6B03111 Практик психологтарды даярлау в Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Білім беру, денсаулық сақтау, әлеуметтік сала және бизнес сияқты әртүрлі қызмет салаларында клиенттерге психологиялық диагностика, кеңес беру және психологиялық қолдау көрсетуге қабілетті практикалық психологтарды даярлау.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B041 Психология
-
ҰБТ-дағы пәндер Биология және География
-
Білім беру саласы 6B03 Әлеуметтік ғылымдар, журналистика және ақпарат
-
Дайындық бағыты 6B031 Әлеуметтік ғылымдар
Пәндер
-
Кәсіби-тұлғалық өзін-өзі анықтау тренингі
Пәннің мақсаты кәсіби-тұлғалық өзін-өзі анықтау тренингін өткізу дағдыларын қалыптастыру болып табылады. Мазмұны: кәсіби-тұлғалық өзін-өзі анықтау тренингінің теориялық және әдіснамалық негіздері. Топтық жұмысты ұйымдастыру және тренингтік топтағы динамикалық үрдістер. Жетекші тренингтің рөлі мен функциялары. Тренингті ұйымдастыру және өткізудің процедуралық аспектілері. Психологиялық жұмыс этикасы. Тренинг практикалық психология әдісі ретінде. Тренингтің тиімділігі. Құзіреттілік: белсенді әлеуметтік-психологиялық оқыту әдістерін ұйымдастыру және жүргізудің технологиялық және әдіснамалық негіздерін біледі
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Салыстырмалы психология
Пәннің мақсаты жануарлар мен адам психикасының эволюциясы мен сапалық ерекшеліктері туралы тұтас түсініктерді қалыптастыру. Пәннің мазмұны: адам және жануарлар психикасының салыстырмалы сипаттамасы. Биологиялық процесс және психикалық көрініс эволюциясы. Психиканың даму сатысының жалпы сипаттамасы. Жануарлар мен адамның психикасы, олардың генетикалық туыстығы және сапалық айырмашылықтары. Антропогенез барысындағы жануарлар мен адамның мінез-құлқының түрлері мен мазмұнының өзгеруі. Құзыреттіліктер: адам және жануарлар психикасындағы жалпы және әртүрлі ерекшеліктерді біледі
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Жалпы психология
Пәннің мақсаты-танымдық, оқу, коммуникативті, шығармашылық, кәсіби қызметтің субъектісі ретінде адамның психикалық белсенділігінің жүйелік негізін құрайтын әртүрлі психикалық құбылыстарды зерттеу және игеру негізінде студенттердің психологиялық ойлауын дамыту. Мазмұны: психологияға кіріспе. Сана. Тұлға. Қызметі. Танымдық процестер. Ерік, эмоция және сезім психологиясы. Темперамент. Мінез. Қабілеттер. Құзыреттіліктер: психиканың негізгі психологиялық ұғымдарын, құрылымы мен функцияларын, заңдылықтарын, танымдық процестерін, онтогенездегі психиканың даму жағдайларын, факторлары мен механизмдерін біледі.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Коммуникативтік құзыреттілік тренингі
Пәннің мақсаты коммуникативтік құзыреттілігін дамыту, іскерлік қарым-қатынас дағдыларын меңгерту болып табылады. Мазмұны: коммуникативтік құзыреттілік концепциялары; белсенді тыңдау дағдылары: дұрыс сұрақтарды қалыптастыру, "шағын әңгіме", жауапты өрістетуге нақтылау және ынталандыру, қайта жазу, интерпретациялау. Эмоционалдық шиеленісті төмендету техникасын пысықтау – эмоциялық жағдайларды вербализациялау, вербальді емес сигналдарды пайдалана отырып, байланысқа түсу дағдылары. Құзіреттілік: белсенді әлеуметтік-психологиялық оқыту әдістерін ұйымдастыру және өткізудің технологиялық және әдіснамалық негіздерін біледі (пікірталастар, ойындар, тренингтер).
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Зоопсихология
Пәннің мақсаты жануарлар психикасының эволюциясы туралы тұтас түсінік қалыптастыру болып табылады. Пәннің мазмұны: Жануарлар психикасының жалпы сипаттамасы және оның дамуы.Онтогенездегі Жануарлар психикасының дамуы. Кезеңдердің жалпы сипаттамасы. Психиканың эволюциясы. Биологиялық процесс және психикалық көрініс эволюциясы. Психиканың даму сатысының жалпы сипаттамасы. Интеллект жануарлардың психикалық дамуының жоғары көрінісі ретінде. Жануарлардың интеллектуалдық мінез-құлқының жалпы сипаттамасы. Қолданбалы зоопсихология. Құзыреттіліктер: психиканың эволюциясын, онтогенездегі жануарлар психикасының дамуын, филогенездегі адам психикасының эволюциясын біледі
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Психофизиология
Пәннің мақсаты студенттерде адамның психикалық қызметі мен мінез-құлқының физиологиялық механизмдері туралы идеяларды қалыптастыру болып табылады. Мазмұны: психофизиологияның тарихы мен қазіргі жағдайы; психофизиологиялық зерттеу әдістері; сенсорлық процестердің психофизиологиясы, эмоционалды-қажеттілік саласы және сана; мінез-құлықтың нейрофизиологиялық механизмдері. Құзыреттіліктер: адамның психикалық функцияларының, психологиялық күйлері мен мінез-құлқының негізгі нейрофизиологиялық механизмдерін біледі.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Абайтану
