Жаңа білім беру бағдарламасы

6B01410 Музыкалық білім (қос дипломдық) в Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті

Пәндер

  • Сольфеджио

    Музыкалық есту, музыкалық жады, ырғақтың дамуы, музыкалық ойлаудың қалыптасуы. Ладтық ойлаудың қалыптасуы (мажор, минор; аттас мажор и минор). Таза айтудың дағдылары – интервалдарды айту (кіші, үлке, таза), характерлік интервалдар, үштон. Түрлі ритмикалық құрылымдарды үйрену. Бірдауысты музыкалық құрылымдар мен фрагменттерді үйрену. Сөйлем түрінде бірдауысты музыкалық диктант жазу дағдылары.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Музыка теориясы мен гармониясы

    Музыка теориясының көркемдік мазмұнды іске асырудағы маңызы. Музыкалық дыбыс және оның ерекшеліктері, ырғағы, метр, өлшемі, интервалы, тональдығы. Кварт-Квинт шеңбері, аккорд және оның түрлері. Басты сау функциялық жүйе. Септаккорды. Оқу пәні ретінде үйлесімділік туралы түсінік. Аккордтарды біріктірудің негізгі ережелері. Аккордтардың тар және кең орналасуы. Секстаккордтардың орналасуы. Модуляция және ауытқу туралы түсінік.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Оқушылардың физиологиялық дамуы

    Ерте және мектеп жасына дейінгі балалардың дамуының жалпы заңдылықтары Физиология, нерв жүйесінің гигиенасы, жоғарғы нерв қызметінің жас ерекшеліктері. Физиология, сенсорлық жүйелер. Ішкі секреция бездерінің физиологиясы, жыныстық тәрбие. Жас ерекшеліктері, тірек-қимыл аппараты, вегетативтік жүйелердің ерекшеліктері. Балабақша ғимараттарына, топтарына қойылатын гигиеналық талаптар. Салауатты өмір салтын қалыптастыру негіздері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Психология

    Психологиялық ғылымның негізгі іргелі салалары туралы базалық білім. Курс теориялық-әдіснамалық негіздердің қалыптасуы мен дамуының өзекті мәселелерін және адам тұлғасының қалыптасуы мен дамуының қазіргі заманғы әзірлемелерін, барлық психологиялық ғылымның зерттеу тәжірибесін жинақтауды қамтиды.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Латын әліпбилі қазақ жазуы

    Латын әліпбиі негізінде қазақ жазуының теориялық аспектісі; латын әліпбиіне негізделген қазақ әліпбиі мен орфографиясының ерекшеліктері; жазу теориясының негізгі санаттары; латын графикасына негізделген қазақ әліпбиінің жобасы; ұлттық әліпби құрудың негізгі алғышарттары; жаңа орфография ережелерінің негізгі принциптері;графикамен және алфавитпен арақатынасы; қазақ графикасы мен орфографиясы,сингармонизм заңы.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 2
  • Мектеп педагогикасы

    Педагогиканың әдіснамалық, аксиологиялық негіздері. Мақсатты белгілеу, тұлға, білім. Жасына қарай және тұлғалық ерекшеліктер. Білім берудің жаһандануы. Кәсіби сапа. Тәрбиенің заңдылықтары, принциптері, әдістері, құралдары, түрлері. Дүниетаным– жеке тұлғаның ядросы. Ұжым тәрбие құралы ретінде. Дидактика. Оқу үдерісі. Оқытудыңзаңдылықтары, принциптері. Білім берудің мазмұны, әдістері, құралдары, формалары. Оқу үрдісінің педагогикалық сапасын бақылау.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Ұлттық тәрбие

    Қазақ халқының ұлттық мәдениетінің мәні; қазақ халқының тарихы, тілі, әдет - ғұрыптары мен дәстүрлері, өзіндік ерекшеліктері; ұлттық мүдделердің, ұлттық құндылықтардың, қазақ халқының, бүкіл Қазақстан халқының құндылық бағдарларының мәні; этносаралық, конфессияаралық және мәдениетаралық диалог; Жалпыадамзаттық құндылықтар- «Мәңгі» Мейірімділік, Ақиқат, Сұлулық идеалдарын тіркейтін, бейбітшілікті, тыныштықты сақтауға ықпал ететін өмір.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 3
  • Қазақ және әлемдік орыс музыкасының тарихы

