Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B05201 География в М.Қозыбаев атындағы Солтүстік Қазақстан университеті

Пәндер

  • Кәсіби қызметке кіріспе

    Білім алушылардың болашақ кәсіби мамандануы туралы хабардар болуы, өмірлік көзқарастар мен мақсаттарды болашақ кәсіби қызметпен байланыстыру, болашақ кәсіби қызмет саласындағы жеке дамуды жоспарлау, сондай-ақ болашақ кәсіби қызметтің мәні, мазмұны және әлеуметтік мақсаты туралы хабардар болу үшін орта қалыптастыру туралы пән.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Жертану

    География ғылымының қалыптасу және даму тарихын, жер, географиялық қабық және оның компоненттері туралы жалпы мәліметтерді зерттейтін пән.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Геология және геотектоника

    Литосфераның заттық құрамы, жер бетінде жүретін геологиялық процестер және жер қойнауында болатын тектоникалық процестер туралы пән.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Экономика, кәсіпкерлік және қаржылық сауаттылық негіздері

    Пән білім алушылардың қаржылық сауаттылық деңгейін арттыруға және олардың экономикалық теория, Кәсіпкерлік және қаржылық сауаттылық саласындағы базалық білімдерін қалыптастыруға бағытталған. Курс жеке қаржыны басқарудың негізгі аспектілерін, соның ішінде қаржылық шешімдерді ұтымды қабылдауды, туындаған қаржылық мәселелерді шешуді және қаржылық алаяқтықты тануды қамтиды.Білім алушылар қоғамдық өндіріс негіздерін, шаруашылық нысандарын, сұраныс пен ұсыныс теориясын, сондай-ақ өндіріс шығындары мен факторлар нарығын зерттейді. Студенттердің өз қаржысын басқаруға және экономикалық қызметтің негіздерін түсінуге деген сенімділігіне ықпал ететін практикалық дағдыларға ерекше назар аударылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Құрылымдық геология

    Жер қыртысындағы құрылымдық формалардың морфологиясын, орналасу заңдылықтарын және кеңістіктік қатынастарын, сондай-ақ оларды бұзатын деформациялық процестерді зерттейтін пән.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Құқық және құқықтық реттеу негіздері

    Пән құқықтық жүйе және құқықтық реттеу қағидаттары туралы базалық білімді қалыптастыруға бағытталған. Құқықтық сананы, құқықтық мәдениетті және азаматтық жауапкершілікті дамытуға ықпал етеді. Пәнді оқу нәтижесінде білім алушы түрлі оқиғалар мен іс-әрекеттердің құқықтық аспектілерін талдай алады, қоғамдағы құқық нормаларын сақтаудың маңыздылығын түсінеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Биосфераның пайда болуы және эволюциясы

    Пән биосфера эволюциясының теориясы мен негізгі кезеңдері, биосфера эволюциясының заңдылықтары мен қозғаушы күші, Жердегі тіршіліктің даму кезеңдері және биосфераның өткені туралы синтезделген білімді қазіргі жағдайды бағалауда және адамзат өркениетінің дамуының басымдықтарын анықтауда қолдану үшін қалыптастырады. Пәнді игеру нәтижелері бойынша білім алушы биосфераның өткені туралы білімді оның қазіргі жағдайын бағалау кезінде қолдану үшін, адам қызметінің адамзат өркениетінің даму стратегиясын анықтау үшін биосфераны ұйымдастыруға әсер ету шегі туралы білімді меңгереді; кәсіби міндеттерді шешуде және шешім қабылдауда алған білімдерін іс жүзінде қолдануға қабілетті.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Картография топография негіздерімен

    Картографиялық туындыларды жасау әдістері, картада бейнеленген құбылыстар туралы, сондай-ақ картографиялық туындылармен жұмыс істеу дағдылары және карталар бойынша оқу, ғылыми және қолданбалы міндеттерді шешу дағдылары туралы базалық білім мен түсініктерді қалыптастыратын пән.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қазіргі жаратылыстану ғылымдарының тұжырымдамалары

