Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B03203 Қоғаммен байланыс в әл-Фараби атындағы Қазақ Ұлттық университеті

Пәндер

  • Абай ілімі

    Мақсаты – болашақ мамандардың бойында өзін-өзі тану қабілетін қалыптастыру, Абай ілімін қазіргі Қазақстанның руханилығы мен зиялылығының негізі ретінде пайдалану, ел бірлігін және қоғамның азаматтық ынтымағын нығайту мақсатында өзінің кәсіби білімін, түсінігі мен қабілеттерін гуманизм және білім беру призмасы арқылы қолдана білу. Оқытылатын болады: Абай ілімі туралы түсінік; оқыту қайнары; Абай ілімінің құрамдас бөліктері; Абай ілімінің категориялары; Абай ілімін өлшеу құралдары; Абай ілімінің мәні мен мағынасы.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Интернеттегі PR-кейстер

    Пәннің мақсаты – студенттердің интернетте сандық PR-құралдарын қолдану қабілетін қалыптастыру. Курс құрылымы тұрақты бедел үшін PR кейстерді құрудың үздік әлемдік және қазақстандық тәжірибесін қамтиды. Пән студенттердің алғашқы PR-жобаларын жеке және командада құру мүмкіндігімен сәтті және сәтсіз байланыс жағдайлары туралы көрнекі түсінік қалыптастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ғылыми зерттеудің әдістері

    Мақсаты: әдіснамалық және ғылыми мәдениетті қалыптастыру; ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру мен жүргізуде білім, білік және дағдылар жүйесін қалыптастыру. Зерттеудің жалпы ғылыми әдістері, оның ішінде ғылыми білімнің объективті мазмұнын табу үшін ғылыми ақпаратты іздеу, өңдеу, жүйелеу, талдау, синтездеу, жалпылау және дәлелдеу әдістері зерделенеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Экология және адам тіршілігінің қауіпсіздігі

    Мақсаты – адамның табиғатпен, оның ішінде туристік-рекреациялық қызмет процесінде өзара әрекеттесу жағдайларын үйлесімді оңтайландыру принциптерін жүзеге асыратын қазіргі заманғы экологиялық менеджмент тұжырымдамалары негізінде бірқатар негізгі құзыреттерді қалыптастыру.Оқытылатын болады: адам өмірінің қауіпсіздігін қамтамасыз ету үшін табиғи ресурстарды тұрақты дамыту, сақтау және молайту қағидаттары, тәуекелдерді бағалау және азайту әдістері, қауіптерден, оның ішінде саяхат кезінде авариялардың, апаттардың салдарын жою шаралары, табиғи апаттар, қоршаған ортаны қорғау және қоршаған ортаны ұтымды басқару.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • «Қоғаммен байланысқа» (PR) кіріспе

    Пәннің мақсаты –студенттерді қоғаммен байланыстың негізгі түрлерін дұрыс анықтау қабілетін қалыптастыру. Курсты оқыту барысында әлемдегі және Қазақстандағы қоғаммен байланыс мамандығының бағыттары мен әдістері қарастырылады. Пән PR типологиясын Ф. Сиберт, У. Шрамм, Т. Питерсон градациясы негізінде саралап, ұйым немесе тұлғаның қоғаммен байланысқа қажеттіліктерін түсінуге мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Әл-Фараби және қазіргі заман

    Пәннің мақсаты: студенттердің әлемдік және ұлттық мәдениеттің даму контекстіндегі ұлы түркі ойшылы Әбу Насыр әл-Фарабидің ғылыми және философиялық мұрасы туралы түсініктерді қалыптастыру. Әл-Фараби мұрасының ерекшеліктері және оның түркі философиясының қалыптасуына тигізген әсері; шығыс философиясының Еуропалық Ренессансқа әсер ету сипаты; ұлттық және әлемдік философия тарихының дәстүрлі және қазіргі заманғы мәселелері қарастырылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Кәсіпкерлік

    Мақсаты: экономикалық ойлау тәсілін; коммерциялық іске асырылатын индустриялық-инновациялық жобаларға бағытталуды қалыптастыру үшін қажетті өз бизнесін құрудың теориясы мен практикасы саласында базалық білімдерді қалыптастыру. Кәсіпкерлік, шағын және орта бизнестің ішкі және сыртқы ортасының негізгі шарттары; мемлекеттік реттеу және мемлекеттің кәсіпкерлік орта үшін рөлі мәселелері қарастырылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қаржы сауаттылығының негіздері

