Жаңалықтарды бақылап, талқылауға қатысыңыз!
Инстаграмымызға,
Telegram-арнаға жазылып,
қауымдастық чатына қосылыңыз — грант байқауының нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
8D04101 Менеджмент в Yessenov University
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты PhD бағдарламасының мақсаты елдің және өңірдің даму перспективаларын ескере отырып, қоғамның прогрессивті ғылыми-техникалық, әлеуметтік-экономикалық және мәдени дамуына ықпал ететін бизнес және басқару саласында кәсіби және ғылыми-зерттеу құзыреттеріне ие жоғары білікті басқарушылық, ғылыми және педагогикалық кадрларды даярлау болып табылады.
-
Академиялық дәреже Докторантура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 3 года
-
Кредиттер көлемі 180
-
Білім беру бағдарламаларының тобы D072 Менеджмент және басқару
-
Білім беру саласы 8D04 Бизнес, басқару және құқық
-
Дайындық бағыты 8D041 Бизнес және басқару
Пәндер
-
Стратегияны, бизнес-процестерді және жобаны басқару
Курстың мақсаты бизнес-процестерді, бизнес-стратегияларды және жобаларды әзірлеудің негізгі тұжырымдамалары мен түсініктерін зерттеу болып табылады. Курс әдіснамалық құралдарды пайдаланудың практикалық дағдыларын алуға, бизнес-процестерді жобалау мен оңтайландыруда жүйелік талдауға, бизнес-стратегия мен жобаларды әзірлеуге бағытталған. Курсты оқыту кезінде креативті-дамушы тәсілдеме, кейс-технологиялар, іскерлік ойындар, PBL-project based learnin пайдаланылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Академиялық жазылым
Курстың мақсаты - ғылыми-зерттеу жұмыстары саласындағы дағдылар мен құзыреттерді дамыту және біліктілік зерттеулерін жазу дағдыларын қалыптастыру. Пәнді оқу ғылыми-академиялық ортада тиімді қарым-қатынас жасау үшін қажетті докторанттарды даярлаудың жоғары деңгейін қамтамасыз ететін жазбаша ғылыми-әдістемелік қарым-қатынас саласындағы дағдыларды дамытуға және жетілдіруге негізделген.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Сыни тұрғыдан ойлау және шешім қабылдау
Курстың мақсаты - докторанттардың басқарушылық шешімдер қабылдау үшін өз бетінше ойлау қабілетін қалыптастыру. Курс шешім қабылдау процесінің тиімділігін арттыру үшін ақпаратты сыни талдау әдістемесін пайдалануды үйретуге; ғылыми, кәсіптік және күнделікті практика саласында дәлелдеу және теріске шығару қағидаларын оқытуға бағытталған. Курсты оқыту кезінде кейс-технологиялар, іскерлік ойындар, проблемалық әдіс, ми шабуылы қолданылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ұйымдастырушылық мінез-құлық, дизайн және корпоративтік мәдениет
Пәннің мақсаты- ұйымның ішкі және сыртқы ортасының серпінді өзгеруі жағдайында ұйымның ұйымдастырушылық іс-әрекетін басқарудың, ұйымның корпоративтік мәдениетін қалыптастырудың заманауи тәсілдерін зерттеу. Курс компания қызметкерлерінің мінез-құлқының стереотиптерін тану дағдыларын қалыптастыруға, корпоративтік мәдениеттің түрін анықтауға, ұйымдық құрылымды құру мен өзгертуге қатысты тиімді басқару шешімдерін қабылдауға бағытталған.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
HR-менеджмент, командалар және көшбасшылық
Пәнді игерудің мақсаты ұйымның адами ресурстарын басқару саласындағы тиімді технологияларға оқыту болып табылады. Курс топ құрылымын, ұйымдағы коммуникативтік үдерістерді талдау, командаларды басқару, жеке тұлғаның ұйым ішіндегі көшбасшылық пен өзара қарым-қатынасқа әсерін анықтау дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Курсты оқыту кезінде кейс-технологиялар, іскерлік ойындар, PBL-project based learnin, проблемалық әдіс қолданылады
