Жаңа білім беру бағдарламасы

6B11102 Мәдени-тынығу жұмысы в Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті

Пәндер

  • Мәдени-тынығу жұмысының теориясы мен әдістемесі

    Мақсаты: Мәдени-тынығу жұмысының теориясы мен әдістемесі туралы білім мен дағдыларды қалыптастыру. Мазмұны: Бағдарламалау, әлеуметтік-мәдени іс-шаралар мен тынығуды ұйымдастырудағы теориялық, әдістемелік және практикалық дағдылардың негіздері. Мәдениет саласындағы теориялық және әдістемелік білімнің негізін, оның бағыты мен даму болашағын зерттеу. Тынығу технологиясының сахналық және режиссерлік принциптерін қалыптастыру. Қалыптастыратын дағдылар: әлеуметтік-мәдени іс-шараларды ұйымдастыру дағдылары.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Театрландырылған қойылымдардың режиссурасы

    Мақсаты: Театрландырылған қойылымдардың режиссерлік мазмұнын құру дағдыларын дамыту. Мазмұны: «режиссура», «театрландырылған қойылым» ұғымдардын мәні. Режиссер және спектакль. Театрлық және сәндік құралдар. Сахнаның экспрессивті құралдары. Театрландырылған қойылымдардағы режиссураның ерекшеліктері. Театр және ойын-сауық спектакльдерінің әкімшілік қызметі. Режиссерлік технологиялық тәсілдер. Қалыптастыратын дағдылар: театрландырылған қойылымдарда режиссерлік мазмұнды құра білу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Мәдени-көпшілік іс-шараларды ұйымдастыру әдістемесі

    Мақсат: Мәдени көпшілік іс-шараларды өткізуге әдістемелік дайындықты қалыптастыру. Мазмұны: Мәдени көпшілік іс-шаралар ұйымдастыру әдістері. Мәдени тынығу бағдарламаларын құруда теориялық білім мен практикалық дағдыларды игеру тұрғысынан кәсіби анықтау стратегиясын әзірлеу. Практикалық жұмыспен теориялық мазмұнды синтездеу. Мәдени іс-шараларды құрастыру және өткізу технологиясын игеру. Қалыптастыратын дағдылар: мәдени көпшілік іс-шараларды ұйымдастырудың білімдері мен дағдылары.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Мәдени-тынығу жұмысының режиссерлік негіздері

    Мақсат: Мәдени-тынығу жұмысынын режисерлік негіздері туралы түсініктер қалыптастыру Мазмұны: Режиссураның негізгі ұғымдары және көркемдік шығармашылық ерекшеліктері. Мәдени-тынығу саладағы режисерлік инновациялық қозғалыстарды ынталандыратын мәдени ортаны бағыттау. Қалыптастыратын дағдылар: режиссерлік негіздері туралы білімдер мен дағдыларды дамыту.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Классикалық би негіздері

    Мақсат: классикалық бидің орындау негіздерін игеру. Мазмұны: Дене қойылымы. Аяқтың позициялары. Би станогында жаттығу. Аллегро. Залдың ортасында жаттығу. Қолдың позициясы. Қозғалыстың экспрессивтілігі мен икемділігі, орындалудың тазалығы. Классикалық би позалары,комбинациялары. Классикалық бидің негіздері. Қалыптастыратын дағдылар: классикалық билерді орындау дағдылары.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Эстрадалық вокал

    музыкалық-педагогикалық қызметке қажетті кәсіби вокалдық-педагогикалық дағдылар кешенін қалыптастыру, эстрадалық вокалистің кәсіби мәдениетін қалыптастыру, оның ой-өрісін дамыту, қазіргі отандық эстрада саласындағы орындаушылық қызметке дайындау. Базалық әншілік дағдыларды дамыту. Вокалдық интонация. Регистрлер. Эстрадалық микст. Әншілік вибрато. Эстрадалық Әндегі джаз тәсілдері.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Мәдени-тынығу жұмысында арт- индустрияны ұйымдастыру