    Пәннің мақсаты: қаржылық ақпаратты түсіну мен олардың жеке қаржы мәселелеріне қатысты сауатты және негізделген шешімдер қабылдау үшін студенттерде ұтымды қаржылық мінез-құлықты қалыптастыру, сонымен қатар сыни тұрғыдан бағалау қабілетін арттыру, қаржылық құралдарды, оның ішінде цифрлық технологияларды пайдалану арқылы қаржылық қызметтерді тұтынушылар ретінде олардың құқықтары мен мүдделерін қорғауға байланысты процестерді талдау.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Жемқорлыққа қарсы іс-қимылдың құқықтық негіздері

    Мақсаты – сыбайлас жемқорлық бойынша құқық бұзушылықтарды алдын-алу мақсатында сыбайлас жемқорлыққа қарсы заңнаманың қағидалары мен нормаларын қолдануды іс-жүзінде көрсете білу, жауапкершілік қабілетін қалыптастыру, жеке өмірінде және жұмыс орнында, азаматтық-құқықтық жауапкершілікке ие болып, сыбайлас жемқорлыққа төзбеушілікті, күнделікті өмірде сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті қалыптастыру. Оқытылатын болады: сыбайлас жемқорлыққа қарсы заңнама, сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл субъектілерінің жүйесі мен қызметі, сыбайлас жемқорлыққа ықпал ететін себептер мен жағдайлар, сыбайлас жемқорлыққа қарсы саясат, сыбайлас жемқорлыққа қарсы күрестің халықаралық тәжірибесі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • PR-технологиялары

    Пәннің мақсаты – студенттерге тиімді PR-технологияны таңдау қабілетін қалыптастыру. Курсты оқу кезінде негізгі PR-технологиялардың көмегімен Қазақстандағы қажеттіліктерді есепке ала отырып, креативті идеялар ұсынылады. Пән А. Лоуэлл, Дж.Гэллап, Ю. Хабермас және т.б. ғалымдардың жүйелі әрі қажетті әдістемесін қолдана отырып, ауызша, жазбаша және онлайн тиімді коммуникативтік құралдары үйретіледі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Ақпараттық PR-материалдарын жазу

    Пәннің мақсаты – студенттерге, журналистер мен блогерлерге қажетті PR-құжаттар рәсімдеу барысында фактілер мен оқиғаларды іріктеуге бейімдеу және оны Қазақстанның мақсатты аудиторияларына жеткізу. Курсты оқу барысында Қазақстандық баспасөз клубының, американдық баспасөз клубының, «Ренессанс» агенттігінің кейстері қарастырылады. Пән ақпаратпен жұмыс істеудегі әдістер мен амал-тәсілдерді қолдануға бағытталған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Жарнама және креатив

    Пәннің мақсаты – жарнамада жұмыс істеу және оны PR-да қолдану қабілетін қалыптастыру. Курсты оқу барысында У. Скотт, Н. Плисский, Б. Ломовтың теориялық алғышарттарын ескере отырып, жарнаманы жоспарлау, құру және сату жұмыстарын жүргізу қарастырылады. Пән жарнаманы, дәстүрлі және креативті тәсілдерді қолдану арқылы тұтынушыға әсер етуге үйретеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Паблик рилейшнздің теориясы мен практикасы

    Пәннің мақсаты – студенттердің Қазақстанда және шетелде PR маманы міндеттерін орындау қабілетін қалыптастыру. Курсты оқыту барысында қоғаммен байланыс бойынша негізгі қызмет кешені қарастырылады. Пән А. Ли, С. Блэк және А. Н. Чумиков және т.б. ғалымдардың теориялар мен практикалар негізінде жасақталған коммуникациялық бағдарламаларды құруды зерттейді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Жасанды интеллект қолдауымен PR үдерістер

    Пәннің мақсаты – студенттердің PR үдерістердің бәсекеге қабілеттілігін арттыру үшін сөздерді, эмоцияларды және қарым-қатынастарды автоматты түрде өңделетін сипаттамаларға айналдыру қабілетін дамыту болып табылады. Курс қоғаммен байланыста жасанды интеллекті қолданудың бастапқы бейімделу дағдыларын қалыптастырады. Пән нейрожелілердің терминологиясына, ЖИ чаттарына, ЖИ қызметтерін пайдалануына, коммуникациялық қызметте оның санының артуымен контентті генерациялауға шолу жасайды және ЮНЕСКО ұсынымдарын ескереді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Желілік PR және SMM

    Пәннің мақсаты – студенттердің сандық ортада PR технологияларды қолдану қабілетін қалыптастыру. Курсты зерделеу кезінде әлеуметтік желілер арқылы тұтынушының өнімге, қызметке немесе адамға деген сенімін қалыптастыру тәжірибесі қарастырылады. Пән SMM стратегияларын анықтауға, қатысу түрлерін таңдауға және мәтіндер, аудио және видео түріндегі мазмұнды қолдауға үйретеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Ішкі PR