    Ежелгі әлемнің музыкалық мәдениеті. Периодизация истории казахской музыки. Халықтық және халықтық-кәсіби жанрлар. Дәстүрлі және дәстүрлі емес халық шығармашылығы. Қазақстандағы музыкалық өнердің қазіргі даму тенденциялары. Орыс мектебінің композиторлық мектебінің қалыптасуы. Барокко дәуірінің Батыс музыкасы. Творчество И. С. Бах, Ф. Гендель, А. Вивальдидің Шығармалары Орындалады. Веналық классикалық музыка: И. Гайдн, В. Моцарт, Л. Бетховен шығармашылығы. Романтиктердің музыкасы. Кеш романтизм. Неоклассицизм және қазіргі заман.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 2
  • Педагогикалық өлшемдер

    Оқу нәтижелерін бағалаудың қазіргі заманғы құралдары. Бағалау мәселесі. Критериалды бағалау технологиясының моделі. Бағалау қағидаттары. Кезеңдер және бағалау құралдары. Критериалды кестелер - рубикаторлар. Қалыптастырушы бағалау және жиынтық (ішкі және сыртқы) бағалау. Жиынтық бағалау нәтижелерінің модерациясы. Білім беру нәтижелерін бағалаудың жас ерекшеліктері.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 5
  • Негізгі музыкалық аспап

    Фортепианоның шығу тегі және құрылысы. Қазақстан және шетел композиторларының фортепианолық шығармашылығы. Ойын аппаратын ұйымдастыру. Тәсілдері звукоизвлечения. Техникалық жаттығулар мен этюдтар. Шығарманың музыкалық формалары мен құрылымы. Кіші және ірі туындыларды орындау. Полифониялық шығармада дауыс беру. Әртүрлі жанрдағы шығармаларда дыбыстану және дыбыс шығару. Көркем түрде жұмыс істеу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 3
  • Музыкалық білім берудің тарихы мен теориясы

    Пәннің пәні, міндеттері. Әлемдік музыкалық мәдениет және білім бастауынан 21 ғасырға дейін. Ресейдің музыкалық білім беру бастауынан 21 ғасырдың басына дейін. Қазақстандағы балалардың музыкалық тәрбиесі бастауынан 21 ғасырдың басына дейін. "Музыка"пәні бойынша орта мектептің жаңа білім беру бағдарламасы. Мектептегі музыкалық білім беруді стандарттау. Мектепте музыкалық білім беруді ұйымдастыру формалары.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 2
  • Экономика және бизнес негіздері

    Қоғамдық өндіріс. Капиталдың мәні, формалары, құрылымы. Өндіріс шығындары. Нарықтық экономикадағы өндіріс кірістері. Бизнес түсінігі. Кәсіпкерлік қызмет түрлері. Меншік теориясы, шаруашылық жүргізудің қоғамдық формалары. Тауар, ақша. Қоғамдық-экономикалық жүйе. Нарықтың пайда болуы. Қаржы жүйесі. Бизнесті дамытудағы мемлекеттің рөлі. Макроэкономика. Ресурс үнемдеу. Экономикалық дамудың циклділігі. Инфляция және жұмыссыздық.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 5
  • Қазақ және әлемдік орыс музыкасының тарихы

    Ежелгі әлемнің музыкалық мәдениеті. Периодизация истории казахской музыки. Халықтық және халықтық-кәсіби жанрлар. Дәстүрлі және дәстүрлі емес халық шығармашылығы. Қазақстандағы музыкалық өнердің қазіргі даму тенденциялары. Орыс мектебінің композиторлық мектебінің қалыптасуы. Барокко дәуірінің Батыс музыкасы. Творчество И. С. Бах, Ф. Гендель, А. Вивальдидің Шығармалары Орындалады. Веналық классикалық музыка: И. Гайдн, В. Моцарт, Л. Бетховен шығармашылығы. Романтиктердің музыкасы. Кеш романтизм. Неоклассицизм және қазіргі заман.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 2
  • Білім берудегі цифрлық технологиялар