    Мақсаты: мәдени-тынығу жұмысында арт индустрия ұйымдастыру туралы білімдер мен дағдылар қалыптастыру. Мазмұны: Көркемөнер индустриясының даму кезеңдері. Әлеуметтік институттарды ұйымдастыру, басқару әдістері, функциялары және олардың ерекшеліктері. Менеджменттің негізгі категориялары,басқару технологияларының ерекшеліктері. Музыкалық шоу-бизнес. Көркемөнердегі жетістіктермен инновациялық технологиялар. Қалыптастыратын дағдылар:мәдени-тынығу жұмысында арт индустрия ұйымдастыру бойынша білім мен дағдылар.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Әлеуметтік-мәдениет қызметі және тынығудағы бизнесті жоспарлау

    Мақсаты: Әлеуметтік-мәдени саладағы бизнесті жоспарлауды жүзеге асыруға дайындық. Мазмұны: «бизнес-жоспарлау» түсінігі. Кәсіби қызмет пен әлеуметтік практикада бизнесті жоспарлаудың тиімді әдістері. Қаржы-экономикалық және ресурстық қолдау. шығармашылық жобаны, шығармашылық топты бизнес-жоспарлау. Қалыптастыратын дағдылар: әлеуметтік-мәдени саладағы бизнесті жоспарлау қабілеттер.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Мәдени-тынығу жұмысының тарихы

    Мақсат: Мәдени-тынығу жұмысының тарихы туралы білім қалыптастыру. Мазмұны: Мәдени-тынығу жұмысының тарихына экскурс. Өнердің қазіргі жағдайы және оның мәдени-тынығу жұмысына әсері. Мәдени қызмет принциптерінің жүйесі. Функциялары мен жіктелуі, нысандары мен әдістері. Мәдени-тынығу бағдарламалар, тұжырымдамаларын талдау. Қалыптастыратын дағдылар: Мәдени-тынығу жұмысының тарихын білу және талдау

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Мәдени-тынығу саласындағы арт-менеджмент технологиялары

    Мақсаты: Әлеуметтік-мәдениет қызметі мен тынығуда арт-менеджмент технологиясының негіздерін игеру. Мазмұны: Арт менеджментттің қалыптасуы мен технологиясы. Көркемөнер менеджменті, қызметі, кәсіби құзіреттілік туралы білім, нормативтік базасы. Арт-менеджмент шеберлігі. Өнердегі жарнама. Шоу бағдарламаларды ұйымдастырудың технологиясы. Арт-менджменттегі адам ресурстары. Қалыптастыратын дағдылар: концерттік бағдарламалар жасау дағдылары; музыкалық өнер жобаларын бизнес-жоспарлау.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Дауыс қою

    Пәннің мақсаты: ән айту аппаратын қалыптастыру. Мазмұны: ән аппаратының ерекшеліктері. Вокалды тыныс алу түрлері. Вокалдық жаттығулар. Дыбыс түрлері. Академиялық орындау мәдениеті. Регистрлер (кеуде, бас). Оларды біріктіру, вокалдық шығармаларды орындаудың музыкалық-экспрессивті құралдарын тегістеу бойынша жұмыс. Қалыптастырылатын дағдылар: әншілік аппаратты бейімдеу және вокалдық шығармаларды орындау процесінде қолдану

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Ритмика

    Мақсат: ырғақты, ритмопластиканың әр түрлі жүйелерімен таныстыру, жалпы музыкалық дамыту әдістері мен техникасын игеру. Мазмұны: Дайындық қозғалыстары. Музыкалық-мотор экспрессивтілігін қабылдау. Әр түрлі эмоционалды динамикалық сипаттағы қозғалыстар. Ритмикалық қозғалыстарда үйлестіру әдістерін дамыту. Би этюдтары. Ритмопластикалық қойылымдар. Қалыптастыратын дағдылар: ырғақты қимылдау қабілеті, музыкалық ырғақты қимылдың әдістері мен тәсілдерін игеру дағдылары.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Мәдени- тынығу жұмысындағы риторика

    Мақсаты: Мәдени-тынығу жұмысындағы риторикалық дағдыларды қалыптастыру. Мазмұны: «Риторика» түсінігі, түрлері мен формалары. Әлеуметтік сала мекемелері мен ұйымдарында риториканы оқыту әдістемесі. Халықтың әртүрлі топтарының мәдени қажеттіліктеріне сәйкес іс-шаралар. Қалыптастыратын дағдылар:Мәдени-тынығу жұмысындағы риторикалық дағдылар