    Пәннің мақсаты – студенттерге ішкі PR-ды қолдану қабілетін қалыптастыру. Курсты оқу кезінде корпоративтік коммуникациялардың ерекшелігі, ішкі PR құралдары, ағылшын-американдық, неміс, жапон кәсіпкерлік модельдерін ескере отырып, корпоративтік мәдениетті нығайту тәсілдері қарастырылады. Пән Қазақстандағы материалдық емес мотивацияларды, ұйымның құндылықтары және Қазақстандағы корпоративтік іс-шаралардың ерекшеліктері туралы түсініктерді қалыптастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 5
  • Қазіргі цифрлық коммуникацияның менеджменті мен маркетингі

    Пәннің мақсаты – студенттердің көп арналы медиаортада заманауи цифрлық коммуникацияларды басқару және маркетингті жүзеге асыру қабілеттерін қалыптастыру. Курсты оқу барысында әлемдегі және Қазақстандағы өнімді басқару және жылжыту стратегиялары зерттеледі. Тақырып Э.Демингтің «терең білім» принципін, С.Шеннонның сандық және ақпараттық көзқарасын, ғаламтордағы маркетингтік коммуникацияның арналары қағидаттарына негізделеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 6
  • Мемлекеттік билік органдары саласындағы PR

    Пәннің мақсаты – студенттерге мемлекеттік мекемелердегі заңнамалық, саяси шешімдер мен үрдістерді мониторинг жасау және талдау қабілеттерін қалыптастыру. Курсты оқып-үйрену кезінде халықпен үнемі байланыс жасаудағы PR-құралдар меңгеріледі. Тақырып негізгі қоғамдастықтар арқылы ақпараттық ықпал ету әдістерінің негізінде республикалық және жергілікті мемлекеттік органдармен байланыс орнатуды қамтиды.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 6
  • PR-дағы стратегиялық жоспарлау және CEO

    Пәннің мақсаты –студенттердің бойында қазақстандық PR-да өзара байланысты шешімдерді алдын ала қабылдау және бағалау қабілетін қалыптастыру. Курсты оқу барысында стратегиялық жоспарлау үдерісі мен логика, құндылықтар жүйесі мен ресурстарды есепке алу, жоғары лауазымды тұлғалардың міндеттер шеңбері (СЕО) қарастырылады. Пәнді оқу барысында диагностикалау, болжау және майндеппинг сияқты ұғымдар меңгеріледі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 5
  • PR-жобаларды ұйымдастыру

    Пәннің мақсаты – студенттерге коммерциялық, қоғамдық және мемлекеттік салалардағы PR-жобалар құралдарын қолдану қабілетін қалыптастыруды үйрету. Курсты оқу кезінде PR-жобалардың құрамдас бөліктері қарастырылады. Пән әлемдік және қазақстандық кейстерді пайдалана отырып, (Қазақстанның PR саласы бойынша жетекші мамандары: Ә. Қарауылова, С. Крутских, М. Григорьева, Н. Ахмеджанов және т.б.) коммуникациялық іс-шаралардың нәтижелілігін көрсетеді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 5
  • Спин-докторинг

    Пәннің мақсаты – студенттерге оқиғаның өмірлік циклін өзгерту және қоғамдық пікірді түзету құралдарын қолдану қабілетін қалыптастыру. Курсты оқу барысында Д. Уотс пен Б. Брюс теорияларына сүйене отырып, жағымсыз ақпаратты таратудан болатын зиянды азайту, оқиғаларды «тежеу» және «жеделдету» әдістері қарастырылады. Пән бақылаудан шығатын оқиғаларды қабылдауды өзгерту мүмкіндігін көрсетеді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 5
  • Медиарилейшнз

    Пәннің мақсаты – студенттерді журналистика мен қоғаммен байланыстың тұрақты өзара іс-қимыл жасау қабілетін қалыптастыруға үйретеді. Курсты оқу барысында БАҚ, блогерлер мен ұйымдардың кәсіби әріптестігінің негіздері, ақпараттық ағындарды құру, фактілерді трансляциялау құралдары қарастырылады. Пән БАҚ пен интернет-порталдарға арналған материалдар мен сюжеттерді дайындауға үйретеді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 5
  • Подкастинг және стриминг

    Пәннің мақсаты – студенттердің арналар мен әлеуметтік желілерде идеяларды, тауарларды, қызметтерді коммерциялық ілгерілету үшін дыбысты өзгерту қабілетін қалыптастыру. Пән подкаст және стриминг түрлерін, компьютерлік бағдарламалық қамтамасыз етуді, әртүрлі цифрлық платформалардағы монетизацияны талдайды. Курс аясында шығармашылық аудио контент өндіру бойынша практикумды қамтиды.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 5
  • PR әдебі

