Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

7M03104 Психология в «Тұран» университеті

Пәндер

  • Қазіргі заманғы кеңес беру және психотерапия технологиялары

    Пәннің мақсаты: магистранттарға консультация беру және терапия саласындағы қазіргі заманғы теориялық-әдіснамалық негіздер саласындағы білім мен дағдыларды меңгеру, психологтардың практикалық жұмысында өзекті әдістемелер мен технологияларды қолдану. Оқу барысында магистранттар психологиялық кеңес беру және психотерапия процесінің негізгі заңдылықтарын, олардың клиенттің жеке басына әсер ету ерекшеліктерін зерделейді, психотерапия және психологиялық кеңес беру әдістерінің түзету әсерінің негізінде жатқан психологиялық тетіктермен танысады

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Менеджмент

    Пән компаниядағы экономикалық және әлеуметтік қатынастарды басқару және реттеу саласындағы қолданыстағы нормалар туралы білімді меңгеруге, басқару қызметінің инновациялық белсенділігін арттыруға, басқару процесі мен ұйымдастыру бойынша құзыреттерге, менеджменттің негізгі функцияларын іске асыруға, топтық динамика мен көшбасшылыққа, қақтығыстар мен өзгерістерді басқаруға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 2
  • Психологияның теориялық-әдіснамалық негіздері

    Пәнді оқып-үйрену мақсаты - магистранттардың ғылыми білімді ұйымдастыру формалары мен принциптері туралы, сондай-ақ психологиялық құбылыстарды ғылыми зерттеу барысында алынған білімнің жеткілікті дәрежеде дәрежесін анықтау туралы толық идеяны қалыптастыру. Пәндерді меңгеру шеңберінде магистранттар заманауи ғылыми психологияның теориялық және әдіснамалық негіздерін, ғылыми зерттеулерді әдістемелік талдау деңгейлерін қарастырады.оқыту әдістері: түпнұсқалық әдебиеттерді, кейстерді талдау.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Психологиядағы заманауи статистика

    Курстың мақсаты эксперименталды және ғылыми зерттеулердің нәтижелерін өңдеудің статистикалық әдістерін, сондай-ақ эксперименттік деректерді өңдеу және талдау дағдыларын қалыптастыру дағдыларын қалыптастыру болып табылады. Пән психологиялық зерттеулерде кеңінен қолданылатын статистикалық өңдеудің негізгі әдістерін игеруді ұсынады. Психологияны ғылым ретінде қалыптастыру психологиялық байқаулар мен эксперименттер деректерін жинақтаумен және өңдеумен тығыз байланысты.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • PMI PMBOK стандартына негізделген жобаларды басқару

    Курс аяқталғаннан кейін студенттер жобаны бастауды; жобаның көлемі мен мазмұнын анықтауды; жұмыстың иерархиялық құрылымын құруды; ресурстық талаптарды айқынтауды және оларды тағайындауды; кестені, бюджетті, жобаның жоспарын әзірлеуді; тәуекелдерді басқару процестерін, MS Project бағдарламалық жасақтамасын қолдануды үйренеді. Студенттер курстың соңында «Жобалық менеджердің көмекшісі» кәсіптік біліктілікті беру туралы сертификатқа ие бола алады. Оқыту әдістері - ми шабуылдары, кейстер, іскерлік ойындар.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Басқару психологиясы

    Пәннің мақсаты; білім алушыларды шетелдік және отандық басқару ғылымының даму тарихымен, оның психологиялық білім жүйесіндегі орнымен таныстыру. Ғылыми басқарудың қазіргі үрдістері - жаңа ғылыми басқару парадигмасы туралы түсінік қалыптастыру. Осы пәннің негізгі бөлімдерінде: басқарушылық қызметтің психологиялық мазмұны, басшының жеке басқарушылық тұжырымдамасы, басқарушылық өзара іс-қимылдың теориялық негіздері, негізгі басқарушылық функцияларды іске асырудың психологиялық ерекшеліктері, басқару қызметі субъектісінің психологиясы бойынша бағдарлануды үйрету. Ұйымдастырушылық проблемалардың өзара байланысын және басшының өзінің басқару функцияларын іске асыру сапасын психологиялық талдау дағдыларын меңгеруге ықпал ету.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 2
  • Магистрлік ғылыми-қолданбалы зерттеулерде жасанды интеллектіні қолдану

