7M01704 Орыс тілінде оқытпайтын мектептеріндегі орыс тілі мен әдебиеті в QYZPU
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Орыс тілінде оқытылатын емес аудиторияда орыс тілі мен әдебиетін оқыту саласындағы педагогикалық, ғылыми, басқарушылық қызметті жүзеге асыру үшін іргелі және қолданбалы білімі бар педагогика ғылымдарының магистрлерін дайындау.
-
Академиялық дәреже Магистратура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
-
Оқу мерзімі 2 года
-
Кредиттер көлемі 120
-
Білім беру бағдарламаларының тобы M018 Орыс тілі мен әдебиетінің педагогтерін даярлау
-
Білім беру саласы 7M01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 7M017 Тілдер және әдебиет бойынша педагогтарды даярлау
Пәндер
-
Қазақстандық мәдениетаралық коммуникация контекстіндегі орыс тілі
Пәннің мақсаты-магистранттарда Қазақстан халықтарының тілдері мәдениетінде ойлау және мінез-құлық стереотиптерін назарға ала отырып, оның тілдік, пәндік және іс-әрекеттік формаларында мәдениетаралық қарым-қатынас дағдыларын қалыптастыру; мәдени шындық ретінде Тіл туралы түсінік беру; Қазақстандағы әлеуметтік құбылыс және коммуникация ретінде орыс тілінің проблемаларына байланысты мәдениетаралық қарым-қатынас мәселелерінде бағдарлануға үйрету; жаһандану жағдайында қазіргі коммуникация тілдері туралы түсінік беру; тіл-мәдениет-қоғам өзара іс-қимыл мәселесі туралы түсінік қалыптастыру; мәдениетаралық және мәдениетті тіл призмасы арқылы талдау.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Зерттеу дизайны және білім берудегі этика
Магистратура студенттері зерттеу сұрақтарын құрастыруды, әдістемені таңдауды, деректерді жинау құралдарын әзірлеуді және деректерді талдау процедураларын жоспарлауды қоса алғанда, зерттеу дизайнының әртүрлі аспектілерін зерттейді. Сонымен қатар, курс деректердің құпиялылығы, зерттеуге қатысушылардың құқықтары мен әл-ауқаты сияқты білім беру зерттеулерін реттейтін этикалық нормалар мен стандарттарға баса назар аударады. Оқыту білім беру саласында жоғары сапалы және этикалық зерттеулер жүргізу үшін магистранттарға қажетті дағдыларды бере отырып, ғылыми жобаларды жобалау және жүзеге асыру үшін алынған білімді практикалық қолдануды қамтиды.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Гендерлік лингвистика
Пәннің мақсаты тілдің әлеуметтік қызметтерін зерттеу, гендерлік және феминистік көзқарас мәселелері туралы идеяларды қалыптастыру және оны қазіргі заманғы социологиялық тәжірибеде қолдану негізінде кәсіби және әлеуметтік құзыреттілікті дамыту, гендерлік-рөлдік мәселелер саласындағы білімдерді жүйелеу, педагогтар арасында эгалитарлы-постэгалитарлы дүниетанымды қалыптастыру.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Ғылым тарихы мен философиясы
Философия және ғылым тарихы пәні студенттерге ғылыми әдістің дамуы жағдайында ойлау эволюциясы туралы түсінік береді. Студенттер сыни ойлау және салыстырмалы талдау дағдыларын қолдана отырып, негізгі философиялық ұғымдарды және олардың ғылыми жаңалықтарға әсерін талдайды. Олар ғылыми парадигмаларды қалыптастырудағы идеологиялардың әсерін бағалайды, білімге әртүрлі көзқарастарды салыстыру және бағалау үшін интеллектуалды дағдыларды пайдаланады. Тарихи контексттерді талқылау және зерттеу арқылы студенттер ақпаратты талдау және синтездеу дағдыларын дамытады, философия мен ғылымның байланысын терең түсінуді дамытады .