    Пәннің мақсаты – студенттердің этикалық мәселелерді шешу қабілетін қалыптастыру. Курсты игеру барысында PR қызметі этикалық кодекстерге сәйкес қарастырылады: IPRA, Лиссабон (Европалық) және Қазақстандағы ҚБ-ның кәсіби және этикалық қағидалары меңгеріледі. Пән қоғаммен байланыстағы адамгершілік пен имандылықтың ерекшеліктерін А.Пейдж, Ф.Баури, Л.Матраның көзқарастарына сүйене отырып көрсетеді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 5
  • Елдік брендинг және халықаралық PR

    Пәннің мақсаты – студенттердің мемлекетті халықаралық сахнада ұсыну қабілетін қалыптастыру. Курсты оқу кезінде аумақтық брендтерді құру және жылжыту мәселелері қарастырылады. Пәнде елдердің жағымды брендін қалыптастыру бойынша тәсілдер үлгіленеді, халықаралық тәжірибе зерделенеді, аумақтық құрылымдар үшін коммуникациялық тұжырымдамалар қалыптастырылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 5
  • Іскерлік қатынас принциптері

    Пәннің мақсаты – студенттердің іскерлік қарым-қатынас қабілетін қалыптастыру. Курсты оқу кезінде коммуникациялық саладағы қарым-қатынас ерекшеліктері, басқару өзара қызмет тәсілдері, адамдардың түрлі категорияларымен өзара іс-қимыл ерекшеліктері қарастырылады. Пән вербалды және вербалды емес өзара іс-қимылды, тұлғааралық және топаралық өзара іс-қимылдың тиімділігін, қарым-қатынастың этикалық қырларын қарастырады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 5
  • Имиджелогия

    Пәннің мақсаты - медиа-коммуникациялық жүйеде имиджология, сонымен қатар имидждік кампанияларды жоспарлау, ұйымдастыру және өткізу, имидждік кампаниялар кезінде ұйымдастырушылық, медиа және басқа мәселелерді шешудің әртүрлі әдістері туралы терең білім қалыптастыру. Пән имиджологияның заманауи теориялық және әдістемелік сипатын, ерекшеліктерін жетілдіруге, заманауи технологияларын меңгеруге бағытталған.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 5
  • Қазақстандағы PR-агенттіктің қызметі

    Пәннің мақсаты – студенттердің жарнамалық, консалтингтік және PR агенттіктерінің қызмет циклін түсіну қабілетін қалыптастыру. Оқу курсы «Ренессанс», «Promo Group Communications», «Media-системс» және т. б. қазақстандық агенттіктер қызметінің нысандары мен нәтижелерін зерделейді. Пән PR-агенттіктердің тапсырыс берушіні сапалы қанағаттандыруға, PR-қызметтер нарығын дамытуға және коммуникациялық саланы монетизациялауға бағытталған бейіндік қызметіне назар аударады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 5
  • Көрме ұйымдастыру

    Пәннің мақсаты – көрмелердің, жәрмеңкелер мен экспозициялардың барлық түрлері мен ауқымын ақпараттық сүйемелдеу қабілетін қалыптастыру. Курсты оқыту барысында бұқаралық және мамандандырылған аудиториялар үшін жария презентациялық іс-шаралар өткізу арқылы компаниялардың, тауарлардың, көрсетілетін қызметтердің құндылықтарын ілгерілету ерекшеліктері қаралады. Пән іскерлік қарым-қатынас, үздік үлгілерді көрсету, жетістіктер мен өзара тиімді ынтымақтастықты кеңінен көрсету арқылы имиджді қалыптастырады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 5
  • Әскери құралымдардың баспасөз орталығы

    Пәннің мақсаты – студенттердің әскери құрылымдар мен қоғам арасындағы баспасөз орталығы арқылы коммуникацияны ұйымдастыру қабілетін қалыптастыру. Курсты оқу кезінде ақпараттық өзара қызметтегі армия ерекшелігі қарастырылады. Пән баспасөз-брифингтердің, баспасөз-турлардың әртүрлілігін және әскери баспасөз орталығы қызметкерлері жүзеге асыратын кері байланысты қарастырады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 5
  • Коммуникациялық жобаларды визуалдандыру

    Пәннің мақсаты – студенттердің PR жобаларының негізгі деректерін цифрландыру және көрнекілеу арқылы жеткізе білу қабілетін қалыптастыру. Курсты оқып-үйрену кезінде сызбалар, бейнелер, анимациялар арқылы материалды тереңінен игеруге қалай қол жеткізуге болатындығы қарастырылады. Пән контенттің текстурамен, түсімен және эффектімен арақатынасын білдіреді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 5
  • Журналистер және блогерлердің көмегімен PR-іс-шаралар дайындау

