Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

7M01704 Орыс тілінде оқытпайтын мектептеріндегі орыс тілі мен әдебиеті (1) в QYZPU

Пәндер

  • Орыс тілі мен әдебиетін оқыту жүйесіндегі білім беру инновациялары

    Курстың мақсаты: магистранттарды инновациялық қызметке дайындау: педагогикалық инновациялар теориясы мен тәжірибесі туралы ақпаратпен қамтамасыз ету, лингводидактикадағы инновациялық әдістерді енгізудің ерекшеліктері; болашақ тіл мұғалімдерін жаңадан қабылдау, шығармашылықпен өзін-өзі тану үшін инновациялық дайындықты қалыптастыру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қазіргі орыс тіліндегі белсенді үрдістер және қазіргі тілдік жағдай

    Курс лингвистикалық зерттеулердің әдістері мен технологиялары туралы түсініктерді қалыптастыруға бағытталған. Пәнді оқу нәтижесінде магистранттарда зерттеудің паспорттық деректерін (өзектілігі, мақсаттары, міндеттері, жаңашылдығы және т.б.) қалыптастыру; зерттеу мақсатына жету кезеңдерін анықтау, әр кезеңнің әдіснамасын негіздеу қабілеті әзірленеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Менеджмент

    Курс менеджменттің мазмұнын ашып, қазіргі заманғы басқарудың негізгі принциптері мен әдістерін, сондай ақ ұйымның өмір сүруін және бәсекеге қабілеттілігін қамтамасыз етудегі рөлін, басқарушылық қызметтің әртүрлі түрлерін жүзеге асырудың нақты дағдыларын, басқару жүйелерін және жобалық талдауды қалыптастырады, сондай-ақ басқарудың даму тарихын қарастырады. болашақ менеджерлердің кәсіби біліктілігі мен дағдыларын қалыптастыруға қызмет етеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 2
  • Қазіргі әдебиеттегі Интертекст

    Пәнді меңгеру мақсаты: мәтіннің өзіндік интертекстуалды талдауын, сонымен қатар коммуникативтік және әлеуметтік-мәдени жағдайларды қалыптастыру. Интертекстуалдылық туралы білімді қазіргі әдебиеттің анықтаушы қасиеттерінің бірі ретінде жүйелеу. Интертекстуалды механизмдерді түсінуге негізделген оқытудың қосымша мүмкіндіктерін және басқа да коммуникативтік өзара іс-қимылды ашу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Институционалдық дискурс: оқыту технологиялары

    Курс пәнаралық зерттеулер теориясымен, дискурс-талдау технологиясымен таныстырады. Оны зерттеу институционалдық дискурсты, оның жанрларын, лингвостилистикалық ерекшеліктерін ғылыми талдаудың базалық дағдыларын меңгеруді көздейді; семиозистің конструктивистік аспектісін анықтау қабілетін қалыптастырады, ол әлеуметтік-мәдени шындықты құрастыруды және қайта құруды көздейді; кешенді (пәнаралық) зерттеуді жүзеге асыруға дайындықты әзірлейді .

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Шетел тілі (кәсіби)

    Меңгерілген тілдік білім мен сөйлеу біліктерін жүйелеу. Шет тілінде ауызша қарым-қатынас формаларының дағдыларын жетілдіру, баяндамалар мен хабарламалармен таныстыру, кәсіби қарым-қатынасты жүзеге асыру. Жазбаша дағдыларды жетілдіру. Қазіргі заманғы техникалық құралдар мен ақпараттық технологияларды пайдалана отырып, кәсіби саладағы коммуникативтік міндеттерді шешуді жетілдіру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 2
  • Білім беру жүйесіндегі білім беру инновациялары

    Курстың мақсаты: магистранттарды инновациялық қызметке дайындау: педагогикалық инновациялар теориясы мен тәжірибесі туралы ақпаратпен қамтамасыз ету, лингводидактикадағы инновациялық әдістерді енгізудің ерекшеліктері; болашақ тіл мұғалімдерін жаңадан қабылдау, шығармашылықпен өзін-өзі тану үшін инновациялық дайындықты қалыптастыру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Әдеби үрдістің эстетикалық негіздері

    "Әдеби үрдістің эстетикалық негіздері" оқу пәнінің мақсаты: - әдеби үрдістің құрылымы, факторлары және формалары туралы тарихи-теориялық түсініктерді қалыптастыру, - еуропалық және орыс әдебиетіндегі көне дәуірден жаңа уақытқа дейінгі көркемдік жүйелердің, бағыттардың, стильдердің пайда болуы, дамуы мен ауысуының Тарихи реттілігі туралы білімді тереңдету.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қазіргі әдебиеттанудың мәселелері