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Коммуникация менеджменті
Пәннің мақсаты магистранттар арасында қоғамдық қатынастарды дамытудағы стратегиялық және тактикалық міндеттерді шешу мақсатында адамдардың, олардың топтарының, әлеуметтік және саяси формациялардың ақпараттық өзара әрекеттесу ағындарын ғылыми басқару ретінде коммуникациялық менеджменттің тұжырымдамалық негіздері туралы жүйелі білімдерді қалыптастыру. Курстың мақсаты: магистранттардың коммуникациялық менеджменттің теориялық ережелері, мәні, үдерісі, қызметтері, қызметтің әртүрлі салаларындағы ерекшеліктері мен жағдайлары туралы түсініктерін дамыту; пәндік қызметтің әртүрлі салаларында ақпараттық өзара әрекеттесуді басқару дағдыларын, тиісті бөлімдерде жұмыс істеу және консалгтингтік қызмет көрсету үшін коммуникациялық зерттеулер жүргізудің әдіс-тәсілдерін меңгеруіне ықпал ету; коммуникациялық менеджментті ұйымдастырудың технологиялары мен әдістерін білу.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Әдебиеттерді талдау, білім берудегі теориялық және тұжырымдамалық негіздер
Курс барысында магистранттар ғылыми зерттеулерге сыни талдау жасайды, өзіндік зерттеу тәсілдерін әзірлейді және білім беру саласындағы негізгі тұжырымдамалар мен тенденцияларды түсіну үшін салыстырмалы талдау дағдыларын қолданады. Әрбір тапсырма сыни тұрғыдан ойлау және ғылыми материалдармен аналитикалық жұмыс істеу дағдыларын дамытуға бағытталған, бұл магистранттарға пән саласын тереңірек түсінуге ғана емес, сонымен қатар өздерінің ғылыми жобаларын жасауға дайындалуға көмектеседі.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Мәдениетаралық қарымқатынас
Пәннің мақсаты кәсіби қызметтің әртүрлі салаларында, сондай-ақ ғылыми-зерттеу саласында тілдік, әлеуметтік-мәдени, мәдениетаралық, ұлтаралық қарым-қатынасты қамтамасыз ету үшін мәдениетаралық коммуникация бойынша лингвистикалық білім жүйесінде кәсіби құзыреттілікті қалыптастыру; мәдениетаралық интеграция жағдайында болашақ магистрлердің коммуникативтік құзыреттілігінің негізін қалау.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Академиялық жазылым
Пән академиялық контексте жазбаша сөйлеу дағдыларын дамытады. Курс ғылыми мәтіннің құрылымын, зерттеу және дәлелдеу әдістерін, дәйексөздер мен сілтемелер ережелерін зерттеуді қамтиды. Магистранттар ғылыми эсселерді, рецензиялар мен зерттеу мақалаларын жоспарлау, жазу және редакциялау әдістерін, академиялық этика мәселелерін және жұмысты пішімдеу ережелерін меңгереді. Тәжірибелік тапсырмалар мен кері байланыс арқылы магистранттар академиялық пікірталас аясында өз ойларын анық, логикалық және дәлелді жеткізу қабілетін дамытады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Лингводидактиканың өзекті мәселелері
Лингводидактиканың өзекті мәселелері пәнін меңгеру мақсаты - тілдерді оқытудың лингводидактикалық негіздері бойынша теориялық білімдердің қажетті жиынтығын меңгеру негізінде магистранттардың болашақ кәсіби қызметінде заманауи әдістерді, ұйымдастыру формалары мен технологияларын қолдануға дайындығын қалыптастыру болып табылады, ал бұл өз кезегінде педагогикалық білім беру магистрлерінің кәсіби құзыреттілігінің құрамдас бөлігі болып табылатын лингвистикалық және әдістемелік құзыреттілік негіздерін кеңейту және тереңдетуге септігін тигізеді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Шетел тілі (кәсіби)
