7M08101 Агрономия в Ш.Уәлиханов атындағы Көкшетау университетi
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Агрономия саласындағы ғылыми салада заманауи инновациялық технологияларды әзірлей алатын ғылыми-педагогикалық кадрларды даярлау, тұлғалық, жалпы мәдени және кәсіби құзыреттілікті дамыту, Қазақстан Республикасының экономикалық және ғылыми-техникалық дамуының қазіргі жағдайында ғылыми-зерттеу қызметінде оларды жүзеге асыру дағдыларын жетілдіру.
-
Академиялық дәреже Магистратура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 2 года
-
Кредиттер көлемі 120
-
Білім беру бағдарламаларының тобы M131 Өсімдік шаруашылығы
-
Білім беру саласы 7M08 Ауыл шаруашылығы және биоресурстар
-
Дайындық бағыты 7M081 Агрономия
Пәндер
-
Өсімдіктердің күйзеліске бейімделуі
Өсімдіктердің күйзеліске бейімделуі өсімдіктердің қолайсыз қоршаған орта жағдайында қалай өмір сүретінін және өсетінін зерттейді. Ол өсімдіктерге абиотикалық (мысалы, құрғақшылық, суық, тұздану) және биотикалық (мысалы, қоздырғыштар, зиянкестер) стресстерді жеңуге көмектесетін физиологиялық, биохимиялық және молекулалық механизмдерді қамтиды. Өсімдіктер морфологиясын өзгерту, су балансын реттеу, антиоксиданттық жүйелер мен сигнал беру жолдарын белсендіру және осмопротекторларды пайдалану арқылы стресске бейімделе алады. Өсімдіктердің күйзеліске бейімделуінде экологиялық икемділік пен эволюциялық стратегиялар да маңызды рөл атқарады.Бұл механизмдерді түсіну дақылдарды жақсартуға, азық-түлік қауіпсіздігін қамтамасыз етуге және биоәртүрлілікті сақтауға көмектеседі.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Шетел тілі (Кәсіби)
Курстың мақсаты: Кәсіби қызмет саласы үшін қажетті ауызша және жазбаша сөйлеу дағдыларын, коммуникативті сөйлеу қызметінің барлық түрлерінде тілдік материалды қолдану дағдыларын дамыту. Курс барысында магистранттар кәсіби сөздік қорын кеңейтеді, әртүрлі электронды сөздіктер мен анықтамалықтармен жұмыс істеуді үйренеді. Оқытылатын шет тілі саласындағы жобалық зерттеу қызметін қоса алғанда, оқыту үдерісінде коммуникативтік, интерактивтік әдістер мен ақпараттық технологиялар, жұмыстың жеке және топтық нысандары қолданылады. Материалдар мен дереккөздер білім беру бағдарламасының ерекшелігін ескере отырып таңдалады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Жоғары мектеп педагогикасы
Курстың мақсаты: жоғары мектеп оқытушысының педагогикалық мәдениетінің негіздерін, білім беру жүйесінде инновациялық, кәсіби-педагогикалық қызметті жүзеге асыру үшін оның ғылыми-педагогикалық және практикаға бағытталған құзыреттерін қалыптастыру. Міндеттері-теориялық білім негізінде болашақ оқытушыны кәсіби міндеттерді шығармашылық шешуге дайындау; педагогикалық талдау, оқу-тәрбие үдерісін жоспарлау және ұйымдастыру әдістерін таңдау дағдыларын қалыптастыру; педагогикалық қарым-қатынас мәдениетін қалыптастыру. Әдістері: оқытудың белсенді әдістері, жобалық жұмыс, кейс-стади.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Зерттеу мәдениеті және ғылыми этика