    Білім беруді ақпараттандыру. Заманауи цифрлық технологиялар және олардың білім беруде қолданылуы. Мультимедиялық технологиялар. Білім берудегі 3D технология. Сандық білім беру ресурстарының классификациясы. Жоғары сапалы цифрлық білім беру ресурстарын дамыту. Виртуалды шындық Сандық робототехника. Оқу үрдісінде сандық білім беру ресурстарын пайдалану әдістері.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 5
  • Музыкалық білім берудің тарихы мен теориясы

    Пәннің пәні, міндеттері. Әлемдік музыкалық мәдениет және білім бастауынан 21 ғасырға дейін. Ресейдің музыкалық білім беру бастауынан 21 ғасырдың басына дейін. Қазақстандағы балалардың музыкалық тәрбиесі бастауынан 21 ғасырдың басына дейін. "Музыка"пәні бойынша орта мектептің жаңа білім беру бағдарламасы. Мектептегі музыкалық білім беруді стандарттау. Мектепте музыкалық білім беруді ұйымдастыру формалары.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 2
  • Оқу практикасы

    Білім алушыларды оқушылармен жұмыста Музыкалық-білім беру кеңістігінде алған музыкалық білімдерді меңгеруге үйрету.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 2
  • Қосымша музыкалық аспап

    Аспаптық орындаушылық шығармашылық және ағартушылық қызметтің түрі ретінде. Музыкалық аспапта ойнаудың техникалық дағдыларының негіздері. Музыкалық-есту, музыкалық-орындаушылық дағдыларын дамыту формалары мен әдістері. Музыка мұғалімінің классикалық, оркестрлік немесе дәстүрлі қазақ музыкалық аспаптарын: фортепиано, флейта, сдомбра, баян, аккордеон, қобыз және т. б. меңгеру саласындағы орындаушылық шеберлігін жетілдіру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 2
  • Музыка пәнді оқыту әдістемесі

    Музыкалық білім берудің мақсаты мен міндеттері. "Музыка"жаңа білім беру бағдарламасының мазмұны. "Музыка"Оқулықтары. Музыка сабағы. Сабақта оқушылардың музыкалық іс-әрекетінің түрлері. Музыка сабағын ұйымдастыру технологиясы. Музыканы оқыту әдістері. Музыка сабағында инновациялық технологиялар. Балалармен сыныптан тыс музыкалық жұмысты ұйымдастыру формалары. Музыкалық іс-шаралар түрлерін, сондай-ақ музыкалық үйірмелер мен лекторийлерді ұйымдастыруға қойылатын әдістемелік талаптар.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 5
  • Негізгі музыкалық аспап

    Фортепианоның шығу тегі және құрылысы. Қазақстан және шетел композиторларының фортепианолық шығармашылығы. Ойын аппаратын ұйымдастыру. Тәсілдері звукоизвлечения. Техникалық жаттығулар мен этюдтар. Шығарманың музыкалық формалары мен құрылымы. Кіші және ірі туындыларды орындау. Полифониялық шығармада дауыс беру. Әртүрлі жанрдағы шығармаларда дыбыстану және дыбыс шығару. Көркем түрде жұмыс істеу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 2
  • Негізгі музыкалық аспап

    Фортепианоның шығу тегі және құрылысы. Қазақстан және шетел композиторларының фортепианолық шығармашылығы. Ойын аппаратын ұйымдастыру. Тәсілдері звукоизвлечения. Техникалық жаттығулар мен этюдтар. Шығарманың музыкалық формалары мен құрылымы. Кіші және ірі туындыларды орындау. Полифониялық шығармада дауыс беру. Әртүрлі жанрдағы шығармаларда дыбыстану және дыбыс шығару. Көркем түрде жұмыс істеу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 2
  • Қазақ (орыс) тілі (В2)

    Сөйлеу мәдениетін анықтау. Сөйлеу дұрыстығы. Сөзді дұрыс таңдау, сөздің формалары. Сөздің дәлдігі. Ұсыныстарды дұрыс құру. Сөйлеу мәнерлілігі. Экспрессивті синтаксис. Сөйлеу байлығы, тазалығы, логикасы. Айтылу және екпін нормалары. Практикалық стилистиканы анықтау. Кәсіби саладағы сөйлеу мәдениеті. Белгілі бір коммуникативтік жағдайлардағы сөйлеу жаттығулары. Тілдік мінез-құлық этикасы. Іскерлік қарым-қатынас түрлері

