6B01401 Бастапқы әскери дайындық в Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Бастапқы әскери дайындық бойынша жоғары білікті педагогикалық кадрларды даярлау, полимәдениетті, коммуникативтік, шығармашылық және жоғары кәсіби деңгейде педагогикалық қызмет саласындағы әлеуметтік маңызды міндеттерді қазіргі заманғы ғылыми-практикалық деңгейде шеше алатын, сондай-ақ жоғары әлеуметтік және азаматтық жауапкершілікпен, кәсіби қызметті келесі бағыттарда жүзеге асыра алатын: оқушының жан-жақты дамыған тұлғасын қалыптастыру және тәрбиелеу; алғашқы әскери дайындық саласында жүйеленген білімді қалыптастыру; қазіргі заманғы ғылыми деңгейде алғашқы әскери дайындық бойынша оқу үдерісін ұйымдастыру; ғылыми зерттеулерді жүзеге асыру.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B004 Бастапқы әскери дайындық мұғалімдерін даярлау
-
ҰБТ-дағы пәндер Шығармашылық емтихан және Шығармашылық емтихан
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B014 Жалпы дамудың пәндік мамандандырылған мұғалімдерін даярлау
Пәндер
-
Саптық дайындық
Саптық оқыту негіздері. Саптық оқыту әдістері. Саптық байқау. Жеке саптық дайындықты тексеру және бағалау. Саптық үйлесімділікті тексеру және бағалау. Саптық тәсілдер және қарумен қозғалыс. Қаруы бар саптық тіреу. Орнында автоматпен тәсілдерді орындау. Қарумен бұрылу және қозғалыс. Саптан шығу, бастыққа қарумен келу және одан кету. "Жатық" ("ұрысқа"), "тұр", перебежки және переползание тәсілдері.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Абайтану
Абайдың гуманистік ілімдеріне бой алдырған толыққанды, адамзатты сүйетін, адамгершілігі мол, толерантты азаматты қалыптастыру. Абайдың мәңгілік құндылықтар туралы ойларына терең махаббат тәрбиелеу: оның өлеңдері мен пНОзаларында көрсетілген оқу, білім, ғылым, өнер, тәрбие, адамгершілік; ақын-ойшылдың дүниетанымына әсер еткен негізгі көздерді көрсету;
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Жалпы әскери жарғылар
Пәннің мақсаты: ішкі тәртіп ережелері, әскери қызметшілердің жалпы міндеттері және олардың арасындағы өзара қарым-қатынастар, негізгі лауазымды тұлғалардың және тәуліктік наряд адамдарының міндеттері. Мазмұны: Жарғының күші Қазақстан Республикасы Қарулы Күштерінің, басқа да әскерлері мен әскери құралымдарының (бұдан әрі – Қарулы Күштер)әскери қызметшілеріне қолданылады
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Білім берудегі сандық технологиялар
Білім беруді ақпараттандыру. Заманауи сандық технологиялар және оларды білім беруде пайдалану. Мультимедиа технологиялары. Білім берудегі 3D-технологиялар. Сандық білім беру ресурстарын жіктеу. Сапалы сандық білім беру ресурстарын әзірлеу. Виртуалды шындық. Сандық робототехника. Оқыту процесінде сандық білім беру ресурстарын қолдану әдістемесі. Оқыту нәтижелерін цифрландыру.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Оқушылардың физиологиялық дамуы
Мақсаты: студенттерге балалар денесінің өсуі мен дамуының жалпы заңдылықтары мен ерекшеліктерін беру; балалар денесінің құрылымы мен функцияларын ескере отырып, сараланған тәсілге үйрету; студенттерге оқу процесін ұйымдастырудың физиологиялық және гигиеналық негіздерін, студенттердің еңбек және демалу режимін үйрету
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Ұлттық тәрбие
Қазақ халқының ұлттық мәдениетінің мәні; қазақ халқының тарихы, тілі, салт - дәстүрлері, өзіндік ерекшелігі; ұлттық мүдделердің, ұлттық құндылықтардың, қазақ нанодының, бүкіл қазақстандық нанодтың құндылық бағдарларының мәні; этносаралық, конфессияаралық және мәдениетаралық диалог; жалпыадамзаттық құндылықтар-бейбітшілік, бейбітшілік, зорлық-зомбылықты сақтауға ықпал ететін жақсылықтың, ақиқаттың, сұлулықтың "мәңгілік" мұраттарын тіркейтін өмір, Бостандық, ар-ождан, сенім, махаббат, бақыт.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Әскери педагогика және психология негіздері