Курстың мақсаты: Зерттеу тақырыбы бойынша қажетті ғылыми әдебиеттерді іздестіру, оларды ғылыми-педагогикалық қызметте практикалық қолдану бойынша негізгі білім мен дағдыларды қалыптастыру. Пән мазмұнында ғылыми зерттеудің әдістемесі және әдістері туралы түсініктер беру. Зерттеу этикасының принциптері. Зерттеушінің ғылыми тұтастығы және плагиат мәселесі. Ғылыми дәйексөздің принциптері мен мәдениеті. Зерттеу этикасының нормалары мен механизмі. Зерттеу қызметін этикалық реттеудің халықаралық мойындалған стандарттары. Оқытудың белсенді әдістерін қолдану: ризома- әдісі, жобалық әдіс, кейс-стади. Пәнді меңгеру нәтижесінде магистрант: негізгі ғылыми этикалық принциптерді және олардың оқу және ғылыми-зерттеу қызметінде қалай қолданылатынын білу; ғылыми-зерттеу қызметін жоспарлау және жүргізу кезінде этикалық қағидаларды қолдана алатын болады; этикалық дилемманы анықтап, оны шешудің дәлелді шешімін ұсына алады; әдепсіз мінез-құлық салдарын білетін болады; этикалық стандарттарға сәйкес ғылыми рецензияланатын журналдар қойған талаптардан хабардар болады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Нақты ауыл шаруашылығында басқару және шешім қабылдау
Нақты егіншіліктің негізгі элементтері ретінде ГАЖ технологияларды, қолданылатын құралдар мен жабдықтарды пайдалана отырып, позициялау, өнімділік мониторингі, агрохимиялық зерттеу жүйесі туралы жалпы түсінік. Оқыту нәтижелері: нақты егіншілік технологиялары туралы түсінік; шығындарды азайтуға және қоршаған ортаға әсерін азайтуға мүмкіндік беретін технологиялар; танаптардың электрондық карталары; жаһандық позициялау жүйелері; GPS-жабдықтар; электронды басқару жүйесі негізінде өздігінен құрылатын автоматтандырылған құралдарды пайдалана отырып, органогенез микро периодтары бойынша өсімдіктердің өнімділік процесін реттеу.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Өсімдік шаруашылығыны теориялық негіздері
Өсімдік шаруашылығының теориялық негіздері-ғылым ретінде ғылыми сыйымдылығын, қызықтылығын, энергия сыйымдылығын ,экологиялық таза өнім жасауды ескере отырып, ауыл шаруашылығы дақылдарын өсіру технологиясын жетілдіруге бағытталған. Өсімдік шаруашылығы өнімдерін өндіруді зерттеу саласындағы түсініктерді, білімді, іскерлікті қалыптастыру, ол студенттерде келесі кәсіби құзыреттіліктерді қалыптастыруға бағытталған: экономикалық бөлімдерді құру үшін қажетті есеп жоспарларын орындау, оларды негіздеу және ұйымда қабылданған стандарттарға сәйкес жұмыс нәтижелерін ұсыну; қойылған экономикалық міндеттерді шешу үшін қажетті деректерді жинау, талдау және өңдеу; қабылданатын ұйымдық-басқарушылық шешімдердің шарттары мен салдарын бағалау; ұйымдардың операциялық (өндірістік) қызметін басқаруда стратегиялық, тактикалық және жедел шешімдер қабылдау әдістерін меңгеру; технологиялық және Өнімді инновацияларды енгізуге қатысу.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ғылым тарихы мен философиясы
Ғылым тарихы мен философиясы кең әлеуметтік-мәдени контексте және оның тарихи дамуында қарастырылатын ғылым философиясының жалпы мәселелеріне кіріспе береді. Пән идеологиялық және әдістемелік мәселелерді талдауға бағытталған. «Ғылым тарихы және философиясы» курсын меңгеру одан әрі магистранттардың профиліне сәйкес нақты ғылыми-теориялық пәндердің табысты дамуына ықпал етеді. Пәннің мақсаты мен міндеттері ғылым тарихы және оның философиялық, әдістемелік мәселелері бойынша білім беру. Курстың міндеттері: қазіргі ғылым философиясының пәні мен негізгі ұғымдары туралы түсінікті білу; ғылымның пайда болуын және оның эволюциясының негізгі кезеңдерін түсіну; ғылыми білімнің құрылымын, ғылыми дәстүрлер мен ғылыми революцияларды, ғылымның қазіргі даму кезеңінің ерекшеліктерін аша білу. Жаратылыстану және техникалық ғылымдардың философиялық мәселелерінде құзыретті болу.