7M08101 Агрономия в Ахмет Байтұрсынов атындағы Қостанай өңірлік университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Ауыл шаруашылығы өндірісіне, өсімдік шаруашылығы саласындағы педагогикалық және ғылыми қызметке, әртүрлі меншік нысанындағы ұйымдардағы басқару қызметіне, жергілікті және республикалық билік органдарына магистрлерді дайындау
-
Академиялық дәреже Магистратура
-
Оқыту тілі Русский
-
Оқу мерзімі 2 года
-
Кредиттер көлемі 120
-
Білім беру бағдарламаларының тобы M131 Өсімдік шаруашылығы
-
Білім беру саласы 7M08 Ауыл шаруашылығы және биоресурстар
-
Дайындық бағыты 7M081 Агрономия
Пәндер
-
Тұрақты ауыл шаруашылығының (өсімдік шаруашылығы) технологиясы
Пән ауыл шаруашылығы өндірісін экологияландыру және биологизациялау принциптерін зерттейді. Тұрақты даму тұжырымдамасы аясында ауыл шаруашылығын дамытуды қарастырады. Қазақстан Республикасындағы топырақ өңдеу, өсімдіктерді қорғау және тыңайтқыштарды қолданудың қолданыстағы технологияларының мәнін талдайды. Ауыл шаруашылығы өндірісінің заманауи және перспективті әдістері мен агротехнологияларды климаттың жаһандық өзгеру жағдайларына бейімдеу мәселелерін зерттейді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Ғылым тарихы мен философиясы
Пән арнайы философиялық талдаудың пәні ретінде ғылым феноменінің мәселелерін қарастырады, ғылымның тарихы мен теориясы, ғылымның даму заңдылықтары және ғылыми білімнің құрылымы, мамандық және әлеуметтік институт ретінде Ғылым, Ғылыми зерттеулер жүргізу әдістері, ғылымның қоғам дамуындағы рөлі туралы білімді қалыптастырады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Шет тілі (кәсіби)
Осы пәнді оқу кезінде магистранттар зерттелетін лексикалық және грамматикалық тақырыптар шегінде шет тілінде ауызша және жазбаша қарым-қатынас жасау дағдыларын меңгереді. Кәсіби қызмет саласында арнайы және ғылыми әдебиеттерді түсінуге, табысты жариялау қызметін жүргізуге көп көңіл бөлінеді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Жоғары мектептің педагогикасы
Бұл пәнді оқу магистранттарда жоғары мектепте оқытушылық қызметке қажетті қазіргі заманғы білімнің маңызды салаларының бірі ретінде білім мен педагогикалық ғылым туралы идеялар жүйесін қалыптастыруға мүмкіндік береді. Пәннің мазмұнында жоғары мектеп педагогикасының орны, рөлі мен маңызы туралы түсінік беретін педагогикалық теорияның ғылыми, теориялық негіздері қарастырылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Өсімдіктанудың ғылыми негіздері
"Өсімдіктанудың ғылыми негіздері" пәнінің мазмұны өсімдік шаруашылығы туралы ғылым мен өндіріс саласы ретінде білім алуға бағытталған, оның негізгі міндеті азық-түлік, мал шаруашылығы үшін жем, қайта өңдеу өнеркәсібі үшін шикізат алу үшін өсімдіктер өсіру болып табылады. Курстың маңызды міндеті сонымен қатар студенттердің кәсіби және практикалық дайындығына тікелей бағытталған табиғи нысандармен жұмыс істеудің кейбір практикалық дағдыларын игеру болып табылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Басқару психологиясы
Пән магистранттарға басқару психологиясының теориялық және әдістемелік негіздерін, басқару процестері жүйесіндегі тұлғаның рөлі мен орны туралы түсінік пен түсінік береді, басқарушылық қызмет пен басқарушылық өзара әрекеттестіктің мәнін ашады. Магистранттар персоналды басқарудың принциптері мен әдістерін, мотивация теориясын, басқарушылық шешімдерді қабылдауды үйренеді, басқарушылық ортада басқару дағдыларын, көшбасшылық және тұлғааралық қарым-қатынасты меңгереді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Жан-жақты бағалау
