Жаңа білім беру бағдарламасы

7M04106 Маркетинг в Абай атындағы Қазақ Ұлттық педагогикалық университеті

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты бәсекелестік білім беру ортасындағы ең жоғары академиялық стандарттарға сәйкес маркетинг саласында терең білімі бар, азаматтық ұстанымы бар, қазіргі заманғы ғылыми және практикалық мәселелерді тұжырымдауға және шешуге, педагогикалық, ғылыми-зерттеу және басқару қызметін табысты жүзеге асыруға қабілетті магистрлерді даярлау
  • Академиялық дәреже Магистратура
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша
  • Оқу мерзімі 2 года
  • Кредиттер көлемі 120
  • Білім беру бағдарламаларының тобы M075 Маркетинг және жарнама
  • Дайындық бағыты 7M041 Бизнес және басқару
  • Ғылымның тарихы және философиясы
    Несиелер: 4

    Ғылым философиясы. Мәдениеттегі ғылым, өркениет. Ғылымның пайда болуы, дамуы. Ғылыми білімнің құрылымы. Ғылыми революциялар. Ғылыми ұтымдылық. Қазіргі ғылымның ерекшеліктері. Ғылым әлеуметтік институт ретінде жаратылыстану ғылымдары. Әлеуметтік-гуманитарлық ғылымдар тарихы. Ғылыми қызметті ұйымдастыру. Білім эволюциясы. Қазіргі ғылымның этикалық аспектілері. Коммуникативтік технологиялар, қазіргі ғылымдағы ақпараттық процестер. Жаратылыстану және әлеуметтік-гуманитарлық ғылымдардың өзекті мәселелері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Маркетингтің коммуникациялар
    Несиелер: 5

    Кешенді маркетингтік коммуникация. Кәсіпорындағы маркетингтік коммуникацияларды ұйымдастыру. Маркетингдегі медиа. Маркетингтік коммуникациялар кешенін басқарудың заманауи тәсілдері. Маркетингтік коммуникациялар үшін тиімді қарым-қатынасты, медианы іріктеуді / жоспарлауды дамыту. Маркетинг коммуникациялық стратегиясы. Қазақстандағы және шетелдегі маркетингтік коммуникацияларды дамытудағы негізгі проблемалар мен тенденциялар

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Жоғары мектеп педагогикасы
    Несиелер: 4

    Педагогика ғылым ретінде. Педагогиканың негізгі категориялары. Педагогиканың пәні мен міндеттері Педагогикалық Ғылымдар жүйесі. Педагогиканың басқа ғылымдармен байланысы. Педагогика тарихы. Жоғары білім берудің қазіргі парадигмасы. Педагогика әдіснамасы. Кәсіби құзыреттілігі, ЖОО оқытушысын оқыту теориясы. Оқытудың кредиттік технологиясы. СРМ, НИРМ ұйымдастыру. Оқу-әдістемелік материалдарды құрастыру. ЖОО-дағы тәрбие жұмысы. Білім берудегі Менеджмент.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Маркетинг-менеджмент
    Несиелер: 5

    Қазіргі заманауй маркетинг – менеджментті ғылыми бағыт ретінде мәнін түсіну. Маркетингтік зерттеу кешеніндегі маркетингтік ақпараттар жүйесі. Маркетингтік ортаны талдаудың әдістемелік негізі: маркетнингтік зерттеулер. Макродеңгейдегі маркетинг менеджмент: макродеңгейдегі стратегиялық жоспарлау. Макродеңгейдегі маркетинг менеджмент: аймақтық жоспар. Корпортавтік деңгейдегі маркетинг-менеджмент. Микродеңгейдегі маркетинг-менеджмент.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Шет тілі (кәсіби)
    Несиелер: 4

    Шет тілін С1, С2 деңгейінде меңгеру (тілдік мамандықтар), LSP монологиялық және диалогтық формада (баяндама, презентация, әңгімелесу, пікірталас). Ғылыми стильдің грамматикасын ауызша, жазбаша түрде оқу. Ақпараттық және кәсіби хабарламаларды есту арқылы қабылдау. Ғылыми мақалаларды, баяндамаларды, жобаларды жазу, рәсімдеу. Екі жақты аударма дағдылары.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Басқару психологиясы
    Несиелер: 4

    Психологиялық ғылым тұрғысынан басқару мәселелерімен, сонымен қатар басқару қызметінің әлеуметтік-психологиялық заңдылықтары туралы жалпы түсініктермен таныстырады. "Басқару психологиясы" пәні еңбек қызметі процесінде адамдардың тұлғааралық және топаралық өзара іс-қимылы процесінде қызмет ететін басқару қатынастарының психологиялық аспектілері болып табылады. Басқарудың ұйымдастырушылық және әлеуметтік-психологиялық аспектілері адамдармен жұмыс істеу, оларға әсер ету, оларды басқару.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Тәжірибелік француз тілі
    Несиелер: 5

