7M01704 Орыс тілінде оқытпайтын мектептеріндегі орыс тілі мен әдебиеті (1.5) в QYZPU
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Нарықтың сұраныстары мен жұмыс берушілердің талаптарын ескере отырып, қазіргі заманғы аспаптық құралдарды пайдалана отырып, орыс тілі мен әдебиет оқыту саласында педагогикалық, ғылыми, қызметті жүзеге асыру үшін іргелі білімі бар ҚР Білім беру жүйесінде бәсекеге қабілетті мамандарды даярлау.
-
Академиялық дәреже Магистратура
-
Оқыту тілі Русский
-
Оқу мерзімі 1,5 года
-
Кредиттер көлемі 90
-
Білім беру бағдарламаларының тобы M018 Орыс тілі мен әдебиетінің педагогтерін даярлау
-
Білім беру саласы 7M01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 7M017 Тілдер және әдебиет бойынша педагогтарды даярлау
Пәндер
-
Басқару психологиясы
Басқарудың ғылыми-әдістемелік негіздері. Басқарудың психологиялықтеорияларының дамуы. Басқару психологиясының жалпы теориялық мәселелері. Басқарушылық ісәрекетті талдау. Менеджердің тұлғалық ерекшеліктері. Басқару міндеттерінің психологиялық ерекшеліктері. Меншік психологиясы. Басқарушының кәсіби іс-әрекеті. Басқару субъектісінің қызметтері. Басқарушылық қарым-қатынас психологиясы. Қызметкерлердің психологиялық сипаттамалары. Қызметкерлерді ынталандыру психологиясы. Ұйымның адам ресурстарын басқару технологиясы. Ұйымның кадрлық саясатын психологиялық қолдау. Ұйымдағы дау-дамалар психологиясы. Тұлғаның кәсіби деформациясының алдын алу технологиялары.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 2
-
Әдебиеттану тарихы
Курс теориялық идеяларды, әдебиеттерді зерттеу тұжырымдамаларын, ежелгі дәуірден бүгінгі күнге дейінгі белгілі бір әдебиеттану ерекшеліктері туралы идеяны қалыптастырады, әдебиеттанудың негізгі бағыттары мен мектептерін, жеке ғалымдардың қызметімен, әдебиет ғылымында қолданылатын негізгі әдістердің сипаттамаларын ұсынады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Менеджмент
Курс менеджменттің мазмұнын ашып, қазіргі заманғы басқарудың негізгі принциптері мен әдістерін, сондай ақ ұйымның өмір сүруін және бәсекеге қабілеттілігін қамтамасыз етудегі рөлін, басқарушылық қызметтің әртүрлі түрлерін жүзеге асырудың нақты дағдыларын, басқару жүйелерін және жобалық талдауды қалыптастырады, сондай-ақ басқарудың даму тарихын қарастырады. болашақ менеджерлердің кәсіби біліктілігі мен дағдыларын қалыптастыруға қызмет етеді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 2
-
Қазіргі әдебиеттанудың мәселелері
Курстың мақсаты: әдебиеттанудың өзекті мәселелерін қарастыру, қазіргі әдебиеттанудың құрылымы мен негізгі әдістемелік бағыттары туралы түсінік беру. Зерттеу пәні қазіргі заманғы әдеби сынның өзекті мәселелері болып табылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Шетел тілі (кәсіби)
Меңгерілген тілдік білім мен сөйлеу біліктерін жүйелеу. Шет тілінде ауызша қарым-қатынас формаларының дағдыларын жетілдіру, баяндамалар мен хабарламалармен таныстыру, кәсіби қарым-қатынасты жүзеге асыру. Жазбаша дағдыларды жетілдіру. Қазіргі заманғы техникалық құралдар мен ақпараттық технологияларды пайдалана отырып, кәсіби саладағы коммуникативтік міндеттерді шешуді жетілдіру.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 2
-
Институционалдық дискурс: оқыту технологиялары
Курс пәнаралық зерттеулер теориясымен, дискурс-талдау технологиясымен таныстырады. Оны зерттеу институционалдық дискурсты, оның жанрларын, лингвостилистикалық ерекшеліктерін ғылыми талдаудың базалық дағдыларын меңгеруді көздейді; семиозистің конструктивистік аспектісін анықтау қабілетін қалыптастырады, ол әлеуметтік-мәдени шындықты құрастыруды және қайта құруды көздейді; кешенді (пәнаралық) зерттеуді жүзеге асыруға дайындықты әзірлейді .