"Жан-жақты бағалау" пәні магистранттарды академиялық үлгерім мен кәсіби құзыреттілікті кешенді бағалауды өткізуге және өтуге дайындауға бағытталған. Курс бағалаудың жан-жақты жоспарына негізделген және оқыту мен ғылыми қызметтің әртүрлі кезеңдерінде қолданылатын бағалау әдістері мен құралдарының кең ауқымын қамтиды.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Агрономияның қазіргі ғылыми мәселелері
Пәннің мазмұны дүние жүзіндегі агрономияның жалпы ғылыми мәселелерін де, Қазақстан Республикасы үшін ерекше өзекті жеке мәселелерін де ашады. Пәннің тақырыптары климаттың жаһандық өзгеруі мәселелеріне және ауылшаруашылық өндірісін болашақ шындыққа бейімдеу үдерістеріндегі ғылымның рөліне, гендік инженерия мен биотехнология технологияларының күшеюіне байланысты өсімдік шаруашылығындағы селекциялық проблемаларға, гендік инженерия мен биотехнология технологияларының күшеюіне байланысты ауылшаруашылық өндірісіндегі селекциялық, көпжылдық дақылдарды құру және бұршақ емес дақылдар үшін симбиотикалық азот бекіткіштерін құру, гидропоника, аквапоника және аэропоника, тік егіншілік және қала шаруашылығы саласындағы зерттеулердің перспективалары, ақуызды өсімдіктерден жасанды тамақ өндіру мәселелерге қатысты.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Өсімдік шаруашылығындағы диверсификация
Пәннің барысында қазіргі уақытта ҚР және Қостанай облысының ауылшаруашылығында қалыптасқан жаздық астық дақылдарының монокультурасын ұтымды дақылдармен ауыстырып топырақ құнарлылығын, жергілікті экономиканың дамуына үлес қосатын білім беріледі. Зерделенетін тақырыптар - өсімдік шаруашылығында әртараптандыруға көшудің себептері мен тұрақты ауыл шаруашылығындағы әртараптандырудың биологиялық әртүрлілікті сақтау мәселелерін шешудегі рөлін ортаға шығару, өсімдік шаруашылығың әртараптандыру мақсаттырымен қолданылатын түрлі ауылшыруашылық дақылдарының өндіріс технологиясы, қолданылатын сорттары мен будандары, топырақты өндеу технологиясы мен өндіру экономикасын.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Ауыл шаруашылығы ақпараттық технологияларын оқыту
Ауылшаруашылық ақпараттық технологияларын оқыту ауылшаруашылық секторындағы цифрлық құралдар мен шешімдерді біріктіру дағдылары мен білімдерін беруге бағытталған. Ол ауыл шаруашылығының өнімділігі мен тұрақтылығын арттыру үшін қашықтықтан зондтау, дәл егіншілік және деректерді талдау сияқты озық технологияларды пайдалануды қамтиды.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Қарқынды қазақ тілі
Пәнді игеру нәтижесінде магистранттар Qaztest жүйесіндегі тыңдалым, лексика-грамматикалық тест, оқылым, жазылым дағдыларын және қазақ тілінің фонетикасын, лексикасын, морфологиясын, синтаксисін меңгереді. Көркем мәтіннен жазушының көзқарасын, жеке пікірін анықтай алады, негізгі ақпаратты ажырата алады, оқиға мен нақты логиканы байланыстырады, белгілі бір сипаттары бойынша ақпаратты топтастырады, атауы бойынша мәтіннің мазмұнын болжай алады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Білімнің заманауи ауылшаруашылық таралуы
