Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B01511 Информатика в Silkway Халықаралық университеті

  • Кәсіби қызмет негіздері
    Несиелер: 3

    Бағдарлама бастауыш сынып мұғалімінің педагогикалық қызметінің функцияларын меңгеруге, педагогтың білім алушылармен үйлестірушілік өзара іс-қимылында жалпы тағайындалуына, білім алушылардың даму негізі мен шарты ретінде пәндік әлеуметтік-мәдени тәжірибені меңгеруіне бағытталған оқу іс-әрекетін ұйымдастыруға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Информатика математикалық негіздері
    Несиелер: 6

    Курс студенттерге ақпараттық қызмет көрсету жүйесінде қазіргі заманғы математиканың әртүрлі бөлімдерінің орнын көруге, қазіргі қолданбалы математиканың іргелі түсініктері мен әдістерін меңгеруге мүмкіндік береді. Осы курсты меңгеру барысында студенттерде заманауи ақпараттық қызмет көрсету құралдарын қолдана отырып, қолданбалы есептерді сауатты қою және ғылыми есептерді шешу дағдылары қалыптасады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Экология және тіршілік қауіпсіздігі
    Несиелер: 5

    Педагогтың коммуникативтік мәдениеті: мәні, құрылымы, функциялары. Педагогтың коммуникативтік мәдениетін қалыптастыру. Педагогикалық қарым-қатынас құрылымын қалыптастырады: педагогикалық ойлау, қиял, назар және бақылау. Мұғалімнің жеке мәдениеті. Педагог мамандығының коммуникативтік қызметі. Педагог қызметінің құрылымындағы педагогикалық қарым-қатынас.Педагогикалық қарым-қатынас.Мұғалімнің коммуникативтік мәдениеті жүйесіндегі педагогикалық техника.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Информатиканың теориялық негіздері
    Несиелер: 4

    Информатиканың іргелі негіздері. Информатика пәні. Ақпарат материяның жалпы семантикалық қасиеті ретінде. Табиғат пен қоғамның ақпараттық заңдарының бірлігі. Ақпараттық көзқарас. Ақпарат және ақпараттық процестер. Түліктің әр түрлі деңгейлері туралы ақпарат. Ақпарат жеткізушілер. Сигнал, таңба, таңба.ақпарат көзі, ақпаратты қабылдау және беру құрылғысы. Ақпаратты бейнелеу түрлері. Ақпараттың қасиеттері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Алгоритмдеу және программалау негіздері
    Несиелер: 4

    ДК зертханасындағы еңбек қауіпсіздігі, өндірістік санитария, өрт және электр қауіпсіздігі талаптары. Алгоритмдер теориясы-пәні мен міндеттері. Бағдарламалау-пән және есептер. Пән интеграциясы. ЭЕМ-де есепті шешу кезеңдері. Модель түсінігі. Материалдық және материалдық емес модельдер. Формализация. Формальды модельдерді визуализациялау. Модель жүйе объектілерінің жиынтығы ретінде. Ақпараттық модельдердің типтерін анықтау

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Білім беруді ақпараттандырудың іргелі негіздері
    Несиелер: 5

    Информатиканың іргелі негіздері. Ақпарат және ақпараттық процестер. Ақпаратты өлшеу. Ақпаратты кодтау. Компьютердің логикалық негіздері. Компьютерлік арифметика. Алгоритм және оның қасиеттері. Алгоритмдер теориясының негіздері. Алгоритмдерді талдау негіздері.Ақпараттық білім беру ортасы.Оқытуды ақпараттандырудың психологиялық-педагогикалық негіздері. Оқытудың әдістемелік жүйесіне ақпараттандырудың әсері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Математикалық логика және дискретті математика
    Несиелер: 5

    Математикалық логиканың миссиясы. Мақсаты, міндеттері, әдістері.Жиындар теориясының негіздері. Күрделі дизъюнктивтік қалыпты формалар және есептер алгебрасында жасалған конъюнктивтік қалыпты формалар. Пікірлерді есептеу. Предикаттар логикасы. Формулалардың бірмәнділігі, жалпы мағыналылығы. Алгебралық жүйедегі предикаттар логикасы формуласының ақиқаты. Предикаталды логикалық формулалар үшін пренексалық қалыпты форма. Предикаттарды есептеу. Предикаттарды есептеу үшін дәлелдемелер формулалары. Предикаттарды есептеудегі дедукция теоремасы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Графтар теориясы
    Несиелер: 5