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 6
  • Хорға дайындық

    Мақсаты: Хор орындау мәдениетін жетілдіру. Мазмұны: «хор», «хор әні», «хорға дайындық» ұғымдары. Хор партитурасы. Хор партиялары. Хор үнисоны. Хордағы ансамбль. Атақты хорлар мен атақты хормейстер дирижерлар. Хор жазуының алғашқы дағдылары. Хор дирижерлау техникасының негіздері. Қалыптастыратын дағдылар: хор партияларын есту, хорда орындау дағдылар.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 6
  • Хор класы

    Мақсат: хормен ән айту өнеріндегі негізгі білім мен практикалық дағдыларды меңгеру. Мазмұны: Алғашқы вокалды-хор дағдылары. Ән тынысы. Унисон бойынша жұмыс. Жұмсақ және қатты дыбыстық шабуылдар. Артикуляциялық аппарат. Хордағы интонация жүйесі. Орындау дағдыларын дамыту. Дауыс ырғағы. Хордағы ансамбль. Қалыптастыратын дағдылар: хор мәтінің оқи білу, хорда ансамбльдің тазалығын сақтау.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 6
  • Мәдени-тынығу жұмысындағы сөйлеу мәдениеті және шешендік өнер

    Мақсат:Мәдени-тынығу жұмысындағы сөйлеу мәдениеті мен шешендік өнерді меңгеру. Мазмұны: Сөйлеу мәдениет және шешендік өнердің дәстүрлері және әлеуметтік-қоғамдық рөлі. Сөйлеу мәдениеті мен шешендік өнерді қалыптастыратын рефлексивті тәсілдер. Қалыптастыратын дағдылар: мәдени-тынығу іс-шаралар барысында сөйлеу мәдениеті мен шешендік өнер қабілеттері.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 6
  • Экология және тұрақты даму

    «Экология және тұрақты даму» пәні студенттердің табиғи кешендердегі өзгерістерді, олардың себептері мен шешу жолдары туралы тұтас түсініктерін қалыптастыруға бағытталған. Пәнді менгеруде экологияның негізгі ұғымдарын, экологияның ғылым ретінде қалыптасуы мен дамуын, сондай-ақ биосфераның ғаламдық экожүйе ретіндегі тұжырымдамасы қарастырылады; қоршаған ортаның ластану түрлерінің жіктелуі берілген, қазіргі заманның жаһандық, аймақтық және жергілікті экологиялық проблемалары, олардың пайда болу себептері мен қоршаған ортаның ластану түрлері талданады; жаһандық экологиялық проблемаларды шешудегі халықаралық ынтымақтастық қағидаттары түсіндіріледі. Курс экологиялық ойлауды дамытуға, қоршаған ортаны қорғауға деген жауапкершілікті қалыптастыруға және тұрақты даму жағдайында өзінің өмір сүру қауіпсіздігін қамтамасыз етуге дайындықты жетілдіруге ықпал етеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 5
  • Қаржылық сауаттылық негіздері

    "Қаржылық сауаттылық негіздері" пәні студенттердің жеке қаржыны басқару, бюджетті ұтымды жоспарлау, қаржы құралдарын пайдалану, қаржылық тәуекелдерді бағалау және негізделген экономикалық шешімдер қабылдау бойынша негізгі білімдері мен дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Курста жеке және отбасылық бюджет, оны жоспарлау әдістері, қаржы институттары және олардың экономикадағы рөлі, кірістер мен шығыстар түрлері, оларды оңтайландыру тәсілдері қарастырылады. Пәннің мақсаты – жеке қаржы мәселелерін шешудің тиімді әдістерін үйрету.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 5
  • Экономика және кәсіпкерлік негіздері

