Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

7M01502 Физика в Қ.Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік университеті

Пәндер

  • Оқытудың жаңа технологиялары негізінде физика курсының ұғымдарын зерттеу әдістемесі (қазақ тілінде)

    Пәннің мақсаты-игерілген және жаңадан ашылған мүмкіндіктерді бөлісу арқылы қазіргі заманғы дидактикалық тиімділікті қамтамасыз ету. Курста қазіргі мектепте физиканы оқытудың негізгі мәселелері, физикалық ұғымдарды қалыптастырудың әдістемелік негіздері, студенттерде ұғымдарды қалыптастырудың негізгі кезеңдері, әртүрлі сыныптарда физикалық білімді енгізу мүмкіндігі, жаңа технологияларды қолдана отырып зертханалық және практикалық сабақтарды өткізу әдістемесі сияқты мәселелер қарастырылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Шет тілі (кәсіби) (ағылшын тілінде)

    Пәннің мақсаты: халықаралық деңгейде кәсіби салаға кірігу үшін шет тілін меңгеру дағдыларын қалыптастыру, ағылшын тілін мәдениетаралық және кәсіби қарым-қатынас құралы ретінде пайдалану, сонымен қатар шетел ғалымдарының ғылыми еңбектерін аудару үшін, аударматану және мәдениетаралық коммуникация саласындағы шетелдік тәжірибені дамыту, кәсіби қызметте қолданылатын ақпаратты ауызша және жазбаша түрде аудару дағдыларын жетілдіру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Орта мектептегі бейінді кластардағы физиканы оқыту әдістемесі(ағылшын тілінде)

    Аталған пәннің мақсаты: орта мектептің бейіндік сыныптарында заманауи физиканы оқытудың ғылыми-әдістемелік аспектілерін оқып-үйрену. Курстың мазмұнына орта мектепте физиканы бейіндік оқытудың негізгі әдістері, негізгі міндеттері, бейіндік сыныптарда физикадан оқу сабақтарының құрылымдық нысандары, физиканы бейіндік деңгейде оқыту құралдары, сондай-ақ физика бойынша сабақтан тыс қызметті ұйымдастыру кіреді

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ғылым тарихы мен философиясы (қазақ тілінде)

    Пән ғылыми ойлаудың тарихы мен философиясы, ғылымның философиялық негіздері, эмпирикалық және ғылыми танымның генезисі, мәні, болашағы туралы білімді қалыптастырады, білімгерлердің ғылыми-зерттеу жұмыстарын жүргізуіне қажетті әдістемелік аппаратты дамытады. Проблемалық оқыту, тақырыптық талқылау, жоба әдісі сияқты оқытудың белсенді әдістері қазіргі заманғы ғылым жетістіктерін сыни тұрғыдан бағалау дағдыларын меңгеруге, өзіндік этикалық ұстанымын қалыптастыруға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Жоғары мектептің педагогикасы (қазақ тілінде)

    Пән оқытудың заңдылықтары мен принциптерін, жоғары кәсіби білім берудің құралдары мен әдістерін меңгеруге, жоғары кәсіби білім берудің теориялық және практикалық мәселелерін қарастыруға бағытталған. Пәнді меңгеру барысында студенттер Қазақстан Республикасының жоғары білім беру жүйесінің негізгі міндеттерін терең түсінеді, заманауи педагогикалық технологияларды пайдалана отырып, педагогикалық процесті басқару дағдыларын қалыптастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру және жоспарлау (ағылшын тілінде)

    Пән мазмұны зерттеу әдістемесі, ҒЗТКЖ, ғылыми-зерттеу жұмысының негізгі құрамдас бөліктері, авторлық құқық құжаттарын рәсімдеу, зерттеу жоспарының жаңашылдығы, жобаның өмірлік циклі мен құнын бағалау, идеяларды таңдау критерийлері мен сапасын анықтау дағдыларын қалыптастырады және іс жүзінде тиімді қолдану іскерліктерін меңгертеді. Оқу пәні білім алушылардың жасанды интеллектіні зерттеу барысында көмекші ресурс ретінде тиімді пайдаланып, зерттеу мүмкіндіктерін кеңейту үшін қажетті дағдылар мен біліктерді қалыптастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Басқару психологиясы (орыс тілінде)

    Психологияның пәнаралық қолданбалы саласы, оның негізгі міндеті психологиялық білім мен теорияларға негізделген басқарушылық қызмет мәселелерін зерттеу және шешу болып табылады. Пән басқару процесін ұйымдастырудың психологиялық заңдылықтарын және осы процесте адамдар арасында пайда болатын қатынастарды зерттейді және реттейді. Басқарушылық қызметтің заңдылықтары, принциптері, әдістері қарастырылады: басқарушылық қызметтің ерекшеліктері мен психологиялық жағдайлары талданады

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Педагогикалық білім берудегі ұйымдастыру мен басқару негіздері (ағылшын тілінде)