Курс супер-базалық стандарт (С1) деңгейінде шет тілін оқыту үдерісінде шетел тілін практикалық меңгеруді қамтамасыз етуге, магистранттардың лингвистикалық емес оқыту бағыттары бойынша мәдениетаралық және коммуникативтік құзыреттілігін қалыптастыруға бағытталған. Пән магистранттардың кәсіби қызметі аясында тілдік дағдыларын кеңейтеді және жетілдіреді. Курс магистратураның пәндік саласына сәйкес нақты лексиканы, терминологияны және коммуникациялық стратегияларды зерттеуді қамтиды. Студенттер болашақ мансабында туындауы мүмкін кәсіби мәтіндермен, құжаттамалармен және коммуникациялық жағдайлармен таныстырылады. Тыңдау, оқу, жазу және сөйлеу арқылы студенттер кәсіби жағдайда шет тілінде тиімді қарым-қатынас жасау дағдыларын дамытады. Презентация, келіссөздер жүргізу және жазбаша хат алмасу дағдыларын дамытуға ерекше көңіл бөлінеді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Сапалы зерттеулер және деректерді талдау
Пән білім беру зерттеулерінде қолданылатын сапалы әдістерді тереңдетіп оқытады. Магистратура студенттері сұхбат, фокус-топтар, бақылау және құжаттарды талдау сияқты әртүрлі мәліметтер жинау әдістерімен таныстырылады. Сапалы ақпаратты жинау, жазу және талдау процесін зерттеңіз, нәтижелерді түсіндіру және сапалы деректерден қорытынды жасау дағдыларын дамыту. Сапалық әдістерді қолдану кезінде зерттеу нәтижелерінің негізділігі мен сенімділігін қамтамасыз ету принциптерін талдаңыз. Меңгереді: Сапалық тәсіл. Теориялық негіз және зерттеу сұрақтары. Зерттеу дизайны: кейс-стади. Мәліметтерді жинау (сұхбат, бақылау).
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Жоғары мектеп педагогикасы
Жоғары мектептің педагогикасы- Қазіргі әлемдегі жоғары білім. Жоғары мектеп педагогының кәсіби-педагогикалық мәдениеті. Педагогикалық қарым-қатынас. Жоғары мектептің педагогикалық процесс теориясы. Жоғары мектеп дидактикасы. Жоғары кәсіптік білімнің мазмұны. Оқу процесін басқару. Жоғары мектепті оқытудың әдістері мен формалары. Жоғары мектептің тәрбие теориясы. Жоғары мектептің ғылыми қызметінің теориясы. Педагогикалық технологиялар. ЖОО-ны басқару
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Сандық зерттеу және деректерді талдау
Курс барысында магистранттар білім беру деректерін талдау үшін қолданылатын әртүрлі статистикалық әдістерді, соның ішінде сипаттамалық және қорытынды статистиканы, корреляциялық талдауды, регрессиялық талдауды және факторлық талдауды меңгереді. Олар сондай-ақ сынамаларды алу, деректерді жинау және өлшеу құралдарының сенімділігі мен негізділігін бағалау принциптерімен танысады. Курс магистранттарға заманауи статистикалық бағдарламалық қамтамасыз етуді пайдалана отырып, өз бетінше зерттеулер жүргізуге және білім беру деректерін талдауға мүмкіндік беретін теориялық негіздер мен практикалық дағдыларды қамтиды.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Филологиялық білім берудің тарихы мен әдістемесі
Пәннің мақсаты қазіргі әдістемелік зерттеулер негізінде әртүрлі әдеби мектептерді олардың өзара әрекеттесуін ескере отырып, магистранттар арасында оның дамуының негізгі кезеңдерінде филологияның тарихы мен әдістемесі туралы түсініктердің толық жүйесін және филологиялық білім беруді қалыптастыру. Міндеттері: заманауи әдістер мен әдістемелерді қолдана отырып, басқа мамандар жүргізген ғылыми зерттеулердің нәтижелерін білікті талдау, түсініктеме беру, қаорытындылау және қорытындылау дағдыларын меңгеру; XVIII-XXI ғасырлардағы тарихи-әдеби үдерістің теориялық үлгілері туралы түсініктерін қалыптастыру; әдебиет тарихының фактілеріне және оларды теориялық түсіну формаларына тарихи көзқарасты қалыптастыру; әдебиеттанудағы мәтінаралық тәсілдің мәнін зерттеп, мәтінаралық талдау дағдыларын меңгеру.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Педагогикалық риторика