    Пән қазіргі жаратылыстану пәнінің пәнін, мазмұнын, міндеттерін, басқа ғылымдармен байланысын, ғылыми таным әдіснамасын, зерттеудің ғылыми әдістерін зерттейді; жаратылыстану ғылымдарының негізгі принциптері мен теориялық негіздерін, олардың дамуы мен әлемді заманауи түсінуге қосқан үлесін қамтиды; пәнді оқуды аяқтағаннан кейін білім алушы жаратылыстанудың әртүрлі салаларында тұжырымдамалық негіздер мен әдіснамалық тәсілдерді меңгергендігін көрсетеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Адам және биосфера

    Пән биосфера, социосфера және ноосфера деңгейінде адамзаттың қоршаған әлеммен қарым-қатынасы мәселелерін зерттейді; экологиялық дағдарыстардың себептері; жаһандық экологиялық мәселелерді шешу жолдарын және табиғат пен адамзат қатынастарын үйлестірудегі тұрақты дамудың рөлін анықтайды. Пәнді игеру нәтижелері бойынша білім алушылар әртүрлі деңгейдегі экологиялық проблемалардың себептерін анықтай алады, әлеуметтік салада және адамзаттың қоршаған ортамен қарым-қатынасындаиссалы шешімдер таба алады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Геоморфология

    Пән жер бетінің рельефін, оның құрылымын, шығу тегін, таралуын, даму тарихын және қазіргі жағдайы мен динамикасын зерттейді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 7
  • Құрлық пен мұхит түбінің жер бедері

    Құрлықтың рельефі, мұхиттар мен теңіздердің түбі туралы оның сыртқы келбеті, шығу тегі, жасы, даму тарихы, қазіргі динамикасы, оның құрамдас формаларын топтастыру және тарату заңдылықтары туралы пән.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 7
  • Биогеография

    Қазіргі заманғы биогеографияның негізгі теориялық ережелері мен қолданбалы бағыттарын, кеңістік пен уақыттағы диапазондардың қалыптасуы мен дамуын, биота компоненттерінің географиялық ортамен байланысын, құрлық пен мұхиттың биогеографиялық аудандастыру принциптерін, қазіргі заманғы негізгі флористикалық және фауналық патшалықтардың қалыптасу және даму тарихын, биомалардың географиялық орналасуының негізгі заңдылықтарын, арал биогеографиясының тік түсіндірмелілігі мен ерекшеліктерін зерттейтін пән.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Жасанды интеллект негіздері

    Пән жасанды интеллекттің (ЖИ) негізгі тұжырымдамалары мен принциптерін, оның әртүрлі қызмет салаларындағы рөлін, заманауи құралдар мен технологияларды, сондай-ақ жасанды интеллекттің қоғамға әсерін зерттейді. Курс барысында табиғи тілді өңдеу, компьютерлік көру, генеративті модельдер және деректерді өндіруді қоса алғанда, ЖИ жұмысының негізгі аспектілерін қарастырылады. ЖИ-ті бағдарламалаусыз практикалық қолдануға, оны қолданудың этикалық аспектілеріне және даму перспективаларына ерекше назар аударылады. Пәнді оқу нәтижесінде білім алушы деректерді талдауға және түсіндіруге, кәсіби міндеттерді шешу үшін заманауи ЖИ-құралдарын пайдалануға, жасанды интеллект саласындағы негізгі үрдістерді түсінуге және ЖИ-нің қоғам мен экономикаға әсерін сыни бағалауға қабілетті.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Гидрология гидрогеология негіздерімен

    Гидросфера, жер үсті және жер асты сулары, олардың ресурстары мен құрамы, кеңістіктік таралу заңдылықтары, қоршаған жер қабықтарымен өзара әрекеттесу, практикалық маңызы, суды ұтымды пайдалану және қорғау туралы пән.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Экология және тұрақты даму