Бұл пән тарату объектілерін ынталандыру принциптері мен әдістерін зерделеу мақсатында ауыл шаруашылығының қазіргі дамуы аясында ауыл шаруашылығы ақпаратын тарату бойынша коммуникация процесінде тарату объектілерінің мінез-құлқын өзгерту факторлары мен ережелерінің әсерін зерттейді. сіздің мінез-құлқыңызды саналы түрде өзгертіңіз және ауылшаруашылық білімін тарату жұмысының тиімділігін арттырыңыз.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Агрономиядағы инновациялық технологиялар
Пән Солтүстік Қазақстанда дала дақылдарын өсірудің бірлескен технологияларының негізгі әдістемелік қағидаттарын, дала дақылдарын өсірудің қарқынды технологияларының негізгі элементтерін, өсімдік шаруашылығын жеміс-жидек пен алмастыруды және әр тараптандыруды, дала дақылдарын өсірудің қарқынды технологияларының технологиялық және экономикалық тиімділігін игеру кезінде кәсіби білім мен дағдыларды қалыптастырады
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Агрохимияда жүйелік әдіс
Пән топырақтың агрохимиялық қасиеттерін, тыңайтқыштарды, дақылдардың физиологиялық қажеттіліктерін және олардың өзара әрекеттесу ерекшеліктерін ескере отырып, өсімдіктерді минералды қоректендірудің оңтайлы жағдайларын жасауға жүйелі тәсіл қалыптастырады; ауыспалы егісте тыңайтқыштың экономикалық негізделген жүйесін (тыңайтқыш нысандарын, енгізу мерзімдерін, тәсілдерін, нормалары мен дозаларын, тыңайтқыш дозаларын есептеуді) әзірлейді; қатты және сұйық минералды тыңайтқыштардың жаңа түрлерін зерделейді және оларды қолдану ерекшеліктері; алқаптардың агрохимиялық мониторингін негіздейді және топырақ-өсімдік жүйесіндегі қоректік заттар мен қарашіріктің айналымы мен тепе-теңдігін басқарады; вегетацияның барлық кезеңдерінде өнімнің өнімділігі мен сапасын арттырудың агрохимиялық технологияларын тиімді қолданады (тамырдан тыс азықтандыру, сеникация, басқа ауылшаруашылық өсімдіктерді қорғаумен бірге қолдану); агрохимиялық картограммаларды талдайды, құнарлылықты сақтау және арттыру жолдарын әзірлейді аймақтық топырақ.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Аралық бағалау
«Аралық бағалау» пәні бірінші курстың оқу процесінің аяқталуын тексеруге бағытталған. Мазмұн мыналарды қамтиды: ② оқуға түскеннен кейінгі идеологиялық және моральдық көрсеткіштер; ② оқуды аяқтау, академиялық алмасуларға қатысу және есептерді жазу мәртебесі; ② магистрлік жұмыс кіріспе есепте көрсетілген алдын ала анықталған мазмұн мен прогреске сәйкес орындалады ма; ④ аяқталған ғылыми-зерттеу жұмыстары мен жетістіктері; ② зерттеу жұмысы, ол келесі кезеңде аяқталады және егжей-тегжейлі кесте; ⑥ Қолданыстағы проблемалар, қиындықтар және ұсынылған шаралар;
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Ауыл шаруашылығының заманауи дамуы және практикалық жағдайлар
Пән магистрантты кәсіби қызметке дайындайды және Қытайдағы ауыл шаруашылығының қазіргі дамуына қатысатын негізгі салалардағы типтік жағдайларды, соның ішінде Агрономия, жайылым ғылымы, мал шаруашылығы, экология, бау-бақша, ресурстар және қоршаған орта, интернет және басқа да көптеген білім мен дағдыларды талдауға үйретеді
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Қытаймен танысу
Бұл пән қытай мәдениетін оқитын халықаралық магистранттар үшін міндетті болып табылады. Негізгі міндет-қытай тілінің стандартын нығайту және қытай мәдениетін тарату. Халықтық әдет-ғұрыптармен, тілдермен, тарихи орындармен, өнеркәсіптік өнермен, тарихпен және адамзатпен, сондай-ақ спорттық ойын-сауықпен танысу арқылы тәртіп шетелдік студенттердің Қытай мәдениетіне деген қызығушылығын арттырады және олардың мәдениетаралық коммуникативтік құзыреттіліктерін дамытуға көмектеседі.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Мансапты жоспарлау
