Радиоэкологияның мәні, оның міндеттері, радиоактивтік сәулеленудің барлық тірі организмдерге әсері, табиғатты қорғау қызметі және қазіргі заманғы радиоэкологиялық проблемаларды шешу жолдары. Радиоактивті ыдырау механизмі, радиоактивті сәулелердің табиғаты және олардың энергиясы, заттардағы жүрісі және олармен өзара іс-қимыл; елдегі қазіргі заманғы радиоэкологиялық жағдай туралы ақпарат; радиоэкологиялық мониторингті ұйымдастыру.
шет тілін оқушылардың коммуникативтік құзыреттілігін қалыптастыру, олардың халықаралық кәсіби ортаға кірігуіне және кәсіби шет тілін мәдениетаралық және кәсіби қарым-қатынас құралы, халықаралық ынтымақтастық және академиялық ұтқырлықты арттыру құралы ретінде пайдалануына мүмкіндік береді
Селективті тәртіпМемлекет, құқық және мемлекеттік-құқықтық құбылыстардың негізгі түсінігі. Құқық салалары. Сыбайлас жемқорлық түсінігінің теориялық-методологиялық негіздері. Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениеттін қалыптасуы. Мәдениаралық коммуникацияның негізгі аксиомалары. Ұлтаралық коммуникациянын құрылымы мен детерминанттары. Ұлтаралық коммуникация саласындағы заманауи иновациялық үрдістер. Кредиттік оқыту технологиясынын негіздері.
Оқу жылы - 1Бұл пәннің мақсаты-студенттерді Экологияның негізгі ұғымдарымен, оның кешенділігімен, қазіргі қоғамның ғылымдағы және практикадағы экологиялық білімнің рөлімен, қоршаған орта туралы қазіргі заманғы ұғымдармен, оның биосфераға әсері мен өзгеру динамикасымен таныстыру.
Оқу жылы - 1Химияның жалпы теориялық негіздері, Зат құрылысы теориясы, сандық және сапалық талдау негіздері, Органикалық және бейорганикалық қосылыстардың құрылысы мен қасиеттері, негізгі химиялық заңдар, ерітінділер теориясының негіздері, химиялық термодинамиканың және химиялық кинетиканың негізгі заңдары.
Оқу жылы - 1Бұл пән биосфераның қалыптасу кезеңдерін және оның қызмет ету заңдылықтарын; биосфераның тұтастығы мен орнықтылығының механизмдерін; биосфераның тұтастығын қолдаудағы тірі организмдердің рөлін; адам қызметімен байланысты биосфераның өзекті мәселелерін бейнелейді. Биосфералық үрдістерді талдау және табиғатты қорғау қызметінде нақты міндеттер қою; биосфераның даму заңдылықтарын және экологиялық тепе-теңдікті сақтау шарттарын және қоршаған ортаның экологиялық қауіпсіздігін қамтамасыз етуді білу.
Оқу жылы - 1Материалдық нүктенің үдемелі және айналмалы қозғалысының механикасы, кинематикасы және динамикасы, сұйықтықтар механикасы, арнайы салыстырмалылық теориясының элементтері, молекулалық физика, молекулалық физика және термодинамика негіздері. Электр және магнетизм Электростатика. Электр өрісіндегі өткізгіштер. Тұрақты және айнымалы электр тогы.
Оқу жылы - 1Бұл пән биосфераның концепциясына негізгі көзқараспен таныстырады, биосфераның құрылымы мен шекарасы, биосферадағы тірі және косметикалық заттар, биосфераның геохимиялық және экологиялық функциялары, биосфераның эволюциясы, ноосфера, биосфераның техногенезі мен тұрақтылығы ұғымдарын қалыптастырады. Студенттер В. И. Вернадскийдің Биогеохимиялық заңдарын кәсіби қызметте пайдалануды үйренеді.
Оқу жылы - 1Математиканың базалық бөлімдерінің негізгі теориялық түсініктері: сызықты және алгебралық теңдеулер жүйесінің теориясы; жазықтықтағы және кеңістіктегі Аналитикалық геометрия, бір айнымалы функцияның дифференциалдық және интегралдық есептеулері, дифференциалдық теңдеулер және оларды инженерлік-техникалық мазмұнмен есептерде қолдану. Математикалық әдістермен практикалық және теориялық мазмұнда инженерлік-техникалық есептерді шешудің практикалық дағдыларын меңгеру.
Оқу жылы - 1Жануарлар организмдері мен тіршілік ету ортасының өзара әрекеттесуінің жалпы заңдылықтарын, биогеографияның теориялық негіздерін, жануарлар, өсімдіктер мен микроорганизмдер экологиясын білу. Өсімдіктердің қолайсыз факторлардың әсеріне негізгі бейімделуі. Адамның өсімдіктерге және олардың қоғамдастықтарына әсерін бағалау. Экологиялық биоалуантүрлілікті және олардың қауымдастықтарын талдау әдістерін меңгеру.