    Пән табиғат пен қоғамның тұрақты даму заңдылықтарын, тірі организмдер мен қоршаған ортаның өзара әрекеті туралы қазіргі жүйелік түсініктердің қалыптасуын, қоршаған ортаға антропогендік әсер етумен байланысты проблемаларды зерттейді; Экология ғылым ретінде. Оның қалыптасуының қысқаша тарихы, негізгі мақсаттары мен әдістері. Экологияның бөлімдері. Экологиялық факторлар және олардың жіктелуі. Абиотикалық және биотикалық факторлар. Антропогендік факторлар – экологиялық факторлардың ерекше тобы. Негізгі абиотикалық факторлардың экологиялық маңызы: жарықтандыру, температура, ылғалдылық, тұздылық және т.б. Шектеу факторлары. Ю. Либихтің минимум заңы. В.Шелфордтың толеранттылық заңы. Төзімділік диапазоны. Стенобионтты және эврибионтты организмдер. Қазақстан Республикасының экологиялық проблемалары, шешу жолдары. Жаһандық экологиялық мәселелер. Тұрақты даму Тұжырымдамасы, Тұрақты дамудың мақсаттарына (ТДМ-ға) қол жеткізу тетіктері.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Кәсіби қызметтегі инклюзивті тәжірибелер

    Пән инклюзияның тарихы мен философиясын, кәсіби ортаның бейімделуін, ассистивті технологияларды қолдануды, өзара әрекеттесу және коммуникация стратегияларын, инклюзияның этикалық аспектілерін, сондай-ақ ерекше білім беру қажеттіліктері мен мүмкіндіктері шектеулі адамдарды жұмысқа орналастыру және кәсіби бейімдеу мәселелерін қамтиды.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері

    Пән білім алушылардың сыбайлас жемқорлықты әлеуметтік құбылыс және оның қоғамға теріс әсері ретінде түсінуін қалыптастыруды зерттейді. Құқықтық сана мен құқықтық мәдениеттің дамуына ықпал етеді, сондай-ақ сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимылда белсенді азаматтық ұстанымды қалыптастырады. Пәнді оқу нәтижесінде білім алушы сыбайлас жемқорлыққа қарсы заңнама контекстінде жағдайлар мен іс-әрекеттерді талдау дағдыларын меңгереді, сыбайлас жемқорлыққа қарсы күресті реттейтін негізгі нормативтік-құқықтық актілерді меңгереді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Топырақтану және жер ресурстар

    Топырақтың шығу тегі, дамуы, құрылымы, құрамы, қасиеттері, құнарлылығы және жер ресурстары, оларды қорғау және адамның ұтымды пайдалануы жөніндегі шаралар туралы пән.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Топырақтар географиясы топырақтану негіздерімен

    Табиғи түзілімдер ретінде және шаруашылық пайдалану объектілері ретінде топырақтың шығу тегі, қасиеттері, динамикасы және географиялық таралуы; топырақтың табиғаттағы және адам өміріндегі экологиялық рөлін, топырақты бұзудан және ластанудан қорғау қажеттілігін, оларды ұтымды пайдалануды ғылыми негіздеу туралы пән.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Жердің климаты

    Жер шарының климатын, климаттың қалыптасу заңдылықтарын және жер аумағы бойынша таралуын зерттейтін пән.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Ғылыми зерттеу әдістері

    Зерттеудің негізгі әдістерін, экспериментті жоспарлау әдістерін және эксперименттік деректерді статистикалық өңдеуді зерттейтін пән.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Тіршіліктің қауіпсіздігін сақтау негіздері

    Пәнде қауіпсіздік мәдениетін тәрбиелеуге, білім алушыларды күнделікті өмірде, қауіпті, оның ішінде табиғи, техногендік және биологиялық-әлеуметтік сипаттағы төтенше жағдайларда қауіпсіз мінез-құлыққа даярлауға, оларда салауатты және қауіпсіз өмір салтын қалыптастыруға, бірінші рет көрсету дағдылары мен дағдыларына арналған қауіпсіздік және тіршілік әрекеті саласындағы заңнамалық және құқықтық актілердің мәселелері зерделенеді мемлекеттің қорғанысы туралы, азаматтардың әскери міндеті туралы бастапқы білім алу, Әскери қызмет негіздері бойынша даярлау, сондай-ақ азаматтық қорғаныс саласында дағдыларды игеру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Геоэкология