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 5
  • Негізгі музыкалық аспап

    Фортепианоның шығу тегі және құрылысы. Қазақстан және шетел композиторларының фортепианолық шығармашылығы. Ойын аппаратын ұйымдастыру. Тәсілдері звукоизвлечения. Техникалық жаттығулар мен этюдтар. Шығарманың музыкалық формалары мен құрылымы. Кіші және ірі туындыларды орындау. Полифониялық шығармада дауыс беру. Әртүрлі жанрдағы шығармаларда дыбыстану және дыбыс шығару. Көркем түрде жұмыс істеу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 2
  • Инклюзивті білім беру

    Әлеуметтік және білім беру саясатындағы инклюзивті білім берудің рөлі. Инклюзивті білім берудің нормативтік-құқықтық қамтамасыз етілуі, модельдері, формалары, түрлері. инклюзивті білім берудің педагогикасы мен психологиясы. Инклюзивті білім беру субъектілерін психологиялық-педагогикалық сүйемелдеу. Инклюзивті білім беру жағдайында ЖТД бар тұлғаларға арналған жеке білім беру бағдарламалары мен бағыттарын жобалау.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 5
  • Музыкалық білім берудің педагогикасы мен психологиясының негіздері

    Музыкалық педагогика және психология музыка білімі және психология-педагогикалық ғылым саласы ретінде. Музыка біліміндегі пәннің пәні, міндеттері мен орны. Музыкалық-танымдық процестер. Музыкалық шығармашылықтың педагогикасы мен психологиясы. Музыкалық қабілеттер және дарындылық. Музыкалық білім берудің оқу-тәрбиелік міндеттері. Музыкалық білімнің педагогикалық және психологиялық бағыты. Музыкалық дамудың жас ерекшеліктері. Музыкалық-педагогикалық қызметтің ерекшелігі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 5
  • Негізгі музыкалық аспап

    Фортепианоның шығу тегі және құрылысы. Қазақстан және шетел композиторларының фортепианолық шығармашылығы. Ойын аппаратын ұйымдастыру. Тәсілдері звукоизвлечения. Техникалық жаттығулар мен этюдтар. Шығарманың музыкалық формалары мен құрылымы. Кіші және ірі туындыларды орындау. Полифониялық шығармада дауыс беру. Әртүрлі жанрдағы шығармаларда дыбыстану және дыбыс шығару. Көркем түрде жұмыс істеу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 2
  • Синтезаторда ойнау негіздері

    Синтезатордың құрылысы, түрлері және техникалық сипаттамалары. Синтезаторда ойнауды оқыту ерекшелігі. Сол қол: ойын техникасын дамыту. Оң қол: ойын техникасын дамыту үшін жаттығу. Синтезатордағы әуендерді жазу. Аккордтар: мажорлық және минорлы дыбыстар мен септаккордтар. Автоаккомпанемент: стильдер, қарқыны. Стиль функциялары. Таңдалған стильдің сүйемелдеуімен жаттығулар ойыны. Секвенсор: кіріктірілген әуендер. Акустикалық әсерлер. Есту бойынша таңдау, аккомпаниялау, шығарма, импровизация.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 2
  • Негізгі музыкалық аспап

    Фортепианоның шығу тегі және құрылысы. Қазақстан және шетел композиторларының фортепианолық шығармашылығы. Ойын аппаратын ұйымдастыру. Тәсілдері звукоизвлечения. Техникалық жаттығулар мен этюдтар. Шығарманың музыкалық формалары мен құрылымы. Кіші және ірі туындыларды орындау. Полифониялық шығармада дауыс беру. Әртүрлі жанрдағы шығармаларда дыбыстану және дыбыс шығару. Көркем түрде жұмыс істеу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 2
  • Фольклорлық-камералық ансамбль