Селективті тәртіпБұл пән табиғи-техникалық геожүйелердің даму заңдылықтарын, табиғи ортаны оңтайландыру саласындағы стратегияларды, аймақтық геоэкологияның ерекшеліктерін, табиғи-техникалық геожүйелердің кеңістіктік ұйымдастырылуын, адамның тұрақсыздандырылған геожүйелерде өмір сүру жағдайларына бейімделу мүмкіндігін, жобалаудың геоэкологиялық принциптерін, табиғи-техникалық геожүйелердің күй параметрлерін геоэкологиялық бағалау әдістемесін ашады.
Оқу жылы - 2АКурста: ағзаның негізгі терминдері мен ұғымдары, популяцияларды жынысы бойынша бөлу: экожүйе құрылымының сипаттамасы, экожүйедегі организмдердің өзара әрекеттесуі және экожүйелердің тұрақтылығы, адам экожүйелерінің тұрақты даму мүмкіндігін анықтау, қоршаған ортаның ластануының сипаттамасы, Табиғи ресурстар түсінігі, атмосфераның ластануының экологиялық салдарларын бағалау, гидрофера және литосфера.
Селективті тәртіпОқыту мен тәрбиелеу элементтерінің жиынтығы туралы тұтас қабылдауды қалыптастыру, халық арасында экологиялық білімді насихаттау, табиғи, әлеуметтік және тұрмыстық факторлардың, мәдениеттің, әдет-ғұрып пен діннің халыққа әсер ету заңдылықтары, экологиялық-әлеуметтік-демографиялық (антропоэкологиялық) процестердің салдары, сондай-ақ олардың пайда болу себептері
Оқу жылы - 2Өзін-өзі тану процесінің мәнін білу, командада жұмыс істеу қабілеті. Әлеуметтік және кәсіби міндеттерді шешуде әлеуметтік және гуманитарлық ғылымдардың негізгі ережелері мен әдістерін қолдана білу. Өзін-өзі тану, өзін-өзі дамыту және жетілдіру үшін өзін-өзі тану механизмін қолдану дағдысын меңгеру.
Селективті тәртіпадам ағзасына және қоршаған ортаға экологиялық әсер ету туралы жалпы мәліметтер, адамның салауатты, экологиялық таза, қауіпсіз және әлеуметтік жайлы тіршілік ету ортасын құру жолдары, қоршаған орта ластануының организмнің жай-күйі мен дамуына әсері, денсаулықты сақтаудың негізгі принциптері
Оқу жылы - 2Пәнді игерудің мақсаты - студенттерді биоиндикация негіздерімен таныстыру, қоршаған орта жағдайын биоиндикациялық бағалау дағдыларын алу. Қоршаған ортаны биоиндикациялау және биотестендірудің негізгі әдістерін білу. Су экожүйелерінің, олардың биотикалық және абиотикалық компоненттерінің жұмыс істеуі. Биоиндикация әдістерінің көмегімен су ортасының ластануын және басқа да өзгерістерін анықтау. Биоиндикациялық зерттеулер үшін биологиялық индекстер мен коэффициенттер.
Оқу жылы - 2Курс негізгі экологиялық ұғымдарды, әртүрлі деңгейдегі биологиялық жүйелердің қоршаған ортамен өзара әрекеттесуі туралы жүйелі түсініктерді, іргелі экологиялық заңдар мен құбылыстардың мәнін, табиғи табиғатта кез келген таксономиялық деңгейдегі биогеоценоздар мен ландшафттарды анықтауды қарастырады.
Оқу жылы - 2Еңбек құқығының пәні және жүйесі. Еңбек құқығының принциптері. Еңбек құқығы көздерінің түсінігі, олардың жіктелуі және түрлері. Еңбек ұжымы. Еңбек қатынастары саласындағы кәсіподақтардың құқықтары. Жалақыны құқықтық реттеу. Еңбекті нормалау. Өндірісте қызметкерлерді кәсіби даярлау, қайта даярлау және біліктілігін арттыру. Тараптардың еңбек құқығы бойынша материалдық жауапкершілігі.
Селективті тәртіпТірі ағзалардың қоршаған ортаға әсерін анықтайтын негізгі заңдарды білу; организмдердің санын, динамикасын және динамикасын тарату; табиғат пен қоғамның орнықты дамуының нақты мақсаттары мен басымдықтарын айқындау және қоршаған ортаны қорғау мақсаттарында суару үшін алынған білімдерді пайдалану дағдыларын дамыту; биосфераның даму заңдылықтарын білу және оның тұрақтылығын сақтау шарттары, сондай-ақ әртүрлі елдерде, соның ішінде Қазақстан Республикасындағы тұрақты даму идеяларын жүзеге асыру.