    Мен және менің отбасым бір-бірімен танысыңыз. Қоғамдағы отбасының рөлі және үйлесімді отбасылық қатынастар. Менің үйім Тұрғын үй түрлері. Қалаңыздағы мойынтіректерді алыңыз. Адам денсаулығы. Әлем картасы. Дәстүрлер мен салт-дәстүрлер. Мансапта мансаптық таңдаудың маңыздылығы. Демалыс. Жаңа қаланың тарихы, мәдениеті және сәулеті. Оқыту. Экологиялық мәселелер. Қазіргі өмірдегі медиа және технологиялар.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Маркетинг стратегиясы
    Несиелер: 5

    Маркетинг және бәсекелестік. Байқау нарықтық тепе-теңдік құралы ретінде. Бәсекеге қабілеттілік және бәсекелестік артықшылығы. Кәсіпорынның маркетингтік стратегиясының түрлері. Стратегиялар түрлері, олардың сипаттамалары. Өсу стратегиялары. Портфельдің стратегиясы. Бәсекеге қабілетті стратегиялар. Нарықты кеңейту әдістері. «Нарықтық үлесін қорғау» стратегиясының нұсқалары. Шабуыл стратегияларының түрлері. Стратегиялық ізбасарлар. Әрбір стратегияны жүзеге асыру шарттары. Маркетингтік қызметті стратегиялық талдау және бақылау

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Шағын бизнестын маркетинг
    Несиелер: 5

    Шағын бизнес саласының мазмұны және оның дамуының негізгі бағыттары. Шағын кәсіпкерліктің маркетингтік ортасы және оның құрылымы. Шағын кәсіпкерліктің маркетингтік ортасы және оның құрылымы. Кіші бизнес үшін кешенді маркетинг. Шағын бизнестің түрлі салаларында маркетингтік технологияларды қолданудың ерекшеліктері. Шағын бизнес субъектілерін маркетингтік басқару

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Ғаламдық маркетинг
    Несиелер: 5

    Маркетингтік қызметті интернационализациялау. Халықаралық маркетинг тұжырымдамасы. Жаһандық маркетингтік орта. Инфрақұрылым мен ақпараттық технологияларды дамыту және олардың халықаралық маркетингтік ортаны зерттеуге ықпалы. Аймақтық экономикалық интеграция. Әлемдік нарыққа ену стратегиясы. Электрондық бизнес. Электрондық коммерция. Әлемдік нарыққа шығу үшін маркетингтің интернационалды маркетингін пайдалану. Әлемдік маркетингтік кешенді дамыту.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Өнеркәсіптік маркетинг: қазіргі заманғы технологиялары
    Несиелер: 5

    Industrial marketing as an activity. Current trends in the development of industrial marketing. The process of marketing management in an industrial enterprise. Features of consumer behavior of industrial goods and services. Distribution channels on the market of industrial goods. Features of marketing communications in the industrial goods market.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Сервис индустриясының маркетингiстратегиялар
    Несиелер: 5

    Қызмет көрсету секторының ерекшеліктері. Тауарлар мен қызметтер саласындағы бәсекелестік. Қызмет көрсету секторындағы маркетингтің бағыттары. Қызмет түрлері. Қызмет көрсету секторындағы маркетингтік коммуникация. Тұтынушының адалдығы: мәні, қалыптасуы және өлшеуі. Тауарлар мен қызметтер нарығында тұтынушылардың мінез-құлқы. Тұтынушыларға қатысты мінез-құлықтың жеке моделін таңдау факторлары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Жобаларды басқару
    Несиелер: 5

    Бағдарламалар мен жобалар басқарушылық мәселелерді шешу құралы ретінде. Жобаны басқару салалары. Жобалардың түрлері мен түрлері. Жобаны басқару және функционалды басқару арасындағы байланыс. Компанияны стратегиялық басқаруда жобаларды басқару. Белгісіздік және тәуекел жағдайында жобаларды басқару. Жобаның мүдделі тараптарымен қарым-қатынасты басқару. Жобаны басқарудағы шешімдер қабылдау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Инновациялық маркетинг
    Несиелер: 5