Мақсаты: Абай тұлғасының сан қырлылығы туралы білімді қалыптастыру. Мазмұны: Абай Мұрасы. Ақын-ойшыл. Абай тұлғасының сан қырлылығы-адамгершілік-философиялық, мәдени-аксиологиялық, тарихи, әлеуметтік-саяси көзқарастар. Абайдың мәңгілік құндылықтар туралы ойлары: оның өлеңдері мен прозаларында көрсетілген оқу, білім, ғылым, өнер, тәрбие, адамгершілік; ақын-ойшылдың дүниетанымына әсер еткен негізгі көздер; Шығыс мәдениетінен, Ислам философиясынан шыққан ар-намыс пен ар-ождан түсінігін игеру. Құзыреттіліктер: адамгершілік-философиялық, мәдени-тарихи, гуманистік құндылықтарды қалыптастыру
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 2
-
Физикалық және психикалық денсаулық психологиясы
Пәннің мақсаты денсаулық факторларын, оны сақтау, нығайту және дамыту құралдары мен әдістерін зерделеу, денсаулық психологиясының маңызын көрсету Пәннің мазмұны: дене және психикалық денсаулық ұғымдары, белгілері, денсаулық үшін қауіп факторлары, дене және психикалық денсаулықтың өзара байланысы, өмір мен еңбектің қазіргі әлеуметтік-экономикалық жағдайында дене және психикалық денсаулықты сақтаудың психологиялық негіздері. Құзыреттілік: денсаулық психологиясы әдістерін, практикалық тапсырмаларды шешуде кәсіби білім мен тәсілдерді меңгереді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Даму психологиясы
Пәннің мақсаты студенттердің әртүрлі жас кезеңдеріндегі психикалық дамудың заңдылықтары, ерекшеліктері мен факторлары туралы ғылыми түсініктерін қалыптастыру болып табылады. Мазмұны: даму психологиясының теориялық-әдіснамалық мәселелері. Адам өмірінің кезеңдері. Балалар психологиясы. Кіші мектеп жасы және жасөспірімдер. Жастық пен жетілудегі психикалық даму. Қарттық. Құзыреттіліктер: психикалық дамудың негізгі концепцияларын, психикалық дамудың кезеңдерін құру тәсілдерін біледі.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Эксперименттік психология
Пәннің мақсаты эксперименталды психологиялық зерттеуді ұйымдастыру және жүргізу ерекшелігі туралы түсініктерді қалыптастыру. Мазмұны: Психологиялық зерттеудің негізгі әдістері. Психологиялық зерттеудегі эксперименталды әдістің ерекшелігі. Экспериментті жоспарлау. Эксперимент валидтілігі. Тәжірибелік таңдау. Эксперименталды зерттеуді ұйымдастыру мен жүргізудің негізгі кезеңдері. Эксперименталды зерттеу нәтижелерін түсіндіру және ұсыну. Құзыреттіліктер: психологиялық зерттеуді жоспарлауға және ұйымдастыруға, психика мен тұлғаны оқыту әдістерін барабар қолдануға, зерттеу нәтижелерін талдауға, жинақтауға және ұсынуға дайын болады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 4
-
Оқушылардың сыни ойлауын диагностикалау мен дамытудың заманауи әдістері
Пәннің мақсаты студенттерді сыни ойлаудың түсінігі мен мәнімен, сыни ойлауды диагностикалау мен дамытудың заманауи әдістерімен таныстыру болып табылады. Мазмұны: мәселенің өзектілігі. Сыни ойлаудың анықтамасы мен құрылымы. Қазіргі мектеп оқушыларының сыни ойлауын дамытудың факторлары мен ерекшеліктері. Оқушылардың сыни ойлауын диагностикалау және дамыту принциптері мен әдістері. Құзыреттіліктер: кәсіби салада диагностикалық және дамытушылық қызметті жүзеге асыруға қабілетті.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Психологиялық зерттеуді ұйымдастыру принциптері
Мақсаты-студенттердің психология бойынша ғылыми зерттеу принциптері, ғылыми зерттеу принциптерін сақтаудың маңыздылығы мен қажеттілігі туралы түсініктерін қалыптастыру. Мазмұны: психологиялық зерттеуде ғылыми принциптерді жүзеге асыру ерекшеліктері: детерминизм принципі, сана мен қызмет бірлігі принципі, жеке көзқарас принципі, даму принципі, жүйелік көзқарас принципі. Құзыреттіліктер: психологиялық зерттеуді жоспарлауға және ұйымдастыруға, психика мен тұлғаны оқыту әдістерін барабар қолдануға, зерттеу нәтижелерін талдауға, жинақтауға және ұсынуға дайын.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 4
-
Дифференциалды психология
Пәннің мақсаты жеке айырмашылықтарды, олардың қалыптасу көздерін, құрылымы мен көріну тәсілдерін оқып үйрену, жеке айырмашылықтардың әртүрлі топтарымен және диагностикалау әдістерімен таныстыру болып табылады. Пәннің мазмұны: дифференциалдық психофизиологияның негізгі концепцияларын білу және түсіну, темперамент, мінез және қабілет туралы заманауи түсінік, әртүрлі конституциялардың психологиялық ерекшеліктері, әйел және еркек жынысты тұлғалардың психикалық қызметінің ерекшеліктері; ғылыми зерттеулерді сауатты жүргізу және практикалық сұраныстарды тиімді шешу үшін даралықтың ғылыми концепцияларының білімі мен түсініктерін қолдану; дифференциалдық психологияның негізгі теориялары мен концепциялары туралы пайымдауларды қалыптастыру. Құзыреттілік: практикалық тапсырмаларды шешуде кәсіби білім мен тәсілдерді меңгереді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Психодиагностика негіздері