    Мақсаты: педагогикалық менеджменттің әдіснамалық негіздерін зерттеу. Педагогтың тұлғасы және оның қызметі -педагогикалық басқару пәні ретінде. Білім беруді басқарудың мемлекеттік-қоғамдық жүйесі. Білім беру әлеуметтік институт, әлеуметтік-мәдени механизм ретінде. Жеке тұлғаны білім берудің қазіргі заманғы процесінің нормативтік-құқықтық базасы. Педагогикалық басқарудың негізгі функциялары мен принциптері. Педагогикалық басқарудағы реттеу және бақылау. Педагогикалық жүйелерді басқару принциптері және басшының басқару мәдениеті

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Жоғары мектепте оқыту әдістемесі (ағылшын тілінде)

    Магистранттарда ғылыми әдістемелік әдебиеттермен жұмыс істей білуді қалыптастыру; өзінің оқу жұмысын жоспарлау, жұмыс оқу бағдарламаларын, дәріс сабақтарының мәтіндерін құрастыру, оларға презентация жасау, практикалық және зертханалық сабақтарға әдістемелік нұсқаулар, бақылау-өлшеу материалдарын құрастыру, оқу сабақтарының формаларын дәлелді іріктеуді жүзеге асыру және оларды өткізу әдістемесі

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Материалтану және конструкциялық материалдардың технологиясы (қазақ тілінде)

    Бұл пәннің мақсаты магистранттар арасында сынақ пен заманауи әдістері мен тәсілдері туралы түсініктерді қалыптастыру және алынған өнімдердің сапасы мен беріктігін анықтайтын материалдардың құрылымдық беріктігі мен сенімділігін бағалау критерийлері болып табылады. Курста металдардың кристалдық құрылымы, кристалданудың әртүрлі процестері, деформация және қайта кристалдану түрлері қарастырылады. Қорытпаларда пайда болған фазалар және күй диаграммалары егжей-тегжейлі зерттеледі

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Физикадағы стандартты емес есептерді шешуде сыни ойлауды дамыту (ағылшын тілінде) (на английском языке)

    Мақсаты: Курста физика бойынша стандартты емес есептерді шешудің негізгі әдістері қарастырылады. Алгоритм, жоспар құру, бастапқы деректерді тексеру және есептерді шешу әдісін таңдауды қоса алғанда, есептерді шешуге қатысты сыни ойлау технологиясы сипатталған. Курстың мазмұны ақпаратты талдау және физика бойынша теориялық білімді саналы практикалық қолдану үшін алынған шешімді бағалау әдістерін қамтиды.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Жасанды интеллектті қолдананып физиканы оқыту: оқыту мен оқытудағы инновациялар (орыс тілінде)

    Пәнді оқытудың мақсаты: физиканы оқытуда жасанды интеллект мүмкіндіктерін пайдалана білу. Пән жасанды интеллект (ЖИ) көмегімен физиканы оқытуды трансформациялайтын инновациялық тәсілдер; жасанды интеллектке негізделген технологиялар мен физика бойынша білімді жақсарту үшін мүмкіндіктерді қарастырылады. Сондай-ақ физиканы оқытуда жасанды интеллектті қолданудың түрлі салалары, оның ішінде модельдеу құралдары, виртуалды шындық тәжірибесі, оқытудың зияткерлік жүйелері және деректерді талдау, физика бойынша білім беруге жасанды интеллектіні интеграциялауға байланысты артықшылықтар мен проблемалар қарастырылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Конденсияланған күй ортасы және күрделі жүйелер (орыс тілінде)

    Пәннің мақсаты: материяның «конденсацияланған» фазасы бар көп компонентті жүйелерді, яғни күшті өзара әрекеттесуі бар күрделі жүйелердегі физикалық процестерді қарастыру. Пәннің мазмұны: тепе-тең емес сызықты емес ашық жүйелер туралы қазіргі заманғы ұғымдар, қатты дене физикасының кванттық негізі, наноқұрылымдардың физикасы, Мессбауэр спектроскопиясының физикалық негіздері, молекулалық люминесценция, нано - және микроқұрылымдардың оптикасы, «жұмсақ» материя физикасы, биомедициналық зерттеулердегі наноқұрылымдар

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • ЖОО-да физиканы оқытудың теориясы мен әдістемесі (ағылшын тілінде)

    Курстың мақсаты - оқытушыларды білім берудегі заманауи технологиялар мен тәсілдерді қолдана отырып, студенттерді тиімді оқытуға дайындау. "ЖОО-да физиканы оқытудың теориясы мен әдістемесі" пәні жоғары білім деңгейінде физиканы оқытудың принциптері мен әдістерін зерттеуге арналған. Курс заманауи білім беру стандарттарын, оқыту және білімді бағалау стратегияларын талдауды, сондай-ақ физикалық құбылыстар мен заңдарды терең түсінуге бағытталған тиімді әдістерді зерттеуді қамтиды.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Классикалық физикалық эксперимент (қазақ тілінде)