Пәннің мақсаты: жауынгер және әскери ұжымдардың жеке басының жауынгерлік және моральдық-психологиялық қасиеттерін, дағдылары мен іскерліктерін қалыптастыру. Мазмұны: әскери педагогика мен психологияның жалпы мәселелері Қазақстандағы әскери білім беру жүйесін талдау және оның даму болашағы. Әскери-педагогикалық үрдістің негізгі құрылымдық элементтерінің, тұтас педагогикалық үрдістің теориясы мен технологиясының сипаттамасы және оның оқыту, тәрбиелеу және дамытудағы рөлі. Қазіргі Қарулы Күштердегі әскери педагогика мен психологияның ғылым және практика ретіндегі рөлі.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 4
-
Кәсіби бағдарлары мұғалімдері
Пән мақсаты: алғашқы әскери дайындық мұғалімінің түрлі қызметтері туралы кешенді білімді қалыптастыру. Мазмұны: бастапқы әскери даярлықты оқыту әдістемесінің пәні мен мәселелері. Бастапқы әскери даярлықты оқыту. Мектептегі алғашқы әскери дайындықтың құрылымы мен мазмұны. Бастапқы әскери даярлықты оқыту әдістерінің жіктелуі. Сыныптан тыс жұмыстың негізгі формаларының сипаттамасы.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 4
-
Психология
Ежелгі дәуірден қазіргі уақытқа дейінгі психологиялық ғылымның негізгі іргелі салалары туралы негізгі білім. Курс теориялық-әдіснамалық негіздердің қалыптасуы мен дамуының өзекті мәселелерін және адам тұлғасының жұмыс істеуі мен дамуының қазіргі заманғы дамуын, барлық психологиялық ғылымдардың зерттеу тәжірибесін жалпылауды қамтиды
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 3
-
Бауыржантану
Пән мақсаты: Бауыржан Момышұлының өмірі мысалында өскелең ұрпаққа патриоттық сезімді тәрбиелеу. Мазмұны: Отан қауіпсіздігі, жоғары әскери басшылық және стратегияның практикалық қызметі мәселелеріндегі Бауыржан Момышұлының ұлы мұрасы. Стратегияны жалпы соғысты дайындау және өткізу туралы ғылым ретінде түсіну. Момышұлының әскери-тактикалық тәсілдері. Кеңес Одағының батыры, оның екінші дүниежүзілік соғыстағы өмірі. Бауыржан Момышұлының ұрпақтарына қалдырған өсиеттері мен еңбектері.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 4
-
Әлемнің жетекші елдерінің қару-жарағы мен әскери техникасы
Әскери жабдықтарды үйрену және пайдалану дағдыларын қалыптастыру. Қарулы Күштердің жауынгерлік дайындығы. Жеке оқыту, жарғылық оқу — жаттығулар, қарауылдық қызмет, атыс, тактикалық оқу-жаттығулар, далалық инженерлік Іс, оқу маневрлері-осының барлығы, әрқайсысы өзінше, әскерлерді әр түрлі қатынастарда дамыта отырып, олардың жауынгерлік даярлығына және жауынгерлік әзірлігін арттыруға ықпал етеді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 4
-
Әскери-техникалық дайындық
Пәннің мақсаты: әскери-техникалық дайындық саласында кешенді білім мен практикалық дағдыларды қалыптастыру Мазмұны:"Әскери-әуе күштерінің әуе шабуылына қарсы қорғанысының радиолокациялық кешендерін пайдалану және жөндеу". Практикалық сабақтар теориялық білімді бекіту және тереңдету, П-18 радиолокациялық станция (РЛС) жүйелері мен блоктарының жұмыс істеуін тексеру және баптауын практикалық дағдыларды үйрету, сондай-ақ олардың техникалық жағдайын бағалау мақсатында өткізіледі.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 4
-
Педагогика
«Педагогика» пәнін меңгерудің мақсаттары: білім беру саласындағы кәсіби педагогикалық қызметті жүзеге асыруға болашақ педагогикалық білім бакалаврының дайындығын қалыптастыру; кәсіби міндеттерді табысты шешу үшін білім беру, әлеуметтік сала және мәдениет саласындағы жалпы мәдени, жалпы кәсіптік және кәсіби құзыреттерді қалыптастыру және дамыту болып табылады
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Арт білім беру
Мақсаты: әлемдік діннің дамуын қалыптастырудағы өнердің рөлін қарастыру. Мазмұны: әлемдік өнер мен көркем мәдениеттің қалыптасуы мен дамуының негізгі кезеңдері туралы базалық білім. Дін қызметіндегі өнер түрлері, сәулет және кескіндеме және типография. Қазақстан аумағындағы исламдық сәулет ескерткіштері. Құзыреттіліктер: әлемдік өнердің эволюциясын және оның қазіргі дінтанудағы рөлін ашу.
Оқу жылы - 2
Семестр - 4
Несиелер - 5
-
Азаматтық қорғаныс
Төтенше жағдайларда халықтың тыныс-тіршілігін қамтамасыз етудегі Азаматтық қорғаныстың рөлі, міндеттері мен күштері. Қарсыластың қазіргі заманғы жаппай зақымдау құралдарын қолдануы, олардың түрлері мен сипаттамасы. Ядролық, химиялық және бактериологиялық (биологиялық) қарудың халыққа және объектілеріне әсері. .