Пәннің мақсаты-психодиагностиканың негізгі категориялары мен ұғымдарын игеру және оларды практикалық қызметте қолдану. Мазмұны: Психодиагностика ғылым және практика ретінде. Психодиагностиканың даму тарихы. Психодиагностикалық әдістердің жіктелуі. Психологиялық диагноз ұғымы, түрлері. Психодиагностикалық қорытынды. Психодиагностиканың психометриялық негіздері (жарамдылық, сенімділік, стандарттау, тест нормалары). Психологиялық диагностиканың этикалық принциптері. Психодиагностикалық әдістердің бағыттары. Жеке қасиеттердің психодиагностикасы. Танымдық процестер мен Интеллектуалды қабілеттердің психодиагностикасы. Зерттеудің проективті әдістері. Компьютерлік психологиялық диагностика. Құзыреттіліктер: психодиагностикалық зерттеудің ерекшеліктерін біледі; психологиялық диагностика жүргізе алады; тестті Психодиагностика құралы, зерттеу нәтижелерін өңдеу және түсіндіру әдістері ретінде меңгереді, психодиагностикалық әдістердің сапасын бағалай алады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Психологиядағы өлшеу мен диагностиканың заманауи әдістері
Курстың мақсаты: психометрика мен психодиагностиканың негізгі категориялары мен ұғымдарын меңгерту және оларды практикалық қызметте қолданту. Мазмұны: Кәсіби–этикалық принциптер; Психикалық құбылыстарды өлшеу құралдары және диагностикалық әдістемелер. Психодиагностиканың психодиагностикалық негіздері. Психологиялық диагноз қоюдың теориялық негіздері. Құзыреттіліктер: кәсіби психодиагностикалық және психометриялық құралдарды пайдалана отырып және кәсіби этика принциптерін сақтай отырып, адамның психикалық үдерістерінің, қасиеттерінің, жағдайының ерекшеліктері мен динамикасын диагностикалауды жүзеге асыруға қабілетті болады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Тұлға психологиясы
Мақсаты: отандық және шетелдік авторлардың тұлғалық теорияларымен, тұлғаның даму тұжырымдамаларымен, тұлғаның негізгі сипаттамаларымен таныстыру. Мазмұны: тұтас тұлғаның даму психологиясы. Тұлға факторлық және құрылымдық-деңгейлік білім ретінде. Тұлға және қызмет. Шетелдік психологиядағы тұлғаның негізгі теориялары. Қалыптасқан құзыреттіліктер: кәсіби мәселелерді шешуде психологиялық білімді шығармашылық тұрғыдан пайдалану, рефлексияға, кәсіби салада өзін-өзі жетілдіруге қабілеттілік.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Дарындылық пен шығармашылық психологиясы
Пәннің мақсаты студенттердің дарындылықтың факторлары мен түрлері, Шығармашылық процестің құрылымы, механизмі мен шарттары туралы білімдерін қалыптастыру, шығармашылық ойлау мен жеке тұлғаның шығармашылығын дамыту әдістерін игеру болып табылады. Мазмұны: дарындылық пен шығармашылықтың негізгі тұжырымдамалары. Шығармашылық тұжырымдамасы Дж. Гилфорд, П. Торренс. Шығармашылық тұлға және оның өмір жолы. Жеке қасиеттер мен шығармашылық. Шығармашылықты дамыту. Құзыреттіліктер: баланың жеке басы мен қабілеттерін дамытуға қолайлы дамушы оқу жағдайларын құру мүмкіндігі.
Оқу жылы - 2
Семестр - 4
Несиелер - 5
-
Заң психологиясы
Мақсаты: білімнің ғылыми салалары жүйесіндегі құқықтық психологияның орны туралы Болашақ білім психологтарын қалыптастыру. Мазмұны: Заң психологиясы-пәні құқықпен байланысты қызметтің психологиялық ерекшеліктері болып табылатын психологиялық ғылым саласы: сот төрелігін жүзеге асыру, заңды және Заңсыз мінез-құлық, құқық қорғау органдары, пенитенциарлық мекемелер және басқа да заң қызметтері қызметкерлерінің жұмысы. Құзыреттері: құқық қорғау органдарында, ұлттық қауіпсіздікте, төтенше жағдайларда, құқықтық профилактикада және пенитенциарлық қызметте консультациялық,профилактикалық және қолданбалы психологиялық қызметті жүзеге асыруға қабілетті
Оқу жылы - 2
Семестр - 4
Несиелер - 5
-
Зерттеу әдістері
Мақсаты: ғылыми-зерттеу жұмыстарын жүргізудің терең дағдылары мен әдістерін меңгеру Мазмұны: ғылыми зерттеулер қазіргі білімнің негізі ретінде, ғылыми зерттеулердің әдіснамалық негіздері, ғылыми таным әдістері, халықаралық қатынастар саласындағы зерттеулер, Құзіреттіліктер: зерттеуді ұйымдастыру және жүргізу дағдылары, зерттеу әдістерін қолдану дағдылары, аналитикалық ойлау, ғылыми жобаларды басқару дағдылары.
Оқу жылы - 2
Семестр - 4
Несиелер - 4
-
Педагогикалық психология
Пәннің мақсаты білім берудегі психологиялық құбылыстарды жүйелі талдау дағдылары мен біліктерін қалыптастыру. Мазмұны: педагогикалық психологияның пәні, міндеттері, құрылымы мен әдістері, білім беру қызметінің психологиясы, оқу іс-әрекеті мен тәрбие процесінің психологиялық ерекшеліктері, оқу-педагогикалық ынтымақтастық және білім беру процесіндегі қарым-қатынас, педагогикалық әрекеттегі "кедергілер", қарым-қатынас және оқу-педагогикалық іс-әрекет, т. б. Құзыреттіліктер: білім беруде консультациялық, профилактикалық және қолданбалы психологиялық қызметті жүзеге асыруға қабілетті.
Оқу жылы - 2
Семестр - 4
Несиелер - 5
-
Құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы саласындағы зерттеу
ҚР Конституциясының, қолданыстағы заңнамасының негізгі ережелері; мемлекеттік басқару органдарының жүйесі, өкілеттіктер шеңбері, экономиканы мемлекеттік реттеудің мақсаттары, әдістері, экономикадағы мемлекеттік сектордың рөлі; қаржылық құқық және қаржы; материалдық және іс жүргізу құқығының өзара іс-қимыл тетігі; сыбайлас жемқорлықтың мәні, оның пайда болу себептері; сыбайлас жемқорлық құқық бұзушылықтар үшін моральдық-адамгершілік, құқықтық жауапкершілік шаралары; сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл саласындағы қолданыстағы заңнама.