    "Экономика және кәсіпкерлік негіздері" университеттік экономикалық білім беру жүйесіндегі маңызды курстардың бірі болып табылады, ол экономика және бизнес негіздерін игеруді , қазіргі заманғы экономика мен нарық жағдайында бизнес жүргізу әдістерін жан-жақты талдауды, экономикалық жүйелердің барлық түрлерінің жай-күйі мен даму тенденцияларын ашады. Қазіргі уақытта экономикалық және құқықтық қатынастар барған сайын жаһандық және әлеуметтік бағдарланған сипатқа ие. Бұл бағыттың басты еңбегі-әлемдік тәжірибе мен әлемдік стандарттарға жақындауы керек қоғамдық өндірістің барлық алуан түрлілігі мен бірлігінде заңдылықтарды, даму тенденцияларын іздеу. Пәннің мақсаты студенттердің экономика және кәсіпкерлікті зерттеу әдістерін, олардың ғылым мен құндылықтардың жалпы жүйесіндегі орнын, даму тарихын және осы білімді күнделікті өмірде қолдану үшін қазіргі жағдайын зерттеу негізінде экономика және кәсіпкерлік негіздері туралы теориялық және практикалық білімдерін қолдану қабілетін қалыптастыру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 5
  • Кәсіби және зерттеу қызметінің құқықтық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы негіздері

    «Кәсіби және зерттеу қызметінің құқықтық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы негіздері» - мемлекеттің қазіргі заманғы құқық ғылымы мен сыбайлас жемқорлыққа қарсы саясатының басымдықтарын көрсететін оқу пәні. Осы пәнді болашақ педагогтерге оқыту үшін құқық мәселелерін зерттеу қызметі дағдыларын, сондай-ақ сыбайлас жемқорлыққа қарсы сипаттағы кез келген көріністерге «нөлдік төзімділікке» тәрбиелеу қажеттігі туралы әлеуметтік сұрауға жауаптың нәтижесі болып табылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 5
  • Драматургия және сценарийлік шеберлік негіздері

    Мақсат: Мәдени-тынығу бағдарламаларының сахналық және драмалық негіздерін дамыту. Мазмұны: Сценарий туралы түсінік және оның құрылымы, сюжеттік дамуы. Сценографиялық өнер тарихы. Сценарийдің сюжетін әзірлеу. Кейіпкер бейнесін шығару, оның мінездемесін ашу және дамыту жолдары. Сахналық және драмалық ережелері. Сахналық кеңістікті ұйымдастыру. Қалыптастыратын дағдылар: сценарийлерді құрастыру дағдылар, техникалық құралдарды және сахна жабдықтарын қолдану

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 6
  • Абайтану және Ұлттық тәрбие

    "Ұлттық тәрбие" курсы Қазақстанның көпұлтты мемлекеті жағдайында оқушылардың ұлттық сана-сезімін қалыптастыру саласындағы болашақ Педагогтің кәсіби құзыреттілігін жетілдіруге; орта білім беру жүйесінде педагогикалық қызметті тиімді жүзеге асыру үшін ұлттық тәрбиенің қазіргі заманғы теориясын, әдіснамасы мен технологиясын игеруге бағытталған. "Абайтану" пәнінің маңызы, өзекті мәселелері, оның тарихы туралы жан-жақты мағлұмат беріп білім алушылардың ғылыми-педагогикалық, тәрбие бағытындағы дағдыларын қалыптастыру. Өзге ғылым салалары, басқа пәндермен байланыс жасай отырып, хәкім Абайдың өмірі, шығармашылығы, кемеңгердің «Толық адам» концепциясын ғылыми, теориялық бағытта зерттеу негізінде, ойшылдың даналық тағылымын, ізгілік ілімін меңгеру үшін ақынның шығармашылық мұрасын жаңа көзқарас тұрғысынан пайымдап, оны тәжірибелік тұрғыдан қолданауға бағыт-бағдар беру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 3
  • Актер шеберлігі

    Мақсаты: Сахналық әрекетте кәсіби құзыреттілікті қалыптастыру үшін актердің шығармашылық қабілеттерін, сахналық ойлауын және мәнерлі құралдарын дамыту. Мазмұны: Сахнада өзін-өзі ұстау негіздері, дене мен дауыс жаттығулары, этюдтер, қиял жағдайларымен жұмыс, сахналық сөйлеу, пластика, актерлік бейне жасау, серіктеспен әрекеттесу, импровизация негіздері.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 6
  • Актерлік өнер негіздері

    Мақсаты: Актерлік өнер саласындағы кәсіби шығармашылық қызметке дайындық. Мазмұны: Актерлік өнер тарихы. «Актерлік өнер» түсінігі. Актерлік өнердің ерекшелігі мен жіктелуі. Әрекет етуші маскалар. Актерлік әрекетті түсіну әдістері. Сахналық образдар мен реинкарнацияны құру. Сахналық сөйлеу. Театрландырудағы рөлі. Ойын алаңы. Сценарийлерді шығаруға арналған техникалық құралдар мен жабдықтар. Қалыптастыратын дағдылар: актерлік өнерді игерудегі білімдер .