Селективті тәртіпКәсіпкерлік құқық - құқықтың кешенді интеграцияланған саласы, кәсіпкерлік қызметті жүзеге асыру және оған басшылық жасау саласындағы қатынастарды, жеке және жария мүдделерді біріктіру негізінде реттейтін құқықтық нормалардың жиынтығы. Қазақстанның құқық жүйесіндегі кәсіпкерлік құқықтың орнын айқындайтын отандық құқық жүйесінің ерекшеліктерін қамтиды.
Селективті тәртіпБөлімді оқу барысында келесі міндеттерді шешу көзделеді: студенттердің білім беру технологияларының неғұрлым талап етілетін тәжірибелерін игеру; мұғалім мен оқушылардың сабақта және сыныптан тыс қызметте өзара іс- әркетін ұйымдастырудың инновациялық тәжірибесімен танысу; педагогикалық жаңалықтарды жобалау және іске асыру тәжірибесін меңгеру.
Селективті тәртіпКонструкторлық құжаттардың графикалық бөлімін AutoCAD бағдарламасында орындау негіздерін игеру; кеңістіктік және логикалық ойлауды дамыту және жетілдіру; бұйымдардың сызбаларын және олардың үшөлшемді үлгілерін әзірлеуге, сонымен қатар сызбалар файлдарын жасап, принтер немесе плоттерде басып шығаруға машықтану.
Селективті тәртіпЭкономикалық жүйелердің барлық экономикалық жүйелерінің негізгі санаттарын, нарықтық экономикалық жүйенің жұмыс істеу тетіктерін, мемлекеттік экономикалық саясаттың негізгі модельдерін, өндірістік процестердің көрсеткіштері, экономикалық талдау әдіснамасын меңгеру, экономикалық жүйелерді жіктеу критерийлерімен танысу.
Селективті тәртіпПәнді оқытудың мақсаты экологиялық таза және аз қалдықты өндірістерді дамыту негіздерін меңгеру, энергия және материал үнемдеуші технологияларды құру, өндірістерді нығайту және біріктіру, шикізатты өңдеудің кешенділігі мен толықтығы, экологиялық мәселелерді шешу мақсатында жұмыс істеп тұрған өндірістерді қарқындату және жаңғырту, өнеркәсіптік шығу тегі қоршаған ортаның ластану түрлерін анықтау, олардың сапалық және сандық сипаттамалары болып табылады.
Оқу жылы - 2Ауылшаруашылық жүйенің негізі топырақ-биотикалық кешен, топырақтың антропогендік ластануы, ластану мен ластану түрлері, ауыл шаруашылық өндірісін қарқындату жағдайында судың ластануы. Агроэкологиялық мониторинг, агроэкологиялық мониторингтің компоненттері, оны жүзеге асырудың әдістемелік және ұйымдастырушылық негіздері. Экологиялық қауіпсіз (таза) өнімдерді өндіру стандарттары.
Селективті тәртіпТабиғи және техногендік сипаттағы төтенше жағдайлардың туындау себептері, негізгі қауіптер мен сипаттамалар және адамға және қоршаған ортаға әсер ететін зақымдаушы факторлар, сондай-ақ өзінің кәсіби қызметі саласында қолданылатын әдістер мен олардан қорғау
Селективті тәртіпЭкономиканың негізгі категориялары мен ұғымдары; өндірістің ресурстары мен факторлары; экономикалық жүйелердің типтері, меншік нысандары, өндірістік қызметті жандандырудағы экономикалық қажеттіліктердің рөлі, сұраныс пен ұсыныстың нарықтық тетіктері, экономикадағы бәсекелестіктің рөлі мен түрлері, нарықтық экономикадағы мемлекеттің рөлі мен функциялары
Селективті тәртіпКурстың мақсаты: барлық мамандықтағы студенттердің жалпы экология негіздерін меңгеру және санасын экологияландыру; табиғи ортаға жауапкершілік сезімін тәрбиелеу. БиоСфера компоненттерінің өзара әрекеттесуінің негізгі заңдылықтарын және адамның шаруашылық қызметінің салдарларын білу, әсіресе табиғат пайдалануды интенсификациялау жағдайында, жалпы қоғам мен биосфераның өзара қарым-қатынасы жазықтығында практикалық міндеттерді шешу үшін қажет.