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Әдеби үрдістің эстетикалық негіздері
"Әдеби үрдістің эстетикалық негіздері" оқу пәнінің мақсаты: - әдеби үрдістің құрылымы, факторлары және формалары туралы тарихи-теориялық түсініктерді қалыптастыру, - еуропалық және орыс әдебиетіндегі көне дәуірден жаңа уақытқа дейінгі көркемдік жүйелердің, бағыттардың, стильдердің пайда болуы, дамуы мен ауысуының Тарихи реттілігі туралы білімді тереңдету.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Мифопоэтикалық мәселелер
зерттелетін пәннің орталығы - прозаның мифопоэтика ретінде белгілі қасиеттерін зерттеу. Гуманитарлық ғылымдар үшін философиялық, әлеуметтік және әлеуметтік, мәдени, әдеби және лингвистикалық аспектілерде миф пен мифопоэкти зерттеу білімнің басым бағыттарының бірі болып табылады. Жалпыланған көркемдік пішіндегі миф қоғамның рухани тарихын және оның моральдық-этикалық көзқарастары туралы ақпаратты қамтиды.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Қазіргі әдебиеттегі интертекст
Пәнді меңгеру мақсаты: мәтіннің өзіндік интертекстуалды талдауын, сонымен қатар коммуникативтік және әлеуметтік-мәдени жағдайларды қалыптастыру. Интертекстуалдылық туралы білімді қазіргі әдебиеттің анықтаушы қасиеттерінің бірі ретінде жүйелеу. Интертекстуалды механизмдерді түсінуге негізделген оқытудың қосымша мүмкіндіктерін және басқа да коммуникативтік өзара іс-қимылды ашу.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Филологиядағы компьютерлік технологиялар
Пән лингвистикалық зерттеулерді жүргізуде компьютерлік технологияларды қолдану кезінде қажетті құзыреттілікті қалыптастыруды көздейді. Курс компьютерлік технология құралдарымен лингвистикалық материалмен жұмыс істеудің техникасы мен тәжірибесін меңгеруге, Лингвистикада зерттеудің статистикалық және математикалық әдістерін қолдана білуге ықпал етеді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Орыс әдебиеті және интермедиальность
Интермедиялықтың өзекті мәселелерін қарастыру, әдебиеттанудың құрылымы мен негізгі әдіснамалық бағыттары және интермедиялықтың теориясы туралы түсінік беру. Курста көркем шығармашылық және өнер табиғатымен байланысты теориялық сұрақтар қарастырылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Орыс тілін оқыту жүйесіндегі лингвомәдениеттану
Курс инновациялық іс-әрекетке дайындайды: оларды педагогикалық инноватиканың теориясы мен тәжірибесі туралы, орыс тілін біртегіс емес ретінде жүзеге асыру ерекшелігі туралы мәліметтермен қаруландырады; білім алушыларда тілдік оқыту аспектісінде алдыңғы қатарлы педагогикалық технологияларды қабылдауға, кәсіпте шығармашылық тұрғыдан өзін-өзі көрсетуге инновациялық дайындықты қалыптастыруға мүмкіндік береді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Коммуникациядағы филологиялық зерттеу әдістері
Курстың мақсаты-филологиялық зерттеу әдістері туралы жүйелі түсінік қалыптастыру. Теориялық курстың міндеттері: дать туралы жалпы түсінік әдіснамасы ғылыми ізденіс және филологиялық зерттеу әдістері; туралы түсінік қалыптастыру ерекшелігі әдістерін филология зерттеулер; орны мен рөлін анықтау филологиялық зерттеулердің жалпы процесінде ғылыми ізденіс
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Орыс лингвистикалық ойының тарихы
Білім алушыларды тіл туралы ғылымды дамытудағы негізгі кезеңдермен таныстыру, тіл білімінің тарихи даму үрдісін көрсету; негізгі мәселелер туралы жалпы түсінік береді тарих тіл білімі, таныстырады негіздері ғылыми-зерттеу фактілерге қатысты жұмыстар тіл туралы білім тарихы.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Текстологияның заманауи мәселелері
Курс теориялық және әдіснамалық аспектілерде әдебиет туралы ғылымның дамуының негізгі үрдістерімен таныстырады. Әдебиетті оқыту концепцияларының дамуы, нақты әдебиеттанулық зерттеулердің ерекшеліктері туралы түсінік қалыптасады. "Мәтін" ұғымының тарихына, ұғым мәндерінің ауқымын кеңейтуге және шығарманың шығармашылық тарихын ұғынуға баса назар аударылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Орыс тілі мен әдебиетін оқыту жүйесіндегі білім беру инновациялары