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Қазіргі кездегі тұқымтану мен тұқымшаруашылығының теориялық негіздері
Тұқым шаруашылығы - Ауыл шаруашылығы өндірісінің арнайы саласы. Тұқым шаруашылығының теориялық негіздері. Тұқым шаруашылығының негізі ретінде ауылшаруашылық дақылдарының сорттарын жаппай жоспарлы және дұрыс ұйымдастырылған көбейту. Өнеркәсіптік негізде тұқым өндіру. Жоғары сапалы тұқым өндіру технологиясы. Селекция және тұқым шаруашылығы және өндіруге арналған сорттарды өсіру, жақсарту және көбейту процесі. Жоғары сапалы сұрыпты тұқымдарды қажетті мөлшерге дейін көбейту және олардың сорттық және өнімділік қасиеттерін сақтау. Тұқым өсіру процесінде сортты жақсарту. Сорт алмастыру. Сұрып жаңарту. Қазақстан Республикасында және әлемнің басқа елдерінде тұқым шаруашылығын ұйымдастыру. Сорттық және тұқымдық бақылаудың практикалық негіздері. Бастапқы тұқым шаруашылығын ұйымдастырудың ғылыми негіздері.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Басқару психологиясы
Курстың мақсаты – магистранттардың басқару психологиясы бойынша білімдерін және стратегиялық, жобалық және басқа да басқару түрлеріндегі негізгі психологиялық механизмдерді меңгеру негізінде басқару шешімдерін қабылдаудың практикалық дағдыларын дамыту. Магистранттарды шетелдік және отандық менеджмент ғылымының даму тарихымен, оның психологиялық білім жүйесіндегі орнымен таныстыру. Ғылыми менеджменттің заманауи тенденциялары – жаңа ғылыми басқару парадигмасы туралы түсінік қалыптастыру. Пәнді меңгеру нәтижесінде магистрант келесі құзыреттерді меңгеруі керек: (жалпы мәдени құзыреттіліктер) - стандартты емес жағдайларда ұйымдастырушылық және басқарушылық шешімдерді табу қабілеті мен дайындығы және олар үшін жауапкершілік; (кәсіби құзыреттер) - еңбек ұжымдарында өзара әрекеттесу нысандарын талдау қабілеті және дайындығы; кадрларды іріктеу және өндірістік процесті оңтайландыруға қолайлы психологиялық ахуал жасау мақсатында персоналмен жұмыс істеу қабілеті мен дайындығы; қызметкерлердің жеке өсуіне және жеке адамдар мен топтардың денсаулығын сақтауға бағытталған интерактивті әдістерді, психологиялық технологияларды енгізу қабілеті мен дайындығы; жас ерекшеліктерін, даму дағдарыстары мен қауіп факторларын, тұлғаның жыныстық, этникалық, кәсіптік және басқа да әлеуметтік топтарға жататынын ескере отырып, адамның психикалық қызметінің ерекшеліктерін анықтау қабілеті мен дайындығы.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Фитосанитарлық бақылаудың интеграцияланған жүйелері