    Музыкалық өнерде ансамбльдік жанрдың қалыптасуы. Фольклордың эстетикалық табиғаты. Қазақ халқының халық шығармашылығы жанрларының жүйесі, олардың ерекшелігі. Қазақ фольклорының даму тарихының негізгі кезеңдері. Қазақ халық шығармашылығын дамыту факторлары. Фольклорлық ансамбльдің репертуары. Камералық ансамбльде ойнаудың негізгі дағдыларын меңгеру. Шығармаларды жаттықтыру. Репертуармен көркем жұмыс. Ансамбльмен жұмыс. Ансамбльді концерттік орындауға дайындау.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 3
  • Музыкалық білім берудің педагогикасы мен психологиясының негіздері

    Музыкалық педагогика және психология музыка білімі және психология-педагогикалық ғылым саласы ретінде. Музыка біліміндегі пәннің пәні, міндеттері мен орны. Музыкалық-танымдық процестер. Музыкалық шығармашылықтың педагогикасы мен психологиясы. Музыкалық қабілеттер және дарындылық. Музыкалық білім берудің оқу-тәрбиелік міндеттері. Музыкалық білімнің педагогикалық және психологиялық бағыты. Музыкалық дамудың жас ерекшеліктері. Музыкалық-педагогикалық қызметтің ерекшелігі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 2
  • Ілгермелі шетел тілі

    Тақырып бойынша толық баяндамалар. Жаңалықтар мен репортаждар. Қазіргі заманғы проблема бойынша мақалалар мен хабарламалар, қазіргі заманғы көркем проза. Таныс мәселе бойынша пікірталасқа белсенді қатысу, өзінің пікірін түсіндіру және қорғау. Өзекті мәселе бойынша «қолдаймын» және «қарсымын» барлық дәлелдерді айту. Ерекше маңызды оқиғалар мен әсерлерді көрсете отырып эссе, баяндама, хаттарды жазу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 5
  • Арт білім беру

    Отандық өнер мен көркем мәдениеттің ежелгі дәуірден қазіргі уақытқа дейінгі қалыптасуы мен дамуының негізгі кезеңдері туралы базалық білім. Курс өнердің барлық түрлерін қамтиды, бұл қазақтардың адамгершілік-эстетикалық әлемі эволюциясының жалпы көрінісін, әдет-ғұрып элементтерін және қазіргі қазақстандық келбетін қалыптастыру үшін олардың маңызын құруға мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 5
  • Музыкалық шығарманың талдау мен интерпретациясы

    Музыкалық форманың және жанрдың музыкадағы бірлігі. Қарапайым музыкалық формалар. Күрделі музыкалық құрылымдар. Камералық музыкалық жанрлар: вариациялар, рондо, соната және т.б. күрделі музыкалық жанрлар: симфония, опера, балет, оратория, концерт. Қазақ күйін қалыптастыру ерекшеліктері.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 3
  • Академиялық және эстрадалық вокал

    Дауыс қою. Ән айту кезіндегі тыныс алудың рөлі. Вокалдағы Артикуляция және дикция. Вокалдық өнер саласындағы білім, білік және дағды. Дауысты меңгерудің вокалдық техникасы. Вокалдық өнер Жанры. Әннің академиялық үлгісі. Жеке ән айту және ансамбльде ән айту. Эстрадалық вокал. Вокалдық шығармамен жұмыс. Кесте және вокалдық жаттығулар. Мектепте вокал жұмысын ұйымдастыру.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 2
  • Хор дирижерлау

    Хор дирижерлау хорды басқару өнері ретінде. Дирижерлік аппаратты қою. Дирижерлаудың негізгі кезеңдері. Ауфтактілер. Дирижерлік техника негіздерін меңгеру әдістемесі. Дирижерлау процесінде Қарапайым, күрделі, айнымалы, симметриялы емес өлшемдерді игеру. Дирижерлау кезіндегі Темп және агогика. A ' capella хор партитурасымен жұмыс істеу кезеңдері. Мектеп-ән репертуарын зерттеу. Дайындық қимылымен жұмыс. Үлкен Формамен жұмыс істеу.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 2
  • Синтезаторда ойнау негіздері