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 6
  • Мәдени-тынығу жұмысындағы брендинг

    Мақсаты: Брендтің қалыптасуы, басқарылуы және дамуының теориялық негіздерін игеру. Мазмұны: Сауда маркасы және сауда маркасы: негізгі ұғымдар мен анықтамалар. Брендинг түсінігі мен мәні. Брендингтің негізгі кезеңдері. Қазақстандағы брендингтің ерекшеліктері. Әлеуметтік және аумақтық брендинг. Макроэкологиялық және компанияның брендтік стратегиясы. Брендтің қалыптасуының негізгі мәселелері мен процестері. Брендинг әдістері мен технологиялары. Қалыптастыратын дағдылар: брендинг технологиясын кәсіби қызмет барысында қолдана білу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 6
  • Тынығу индустриясындағы фандрайзинг және краудфандинг

    Фандрайзинг пен краудфандингті тынығу жобаларын қаржыландыру құралы ретінде түсіну. Әр түрлі қаржы құралдары арқылы жеке тұлғалардан, инвесторлардан, қорлардан және ұйымдардан қаржыландыруды тарту стратегияларын зерттеу. Краудфандингтік науқандарды қалыптастыру және ілгерілету әдістерін, краудфандинг нарығын талдауды және онлайн платформалар арқылы қаражат жинаудың заңды аспектілерін зерттеу. Табысты краудфандингтік науқан стратегиясын құру, тәуекелдерді басқару және демалыс индустриясы контекстінде фандрайзинг пен краудфандингті реттеу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 6
  • Академиялық жазу негіздері

    Академиялық жазу негіздері пәні студенттерге ғылыми жазудың, гараматикалық және стильдік тұрғыда сауатты жазуды үйретеді. Пән тиімді коммуникация, сыни ойлау, зерттеу дағдыларын дамытуға бағытталған, сондай-ақ академиялық стандарттар мен адалдық принциптерін меңгеруге көмектеседі, бұл студенттердің ғылыми зерттеулерін тиімді жүргізуіне мүмкіндік береді. Пәннің мақсаты ғылыми жазудың дағдыларын меңгерту, грамматикалық және стильдік сауаттылықты дамыту.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 5
  • Әдеби-драмалық шығармалармен жұмыс жасау практикумы

    Мақсаты: Мәдени-тынығу жұмысында әдеби-драмалық шығармалар мәтіндерді өңдеу дағдыларын дамыту. Мазмұны: мәдени-тынығу индустрия қызметін әдістемелік қамтамасыз етуде кәсіби мәтіндерді редакциялау негіздері. Қазіргі мәдени мекемелердің оқу құралдары мен жұмыс бағдарламалары. Қалыптастыратын дағдылар: мәтіндермен жұмыс жасау кезінде кәсіби материалдар базасын құру дағдылары.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 5
  • Театр және кино тарихы

    Мақсат: Театр және кино өнерінің негізгі заңдылықтары мен қалыптасуы мен даму формаларын студенттердің меңгеруі. Мазмұны: Театрдың пайда болуы. Театр тарихы. Кино тарихы. Театр мен кино өнеріндегі синтез. Театрлардың түрлері. Кино жанрлары. Кино индустриясының кезеңдері. Атақты режиссерлер. Шетелдік және отандық киноның шедеврлері. Қалыптастыратын дағдылар: Әлемдік көркем мәдениеттің жалпы тарихи қозғалысы жағдайында театр және кино өнерінің дамуы туралы идеяны қалыптастыру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 5
  • Музыкалық сауаттылық

    Мақсаты: Музыкалық тілдін негіздерін игеру, негізгі музыкалық ұғымдарды білу Мазмұны: Музыка жүйесі. Ұзақтықтар мен үзілістерді белгілеу, оларды топтау. Әуендерді есту, музыкалық мәтінді талдау. Метр және ритм. Өлшемдері. Лад және тоналдылық. Аралықтар. Аккордтар Қалыптастыратын дағдылар: музыкалық тілдің негіздерін игеру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 5
  • Қазақ музыкасының тарихы