Пән зиянкестер мен қоздырғыштардың биологиясын зерттеуден бастап оларды бақылау әдістері мен технологияларын әзірлеуге және енгізуге дейінгі көптеген аспектілерді қамтиды. Біріктірілген фитосанитарлық бақылау жүйелерінің негізгі мақсаты - өнімділік пен өнім сапасының жоғары деңгейін сақтай отырып, химиялық пестицидтерді пайдалануды азайту және қоршаған ортаға және адам денсаулығына теріс әсерді азайту. Пәнді оқитын магистранттар өсімдіктерді фитосанитариялық қорғаудың әртүрлі аспектілерін, соның ішінде аурулар мен зиянкестерді диагностикалауды, олардың таралуын бақылауды және зақымдануды бақылау және алдын алу бағдарламаларын әзірлеуді және іске асыруды үйренеді. Оқытудың маңызды элементі сонымен қатар тәуекелдерді бағалау және экономикалық, экологиялық және әлеуметтік факторларды ескере отырып, зиянкестер мен ауруларды басқарудың оңтайлы стратегияларын таңдау болып табылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 10
-
Өсімдік шаруашылығы өнімдері сәйкестігін бекіту
Стандарттау негіздері, өнімнің сапасын басқару, өсімдік шаруашылығы өнімінің сапасын нормалау, мемлекеттік стандарттау және сертификаттау жүйесі. Өсімдік шаруашылығы өнімдерін сақтау режимдері мен тәсілдері. Өсімдік шаруашылығы өнімдерін қайта өңдеу негіздері. Ауыл шаруашылығы өнімдерін стандарттау, метрология және сертификаттаудың ұлттық жүйесінің негіздері баяндалған. Бақылау мәні және оның сапасын бағалау әдістері ашылды. Тағамдық өсімдік шикізатын бағалау белгілері, өсімдік шаруашылығы мен мал шаруашылығы өнімдерін стандарттау ерекшеліктері, оның қауіпсіздік көрсеткіштері қарастырылды. Астық және дәнді, дәнді-бұршақты және майлы дақылдар тұқымдарының, картоптың, көкөністердің, жемістердің, техникалық дақылдардың, тұқымдардың, өсімдік тектес азықтардың, мал шаруашылығы өнімдерінің тұтынушылық қасиеттерінің сипаттамасына, стандарттау мен сәйкестігін растауға ерекше назар аударылды. Ауыл шаруашылығына еңбек және өнім сапасын басқарудың кешенді жүйесін енгізу тәжірибесі сипатталған.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 10
-
Патенттану және зияткерлік меншікті қорғау
Қазақстан Республикасында және әлемнің басқа елдерінде патенттік ғылымды ұйымдастыру негіздері туралы жалпы мәліметтер, ғылыми материалды жинау тәсілдерін талдау және зияткерлік меншіктің аналогтарын дұрыс пайдалану. Зияткерлік меншікті қорғау саласындағы қолданыстағы халықаралық заңнаманы, Қазақстан Республикасының және басқа да шет мемлекеттердің патенттік заңнамасын, өнертабысқа, пайдалы модельге патент беруге өтінімді ресімдеу және беру ережелері мен әдістерін зерттеу. Зияткерлік меншік объектілерін пайдалануға шарттық құқықтарды зерттеу.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Қазіргі кезеңдегі өсімдік қорғау заттары
Өсімдіктерді қорғаудың қазіргі заманғы химиялық құралдары, олардың әсер ету механизмі және пестицидтердің қоршаған ортаға әсері туралы білімді қалыптастыру: пестицидтер мен биопрепараттардың жіктелуі; агрономиялық токсикология негіздері; өсімдіктерді зиянкестерден қорғау құралдары, олардың препараттық нысандары және ауыл шаруашылығы дақылдарын қорғаудың интеграцияланған жүйесінде тиімді және қауіпсіз қолдану тәсілдері; өсімдіктерді аурулардан қорғау құралдары, олардың жіктелуі және оларды қолдану регламенті; ауыл шаруашылығы дақылдарын қорғаудың интеграцияланған жүйесінде тиімді және қауіпсіз қолдану тәсілдері.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 10
-
Агроландшафты егіншілік жүйесі