Оқу жылы - 2
Семестр - 4
Несиелер - 5
-
Экономика мен кәсіпкерлікті талдау әдістері
Мақсаты: пәнді оқыту - білім алушыларда экономика және кәсіпкерлік қызмет туралы тұтас түсінік қалыптастыру, бизнес құрылымдарда құжаттама жүргізу. Аналитикалық ойлау, қоғамның әлеуметтік-экономикалық мәселелерін шешудің жолдарын құзыретті іздеу дағдыларын игеру. Курстың қысқаша мазмұны: экономикалық құбылыстардың мәнін, заңдылықтарын, әртүрлі экономикалық жүйелердегі қоғамның әлеуметтік-экономикалық дамуын жүйелі түрде білу. Экономика негіздеріне, кәсіпкерлік идеяны іске асырудың практикалық мәселелеріне, Кәсіпкердің қызметін жоспарлауға, кәсіпкерліктегі негізгі және айналым капиталының маңыздылығына, баға саясатын әзірлеуге, өндіріс шығындарын азайтуға, сондай-ақ өндірістік-коммерциялық қызметтің нысандары мен әдістеріне ерекше назар аударылады. Қалыптастырылатын құзыреттер: білім алушыларда экономикалық құбылыстардың мәнін, заңдылықтарын, әртүрлі экономикалық жүйелердегі қоғамның әлеуметтік-экономикалық дамуын жалпы білімді кәсіпкерлік белсенділіктің логикасы туралы тұтас идеяны қалыптастыру.
Оқу жылы - 2
Семестр - 4
Несиелер - 5
-
Қазіргі психологиялық тәжірибедегі инновациялық тренингтер
Пәннің мақсаты: студенттердің әртүрлі бағыттағы психологиялық тренингтерді ұйымдастырудың және өткізудің инновациялық технологияларын, іскерлік қарым-қатынас дағдыларын меңгеруі. Мазмұны: әртүрлі бағыттағы әлеуметтік-психологиялық тренингтерді (когнитивтік, коммуникативтік, тұлғалық өсу және т.б.) ұйымдастыру мен өткізудің мәні, міндеттері, түрлері, технологиялары мен әдіснамалық негіздері. Құзыреттілігі: білім алушылардың кәсіби өзін-өзі анықтау белсенділігін арттыру үшін кәсіби әңгімелесулер, психологиялық кеңестер және тренингтер өткізуге қабілетті.
Оқу жылы - 2
Семестр - 4
Несиелер - 5
-
Психологиядағы проективті әдістер бойынша практикум
Мақсаты: проективті әдістердің ерекшеліктерімен таныстыру; негізгі әдістемелерді дамыту, проективті әдістерді практикалық тұрғыда қолдана отырып, мақсаттары мен міндеттері туралы негізгі білімдерді қалыптастыру. Мазмұны: Әсерлі проективтік әдістер. М.Люшер сынағы, Сонди сынағы; Экспрессивті проективті әдістер; Түсіндірмелі проективті әдістер. Құзыреттері: ақпаратты алу, сақтау, өңдеу, тұтынушылардың деректер қорын жүргізу, алынған ақпараттың құпиялылығын қамтамасыз ету әдістерін меңгереді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 4
Несиелер - 4
-
Дарынды балаларды психологиялық диагностикалау мен дамытудың заманауи технологиялары
Пәннің мақсаты-дарынды балалардың психологиялық диагностикасы мен тұлғалық дамуының заманауи технологияларын игеру, дарынды балалармен жұмыс істеуге психологиялық-педагогикалық дайындықты қалыптастыру. Пәннің мазмұны: балалық шақтағы дарындылықты дамытудың мәні, факторлары мен механизмдері, дарындылықты диагностикалау мен дамытудың принциптері мен әдістері. Құзыреттіліктер: тиісті диагностикалық әдістерді қолдана отырып, жағдайлардың сипаттамаларына қатысты мінез-құлықтың жеке алғышарттарын талдай отырып, психологиялық диагностика жүргізе білу.
Оқу жылы - 2
Семестр - 4
Несиелер - 4
-
Экология және тұрақты даму мақсаттары
Тірі организмдердің, ұйымның әртүрлі деңгейдегі экожүйелерінің, тұтастай алғанда биосфераның, олардың тұрақтылығының негізгі заңдылықтары; БиоСфера компоненттерінің өзара әрекеттесуі және адам қызметінің экологиялық салдары, әсіресе табиғатты пайдалануды күшейту жағдайында; экология, қоршаған ортаны қорғау, тұрақты даму мәселелері. Тіршілік қауіпсіздігі, оның негізгі ережелері. Қауіптер, Төтенше жағдайлар. Тәуекелді талдау, тәуекелдерді басқару. Адам қауіпсіздігі жүйелері. Әлеуметтік қауіптер, рухани саладағы қауіптер, саясат, олардан қорғау: экономикалық саладағы қауіптер, тұрмыстағы, күнделікті өмірдегі қауіптер.
Оқу жылы - 2
Семестр - 4
Несиелер - 5
-
Инклюзивті білім берудің психологиялық негізі
Мақсаты: инклюзивті білім беру жағдайында психолог қызметінің ерекшелігімен танысу Мазмұны: инклюзивті білім берудің даму тенденциялары. Инклюзивті білім берудің психологиялық аспектілері. бастауыш білім беру мазмұнын жаңарту. Инклюзивті білім беру жағдайында психолог қызметінің бағыттары мен функцияларын талдау. Психологиялық қауіпсіз және жайлы білім беру ортасын, толерантты сана-сезімді қалыптастыру жүйесін құру. Жеке оқу бағыттары мен жоспарларын әзірлеуге қатысу. Құзыреттіліктер: инклюзивті ортада педагогикалық үдерісті психологиялық сүйемелдеуді жүзеге асыру.