    Мақсаты-физикалық құбылыстар мен процестер туралы бұрын алынған идеяларды дамыту, тереңдету және жетілдіру, экспериментке байланысты мәселелерді шешуде өз бетімен ізденуді дамыту. Пәнді оқу студенттерге физика курсының міндетті бөлігі болып табылатын зертханалық жұмыстарды (фронтальдық және практикум түрінде) орындау кезінде теорияны тереңдетуге және физикалық эксперимент практикасын жетік меңгеруге мүмкіндік береді, бұл магистранттарға алдағы кәсіби қызметке дайындалуға мүмкіндік береді

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қазіргі кездегі физиканың өзекті мәселелері (қазақ тілінде)

    Пән бағдарламасы 20 ғасырдың басында физикада туындаған бірқатар маңызды ашылулар мен проблемаларды талдауға негізделген. Бұл пәнді оқу біздің біліміміздің эволюциясын анықтайтын әлемнің физикалық бейнесін түсіну үшін, сондай-ақ физиканы оқытудың негізгі міндеттеріне дәл сәйкес келетін жаңа ғылыми, қолданбалы технологияларды дамыту және талдау үшін маңызды. Құбылыстың физикалық табиғаты туралы заманауи түсініктерді алуға мүмкіндік беретін физиканың негізгі ұғымдарын, заңдылықтарын зерттеу

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қатты дене физикасының арнайы тараулары (қазақ тілінде)

    Пәннің мақсаты: қатты дене физикасының теориялық және практикалық міндеттерін шешу. Пәннің мазмұны: қатты кристалды денелердің жіктелуі, коваленттік байланыс, металдық байланыс, дипольді байланыс, кристалды қатты заттардың кейбір қасиеттері, ковалентті кристалдар, молекулалық кристалдар, металдық кристалдар, иондық кристалдар, классикалық және кванттық статистиканың негізгі белгілері, Ферми-Дирактың таралу функциясы, кристалды қатты денелердегі квазибөлшектері, бос электрондардың энергия бойынша таралуы

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Нанотехнология физикасы (қазақ тілінде)

    Пәнді оқытудың мақсаты студенттердің нанотехнологияның әдістері, заңдылықтары мен модельдері туралы түсініктерін қалыптастыру. Пәннің қысқаша мазмұны: наноматериалдар, нано объектілер, наножүйелер, туннельдік микроскопия негіздері, атомдық-күштік микроскопия, электронды және иондық микроскопия, құрылымдық-рентгенофазалық талдау, микро - және наножүйелердің диагностикасы, жұқа пленкалар, фуллерендер, нанотүтікшелер, наношынылар. Қазіргі наноматериалдардың қасиеттері және оларды ғылым мен техникада қолданылуын зерттеу

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Асқынөткізгіштіктер физикасының негіздері (қазақ тілінде)

    Пәннің мақсаты: асқын өткізгіштіктің заманауи мәселелерін талқылау және олармен байланысты міндеттерді шешу, асқын өткізгіш материалдарды қолдану салаларын және оларды өңдеу, зерттеу әдістерін оқыту. Қарастырылатын мәселелер: асқынөткізгіштің магниттік қасиеттері, асқынөткізгіштік термодинамикасы, жоғары температуралы асқынөткізгіштік, асқынөткізгіштіктің даму тарихы, Лондон теңдеуі, магнит ағынының квантталуы, асқынөткізгіштің еркін энергиясы, Гинзбург-Ландау теңдеуі, когеренттілік ұзындығы, асқынөткізгіштің микроскопиялық теориясы, асқынөткізгіштегі туннельдік эффект, Джозефсон эффектісі

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5

Оқыту нәтижелері

  • Физика саласында іргелі ғылыми және кәсіби дайындыққа, заманауи ақпараттық технологияларды қолдануға, оның ішінде ғылыми ақпаратты өңдеу, сақтау мен өңдеу әдістерін алу
  • Таңдалған бағытта физика, ұйымдастыру және ғылыми-зерттеу, тәжірибелік және ғылыми-зерттеу жұмыстарын бағалау және тиісті ғылыми-практикалық мәселелерді қалыптастыру.
  • алынған ғылыми білімдерді белгілі бір ғылыми-практикалық және басқа да физикалық мәселелерге қолдану
  • ойлау мен сөйлеудің жеке мәдениеті; ауызша және жазбаша түрде өз ойларын дұрыс және логикалық тұжырымдау, кәсіби мәселелер бойынша пікірталасқа қатысу
  • қазіргі заманғы білім беру технологияларын қолдана отырып, физика саласында жаңа білім алу
  • эксперименталды нәтижелерді статистикалық өңдеу, объектілер мен процестердің қасиеттерін математикалық, физикалық және сандық модельдеуді жүзеге асыру.
  • әлеуметтік және ғылыми коммуникациялар саласында тілдерді білу; шет тілдер ортасында өздерінің оқуын жалғастыра және кәсіби қызметті жүзеге асыра білу
  • әлеуметтік ғылымдар мен гуманитарлық ғылымдардың әртүрлі бағыттарында олардың кәсіби қызметінің әдістерін қолдану
Top