    Пәннің мақсаты – студенттердің Қазақстанның БАҚ өкілдері мен блогерлерінің қатысуымен қоғамдық іс-шаралардың алғашқы кезеңінің элементтері мен әдістерін жобалау қабілеттерін қалыптастыру. Бұл курс пресс-релиздер жазу, оларды орналастыру, оқиғалар туралы хабарлау, спикерлермен жұмыс, сарапшыларды тарту және техникалық қолдау үдерісін қамтиды. Стандартты және арнайы PR-шаралар үшін шығармашылық және әкімшілік шешімдер қолданылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 5
  • Абырой-бедел және іскерлік капиталы

    Пәннің мақсаты – студенттердің Қазақстанда іскерлік беделін басқару қабілетін қалыптастыру. Курсты оқу кезінде іскерлік бедел мен жеке танымалдылықты қалыптастырудың тетіктері мен әдістері қарастырылады. Пәнде П. Бергер, Т. Лукман, Б. Брюс жасаған іскерлік капитал мен беделге қолдау көрсету үшін коммуникациялық, ақпараттық және медиабағдарламалар оқытылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 5
  • Тұрақты даму және гендерлік теңдіктің коммуникациялық атрибуттары

    Пәннің мақсаты – студенттердің адамзаттың негізгі мәселелерін білдіретін коммуникацияларды қолдау қабілетін қалыптастыру. Оқыту курсы Тұрақты даму мақсаттарын қолдау және гендерлік теңдік күн тәртібін түсіндіру үшін құралдар мен ресурстарды ұсынады. Пән БҰҰ, ЮНЕСКО, өңірлік институционалдық құрылымдардың танылған қағидаттары негізінде жаһандық және өңірлік күн тәртібін талқылауға ақпараттық тартуды құру мүмкіндіктерін көрсетеді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 5
  • Бұқаралық коммуникацияның тілі мен стилі

    Пәннің мақсаты –студенттердің тілдің пәндік, бейнелік және функционалдық салаларында бағдарлану қабілетін қалыптастыру. Курсты оқу кезінде тілдің спецификасы, стиль түрлері және ауызша және жазбаша коммуникациялардағы мәтіндерді тілдік рәсімдеу тәсілдері қарастырылады. Пән БАҚ, әлеуметтік желілер және PR-да іскерлік құжаттама тілі және стилімен жұмыс істеу дағдыларын дамытуға ықпал етеді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 6
  • Шоу-бизнес пен фэшн-индустриядағы PR

    Пәннің мақсаты – студенттердің шетелдік және қазақстандық тәжірибені ескере отырып, эстрада мен сән өкілдерін алға жылжыту қабілетін қалыптастыру. Курсты игеру барысында әртістердің, сәнгерлердің, топтардың дәстүрлі тәсілдермен және әлеуметтік желілер арқылы таныстыру әдістері ескеріледі. Пән – көңіл көтеру шараларының «жылжуының» ерекшелігін қамтиды.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 5
  • Қоғамдық пікірді бағалау және өлшеу

    Пәннің мақсаты – студенттердің қоғаммен байланыс жасау үшін қоғамдық пікірді зерттеу қабілетін қалыптастыру. Курсты оқу кезінде қоғамдық пікірді өлшеу құралдары, мәліметтер массивін бағалау, оларды PR-жобаларға түсіндіру қарастырылады. Пән ақпаратты жинау технологиясын, артықшылықтарды бағалау нысандарын, репрезентативтілікті және дайын есептерді ұсынуды меңгеруге мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 5
  • Академиялық мәтін және хат

    Пәннің мақсаты – студенттердің ғылыми мақалаларды, оқулықтар мен біліктілік жұмыстарын дайындау үшін жазбаша түрде ойларын жеткізу және негіздей алу қабілетін қалыптастыру. Курс – эссе, реферат және мақала жазумен айналысады. Пәнді игеру барысында ғылыми жарияланымдардың құрамын, тілдік ерекшеліктерін, зерттеу этикасын меңгереді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 5
  • Саяси коммуникация жүйесі

    Пәннің мақсаты – студенттердің саяси науқандарды қолдау қабілетін қалыптастыру. Курсты оқу барысында саясаттағы ақпараттық-коммуникативтік тетіктер, саяси коммуникацияны ұйымдастыру тәсілдері, манипуляция формалары және т.б. саяси PR ерекшеліктері қарастырылады. Пән партияның немесе кандидаттың саяси имиджін жасауды, саяси жарнаманы және электоралдық үдерістерді ақпараттық қолдауды қарастырады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 5
  • Коммуникациялық консалтинг B2B, B2C және B2G