Пән кәсіби қызмет үшін дағдыларды қалыптастырады және олардың дағдыларын, қызығушылықтарын, құндылықтары мен мақсаттарын анықтайды. Осыған сүйене отырып, адам өзіне нақты және қол жеткізуге болатын қысқа және ұзақ мерзімді мансаптық мақсаттар қоя алады. Келесі қадам-сіздің мақсаттарыңыз бен мүдделеріңізге сәйкес келетін әлеуетті мансап жолдары мен салаларды зерттеу.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Топырақ құнарлылығының моделдері
Пән топырақ құнарлығының қалыптасу жағдайлары мен оны ауылшаруашылық өндірісінде тиімді қолдануды зерттейді. Қазіргі кездегі гумустың түзілу процестері мен топырақтың гумустық күйін бағалау әдістерін қарастырады. Ұзақ мерзімді ауылшаруашылық пайдалану кезінде органикалық заттардың трансформациясының мәнін талдайды. Топырақтың тиімді және әлеуетті құнарлылығы тұжырымдамасының әдіснамалық аспектілерін береді. Топырақтың құнарлылығын реттеудің теориялық негіздері мен тәсілдерін қамтиды.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Тәжірибе ісінің әдістемесі
Бұл пәнде aгрономикалық зерттеулердің әдістері мен әдістемелері, эксперименттер нәтижелерін статистикалық өңдеу негіздері, схеманы жоспарлау, далалық тәжірибенің құрылымы, бақылау және есепке алу, далалық тәжірибені салу және өткізу, далалық дақылдардың өнімділігін одан әрі арттыру және өнім сапасын жақсарту үшін теориялық негіздер мен агротехникалық тәсілдерді әзірлеу мақсатында құжаттама мен есептілік жасау зерделенеді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Далалық егіншіліктін агроклиматтық ресурстары
Пән климат пен ауа-райын ауылшаруашылық өндірісінің сұраныстарына байланысты зерттейді. Климатты бағалаудың заманауи әдістерін және аумақтар мен ауылшаруашылық өсімдіктерін агроклиматтық аудандастыру принциптерін қарастырады. Ауыл шаруашылығы үшін қауіпті ауа райы құбылыстарының мәнін талдайды және оларға қарсы күрес жөніндегі іс-шараларды негіздейді. Агротехникалық және мелиоративтік тәсілдерді агроклиматтық негіздеуді жүргізеді
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Диссертациялық ұсыныс
Пәнді оқу аясында магистранттар өздерінің магистрлік жұмысының тақырыбын кампуста да, одан тыс жерлерде де тәлімгерлердің бірлескен басшылығымен таңдауы керек. Таңдалған тақырып ғылыми-техникалық инновацияларға, технологиялық инновацияларға, танымал ету мен қолдануға, өндірісті басқаруға және өсімдік шаруашылығының басқа қолданбалы тақырыптарына немесе практикалық мәселелеріне негізделуі керек. Оның нақты қолданбалы мәні болуы керек. Диссертация белгілі бір техникалық күрделілікке, прогрессивтілікке және еңбек сыйымдылығына ие болуы керек, бұл автордың агротехниканы, Ауыл шаруашылығын және ауылдық жерлерді және басқа да міндеттерді шешу үшін ғылыми теорияларды, әдістер мен техникалық құралдарды жан-жақты қолдану қабілетін көрсете алады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Кәсіптік оқыту әдістемесі