    Комбинаториктің жалпы ережелері. Жинақ, жиын және элементтер. Жиындар алгебрасының тепе-теңдігі. Декарт жұмысы және қатынастар. Қарым-қатынастағы әрекеттер. Функциялары. Эквивалентті қатынас және реттік қатынас. Дрихле Принципі. Эрдеша-Секереш Теоремасы. Тәртіпсіздік саны. Кіріс-шығыс формуласы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Білім беру мақсатындағы электрондық құралдарды әзірлеу және пайдалану
    Несиелер: 5

    Ашық білім беру жүйесін құру үшін ақпараттық және коммуникациялық технологияларды пайдалану. Оқу мақсатындағы ақпараттық білім ресурстары, олардың жіктелуі және дидактикалық функциялары. Мектептегі білім беру процесінде оқу мақсатындағы ақпараттық ресурстарды жобалау, әзірлеу және пайдалану. Білім беру ақпараттық технологиялары және оларды жүзеге асыру ортасы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Педагогтың коммуникативтік мәдениеті
    Несиелер: 5

    Педагогтың коммуникативтік мәдениеті: мәні, құрылымы, функциялары. Педагогтың коммуникативтік мәдениетін қалыптастыру. Педагогикалық қарым-қатынас құрылымын қалыптастырады: педагогикалық ойлау, қиял, назар және бақылау. Мұғалімнің жеке мәдениеті. Педагог мамандығының коммуникативтік қызметі. Педагог қызметінің құрылымындағы педагогикалық қарым-қатынас.Педагогикалық қарым-қатынас.Мұғалімнің коммуникативтік мәдениеті жүйесіндегі педагогикалық техника.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Оқушылардың физиологиялық дамуы
    Несиелер: 3

    Мектеп жасындағы балалардың өсуі мен дамуының жалпы заңдылықтары, жүйке жүйесінің физиологиясы. Анализаторлардың физиологиясы және гигиенасы. Жас эндокринологиясы, оқушылардың медициналық-гигиеналық тәрбиесі. Тірек-қимыл аппаратының, ас қорыту мүшелерінің, тыныс алу мүшелерінің, шығару жүйесінің, терінің, қан айналымының, зат алмасудың және оқушылардың энергия алмасуының жас ерекшеліктері. Балалардың дамуының әлеуметтік факторлары.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Педагогика және тәрбие жұмысының әдістемесі
    Несиелер: 5

    Бұл бағдарламада келесі теориялық мәселелер қарастырылады: оқушылардың, сыныптың және жалпы тәрбие үрдісінің диагностикасы; мектеп пен сыныпта тәрбие жұмысын жоспарлау және мақсат қою; сыныптан тыс және мектептен тыс тәрбие жұмысын ұйымдастыру және өткізу; мектеп пен сыныптың педагогикалық ұжымының оқушы отбасымен, мектептен тыс мекемелермен өзара іс-қимылы.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Схемотехника теориясы
    Несиелер: 5

    Операциялық күшейткіштер. Күшейткіштердегі кері байланыс. Операциялық күшейткіштердің негізгі сипаттамалары. Операциялық күшейткіштің кіріс токтарының ығысу кернеуін және әсерін компенсациялау. Синфазалық кернеулер және дифференциалдық күшейткіштер. Операциялық күшейткіші бар күшейткіш схемалардың жиіліктік сипаттамалары

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Білім берудегі менеджмент
    Несиелер: 5

    Білім берудегі менеджменттің теориялық-әдіснамалық негіздері. Мектептің тұтас педагогикалық үрдісінің диагностикасы мен жоспарлануы. Мектептегі әдістемелік қызмет және Мұғалімдерді аттестаттау. Технологиялық тәсіл негізінде мектепті басқару. Мектептің педагогикалық ұжымын басқару. Білім берудегі менеджердің көшбасшылық және көшбасшылық қасиеттері.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Сыбайлас жемкорлыққа қарсы және құқықтық мәдениет
    Несиелер: 5

    Бағдарлама адамның адаммен, қоршаған ортамен қоғаммен қарым-қатынасын реттейтін этикалық және заңнамалық нормаларды білуге бағытталған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Оқу практикасы
    Несиелер: 3

    Бастауыш сынып мұғалімінің дайындық жұмысының мазмұны мен ұйымдастырылуымен танысу. Дидактикалық материалдар мен көрнекі құралдарды дайындауға көмек көрсету, бастауыш сыныптарда оқу-тәрбие жұмыстарын жүргізу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Компьютер архитектурасы
    Несиелер: 5