Оқу жылы - 3Тіл, мәдениет, қатынас саласының ерекшелігіне сәйкес кәсіби қатынас жағдайларында тіл жүріс-тұрыстың бағдарламасын құру. Жалпы қабылданған нормаларға сәйкес тұрмыс, әлеуметтік-мәдени, ресми-іскерлік мәтіндерді құрастыру. Қатынастың әртүрлі салаларының түрлі жағдайларында коммуникацияларға қатысу. Кәсіби қатынастың міндеттерін шешу мақсатында тілдік тәсілдерді қолдану.
Селективті тәртіпҚазақстан экономикасындағы монополияға қарсы реттеу негіздері; Табиғи монополиялардың ерекше белгілері және оларды монополияға қарсы реттеу ерекшеліктері; экономикадағы монополиялардың негізгі түрлері; Табиғи монополияларды реттеу жөніндегі Комитеттің функциялары, өкілеттіктері, құрылымы мен міндеттері; экономиканы монополияға қарсы реттеу бағыттарының бірі ретінде шағын және орта бизнес; рынок қатысушыларының өзара іс-қимылының негізгі ережелері.
Селективті тәртіпЗаттардың, экологиялық жүйелердің және биосфераның барлық қызметінің айналым заңдылықтарын зерттеу; табиғатты қорғау және табиғатты тиімді пайдаланудың негізгі принциптері; антропогендік, әлеуметтік - экологиялық іс-әрекеттердің салдары; тұрақты даму мәселелері, тұжырымдамалары, стратегиялары және әлемдік, аймақтық және жергілікті деңгейлерде мәселелерді шешуге дайын болу.
Селективті тәртіпТіл, мәдениет, қатынас саласының ерекшелігіне сәйкес кәсби қатынас жағдайларында тіл жүріс-тұрыстың бағдарламасын құру. Жалпы қабылданған нормаларға сәйкес тұрмыс, әлеуметтік-мәдени, ресми-іскерлік мәтіндерді құрастыру. Қатынастың әртүрлі салаларының түрлі жағдайларында коммуникацияларға қатысу. Кәсіби қатынастың міндеттерін шешу мақсатында тілдік тәсілдерді қолдану.
Селективті тәртіпҚР экологиялық саясатының Заңдық базасы туралы, атмосфераға түсетін зиянды заттарды экологиялық нормалар туралы, негізгі зиянды қоспалардың пайда болуы мен осы қоспаларды төмендету әдістері туралы, өнеркәсіптік кәсіпорындардың ақаба суларымен шығарылатын тастандыларды қысқарту тәсілдері мен оларды тазарту әдістері туралы, қоршаған ортаны ластау салдарынан халық шаруашылығына келтірілетін зиянды анықтау және табиғатты қорғау бойынша бақылауды бұзғаны үшін жауапкершілік.
Селективті тәртіпКәсіпкерлік қызметтің негіздерін зерттеу, кәсіпкерлік қызметте стандартты және стандартты емес мәселелерді шешу үшін білімді қолдану. Кәсіпкерлік процесін талдау, Жаңа бизнес-тұжырымдамалардың өміршеңдігі мен мүмкіндіктерін анықтау. Экономикалық және ұйымдастырушылық сипаттағы шешімдер қабылдау әдістемесі.
Селективті тәртіпТопырақтың экологиялық функциялары мен маңызы туралы түсініктерді қалыптастыру, Топырақтың негізгі типтерінің құрылымы мен қасиеттері, топырақ жамылғысының географиялық ерекшеліктері, топырақтың жер бетінде таралуы, топырақтың өзгеру факторлары, топыраққа антропогендік әсер ету, олардың салдары, топырақтың интегралдық сипаттамаларының эволюциялық өзгерістері, топырақ өңдеу технологияларының экологиялық әсері, топырақтың дегумификациясы мен эрозиясының салдары
Оқу жылы - 3Қауіпсіз еңбек шарттарының саласына байланысты заңдық және нормативтік-құқықтық мәселелерді зерттеу, адамның денсаулығына әсер ететін зиянды және қауіпті өндіріс факторлары анықтау, сонымен қатар, қауіпсіз еңбек шарттарын қамтамасыз ету және өндірістік жарақаттануларды алдын-алуға бағытталған дұрыс шешімдерді қабылдау.
Селективті тәртіпПән техногендік жүйелерді және олардың қоршаған ортаға әсерін, қоршаған ортаның компоненттеріне ластаушы заттардың (ластаушы заттардың немесе поллютанттардың) әсерін ашады. Студенттер бақылау әдістері мен құралдарын, қоршаған ортаны және адам денсаулығын ластаушы заттардың әсерінен және антропогендік шығу тегі әртүрлі факторлардан қорғауды игереді.