    Синтезатордың құрылысы, түрлері және техникалық сипаттамалары. Синтезаторда ойнауды оқыту ерекшелігі. Сол қол: ойын техникасын дамыту. Оң қол: ойын техникасын дамыту үшін жаттығу. Синтезатордағы әуендерді жазу. Аккордтар: мажорлық және минорлы дыбыстар мен септаккордтар. Автоаккомпанемент: стильдер, қарқыны. Стиль функциялары. Таңдалған стильдің сүйемелдеуімен жаттығулар ойыны. Секвенсор: кіріктірілген әуендер. Акустикалық әсерлер. Есту бойынша таңдау, аккомпаниялау, шығарма, импровизация.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 3
  • Академиялық және эстрадалық вокал

    Дауыс қою. Ән айту кезіндегі тыныс алудың рөлі. Вокалдағы Артикуляция және дикция. Вокалдық өнер саласындағы білім, білік және дағды. Дауысты меңгерудің вокалдық техникасы. Вокалдық өнер Жанры. Әннің академиялық үлгісі. Жеке ән айту және ансамбльде ән айту. Эстрадалық вокал. Вокалдық шығармамен жұмыс. Кесте және вокалдық жаттығулар. Мектепте вокал жұмысын ұйымдастыру.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 2
  • Фольклорлық-камералық ансамбль

    Музыкалық өнерде ансамбльдік жанрдың қалыптасуы. Фольклордың эстетикалық табиғаты. Қазақ халқының халық шығармашылығы жанрларының жүйесі, олардың ерекшелігі. Қазақ фольклорының даму тарихының негізгі кезеңдері. Қазақ халық шығармашылығын дамыту факторлары. Фольклорлық ансамбльдің репертуары. Камералық ансамбльде ойнаудың негізгі дағдыларын меңгеру. Шығармаларды жаттықтыру. Репертуармен көркем жұмыс. Ансамбльмен жұмыс. Ансамбльді концерттік орындауға дайындау.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 2
  • Білім берудегі менеджмент және электронды құжаттандыру

    Педагогикалық басқарудың ғылыми-әдістемелік негіздері. Мектептерді басқару. Мектепті басқарудың ұстанымдары мен принциптері. Педагогикалық басқарудың функциялары мен әдістері. Басқарудағы ақпараттық технологиялар. Көшбасшылық стильдері Этика және басқару мәдениеті. Маркетинг. Білім беруді ұйымдастырудың бәсекеге қабілеттілігі. Электронды журналдар,оқытушылар мен студенттерге мониторинг жүргізу және т.б.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 5
  • Хор дирижерлау

    Хор дирижерлау хорды басқару өнері ретінде. Дирижерлік аппаратты қою. Дирижерлаудың негізгі кезеңдері. Ауфтактілер. Дирижерлік техника негіздерін меңгеру әдістемесі. Дирижерлау процесінде Қарапайым, күрделі, айнымалы, симметриялы емес өлшемдерді игеру. Дирижерлау кезіндегі Темп және агогика. A ' capella хор партитурасымен жұмыс істеу кезеңдері. Мектеп-ән репертуарын зерттеу. Дайындық қимылымен жұмыс. Үлкен Формамен жұмыс істеу.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 2
  • Академиялық және эстрадалық вокал

    Дауыс қою. Ән айту кезіндегі тыныс алудың рөлі. Вокалдағы Артикуляция және дикция. Вокалдық өнер саласындағы білім, білік және дағды. Дауысты меңгерудің вокалдық техникасы. Вокалдық өнер Жанры. Әннің академиялық үлгісі. Жеке ән айту және ансамбльде ән айту. Эстрадалық вокал. Вокалдық шығармамен жұмыс. Кесте және вокалдық жаттығулар. Мектепте вокал жұмысын ұйымдастыру.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 2
  • Хор дирижерлау

    Хор дирижерлау хорды басқару өнері ретінде. Дирижерлік аппаратты қою. Дирижерлаудың негізгі кезеңдері. Ауфтактілер. Дирижерлік техника негіздерін меңгеру әдістемесі. Дирижерлау процесінде Қарапайым, күрделі, айнымалы, симметриялы емес өлшемдерді игеру. Дирижерлау кезіндегі Темп және агогика. A ' capella хор партитурасымен жұмыс істеу кезеңдері. Мектеп-ән репертуарын зерттеу. Дайындық қимылымен жұмыс. Үлкен Формамен жұмыс істеу.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 2
  • Хор дирижерлау