Оқу жылы - 2
Семестр - 4
Несиелер - 4
-
Экономика және кәсіпкерлік негіздері
Мақсаты: қоғамдық өндіріс негіздерін зерттеу және материалдық игіліктерді жасау. Мазмұны: меншіктің мәні, нысандары, құрылымы. Нарықтық экономикадағы өндіріс ерекшеліктері. Бизнес этикасы ұғымы. Кәсіпкерлік қызмет түрлері. Қаржы жүйелері. Ислам банкі және оның ерекшеліктері. Меценаттық, ҚР қайырымдылық ұйымдары халықты әлеуметтік қолдаудағы мемлекеттің рөлі. Құзыреттіліктер: экономика дамуының рухани негіздерін түсінеді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 4
Несиелер - 5
-
Экология және тұрақты даму
Мақсаты: экологиялық тепе-теңдікті сақтай отырып, қоршаған әлемге ұқыпты қарау тәсілдерін зерттеу. Мазмұны: табиғат пен қоғам қатынасының негізгі теориялары. Мальтузианизм және оның қазіргі заманғы түсіндірмелері. ҚР-дағы Тұрақты дамудың заманауи тұжырымдамалары, стратегиялары. Адам экологиясы мәселесі, сондай-ақ оның жаны мен денесінің денсаулығын сақтау. Құзыреттер: табиғат пен қоғамның экологиялық тепе-теңдігін сақтаудың негізгі заңдылықтарын біледі.
Оқу жылы - 2
Семестр - 4
Несиелер - 5
-
Ату дайындығы
Пәннің мақсаты: атыс дайындығы саласында кешенді білім мен практикалық дағдыларды қалыптастыру Мазмұны: атыс қаруының даму тарихы. Қазіргі заманғы атыс қаруы мен гранотометтер. Ішкі баллистиканың негізгі ережелері. Атыс кезінде оқтың таралуы. Қазақстан армиясының мотоатқыштар взводының қару-жарақтары: АК-74, РПК-74, РПГ-7В, СВД, ПМ. Жауынгерлік сипаттамалары
Оқу жылы - 2
Семестр - 4
Несиелер - 4
-
Құқық негіздері және жемқорлыққа қарсы мәдениет
Мақсаты: сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениеттің этикалық және заңнамалық негіздерін зерделеу. Мазмұны: сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениеттің конституциялық негіздері. Мемлекет және діни бірлестіктер. Діни бірлестіктерді тіркеу. Тіркеу кезінде заңнамалық негіздерді орындау. ҚР-да ар-ождан және діни сенім бостандығын қамтамасыз етудің этикалық және әлеуметтік-мәдени мәселелері.Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті сақтаудың өзекті мәселелері. Құзыреттілігі: сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті сақтаудағы мемлекеттік саясаттың негізгі талаптарын түсінеді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 4
Несиелер - 5
-
Техногендік, табиғи және экологиялық сипаттағы төтенше жағдайлар
Пәннің мақсаты: табиғи, экологиялық және техногендік сипаттағы төтенше жағдайларды, экологияның нашарлауын, сондай-ақ ұлттық қауіпсіздікке қауіп-қатерді зерделеу. Мазмұны: табиғи сипаттағы ТЖ ұғымдары, табиғи қауіптер және геофизикалық сипаттағы ТЖ дүлей апаттар. Геологиялық сипаттағы ТЖ. Төтенше жағдай – ТЖ) - объектінің, аумақтың немесе акваторияның жай-күйі, әдетте, адамдар тобы үшін өмірі мен денсаулығына қауіп төнетін, халыққа және экономикаға материалдық залал келтіретін, табиғи ортаны нашарлататын ТЖ-дан кейін. Экологиялық қауіп көздері. Қоршаған табиғи ортаға және табиғи құбылыстарға техногендік әсер ету: жер сілкінісі, су тасқыны, дауыл, құрғақшылық және т. б.
Оқу жылы - 2
Семестр - 4
Несиелер - 5
-
Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
Пәннің мақсаты: әскери қызметті адал орындауға үйрету Мазмұны: заң қызметіндегі кәсіби этиканың ерекшеліктері, заңгердің кәсіби қызметіндегі адамгершілік жанжалды жағдайларды шешудің ықтимал жолдары (тәсілдері), кәсіби-адамгершілік деформацияның мәні және оның алдын алу және жеңу жолдары, заңгердің этикетасының ерекшеліктері, оның негізгі нормалары мен функциялары; этикалық тұрғыдан кәсіби қызметтің фактілері мен құбылыстарын бағалай білу, нақты өмірлік жағдайларда адамгершілік ережелері мен мінез-құлық нормаларын қолдану.
Оқу жылы - 2
Семестр - 4
Несиелер - 4
-
Адамның тіршілік әрекетінің қауіпсіздігі
Мақсаты: еңбек нарығындағы тіршілік қауіпсіздігі негіздерін қарастыру. Мазмұны: адам қауіпсіздігі жүйелері. Қазіргі қоғамдағы тұрақсыздандырушы факторлар, олардың алдын-алу әдістері мен әдістемелері. Алғашқы көмек көрсетудің техникалық-технологиялық негіздері, сондай-ақ төтенше жағдайларда санитарлық-гигиеналық нормаларды сақтау. Құзыреттілігі: қазіргі ортада тіршілік қауіпсіздігін қамтамасыз етудің заманауи тәсілдеріне игеру.