Курстың мақсаты: магистранттарды инновациялық қызметке дайындау: педагогикалық инновациялар теориясы мен тәжірибесі туралы ақпаратпен қамтамасыз ету, лингводидактикадағы инновациялық әдістерді енгізудің ерекшеліктері; болашақ тіл мұғалімдерін жаңадан қабылдау, шығармашылықпен өзін-өзі тану үшін инновациялық дайындықты қалыптастыру.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Қазіргі орыс тіліндегі белсенді үрдістер және қазіргі тілдік жағдай
Курс лингвистикалық зерттеулердің әдістері мен технологиялары туралы түсініктерді қалыптастыруға бағытталған. Пәнді оқу нәтижесінде магистранттарда зерттеудің паспорттық деректерін (өзектілігі, мақсаттары, міндеттері, жаңашылдығы және т.б.) қалыптастыру; зерттеу мақсатына жету кезеңдерін анықтау, әр кезеңнің әдіснамасын негіздеу қабілеті әзірленеді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Мәдениетаралық коммуникация
Пәннің мақсаты - мәдениетаралық коммуникация бойынша лингвистикалық білім жүйесінде кәсіби құзыреттілікті қалыптастыру, кәсіби қызметтің түрлі салаларында, сондай-ақ ғылыми-зерттеу саласында тілдік, әлеуметтік-мәдени , мәдениетаралық, ұлтаралық коммуникацияны қамтамасыз ету, мәдениетаралық интеграция жағдайында болашақ магистрлердің коммуникативтік құзыреттілігінің негіздерін қалыптастыру.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Наротрологиялық стратегиялар
Курс гуманитарлық ерекшеліктер туралы қазіргі теориялық ойларға негізделген. Пәннің мақсаты - семиотиканың, нарратологияның және дискурс талдауының, олардың тұжырымдамалық және категиялық аппаратының, принциптері мен негізгі мәселелерінің, дамудың үлгілерінің жүйелік көзқарастарын қалыптастыру, сондай-ақ олардың әдіснамалары мен әдіснамалық ерекшеліктерін пәнаралық сипаты.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Білім беру жүйесіндегі білім беру инновациялары
Курстың мақсаты: магистранттарды инновациялық қызметке дайындау: педагогикалық инновациялар теориясы мен тәжірибесі туралы ақпаратпен қамтамасыз ету, лингводидактикадағы инновациялық әдістерді енгізудің ерекшеліктері; болашақ тіл мұғалімдерін жаңадан қабылдау, шығармашылықпен өзін-өзі тану үшін инновациялық дайындықты қалыптастыру.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
Оқыту нәтижелері
- Қазіргі заманғы ғылым философиясының өзекті мәселелерінде бағдарлау және сөйлеу коммуникациясының кәсіби негіздерін меңгеру (тыңдау, оқу, сөйлеу, жазу) іскерлік хат-хабармен жұмыс істеу дағдысы (жазу, электрондық пошта және т.б.).
- Педагогика және психология ғылымын дамытудың теориялық-әдіснамалық негіздерін, оқыту әдістерін басқару және меңгеру процестерін, психологиялық-педагогикалық зерттеулердің мәні мен мазмұнын ұсыну;
- Қазіргі педагогикалық ғылымның теориялық-әдіснамалық негіздерін, оқыту теориясын, тәрбие мен оқыту заңдылықтарын, педагогикалық процестің теориясы мен практикасын, педагогикалық зерттеулердің мазмұны мен мәнін білу және түсіну;
- Қазіргі тіл білімі мен әдебиеттанудың теориясы мен бағыттарымен өзара байланыста орыс тілі мен әдебиеттегі белсенді үрдістерді талдай білу;
- Қазіргі пәнаралық ғылыми парадигмалар мен филологиялық білімдерді ескере отырып, тілдік және әдеби фактілер мен құбылыстарды түсіндіру;
- Педагогикалық пәндерді оқыту әдістері мен құралдарын пайдалану, Білім берудегі инновациялар; қазіргі заманғы білім беру технологияларының мәнін бағдарлай білу және оларды кәсіби қызметте қолдану;
- Әдеби-сыни талдау дағдыларын меңгеру, әдеби сынның тарихпен, философиямен, әлеуметтанумен, эстетикамен, журналистикамен, әдебиет теориясымен байланысын қадағалау қабілеті;
- орыс лингвистикалық ойдың тарихын білу және қазіргі орыс тілінің даму ерекшеліктері мен үрдістерін анықтау; институционалдық дискурсты, оның жанрларын, лингвостилистикалық ерекшеліктерін ғылыми талдаудың базалық дағдыларын меңгеру; кәсіби қызметте, сондай-ақ зерттеу саласында мәдениетаралық коммуникация саласында ғылыми мәліметтерді пайдалану;эементтерін көрсету;