Селективті тәртіпРадиоэкологияның мәні, оның міндеттері, радиоактивтік сәулеленудің барлық тірі организмдерге әсері, табиғатты қорғау қызметі және қазіргі заманғы радиоэкологиялық проблемаларды шешу жолдары. Радиоактивті ыдырау механизмі, радиоактивті сәулелердің табиғаты және олардың энергиясы, заттардағы жүрісі және олармен өзара іс-қимыл; елдегі қазіргі заманғы радиоэкологиялық жағдай туралы ақпарат; радиоэкологиялық мониторингті ұйымдастыру
Селективті тәртіпТехносфералық қауіпсіздік саласындағы нормативтік-құқықтық актілердің қолданыстағы жүйелері; экқорғау процестерінің теориясының негіздері; Қоршаған ортаны қорғау үшін қолданылатын аса маңызды аппараттардың құрылғылары; экоқорғау процестері мен аппараттарын есептеу әдістері; адамның тіршілік ету ортасының негізгі қауіптері; қауіптерден қорғау әдістері және тіршілік етудің қолайлы жағдайларын қамтамасыз ету тәсілдері; әзірленетін экқорғау сызбаларын оңтайландыру әдістері; экологиялық жағдайды бағалау әдістері.
Оқу жылы - 3Тірі организмдердің эволюциясындағы әртүрлі химиялық элементтердің рөлін зерттеу. Химиялық элементтер миграциясының Биогеохимиялық циклдарын талдау. Әр түрлі химиялық элементтерге тірі ағзалардың оңтайлы қажеттілігі. Қоршаған орта объектілерінде оларды табудың, оқшаулаудың және сандық анықтаудың әртүрлі тәсілдерін қамтитын басым ластағыштарға қоршаған ортаның сапасын бағалау.
Селективті тәртіпПән жеке Табиғи ресурстар түрлері мен олардың кешендерінің құрылымы мен орналасуының экологиялық салдарын, оларды қорғау, ұтымды пайдалану және ресурстармен қамтамасыз ету мәселелерін, экологиялық-экономикалық бағалау міндеттерін, ресурсты сақтау және ресурс өндіру технологияларын, ҚР экожүйелерінің қалыпты жұмыс істеуін және сақталуын есепке ала отырып, табиғи ресурстарды тұтынуды регламенттеу мәселелеріндегі басқару шешімдерін ашады.
Оқу жылы - 3Биоиндикацияның негізгі түсініктері мен түрлерін білу. Өсімдіктердің, жануарлардың, микроорганизмдердің индикаторлары ретіндегі ерекшеліктері. Биоиндикация және биотестирлеудің экологиялық-физиологиялық негіздері. Стандартты тест-объектілердің тізімі және оларға қойылатын талаптар. Биоремедиацияның негізгі әдістері, Биогеохимиялық индикация әдіснамасы, тірі табиғатты ұйымдастырудың әртүрлі деңгейлеріндегі биоиндикация ерекшеліктері (жасушалық, ағзалық, популяциялық, биоценотикалық). Биоиндикаторларды қолданудың заманауи салалары. Биотестілеу және биоремедиацияның стандартты әдістемелері.
Селективті тәртіпКурстың мәні мен міндеттері; экологиялық дағдарыс; экологиялық дағдарыстың негізгі құраушылары; Табиғатты қорғаудың тарихи даму кезеңдері; қазіргі әлемдегі экологияның және табиғатты пайдаланудың маңызы; Жердегі өмір сүру жағдайының тұрақтылығы; Жердегі тіршілік ету ортасының тұрақтылығын анықтайтын факторлар; өмір сүру ортасына антропогендік әсер етудің сипаты мен күші.
Селективті тәртіпПәннің мақсаты-әртүрлі меншік формасындағы ірі, орта және шағын кәсіпорындарда және экономика салаларында экологияны басқарудың мәнін білу. Экологиялық құқық негіздері, Қазақстан Республикасының экологиялық заңнамасының барлық өзекті мәселелерін жүйелендірілген білімдер, менеджмент және маркетинг функциялары, кәсіпорындар мен инновациялық құрылымдарды басқарудың тиімді тәсілдері мен үрдістері, басқару жұмысының практикалық дағдыларын алу.
Селективті тәртіпПәнді меңгерудің мақсаты-білім алушыларда тірі организмдердің генетикалық аппаратына сыртқы орта факторларының әсері туралы қазіргі заманғы түсініктерді қалыптастыру. Экологиялық генетика дамуының негізгі кезеңдері; адамның тұқым қуалаушылық және өзгергіштік процестерін зерттеу үшін қолданылатын экологиялық-генетикалық талдаудың негізгі әдістері; экологиялық генетика мәліметтерін экологияның эволюциялық теориясының жетістіктерімен байланыстыру; экологиялық генетика саласындағы генетикалық есептерді шешу.