Әрбір ауыл шаруашылығы өндірісінің агроланшафты, даму себебі. Геоботаника мен ландшафттанудың ғылыми және технологиялық негіздері бойынша түсініктерді, білім мен іскерлікті қалыптастыру. Ландшафттардың қалыптасуы мен қалыптасуының ғылыми негіздерін; ландшафттардағы динамикалық тепе-теңдікті қолдау бойынша жұмыстарды ұйымдастыру мен ғылыми негіздерін; Ландшафттардың қалыптасуы мен қызмет етуінің даму тарихы мен аймақтық ерекшеліктерін зерттеу.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Cолтүстік Қазақстанның перспективалы және аз таралған дақылдары
Перспективалы және ұтымды аз таралған жемдік өсімдіктерді жануарлар үшін пайдалану. Морфологияның, биологияның ерекшеліктерін, физиологиялық және биохимиялық қасиеттерін, сондай-ақ республиканың әр түрлі топырақ-климаттық аймақтарында өсіруге ұсынылған оларды өсіру технологиясын зерттеу. Жем дайындау және жем сапасын жақсартудың ең тиімді тәсілдері.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Тәжірибе ісінің әдістемесі
Қазіргі ғылыми деректер және тәжірибелік іс жүйелері саласындағы түсініктерді, білімді, іскерлікті, оның тиімділігі мен тәжірибелік іс мәселелеріндегі ғылыми-техникалық прогресті анықтайтын факторларын қалыптастыру. Зертханаларда эксперименттерді, бақылауларды, есепке алуды және талдауларды жоспарлаудың жалпы принциптері мен кезеңдерін, далалық тәжірибені салу және жүргізу техникасын, сондай-ақ суару жағдайында және топырақ эрозиясы пайда болған аудандарда тәжірибе жүргізудің ерекшеліктерін меңгеру. Зерттеулерді жоспарлау, бақылау нәтижелері мен тәжірибелерді өңдеу және түсіндірудің статистикалық әдістері, олардың қаншалықты маңызды екенін бағалау, Нұсқалар арасындағы айырмашылықтарды анықтау және өнімнің математикалық моделін орнату.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Биотикалық және абиотикалық стресс жағдайында өнімділікті бағдарламалау
Биотикалық және абиотикалық стресс жағдайында өнімділікті бағдарламалау-қоршаған ортаның қолайсыз факторларына бейімделу қабілеті жақсартылған өсімдік сорттарын жасауға бағытталған пәнаралық сала. Бұл өсімдіктердің стресске төзімділігін қамтамасыз ететін генетикалық механизмдерді анықтау және күшейту үшін генетикалық, молекулалық және селекциялық тәсілдерді қолдануды қамтиды. Негізгі мақсат-өзгермелі орта жағдайында өнімділіктің тұрақтылығын, өнімділігін және сапасын арттыру.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 10
-
Селекциядағы бейімдеу технологиялары
Өміршең емес будандарды көбейту үшін мата мәдениетінің әдісін қолдану. Селекцияның негізгі әдістері. Жасушалық селекция. Ауыл шаруашылығы дақылдарының селекциясы және тұқым шаруашылығы туралы түсінік, ғылым және ауыл шаруашылығы саласы ретіндегі ерекшеліктері. Қазіргі заманғы талаптарға сәйкес а / ш дақылдарының тұқым шаруашылығын ұйымдастыру. Селекцияда адаптивті технологияны қолдану ерекшеліктері. Өсімдіктер селекциясының заманауи әдістері мен бағыттарымен танысу, - селекциялық ғылымның алдында тұрған мәселелер, - өсімдіктерді генетикалық және селекциялық жақсарту әдістері, - фенотип қалыптастырудағы тұқым қуалаушылық пен ортаның арақатынасы; - адамзаттың әл-ауқатын жақсартудағы селекцияның рөлі; - мутагендерден қоршаған ортаны қорғау қажеттілігі. - өсімдіктер селекциясындағы әлемдік жетістіктер және селекционерлердің жетістіктері туралы түсінік.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 8