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 5
-
Қаржылық сауаттылық негіздері
Мақсаты: жеке қаржыны басқару, ақылды инвестициялау, қаржыны дамыту саласында арнайы құзыреттерді қалыптастыру. Мазмұны: ақшамен жұмыс істеудің негізгі ережелеріне үйрету, шығындарды бақылауды ұйымдастыру, пассивті кіріс құру, қай банкте салым ашу, қандай облигациялар сатып алу және т. б. Құзыреттер: дұрыс қаржылық шешімдер қабылдау және тұрақты қаржылық болашақ құру.
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 3
-
Білім беру ұйымдарындағы психологиялық қызмет
Пәннің мақсаты студенттерді білім беру ұйымдарындағы психологиялық қызметтің теориялық және әдістемелік негіздерімен таныстыру болып табылады Мазмұны: білім беру ұйымдарындағы психологиялық қызметтің модельдері; білім беру ұйымдарындағы психологиялық қызметтің міндеттері, мазмұны және жұмыс әдістері. Құзыреттілігі: азаматтық-дүниетанымдық және кәсіби позицияны, ақпараттық сауаттылық іскерлігін көрсетеді, инновациялық ойлауда комбинаторлыққа ие, психологиялық-педагогикалық бақылау, диагностика нәтижелерін жинау және өңдеу әдістерін біледі және қолданады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 5
-
Медициналық психология
Пәннің мақсаты студенттерді науқас адамды психологиялық зерттеу әдістерімен таныстыру болып табылады. Мазмұны: медициналық психологиядағы теориялық тәсілдер. Денсаулық сақтау ұйымдарында балалар мен ересектерге психологиялық зерттеу және психологиялық кеңес беруді ұйымдастыру. Психологиялық көмек және науқас адамға қолдау көрсету. Құзыреттіліктер: медициналық психологтың жұмысындағы этикалық нормаларды, психикалық және соматикалық бұзылуларға, дағдарыстық жағдайларға және дамудың бұзылуына заманауи психологиялық тәсілдерді білу.
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 5
-
Медиация негіздері
Пәннің мақсаты осы қақтығысқа мүдделі үшінші тараптың - медиатордың қатысуымен дауларды баламалы реттеу технологиясының мәні мен принциптері туралы түсініктерді қалыптастыру. Пәннің мазмұны білім алушыларды жүргізу шарттары мен ережесімен, іс-әрекет кезектілігімен, фазалармен таныстыруды қамтиды. Медиация туралы жалпы ережелер. Медиация дауларды реттеудің тәсілі ретінде. Құзыреттіліктер: медиацияны жүргізудің практикалық дағдыларын қолдану және алынған ақпаратты талдау, даулы тараптардың мүдделері мен ұстанымдарын анықтау.
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 5
-
Әлеуметтік психология
Пәннің мақсаты мен мазмұны қазіргі заманғы бағыттар, әлеуметтік психологиядағы жұмыстың өзекті мәселелері мен әдістерін, адамның түрлі әлеуметтік топтармен өзара әрекеттесуінің ерекшеліктері туралы жүйелі түсініктерді қалыптастыру, топтық мінез-құлықтың әлеуметтік-психологиялық заңдылықтарын және қарым-қатынастың әлеуметтік-психологиялық заңдылықтарын ашу болып табылады. Құзыреттіліктер: әртүрлі ұйымдастырылған және ұйымдастырылмаған әлеуметтік топтарда адамдардың өзара іс-қимыл жасау процесінде пайда болатын психикалық құбылыстарды талдау, рефлексия, өзіндік мінез-құлық және айналасындағылардың мінез-құлқын, сондай-ақ психикалық құбылыстарды талдау дағдысы мен дағдыларын меңгереді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 5
-
Психологиялық кеңес беру негіздері
Пәннің мақсаты психологиялық кеңес беру процесінде әртүрлі ішкі және тұлғааралық қиындықтарды жеңе отырып, сау адамдарға психологиялық көмек көрсету және қолдау технологияларын игеру болып табылады. Пәннің мазмұны психологиялық кеңес беру жүйесінің қалыптасуының міндеттері мен тарихын; психологиялық кеңес берудің принциптерін, формасы мен мазмұнын; психологиялық зерттеу этикасы мен технологиясын және жеке тұлғаға психологиялық кеңес беруді қамтиды. Құзыреттері: алынған мәліметтердің құпиялылығын қамтамасыз ете отырып, ақпаратты алу, сақтау, өңдеу, клиенттердің дерекқорын жүргізу әдістерін меңгерген
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 6
-
Жасанды интеллект негіздері
Мақсаты: Курс болашақ мұғалімдердің әртүрлі мақсаттағы интеллектуалды жүйелерді құру теориясы мен тәжірибесінің қазіргі жағдайы туралы тұтас көзқарасын дамытуға бағытталған. Студенттерге берілетін мүмкіндік:адамның интеллектуалдық іс-әрекетін компьютерлік модельдеудің қолданбалы есептерін шешу үшін білімді көрсетудің әртүрлі үлгілеріне салыстырмалы талдау жасау; логикалық және функционалдық бағдарламалау тілдерінде білімді ұсыну модельдерін (олардың симбиозын қоса алғанда) енгізу; заманауи бағдарламалау құралдары мен технологияларын қолдану.