Пәннің мақсаты педагогтың коммуникативтік және риторикалық құзыреттілігін қалыптастыру; мұғалімнің кәсіби қызметіне тән педагогикалық қарым-қатынас ерекшелігін, коммуникативтік-сөйлеу жағдайларының ерекшеліктерін ұғыну; кәсіби маңызды пікірлерді талдау және құру тәжірибесін меңгеру; жаңа тұрақты өзгермелі жағдайларда алған білімін және қалыптасқан білімдерді қолдана алатын, әртүрлі кәсіби міндеттерді өз шешімін іздеуге және табуға қабілетті креативті ойлайтын тілдік тұлғаны дамыту.Педагогикалық риторика курсы магистранттарда өз сөзін сын тұрғысынан ұғынуға, білім алушылардың сөздерінде коммуникативтік кемшіліктерді жоюға қабілетті қалыптастыруға тиіс.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Педагогикалық қарым-қатынас мәдениеті
Пәннің мақсаты - педагогикалық қарым-қатынастың ерекшеліктерін, мұғалімнің кәсіби қызметіне тән коммуникативтік-сөйлеу жағдайларының ерекшеліктерін ұғыну; тиімді педагогикалық қарым-қатынастың негізгі тәсілдерін үйрету; білім алушыларды педагогикалық қарым-қатынастың негізгі формаларымен таныстыру; Педагогикалық этикет формаларын меңгерумен байланысты дағдыларды қалыптастыру. Пәнді меңгеру нәтижесінде алған теориялық білімдер мен практикалық дағдыларды түлектер педагогикалық және қолданбалы қызметте қолдана алады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Әлемдік мәдениет контекстіндегі орыс әдебиеті
Пәннің мақсаты - әртүрлі мәдени феномендерді салыстырмалы талдау қабілетін қалыптастыру; өнердің әртүрлі түрлерінің ерекшеліктерін меңгеру және әдебиеттің рөлі мен ерекшелігін түсіну; орыс мәдениетінің әмбебап константаларын таныстыру және меңгеру; орыс мәдениетінің негізгі сипаттамалары неғұрлым мәнерлі және толық ұсынылған мәтіндер корпусын меңгеру; кең тарихи-мәдени контексте жазушылардың жеке әдеби шығармалары мен шығармашылығын өз бетінше түсіну және талдау қабілетін дамыту.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Орыс тілі мен әдебиетін жоғары мектепте оқыту әдістемесі
Пәннің мақсаты Қазақстандағы білім беруді дамытудың негізгі үрдістерін, оның мазмұнын, оқыту технологияларын игеру. Курсты оқу барысында магистрант оқытушының кәсіби-педагогикалық мәдениетінің негіздерін, педагогикалық қызметте талап етілетін дағдылар мен дағдыларды меңгереді; халықаралық тәжірибе негізінде нормативтік және құқықтық актілерді, оқу жоспарларын, оқу бағдарламаларын жобалау, оқу процесін практикалық ұйымдастыру және оқыту әдістемесін қолданады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Әдебиеттанудағы ақпараттық ресурстар
Пәннің мақсаты қазіргі заманғы электрондық ресурстарды түсіну және практикада қолдану қабілетін қалыптастыру; ақпараттық технологиялардың құрамын, функциялары мен пайдалану мүмкіндіктерін түсінетіндігін көрсету; әдебиеттану және фольклористика саласында ғылыми зерттеулер жүргізу процесінде ақпараттық технологияларды қолдану принциптерін түсіндіру; кәсіби бағдарланған ақпараттық жүйелерде деректерді жинау, орналастыру, сақтау, жинақтау, қайта құру және беру технологияларын пайдалану; кәсіби қызметте бағдарламалық қамтамасыз етудің әртүрлі түрлерін, соның ішінде арнайы түрлерін пайдалану; компьютерлік және телекоммуникациялық құралдарды қолдану; орыс тілі мен әдебиеті мұғалімінің кәсіби қызметінде ақпараттық технологияларды қолданумен байланысты мәселелерді шешу; әдеби сайттар мен Интернет порталдарды дербес әзірлеу; өз бетінше сатып алу және пайдалану, оның ішінде қазіргі заманғы ақпараттық технологиялардың көмегімен кәсіби қызметті сәтті және тиімді іске асыру үшін қажетті жаңа білім мен іскерліктер.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Жоғары мектептегі оқыту технологиялары
Пәннің мақсаты магистранттарда жоғары мектепте оқыту технологиялары туралы, педагогикалық ЖОО-дағы филологиялық пәндер жүйесі туралы, олардың педагогикалық бағыттағы түлектерді кәсіптік даярлаудағы орны туралы біртұтас түсінік қалыптастыру. Курсты оқу барысында магистранттардың жоғары білім беруді дамытудың қазіргі кезеңіндегі кәсіби міндеттерді шешу үшін әдістемелік ғылым мен білім берудің заманауи мәселелері туралы білімдерін қалыптастыру.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Басқару психологиясы