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Кәсіпкерліктің экожүйесі, өзгерістер мен инновацияларды басқару
Курстың мақсаты-әртүрлі ұйымдастырушылық контексте шығармашылықтың тұжырымдамалық және теориялық негізін қамтамасыз ету. Курс икемділікті және ойлаудың өзіндік ерекшелігін арттыру әдістерін, менеджерлердің инновацияның жоғары деңгейін құру және қолдау үшін қолданатын тәсілдерін зерттеуге бағытталған. Сондай-ақ, студенттер инновация мен өзгерудің жаңа әдістері компанияларға сыртқы білім мен идеялардан пайда көруге мүмкіндік беретінін біледі.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ғылыми зерттеу әдістері
Курстың мақсаты-докторанттарда ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру және жүргізу саласында әдіснамалық білім, білік және дағды жүйесін қалыптастыру. Курс оқуға бағытталған ғылыми зерттеулер әдіснамасы саласындағы негізгі іргелі және қолданбалы проблемаларды шешу; практикалық қызметте зерттеудің қазіргі заманғы әдістерін қолдану білігін және жаңа идеяларды (креативтілікті) қалыптастыру қабілетін қалыптастыру.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Жүйелік, процесстік, ситуациялық тәсілдер теорияларына, сондай-ақ менеджмент пен бизнестің, сондай-ақ жоғары және жоғары оқу орнынан кейінгі білім берудің басқа да теориялық және практикалық міндеттері мен мәселелеріне негізделген ұйымдастыру мәселелерінің мәнін анықтау
- Ғылыми және академиялық ортада тиімді қарым-қатынас жасау және ғылыми форумдарда, конференцияларда, семинарларда сөз сөйлеу және ғылыми-зерттеу нәтижелерін жоғары сілтеме жасалған, жетекші ұлттық және халықаралық басылымдарда жариялау, академиялық адалдық пен адалдық принциптерін сақтай отырып, тәуелсіз ғылыми зерттеулердің нәтижелерін ұсыну
- Практикалық қызметте ақпараттық-коммуникациялық технологияларды пайдалана отырып және бакалавриат пен магистратураның білім алушыларын ғылыми-зерттеу жұмысына тарта отырып, талдаудың әртүрлі әдістеріне сүйене отырып, зерттеудің заманауи әдістерін қолдану және ғылыми зерттеулерді модельдеу
- Белгісіздік пен тәуекел жағдайында тиімді басқару шешімдерін әзірлеу және ақпаратты сыни талдау әдістерін қолдана отырып, ғылыми, инновациялық зерттеулердің нәтижелерін болжау.
- Ұйымның өзгеру қажеттілігін диагностикалау және ұтымды жоспарлау арқылы және ұйымның адами ресурстарын басқару саласындағы тиімді технологияларды қолдана отырып, өзгерістерді қабылдауға қатысты персоналдың мінез-құлқын жобалау.
- Мотивация мен ынталандырудың әртүрлі формаларын қолдана отырып, бизнес-стратегияларды әзірлеу және ұйымдар мен салалардың бизнес-процестерін жобалау.
- Компания қызметкерлерінің мінез-құлқының стереотиптерін анықтаудың практикалық құралдарын, мысалы, корпоративтік мәдениетті, Көшбасшылық теориясы мен әдістерін, командаларды басқаруда қарым-қатынас пен ынтымақтастықтың озық дағдыларын қолдану.
- Көшбасшылық қасиеттерді көрсету мен жеке әлеуетті ашу және кәсіпкерлік ойлауды қалыптастыру үшін де, қоғамға қызмет ету үшін де дербес оқытуды қолдану.
Ұқсас БББ
8D04101 Менеджмент
Алматы менеджмент университеті (AlmaU)
8D04101 Агроөнеркәсіптік кешендегі менеджмент
С.Сейфуллин атындағы Қазақ агротехникалық зерттеу университеті
8D04101 Менеджмент
Сулейман Демирель атындағы университеті
8D04101 Менеджмент
Қазақстан-Британ техникалық университеті
8D04101 Жобалау менеджменті
Astana IT University
8D04101 Менеджмент
Қазақстан-Американдық еркін университеті