады. Бағалау ауызша емтихан немесе бақылау жұмысы түрінде жүргізіледі.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Математиканың қолданбалы қамтамасыздандыруы
Жуықталған әдістердің жалпы теориясының элементтері, сызықты алгебралық теңдеулер жүйесін шешудің сандық әдістері, теңдеулер мен сызықты емес теңдеулер жүйесін шешудің сандық әдістері, функцияларды интерполирлеу, функцияларды орта квадраттық жақындату, қарапайым дифференциалдық теңдеулерді сандық шешу.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Бұлттық технологиялар
Курс бұлтты технологиялар ұғымдарын қалыптастыруға бағытталған. Студенттер бұлттық жүйе ұғымын, бұлттық жүйелердің түрлерін және олардың жіктелуін, веб-қызмет ұғымын, веб-қызмет түрлерін, бұлттық архитектураларды, бұлттық архитектураның негізгі түрлерін, IaaS архитектурасының мәні мен тұжырымдамаларын, SaaS архитектурасының мәні мен тұжырымдамаларын, PaaS архитектурасының мәні мен тұжырымдамаларын зерттейді. Бұлтты жүйелер мен бұлтты қосымшаларды әзірлеу технологияларының мысалдарымен танысады. Пән жобалық жұмыстарды қорғау түріндегі емтиханмен аяқталады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Мектептегі цифрлық білім беру ресурстар
Курс цифрлық білім беру ресурстарын әзірлеу мәселелері бойынша кәсіби құзыреттіліктерді қалыптастыруға бағытталған. Студенттер негізгі ұғымдарды, сандық білім беру ресурстарын ақпарат түріне қарай жіктеуді үйренеді. Мектепте цифрлық білім беру ресурстарын пайдаланудың дидактикалық мүмкіндіктерімен танысады. Цифрлық білім беру ресурстарына қойылатын негізгі талаптарды зерделейді. Студенттер Цифрлық оқу басылымдарын бағалау әдістемесімен танысады. Цифрлық білім беру ресурстарының архитектурасы туралы білім алады. Практикалық тапсырмалар заманауи әзірлеу құралдарын пайдалана отырып, цифрлық білім беру ресурстарын жобалауға және іске асыруға бағытталған. Цифрлық білім беру ресурстарының интерактивтілігін құру құралдарын зерттейді. Авторлық цифрлық білім беру ресурсын әзірлейді. Сабақтарда жоба әдісі, топтық және командалық әдіс, проблемалық әдіс, тұлғаға бағытталған әдіс, ойын әдісі, оқытудың белсенді әдісі қолданылады. Пән жобалық жұмыстарды – сабақтар мен өзіндік жұмыс барысында орындалған авторлық цифрлық білім беру ресурстарын қорғау түріндегі емтиханмен аяқталады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Мобильді құрылғылар үшін программалау
Мобильді платформалар архитектурасының негізгі компоненттері; мобильді қосымшалардың өмірлік циклі және олардың құрылымы; пайдаланушы интерфейсінің негізгі элементтері; мобильді құрылғыларда файлдармен, деректер базаларымен, пайдаланушы баптаулармен жұмыс істеу; Мобильді қосымшаларды бағдарламалауға арналған құралдар; телефония, SMS жіберу/алу функцияларын қамтамасыз ететін бағдарламалық интерфейстердің мүмкіндіктері; геолокациялық сервистермен өзара іс-қимыл жасау мүмкіндіктері.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Математикалық есептерді шешу практикумы
Курс математиканың бастауыш курсының мәтіндік есептерін шешудің практикалық дағдыларын қалыптастыруға бағытталған; іс жүзінде студенттер әртүрлі көп деңгейлі математикалық есептерді шешудің кең таралған тәсілдері және есептерді шешудің негізгі әдістерін қолдану, есептерді шешудің әртүрлі әдістерінің ішінен ең оңтайлы таңдау және оны практикада қолдану бойынша жұмысты ұйымдастыру туралы білім алады. Сабақтарда топтық, сараланған, проблемалық оқыту, сыни ойлау әдістері қолданылады. Бағалау бақылау жұмысы түрінде жүргізіледі.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Компьютерлік модельдеу
