Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

7M03104 Психология в "Тұран" университеті мекемесі

  • Адам капиталын басқарудағы заманауи әлеуметтік-психологиялық технологиялар
    Несиелер: 5

    Пәнді меңгеру мақсаты - адам капиталын басқарудың қазіргі әлеуметтік-психологиялық технологияларын және оларды әртүрлі ұйымдардың тәжірибесінде қолдану мүмкіндіктерін зерттеу. Пәнді оқу барысында магистранттар адам капиталын басқару заңдылықтарымен, механизмімен, адам капиталын басқарудың тиімді жүйесін құру кезеңдерімен, сонымен қатар басқару әдістері мен технологияларымен танысады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Agile негізіндегі жобаларды басқару
    Несиелер: 4

    «Agile негізіндегі жобаларды басқару» курсын аяқтағаннан кейін студенттер үнемі өзгеретін талаптар мен болжанбайтын техникалық тәуекелдер жағдайында жобаның мерзімін, бюджетін және сапасын сақтау үшін жобаларды басқарудың икемді әдістерін қолдана алады; бірнеше командаларға жұмысты синхрондау; клиенттердің күтулерін басқару, MS Project бағдарламалық жасақтамасын қолдану. Оқу әдістері - ми шабуылы, кейстер, іскерлік ойындар.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Психоанализ
    Несиелер: 5

    Психоанализ міндеті клиентке бейсаналық аймағында жасырын азап шегудің шынайы себебін түсінуге көмектесу, ұмытылған жарақат алған уайымдарды еске алу, ал жасырын анықтау, түсінікті ұғыну, яғни бақылау -психотерапевтік әдіс ретінде психоанализдің мақсаты болып табылады. Пәнді меңгеру мақсаты – клиентпен психоанализдің негізгі ережелерімен, принциптерімен, психоаналитикалық жұмыс техникаларымен танысу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • PMI PMBOK стандартына негізделген жобаларды басқару
    Несиелер: 4

    Курс аяқталғаннан кейін студенттер жобаны бастауды; жобаның көлемі мен мазмұнын анықтауды; жұмыстың иерархиялық құрылымын құруды; ресурстық талаптарды айқынтауды және оларды тағайындауды; кестені, бюджетті, жобаның жоспарын әзірлеуді; тәуекелдерді басқару процестерін, MS Project бағдарламалық жасақтамасын қолдануды үйренеді. Студенттер курстың соңында «Жобалық менеджердің көмекшісі» кәсіптік біліктілікті беру туралы сертификатқа ие бола алады. Оқыту әдістері - ми шабуылдары, кейстер, іскерлік ойындар.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Шет тілі (кәсіби)
    Несиелер: 2

    Тілдік, лингвистикалық білімді терең және кеңейтілген алу, мамандық бойынша мәтіндерді түсіну ауқымын кеңейту, қоғамдық-саяси лексика бойынша белсенді сөздік қорын байыту; ақпарат беру үшін сөздікпен және сөздіксіз мамандық бойынша түпнұсқа әдебиетті оқу және аудару, ауызша аударма, сондай-ақ ағылшын тілінен ана тіліне және керісінше жазбаша аударма жасау.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Психологияның теориялық-әдіснамалық негіздері
    Несиелер: 5

    Пәнді оқып-үйрену мақсаты - магистранттардың ғылыми білімді ұйымдастыру формалары мен принциптері туралы, сондай-ақ психологиялық құбылыстарды ғылыми зерттеу барысында алынған білімнің жеткілікті дәрежеде қалыптастыру. Пәндерді меңгеру шеңберінде магистранттар заманауи ғылыми психологияның теориялық және әдіснамалық негіздерін, ғылыми зерттеулерді әдістемелік талдау деңгейлерін қарастырады. Оқыту әдістері: түпнұсқалық әдебиеттерді, кейстерді талдау.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Экзистенциалды психотерапия
    Несиелер: 5

    Экзистенциалды психотерапияның негізгі мақсаты-клиентке өз өмірінің мағынасын табуға, жеке басының бостандығын, жауапкершілігін сезінуге және толыққанды қарым-қатынаста тұлға ретінде өзінің әлеуетін ашуға көмектесу. Пәнді оқу барысында магистранттар экзистенциалды психотерапияның негізгі ұғымдарын, ережелерін, принциптерін қарастырады, экзистенциалды парадигманың ғалым-психологтарының концепцияларымен танысады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Көшбасшылық және коучинг
    Несиелер: 5

    Пәнді оқыту мақсаты – көшбасшылық пен коучингті талдауға қабілеттілікті қалыптастыру. Оқу курсы персоналмен жұмыс жүргізу барысында үрдістерді ұйымдастыру үшін көшбасшылық пен коучингті бағалау және диагностикалау қабілеттерін қалыптастырады. Пән келесі мәселелерді қарастыруға бағытталған: көшбасшылық пен коучинг құбылыстарын тұлғалық қасиеттермен өзара байланыста қарастыру, ұйымның өзгермешілігі аясында көшбасшылықтың және коучингтің мәнін, көшбасшылық пен коучинг туралы заманауи көзқарастарды талдау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Басқару психологиясы
    Несиелер: 2