Пән магистрантты агрономия мамандығы бойынша орта техникалық білім беру саласындағы педагогикалық қызметке дайындайды. Колледждер мен лицейлердің оқытушылары мен білім алушыларының өзара байланысты қызметінің құралдары мен тетіктерін талдау және жобалау саласында кәсіби қызметтің іскерліктері мен дағдыларын қалыптастырады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Дәлдік егіншілік
Пән жаһандық позициялау технологияларын, геоақпараттық жүйелерді, өнімді бағалау технологияларын, тыңайтқыштар мен өсімдіктіреді қорғау құралдарын және тұқым себуде өзгермелі мөлшерлемені қолдануды, жерді қашықтықтан зондтау және экологиялық қауіпсіздік стандарттарын ескере отырып, жоғары және арзан ауылшаруашылық өнімдерінің максималды көлемін алуға бағытталған күрделі жоғары технологиялық ауылшаруашылық жүйелерін қарастырады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Ауыл шаруашылығы дақылдарын іріктеу және жақсарту практикасы
Бұл пән ауыл шаруашылығының өнімділігі мен тұрақтылығын арттыру үшін өсімдік сорттарын анықтау, іріктеу және жақсартудың мақсатты және ғылыми процесіне жатады. Бұл әдістер үнемі өсіп келе жатқан жаһандық азық-түлік сұранысын қанағаттандыру үшін, сондай-ақ климаттың өзгеруі, зиянкестер мен аурулар сияқты мәселелерді шешу үшін қажет
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Диссертацияны оқу
Бұл пән магистранттарды ғылыми жұмыстарды тиімді оқу және талдау үшін қажетті дағдылармен қаруландыруға бағытталған: құрылымды түсіну, сыни оқу дағдылары, нота жазу техникасы, талқылау және рефлексия.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Органикалық егіншілік
Пән ауылшаруашылық өндірісін экологияндару және органикалық өнім өндіру бағытында құзыреттілгін көтеру үшін құрастырылған. Пәннің тақырыптарында топырақтың құнарлылығын сақтау, зиянкестермен, аурулармен және арамшөптермен агротехникалық және биологиялық күрес мәселелерін қамтиды, сонымен қатар органикалық өндіріс әдістері мен технологияларын және органикалық өндіріске сертификаттау процестерін қарастырады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ауыл шаруашылығы технологияларын ілгерілету
Осы пән ауыл шаруашылығы өндірісі мен өсімдік шаруашылығындағы жаңа өнімдерді зерттейді. Жаңа агротехнологиялар өндірістің тұрақты өсу көздері болып табылады және инвестиция үшін тартымды. Ауыл шаруашылығындағы негізгі инновациялар жылыжай шаруашылығына, цифрлық шешімдерді қолдануға, топырақты өңдеудің ресурс үнемдейтін әдістеріне және суарудың жаңа әдістерін қолдануға қатысты
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Ана және шет тілдерінде ғылыми қарым-қатынасты жүзеге асыру, жоғары оқу орындарының педагогикасы мен басқару психологиясын, кәсіптік оқыту әдістемесін білу;
- Ғылыми білімнің әдіснамасын, ғылыми қызметті ұйымдастырудың принциптері мен құрылымын білу, зерттеу және патенттеу дағдыларына ие болу;
- Кәсіби қызмет саласында ақпараттық және компьютерлік технологияларды қолдану;
- Ауыл шаруашылығы дақылдарын жақсартуда, ғылыми-зерттеу жұмыстарында және өсімдік шаруашылығы өнімдерін өндіруде әлемдік ғылымның заманауи жетістіктерін және озық технологияларды пайдалану
- Тұрақты ауыл шаруашылығы қағидаттарын енгізу, өсімдік шаруашылығы саласын әртараптандыруды жүргізу
- Академиялық коммуникация және мансапты жоспарлау дағдыларына ие болыңыз
- Инновациялық агротехнологияларды ілгерілету, аграрлық өндірісті басқару дағдыларына ие болу
- Зерттеу міндеттерін негіздеу, эксперименттік жұмыс әдістерін таңдау, ғылыми эксперимент нәтижелерін түсіндіру және ұсыну