    Маркетингтік инновация: мәні мен функциялары. Әлеуметтік-экономикалық дамудағы инновациялардың рөлі, экономиканың технологиялық құрылымдары. Маркетингті маркетинг объектісі ретінде қалыптастыру. Кәсіпорындардың инновациялық өнімдері мен жобаларын дамыту. Нарықтық инновацияның сипаттамасы. Кәсіпорындағы инновациялық маркетингтік құралдар. Кәсіпорындағы инновациялық менеджмент. Жаңа нарықтарға шығу стратегиясы. Инновациялық стратегияларды таңдау және енгізу

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Фирманың экономикалық қауіпсіздігі
    Несиелер: 5

    Экономикалық қауіпсіздіктің мақсаттары мен міндеттері. Экономикалық қауіпсіздіктің түрлері мен принциптері. Экономикалық қауіпсіздікті қалыптастыру және дамыту. Экономикалық қауіпсіздік жүйесінің субъектілері мен объектілері. Экономикалық қауіпсіздік субъектілері мен объектілерін жіктеу. Мүдделер мен экономикалық басымдықтар. Қауіптер: ішкі және сыртқы. Экономикалық қауіпсіздік қатерлерінің жіктелуі. Көрсеткіштер, өлшемдер және индикаторлар түрлері. Экономикалық қауіпсіздік көрсеткіштерінің жүйесі және жіктелуі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Код ON1

    ғылым мен ғылыми танымның рөлін түсінеді, оның құрылымы, нысандары мен әдістері, ғылым, техника мен технология жетістіктерін дамыту мен пайдалануға байланысты әлеуметтік және этикалық мәселелер туралы түсінікке ие;

  • Код ON2

    инновациялық жобалардың бизнес-жоспарларын жасай алады кәсіпорынды басқару стратегиясының экономикалық негіздемесін және оның бәсекеге қабілеттілігін арттыруды есептеуді жүргізе алады;

  • Код ON3

    экономикалық объектілердің қызметін талдай алады, ғылыми негізделген қорытындылар жасай алады және өндірісті ұйымдастыру мен басқарудың қажетті нысандарын таңдай алады, басқарушылық шешімдер қабылдай алады, процестерді, құбылыстарды, жағдайларды сипаттау мен болжау үшін модельдерді құра алады және пайдалана алады, бұл ретте олардың сапалық сандық талдауы мен синтезін жүзеге асыра алады;

  • Код ON4

    әлеуметтік маңызды мәселелер мен үдерістерді терең талдай алады және өз жұмысында әлеуметтік-гуманитарлық және іргелі ғылымдар әдістерін қолдана алады;әлеуметтік маңызды мәселелер мен үдерістерді терең талдай алады және өз жұмысында әлеуметтік-гуманитарлық және іргелі ғылымдар әдістерін қолдана алады;

  • Код ON5

    өндірістің нақты жағдайларына негізделген маманның әлеуметтік, экономикалық, кәсіби рөлдерін ауыстыру жағдайларына, қызметтік иерархия бойынша ілгерілетуге, басқа өңірлерге ауысуға, сондай-ақ кәсіптің ауысуына бейімделе алады.

  • Код ON6

    мемлекеттік, орыс және шет тілдерінде кәсіби және күнделікті тақырыптарға қарым-қатынас жасай алады, этномәдени және конфессиялық айырмашылықтарды және қоғамның әлеуметтік-мәдени құрылымының ерекшеліктерін ескере отырып, көпмәдени ортада кәсіби қызметті ұйымдастыру тәсілдерін меңгерген;

  • Код ON7

    маркетологтың практикалық қызметінде, басқарушылық шешімдерді қабылдай отырып, аралас облыстардың мамандарымен жұмыста коммуникабельділік және психологиялық даярлық танытуға, сондай-ақ орындаушылардың жұмысын ұйымдастыруға қабілетті

  • Код ON8

    компанияның қаржылық жағдайына әсер ететін стратегиялық сыртқы және ішкі факторларды сыни бағалай алады және жаңа идеяларды жасай алады;

7M04106 Маркетинг
Магистратура

А.Байтұрсынов атындағы Қостанай мемлекеттік университеті

БББТ: M075 Маркетинг және жарнама

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M04106 Маркетинг
Магистратура

Қ. Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік мемлекеттік университеті

БББТ: M075 Маркетинг және жарнама

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M04106 Маркетинг және тауарлар мен қызметтер нарығында брендтерді басқару (2 ж.)
Магистратура

С.Сейфуллин атындағы Қазақ агротехникалық университеті

БББТ: M075 Маркетинг және жарнама

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M04106 Маркетинг (Бейінді)
Магистратура

Абай атындағы Қазақ Ұлттық педагогикалық университеті

БББТ: M075 Маркетинг және жарнама

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M04106 Маркетинг 2 жыл
Магистратура

Халықаралық Бизнес Университеті

БББТ: M075 Маркетинг және жарнама

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
Top