-
ҚР перспективалы егістік және малазықтық дақылдар
Дәріс курсы Жабайы флора өсімдіктерінің жемдік қатынастарындағы перспективалы биологиялық ерекшеліктері, олардың қоректілігі мен жеуге жарамдылығы, мәдениетке енгізу мүмкіндігі бойынша материалдарды қамтиды. Табиғи және далалық жемдік жерлерді ұтымды пайдалану, жақсарту арқылы мықты жемдік базаны оқыту. Егістікте, шабындықтар мен жайылымдарда жемдік өсімдіктерді өсіру әдістерімен таныстыру; шабындықтар мен жайылымдар өсімдіктерінің биологиялық - морфологиялық ерекшеліктерін зерттеу; жерді тиімді пайдалану, топырақтың құнарлылығын сақтау және арттыру бойынша ұсыныстар беру; табиғи мал азығы алқаптарының және далалық мал азығы азығының өнімділігін арттыру жолдарын, олардың құнарлылығын бағалай отырып негіздеу; жоғары сапалы мал азығын дайындаудың қазіргі заманғы технологияларымен, сепкіш және табиғи мал азығы алқаптарын ұтымды пайдаланумен таныстыру.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Егістік дақылдарын өндіру ресурс сақтау технологиясының агробиологиялық негіздері
Ресурс үнемдеуші егіншілік. No-Till технологиясы, топырақты ең аз өңдеу, дәл егіншілік технологиясы. Мақсаты, олардың пайдалану артықшылықтары. Топырақты саралап өңдеу, тыңайтқыштарды және өсімдіктерді қорғау құралдарын енгізу. Дәл егіншілік технологиясына арналған навигациялық аспаптар мен жабдықтар. Өсімдік шаруашылығындағы нанотехнологиялар.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Агрономиядағы модельдеу
Агробиохимия және агроэкология бойынша көптеген математикалық модельдерді сенімді бағдарлауға мүмкіндік беретін базалық мәліметтер, дайын модельдерді жүзеге асыратын бағдарламалардың жұмысымен таныстыру, сонымен қатар өз зерттеулерінде математикалық үлгілеу әдісін белсенді қолдануға қызығушылығын ынталандыру.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ауылшаруашылығы дақылдарының сорттары мен будандарын алу және көбейтудегі қазіргі әдістер
Магистранттардың мәдени өсімдіктердің жаңа сорттарын құру, олардың өнімділігін арттыру, ортаның қолайсыз факторларына төзімділігі, сондай-ақ жасушалық және гендік-инженерлік әдістерге негізделген өсімдік өнімдерінің сапасы саласында білім алуы. Білім алу студенттерге салауатты тамақтануға, денсаулық сақтауға және қоршаған ортаны қорғауға байланысты экономикалық, әлеуметтік және экологиялық мәселелерді шешу саласындағы түсініктерді қалыптастыру үшін қажет.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 8
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Агрономия тарихы мен философиясы саласында кешенді зерттеулерді кәсіби деңгейде көрсету және қолдану, ауыл шаруашылығы ғылымдарының өзекті методологиялық және философиялық мәселелері туралы түсінікке ие болу, ғылыми зерттеу әдістерін, психологиялық-педагогикалық қызмет негіздерін және тереңдетілген коммуникативтік дағдыларды, әсіресе кәсіби салада өздерін жүзеге асыру үшін шетел тіліндегі білімді меңгеру. Жоғары оқу орнында (КС) білім беру және ғылыми үдерісті жоспарлау мен ұйымдастырудың негізгі талаптарын, сондай-ақ оқытылатын пәндердің мазмұнын және студентке бағытталған оқыту мен бағалау қағидаларын білу.