    Пәнді оқыту мақсаты – басқару іс-әрекетінің мазмұны, құрылымы мен заңдылықтары туралы магистранттардың тұтас және жүйелі көзқарасын қалыптастыру. Пәнді меңгеру барысында менеджердің тиімділігін қамтамасыздандыратын психологиялық факторлар, іс-әрекет барысындағы мотивация психологиясы, ұжымдағы психологиялық климат ерекшеліктері, көшбасшылықтың психологиялық астарлары туралы магистранттардың білімдері қалыптастырылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Магистрлік жоба технологиясы
    Несиелер: 5

    Курс аяқталғаннан кейін магистранттар жобаның өзектілігін тұжырымдауға, оның сипаттамасын жасауға, нақты тәжірибелік ұсынымдарды ұсынуға, басқару міндеттерінің дербес шешімін ұсынуға қабілетті болады. Білім алушылар курс аяқталғаннан кейін жобаның тәжірибелік маңыздылығын бағалай алады, ұсынылған ұсыныстарды озық ақпараттық технологияларды қолдана отырып қорғай алады. Оқыту әдістері ретінде «ми шабуылы», кейстер қолданылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Менеджмент
    Несиелер: 2

    Пәнді оқытудың мақсаты – магистранттардың теориялық ережелерді, әдістемелік негіздерді терең ұғыну және түсінуіне қол жеткізу және заманауи ұйымдардың қызметін басқарудың практикалық әдістерін меңгеру. Пән қазіргі ұйымның мақсаттарына тиімді және өнімді жету үшін адамдардың бірлескен іс-әрекетін ұйымдастырумен байланысты негізгі заңдылықтарды, қасиеттерін, жақтарын және процестерін оқытады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Код ON1

    Салалық және салааралық ұжымдарды басқару білімін көрсетуге, корпоративтік менеджментті жүзеге асыруға, өзін-өзі және басқаларды бақылауға қабілетті.

  • Код ON2

    Өз бетімен оқуға, әлеуметтік бейімделуге, толық емес немесе шектеулі ақпарат шартында стандартты емес жағдайларда шешім табуға және қабылдауға қабілетті.

  • Код ON3

    Ғылыми зерттеулер, жобалық іс-әрекет жүргізуге, өз бетімен талдауға және алынған мәліметтерді түсіндіруге, идеяларын, қол жеткізген нәтижелері мен инновацияларын алға жылжытуға қабілетті.

  • Код ON4

    Жүйелік ойлау негізінде әлеуметтік жауапкершілікті есепке ала отырып, зерттеу саласында мәселені, стратегияны, шешу әдістері мен жолдарын анықтауға қабілетті.

  • Код ON5

    Жаңа ғылыми концепциялар мен теорияларды пайдалана отырып, кәсіби және пәнаралық салаларда мәселелер шешуге, жағдайды түрлендіру және оңтайландыру үшін инновациялар енгізуге қабілетті.

  • Код ON6

    Ғылыми білім мен әдіснаманы синтездеу және интеграциялау негізінде инновациялық өнім жасау үшін өзінің жеке ғылыми зерттеуін жүргізуге, кәсіби саладағы ғылымның жаңа жетістіктері аясында жобалық іс-әрекетті жүзеге асыруға қабілетті.

  • Код ON7

    Ғылыми жазба және коммуникация дағдыларын меңгерген, өз қорытындыларын дәлелдеуге қабілетті, оларды кәсіби пікірталастарда көпшілікке жариялауға және дәлелдеуге қабілетті.

  • Код ON8

    Түрлі ғылыми-психологиялық теорияларды салыстыруға және концептуалдық психологиялық түсініктерді қолдана отырып, олардың тарихи даму аясында психологиялық проблеманың заманауи күйін талдауға қабілетті.

  • Код ON9

    Ғылыми-психологиялық инновацияларды қолдана отырып, психологиялық зерттеулер жүргізуге, заманауи әдістердің көмегімен зерттеу нәтижелерінің статистикалық және ғылыми негізделген өңделуін жүзеге асыруға қабілетті.

  • Код ON10

    Психологиялық кадрлардың біліктілігін арттыру және қайта даярлауына арналған оқу бағдарламалары мен инновациялық технологияларды жобалауға қатысуға және жүзеге асыруға дайындығын меңгерген.

  • Код ON11

    Жоғары және қосымша білім жүйесінде белсенді оқытудың заманауи әдістерін қолдана отырып, оқу іс-әрекетінің түрлі формаларын даярлау, ұйымдастыру және жүргізу дағдыларын меңгерген.

  • Код ON12

    Адам капиталын дамыту саласындағы білімін қолдана отырып, ұйым персоналын бағалау, іріктеу және дамыту дағдыларын меңгерген.

  • Код ON13

    Психотерапиялық концепцияларды және кеңес беру процесінің тиімділігін жүйелі талдауға қабілетті және психотерапиялық жұмыстың түрлі техникаларының қолданылуын меңгерген.

  • Код ON14

    Тренинг және топтық кеңес беру форматында жеке және топтық жұмыс түрлерін жүзеге асыруға қабілетті.

Top