    Есептеу техникасының даму тарихы.Компьютерлерді жіктеу. Нейман фон принциптері және компьютердің классикалық архитектурасы.Каналды және шиналық жүйелер техникасы.Дербес компьютердің функционалдық сұлбасы.Микропроцессор архитектурасы.Аналық төлем.Микропроцессор командаларының жүйесі.Енгізу-шығару базалық жүйесінің (BIOS) және операциялық жүйенің үзілуі.Бағдарламаларды жөндеу және трассалау.Макроподстанция туралы түсінік. Макрокоманда.Макрокоманданың параметрлері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Бағдарламалау
    Несиелер: 5

    Құрылымдық, модульдік, объектілі-бағытталған бағдарламалау. Негізгі ұғымдар және енгізу ортасы және бағдарламаларды орындау механизмі. Айнымалы мәндер аймағы және өмір уақыты. Бағдарламаны ұйымдастыру және құрылымдаудың негізгі принциптері. Бағдарламаны ұйымдастыру және құрылымдаудың негізгі принциптері. Бағдарламалық объектілерді сипаттаудағы негізгі ұғымдар мен тілдік құралдар. Бағдарламалық объектілерді сипаттаудағы негізгі ұғымдар мен тілдік құралдар. Операторлар.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Компьютер желі
    Несиелер: 5

    Бұл курс интернет пен басқа да компьютерлік желілердің архитектурасын, құрылымын, функцияларын, компоненттері мен модельдерін ұсынады. IP-адресация принциптері мен құрылымы және тұжырымдамалар, бұқаралық ақпарат құралдары және Ethernet операциялары негіздері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Интегралдық теңдеулер
    Несиелер: 6

    Математикалық талдау есебінің шешімін жақындату әдісі. Алгебраның сандық әдісі. Интеграл есебі. Трансценденттік және алгебралық теңдеулердің сандық шешімі. Қарапайым дифференциалдық теңдеулерді сандық шешу әдістері. Айырымдық схема элементтерінің теориясы. Дербес туындысы бар теңдеулерді шешу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Бағдарламалау технологиясы
    Несиелер: 5

    Логикалық бағдарламалау тілдерінің синтаксисі және семантикасы. Факторлар, ережелер мен сұраныстарды құрастыру. Айнымалы, тұрақты, құрылым ұғымы. Салыстыру тетігі, бағдарламаны орындау тетігі, бағдарламаға сұрау салу кезіндегі дәйекті іс-қимыл тетігі. Пролог-бағдарламаның құрылымы. Сыртқы және ішкі сұраныстар. Рекурсия ұғымы. Басқару предикаттары. Қалдық есептеулер ұғымы, стек операциялары. Арифметикалық өрнектер.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Желілік операциялық жүйелер
    Несиелер: 5

    Желілік операциялық жүйелерге кіріспе. Қож ұйымдастыру және жұмыс істеуінің негізгі принциптері. Жергілікті ресурстарды басқару. Енгізу-шығаруды басқару. Бөлінген ресурстарды басқару. Microsoft компаниясының желілік ОЖ отбасы. Unix ОС қызметінің ерекшеліктері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Кәсіпкерлік және көшбасшылық
    Несиелер: 3

    Бағдарлама бизнесті жүргізу дағдыларын теориялық зерттеуге және практикалық қолдануға бағытталған. Студенттерге көшбасшылық қасиеттерді үйретуге көмектеседі. Халықаралық тәжірибені ескере отырып, Қазақстанда кәсіпкерлікті жүзеге асырудың негізгі нысандары мен тәртібін зерттейді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Сандық әдістер
    Несиелер: 6

    Математикалық модельдеу және есептеу эксперименті. Сандық әдістер қазіргі математиканың бөлімі ретінде. Күрделі математикалық модельдерді зерттеудегі компьютерлік бағдарланған сандық әдістердің рөлі. Итерациялық әдістер. Стационарлық. Стационарлық емес. Жинақтылық теоремалары. Якоби Әдісі. Гаусс Әдісі-Зейдель. Итерациялық әдістердің каноникалық формасы. Жинақтылық.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Информатика оқыту әдістемесі және бағалау технологиялары
    Несиелер: 5

    Информатика пәні.Информатика курсының мазмұны және оның даму тенденциялары.Информатика курсында оқу нәтижелерін бағалау. Тексеру және бағалау функциялары мен құралдары.Информатика кабинеттерін жабдықтау және жабдықтауға қойылатын талаптар.Білім берудегі Телекоммуникациялар.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Ықтималдықтар теориясы және математикалық статистика
    Несиелер: 6