    Курстың мақсаты: әдебиеттанудың өзекті мәселелерін қарастыру, қазіргі әдебиеттанудың құрылымы мен негізгі әдістемелік бағыттары туралы түсінік беру. Зерттеу пәні қазіргі заманғы әдеби сынның өзекті мәселелері болып табылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Мифопоэтикалық мәселелер

    зерттелетін пәннің орталығы - прозаның мифопоэтика ретінде белгілі қасиеттерін зерттеу. Гуманитарлық ғылымдар үшін философиялық, әлеуметтік және әлеуметтік, мәдени, әдеби және лингвистикалық аспектілерде миф пен мифопоэкти зерттеу білімнің басым бағыттарының бірі болып табылады. Жалпыланған көркемдік пішіндегі миф қоғамның рухани тарихын және оның моральдық-этикалық көзқарастары туралы ақпаратты қамтиды.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Филологиядағы компьютерлік технологиялар

    Пән лингвистикалық зерттеулерді жүргізуде компьютерлік технологияларды қолдану кезінде қажетті құзыреттілікті қалыптастыруды көздейді. Курс компьютерлік технология құралдарымен лингвистикалық материалмен жұмыс істеудің техникасы мен тәжірибесін меңгеруге, Лингвистикада зерттеудің статистикалық және математикалық әдістерін қолдана білуге ықпал етеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Басқару психологиясы

    Басқарудың ғылыми-әдістемелік негіздері. Басқарудың психологиялықтеорияларының дамуы. Басқару психологиясының жалпы теориялық мәселелері. Басқарушылық ісәрекетті талдау. Менеджердің тұлғалық ерекшеліктері. Басқару міндеттерінің психологиялық ерекшеліктері. Меншік психологиясы. Басқарушының кәсіби іс-әрекеті. Басқару субъектісінің қызметтері. Басқарушылық қарым-қатынас психологиясы. Қызметкерлердің психологиялық сипаттамалары. Қызметкерлерді ынталандыру психологиясы. Ұйымның адам ресурстарын басқару технологиясы. Ұйымның кадрлық саясатын психологиялық қолдау. Ұйымдағы дау-дамалар психологиясы. Тұлғаның кәсіби деформациясының алдын алу технологиялары.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 2

Оқыту нәтижелері

  • «Менеджмент» міндетті компонентін оқу нәтижесінде 1-жылдық және 1 жылдық магистранттар: Басқаруды дамытудың теориялық және әдіснамалық негіздерін, басқару мазмұнын, басқару білімдер жиынтығын, басқарушылық қызметтің әртүрлі түрлерін жүзеге асыруда алынған дағдыларды меңгеру
  • Білім беру ұйымдары субъектілерінің өзара қарым-қатынастарының басқарушылық негіздерін түсіндіреді
  • Бірлескен жұмыс барысында қатысушылардың іс-әрекетін үйлестіру міндеттерін айқындау, ұйымдағы қызметкерлер арасындағы қатынастарды басқару және қарым-қатынас жүйесін белгілеу; ұйымдағы қызметкерлердің кәсіби қасиеттерін басқару және бағалау әдістері, оның ұйымдағы басқа адамдармен және топтармен өзара әрекеттесуі; көшбасшылық мәселелерін анықтай алады
  • Әлеуметтік, институционалдық, жеке деңгейлерде білімді басқару психологиясы саласында терең білімі бар басқарушы көшбасшысының ашық танымдық ұстанымын, метакогнитивті тәжірибені пайдаланады;
  • ішкі және сыртқы лингвистикаларда қолданылатын әдістер мен тәсілдердің білімін және олардың зерттеу әлеуетін интеграциялау;
  • жеке білім контекстіне қосу мақсатында формализация, талдау және бағалау (интерпретация, жүйелеу, жіктеу, салыстыру, салыстыру және т. б.) рәсімдері арқылы жүйедегі филологиялық білімдерді өзектендіру;
  • ғылыми мәселелерді шешу кезінде дербестік пен өзіндік тәсілді көрсете білу; кәсіби деңгейде тапсырмаларды өз бетінше жоспарлау және шеше білу;
  • Түзету-тәрбие процесін жобалау, педагогикалық қызметтің нәтижелерін жоспарлау, ұйымдастыру, диагностикалау және болжау, оқылатын саладағы білім мен түсініктерді, арнайы педагогикадағы білім эементтерін көрсету;
Top