    Пәннің мақсаты: музыкалық материалды өз бетінше меңгеру және талдау қабілетін дамыту. Мазмұны: Ежелгі түрік мәдениетінің дамуы. Ежелгі қазақ музыкалық фольклоры. Күй, жыр, жырау, жыршы мәдениеті. Көрнекті қазақстандық композиторлардың шығармашылығы. Қалыптасатын дағдылар: музыкалық өнердің тарихи даму жолдары, оның әртүрлі жанрлары мен формалары, стильдік үрдістер және жеке шығармашылық құбылыстар туралы түсініктерді қалыптастыру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 5
  • Жасанды интеллект негіздері

    «Жасанды интеллект негіздері» пәні білім беру саласында ЖИ технологияларын қолдану дағдыларын қалыптастырады. Курста машиналық оқыту, нейрондық желілер, үлкен деректерді талдау, табиғи тілді өңдеу және білім беруде ЖИ қолдану тәсілдері қарастырылады. Сондай-ақ, ЖИ-дің этикалық мәселелері, деректердің қауіпсіздігі және оқыту процесін оңтайландырудағы рөлі талқыланады. Пәннің мақсаты – болашақ мамандардың цифрлық құзыреттілігін арттыру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 5
  • Мәдени-тынығу жұмысында HR негіздері

    Мақсаты: HR маманының негізгі құзіреттіліктерін игеру. Мазмұны: Кадрлар жөніндегі маманның функциялары мен міндеттері. Өтініш берушінің бақылау парағы. Сұхбаттасу. Қызметкерлерді бейімдеу және бағалау жүйесі. Бейресми корпоративтік оқиғалар жүйесі. Жеке тұлғаны бағалаудың проективті әдістері. Қалыптастыратын дағдылар: персоналды таңдау және оқытудын HR маманының негізгі құзіреттіліктері.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 5
  • Әлеуметтік-мәдениет қызметі және тынығу саласындағы зияткерлік меншік және авторлық құқық

    Мақсаты: зияткерлік меншікті және авторлық құқықты қорғау туралы кәсіби білімді қалыптастыру. Мазмұны: «зияткерлік меншік», «авторлық құқық», «авторлық куәлік» түсініктері. Зияткерлік меншікті қорғау әлеуметтік-мәдениет қызметі саласындағы маңызды сала. Авторлық құқықты қорғау. Азаматтық және авторлық құқықты қорғаудың басқа шаралары. Қалыптастыратын дағдылар: құқықтық құжаттарды рәсімдеу бойынша білім мен дағды; бизнес-жоспарды дамыту перспективалары.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 5
  • Мәдениет және өнер саласындағы PR және продюсерлеу

    Мақсаты: Мәдениет және өнер саласындағы продюсерлік технологияны енгізуге дайындық. Мазмұны: «Продюсерлік» ұғымының мәні. Продюсерлік қызметтің компоненттері, мақсаттары, міндеттері мен функциялары. Продюсерлік технологиялар. Продюсерлік орталықтар. Продюсерлікті жоспарлау және ұйымдастыру. Проюсерлік технологиясының практикасы. Қалыптастыратын дағдылар: өнер және мәдениет саласындағы мәдени тынығу бағдарламаларын жасаудың білім мен дағдылар.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 6
  • Халық хореографиясының негіздері

    Мақсат: Халық хореографиясы саласындағы теориялық білімі және практикалық дағдыларын қалыптастыру. Мазмұны: Халық хореографиясы дереккөздер, әдістер. Фольклорлық хореографиялық жанрлардың маңызы. Хореография фольклорлық-этнографиялық мәтіннің ажырамас бөлігі ретінде. Халық хореографиясының архаикалық формалары. Халық хореографиясының негізгі түрлері. Қалыптастыратын дағдылар: халық хореографиясы саласындағы білімдер мен дағдылар.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 7
  • Көрме қызметі мен экскурсиялық технологиялары