- Қазіргі заманғы ғылыми әлемдік әдістер мен терминологияны шет тілінде қолдану, ғылыми эксперименттер жүргізу кезінде қолданбалы статистикалық өңдеу бағдарламалық құралдарын пайдалану дағдыларын пайдалану, ауыл шаруашылығы ғылымдары саласында ғылыми-зерттеу есептерін, шолулар мен ғылыми жарияланымдарды дайындау мақсатында. Оқу сабақтарын жүргізу кезінде кәсіптің ерекшеліктерін ескеру, оқу үдерісіне инновацияларды енгізу, ғылыми нәтижелілікті және жарияланым белсенділігін арттыру, ұлттық және халықаралық деректер базаларымен жұмыс істеу (КС).
- Өсімдік шаруашылығы мен селекцияда жаңа сорттар мен гибридтерді шығару үшін ресурстарды үнемдеудің агробиологиялық негіздерін, қазіргі заманғы және бейімделген технологияларды пайдалануға қатысты әлемдік ғылымның заманауи жетістіктерін жинау және түсіндіру және өсімдіктердің гендік қорын толықтырудың селекциялық-биотехнологиялық әдістері саласында әртүрлі әдіснамалық тәсілдерді қолдануға дайындығын білдіру.
- Нақты егіншілік басқару кезінде дәлелдерді қалыптастыру және әртүрлі аймақтық егіншілік жүйелерінде өсірілетін ауыл шаруашылығы дақылдарын қорғау үшін заманауи құралдар мен биологиялық бақылауды таңдауда шешім қабылдау. Өсімдік тектес азықтардың агрохимиялық талдауларын, топырақ пен топырақтың сапасын зертханалық бақылауды ұйымдастыра және өткізе білу (КС), топырақтың оңтайлы құнарлылығы мен агроэкожүйелердің модельдерін, сорттың модельдері мен өнімді жоспарлауды әзірлей білу.
- Әр түрлі өсіру аймақтарына перспективалы далалық, жемдік және кең таралмаған дақылдарды енгізу бойынша кәсіби білімді қолдану. Нормативтік құқықтық актілерді және психологиялық-педагогикалық және пәндік білімдерді біріктіру қағидаттарын білу, оқу-әдістемелік жұмыстарды жүргізу және әдістемелік құзыреттілікті дамыту, кәсіби біліктілікті арттыру (КС).
- Өсімдік шаруашылығы өнімдерін сәйкестігін растау бойынша стандарттау және сертификаттау жөніндегі нормативтік құқықтық құжаттарды практикада қолдану, сондай-ақ ауыл шаруашылығы дақылдарының өнімділігі мен сапасын арттыруға бағытталған өндірістік міндеттерді шешу (КС), зияткерлік меншік объектілерін қорғау саласында халықаралық және патенттік заңнаманы РК және шетелде қолдану, өнертабысқа, пайдалы модельге патент беруге өтінім дайындау және беру.
- Ғылыми мақаланы, есепті, патентке өтінімді және диссертацияны түрінде ғылыми-зерттеу жұмысының нәтижелерін жалпылау. Әртүрлі пәндер аясында алынған білімді біріктіру және қазіргі заманғы өсімдік шаруашылығы, бейімделген егіншілік және инновациялық селекция әдістері саласында ғылыми-зерттеу міндеттерін шешу үшін сын тұрғысынан ойлау тәсілдерін көрсету, бұл докторантурада оқуды жалғастыруға мүмкіндік береді. Ғылыми зерттеулер әдіснамасын, кәсіби саладағы заманауи үрдістерді және білім алушылардың ғылыми зерттеулерінің ерекшеліктерін білу, білім алушылардың ғылыми зерттеулерге деген мотивациясын және белсенділігін арттыру стратегияларын қолдану (КС).
Ұқсас БББ
7M08101 Агрономия
Қазақ ұлттық аграрлық зерттеу университеті
7M08101 Агрономия
Торайгыров университеті
7M08101 Агрономия
Ахмет Байтұрсынов атындағы Қостанай өңірлік университеті
7M08101 Агрономия
М.Қозыбаев атындағы Солтүстік Қазақстан университеті
7M08101 Агрономия
Семей қаласының Шәкәрім атындағы университеті