Оқу жылы - 2
Семестр - 4
Несиелер - 5
-
Әскери-инженерлік дайындық, әскери топография, басқару және байланыс
Әскерлер алып жатқан аудандардың фортификациялық жабдықтары. Камуфляжды бояу. Инженерлік бөгеттердің құрылысы: мина-жарылғыш және жарылмайтын бөгеттер. Жерді бағалау әдістері мен құралдары. Әскерлердің жауынгерлік қызметін қамтамасыз ету үшін далалық өлшеулер. Командирлердің жұмыс карталарын жүргізу. Бөлімшелердің жауынгерлік дайындығы. Басқаруға қойылатын талаптар. Әскерлерді басқару тәртібі, тетігі. Байланыс әскерлері. Байланыс құралдары. Радиобайланыс құралдарының жалпы сипаттамасы.
Оқу жылы - 2
Семестр - 4
Несиелер - 5
-
Әскери-спорттық ойындар
Тіршілік қауіпсіздігі негіздері, АӘД сабақтарында және әскери-патриоттық тәрбие бағдарламасы бойынша практикалық даярлық процесінде алған білімдері мен іскерліктерін көрсету, байыту, дене шынықтыру сабақтарында және спортпен шұғылдану кезінде алған физикалық шынығуын көрсету. Салауатты өмір салтын насихаттау және дамыту, әскери-қолданбалы спорт түрлерімен айналысу. Оқушыларды ұжымшылдық, серіктестік, достық, жауапкершілік және өзара көмек сезімін тәрбиелеу.
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 4
-
Әскери бөлімшеде әлеуметтік-құқықтық және тәрбие жұмысын ұйымдастыру және өткізу
Пәннің мақсаты: мектептегі тәрбие жұмысы, оның әдіснамасы туралы білімді қалыптастыру. Мазмұны: кәсіби сапа. Тәрбиенің заңдылықтары, принциптері, әдістері, құралдары, формалары. Дүниетаным-тұлғаның өзегі. Ұжым тәрбие құралы ретінде. Дидактика. Оқыту процесі. Оқыту заңдылықтары, принциптері. Оқытудың мазмұны, әдістері, құралдары, формалары. Оқыту процесінің сапасын педагогикалық бақылау. Оқытудың педагогикалық технологиялары.
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 4
-
Инклюзивті білім беру
Пәннің мақсаты: ерекше қажеттіліктері бар балаларды оқыту және тәрбиелеу саласында кешенді білімді қалыптастыру Мазмұны: әлеуметтік және білім беру саясатындағы инклюзивті білім берудің рөлі. Ерекше балалармен жұмыстың психологиялық-педагогикалық технологиялары. Инклюзивті білім беру ұйымдары. Қалыптасатын дағдылар: ерекше білім беру қажеттіліктері бар балалардың оқу-тәрбие процесін ұйымдастыру және жүзеге асыру негіздерін меңгеру
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 5
-
Әскери-патриоттық тәрбие негіздері
Сабақтан тыс уақытта оқитын жастарды әскери-патриоттық тәрбиелеу. Жастарды халықтың жауынгерлік және еңбек дәстүрлеріне тәрбиелеу. Отаншылдыққа тәрбиелеу және жастардың Отан қорғауға дайындығы мәселелерінің өзектілігі. Патриоттық тәрбие жүйесін дамытудың халықаралық тәжірибесі. Қазақстан жастарын патриоттық тәрбиелеу: инновациялар, жобалар, тұжырымдамалар, бағдарламалар.
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 4
-
Тактикалық дайындық
Қазіргі жалпы әскери ұрыс негіздері. Жалпы әскери соғысты жүргізудің сипаты мен тәсілдерін анықтайтын негізгі факторлар. Қазіргі жалпы әскери ұрыстың мәні мен түрлері. Қазіргі заманғы жалпы әскери ұрыс сипаттары. Қазіргі жалпы әскери ұрысты жүргізудің негізгі принциптері. Әскери қызметшінің ұрыстағы жалпы міндеттері.Жауынгерлік жарғы. Сарбаздың ұрыстағы әрекеті. Солдат бақылаушы.
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 4
-
Қазақ (орыс) (Ж2)
Сөйлеу мәдениетін анықтау. Сөйлеу дұрыстығы. Сөзді дұрыс таңдау, сөздің формалары. Сөздің дәлдігі. Ұсыныстарды дұрыс құру. Сөйлеу мәнерлілігі. Экспрессивті синтаксис. Сөйлеу байлығы, тазалығы, логикасы. Айтылу және екпін нормалары. Практикалық стилистиканы анықтау. Кәсіби саладағы сөйлеу мәдениеті. Белгілі бір коммуникативтік жағдайлардағы сөйлеу жаттығулары. Тілдік мінез-құлық этикасы. Іскерлік қарым-қатынас түрлері.