    Мақсат: Көрме шаралары мен экскурсияларды ұйымдастыру және өткізу. Мазмұны: Көрме іс-шараларының технологиясы және экскурсиялар. Көрме қызметін және экскурсияны реттейтін нормативтік құжаттар. Экскурсия және көрме іс-шараларын жоспарлау, есепке алу және есеп беру ерекшеліктері Қызметкерлермен және халықпен жұмыс атқару негіздері. Қалыптастыратын дағдылар: көрме іс-шаралары мен экскурсияларды өткізу бойынша білім мен дағдылар.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 5
  • Музыкалық орындаушылық теориясы мен практикасы (ағылшын тілінде)

    Мақсат: Орындаушылық музыкалық іс-әрекеті формасы ретінде білім қалыптастыру. Мазмұны: Музыкалық өнердің орындаушылық сипаты. Музыкалық коммуникация жүйесіндегі орындаушылықтын орны. Музыкалық шығарманы көркемдік түсіндіру. Орындаушылық өнердің эстетикасы. Орындаушылық стилі. Қалыптастыратын дағдылар: Музыка орындаушылық саласында теориялық білімдер және практикалық дағдылар

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 6
  • Вокал ансамблі

    Мақсат: вокалды ансамбльдің теориялық және практикалық негіздерін игеру. Мазмұны: Ансамбль туралы түсінік. Унисонда ән айту шеберлігі. Канон. Екі дауысты. Ансамбльде ән айту кезіндегі вокалдық шеберлік. Орындаудың экспрессивтілігі. Ансамбльдегі артикуляция және дикция. Интонацияның тазалығы. Қалыптастыратын дағдылар: ансамбльде есту дағдылары, вокал шығармаларының стилін, формалары мен мазмұнын түсіну.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 6
  • Ансамбль орындаушылық

    Мақсат: Ансамбльдік орындаушылық дағдыларын қалыптастыру. Мазмұны: Ансамбльдің интонациясы. Ансамбльдегі ырғақ сезімі. Ансамбльдік жүйе. Негізгі құралдар және ансамбльдік әннің мәнерлілігі, тимбралық имитация. «Дыбыс» ансамблімен жұмыс. Джаз өнері. Концерт репертуары. Жаттығу жұмысы. Ансамбль өнері. Қалыптастыратын дағдылар: ансамбльде орындау дағдылар

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 6
  • Мұражай менеджментінің негіздері

    Мақсаты: музей менеджментінің негіздері туралы түсініктер қалыптастыру. Мазмұны: мәдени-демалыс жұмысындағы мұражайлардың рөлі. Музей менеджментінің даму тарихы. Мұражайлардың коммерциялық қызметі. Қазіргі мұражайдың қызметін ұйымдастыру. Мұражай менеджментінің даму бағыттары. Отандық музей менеджментінің ерекшеліктері. Қалыптасатын дағдылар: музей менеджментін ұйымдастыру білімі мен іскерліктері.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 5
  • Сахналық қозғалыс

    Мақсат: Арнайы моториканы және пластикалық қозғалыстарды қалыптастыру. Мазмұны: Қозғалыс адам өмірінің негізі ретінде. Жалпы дамыту және түзету жаттығуларының жиынтығы. Ритм негіздері. Оқытуды игеру. Ұйымдастырушылық және кеңістіктік жаттығулар. Арнайы моторика. Акробатикалық жаттығулар. Пантомиманың негіздері. Тақырыппен жұмыс. Этюдтар. Шығармалар. Қалыптастыратын дағдылар: пластикалық қозғалыс дағдылары; акробатикалық қимылдарды орындау.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 7
  • Әлеуметтік-мәдениет қызметі және тынығудағы кітапханалық-ақпараттық жұмыс негіздері

    Мақсаты: Әлеуметтік-мәдениет қызметті жүзеге асыратын қітапханалық және ақпараттық жұмыстарға дайындық. Мазмұны: Кітапханалық ақпараттық жұмыстың негізгі түрлері, маңыздылығы және типологиясы. Мақсаттар мен басымдықтар. Кітапханалық ақпараттық технологияларды зерттеу және талдау. Әлеуметтік-мәдени қызметті атқаратын кітапханалық-ақпараттық жұмыс жоспарын әдістемелік әзірлеу. Қалыптастыратын дағдылар: кітапханалық ақпараттық жұмысының әдістемелік дағдылары мен білімдері.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 8
    Несиелер - 7
  • Әлеуметтік-мәдениет саласындағы промоутерлік қызмет негіздері