    Литосфераның, атмосфераның, гидросфераның, педосфераның, биосфераның геоэкологиясын және олардың экологиялық функцияларын, геосфералардың антропогендік өзгерістерін және адамзаттың табиғи ортаға әсерімен, аумақтарды геоэкологиялық аудандастырумен байланысты геоэкологиялық проблемаларды зерделейтін пән; пәнді зерделеу нәтижелері бойынша білім алушы бақылауларды ұйымдастыру және жүргізу, ОЖ жай-күйін, ластану деңгейін талдау негіздері мен принциптері туралы білімді қолдануға қабілетті сәрсенбі (геосфера).

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Физикалық-географиялық аудандастыру

    Қазіргі физикалық географияның негізгі теориялық және практикалық мәселелерінің бірі ретінде физика-географиялық аудандастыру туралы пән.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қоршаған орта геохимиясы

    Пәннің мазмұны жер мен табиғат объектілерін оның бетінде де, олардың ішкі құрылымы мен химиялық құрамын да зерттейтін жаратылыстану пәндерінің кешенімен байланысты мәселелер шеңберін қамтиды; Жердің химиялық құрамы, құрылымы, жер қыртысы, жердің химиялық элементтерінің қасиеттері мен шығу тарихы туралы негізгі ғылыми білім жүйесімен таныстырады. Пәнді игеру нәтижелері бойынша білім алушы геохимиялық, биогеохимиялық және экологиялық-геохимиялық зерттеулердің негізгі әдістерін, сондай-ақ геохимиялық ақпаратты жинау және өңдеу әдістемесін меңгереді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Тибиғи және антропогендік ландшафттар

    Табиғи-антропогендік ландшафттардың құрылымы мен қызметін зерттеу саласындағы практикалық және теориялық бағыттағы жүйелі білімді қалыптастыру пән.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Жаратылыстану ғылымдарындағы геоақпараттық жүйелер

    Кеңістіктік деректерді интеграциялау негіздерін, ГАЖ стандартты функцияларын, жаратылыстану ғылымдарында, жаратылыстану-ғылыми зерттеулерде ГАЖ қолданудың әдіснамалық аспектілерін зерттейтін пән, пәнді оқуды аяқтағаннан кейін білім алушы практикалық мәселелерді шешу үшін ГАЖ құру және қолдану принциптері, әдістері туралы білімдерін көрсете алады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Географиялық зерттеулердің әдістері мен әдістемесі

    Әр түрлі географиялық әдістердің мазмұны мен мақсаты туралы пән және оларды салалық және кешенді физика-географиялық пәндерде қолдану қабілетін дамыту.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Медициналық география

    Әртүрлі аумақтардың табиғи, экономикалық және әлеуметтік жағдайларының оларды мекендейтін адамдардың денсаулығына әсерін зерттейтін пән.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қазақстанның физикалық географиясы және экологиясы

    Пән Қазақстан аумағының табиғи жағдайларын, табиғи ерекшеліктерін, геологиялық даму тарихын, тектоникалық құрылымдарды және олармен байланысты пайдалы қазбаларды, климатты, рельефті, табиғи суларды, өсімдіктер мен жануарлар дүниесін, ландшафттарды, Қазақстанның физикалық-географиялық аудандастырылуын, ел өңірлерінің экологиялық ахуалы мен экологиялық проблемаларын, Қазақстан Республикасының экологиялық құқығын және орнықты даму мәселелерін зерделейді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Геоақпараттық жүйелер негіздері

    Пән ГАЖ даму аспектілерін, жұмыс істеу және қолдану принциптерін, ГАЖ құралдары мен әдістерін, ГАЖ типологиясын, деректер көздерін, мәліметтер базасын құруды, ГАЖ жобалау кезеңдерін зерттейді; пәнді оқуды аяқтағаннан кейін білім алушы заманауи геоақпараттық технологиялар құралдарымен зерттеу жүргізудің теориялық негіздері мен практикалық дағдыларын меңгеретін болады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Радиациялық экология