    Хор дирижерлау хорды басқару өнері ретінде. Дирижерлік аппаратты қою. Дирижерлаудың негізгі кезеңдері. Ауфтактілер. Дирижерлік техника негіздерін меңгеру әдістемесі. Дирижерлау процесінде Қарапайым, күрделі, айнымалы, симметриялы емес өлшемдерді игеру. Дирижерлау кезіндегі Темп және агогика. A ' capella хор партитурасымен жұмыс істеу кезеңдері. Мектеп-ән репертуарын зерттеу. Дайындық қимылымен жұмыс. Үлкен Формамен жұмыс істеу.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 2
  • Концертмейстерлік класы

    Концертмейстер жұмысының элементтері. Шығарманың музыкалық формалары мен құрылымы. Есту бойынша таңдау. Парақтан оқу және транспондау. Шығарма, импровизация. "Музыка"пәні бойынша мектеп репертуары. Вокалистпен концертмейстерлік жұмыс. Мектеп репертуарының шығармалары: жеке аккомпанементпен ән айту. Вокалдық шығармалардың сүйемелдеуімен эскиздік жұмыс. Инструменталистке аккомпаниялау. Концерттік орындаушылық дағдылары. Ансамбльдегі ойын. Концерттік сүйемелдеудің дағдылары.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 2
  • Көшбасшылық: тиімді басшылықтың дағдылары

    Көшбасшылық негіздері. Көшбасшылықтың тұлғалық теориясы. Мінез-құлық және ситуациялық көшбасшылық. Көшбасшы және команда. Функционалдық (рөлдік) көшбасшылық. Көшбасшылық стиліндегі PAEI функциялардың үйлесімсіздігі. Тиімді көшбасшылық стильдері. Тиімсіз көшбасшылықтың архетиптері. Ұйымдағы көшбасшылық стильдерін жүзеге асыру.Көшбасшылық: тиімді басқару дағдылары.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 5
  • Академиялық және эстрадалық вокал

    Дауыс қою. Ән айту кезіндегі тыныс алудың рөлі. Вокалдағы Артикуляция және дикция. Вокалдық өнер саласындағы білім, білік және дағды. Дауысты меңгерудің вокалдық техникасы. Вокалдық өнер Жанры. Әннің академиялық үлгісі. Жеке ән айту және ансамбльде ән айту. Эстрадалық вокал. Вокалдық шығармамен жұмыс. Кесте және вокалдық жаттығулар. Мектепте вокал жұмысын ұйымдастыру.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 2
  • Музыкалық білім берудегі жобалық жұмыстар

    Жобалық қызметті басқару. Инновациялық жобаларды басқару принциптері. Жобалық қызметтің ұйымдастырушылық әдістері. Жобалық қызметтегі ақпараттық-коммуникативтік технологиялар. Педагогикалық жобалау жобаны іске асырудың нәтижесі ретінде. Мұғалімнің жобалау қызметінің объектілері. Жобалау жаңа идеялармен жұмыс ретінде. Жобалау және технология. Жобаны жоспарлау технологиясы мен құрылымы. Жобалық қызметтің типологиялық топтары. Жобаның инновациялылығының критериалды параметрлері.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 8
    Несиелер - 2
  • Оркестр класы

    Оқушылардың оркестрлік-орындаушылық қызметінің түрлері. Оркестрлік репертуары. Оркестрлік партитураның орындаушылық дағдылары. Оркестрлік партиялардың фактуралары. Оркестрлік дирижерлау принциптері. Тактаның, цензураның, аяқтаудың әр түрлі бөлігіне кіру және алу. Оркестрлік партитураларды талдау және оқу. Қарапайым және күрделі өлшемдерде метр берудің дирижерлік тәсілдерін анықтау. Бас үзіліс. Синкопа. Дыбыс жүргізу сипаты, штрихтерді беру тәсілдері. Оркестрдің музыкалық алфавиті.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 8
    Несиелер - 4
  • Өндірістік (Педагогикалық) практика