    Бұл бағдарламада кездейсоқ оқиғалар, кездейсоқ шамалар, олардың қасиеттері және оларға операциялар қарастырылады.Ықтималдылық. Ықтимал кеңістік. Кездейсоқ шама. Муавра-Лапластың жергілікті теоремасы. Үлестіру функциясы. Математикалық күту. Кездейсоқ шаманың дисперсиясы.Тәуелсіздік. Шартты ықтималдылық. Үлкен сандар заңы. Орталық шекті теорема. Байес ықтималдығы. Аксиоматика Колмогоров. Ықтималдық тығыздығы. Монти Холл Парадокс

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Инклюзивті білім беру
    Несиелер: 5

    Инклюзивті білім беру моделі. Мүмкіндігі шектеулі балалардың түрлі санаттарына инклюзивті білім беруді ұйымдастыру шарттары. Жалпы білім беру ұйымдарында инклюзивті процесті ұйымдастырудың құқықтық негіздері. Кіріктірілген оқыту жағдайында мүмкіндігі шектеулі балаларды психологиялық-педагогикалық сүйемелдеуді ұйымдастыру. Білім берудегі инклюзивті үдерістерді басқару. Инклюзивті тәжірибедегі педагогикалық техника.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Компьютерлік желілерде ақпаратты қорғау
    Несиелер: 5

    Компьютерлік ақпаратты қорғау. Ақпаратты қорғау және оның мәселелері. Желілерді қорғау. Ақпаратты қорғаудың бағдарламалық мүмкіндіктері. Ақпаратты қорғаудың әкімшілік ұйымы қорғау құралы. Windows парольімен қорғау жүйелері. Техникалық құралдар. Бағдарламалық қорғау құралдары мен әдістері. Операциялық жүйелерді парольдермен жабдықтау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Теориялық механика
    Несиелер: 5

    Статика. Күш жүйесі. Күштердің еркін жүйесінің тепе-теңдігінің аналитикалық шарттары. Байланыс және олардың реакциялары. Тепе-теңдік тұрақтылығы туралы түсінік. Қатты дененің ауырлық орталығы және оның координаттары.Кинематика. Қатты дененің қозғалмайтын осьтің айналасына айналуы. Қатты дененің жазық қозғалысы және жазық фигураның оның жазықтығында қозғалысы. Қатты дененің қозғалмайтын нүктенің айналасында қозғалуы немесе сфералық қозғалыс.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Тіл теориясы және трансляциялау әдістері
    Несиелер: 6

    Бағдарламалау жүйелері. Негізгі анықтамалар және классификация.Программалаудың функционалдық тілдері. ЛИСП бағдарламалау тілі. Функцияны рекурсивті анықтау, сызықты және ағаш тәріздес тізімдерді өңдеу.Бағдарламаның спецификациясы, верификациясы және синтезі. Анықтамалар мен негізгі ұғымдар деңгейінде.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • физика
    Несиелер: 5

    Жалпы физика курсы бойынша келесі бөлімдер оқытылады: тербелістер мен толқындарды есепке ала отырып классикалық механика, тұтас орта механикасы; МКт негіздері, Термодинамика және Тасымалдау құбылыстары; электродинамика негіздері, Максвелл теориясы; толқындық және геометриялық оптика; кванттық физика негіздері; Атом және ядролық физика элементтері; конденсирленген күй физикасы және элементар бөлшектер.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • ЭЕМ-де есептерді шешу практикумы
    Несиелер: 6

    Циклдарды бағдарламалау. Соңғы сомаларды есептеу. Бүтін арифметиканың есептері. Функцияны табулдау есептері.Бір өлшемді массивтерді өңдеуге арналған есептерді шешу. Екі өлшемді массивтерді өңдеуге есептерді шешу. Кіші бағдарламаларды пайдалану. Процедуралар мен функцияларды қолдану арқылы міндеттерді шешу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Педагогикалық практика
    Несиелер: 4

    Бағдарлама нормативтік құжаттармен танысуға, Көрнекі құралдар мен дидактикалық материалдарды дайындауға бағытталған. Барлық оқу пәндері бойынша сабақтарды тақырыптық жоспарлау және өткізу. Ашық сабақтар мен сыныптан тыс тәрбие іс-шараларын жоспарлау және өткізу. Мұғалімдер мен студенттердің сабақтарына қатысу және талдау.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Кәсіби бағыттылған шетел тілі
    Несиелер: 5