    Пәннің мақсаты – студенттердің кеңес беру қабілетін қалыптастыру. Курсты игеру барысында кеңес берілетін қызмет түрлері, әлеуметтік инженерия және психологиялық қырлары элементтері қарастырылатын болады. Пән «бизнес – бизнес» (B2B), «бизнес – клиент» (B2C) и «бизнес – үкімет» (B2G) саласындағы коммуникация проблемалары бойынша кеңес беруді жобалайды.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 5
  • PR-дағы оқиғалы зерттеулер

    Пәннің мақсаты –студенттердің тұтынушы орналасқан жерде коммуникативтік жағдайды бағалау қабілетін қалыптастыру. Курсты игеру кезінде ұйымдағы коммуникативті жағдайды білу туралы мәселелер, өлшеулер жүргізу, жағдайды түзету жолдары қарастырылады. Пән – М. Сингер, Р. Портер, М. Маклюэннің анықтауымен ақпараттық резонансты анықтауға және нәтижелерді заң негізінде түсіндіруге арналған.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 5
  • Коммерциялық ұйымдардағы PR

    Пәннің мақсаты – студенттердің Қазақстандағы жеке компаниялардағы коммерциялық табысқа бағытталған коммуникацияны саралау қабілеттерін қалыптастыру. Оқу пәні – ақпараттық кеңістікке дәстүрлі және жаңа тауарлар мен қызметтерді жүйелендіріп, Ф. Котлер, К.Келлер, П. Друкер теорияларын қолдана отырып, қызмет көрсетуді және кепілдіктерді қарастырады. Пән – коммерциялық жетістікке сұранысты қолдаудың маңыздылығын көрсетеді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 5
  • Қазіргі баспасөз қызметі

    Пәннің мақсаты – студенттердің Қазақстан және ТМД-дағы баспасөз қызметтерінде жұмыс жасай білу қабілетін қалыптастыру. Курсты игеру барысында баспасөз қызметінің міндеттері, БАҚ және блогерлермен өзара әрекеттесу нысандары, ұйымның коммуникативтік қызметін бағалау тетіктері қарастырылады. Пән - баспасөз қызметтерімен құрылған ауызша, жазбаша және біріктірілген коммуникацияны қамтиды.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 5
  • Мәдениетаралық коммуникациялар

    Пәннің мақсаты – студенттердің әр түрлі қоғамдардың мәдени, психикалық, тарихи тұлғаларын кеңейтуге мәдениетаралық қарым-қатынас қабілетін қалыптастыру. Бұл пән – коммуникациялардағы ұлттық көріністі, мемлекеттік ақпараттарды және М. Сингер, Р. Портер, М. Маклюэн анықтаған ақпараттық кедергілерді қарастыруға бағытталған. Курс дәстүрлердің, тілдердің және гендерлік айырмашылықтардың деңгейлерін қамтиды.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 5
  • Өзгерістерді басқару

    Пәннің мақсаты – студенттердің өтпелі кезеңде классикалық және цифрлық тәсілдерді қолдану қабілетін қалыптастыру. Курстың құрылымы қарсылықты басқару әдістерін және тұрақты өзгерістер жағдайында тиімді өзара әрекеттесу әдістерін қамтиды. Пән өсіп келе жатқан және ескірген компаниялардың ерекшеліктерін, болып жатқан процестерге реакцияларын зерттейді және осы процестерге коммуникациялық қолдау бойынша ұсыныстар жасайды.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 5
  • Жасыл PR

    Пәннің мақсаты - студенттердің қоршаған ортаны коммуникациялық қолдау қабілетін қалыптастыру. Курсты меңгеру барысында жасыл PR бағыттары, мақсатты аудиториялар, экологиялық бастамаларды ақпараттық бекіту әдістері қарастырылады. Пән ЮНЕСКО-ның экология және қоршаған орта саласындағы құжаттарына, табиғатты қауіпсіз басқарудың қағидаларына және қазақстандық экологиялық ҮЕҰ кейстеріне негізделген.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 5
  • Медиа және әлеуметтік желілерде брендті жылжытуға арналған арнайы жобалар

    Пәннің мақсаты – студенттерде арнайы жоба арқылы-жаңа механика немесе жаңа формат арқылы брендтің негізгі ақпараттық себептерін құру қабілетін қалыптастыру. Курста арнайы жобалардың функциялары, оларды жүзеге асыру алаңдары мен нысандары, тиімділігі зерттеледі. Тақырып М.Лоур-П.Кунх теориясы негізінде брендтер мен БАҚ немесе әлеуметтік медиа аудиторияларын біртұтас тұрақты қауымдастыққа біріктіру процесін көрсетеді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 5
  • PR-жобалардың қаржылық эккаутингі және бюджеттелуі