Селективті тәртіпСтуденттерді экономиканы мемлекеттік реттеу жүйесінің ұйымдастырылуы мен қызмет етуінің теориялық, әдіснамалық және құқықтық негіздерімен таныстыру. Басқару жұмысының практикалық дағдыларын алу. Мемлекеттік реттеудің халықаралық және отандық тәжірибесі, негізгі бастапқы басқару ұғымдары, басқару мәдениеті. Мемлекеттік мақсатты бағдарламаларды жасау және талдау, басқару саласындағы жетістіктер туралы ақпаратты жинақтау және пайдалану.
Селективті тәртіпПәнді оқытудың мақсаты табиғи және антропогендік-бұзылған экожүйелерді салыстыру, олардың ұқсастықтары мен айырмашылықтары, бұзылған экожүйелерді қалпына келтіру жолдары болып табылады. Қазақстанның жер ресурстары, Жер ресурстарын қорғау және ұтымды пайдалану, ресурстарды экономикалық бағалау, ресурстарды мемлекеттік реттеу және бақылау.
Оқу жылы - 4Бақылау мәселелері бойынша студенттердің теориялық және практикалық дайындығын, қоршаған ортаның жағдайын бақылау және адам мен экожүйелер үшін қауіпті сыни жағдайлар туралы ескерту. Сұрау салу бойынша ақпарат алу үшін геоақпараттық жүйелер және оны картон негізде көрсету. Экожүйенің жай-күйін бағалау және оның дамуын болжау.
Оқу жылы - 4Пән қоршаған ортаны қорғау және табиғатты тиімді пайдалану саласындағы жалпы инженерлік тәсілдерді қарастырады; қоршаған ортаға антропогендік әсердің мәні мен салдарлары; табиғатты өнеркәсіптік өндірістің зиянды әсерінен қорғау жолдары; экологиялық қауіпсіз процестер және аз қалдықты өндірістер
Оқу жылы - 4Қоршаған ортаны бақылау мен бақылаудың негізгі заңдылықтары; экологиялық мониторингтің ерекшелігі мен қасиеттері; әр түрлі иерархиялық деңгейдегі мониторингті ұйымдастыру ерекшеліктері; геоэкологиялық деректерді жинау тәсілдері мен құралдары; геоожүйелерді кешенді бағалау үшін экологиялық ақпаратты жинауды ұйымдастыру әдістемесі. Берілген әсер ету үлгілері негізінде техногендік жүктемені өзгерту кезінде қоршаған орта жағдайының өзгеруін болжау бойынша ГАЖ қолдану
Оқу жылы - 4Қоршаған ортаның жай-күйін қадағалау, тіркеу және мониторинг жүргізу, белгілі бір объектілерде бақылауды дұрыс ұйымдастыру мәселелері, жергілікті және аймақтық деңгейлерде қоршаған ортаның жай-күйін бағалау және болжау туралы білім қалыптастыру.
Селективті тәртіпПәнді меңгеру мақсаты - әр түрлі оқу орындарында экологияны оқыту үшін студенттердің педагогикалық іскерліктері мен дағдыларын меңгеру. Қазіргі заманғы үздіксіз жаратылыстану-ғылыми білім беру жүйесі, экологияны оқыту құралдары, оқытудың аудиовизуалды технологиялары, экологиялық білім берудің вариативтік нысандарының ерекшелігі, экологияны оқытудағы заманауи технологиялар, экология әдістемесінің негізгі мәселелері, оқу-педагогикалық міндеттер, білімді тексерудің ауызша, жазбаша-графикалық әдістері.
Селективті тәртіпПәнді игерудің мақсаты студенттердің қоршаған ортаға шаруашылық және өзге де қызметтің әсерін бағалаудың теориялық білімдері мен практикалық дағдыларын әлемдік қауымдастық үшін жалпы экологиялық қағидаттар мен нормаларға сәйкес экологиялық нормалау және қоршаған ортаға әсерді бағалау саласындағы заңдар мен стандарттарды есепке ала отырып қалыптастыру болып табылады.