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 5
-
Қазіргі заман мұғалімнің кәсіби құзыреттілігі
Пәннің мақсаты: педагогика ғылым ретінде, оның әдіснамасы, міндеттері мен деңгейлері туралы білімді қалыптастыру. Мазмұны: педагогиканың әдіснамалық, аксиологиялық негіздері. Мақсат қою, тұлға, тәрбие. Жас ерекшеліктері мен жеке ерекшеліктері. Білім берудің жаһандануы. Кәсіби қасиеттері. Тәрбиенің заңдылықтары, принциптері, әдістері, құралдары, формалары. Оқытудың педагогикалық технологиялары. Қалыптасатын дағдылар: кәсіби қызмет процесінде педагогикалық міндеттерді талдай білу және шеше білу.
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 4
-
Әскерге шақыруға дейінгі жастағы жастардың дене шынықтыру дайындығы
Пәннің мақсаты: әскерге шақыру жасына дейінгі жастардың дене шынықтыру дайындығын игеру. Мазмұны: "әскерге шақыру жасына дейінгі жастардың дене шынықтыру негіздері: Жалпы және арнайы дайындық."бұл физикалық жетілуді қамтамасыз ету, денсаулықты нығайту, салауатты өмір салтына дайындық, практикалық дағдыларды қалыптастыру. Жалпы дене дайындығы (ҚПО) - организмнің функционалдық мүмкіндіктерін, іскерлігін, сапасын, дағдыларын, адамның көптеген іс-әрекеттерді орындауға физикалық дайындығын дайындауға бағытталған оқу процесі.
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 4
-
Бастапқы әскери және технологиялық дайындықты оқыту әдістемесі
Пән мақсаты: алғашқы әскери дайындық мұғалімінің түрлі қызметтері туралы кешенді білімді қалыптастыру. Мазмұны: бастапқы әскери даярлықты оқыту әдістемесінің пәні мен мәселелері. Бастапқы әскери және технологиялық даярлықты оқыту. Мектептегі Бастапқы әскери және технологиялық дайындықтың құрылымы мен мазмұны. Бастапқы әскери даярлықты оқыту әдістерінің жіктелуі. Сыныптан тыс жұмыстың негізгі формаларының сипаттамасы.
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 5
-
Педагогикалық практика
Әртүрлі құбылыстар мен фактілерді теориялық тұрғыдан меңгеруде, мектепте практикалық іс-әрекетті жүзеге асыруда, дидактиканың танымдық практикалық заңдылықтары мен ұстанымдарына бағытталған, жоғары педагогикалық мектептегі кәсіби оқытудың формасы іспеттес. Тақырыптық жоспар, оның оқушы үлгерімін көтерудегі рөлі; Әртүрлі типтегі білім беру ұйымдарындағы педагог-психологтардың іс-әрекетімен студенттерді таныстыру. Педагогикалық және психологиялық технологиялармен таныстыру. Білім беру ортасындағы психологиялық ахуал мен өзара қарым-қатынасты зерттеу. Еңбегі сіңген педагог-психологтардың тәжірибесін зерделеу және қорыту. Оқу орны орналасқан қаладағы және қала маңындағы өндіріс орындарына, экологиялық объектілер, ҒЗИ-на барып, солардың өндіріс технологияларымен, жұмыс істей принциптерімен танысу.
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 4
-
Бастапқы әскери дайындықты оқытудағы педагогикалық технологиялар
Пәннің мақсаты студенттердің жеке шығармашылық қабілеттерін дамытуға, кәсіби және әлеуметтік өзін-өзі анықтауға саналы түрде қарауға мүмкіндік береді. АӘД пәніне ынталандыру және оқуға ынталандыруды арттыру. Мұғалімнің әлсізге көмектесу, күштілікке көңіл бөлу мүмкіндігі пайда болады,күшті оқушылардың білім беруде жылдам әрі терең жылжу ниеті іске асырылады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 4
-
Әскерлерді тылдық қамтамасыз ету
Пәннің мақсаты: әскерлерді оқ-дәрілермен қамтамасыз ету жүйесін жетілдіру. Мазмұны: әскерлердің жауынгерлік дайындығы мен жауынгерлік қабілетін қолдау мақсатында тылдық қамтамасыз ету және олардың материалдық, көліктік, медициналық, тұрмыстық және басқа да қажеттіліктерін қанағаттандыруға бағытталған. Батальондағы (ротадағы) тылдық қамтамасыз етудің түрлері материалдық және медициналық болып табылады. Материалдық қамтамасыз ету мыналарды қамтиды: ұрысқа (ұрыс қимылдарына) материалдық құралдарға қажеттілікті анықтау.
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 4
-
Әскери-медициналық дайындық
Пәннің мақсаты: әскери қызметшілердің денсаулығын сақтау, жеке және ұжымдық гигиена. Мазмұны: медициналық қорғаудың жеке құралдары және оларды пайдалану ережелері. Бөлімшелердің санитарлық нұсқаушысы және санитары. Медициналық әскери сөмке СМВ. Жарақаттар мен қан кету кезіндегі алғашқы медициналық көмек. Туралы түсінік жет. Қан айналымы туралы мәліметтер. Қан кетудің түрлері. Қан кетудің салдары. Қан кетуді уақытша тоқтату тәсілдері мен құралдары.