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 4
-
Экономикалық психология
Пәннің мақсаты студенттерде экономикалық қатынастардың психологиясы туралы тұтас түсінік қалыптастыру болып табылады. Мазмұны: экономикалық психология тауарлар мен қызметтерді өндіруге, бөлуге, айырбастауға және тұтынуға байланысты адамның экономикалық мінез-құлқы мен психикалық процестері туралы психологиялық ғылымның саласы ретінде. Экономикалық мінез-құлықтың психологиялық заңдылықтары және адамдар арасындағы экономикалық қатынастардың субъектілері ретінде өзара әрекеттесу. Құзыреттері: экономикалық қызметтегі әлеуметтік-психологиялық қатынастарды талдау дағдыларын меңгерген
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 5
-
Академиялық жазылым негіздері
Мақсаты: презентацияның ғылыми стилінің дағдыларын игеру. Мазмұны: Мұқият негізделген және дәлелденген білім негізінде сыни және ақпараттандырылған аудиторияға бағытталған презентация; тұжырымдамаларды немесе дәлелдерді нығайту немесе даулау үшін. Мәтіннің құрылымына және оны безендіруге қойылатын талаптар; баяндаудың ғылыми стилін қолдану; дәлелдеу және парафраздау қабілеті; сілтемелерді дұрыс енгізу, әдебиеттер тізімін ресімдеу қабілеті. Құзыреттер: ғылыми жұмыстарды қысқаша және қолжетімді түрде баяндау.
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 5
-
Суицидология негіздері
Пәннің мақсаты-суицидтік мінез-құлықтың ерекшеліктерімен таныстыру және оның алдын алу шаралары. Мазмұны: Суицид деструктивті-тәуелділік мінез-құлық құбылысы ретінде. Суицидтік мінез-құлық проблемаларына теориялық, әдістемелік және практикалық тәсілдер: суицидтің түсініктері мен белгілері, жіктелуі, жас аспектілері. Психологтардың профилактикалық, кәсіби көмек көрсету міндеттері. Құзыреттіліктер: суицидтік мінез-құлықтың негізгі факторларын, себептерін, оларды диагностикалау және суицидтің алдын алу әдістерін біледі.
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 5
-
Жанжалды реттудің заманауи психотехнологиялары
Мақсаты: жанжалдарды зерттеудің қазіргі теориясы мен практикасы, жанжал жағдайларындағы кәсіби мінез-құлық дағдылары және жанжалдарды реттеу туралы тұтас түсінік қалыптастыру. Мазмұны: жанжалдарды реттеудегі психотехнология ұғымы. Қақтығыстарды басқарудың психологиялық стратегиялары. Қақтығыстарды зерттеудің заманауи тәсілі. Қатысушылардың өздері немесе сыртқы күштер жанжалды бақылау арқылы қақтығыстарды сындарлы басқару және аяқтау. Құзыреттіліктер: жанжалдарды объективті талдаудың принциптері мен әдіснамасын біледі, жанжалдарды реттеу технологияларын қолданады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 4
-
Зорлық-зомбылықтан аман қалған балалар мен ересектерге психологиялық көмек
Пәннің мақсаты-отбасындағы физикалық, эмоционалдық және жыныстық зорлық-зомбылықтан аман қалған балалар мен ересектерге психологиялық көмек көрсету дағдыларын қалыптастыру. Мазмұны: зорлық-зомбылыққа бейім ата-аналармен психологиялық жұмыс жасау дағдылары. Тұрмыстық зорлық-зомбылық, жақындарынан айрылу, жазатайым оқиғалар кезіндегі әйелдерге психологиялық көмек. Балалық шақтағы психологиялық жарақаттар: ата-ананың ажырасуы, қорқыту. Психологиялық жарақаттардың әртүрлі түрлерінен аман қалған балалар мен ересектерге психологиялық көмек. Құзыреттіліктер: қиын өмірлік жағдайға тап болған балалар мен ересектерге психологиялық көмек көрсете алады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 5
-
Психология бойынша ғылыми жобаларды ұйымдастыру және жоспарлау
Мақсаты: ғылыми зерттеулердің әдіснамалық және теориялық негіздерімен, ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру әдістемесімен, ғылыми еңбекті ұйымдастыруға қойылатын талаптармен таныстыру және зерттеу құзыреттерін қалыптастыру. Пәннің мазмұны: ғылыми жұмыс тақырыбының өзектілігі, мәселесі, пәні, мақсат-міндеттері мен ғылыми болжамы. Ғылыми еңбектерге талдау, сілтеме жасау. Теориялық және эксперименттік зерттеулер. Ғылыми жұмыстың безендірілуі. Құзыреттіліктер: ғылыми психологиялық зерттеу әдістерін біледі және оларды психика мен тұлғаны зерттеуде барабар қолданады
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 5
-
Oтбасы және неке психологиясы практикумы
Курстың мақсаты психология бойынша маманданған студенттерде психологиялық ғылым мен практикадағы отбасылық қарым-қатынас мәселелерін әзірлеудің қазіргі жағдайы туралы толыққанды түсінік қалыптастыру болып табылады. Отбасы психологиясындағы эмпирикалық зерттеулерге арнайы көңіл бөлінеді, олар отбасы ішіндегі, балалар-ата-ана, ерлі-зайыпты, балаларды тәрбиелеу, т. б. мәселелерді меңгертеді
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 5
-
Психология ғылымының заманауи бағыттары
Пәннің мақсаты студенттерді қазіргі заманғы психологиялық ғылымның дамуымен таныстыру, олардың әрқайсысы психиканың мәні туралы түсінік қалыптастыру. Пәннің мазмұны психологияның негізгі бағыттарының жалпы сипаттамасын қамтиды: интроспективті психология сана-сезімді зерттейді; бихевиоризм; тереңдік психология кіреді: З.Фрейдтің психоанализі; А.Адлердің жеке психологиясы; К.Г.Юнгтің аналитикалық психологиясы; гештальтпсихология; когнитивті психология; гуманистік психология; іс-әрекет тәсілінің психологиясы. Құзыреттіліктер: Қазіргі психология теориясының іргелі ұғымдарын, зерттеу әдістері мен қолдану аясын біледі
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 5
-
Психоәлеуметтік дамуында ерекшеліктері бар балаларды оқыту мен тәрбиелеудің психологиялық негіздері