Курс студенттердің үш өлшемді визуализация құралдары мен әдістерін қолдана отырып, әртүрлі процестерді (физикалық, технологиялық, экономикалық және т.б.) компьютерлік модельдеу саласындағы білімдері мен дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Студенттер үш өлшемді нысандар мен оқиғаларды жасау және өңдеу үшін қажетті құралдарды үйренеді. Практикалық сабақтарда білім алушылар объектілер мен оқиғаларды модельдейді. Әр түрлі процестер үшін 3D модельдер жасайды. Компьтерлік модельдеу пәні портфолио қорғау түріндегі емтиханмен аяқталады
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Олимпиадалық есептерді шешу әдістері
Курс бағдарламасына өткен жылдардағы оқушылардың Мәскеу және республикалық олимпиадасының тапсырмалары енгізілген. Курс бірнеше деңгейге бөлінеді, олардың әрқайсысы мектеп бағдарламасының әртүрлі деңгейлеріне және оқушылардың стандартты емес тапсырмаларды шеше алатын дәрежесіне бағытталған. Курстың әр деңгейі математиканы мектеп курсының бөлімдерінің есептеріне енгізді
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Білім алушыларды, олардың ата-аналарын (заңды өкілдерін), әріптестерін және басқа да мүдделі тұлғаларды тарта отырып, білім беру процесінде коммуникация міндеттерін шеше отырып, көптілді және көпмәдениетті қоғамда өзара іс-қимыл жасайды;
- Сандық және сапалық әдістерді қолдана отырып, білім беру процесінің мәселелерін оңтайлы шешуге бағытталған зерттеулерді бастайды және жүргізеді;
- Жалпы мәдени және ұлттық құндылықтарды тарататын, тұлғаның дамуын мақсатты түрде жүзеге асыратын топта және сынып ұжымында жұмысты ұйымдастырады;
- Педагогикалық процестің деректерін сыни және статистикалық талдау негізінде алынған өзіндік интеллектуалдық қызметінің нәтижелерімен қоғам мен ата-аналар алдында сөз сөйлейді
- Басқа пәндермен интеграцияда сыни, дамытушылық, проблемалық оқыту әдістерін қолдана отырып, білім беру ұйымдарында математика сабақтарын өткізеді.
- Қысқа мерзімді жоспарларды, әдістемелік құралдарды жасау және мектеп құжаттамасын толтыру кезінде жеке тапсырмаларды, бөлімге жиынтық бағалауға арналған тапсырмалар, тоқсандық жиынтық бағалауға арналған тапсырмалар, цифрлық контентті (сайт, сандық білім беру ресурстары, 3Д моделі, мобильді құрылғыларға арналған қосымшалар) әзірлеуге қабілетті.
- Математиканы оқыту процесінде оқушылардың оқу, зерттеушілік, өзіндік, шығармашылық іс-әрекетін ұйымдастырады;
- Педагогикалық зерттеулердің нәтижелерін қолдану арқылы ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларды оқытудың бейімделген бағдарламалары мен жеке траекторияларын жасайды.
- Виртуалды, кеңейтілген және аралас шындық құрылғыларына арналған жобаларды өз бетінше жасайды
- Ең жоғары жеке және қоғамдық құндылық ретінде физикалық, психикалық денсаулыққа және белсенді ұзақ өмір сүруге қол жеткізу үшін салауатты өмір салтын ұстанады.
Ұқсас БББ
6B01513 Математика (IP)
Семей қаласының Шәкәрім атындағы университеті
6B01513 Математика(IP)
Өзбекәлі Жәнібеков атындағы Оңтүстік Қазақстан педагогикалық университеті (ОҚМПУ)
6B01513 Математика (IP)
Сәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан университеті
6B01513 Математика (IP)
М.Х.Дулати атындағы Тараз университеті