    Пән биосфераның барлық иерархиялық деңгейлерінде радиацияның экологиялық фактор ретіндегі әсерін зерттейді, иондаушы сәулеленудің күрделілігі мен құрылымдық ұйымының әртүрлі деңгейлеріндегі биологиялық объектілерге әсерін, радиоактивті қалдықтар мәселесін шешу жолдарын, радиоэкологиялық нормалау принциптері мен әдістерін және радиациялық қауіпсіздік нормаларын қарастырады. Пәнді игеру нәтижелері бойынша білім алушы далалық және зертханалық жағдайларда радиоэкологиялық зерттеулердің әдістері мен тәсілдерін, радиациялық бақылау құралдарын меңгереді; қоршаған ортаның радиациялық қауіптілігін бағалау үшін радиациялық бақылау құралдарын қолдануға қабілетті.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Материктер мен мұхиттар географиясы

    Материктер мен мұхиттардың табиғатының әртүрлілігін және аумақтар мен акваториялардың аймақтық ерекшеліктерін, олардың адам өміріне және экологиялық жағдайына әсерін анықтайтын табиғи факторларды зерттейтін пән.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 8
  • Халық географиясы

    Халықты аумақтық ұйымдастыру және халықты және қоныстандыру жүйелерін зерттеудің географиялық тәсілдері туралы түсінік қалыптастыру пән.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Қазақстанның экономикалық және әлеуметтік географиясы

    Қазіргі кезеңдегі әлеуметтік-экономикалық дамудың негізгі проблемаларын бөліп көрсете отырып, ҚР халқы мен оның аудандарының экономикасын аумақтық ұйымдастырудың негізгі заңдылықтары мен ерекшеліктері туралы кешенді түсініктерді қалыптастыру пән.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 7
  • Урбогеография

    Қалалардың пайда болуы мен дамуының мәнін, заңдылықтарын, олардың негізгі функцияларын зерттейтін пән.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Орталық және Орта Азияның физикалық географиясы

    Орталық және Орта Азия аумағының физика-географиялық жағдайы, табиғаты және аудандастырылуы туралы білімді қалыптастыру пән.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 8
  • Қала және ауыл мекендерінің географиясы

    Жүйесі, қалалық және ауылдық елді мекендердің дамуының негізгі кезеңдері, олардың жіктелуі, аймақтық ерекшеліктері туралы білімді қалыптастыратын пәндер.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Экологиялық-географиялық ғылыми зерттеулердегі тәуекелдерді басқару

    Пән ғылыми танымның міндеттерін, негізгі кезеңдерін, объектісі мен пәнін, экологиялық-географиялық зерттеулердің әдістері мен кезеңдерін, экологиялық-географиялық зерттеулердегі ықтимал тәуекелдерді зерттейді; пәнді оқуды аяқтағаннан кейін білім алушы экологиялық-географиялық зерттеулерді өз бетінше ұйымдастыру, жүргізу, алынған нәтижелерді түсіндіру және оларды практикалық міндеттерді шешу үшін қолдану қабілетін көрсете алады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Табиғи ресурстар географиясы және ресурстану

    Жер бетіндегі табиғи ресурстардың таралу заңдылықтарын, табиғи ресурстарды біркелкі орналастырудың аумақтық ерекшеліктері мен проблемаларын, континенттер мен әлемнің әртүрлі аймақтарын ресурстармен қамтамасыз етуді, әлемнің табиғи ресурстарын ұтымды пайдалану проблемаларын және оларды шешу жолдарын зерттейтін пән.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Аумақтық жобалау және аудандық жоспарлау

    Қала құрылысын дамыту, елді мекендердің аумақтық құрылысы, аумақтық кеңістіктік жүйелерді жобалау, жоспарлау және басқару саласындағы қазіргі заманғы дүниетанымды қалыптастыратын пән.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Табиғи ресурстар кадастрлары