    Пәннің мақсаты – студенттердің коммуникация саласында қаржылық талдау жүргізу қабілетін қалыптастыру. Курсты игеру кезінде қаржылық категориялар, экономикалық стратегия, қаражат есебі қарастырылады. Пәнде төлем балансы, бюджетті құру, PR жобаларын монетизациялау әдістері талданады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 5
  • PR-дағы жаңа коммерциялық өнімдерді конструкциялау

    Пәннің мақсаты – студенттердің «AGT Communikation Group», «PBN Hill+Knowlton Strategies», «Action Global Communications» және т. б. қазақстандық агенттіктердің жобалары арқылы жаңа технологияларды бейімдеу қабілетін қалыптастыру. Курс өзекті бағыттарды қамтиды: жасанды интеллект, «Chartbeat», «iMedia Project», Flight School+ симуляциялары, «цифрлық фасилитация». Пән PR-дағы ноу-хауды түсіндіреді және коммуникациялық ізденіске ынталандырады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 5
  • BTL-персонализациялау

    Пәннің мақсаты – студенттердің жарнамалық хабарламаларды жаппай таратпай өнімдер мен қызметтерді жылжыту қабілетін қалыптастыру. Пән белгілі бір топтармен жіберу тізімдері, сынамалар, дегустациялар арқылы өзара әрекеттесуін зерттеуге бағытталған. Пән студенттерге тауарлар мен қызметтер әлеміндегі клиенттердің қызықты және жарқын тәжірибесі үшін жеке шоғырлануы бар ақпараттық қамтамасыз етуді құруға мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 5
  • Дағдарысқа қарсы PR

    Пәннің мақсаты – студенттердің дағдарысқа қарсы әрекет ету қабілетін қалыптастыру. Курсты оқу кезінде дағдарысқа дейінгі, дағдарыс және дағдарыстан кейінгі кезеңдерде қоғаммен байланыс мүмкіндіктері қарастырылады. Пән ұйымның немесе тұлғаның коммуникациялық мәселелерін тиімді шешу бойынша дағдыларды қалыптастырады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 6
  • Жобаның бизнес-жоспарын құру

    Пәннің мақсаты –студенттердің бизнес-жоспарды құру, жазу және орындау қабілеттерін қалыптастыру. Курсты оқып-үйрену кезінде бизнес жоспарлау нысандары, жоспарлардың типологиясы, қоғамдық қатынастарды жүзеге асыру стратегиясы қарастырылады. Пән – тәсілдерді, ресурстық әлеуетті, бизнесті жоспарлаудың тұсаукесер формаларын қарастырады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 5
  • Онлайн қауымдастықтар құру және жүргізу

    Пәннің мақсаты – студенттердің Интернеттегі ақпараттық бизнесті және жеке жұмысты дамыту қабілетін қалыптастыру. Пән – ашық онлайн қауымдастықтың саясатын және оны қалай қолдау керектігін зерттейді. Курс тақырыптарды, проблемалар мен фокус-топтармен байланыс тиімділігін айқындайды.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 5
  • Корпоративтік әлеуметтік жауапкершілік

    Пәннің мақсаты – студенттердің әлеуметтік жауапкершілікті корпоративтік ұйымдарда қолдана білу қабілетін қалыптастыру. Курсты игеру барысында қалыптасу тетіктері, халықаралық және ұлттық модельдердің ерекшеліктері, корпоративтік әлеуметтік жауапкершілік стандарттары мен бастамалары ескеріледі. Пәнде элементтер жүйеленеді, оның құру және қолдау кезеңдері сипатталады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 5
  • PR-дағы метадеректер

    Пәннің мақсаты – студенттердің Интернет-тұғырнамаларда PR-контент үшін үлкен деректер массивтерін пайдалану қабілетін қалыптастыру. Курсты игеру кезінде мәліметтер массивтерін тиімді өңдеудің қырлары, тапсырмалар мен сын-пікірлерге сәйкес элементтері, мәтіндік емес құжаттармен жұптастыру қарастырылады. Пән – «Цифрлық Қазақстан» бағдарламасына сәйкес коммуникациялық мақсаттар үшін толық өңделген метадеректер құруға мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 5
  • Спорттық және туристік PR