    Пән магистранттардың жасанды интеллект (ЖИ) әдістерін ғылыми-қолданбалы зерттеулерде қолдануға қажетті теориялық білімдері мен практикалық дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Курста машиналық оқыту, нейрондық желілер, табиғи тілді өңдеу және үлкен деректерді талдау секілді ЖИ-дің іргелі және қолданбалы аспектілері қамтылады. Курста ерекше назар ЖИ әдістерін қолдана отырып, ғылыми-қолданбалы зерттеулерді өз бетінше орындау дағдыларын дамытуға, ЖИ технологияларын практикалық меңгеруге, сондай-ақ оларды түрлі пәндік салаларда қолданудағы этикалық және құқықтық мәселелерге аударылады. Курстың пәнаралық сипаты экономика, инженерия, білім беру, психология және басқа да салаларда меңгерілген әдістерді қолдануға мүмкіндік береді. Оқу үдерісіне дәрістер, практикалық және жобалық сабақтар, семинарлар, сондай-ақ жеке ғылыми-қолданбалы жобаларды қорғау кіреді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Аналитикалық психологияның заманауи мәселелері

    Пәннің мақсаты: аналитикалық психологияның қазіргі мәселелерін тереңірек зерттеуге мүмкіндік береді, аналитикалық психология саласы бойынша магистранттардың құзыреттілік деңгейін жоғарылату; психотерапия саласындағы кәсіби ойлауды дамыту.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Магистрлік жоба технологиясы

    Курс аяқталғаннан кейін магистранттар жобаның өзектілігін тұжырымдауға, оның сипаттамасын жасауға, нақты тәжірибелік ұсынымдарды ұсынуға, басқару міндеттерінің дербес шешімін ұсынуға қабілетті болады. Білім алушылар курс аяқталғаннан кейін жобаның тәжірибелік маңыздылығын бағалай алады, ұсынылған ұсыныстарды озық ақпараттық технологияларды қолдана отырып қорғай алады. Оқыту әдістері ретінде «ми шабуылы», кейстер қолданылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Психологиялық зерттеудің заманауи диагностика әдістері мен дизайны

    Пәннің мақсаты: психологиялық зерттеулерді ұйымдастыру мен жүргізудің әдіснамалық негіздерін талдау қабілетін қалыптастыру. Оқу курсы психодиагностиканың психометриялық негіздерінде бағдарлану біліктілігін және ғылыми-зерттеу қызметінің дағдыларын дамытады. Пән келесі мәселелерді зерттеуге бағытталған: эксперименттік психологиялық зерттеуді жоспарлау; психологиялық зерттеудің қағидаттары мен құрылымы; психологиядағы эмпирикалық әдістер; психологиялық эксперименттің процедуралары мен ұйымдастырылуы; эксперименттік жоспарлардың типологиясы; психологиялық өлшеудің ерекшеліктері; зерттеу кезеңдері; зерттеудің мақсаттарын, міндеттерін, гипотезасын анықтау; психологиялық зерттеу әдістері; экспериментті дайындау және өткізу; психологиялық деректерді өңдеудің математикалық әдістерін таңдау; деректерді интерпретациялау қағидаттары.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Отбасы психологиясы және отбасылық кеңес беру

    Курс ақталғанда магистранттардың ерлі-зайыптылар, ата-ана мен бала қарым-қатынасының заңдылықтары және отбасыларға кеңес беру барысында қолданылатын диагностикалық және түзету құралдары туралы білімдері қалыптастырылады. Пәнді меңгеру барысында магистранттар отбасының даму кезеңдерін, конфликттердің түрлерін, дисгармония мен ажырасуларға ықпал ететін факторларды қарастырады; отбасын зерттеуге арналған заманауи көзқарастарды, отбасмы психологының жұмысыгдағы психотерапиялық әдістерді меңгереді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Agile негізіндегі жобаларды басқару