    Бағдарлама кәсіптік сипаттағы грамматиканы, лексикалық материалдарды және кәсіптік бағыттағы мәтіндерді білуге, оқудың жетекші рөлінде шет тілінде ауызша және жазбаша қарым-қатынасты жүзеге асыруға бағытталған.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Информатиканы оқытудың инновациялық әдістері
    Несиелер: 5

    Инновациялық үдерістерді дамытудың жалпы үрдістері, мұғалімнің инновациялық қызметінің мазмұны мен құрылымы. Білім берудегі инновациялық үдерістерді дамытудың негізгі психологиялық-педагогикалық мәселелері. Мұғалімнің инновациялық қызметке дайындығын диагностикалау әдістері және педагогты инновациялық білім беру жүйесінде жұмысқа дайындау технологиясы

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Графикалық және баспа пакеттері
    Несиелер: 5

    Растрлық көріністердің ерекшеліктері, параметрлері. Бөлу. Айырмалық құралдар. Таңдалған аймақтардағы әрекеттер. Түстер. Түстер моделі. Қабаттар. Жұмыс қабаттары. Лхк графика векторы. Көріністерді сканерлеу және түзету. Объектілері. Объектілер тобымен операциялар жүргізу. CorelDraw мәтінімен жұмыс. Мәтінмен жүргізілетін жұмыстар.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Информатиканы оқытудың педагогикалық ақпараттық технологиялары
    Несиелер: 5

    Пән информатика мұғалімін дайындау мәселелеріне қатысты негізгі мәселелерді қарастырады. Қазіргі заманғы компьютерлік оқыту құралдары мен компьютерлік коммуникациялық технологиялар құралдарының психологиялық-дидактикалық және технологиялық мүмкіндіктері. Қоғамды ақпараттандыру жағдайында білім берудің жаңа парадигмасының қажеттілігі көрсетілді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Деректер қоры және ақпараттық жүйелер
    Несиелер: 6

    PL/SQL оқыту бағдарламасы PL/SQL енгізу басталады, содан кейін осы қуатты бағдарламалау тілінің артықшылықтарын зерттейді. Студенттер сақталатын процедураларды, функцияларды, пакеттерді және т.б. әзірлеуді үйренеді. Бұл курс Java және JDBC, PHP және MySQL клиенттік-серверлік қосымшалардың дамуын алады. Сонымен қатар, бұл курс студенттерді деректер қоры жүйесін жобалау мен жүзеге асырудың негізгі концепцияларын меңгеру үшін тәжірибе мен тәжірибені ұсына отырып, осындай жүйелерді құруға дайындайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Жасанды интеллект және логикалық бағдарламалау
    Несиелер: 5

    Бұл курста біз робототехникада жасанды интеллект қолдануды талқылаймыз. Робототехниканы зерттеу тетіктерді, датчиктерді, атқарушы тетіктерді және компьютерлерді пайдалануды көздейді. Әлбетте, бұл ғылымның түрлі "классикалық" бағыттарынан көптеген идеяларды талап ететін үлкен міндет. Бұл курс келесі тақырыптарды қамтиды: 1) механикалық манипуляция, 2) локомоция, 3) компьютерлік көру және 4) жасанды интеллект. Бұл курс Fuzzy Logic симуляцияларына, нейрондық желілерге және Robotics

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • JavaScript бағдарламалау тілдері
    Несиелер: 6

    Веб-бағдарламалаудың клиенттік технологиялары: HTML, Javascript, CSS. Веб-бағдарламалауға кіріспе. Веб-бағдарламалаудың серверлік технологиялары. PHP тілі. Әзірлеу ортасы. Деректер қоры. ДБ негізделген қосымшаларды әзірлеу. Веб-қосымшаның қазіргі моделі. Контентті басқару жүйесі - CMS.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Web-бағдарламалау (Adobe Dreamweaver, PHP ,Python, HTML)
    Несиелер: 6

    Web Technologies курсы студент білуі тиіс іргелі Интернет және веб-технологияларды ұсынады. HTML, CSS, PHP, JavaScript және бағдарламалау үшін басқа веб-технологияларға ерекше назар аудару. Курс-веб-дизайнның озық технологиясы. Тақырыптар клиенттердің күтулерін, таңбалардың кеңейтілген тілін, мультимедиалық технологияларды, практикалық және қол жетімділікті, сондай-ақ веб-дизайнды бағалау әдістерін қамтиды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Қолданбалы бағдарламалар пакеті (Photoshop, CorelDraw, 3D max)
    Несиелер: 5