    Мақсаты: әлеуметтік-мәдени саладағы промоутерлік қызметте кәсіби құзыреттілікті және бос уақытты қалыптастыру. Мазмұны: промоутердің жеке қасиеттері. Промоутер қызметінің түрлері. Әлеуметтік-мәдени саладағы промоутердің кәсіби функциялары. Промоутерлік қызметтің экономикалық және әлеуметтік шарттары. Промоутерлік жарнама. Клуб промоутері. Спорттық промоутер. Қалыптасатын дағдылар: әлеуметтік - мәдени саладағы және бос уақыттағы промоутерлік қызметті ілгерілету, жәрдемдесу, жандандыру құзыреттері.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 8
    Несиелер - 7
  • Әлеуметтік-мәдениет қызметі және тынығу саласындағы журналистика негіздері

    Мақсаты: әлеуметтік-мәдениетпен тынығу саласындағы журналистиканың ерекшеліктерін игеру. Мазмұны: БАҚ-дың әлеуметтік-мәдени саласында функционалдық ерекшеліктері. Журналистің іс-әрекетінің ерекшеліктері және жұмыс әдістері. Мәдени-ағартушылық жариялау жұмыстар. Диджейлердің жұмыс әдістері. Әлеуметтік-мәдени мәселелерді шешудегі бұқаралық ақпарат құралдарының рөлі. Қалыптастыратын дағдылар: тынығуды ұйымдастыру және журналистика саласында өзін-өзі тәрбиелеу

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 8
    Несиелер - 7

Оқыту нәтижелері

  • мәдени-тынығу қызметінің даму тенденциялары, нормативтік құқықтық актілер және электрондық құжаттаманы жүргізу негіздері туралы білімді пайдалана отырып, кәсіби этика қағидаттарын сақтау;
  • өзгермелі әлеуметтік және экономикалық жағдайда өмір сүруге дайын, сыни ойлаумен, зияткерлік тәрбиеге, жеке тұлғаның физикалық және рухани дамуына бағытталған мәдени-білім беру процесін модельдеу және іс жүзінде жүзеге асыру;
  • шығармашылық институттарының жұмысының теориялық және қолданбалы аспектілерін талдау, сараптамалық-аналитикалық және шығармашылық қызметтің кешенді құралдарын меңгеру, бос уақытты және іскерлік іс-шараларды ұйымдастыра білу;
  • әлеуметтік-мәдени саланың даму тенденцияларын, халықаралық тәжірибені, мәдени-тынығу қызметі саласында шешім қабылдау үшін ішкі факторлардың әсерін түсіндіру, мәдени-ойын-сауық және спорттық іс-шаралардан туристердің бос уақытын ұйымдастыру дағдыларын меңгеру;
  • Әлеуметтік және кәсіби мәселелерді шешуде гуманитарлық, әлеуметтік және тарихи ғылымдардың теориялық және практикалық білімдерін қолдану;
  • қазіргі қоғамды дамыту, көркемдік көкжиегін кеңейту және көркемдік дамыған, өзін–өзі ойлайтын шығармашылық тұлғаны тәрбиелеуде эстетикалық талғамды қалыптастыру үшін ақпараттың мәні мен маңыздылығын түсіну, мәдени жобалар мен бос уақытты өткізу технологиясын меңгеру;
  • этномәдени және конфессиялық айырмашылықтар мен қоғамның әлеуметтік-мәдени құрылымының ерекшеліктерін ескере отырып, көпмәдениетті ортада кәсіби қызметті ұйымдастыру тәсілдерін меңгеру;
  • өзгермелі еңбек нарығына бейімделу үшін қажетті құзыреттерді дамыта отырып, өзгермелі еңбек нарығына бейімделу үшін қажетті құзыреттерді дамыта отырып, әртүрлі кәсіби құрылымдармен өзара іс-қимылға қатысу, ұтқырлық пен үздіксіз өзін-өзі тәрбиелеуге дайын болу, жобаларды басқарудағы тәуекелдерді басқарудың негізгі тұжырымдамалары мен әдістерін түсіну.
Top