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 4
-
Оқыту әдістемесінің жаңа тәсілдері «БӘД»
БӘД оқытудың заманауи әдістері, сыныптан тыс жұмыстар, үйірме жұмыстары. Бастапқы әскери дайындықты оқытудың жаңа тәсілдері: инновациялық-коммуникациялық технологияларды, презентацияларда, флипчарттарда, интерактивті тақтада, мультимедиа мүмкіндіктерінде, қашықтық конференцияларда, конкурстарда және т.б. қолдану. білім мен дағдыларды игеру сапасын арттыратын заманауи техниканың жаңалығы.
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 4
-
Ілгермелі шетел тілі (ағылшын тілі)
Мақсаты:шетел тілін тереңдетіп оқыту. Мазмұны:тақырып бойынша толық баяндамалар. Жаңалықтар мен репортаждар. Қазіргі заманғы проблема бойынша мақалалар мен хабарламалар, қазіргі заманғы көркем проза. Таныс мәселе бойынша пікірталасқа белсенді қатысу, өзінің пікірін түсіндіру және қорғау. Ерекше маңызды оқиғалар мен әсерлерді көрсете отырып эссе, баяндама, хаттарды жазу. Қалыптасатын құзыреттіліктер:шетел тілінде ауызша және жазбаша түрдегі коммуникацияға қабілетті.
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 5
-
Ақпараттық технологияларды пайдаланудың құқықтық аспектілері, қауіпсіздік мәселелері және ақпаратты қорғау
Пәннің мақсаты - қазіргі білім беру ортасындағы ақпараттық технологиялардың рөлі және педагогикалық іс-әрекет туралы біртұтас түсініктерді қалыптастыру арқылы педагогтың кәсіби құзыреттілігін қалыптастыруға ықпал ету.
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 4
-
Білім берудегі цифрлық технология
Білім берудегі цифрлық технология Мақсаты: қазіргі заманғы сандық технологияның негізгі мәселелерін заманауи деңгейде қоюға қабілетті тарихшы - дінтанушы мамандарды дайындау және ол үшін оның құралдарын қолдана білу. Мазмұны: заманауи сандық технологиялар және оларды білім беруде қолдану. Сандық білім беру ресурстарын жіктеу. Оқыту процесінде сандық білім беру ресурстарын қолдану әдістемесі. Білім берудің әкімшілік-басқару қызметін цифрландыру. Қалыптасатын құзыреттіліктер: Дін психологиясы саласындағы негізгі категориялармен, ұғымдармен, терминдермен еркін шағымдану.
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 5
-
Қашықтықтан оқытудың әдістемесі мен технологиялары
Мақсаты:студенттерде қашықтан оқытуды ұйымдастыру үшін қажетті құзыреттіліктерді қалыптастыру. Мазмұны:қашықтан оқытудың негізгі ұғымдары мен технологиялары. Интернет-білім беру, виртуалды білім беру. Қашықтан оқыту үшін сандық гаджеттер және сандық құралдар. Оқу сабақтарының типологиясы мен түрлері: Интернет-сабақтар, чат-сабақтар, веб-сабақтар, қашықтан олимпиадалар, жобалар, конкурстар, вебинарлар. Қашықтан оқытудағы диагностика және бағалау. Қалыптасатын құзыреттіліктер:өзінің кәсіби қызметінде қашықтан оқытудың тәсілдерін меңгерген.
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 3
-
Әскери-педагогикалық менеджмент
Пәннің мақсаты: әскери-кәсіптік білім беру жүйесіндегі менеджмент теориясы мен тәжірибесін терең, жан-жақты және шығармашылық меңгеру. Мазмұны: болашақ оқытушыларды білім беру жүйесіндегі менеджменттің берік дағдылары мен біліктері жүйесімен қаруландыру, олардың оқу-тәрбие жұмысын ұйымдастыру мен жүргізуде тиімді қолдану қабілетін дамыту
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 4
-
Әскери робототехника негіздері
Пәннің мақсаты: ғылыми-жаратылыстану бейіндегі пәндерден алынған білімдер мен дағдыларды біріктіре отырып, әскери робототехника негіздерін, әртүрлі технологияларды оқу. Мазмұны: болашақ робототехника және инженерлік жүйелерді жобалау туралы, әскери міндеттерді шешу үшін роботтарды құрастырудың, модельдеудің және бағдарламалаудың жаңа тәсілдері туралы.