Селективті тәртіпТехногендік жүйелер: концепция, анықтамалар және жіктеу. Жасанды жүйелер және олардың адам мен қоршаған ортаға әсері. Қоршаған ортаға техногендік жүйелердің әсерін бағалау және бағалаудың ғылыми негіздері. Экологиялық тәуекел және экологиялық қауіпсіздіктің негізгі принциптері. Экологиялық қауіпті төмендетудің негізгі бағыттары мен әдістері
Селективті тәртіпЭкологиялық-бейімдеу табиғат пайдалану мәселелерін шешудің тұжырымдамалық негіздері мен жолдарын; эксперименталды деректерді статистикалық өңдеу ерекшеліктерін; жергілікті табиғи процестерді моделдеу негіздерін, геожүйелерді зерттеу тәсілдері мен тәсілдерін; табиғи және биосфералық процестердің модельдерін зерттеу
Селективті тәртіпУниверситетте білім беру процесін ұйымдастырудың академиялық ережелерін білу, студенттердің білімін бағалау критерийлері, білім беру ортасының ғылыми кітапханасын және басқа коммуникациялық ресурстарын пайдалану ережелері, Қазақстан Республикасының құқықтық жүйесі мен заңнамасының негіздері, Қазақстан Республикасында кәсіпкерлікті ұйымдастырудың құқықтық негіздері мен принциптері, іскерлік құқықтың негізгі теориялық негіздері, іскерлік құқықтық қарым-қатынастарды реттеу, белгілі бір жағдайларда қажетті ережелерді қолдану, құқықтық мәселелерді талдау және шешу кәсіпкерлік құқық саласында қалыптасады.
Кәсіби бағдарланған қазақ (орыс) және шет тілдерін білу, орфография мен ортоэпия ережелері, сөзді қалыптастыру, морфология және синтаксис; таңдаған мамандығы үшін лексикалық және грамматикалық минимум, арнайы ауызша аудармалар, маманның жазбаша және ауызша кәсіби сөзіне тән фразеологизмдер, сертификаттау талаптары бойынша әлеуметтік-мәдени, әлеуметтік-саяси, ресми бизнестегі және кәсіби салалардағы мәтіндердің стилистикалық және жанрлық ерекшелігін түсіндіру, кәсіби тақырыптар, сұхбат дағдылары, монолог, полилогия туралы әңгіме құрастыру; тезистер, рефераттар, аннотациялар, шолулар, шолулар, эсселер мен кәсіби әңгімелер жасау
Ақпаратты жинау, сақтау және өңдеу әдістерін түсіну, ақпаратты және байланыс процестерін енгізу әдістері; Интернет ресурстарын, бұлтты және т.б. ақпаратты пайдалану мүмкіндіктері, ақпарат іздеу, сақтау, өңдеу және тарату үшін мобильді қызметтер; әртүрлі қызмет түрлерін талдау және деректерді басқару құралдарын әзірлеу үшін сандық технологияларды пайдалану; деректер жинау, беру, өңдеу және сақтау үшін компьютерлік жүйелер мен желілердің бағдарламалық және аппараттық құралдарын пайдалану дағдысы
Физика және химияның негізгі бөлімдерін білу және оларды кәсіптік қызметте қолдану, негізгі ғылыми заңдар, тұжырымдамалар және оларды тәжірибелік қолдану, әлемнің қазіргі заманғы ғылыми көрінісін және физиканы дамыту перспективаларын, негізгі химиялық заңдар мен тұжырымдамаларды, материя құрылымының теориясы мен негіздерін түсіну. Ерітінділердің негізгі теориясы, қышқылды-қалпына келтіру процестерінің теориясы, элементтердің химиялық қасиеттері және олардың қосындылары, эксперименттің нәтижелерін көрсету және жобалау
Экономика және менеджмент саласындағы білімдер, экономиканы мемлекеттік реттеу, нарықтардағы әртүрлі құрылымдар туралы түсінік алу, экономиканың секторларының жұмыс істеу ерекшеліктері, мемлекеттік сектордың нысандары мен әдістері және монополияға қарсы саясат; кәсіпкерлік, көшбасшылық дағдылары, жаңашылдықтың қабылдануы, белгісіздік пен тәуекелге қарамастан, экономикалық және ұйымдық шешімдер қабылдау, кәсіптік қызметке байланысты түрлі жағдайларда икемді және мобильді болуы
Геология және биологиялық үлгілерді іріктеу және талдау әдістерін пайдалану, жалпы экологияның ұстанымын білу, ұтымды табиғатты басқару принциптері, экожүйелердің жұмыс істеу заңдылықтары, статистикалық деректерді өңдеу әдісі, табиғат пен техносферадағы қазіргі заманғы динамикалық процестер, жер геосфераларының жағдайы, экология және биосфераның эволюциясы, биологиялық әртүрлілікті сәйкестендіру және сипаттау және оны сандық ақпаратты өңдеудің заманауи әдістерімен бағалау