    «Жобаларды басқарудағы агломерациялық тәсіл» курсын аяқтағаннан кейін студенттер үнемі өзгеретін талаптар мен болжанбайтын техникалық тәуекелдер жағдайында жобаның мерзімін, бюджетін және сапасын сақтау үшін жобаларды басқарудың икемді әдістерін қолдана алады; бірнеше командаларға жұмысты синхрондау; клиенттердің күтулерін басқару, MS Project бағдарламалық жасақтамасын қолдану. Оқу әдістері - ми шабуылы, кейстер, іскерлік ойындар.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Шетел тілі (кәсіби)

    Курс бірінші курс магистранттарына арналған. Курстың мақсаты-оларды кәсіби тілге үйрету. Курс тілді (грамматика және лексика) және сөйлеу дағдыларын (тыңдау, оқу, сөйлеу, жазу), сондай-ақ кәсіби хат алмасу мен іскерлік тілдің әртүрлі түрлерін дамытуға және ресми қарым-қатынас тізілімінде сөйлеу дағдыларын меңгеруге бағытталған.. Студенттер өз көзқарастарын шет тілінде білдіруге, атап айтқанда өз шешімдерін негіздеуге, пайымдауда логикалық болуға, іскерлік этикет ережелерін сақтауға және т.б. үйренеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 2

Оқыту нәтижелері

  • Психологиялық кадрлардың біліктілігін арттыру және қайта даярлауына арналған оқу бағдарламалары мен инновациялық технологияларды жобалауға қатысуға және жүзеге асыруға дайындығын меңгерген.
  • Түрлі ғылыми-психологиялық теорияларды салыстыруға және концептуалдық психологиялық түсініктерді қолдана отырып, олардың тарихи даму аясында психологиялық проблеманың заманауи күйін талдауға қабілетті.
  • Ғылыми білім мен әдіснаманы синтездеу және интеграциялау негізінде инновациялық өнім жасау үшін өзінің жеке ғылыми зерттеуін жүргізуге, кәсіби саладағы ғылымның жаңа жетістіктері аясында жобалық іс-әрекетті жүзеге асыруға қабілетті.
  • Психотерапиялық концепцияларды және кеңес беру процесінің тиімділігін жүйелі талдауға қабілетті және психотерапиялық жұмыстың түрлі техникаларының қолданылуын меңгерген.
  • Тренинг және топтық кеңес беру форматында жеке және топтық жұмыс түрлерін жүзеге асыруға қабілетті.
  • Өз бетімен оқуға, әлеуметтік бейімделуге, толық емес немесе шектеулі ақпарат шартында стандартты емес жағдайларда шешім табуға және қабылдауға қабілетті.
  • Ғылыми-психологиялық инновацияларды қолдана отырып, психологиялық зерттеулер жүргізуге, заманауи әдістердің көмегімен зерттеу нәтижелерінің статистикалық және ғылыми негізделген өңделуін жүзеге асыруға қабілетті.
  • Жоғары және қосымша білім жүйесінде белсенді оқытудың заманауи әдістерін қолдана отырып, оқу іс-әрекетінің түрлі формаларын даярлау, ұйымдастыру және жүргізу дағдыларын меңгерген.
  • Салалық және салааралық ұжымдарды басқару білімін көрсетуге, корпоративтік менеджментті жүзеге асыруға, өзін-өзі және басқаларды бақылауға қабілетті.
  • Ғылыми жазба және коммуникация дағдыларын меңгерген, өз қорытындыларын дәлелдеуге қабілетті, оларды кәсіби пікірталастарда көпшілікке жариялауға және дәлелдеуге қабілетті.
  • Ғылыми зерттеулер, жобалық іс-әрекет жүргізуге, өз бетімен талдауға және алынған мәліметтерді түсіндіруге, идеяларын, қол жеткізген нәтижелері мен инновацияларын алға жылжытуға қабілетті.
  • Жаңа ғылыми концепциялар мен теорияларды пайдалана отырып, кәсіби және пәнаралық салаларда мәселелер шешуге, жағдайды түрлендіру және оңтайландыру үшін инновациялар енгізуге қабілетті.
  • Адам капиталын дамыту саласындағы білімін қолдана отырып, ұйым персоналын бағалау, іріктеу және дамыту дағдыларын меңгерген.
  • Жүйелік ойлау негізінде әлеуметтік жауапкершілікті есепке ала отырып, зерттеу саласында мәселені, стратегияны, шешу әдістері мен жолдарын анықтауға қабілетті.
Top