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 5
-
Жаппай қырып жою қаруы
Пәннің мақсаты: Өмір тіршілігінің қауіпсіздігі, оның негізгі міндеттері Мазмұны: "адам - мекендеу ортасы"жүйесі. Өндірістік, қалалық, тұрмыстық, табиғи орта. Адамның тіршілік ортасымен өзара әрекеттесуі. Қауіптілік-жіктеу. Оңтайлы өзара іс-қимыл негіздері: жайлылық, теріс әсерлерді азайту, жүйелердің тұрақты дамуы. Табиғи, антропогендік және техногендік пайда болған теріс әсерлердің болуы. Адамға және табиғи ортаға жағымсыз факторлардың әсер ету мысалдары. Жағымсыз әсерді бағалау критерийлері: жарақаттанғандар мен қаза болғандардың саны, өмір сүру ұзақтығын қысқарту, материалдық залал, олардың маңыздылығы.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 5
-
Ғылыми-зерттеу жұмысы
ҒЗЖ бойынша бекітілген және қорытынды конференцияға қатысу. Ұсынылған және бекітілген зерттеу тақырыбы бойынша ғылыми әдебиеттермен танысу. Диплом жобасының тақырыбы бойынша ғылыми зерттеудің теориялық тұжырымдамасының негізгі бағыттарын әзірлеу. Алынған нәтижелерді жинақтау. Орындалған зерттеу жұмысын толық талдау, ҒЗЖ бойынша ғылыми есеп түрінде теориялық және эмпирикалық материалдарды рәсімдеу
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 6
-
Мектепте оқыту мен бағалаудың жаңа тәсілдері
Мектептегі бағалау, оқу технологиясының негізгі түрлері мен түсініктері. Бағалау әдістемесі бойынша білім деңгейін анықтау принциптерін түсіну. Оқыту нәтижелерін бағалаудың заманауи тәсілдері. Оқытуды бағалауға жаңа көзқарас. Оқушылардың оқу жетістіктерін бағалаудың заманауи тәсілдері және оны жүзеге асыру тәсілдері.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 4
-
Педагогикалық өлшемдер
Оқыту нәтижелерін бағалаудың заманауи құралдары. Бағалау қызметінің мәселесі. Критериалды бағалау технологиясының моделі. Бағалау принциптері. Бағалау кезеңдері мен құралдары. Критериалды кестелер-айдаршалар. Формативті бағалау және жиынтық (ішкі және сыртқы) бағалау. Жиынтық бағалау нәтижелерін модерациялау. Білім беру нәтижелерін бағалаудың жас ерекшеліктері. Ұғыну және взаимооценивание құрдастарымен. Портфолионың педагогикалық міндеттері. Портфолионың функциялары мен құрамы.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 6
-
Көлік дайындығы
Автокөлік құралдарының конструкциясын, сондай-ақ осы бейіндегі маманның біліктілік сипаттамасына сәйкес көлік техникасын пайдалану қауіпсіздігіне әсер ететін элементтерді зерделеу.Автокөлік техникасы бойынша маманның деңгейін қалыптастырады. Пайдалану экологиялық көрсеткіштерін қалыптастыратын, көбінесе автокөлік құралдары жұмысының техникалық және өндірістік көрсеткіштерін анықтайтын білім.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 5
-
БӘД мұғәлімінің жұмысында интерактивті технологияны пайдалану шеберлігі
Пәннің мақсаты: Мұғалімнің іс-әрекетінде интерактивті технологияларды пайдалана отырып оқытудың мәні мен тиімділігін көрсету. Мазмұны: оқу үрдісіндегі интерактивті технологиялар балаларды оқытылатын пәндермен қызықтырып қана қоймайды, мұғалімдердің интерактивті тақталарды шығармашылық және терең ойластырылған қолдануы керемет даму мүмкіндіктерін тудырады, сабақтардағы білім беру қызметінің заманауи деңгейін қамтамасыз етеді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 4
-
Әскери-қолданбалы дайындық
Жалпы мәдениетті қалыптастыру, рухани-адамгершілік, азаматтық, әлеуметтік, тұлғалық және интеллектуалдық даму, білім алушылардың әлеуметтік табыстылығын қамтамасыз ететін өзін-өзі жетілдіру, шығармашылық қабілеттерін дамыту, денсаулығын сақтау және нығайту, оның дамуының жеке ерекшеліктерін және денсаулық жағдайын ескере отырып жоспарланған нәтижелерді қамтамасыз ету, тұлғаның қалыптасуы мен дамуы.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 5
-
Қазақстан Республикасының өңірлік және Ұлттық қауіпсіздігі
Орталық Азия аймағының жалпы сипаттамасы: халық, экономика және саясат, мәдениет, діндер, халықтардың дәстүрлері. Аймақтағы елдің қауіпсіздігіне қауіп. Қазақстан Республикасының Өңірлік саясаты. Ұлттық қауіпсіздік түсінігі. Ұлттық қауіпсіздік кешенді жүйе ретінде, оның мәні мен құрылымы. Ұлттық қауіпсіздіктің негізгі түрлері: қоғамдық қауіпсіздік; әскери қауіпсіздік; саяси қауіпсіздік; экономикалық қауіпсіздік; ақпараттық қауіпсіздік; экологиялық қауіпсіздік.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 4
-
Әскери-кәсіби білім беру философиясы