    Музыкалық-педагогикалық ғылым мен тәжірибенің интеграциясы. Музыкалық білім берудің жалпы тарихи үрдіспен, уақыттың ғылыми және мәдени оқиғаларымен, Музыкалық білім беру педагогикасының саласын жүйелі түсіну арқылы басқа өнер түрлерінің дамуымен өзара байланысы.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 8
    Несиелер - 8
  • Инструментовканың және аранжировкалардың негіздері

    Электронды, оркестрлік аспаптың және хор аранжировкасының өзіндік ерекшеліктері. Құрал-саймандардың негізгі тәсілдерін меңгеру. Ансамбльдің әр түрлі құрамындағы әуендерді баяндау. Екінші әуенді дауыс. Әр түрлі құрамдарда аккордтарды баяндау. Фактуралық многоплановость. Музыкалық-орындаушылық әрекеттерді қоса атқару. Ансамбльдегі Полифония және контрапункт. Оркестрлік унисон. Ансамбльдік интерпретацияның ерекшеліктері: динамика, фразировка, агогиялық өзгерістер. Компьютерлік аранжировканың түсінігі және құрылуы.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 8
    Несиелер - 2

Оқыту нәтижелері

  • мамандықтың жоғары әлеуметтік маңыздылығын, кәсіби этика принциптерін түсінеді, педагогикалық қызметте пәндік саланы, педагогикалық өлшемдерді, білім беру жүйесінің даму үрдістерін, нормативтік құқықтық актілерді және электрондық құжаттарды жүргізу негіздерін қолдануды біледі;
  • білім беру процесінің барлық субъектілерінің (педагог, білім алушылар мен олардың ата-аналарының) қызметін талдай алады, өзгермелі әлеуметтік және экономикалық жағдайларда өмір сүруге дайын, сыни ойлаумен, зияткерлік, дене бітімі және рухани дамыған тұлғаны тәрбиелеуге мақсатты орната отырып, оқу-тәрбие процесін моделдей алады;
  • инклюзивті білім берудің психологиялық, психофизиологиялық дамуы мен құндылығының жалпы, өзіндік және жеке ерекшеліктерін есепке алу құралдарын пайдалана алады, әртүрлі жас деңгейіндегі мінез-құлықты және қызметті реттеу ерекшеліктерін біледі;
  • психологиялық және педагогикалық зерттеулер әдістерін меңгерген, өнім, гипотеза, құбылыстар мен оқиғаларды жүйелі түсіндіру үшін әртүрлі көздерден алынған ақпаратты талдайды, синтездейді, шығармашылықпен түрлендіреді, педагогикалық қызметке шығармашылық, зерттеу тәсілін көрсетеді;
  • музыкалық-орындаушылық және оның аралас (негізгі музыкалық аспап, фольклорлық аспап, оркестр, хор сыныбы, вокал) пәндерінің теориялық және зерттеу негіздерін, оларды оқыту технологиясын қолдана алады, оқушылардың пәндік шеберлігі мен дағдыларын қалыптастыру әдістерін меңгерген, музыкаға қызығушылықты қалыптастыру және күнделікті өмірде музыкалық қызмет және оның аралас пәндері саласында білімді қолдану тәсілдерін меңгереді;
  • Музыкалық білім беру саласында ғылыми-зерттеу, жобалау қызметін ұйымдастыру және зерттеу міндеттерін қою дағдыларын меңгереді (зертханалық-практикалық, демонстрациялық, компьютерлік және басқа да сапалы және сандық зерттеу түрлері));
  • этномәдени және конфессиялық айырмашылықтарды және қоғамның әлеуметтік-мәдени құрылымының ерекшеліктерін, ұлттық тәрбиенің заңдылықтары мен принциптерін ескере отырып, көпмәдени ортада кәсіби қызметті ұйымдастыру тәсілдерін меңгерген;
  • кәсіптік міндеттерді шешуде пәнаралық және ведомствоаралық өзара іс-қимылға қатысуға қабілетті, білім алушыларды өзгермелі еңбек нарығына бейімдеу үшін қажетті құзыреттілікті дамыту үшін оқуға және ұтқырлыққа қабілетті.
Top