    Пәннің мақсаты – студенттердің дене шынықтыру, спорт және спорт түрлерін коммуникациялық қолдау қабілетін қалыптастыру. Курсты оқып-үйрену кезінде Олимпиада, Азия ойындары, Универсиадалар және басқа мәртебелі жарыстарды ақпараттық қамтамасыз ету қарастырылады. Пән – әлеуеті жоғары спортшылардың жағдайын қалай күшейту керектігін, олардың имиджін және демеушілермен ынтымақтастықты нығайту жолдарын көрсетеді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 5
  • Корпоративтік және жеке сектордағы эвент-комммуникациялар

    Пәннің мақсаты – студенттердің мәселелік менеджмент үлгісін айшықтаудағы қабілеттерін қалыптастыру формаларын құрудағы қабілеттерін қалыптастыру. Курсты оқып-үйрену кезінде жағдайды жоспарлау, оған назар аудару және техникалық құралдарды пайдалану ерекшеліктері ескеріледі. Пәнде іс-шараларды құру қағидаттары, бюджеттер, уақытты басқару, ойын-сауық компоненттері, логистика қарастырылады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 5
  • Әлеуметтік желілерге арналған контент пен инфографика түрлері

    Пәннің мақсаты – студенттердің интернет-жобалар үшін инфографика жасау қабілетін қалыптастыру. Курсты меңгеру барысында әлеуметтік желілердегі инновациялар, графикалық әдістерді қолдана отырып, мазмұнға қызығушылықты арттыру жолдары, лайк басулар саны қаралады. Пән – «PR 24 сағат» форматындағы күнделікті заттардың тартымдылығын және пайдаланушыларды тарту деңгейін жоғарылатудың технологиялық әдістерін қамтиды.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 5

Оқыту нәтижелері

  • Мемлекеттік органдармен, кәсіби қауымдастықтармен, БАҚ-мен, блогерлермен, жеке іскерлік байланыс қағидаттарымен байланыс орнатады.
  • Іс-шараларды ұйымдастыра және өткізе алады, дәстүрлі жүйелі байланыс арқылы да, сандық технологияларды қолдану арқылы да қатысушылардың санын көбейтеді.
  • Жарнаманың әр түрлі түрлерін модельдеуге қабілетті, клиенттерге жарнамалық ұсыныстар жасай алады және байланыс қызметтерін монетизациялай алады.
  • Жұртшылықпен байланыс жөніндегі Ұлттық ассоциямен және PR-шы клубымен жаңартылған қазақстандық PR тәжірибесін қолдана отырып, әлемдегі және Қазақстандағы қоғаммен байланыстың негізгі субъект және объектілерін, түрлерін, функциялары мен тетіктерін ажырата білу, қазақ тіліндегі, орыс, ағылшын және басқа да тілдердегі қазіргі қоғаммен байланыстардың мәселелерін түсіндіре алады.
  • Компанияның тиісті беделі мен іскерлік капиталын, тауарлар, қызметтер және елдер брендін нығайтуға, адамның беделін, психикасы мен рухани құндылықтарын қолдауға қабілетті.
  • Саясат, экономика, қоғам, мәдениет, спорт, экология, мәдениетаралық коммуникация, ең экстремалды формаларда: интерактивті, конвенция, синергия сияқты қоғамдық қатынастардың әдістері мен тәсілдерін қолданады.
  • Анықтамалық материалдарды, хаттарды, органдарға үндеулерді дайындауға және сұрауларға жауап беруге, мүдделі тараптар мен мақсатты аудиторияға арналған жазбаша, ауызша, онлайн және аралас құралдардың көмегімен «әлеуметтік маңызды ақпарат» пен «жаңалықтар» құруға қабілетті.
  • Әртүрлі меншік нысандарындағы ұйымдардың баспасөз қызметі, баспасөз хатшысы және PR қызметі жұмысын қолдайды.
  • Заңнамалық, саяси шешімдер мен тенденцияларға мониторинг және талдау жүргізу, қоғамдық пікірді, байланыс саласына қатысты заңдарды бағалау, этикалық қағидаларды ұстанады.
  • Ғаламдық маңызы бар әлеуметтік және гуманитарлық ғылымдар саласындағы білімді тәжірибеде қолдана алады.
  • Байланыс саласындағы стратегиялық жоспарлауды, дағдарыс кезіндегі бәсекеге қабілеттілік тұжырымдамасын таңдауға негізделген PR іс-шараларын жүзеге асыруды және олардың нақты сектор мен әлеуметтік желілерде тиімділігін анықтайды.
  • Кәсіби мәселелерді талқылауға, өз көзқарасын қорғауға, қорытынды шығаруға, ғылыми және зерттеу мәтіндерін жазу дағдыларын қолдана алады, мамандандырылған және сабақтас салалар бойынша логикалық негізделген ұсыныстар, қорытындылар жасай алады.
Top