Магистранттар көшбасшылықтың психологиялық аспектілерін талдайды, оның ішінде мотивация, көшбасшылық, коммуникация және жанжалдарды басқару. Персоналды басқарудың психологиялық әдістеріне және ұйымдық өзгерістерге ерекше назар аударылады. Магистратура студенттері күрделі жағдайларда талдау және шешім қабылдау дағдыларын қалыптастыра отырып, оқу орындарын басқаруға психологиялық тұжырымдамаларды қолдануды зерттейді. Курс сонымен қатар магистранттарды білім беру ортасында тиімді көшбасшылық пен басқаруға дайындауға арналған кейс-стадилер мен сценарийлерді қамтиды.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Әдеби бағыттар мен мектептер
Пәннің мақсаты - әдебиеттанудағы негізгі бағыттар мен мектептер туралы білімді жүйелеу, категориялық аппаратты меңгеру, негізгі теориялық-әдеби ұғымдарды жүйелі бірлікке келтіру.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Қазіргі әдебиеттанудың өзекті мәселелері
Пәннің мақсаты - Қазіргі әдебиеттанудың өзекті мәселелерін қарастыру, қазіргі әдебиеттанудың құрылымы мен негізгі әдіснамалық бағыттары туралы түсінік беру; әдебиеттанудың негізгі іргелі және жеке ұғымдарын қамтитын ұғымдық аппаратты қалыптастыру. Курста қазіргі әдебиеттанудың методологиясындағы өтпелі үрдістер, жалпы мәдени процесс ретінде әлем карталарының динамикасы және оның заңдылықтары; қазіргі филология ғылымындағы өтпелі үрдістер және олардың заңдылықтары; отандық әдебиеттанудың дәстүрлі ғылыми парадигмасын сипаттайтын негізгі параметрлер; қазіргі әдебиеттанудағы әдіснамалық қондырғыларды ауыстыру үрдісі туралы түсінік беріледі.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
АКТ және БАҚ ақпараттық сауаттылығы
Пәннің мақсаты БАҚ және ақпараттық сауатты мұғалімдерді даярлау. Ақпараттық сауаттылық ақпаратқа қол жеткізудің, оны бағалау мен этикалық пайдаланудың маңыздылығын, ал медиасауаттылық бұқаралық ақпарат құралдарының қызметтерін түсінуге, осы қызметтерді орындау сапасын бағалауға және өзін-өзі көрсету мүддесінде БАҚ-пен ұтымды әрекеттестікке түсуге бағытталған. Педагогтарға арналған БАҚ және ақпараттық сауаттылықты арттыру бағдарламасы екі тәсілді де біріктіреді. БАҚ және ақпараттық сауаттылықты оқыту теориясын концептуалдаудың айырмашылықтары мен нұсқаларына, қолданылатын нақты нысандар мен технологияларына қарамастан, олар іздестіру дағдыларын дамыту қажеттілігі мен БАҚ және ақпараттық арналармен мағыналы әрекеттесу қабілетін көрсететін құзыреттермен байланысты.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Сыни тұрғыдан ойлау және ғылыми сауаттылық
Пәннің мақсаты магистранттарды орыс тілі мен әдебиетін оқытуда сыни ойлаудың негізгі тәсілдеріне үйрету, сыни ойлаудың теориялық және әдіснамалық негіздерін қарастыру, сонымен қатар оларды ғылыми және практикалық зерттеу тәжірибесінде жүзеге асыру. Курсты оқу барысында магистранттарда курс бойынша білімді лингвистикалық құбылыстарды талдау кезінде қолдану қабілетін қалыптастыру; дискурсты сыни талдау дағдылары; сыни талдау әдістерін қолдана отырып, эмпирикалық материалды талдау; лингвистикалық теорияларға сыни талдау беру; лингвистикалық, сөйлеу, әлеуметтік-лингвистикалық, әлеуметтік-мәдени, стратегиялық сынды құрамындағы құрылымдық компоненттері бар коммуникативтік құзіреттілікті талдау.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Өзін-өзі реттеу қағидаларын пайдаланады, өмірдің барлық жағдайына төзімді, белсенді өмір салтын ұстанады, жаңа білімге деген ашықтығын көрсетеді, ақпаратты алу және талдау үшін зерттеулік қызығушылық танытады.