    Кадастрлық ақпаратты жинау, жүйелеу, жалпылау, пайдалану принциптері мен тәсілдерін, табиғи ресурстарды кадастрлық бағалауды құруды, кадастрлық қызметтің құқықтық негіздерін зерттейтін пән.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Әлем елдері мен аймақтарының экономикалық, әлеуметтік және саяси географиясы

    Экономика мен қоғамның орналасу заңдылықтары туралы жүйеленген, тұтас идеяларды қалыптастыратын, жалпы әлемде, жекелеген елдерде және олардың типологиялық топтарында саяси, әлеуметтік және экономикалық процестерді талдау дағдыларын қалыптастыратын пән.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 8
  • Өндірістің техникалық-экономикалық негіздері

    Экономиканың әртүрлі салалары мен салаларындағы өндірістің технологиялық және техникалық-экономикалық ерекшеліктерін білу негізінде өндірісті орналастыру және аумақтық ұйымдастыру заңдылықтарын зерттейтін пән.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Геоақпараттық модельдеу және жобалау

    Геоақпараттық технологияларды, модельдеу технологияларын жобалау әдістерінің жиынтығы негізінде ақпараттық жүйені құрудың заманауи тәсілдерін қолдану бойынша теориялық білім мен практикалық дағдыларды қалыптастыратын пән.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қорық ісінің негіздері

    Табиғатты аумақтық қорғау жүйесін жаһандық, ұлттық және өңірлік аспектілерде және оның тарихи дамуында зерделеу негізінде қорық ісінің теориялық-әдіснамалық негіздері мен практикасы, экологиялық білім мен құндылық бағдарларын дамыту туралы пән.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Рекреациялық география тіризм мен өлкетану негіздерімен

    Әлемнің аумақтық туристік-рекреациялық жүйелері, олардың қалыптасу жағдайлары мен факторлары, әлемнің елдері мен аймақтарындағы рекреация мен туризмнің даму тенденциялары, сондай-ақ белгілі бір аумақты кешенді ғылыми-зерттеу және танымал ету туралы пән.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Солтүстік Қазақстанның өңірлік мәселелері

    Солтүстік Қазақстанның өңірлік проблемаларының әлеуметтік-экономикалық, экологиялық аспектілерін зерттейтін пән.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Әлемдік шаруашылық салаларының географиясы

    Тұтастай алғанда және өңірлер, елдер және олардағы жекелеген аудандар деңгейінде әлемдік экономиканың аумақтық және құрылымдық ұйымдарының заңдылықтарын, әлеуметтік-экономикалық дамудың жүріп жатқан процестерін зерттейтін пән.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 8
  • Солтүстік Қазақстан географиясы

    Солтүстік Қазақстанның физика-географиялық жағдайын, экономикалық-географиялық және экологиялық жағдайын зерттейтін пән.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • ГАЖ-практикумы

    Географиялық ақпараттық жүйелермен жұмыс істеудің негізгі дағдылары мен дағдыларын қалыптастыратын пән.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5