Экологиялық жүйенің қоршаған ортаны қорғау және қоршаған ортаны қорғауды оңтайландыру негізінде аумақтық экологиялық проблемаларды шешуде биоиндикация және қоршаған ортаға әсерді бағалау әдістерін, табиғи және техногендік экожүйелердің жай-күйін, энергияның және органикалық заттардың трансформациясының негізгі заңдылықтарын, табиғат кешендерін, пейзаждарды, жануарларды, өсімдіктерді және микроорганизмдерді сақтау және қалпына келтіру әдістерін қолдану және қоршаған ортаны қорғау. Адамның іс-әрекетінің қоршаған ортаға әсерін алдын-ала болжау мүмкіндігі, өңірлік аспектілерді бағалаудағы кәсіби міндеттердің кең спектрін шешу, климаттың адам денсаулығына әсерін бағалау
Радиациялық қауіпсіздік әдістерін білу, табиғат факторларымен өзара іс-қимылда табиғи популяцияларда тұқым қуалаушылық процестерді және өзгермелілікті түсіну, мемлекеттік органдардың құқық салаларының нормалары. Радиоактивті заттардың ерекшеліктерін талдау, экономиканың дамуына қоршаған ортаға әсерін бағалау, басқарудың әртүрлі түрлерін жүзеге асыру
Экологиялық пәндерді оқытудың әдістемелік ұстанымдары мен әдістерін, білім беру үдерісін ұйымдастырудың формалары, білімді тестілеу және бағалау әдісі, экологиялық тәуекелді және техногендік жүйелердің негіздерін білу. Курстың мазмұнын жоспарлау және оқыту әдістемесі, адам қызметінің қоршаған ортаға және қоғамдық денсаулыққа әсерін бағалау, экология және табиғатты пайдалану саласындағы негізгі ақпаратты талдау, қоршаған ортаны қорғаудың қазіргі заманғы әдістері мен құралдарын қолдану, қоршаған ортаның ластануын төмендету
Қоғамдық экологияның және демографияның негізгі элементтерін, адамның экожүйелерін қалыптастыру тетіктері мен принциптерін, демографиялық үдерістердің маңыздылығын, адамзат қоғамының дамуын білу; адам экологиясында негізгі терминдер мен түсініктер. Табиғи, әлеуметтік және тұрмыстық факторларға, оның ішінде мәдениет, әдет-ғұрыптар, дін, экологиялық білім беру және оқу үдерісін көгалдандыруға әсер етудің заңдылықтары. Экологиялық білім беру тұжырымдамалары, экологиялық білім, экологиялық тәрбие, экологиялық мораль және этика, экологиялық көзқарас. Қазақстанда экологиялық білім беру тұжырымдамасы
Экономикалық қызметтің теріс әсерінен халықтың денсаулығын қорғау, табиғи ландшафттарды қалпына келтіру, қоршаған ортаны зиянды әсерден бақылау, өндірістік экологиялық мониторингті жүзеге асыру, өнеркәсіп өндірісінің қоршаған ортаға зиянды әсерінің негізгі факторларын бағалау, әр түрлі экологиялық жүйелердегі өзгерістерді болжау деңгейлері
Табиғи ресурстарды ұтымды пайдаланудың негізгі мәселелері мен қағидаттарын білу, осы үдерісті болжау әдісі, табиғи ресурстық әлеует пен аймақтың әлеуметтік-экономикалық кешені арасындағы өзара қарым-қатынас сипаты, антропогендік әсер етудің қолайлы нормаларын анықтау үшін далалық және зертханалық экологиялық ақпаратты өңдеу, табиғи ортаны талдау және синтездеу әдістері, табиғи ортаны оңтайландыру, табиғи-техникалық геожүйелердің жай-күйінің параметрлерін геоэкологиялық бағалаудың негізгі әдістерін қолдану
Қоршаған ортаға әсер етуді бақылау және бақылауды бақылау құралдары мен әдістерін қоса алғанда, қалдықтарды жою, өңдеу немесе жоюдың негізгі қағидаттарын иелену; өндірістік қалдықтардың деңгейін және олардың қауіптілігін бағалау; тұрмыстық қауіпсіздікті және қоршаған ортаны қорғаудың тиісті деңгейіне қол жеткізуге мүмкіндік беретін қатты өнеркәсіптік және тұрмыстық қалдықтарды жоюдың техникалық құралдарын пайдалану әдістері
Экология және қоршаған ортаны қорғау бойынша Қазақстан Республикасының нормативтік-құқықтық нормаларын білу, әртүрлі жобаларды талдаудың қоршаған ортаға әсерін бағалау құжаттамасы, шаруашылық қызметтің қоршаған ортаға және қоғамдық денсаулыққа әсерін бағалау әдістерін, экономикалық қызметтің әртүрлі түрлерінің қоршаған ортаға әсерін бағалау үшін инженерлік және экологиялық зерттеулер жүргізу дағдыларын білу экономикалық шығындарды және қоршаған ортаға қатерді бағалауды, қоршаған ортаны қорғаудың экономикалық тиімділігін, табиғи ресурстарды пайдалану төлемдерін қамтиды