Пәннің мақсаты - студенттерде әртүрлі факторлар тобының ықпалымен балалар мен жасөспірімдер жасында пайда болатын ерекше жағдайлардың мәні туралы түсінік қалыптастыру. Пән мазмұны дене және психикалық кемістігі бар адамдардың даму процесін, балалардың оқыту мен тәрбиелеудің ерекше жағдайларында қажеттілігін және ересектердің психологиялық сүйемелдеудің ерекше формаларына қажеттілігін анықтайтын оқытудан тұрады. Құзыреттіліктер: кәсіби психодиагностикалық және психометриялық құралдарды пайдалана отырып және кәсіби этика принциптерін сақтай отырып, адамның психикалық үдерістерінің, қасиеттерінің, жағдайының ерекшеліктері мен динамикасын диагностикалауды жүзеге асыруға қабілетті
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 5
-
Психология тарихы
Пәннің мақсаты студенттердің әлемдік және қазақстандық тарихтағы психологиялық білімнің пайда болуы мен даму динамикасы туралы ғылыми түсініктерін қалыптастыру болып табылады. Мазмұны: психологиялық ғылымның, негізгі мектептер мен бағыттардың, заманауи психологиялық теориялар мен практикалардың қалыптасу және даму тарихы, әлемдік және Қазақстандық тарихта психологиялық білімнің пайда болуы және даму динамикасы, Қазақстандағы психологиялық ғылымның дамуы туралы ғылыми түсініктерді қалыптастыру.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 5
-
Тұлғаның күйзеліске төзімділігі мен өзін-өзі реттеу психотехнологиялары
Пәннің мақсаты тұлғаның өзін-өзі реттеу және күйзеліске төзімділігінің спецификалық ерекшеліктері туралы түсініктерді қалыптастыру, өзін-өзі бақылау және өзін-өзі реттеу іскерліктерін дамыту болып табылады. Пәннің мазмұны: жеке тұлғаның қорғаныс механизмдері, стресс және дистресс, оның өзін-өзі реттеуге әсері. Нақты нәтижелерді бақылау және бағалау өзін-өзі реттеу ретінде. Медитация, концентрация, релаксация ұғымы. Тұлғаның күйзеліске төзімділігінің диагностикасы. Құзыреттіліктер: кәсіби психодиагностикалық және психометриялық құралдарды пайдалана отырып және кәсіби этика принциптерін сақтай отырып, адамның психикалық үдерістерінің, қасиеттерінің, жағдайының ерекшеліктері мен динамикасын диагностикалауды жүзеге асыруға қабілетті
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 5
-
Оқушылардың психикалық денсаулығын алдын алу
Пәннің мақсаты студенттердің мектеп жасындағы балалардың психикалық және психологиялық денсаулығының алдын алу бойынша жұмыстың негізгі аспектілері туралы түсініктерін қалыптастыру болып табылады. Мазмұны: оқушылардың психикалық денсаулығының бұзылуының факторлары мен формалары; оқушылардың психикалық денсаулығын сақтау бойынша профилактикалық жұмыс жүйесі; оқушылардың девиантты және суицидтік мінез-құлқының алдын алудың заманауи технологиялары. Құзыреттіліктер: адамның физикалық, психикалық және әлеуметтік денсаулығының критерийлерін біледі және сауықтыру тренингтерін өткізу әдістерін біледі.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 5
-
Экстремалды психология
Пәннің мақсаты студенттерді өмір сүрудің өзгертілген (әдеттен тыс, экстремалды) жағдайларында адамның өмірі мен қызметінің психологиялық заңдылықтарымен таныстыру болып табылады. Пәннің мазмұны экстремалды жағдайларға тән негізгі психогенді факторларды, сонымен қатар адамның жеке жүйке-психикалық ерекшеліктерін зерделеуді қамтиды. Құзыреттіліктер: экстремалды жағдайлардың салдарларымен диагностикалық тексеру және психокоррекциялық жұмыс бағдарламаларын жасауға қабілетті және дайын болады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 5
-
Әскери психология
Пәннің мақсаты әскери қызметтің психологиясымен, әскери қызметшілердің психикасы мен әскери ұжымның психикалық құбылыстарының жұмыс істеу заңдылықтарымен, сондай-ақ психологиялық ғылым мен әскери істің жалпы дамуымен танысу болып табылады. Мазмұны: Әскери психологияның пәні, әдістері мен міндеттері. Әскери психологияның әдіснамалық, әскери-теориялық және жаратылыстану-ғылыми негіздері. Соғыс әлеуметтік-психологиялық құбылыс ретінде. Әскери қызмет жағдайындағы психикалық процестер. Жеке тұлға және әскери ұжым. Әскерлердің жауынгерлік іс-әрекетін моральдық-психологиялық қамтамасыз ету. Әскери қызметшілердің жауынгерлік іс-қимылдарға моральдық-психологиялық даярлығының шетелдік тәжірибесі. Құзыреттіліктер: әскери қызметшілер мен әскери ұжымның психикалық әлеуетін тиімді пайдалану және талдау әдістерін меңгереді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 5
-
Девиантты және суицидті мінез-құлықты алдын алу
Курстың мақсаты - студенттерде жасөспірімдердің девиантты және суицидтік мінез-құлқының мәні, себептері мен түрткілері туралы түсінік қалыптастыру болып табылады. Девиантты, тәуелді және суицидтік мінез-құлықтың алдын алу ретінде тәуекел тобындағы балалармен жұмыс түрлері. Девиантты және суицидтік мінез-құлыққа бейімділігі бар жасөспірімдерде өзін-өзі бағалау, агрессия және дұшпандық, бейімделу деңгейін зерттеудің әдістері мен әдістемелерін меңгеру.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 5
-
Қызметкерлердің кәсіби қажуын алдын алу
Мақсаты: қызметкерлердің кәсіби қажу синдромы туралы идеяларды қалыптастыру. Мазмұны: эмоциналды қажу синдромы, Қызметкерлердің негізгі белгілері, факторлары, түрлері. Қызметкерлердің кәсіби қажуын диагностикалау және алдын алу әдістері. Құзыреттіліктер: кәсіби психодиагностикалық және психометриялық құралдарды пайдалана отырып және кәсіби этика принциптерін сақтай отырып, адамның психикалық үдерістерінің, қасиеттерінің, жағдайының ерекшеліктері мен динамикасын диагностикалауды жүзеге асыруға қабілетті.