Оқыту нәтижелері

  • Ақпараттық сауаттылық дағдыларын меңгере отырып, әртүрлі тілдік және мәдени ортада еркін қарым-қатынас жасау үшін ауызша және жазбаша түрде тілдік құралдарды пайдалана отырып, ғылыми зерттеудің негізгі түрлерін жазу және негіздеме жасау үшін ғылыми әдістер мен тәсілдерді пайдалана алады, жасанды интеллекттің мүмкіндіктері мен шектеулерін талдайды, кәсіби қызметте деректерді өңдеу және түсіндіру үшін заманауи ЖИ-құралдарын қолданады.
  • Жеке және әлеуметтік-экономикалық тұрақтылықты қамтамасыз ететін өзгермелі әлеуметтік-мәдени және экономикалық жағдайларда тиімді бейімделу үшін практикалық қызметте базалық философиялық, әлеуметтік-саяси, құқықтық және қаржылық білімді қолданады, инклюзивтілік және тең мүмкіндіктер қағидаттарын ұстанады, Қазақстанның тарихи дамуының негізгі кезеңдерін талдау негізінде азаматтық ұстанымын көрсетеді
  • Қызмет барысында салауатты өмір салтына бағытталған тіршілік қауіпсіздігі және қоршаған ортаны қорғау саласындағы нормативтік-техникалық актілерді қолдана отырып төтенше жағдайларда табиғатты ұтымды пайдалану және қорғау білімдері мен дағдыларын пайдалана алады.
  • Қазіргі жаратылыстанудың ғылыми теориялары мен тұжырымдамаларын талдайды және түсіндіреді, табиғи процестер мен адам әрекеті арасындағы байланысты бақылайды, болжайды; географиялық зерттеулерде ғылымның соңғы жетістіктерін қолданады.
  • Географияның теориялық және қолданбалы міндеттерін талдайды және жүйелейді, геоэкологиялық мониторинг бағдарламасын әзірлейді, табиғатты пайдалану режимдеріне шаруашылық қызмет түрлерін түсіндіреді, саралайды
  • Көрнекі және аспаптық картографиялық жұмыстар мен зерттеулерді жүзеге асырады, экономиканы, қоғамды, экологиялық жағдайды ескере отырып, әртүрлі деңгейдегі геожүйелерді бағалау, болжау және модельдеу үшін ГАЖ технологияларын қолданады
  • Литосфера, атмосфера, гидросфера, педосфера компоненттерін зерттеуде жүйелік, құрылымдық талдауды жоспарлайды және жүргізеді және географиялық қабықтың табиғи процестерінің дамуын бағалау және болжау үшін олардың ішкі, сыртқы байланыстарын анықтайды, геоструктураларда, топырақ-өсімдіктер қауымдастықтарында, су жүйелерінде, ландшафттардың түрлерінде болып жатқан процестердің қалыптасуы мен дамуына қазіргі факторлардың әсерін анықтайды.
  • Табиғи және антропогендік ландшафттарды, олардың жай-күйін бағалау, жоспарлау, аймақтың әлеуметтік, экономикалық және экологиялық мәселелерінің шешімін табу үшін өндірістік-аумақтық кешендерді анықтайды, салыстырады; геожүйелердің әртүрлі деңгейдегі экожүйелермен өзара байланысын түсіндіреді, тұжырымдайды.
  • Экономикалық, әлеуметтік, саяси процестерде, құбылыстарда, жағдайларда географияның ғылыми негіздерінің заңдылықтарын таниды; әртүрлі дәрежедегі әлеуметтік-экономикалық, саяси жүйелерді және оларда болып жатқан қазіргі процестерді салыстырады, салыстырады, талқылайды, жалпылау мен айырмашылықты жүргізеді, жіктейді, дәлелдейді, жүйелейді.
  • Табиғи ресурстарды аумақтық орналастыруды ғылыми талдауды жүзеге асырады, әлемнің әлеуметтік-экономикалық және ғылыми-технологиялық дамуының қазіргі жағдайындағы табиғи-ресурстық әлеуетті, ресурстармен қамтамасыз етуді, ресурстық циклдарды бағалау әдістемелерін әзірлейді.
  • Табиғи-аумақтық жүйелердің, географиялық ортаның мониторингінде географиялық қабықтың даму заңдары мен заңдылықтарын кешенді географиялық зерттеу әдістерін және жүйелік тәсілді қолдана отырып түсіндіреді және қолданады; географиялық факторларды ескере отырып, визуалды, аспаптық бақылаулар, өлшемдер деректерін қолданады, түсіндіреді және өңдейді.
  • Өзінің кәсіби қызметінің нәтижелерін талдайды және бағалайды, өзін-өзі дамыту мәселелерін сыни және шығармашылықпен шешеді; жаратылыстану ғылымдарының саралануы мен интеграциясын талдайды және түсіндіреді, геожүйелердің жаһандық, өңірлік және жергілікті деңгейлерінде жаратылыстану-ғылыми әдістерді қолданады, жаратылыстану ғылымдары саласындағы ғылыми-практикалық қызметті жоспарлайды және басқарады және оның тиімділігін бағалайды
Top