Мәдениет жүйесіндегі Философия. Философия танымдық іс-әрекет ретінде, танымдық қатынас ретінде, әлеуметтік және жеке сананың формасы ретінде. Философия дүниетаным ретінде. Философия ғылым ретінде: объект, объект, құрылым, әдістер, функциялар. Философиялық білімнің негізгі мәселелері: адамның айналасындағы әлемнің құбылыстары мен процестерінің пайда болуы, мәні, мазмұны, құрылымы мен заңдылықтары. Философиялық білімнің ерекшелігі.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 4
-
Жауынгерлік дайындықты ұйымдастырудағы автоматтандырылған жүйелер
Пәннің мақсаты: студенттердің дербес компьютерлерді құру және олардың бағдарламалық қамтамасыз етілуін ұйымдастырудың теориялық негіздерін оқыту Мазмұны: жауынгерлік дайындықты ұйымдастырудағы автоматтандырылған жүйелер "Әскери-әуе күштерінің әуе шабуылына қарсы қорғанысының радиолокациялық кешендерін пайдалану және жөндеу" және "Әскери-әуе күштерінің әуе шабуылына қарсы қорғанысының радиотехникалық құралдарын автоматтандырылған басқару құралдарын пайдалану және жөндеу"ӘҚҚ бойынша жоғары оқу орындарының студенттеріне арналған.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 5
-
Халықаралық әскери гуманитарлық құқық
Әскери құқық ұғымы. Әскери құқықтың көздері. Әскери заңнаманың құрылымы. Отан қорғау туралы Қазақстан Республикасының Конституциясы. Қазақстан Республикасы Қарулы Күштерінің тыныс-тіршілігін реттейтін Негізгі заңнамалық актілер. Қазақстан Республикасындағы әскери міндет және Қарулы Күштерді жеке құраммен жасақтау. Азаматтарды әскери қызметке шақыру. Азаматтардың келісім-шарт бойынша әскери қызметке түсуі.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 5
Профессии
Оқыту нәтижелері
- жаңа тарихи санасын қалыптастыру саясатының басымдықтарын енгізе отырып, тарихи-саяси сипаттағы заманауи процестерді жіктеу;
- зерттеу қызметінің және академиялық жазудың қолданбалы әдістерін көрсету, шығармашылық бірлестіктер мен одақтарды қоса алғанда, жастар ортасында көшбасшылардың жұмысын тиімді ұйымдастыру үшін практикалық білімді пайдаланады;
- педагогикалық ғылымның әдіснамалық негіздерін, сондай-ақ жалпы білім беретін мектептің педагогикалық процесін жіктеу; бастапқы әскери және технологиялық дайындық саласында оқыту мен тәрбиелеудің қазіргі заманғы әдістерін жобалау, іріктеу және қолдану;
- әскери-технологиялық білім беруді дамытудың проблемалары мен перспективалары бойынша мемлекеттік, орыс және шет тілдерінде өз пікірін ұсыну және дәлелдеу;
- мектеп оқушыларының даму психологиясы мен физиологиясына сүйене отырып, ресми және бейресми бастапқы әскери-технологиялық білім берудің педагогикалық процесі;
- қазіргі ғылымның философиялық, әлеуметтік, саяси, мәдени және психологиялық аспектілерін, сондай-ақ мәдениет әлеуетін пайдалана отырып, академиялық адалдық мәдениетін түсіну;
- әскери-технологиялық білім беруді жетілдіру мақсатында экономика және бизнес, кәсіпкерлік және көшбасшылық, өмір қауіпсіздігі және салауатты өмір салты, экология және тұрақты даму, құқықтық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері бойынша материалды пайдалану, әрі қарай оқуды өз бетінше жалғастыру дағдыларын меңгеру;
- жаңа аппараттық-бағдарламалық құралдарды және әртүрлі ақпараттық ресурстардың мүмкіндіктерін қолдана отырып, техникалық жетістіктерге негізделген білім беру процесін модельдеу;
- бастапқы әскери пәндерді оқытудың қазіргі заманғы әдістемесі және цифрлық мәдениет негізінде, оның ішінде инклюзивті білім беру жағдайында әскери білім беру шеңберінде педагогикалық процесті ұйымдастырады;
- оқу-тәрбие процесінде технологиялық жетістіктер мен жаңа әдістемелерді пайдалана отырып, техника жетістіктерін белсенді тарта отырып, бастапқы әскери және технологиялық дайындық саласындағы ақпаратты модельдейді және жасайды;
- бастапқы әскери даярлықты оқытуда практикалық міндеттерді шешу үшін әскери педагогика және психология білімдерін, зерттеу әдістерін, бағдарламалауды және қазіргі заманғы ақпараттық-коммуникациялық технологияларды қолданады;
- жалпы білім беретін мектептің бастапқы әскери дайындығы мен оның аралас пәндерін оқытудың теориялық негіздері мен технологияларын модельдейді.
Ұқсас БББ
6B01401 Бастапқы әскери дайындық және дене шынықтыру
Жәңгір хан атындағы Батыс Қазақстан аграрлық-техникалық университеті
6B01401 Бастапқы әскери дайындық мұғалімдерін даярлау
Орталық Азия Инновациялық Университеті (ОАИУ)
6B01401 Бастапқы әскери дайындық мұғалімін даярлау
Өзбекәлі Жәнібеков атындағы Оңтүстік Қазақстан педагогикалық университеті (ОҚМПУ)