Оқу жылы - 4
Семестр - 8
Несиелер - 5
-
Дағдарыс және төтенше жағдайлардағы психологиялық көмек
Пәннің мақсаты студенттерді адам өміріндегі Төтенше және дағдарысты жағдайлардың сипаттамасымен таныстыру болып табылады. Пәннің мазмұны адам өміріндегі Төтенше және дағдарысты жағдайларды, олардың пайда болуы мен уайымдауының механизмдерін, сондай-ақ әртүрлі төтенше және дағдарыстық жағдайларда зардап шеккендермен психологиялық жұмыстың әдістері мен тәсілдерін меңгеруді қамтиды. Балаларға психологиялық көмек көрсету ерекшеліктеріне ерекше көңіл бөлінеді. Құзыреттіліктер: өмірлік қиын жағдайға тап болған тұлғаларды қолдау мәселелері бойынша қатысуға қабілетті
Оқу жылы - 4
Семестр - 8
Несиелер - 5
Профессии
Оқыту нәтижелері
- психология ғылымының озық жетістіктеріне сүйене отырып, онтогенездегі психиканың қызмет етуі мен дамуының заңдылықтарын, фактілерін, құбылыстары мен механизмдерін талдайды, негізгі психологиялық түсініктерді біледі және түсіндіре алады;
- кәсіби деңгейде психикалық құбылыстарды зерттеудің теориялық және әдістемелік тәсілдері туралы білімі мен түсінігін қолданады; адам қызметінің жүйелік негізін құрайтын психикалық құбылыстарды (танымдық процестер мен реттеу тетіктері, күйлер мен тәжірибелер, жеке қасиеттер мен жеке дар ерекшеліктер) талдау әдістемесі мен әдістерін меңгереді;
- кәсіби психодиагностикалық және психометриялық құралдарды пайдалана отырып және кәсіби этика принциптерін сақтай отырып, адамның психикалық процестерінің, қасиеттерінің, күйлерінің ерекшеліктері мен динамикасын диагностикалауды жүзеге асырады;
- қиын өмірлік жағдайға тап болған жеке тұлғаның, отбасының және халықтың әртүрлі топтарының мәселелерін шешуге кешенді тәсілді қолдана алады; қиын өмірлік жағдайдағы адамдарға (клиенттерге) психологиялық қолдау мен психологиялық көмек көрсетудің жеке және топтық бағдарламаларын әзірлейді және тәжірибеге енгізеді;
- ғылыми психологиялық зерттейді және академиялық жазу әдістерін іріктей алады, оларды психика мен жеке тұлғаны зерттеуде адекватты қолданады;
- білім беру, денсаулық сақтау, мәдениет,спорт, өндіріс, армия, құқық қорғау органдары,Ұлттық қауіпсіздік, төтенше жағдайлар органдары, құқықтық профилактика және пенитенциарлық қызмет,қоғамдық пікір мен саяси технологияларды зерттеу орталықтары, әлеуметтік қызметтер, жұмыспен қамту орталықтары және т.б. ұйымдарда консультативтік, алдын алу мен түзетуді жүзеге асырады;
- төтенше жағдайларда адамдарға психологиялық көмек көрсетуге, сондай-ақ өндірісте және бизнес-процестерде адам ресурстарын басқаруға байланысты оқу, практикалық, әлеуметтік және кәсіби мәселелерді шешу үшін теориялық және практикалық білімді қолданады;
- дауларды шешудің баламалы стратегиялары мен әдістерін, жанжалдарды шешу технологияларын, тиімді мәдениетаралық коммуникация дағдыларын білу негізінде ұйымдардағы жанжалды жағдайларды анықтайды, алдын алады және шешеді;
- қиын өмірлік жағдайдағы адамдарға қолдау көрсету мәселелері бойынша пәнаралық және ведомствоаралық өзара әрекеттестікте фактілер, құбылыстар, теориялар және олардың арасындағы күрделі тәуелділіктер туралы білім мен түсінікті қолданады;
- алынған ақпараттың құпиялылығын қамтамасыз ете отырып, әлеуметтік, этикалық және ғылыми пікірлерді ескере отырып, пайымдауларды қалыптастырады және тұтынушылардың деректер базасын жүргізу үшін ақпаратты жинайды және түсіндіреді;
- академиялық адалдық принциптері мен мәдениетінің маңыздылығын, сонымен қатар мамандықтың жоғары тарихи және әлеуметтік мәнін түсінеді, этномәдени және конфессиялық ерекшеліктер мен әлеуметтік-мәдени ерекшеліктерін ескере отырып, көпмәдениетті ортада кәсіби қызметті ұйымдастырады, Қазақстан қоғамының экономикалық және мәдени-құқықтық даму принциптерін, академиялық адалдық мәдениетін түсінеді және қолдайды;
- өз бетінше оқуды жалғастырады, салауатты өмір салтын сақтайды, өзгермелі еңбек нарығына бейімделу үшін қажетті кәсіби және тілдік құзыреттіліктерді дамыту үшін қажетті оқу дағдыларын меңгереді.