- Әртүрлі қауымдастықтарда 3 тілде де жеңіл байланыс орната алады, идеяларды тиімді жеткізу дағдыларын меңгерген, топты басқара да және оның бір бөлігі де бола алады, инклюзивті орта құра алады, жаңа білімге бейімді және ашық.
- Орыс тілінде оқытылатын емес аудиторияға оқыту технологияларын және орыс тілі мен әдебиетін оқытудың нақты әдістерін жетік меңгерген.
- Филология саласындағы қазіргі ғылыми парадигма және оның даму динамикасы, филологиялық зерттеулердің әдіснамалық принциптері жүйесі мен әдіснамалық техникасы туралы білімдерін көрсете алады.
- Қарым-қатынастың әртүрлі салаларында қабылданған коммуникативтік стратегиялар мен тактикаларды, риторикалық, стилистикалық және тілдік нормалар мен әдістерді меңгереді.
- Тәжірибеде зерттеу және цифрлық дағдыларды, маркетингтік зерттеулер нәтижесінде алынған ақпаратты және менеджменттегі озық тәжірибелерді салыстырмалы талдауды пайдаланады.
- Әдістеме (тәсілдер, принциптер, логика, зерттеу әдістері, деректерді талдау, нәтижелерді тестілеу және т.б.) және ғылыми зерттеулерде этикалық принциптерді сақтаудың маңыздылығы туралы білімін көрсетеді ; қойылған ғылыми тапсырмаға сәйкес сандық немесе сапалық зерттеулерді жобалай алады , болашақ кәсіби қызметтің практикалық мәселелерін шешу үшін әдістемелік білімді (Action Research) синтездейді (Lesson study).
- Оқытылатын негізгі тіл мен әдебиеттің теориясы мен тарихы саласындағы білімдерін өздерінің ғылыми-зерттеу әрекеттерінде көрсетеді.
- Білім беру үдерісіне қатысушылармен, әлеуметтік серіктестермен, ұжымды басқарумен тиімді өзара әрекеттесу үшін ғылым мен білімнің заманауи мәселелері бойынша білімдерін пайдаланады; халықаралық тәжірибе негізінде нормативтік-құқықтық актілерді, оқу бағдарламаларын, оқу бағдарламаларын жобалау дағдыларын қолданады.
- Тіл мен мәдениеттің өзара әрекеттесу жолдарын ескере отырып, әртүрлі тілдердегі тілдік және мәдени құбылыстарды ажырата отырып, мәдениетаралық қарым-қатынас жағдайында қазіргі тіл жүйесінің қызмет ету заңдылықтарын жүйелейді; әдебиет теориясы, әдебиет тарихы саласындағы негізгі ережелер мен тұжырымдамалар бойынша білімдерін көрсете алады; көркем мәтіндердің әртүрлі жанрлары туралы түсініктері бар.
- Өздерін жаһандық азаматтар және цифрлық қоғамның жауапты мүшелері ретінде таниды, цифрлық ақпарат пен технологияларды қауіпсіз пайдалануға, этикалық және құқықтық стандарттарды сақтауға ықпал етеді.
- Ақпарат құралдарының қызметтерін түсінеді, олардысапасын бағалай алады, оқу процесінде тасымалдаушылар мен ақпаратты пайдалана алады.