    Пәнде кеңістіктік формалар мен қатынастар графикалық әдіспен оқытылады. Сызба геометриясы мен компьютерлік графиканы зерттеудің негізгі мақсаты-кеңістіктік көрініс пен қиялды, геометриялық ойлауды, нақты кеңістіктік объектілер мен тәуелділіктердің сызбалары түрінде іс жүзінде іске асырылатын кеңістіктік модельдерді талдау мен синтездеу қабілетін дамыту, сондай-ақ кеңістіктің белгілі бір графикалық үлгілерін алу тәсілдерін зерделеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Визуалды бағдарламалау
    Несиелер: 6

    Бағдарламалау тілдері туралы жалпы мәліметтер. Процедуралық бағдарламалау түрлері. Бейсик тілінде бағдарламалау. Синтаксис. Айнымалы. Тұрақтылар. Деректерді Енгізу, шығару операторлары. Тармақ командасы. Команданы таңдау. Қайталанатын операторлар. Массивтер. Олардың түрлері. Бір өлшемді массивтерді өңдеу. Графикалық режимде жұмыс. Графикалық операторлар және олардың түрлері мен функциялары

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Объектілі-бағытталған бағдарламалау
    Несиелер: 6

    Заманауи бағдарламалау технологиялары ООП артықшылықтары. С++тілінің эволюциясы.С++ тіліндегі ООП концепциялары: инкапсуляция, мұрагерлік, полиморфизм.С++тілінде инкапсулирленген объектілер. Сынып түсінігі. Сынып элементтерін анықтау және жариялау. Сынып элементтеріне қатынауды басқару. Сынып объектісін (данасын) жасау. Сынып объектісіне көрсеткіш. Құрылым сыныптың түрі ретінде.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Диплом алды практика
    Несиелер: 5

    Зерттеу мәселесі бойынша дипломдық жұмыстардың материалдарын, тәжірибелік-педагогикалық жұмыстың нәтижелерін жүйелеу, өңдеу. Дипломдық жұмысты әдеби рәсімдеу және алдын ала қорғау.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Педагогикалық практика
    Несиелер: 10

    Бағдарлама нормативтік құжаттармен танысуға, Көрнекі құралдар мен дидактикалық материалдарды дайындауға бағытталған. Барлық оқу пәндері бойынша сабақтарды тақырыптық жоспарлау және өткізу. Ашық сабақтар мен сыныптан тыс тәрбие іс-шараларын жоспарлау және өткізу. Мұғалімдер мен студенттердің сабақтарына қатысу және талдау.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Код ON1

    Әртүрлі тарихи кезеңдерде мемлекеттің әлеуметтік-экономикалық, Мемлекеттік-саяси, этноконфессиялық және мәдени дамуына факторлардың әсерін білу және түсіндіру

  • Код ON2

    Терминологияны, негізгі ұғымдарды меңгеру, кәсіби және зерттеу қызметінде АКТ әдістері мен тәсілдерін қолдану

  • Код ON3

    Мәдениетаралық қарым-қатынас пен коммуникабельділік міндеттерін шешу үшін сөйлеу қызметінің әртүрлі түрлерімен айналысу

  • Код ON4

    Бастамашылық көрсету, белгілі бір қызмет салаларында кәсіпкерлік ойлау дағдыларын қолдану, шешім қабылдау, жауапты таңдау жасау

  • Код ON5

    Денсаулық сақтау технологияларын қолдану, кәсіби қызметте жеке мүмкіндіктер мен ерекшеліктерді ескеру

  • Код ON6

    Программалауды құрудың негізгі модельдерін және технологиясын пайдалану.

  • Код ON7

    Компьютерлер мен желілерде ақпаратты қорғау әдістері мен құралдарын пайдалану.

  • Код ON8

    Алынған теориялық білімді кәсіби қызметте қолдану, математикалық әдістер мен тәсілдерді, оларды қолдану шарттарын ескере отырып есептерді шешу.

  • Код ON9

    Файлдардың заманауи білім беру және графикалық форматтарымен жұмыс істеу.

  • Код ON10

    Оқу – әдістемелік құжаттамаларды әзірлеу, оқытудың интерактивті әдістерін, ақпараттық пәндерді оқытуда критериалды бағалау технологиясын қолдану және информатика сабақтарында әртүрлі жастағы оқушылармен зерттеу қызметін ұйымдастыру әдістемесін қолдану.

Top